ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Katilkarinca
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
33
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Kasım 2022 01:11
Son Ziyaret:
04 Eylül 2024 23:55
Toplam Mesaj:
72 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Efe Tekoğlu
Doğum Tarihi:
20 Şubat 2007
Yaş:
19
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mert Efe Tekoğlu
SON 10 MESAJI
Tuzlu Suya İlk Adım (taşıdım)
10 ay sonra gelen güncelleme [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237113/241120230043111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237113/241120230043151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237113/241120230043221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237113/241120230043291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237113/241120230043341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237113/241120230043401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237113/241120230043451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237113/241120230043511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237113/241120230043571.jpg[/IMG] sobo kafanın bozulup 3 gün akvaryumun durması sonucu oluşan durum [:(]
Akvaryum aylardır boş dönüyordu iki hafta önce 4 tane moli attım star polip bir anda canlandı ilginç bir şekilde
10 ay sonra gelen güncelleme [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237113/241120230043111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237113/241120230043151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237113/241120230043221.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237113/241120230043291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237113/241120230043341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237113/241120230043401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237113/241120230043451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237113/241120230043511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237113/241120230043571.jpg[/IMG] sobo kafanın bozulup 3 gün akvaryumun durması sonucu oluşan durum [:(]
Akvaryum aylardır boş dönüyordu iki hafta önce 4 tane moli attım star polip bir anda canlandı ilginç bir şekilde
Bitkili Betta Tank
[QUOTE=muda]Guncelleme yapayim dedim. 6 adet neon tetra ekledim. 4 tane daha eklemeyi dusunuyorum. Bettanin keyfi yerinde neonlara hic satasmiyor. Vatozu cikarabilmis degilim. Akvaryum cok sık bitkilerden olustugu icin fazla zorlamaya da gelmiyor hemen karisiyor ortalik. Vatozu en yakin zamanda cikarmam gerekiyor suyu cok pisletiyor. Karides eklesem canli yuku cok olur mu acaba [:?][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237203/280120231955581.jpg[/IMG][/QUOTE]
Betta karidesleri afiyetle yiyecektir.
[QUOTE=muda]Guncelleme yapayim dedim. 6 adet neon tetra ekledim. 4 tane daha eklemeyi dusunuyorum. Bettanin keyfi yerinde neonlara hic satasmiyor. Vatozu cikarabilmis degilim. Akvaryum cok sık bitkilerden olustugu icin fazla zorlamaya da gelmiyor hemen karisiyor ortalik. Vatozu en yakin zamanda cikarmam gerekiyor suyu cok pisletiyor. Karides eklesem canli yuku cok olur mu acaba [:?][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237203/280120231955581.jpg[/IMG][/QUOTE]
Betta karidesleri afiyetle yiyecektir.
Neon Tetra İçin Yem Önerisi
[QUOTE=Oğuzhan Ölçay]
Bu beni ne kadar götürür 6-7 balığı günde 2 kez yemleme ile?
Bir tane daha sorum var. Neon tetraların lepistes gibi bir oranı var mı? Dişiyi yoruyor mu erkekler yani? 3 erkek 3 dişi yapılır mı veya 4 erkek 3 dişi? [/QUOTE]
Yem bayağı gider. Bende moli falan var, 100ml yem 6 ayda yüzde 10 falan bitti.
Fazla yem alma skt geçebilir.
[QUOTE=Oğuzhan Ölçay]
Bu beni ne kadar götürür 6-7 balığı günde 2 kez yemleme ile?
Bir tane daha sorum var. Neon tetraların lepistes gibi bir oranı var mı? Dişiyi yoruyor mu erkekler yani? 3 erkek 3 dişi yapılır mı veya 4 erkek 3 dişi? [/QUOTE]
Yem bayağı gider. Bende moli falan var, 100ml yem 6 ayda yüzde 10 falan bitti.
Fazla yem alma skt geçebilir.
Neon Tetra İçin Yem Önerisi
[URL]https://www.atakanpetshop.com/granul-yemler-17499/tropical-nanovit-granulat-10gr.html[/URL] Buda olabilir, daha ucuz.
[URL]https://www.atakanpetshop.com/granul-yemler-17499/tropical-nanovit-granulat-10gr.html[/URL] Buda olabilir, daha ucuz.
