ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Hatsunepuffer
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
108
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Mayıs 2025 21:21
Son Ziyaret:
13 Mart 2026 18:40
Toplam Mesaj:
299 [0.73 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
8 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Uzay Yıldız
Doğum Tarihi:
01 Temmuz 2006
Yaş:
19
İl:
Balikesir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
☆
SON 10 MESAJI
Pothos Sarmaşığı Tamamen Su Altında?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/160220261821431.jpg[/IMG]
Pothos 1 haftadır suda, hafif uzadı sadece kökleri koyduğum kavanozdan hafif hafif taşmaya başladı :3
yapraklarda değişim göremedim, hafif uzadılar sadece, dipten birisi sürgün vermiş :P
Her hafta güncelleme yaparım..
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/160220261821431.jpg[/IMG]
Pothos 1 haftadır suda, hafif uzadı sadece kökleri koyduğum kavanozdan hafif hafif taşmaya başladı :3
yapraklarda değişim göremedim, hafif uzadılar sadece, dipten birisi sürgün vermiş :P
Her hafta güncelleme yaparım..
Pothos Sarmaşığı Tamamen Su Altında?
[QUOTE=CoryCory]Kök ve gövdesi sudan etkilenmiyor yaprakları çürüyor ben en çok 3 ay yaşatabildim. Su üstüne çıkmaya çalışıyor çıkarsa yaşıyor çıkamassa ölüyor. suyun üstünde yaprağı olduğu sürece yaşayabiliyor. Deneyin isterseniz hobinin amacı bu zaten. Çürürse atarsınız, 10 larca farklı bitkiyi çeşitli kombinasyonlarda su içinde yada askıda denedim. Çoğu insanın bilmediği suya oldukça dayanımı yüksek bitkiler var. Yada marjinal yetiştirmeye uygun bitkilerde var. Zira Google bu konuda oldukça iyi bir kaynak özellikle ticareti yapılan bilindik türlerin hepsi için kaynakçalar mevcut.[/QUOTE]
Su içinde denediklerinizi yazabilir misiniz?
Merak ettim, yaşayan var mı acaba
[QUOTE=CoryCory]Kök ve gövdesi sudan etkilenmiyor yaprakları çürüyor ben en çok 3 ay yaşatabildim. Su üstüne çıkmaya çalışıyor çıkarsa yaşıyor çıkamassa ölüyor. suyun üstünde yaprağı olduğu sürece yaşayabiliyor. Deneyin isterseniz hobinin amacı bu zaten. Çürürse atarsınız, 10 larca farklı bitkiyi çeşitli kombinasyonlarda su içinde yada askıda denedim. Çoğu insanın bilmediği suya oldukça dayanımı yüksek bitkiler var. Yada marjinal yetiştirmeye uygun bitkilerde var. Zira Google bu konuda oldukça iyi bir kaynak özellikle ticareti yapılan bilindik türlerin hepsi için kaynakçalar mevcut.[/QUOTE]
Su içinde denediklerinizi yazabilir misiniz?
Merak ettim, yaşayan var mı acaba
Pothos Sarmaşığı Tamamen Su Altında?
[QUOTE=CoryCory]Tavsiyemi soracak olursan 3 ay sonra çürüme başlıyor. Gövdesi ve kökleri suyun içinde 3, 4 yapragı suyun üstünde yaşayabiliyor bu minval de yapraklarında fotosentezi suyun altında yapmaya uygun değil olduğunu düşünüyorum çünki gövdesi suya karşı dayanıklı kökleri yine aynı şekilde. Kendin deneyip görebilirsin bu arada.[/QUOTE]
Teşekkürler yanıtınız için, çürümeye başlamadan önce yaprak veriyor muydu?
[QUOTE=GhostKoi]
Demek ki "internetten tecrübeli insanlar" sorunuzun yanıtını olabildiğince vermişler.[:D]
Yanıt bekleme kriterlerinize uyar mı bilemem ama, deneyim ve gözlemlerimi aktarayım, olur ki işinize yarar.
Suya dayanıklılığı çok fazla bir bitki olmasına karşın, esas sağlıklı gelişimini suyun dışında gerçekleştiriyor.
Bana 2 yapraklı bir fide hediye edildi. Ben bunun köklerini ve gövdesini tamamen suyun içinde, yapraklarını dışarda tutarak su piresi ve physa bulunan küçük tankıma yerleştirdim. 3-4 ayda sadece 4-5 yaprağa ulaştı.
Aynı bitkiyi 3 litrelik bir saksıya toprağa diktim ve bolca suladım. Kısa sürede 15-20 yaprak verdi ve hızla büyümeye devam ediyor.
Bu bilimsel deneyden çıkarabileceğimiz sonuç: Su altı ya da su içi, bu bitkinin hayatta kalmasını engellemiyor fakat gelişimini oldukça sınırlıyor. Bu sarmaşığı su kenarı bitkisi olarak değerlendirmek daha mantıklı olur.[;)]
Elbette ki bir tek bilimsel çalışma kesin sonuçlara varmak için yeterli değil. Bir de siz deneyin bakalım.
[/QUOTE]
Selam, toprakta ne kadar hızlı geliştiğinin farkındayım, odamda aşırı hızlı uzadığı için budamaya başladım ve fidanları ne yapacağımı bilmediğim için konuyu açtım :)
Büyüme hızı önemsiz aslında anubiaslar gibi yavaş büyüyen bitkilere alışkınım sadece hayatta kalmasını istiyorum[:P]
teşekkürler yanıtınız için[:tel:]
[QUOTE=CoryCory]Tavsiyemi soracak olursan 3 ay sonra çürüme başlıyor. Gövdesi ve kökleri suyun içinde 3, 4 yapragı suyun üstünde yaşayabiliyor bu minval de yapraklarında fotosentezi suyun altında yapmaya uygun değil olduğunu düşünüyorum çünki gövdesi suya karşı dayanıklı kökleri yine aynı şekilde. Kendin deneyip görebilirsin bu arada.[/QUOTE]
Teşekkürler yanıtınız için, çürümeye başlamadan önce yaprak veriyor muydu?
[QUOTE=GhostKoi]
Demek ki "internetten tecrübeli insanlar" sorunuzun yanıtını olabildiğince vermişler.[:D]
Yanıt bekleme kriterlerinize uyar mı bilemem ama, deneyim ve gözlemlerimi aktarayım, olur ki işinize yarar.
Suya dayanıklılığı çok fazla bir bitki olmasına karşın, esas sağlıklı gelişimini suyun dışında gerçekleştiriyor.
Bana 2 yapraklı bir fide hediye edildi. Ben bunun köklerini ve gövdesini tamamen suyun içinde, yapraklarını dışarda tutarak su piresi ve physa bulunan küçük tankıma yerleştirdim. 3-4 ayda sadece 4-5 yaprağa ulaştı.
Aynı bitkiyi 3 litrelik bir saksıya toprağa diktim ve bolca suladım. Kısa sürede 15-20 yaprak verdi ve hızla büyümeye devam ediyor.
Bu bilimsel deneyden çıkarabileceğimiz sonuç: Su altı ya da su içi, bu bitkinin hayatta kalmasını engellemiyor fakat gelişimini oldukça sınırlıyor. Bu sarmaşığı su kenarı bitkisi olarak değerlendirmek daha mantıklı olur.[;)]
Elbette ki bir tek bilimsel çalışma kesin sonuçlara varmak için yeterli değil. Bir de siz deneyin bakalım.