Neon Tetra İçin Yem Önerisi
https://www.n11.com/urun/tetramin-granules-15-gr-26754988?magaza=hanimelipetstore Bunu al bulabilirsen zaten akvaryumda çok balık yok 15 gram yeter baya.[EDIT]Katilkarinca,2023-01-19 15:34:09[/EDIT]
https://www.n11.com/urun/tetramin-granules-15-gr-26754988?magaza=hanimelipetstore Bunu al bulabilirsen zaten akvaryumda çok balık yok 15 gram yeter baya.[EDIT]Katilkarinca,2023-01-19 15:34:09[/EDIT]
Daha Dün Aldığım Betta Balığım Bu Halde! (acil)
[QUOTE=MajesticSector]Teşekkürler, yeni akvaryumumu aldığım zaman bettamı da 40 litreye koyacağım, büyük ihtimalle bitki olarak anubias kullanırım ve ısıtıcı eklerim, kullandığım yemlerde bir sıkıntı yok, saklanacağı alanı da dekor olarak eklerim ve eklenecek suyu da bekletmeyi öğrendim artık, bekletip o şekilde suyu eklerim, ve ayrıca söylediğiniz doğru, dediğim gibi plati alacaktım fakat o renkleri görünce gözüm boyandı ve betta aldım.[/QUOTE] Anubias yerine elodea kullanın, beta için saklanma alanı yaratacaktır.
[QUOTE=MajesticSector]Teşekkürler, yeni akvaryumumu aldığım zaman bettamı da 40 litreye koyacağım, büyük ihtimalle bitki olarak anubias kullanırım ve ısıtıcı eklerim, kullandığım yemlerde bir sıkıntı yok, saklanacağı alanı da dekor olarak eklerim ve eklenecek suyu da bekletmeyi öğrendim artık, bekletip o şekilde suyu eklerim, ve ayrıca söylediğiniz doğru, dediğim gibi plati alacaktım fakat o renkleri görünce gözüm boyandı ve betta aldım.[/QUOTE] Anubias yerine elodea kullanın, beta için saklanma alanı yaratacaktır.
Sizce Ben Akvaryum Bakabilir Miyim?
[QUOTE=Oğuzhan Ölçay]
Tamamdır ilçemdeki akvaryumcuda varsa alacağım. Peki üremiyorlarsa erkek veya kız almam farketmez demi? Ve sizce 5 tane almak yeterli midir? Karides yavrularını en az yiyen türdü sanırım bir videoda öyle diyordu.[/QUOTE]
Dişi erkek fark etmez. Kuma 3-4 kök gül dikersen güzel olur, neonlar bitki severler gülde co2 falan istemez dik büyüsün. [:D] Karides yavrularını yer mi bilmiyorum ama zannetmem yiyeceğini.
[EDIT]Katilkarinca,2023-01-13 22:11:10[/EDIT]
Bir de balıkları ilk akvaryuma eklediğin zaman alıştırma yap neonlar ortam değişikliklerine hassasdır.
[QUOTE=Oğuzhan Ölçay]
Tamamdır ilçemdeki akvaryumcuda varsa alacağım. Peki üremiyorlarsa erkek veya kız almam farketmez demi? Ve sizce 5 tane almak yeterli midir? Karides yavrularını en az yiyen türdü sanırım bir videoda öyle diyordu.[/QUOTE]
Dişi erkek fark etmez. Kuma 3-4 kök gül dikersen güzel olur, neonlar bitki severler gülde co2 falan istemez dik büyüsün. [:D] Karides yavrularını yer mi bilmiyorum ama zannetmem yiyeceğini.
[EDIT]Katilkarinca,2023-01-13 22:11:10[/EDIT]
Bir de balıkları ilk akvaryuma eklediğin zaman alıştırma yap neonlar ortam değişikliklerine hassasdır.
Sizce Ben Akvaryum Bakabilir Miyim?
[QUOTE=Oğuzhan Ölçay]
Bu yorumu bir kaç saattir düşünüyordum fakat bir cevap bulamadım kendimde. Bu balıklar bukadar üreyecekte akvaryumu doldurunca ne yapacağım? Akvaryumculara versem ücretsiz veya ücretli kabul edilir mi? Mesela dün bahsettiğim lepistes akvaryumları olan akvaryum petshopuna verebilirim yakın bir yer eğer kabul ederlserse.