[/QUOTE]
Selam, toprakta ne kadar hızlı geliştiğinin farkındayım, odamda aşırı hızlı uzadığı için budamaya başladım ve fidanları ne yapacağımı bilmediğim için konuyu açtım :)
Büyüme hızı önemsiz aslında anubiaslar gibi yavaş büyüyen bitkilere alışkınım sadece hayatta kalmasını istiyorum[:P]
teşekkürler yanıtınız için[:tel:]
Pothos Sarmaşığı Tamamen Su Altında?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/060220262221181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/060220262221191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/060220262258531.jpg[/IMG]
Pothos sarmaşığının kökleri suyun içindeyken akvaryumda büyüyüp gelişebildiğini biliyoruz[:P]
Ama internetten tecrübeli insanlardan gördüğüm kadarıyla pothos tamamen suyun altında büyüyebiliyor[:'(][:?]
yorumlardan gördüğüm kadarıyla ilk başta alt yaprakları çürüyebiliyormuş, çürüyen yaprakları düzenli olarak çekmek şartıyla yeni yaprak bile verebiliyormuş[:O][:?]
deneyen var mı? lütfen ezber konuşmak yerine deneyen yada bilimsel olarak konuşabilecekler cevap versin[:P][:iyi:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/060220262221181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/060220262221191.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/060220262258531.jpg[/IMG]
Pothos sarmaşığının kökleri suyun içindeyken akvaryumda büyüyüp gelişebildiğini biliyoruz[:P]
Ama internetten tecrübeli insanlardan gördüğüm kadarıyla pothos tamamen suyun altında büyüyebiliyor[:'(][:?]
yorumlardan gördüğüm kadarıyla ilk başta alt yaprakları çürüyebiliyormuş, çürüyen yaprakları düzenli olarak çekmek şartıyla yeni yaprak bile verebiliyormuş[:O][:?]
deneyen var mı? lütfen ezber konuşmak yerine deneyen yada bilimsel olarak konuşabilecekler cevap versin[:P][:iyi:]
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[QUOTE=KaanE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/70376/030220262318361.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ampuller hakkında bilgi verir misiniz🥲🥲
[QUOTE=KaanE][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/70376/030220262318361.jpg[/IMG][/QUOTE]
Ampuller hakkında bilgi verir misiniz🥲🥲
Plakat Betta Mı Dişi Betta Mı?
[QUOTE=ternapi]
Yakışıklı bir delikanlı [8)][/QUOTE]
Ciddi misiniz?
Ben bu balığı çiftleştirmeye çalışmıştım..[:'(]
[QUOTE=ternapi]
Yakışıklı bir delikanlı [8)][/QUOTE]
Ciddi misiniz?
Ben bu balığı çiftleştirmeye çalışmıştım..[:'(]
Plakat Betta Mı Dişi Betta Mı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/270120262207121.jpg[/IMG]
Selam dişi betta diye baktığım betta erkek olabilir mi?
bir ara küçük beyaz bir nokta görüyordum karnında ama sanırım yalancı nokta diye bir şey olabiliyormuş
Fazla agresif olup öbür betalara solungaçlarını fazla şişirmeye başlayınca şüphelendim[:tel:]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/270120262207121.jpg[/IMG]
Selam dişi betta diye baktığım betta erkek olabilir mi?
bir ara küçük beyaz bir nokta görüyordum karnında ama sanırım yalancı nokta diye bir şey olabiliyormuş
Fazla agresif olup öbür betalara solungaçlarını fazla şişirmeye başlayınca şüphelendim[:tel:]
Teleskop Akvaryumu!
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/150120261748371.jpg[/IMG]
Selam, petshopta hamsterim için çark almaya gittiğimde japon akvaryumunda sadece 1 japon olduğunu görünce hemen aldım
O anda acelem vardı bir an düşüncesizlik ettim ama neyse konu bu değil
Şimdilik karides için aldığım 35 cmlik akvaryumda duruyor[zzz][zzz]
Yeri biraz küçük farkındayım ama 1 hafta felan duracak sadece, 2 günde 1 %20 su değişimi yapıyorum.
Öbür teleskop japonun yanına koymak istemiyorum çünkü o akvaryumdaki filtrenin debisi zaten düşük, 2. balığı eklersem akvaryum bataklık olur diye düşünüyorum🥰🥰
Bu japon için normal bir akvaryum istemiyorum yine saçma sapan işlerle uğraşıyorum evet ama hoşuma giden ev tipi minipondlardan düşünüyorum.
Aquagardenin mini pondlarının DIY versiyonu olabilir: https://www.youtube.com/shorts/PFzRxh-X1JM
Yada şu tarz saklama kutularından yapılan daha Kolay versiyonunu düşünüyorum: https://www.youtube.com/watch?v=QBq5sDY3LaQ
Aslında balkonda yapabilsem daha büyük bir pond yapabilirdim ama teleskoplar soğukta görüş kaybı yaşıyor diye biliyorum bu yüzden 50/60 litre bişey düşünüyorum odam için[:tel:]
LÜTFEN öneri yapın yada eleştirin saçma sapan şeyler yapıyorum sonra[:'(][:P]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/259599/150120261748371.jpg[/IMG]
Selam, petshopta hamsterim için çark almaya gittiğimde japon akvaryumunda sadece 1 japon olduğunu görünce hemen aldım
O anda acelem vardı bir an düşüncesizlik ettim ama neyse konu bu değil
Şimdilik karides için aldığım 35 cmlik akvaryumda duruyor[zzz][zzz]
Yeri biraz küçük farkındayım ama 1 hafta felan duracak sadece, 2 günde 1 %20 su değişimi yapıyorum.
Öbür teleskop japonun yanına koymak istemiyorum çünkü o akvaryumdaki filtrenin debisi zaten düşük, 2. balığı eklersem akvaryum bataklık olur diye düşünüyorum🥰🥰
Bu japon için normal bir akvaryum istemiyorum yine saçma sapan işlerle uğraşıyorum evet ama hoşuma giden ev tipi minipondlardan düşünüyorum.
Aquagardenin mini pondlarının DIY versiyonu olabilir: https://www.youtube.com/shorts/PFzRxh-X1JM
Yada şu tarz saklama kutularından yapılan daha Kolay versiyonunu düşünüyorum: https://www.youtube.com/watch?v=QBq5sDY3LaQ
Aslında balkonda yapabilsem daha büyük bir pond yapabilirdim ama teleskoplar soğukta görüş kaybı yaşıyor diye biliyorum bu yüzden 50/60 litre bişey düşünüyorum odam için[:tel:]
LÜTFEN öneri yapın yada eleştirin saçma sapan şeyler yapıyorum sonra[:'(][:P]
80 Litre Bitkili (ıwagumi) Akvaryum – Filtre, Co₂
[QUOTE=felegesitemli]Yanıtlatınız için çok teşekkür ederim, co2 sistemi hakkında bilgi edinmem için önerebileceğin forum makalesi ya da YouTube videosu var mıdır? saygılar.[/QUOTE]
https://www.akvaryum.com/forum/mayali_co2_tum_sistemin_detayli_yapim_asamasi__fotografli__k658108.asp
Bu konudan okuyarak mayalı sistem yapmıştım ben[^_^]
fakat azot döngüsü oturması gerekiyor diye biliyorum dikkatli olun[zzz][EDIT]Hatsunepuffer,2025-12-21 23:40:06[/EDIT]
[QUOTE=felegesitemli]Yanıtlatınız için çok teşekkür ederim, co2 sistemi hakkında bilgi edinmem için önerebileceğin forum makalesi ya da YouTube videosu var mıdır? saygılar.[/QUOTE]
https://www.akvaryum.com/forum/mayali_co2_tum_sistemin_detayli_yapim_asamasi__fotografli__k658108.asp
Bu konudan okuyarak mayalı sistem yapmıştım ben[^_^]
fakat azot döngüsü oturması gerekiyor diye biliyorum dikkatli olun[zzz][EDIT]Hatsunepuffer,2025-12-21 23:40:06[/EDIT]
80 Litre Bitkili (ıwagumi) Akvaryum – Filtre, Co₂
[QUOTE=felegesitemli]Merhaba arkadaşlar, herkese iyi günler dilerim.
Yıllardır hayalim olan akvaryum projemi hayata geçirmeye çalışıyorum. Kendime yaklaşık 80 litrelik, 60 cm genişliğinde bir akvaryum kurdum. Tabanında Monte Carlo bitkilerinden oluşan bir halı olmasını istiyorum.