İzmirde akvaryumcu ararken Malawi adlı petshopçuya sordum 50x35x35 cama cam buhar camsız ve clearsız cam 6mm kalınlıkta 850 TL diyor. Sizce değer mi? Pahalı geldi bana fakat kaliteli yapan bir yerden alın dediğiniz için sordum oraya, ne dersiniz?[/QUOTE] bence lepistes yerine neon tetra al hem daha güzel renkleri var, hem de üreyip bütün hacmi ele geçirmezler
[QUOTE=Oğuzhan Ölçay]
Bu yorumu bir kaç saattir düşünüyordum fakat bir cevap bulamadım kendimde. Bu balıklar bukadar üreyecekte akvaryumu doldurunca ne yapacağım? Akvaryumculara versem ücretsiz veya ücretli kabul edilir mi? Mesela dün bahsettiğim lepistes akvaryumları olan akvaryum petshopuna verebilirim yakın bir yer eğer kabul ederlserse.
İzmirde akvaryumcu ararken Malawi adlı petshopçuya sordum 50x35x35 cama cam buhar camsız ve clearsız cam 6mm kalınlıkta 850 TL diyor. Sizce değer mi? Pahalı geldi bana fakat kaliteli yapan bir yerden alın dediğiniz için sordum oraya, ne dersiniz?[/QUOTE] bence lepistes yerine neon tetra al hem daha güzel renkleri var, hem de üreyip bütün hacmi ele geçirmezler
Sizce Ben Akvaryum Bakabilir Miyim?
[QUOTE=Cem Altay]Genelde hobiye başlayacaklar bütçesinden belli miktarda para ayırıp yada senin gibi "Babam sağolsun"hesabı akvaryumunu alır,içini göz zevki ya da parası yettigi kadar ekipmanlarla doldurur..Suyu basar ve sorar "Burada ne besleyeyim ?" Her kafadan bir ses çıkar."O balığa küçük,,bu balığa büyük,,o orda olmaz,o yan yatar,bu çamura batar"
Kafa olur bir milyon..
Sen seçimini yapmışsın.Yokmuş başka balık..Besle Lepistes..
Lakin besleyeceğimiz canlıya sunacağımız yaşam konforu da önemli ve değerlidir.Hem maddi hem de onun çok ötesinde manevi huzur için.Çünkü hastalık ve ölümler bir numaralı hobiden soğuma sebebidir.
Korkuyorsun ya..Korkma ! Sadece gerekeni yap.Yoksa balıktır ölür,bitkidir çürür.Acemisi kıdemlisi fark etmiyor.Seninle yaşamayacaklar..
Herhangi bir hastalık durumunda canlıya müdahelenin en kısıtlı olduğu hobiyi icra ediyoruz çünkü.Elimize alıp kalp masajı,sunni tenefüs yapma şansımız yok.Enstrümanlar kusursuz çalışsın,hepsi görevini yapsın ki başımız ağrımasın değil mi ?
Temelini sağlam at.
Ama artık at [:)]
Bu arada,her konuda ismi geçen ve cebinde pirana besleyen eniştene de enişten dileklerimi sunarım.Sağolsun çok yardımcı olmuş size..
[/QUOTE]
Son derece haklısınız. Benim Lepistes önermememin sebebi aşırı hızlı üreyip zaten 60 litre olan akvaryum hacmini 3-4 ayda bitirmesidir.
[QUOTE=Cem Altay]Genelde hobiye başlayacaklar bütçesinden belli miktarda para ayırıp yada senin gibi "Babam sağolsun"hesabı akvaryumunu alır,içini göz zevki ya da parası yettigi kadar ekipmanlarla doldurur..Suyu basar ve sorar "Burada ne besleyeyim ?" Her kafadan bir ses çıkar."O balığa küçük,,bu balığa büyük,,o orda olmaz,o yan yatar,bu çamura batar"
Kafa olur bir milyon..
Sen seçimini yapmışsın.Yokmuş başka balık..Besle Lepistes..
Lakin besleyeceğimiz canlıya sunacağımız yaşam konforu da önemli ve değerlidir.Hem maddi hem de onun çok ötesinde manevi huzur için.Çünkü hastalık ve ölümler bir numaralı hobiden soğuma sebebidir.
Korkuyorsun ya..Korkma ! Sadece gerekeni yap.Yoksa balıktır ölür,bitkidir çürür.Acemisi kıdemlisi fark etmiyor.Seninle yaşamayacaklar..
Herhangi bir hastalık durumunda canlıya müdahelenin en kısıtlı olduğu hobiyi icra ediyoruz çünkü.Elimize alıp kalp masajı,sunni tenefüs yapma şansımız yok.Enstrümanlar kusursuz çalışsın,hepsi görevini yapsın ki başımız ağrımasın değil mi ?