Akvaryum ölçüleri:
60 × 35 × 40 cm
Şu an elimde bulunan ekipman ve malzemeler:
Şelale aparatlı iç motor (500 L/saat)
Bakteri kültürü
Crystalpro Aqua Clear 125 ml
10 kg Hagen 1–2 mm siyah bitki kumu
Monte Carlo in vitro 200 cc (2 adet)
Termostatlı, ayarlanabilir 100 W akvaryum ısıtıcı
6 kg gnays taş
60 cm, 3 renk Grolüx LED aydınlatma
Sizlerden yardım isteyeceğim bazı konular var:
Kullandığım filtre bu kurulum için yetersiz kalır mı?
Süngerini 2 gün önce temizlememe rağmen şu an suyu daha güçsüz şekilde akıtıyor, bunun sebebi ne olabilir?
CO₂ sistemi ve gübreleme benim için şart mı?
İleride sorun yaşamamak adına baştan yapmam gerekenler nelerdir?
Genel olarak bu kurulum için bana neler önerirsiniz?
Şu anda elimde 5 adet japon balığı, 5 adet renkli tetra ve 1 adet cüce vatoz bulunuyor. Maalesef çok sevdiğim japon balıklarımı yeni akvaryuma almayacağım. Hem bitkilere zarar vermeleri hem de diğer balıklarla aynı sıcaklık değerlerinde yaşamalarının zor olması nedeniyle bu kararı verdim.
Bu yaptığım Iwagumi projesi için bana ne kadar sayıda ve hangi tür balıklar önerirsiniz? Karides de düşünüyorum. Amacım barışçıl, gerçekten “yaşayan”, okyanus hissi veren, huzurlu bir akvaryum kurmak.
Şimdiden teşekkür ederim.[/QUOTE]
Selam[:P]
Filtasyon, filtre düzgün çalışırsa yeterlidir.
Halı görünümü istiyorsanız co2 neredeyse şart, halı görünümünü sadece led ile sağlamak biraz zor[:'(]
Sıvı gübre şart değil ama iron potasyum ve makro/mikro elementler olmadan monte carlo sararmaya başlayabilir[x(]
Co2 ve birlikte düzenli gübreleme bitkiler için hayat kurtarıcı[^_^]
Kuma gelirsek 10 kg biraz az gelebilir, akıntıdan felan bitkiler sökülür ve bu benim için en sinir bozucu şey.[:(((]
Bu hacim için barışçıl kombinasyon olarak verebileceğim türler[:3]
Rummynose tetra (8-10 adet, daha az olursa saklanırlar)
Glowlight tetra (6-8 adet yeterlidir)
Harlequin rasbora (4 adet...)
Cüce vatoz (4 adet)
Karideslere gelirsek biraz daha her petshopta olmayan türler
Blue Bolt karides (6 adet)
Crystal Red karides (4 adet)
Blue Bolt karides (4 adet)
Biraz daha klasik olmayan kombinasyon önermek istedim..
Yük sınırda, düzenli su değişimi ile devam ettirilebilir diye düşünüyorum[^_^]
[QUOTE=felegesitemli]Merhaba arkadaşlar, herkese iyi günler dilerim.
Yıllardır hayalim olan akvaryum projemi hayata geçirmeye çalışıyorum. Kendime yaklaşık 80 litrelik, 60 cm genişliğinde bir akvaryum kurdum. Tabanında Monte Carlo bitkilerinden oluşan bir halı olmasını istiyorum.
Akvaryum ölçüleri:
60 × 35 × 40 cm
Şu an elimde bulunan ekipman ve malzemeler:
Şelale aparatlı iç motor (500 L/saat)
Bakteri kültürü
Crystalpro Aqua Clear 125 ml
10 kg Hagen 1–2 mm siyah bitki kumu
Monte Carlo in vitro 200 cc (2 adet)
Termostatlı, ayarlanabilir 100 W akvaryum ısıtıcı
6 kg gnays taş
60 cm, 3 renk Grolüx LED aydınlatma
Sizlerden yardım isteyeceğim bazı konular var:
Kullandığım filtre bu kurulum için yetersiz kalır mı?