Temelini sağlam at.
Ama artık at [:)]
Bu arada,her konuda ismi geçen ve cebinde pirana besleyen eniştene de enişten dileklerimi sunarım.Sağolsun çok yardımcı olmuş size..
[/QUOTE]
Son derece haklısınız. Benim Lepistes önermememin sebebi aşırı hızlı üreyip zaten 60 litre olan akvaryum hacmini 3-4 ayda bitirmesidir.
Sizce Ben Akvaryum Bakabilir Miyim?
[QUOTE=Oğuzhan Ölçay]
Bitki olarak Nomaphila Siamensis bitkisini düşünmüştüm onunda gerekleri fazla değil. Filtre ve balık tercihimiz aynı onları alacağım ve kum olarak alta lav kırığı üste hagen düşündüm ekonomik olsun diye. Haklısınız korkmamalıyım. İlk kez bu kadar para vereceğim bir şeye ve bunlar canlı varlıklar olduğu için korkum var ama bu konu sayesinde çok azaldı. Akvaryumu alayım gerisi gelir haklısınız. Bu arada herhangi bir hagen ve lav kırığı kumu uygun mudur? Yani 10 kiloluk bir hagen kumunun markası önemli mi?[/QUOTE] 10 kg biraz fazla kaçabilir ama emin değilim. marka olarak reeflowers alma sanırım onların hageni biraz sıkıntılıydı. kum olarak bunu öneririm klasik lav kırığı https://www.atakanpetshop.com/akvaryum-kumlari/akvaryum-icin-dogal-lav-tasi-kirigi-10-lt .
[QUOTE=Maverickse]
Lepistesle kıyaslarsak tetra biraz daha zor ama genel olarak bakarsak tetra bakmakta kolay. Forum ansiklopedisinden bakabilirsin balıkların zorluk seviyelerine. Başlangıç olarak en uygunu lepistes görünüyor. Moli, plati, kılıçkuyrukta olur. [/QUOTE]
bence canlı doğuranla başlayacaksa beyaz moliler daha güzel olur.
[QUOTE=Oğuzhan Ölçay]
Bitki olarak Nomaphila Siamensis bitkisini düşünmüştüm onunda gerekleri fazla değil. Filtre ve balık tercihimiz aynı onları alacağım ve kum olarak alta lav kırığı üste hagen düşündüm ekonomik olsun diye. Haklısınız korkmamalıyım. İlk kez bu kadar para vereceğim bir şeye ve bunlar canlı varlıklar olduğu için korkum var ama bu konu sayesinde çok azaldı. Akvaryumu alayım gerisi gelir haklısınız. Bu arada herhangi bir hagen ve lav kırığı kumu uygun mudur? Yani 10 kiloluk bir hagen kumunun markası önemli mi?[/QUOTE] 10 kg biraz fazla kaçabilir ama emin değilim. marka olarak reeflowers alma sanırım onların hageni biraz sıkıntılıydı. kum olarak bunu öneririm klasik lav kırığı https://www.atakanpetshop.com/akvaryum-kumlari/akvaryum-icin-dogal-lav-tasi-kirigi-10-lt .
[QUOTE=Maverickse]
Lepistesle kıyaslarsak tetra biraz daha zor ama genel olarak bakarsak tetra bakmakta kolay. Forum ansiklopedisinden bakabilirsin balıkların zorluk seviyelerine. Başlangıç olarak en uygunu lepistes görünüyor. Moli, plati, kılıçkuyrukta olur. [/QUOTE]
bence canlı doğuranla başlayacaksa beyaz moliler daha güzel olur.
SON MESAJLAR
- 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
flanormimar,
ezzalisi,
0rnn,
Urar,
Mithrandirr,
sirhill,
ssener,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
ErayDemirel,
sina cen,
Jeveux,
tukabu,
Me0,
EKAR,
osmandbnl,
ciways,
NotEvenBeginner,
nikon_,
aquaticathearmi,
egedin,
fffurkan9,
YAYD06,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
a.gumrah,
Öğretmen Ali,
pitsem,
zen666,
scorpion26,
GreeNWooD,
Mesaquarium,
Conix,
fatihgurhan,
CoryCory,
Eldurmaz,
yeekim,
StevenUnawl,
umitlee,
reano,
selçukaydoğar,
ahmetfiratozkaya,
Aguamentist,
ternapi,
Tortuga7,
yigidoumit,
sinor,
karavezir,
AquaVita,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