Süngerini 2 gün önce temizlememe rağmen şu an suyu daha güçsüz şekilde akıtıyor, bunun sebebi ne olabilir?
CO₂ sistemi ve gübreleme benim için şart mı?
İleride sorun yaşamamak adına baştan yapmam gerekenler nelerdir?
Genel olarak bu kurulum için bana neler önerirsiniz?
Şu anda elimde 5 adet japon balığı, 5 adet renkli tetra ve 1 adet cüce vatoz bulunuyor. Maalesef çok sevdiğim japon balıklarımı yeni akvaryuma almayacağım. Hem bitkilere zarar vermeleri hem de diğer balıklarla aynı sıcaklık değerlerinde yaşamalarının zor olması nedeniyle bu kararı verdim.
Bu yaptığım Iwagumi projesi için bana ne kadar sayıda ve hangi tür balıklar önerirsiniz? Karides de düşünüyorum. Amacım barışçıl, gerçekten “yaşayan”, okyanus hissi veren, huzurlu bir akvaryum kurmak.
Şimdiden teşekkür ederim.[/QUOTE]
Selam[:P]
Filtasyon, filtre düzgün çalışırsa yeterlidir.
Halı görünümü istiyorsanız co2 neredeyse şart, halı görünümünü sadece led ile sağlamak biraz zor[:'(]
Sıvı gübre şart değil ama iron potasyum ve makro/mikro elementler olmadan monte carlo sararmaya başlayabilir[x(]
Co2 ve birlikte düzenli gübreleme bitkiler için hayat kurtarıcı[^_^]
Kuma gelirsek 10 kg biraz az gelebilir, akıntıdan felan bitkiler sökülür ve bu benim için en sinir bozucu şey.[:(((]
Bu hacim için barışçıl kombinasyon olarak verebileceğim türler[:3]
Rummynose tetra (8-10 adet, daha az olursa saklanırlar)
Glowlight tetra (6-8 adet yeterlidir)
Harlequin rasbora (4 adet...)
Cüce vatoz (4 adet)
Karideslere gelirsek biraz daha her petshopta olmayan türler
Blue Bolt karides (6 adet)
Crystal Red karides (4 adet)
Blue Bolt karides (4 adet)
Biraz daha klasik olmayan kombinasyon önermek istedim..
Yük sınırda, düzenli su değişimi ile devam ettirilebilir diye düşünüyorum[^_^]
SON MESAJLAR
- Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 JujuSeri, 12:43
Akvaryum Tanıtımı - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 10:49
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Cyber_Scout, 00:13
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 10:41
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 10:41
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 10:41
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 10:34
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 10:30
- Cüce Kerevit Umt61 10:28
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 10:28
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 10:19
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 10:19
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 10:08
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 10:06
KULLANICILAR
- 110 Online Kullanıcı, 60 Üye
Online Kullanıcılar
aquaticathearmi,
umitlee,
sina cen,
Urar,
Hidro Dinamik,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Oozer3466,
Smet200146,
youngaquarist,
Deoxyss,
Tatar10,
ngerekli,
nikon_,
yeekim,
muhammedcoskun,
Formicasmind,
yns325,
EKAR,
zen666,
abunil,
Piranhabull06,
ciways,
stopsound,
karidesrehberi,
bysmokin,
hasancn,
Burak PEKDEMİR,
Öğretmen Ali,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
HalilSefaa,
Soner.x,
Ylmzuslu,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
GvZ27,
Sekmez,
Byturk77,
Can78,
AquaVita,
Standart Moss,
şansal,
omerdonmez,
Flytheshrimp,
reprise,
Pandkoal,
Aguamentist,
Gökdeniz Kale,
YAYD06,
oguzozt,
JujuSeri,
drersayan,
MehmetEgemen,
Denizhann,
Wolkan,
metsi,
Kturan06,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
