ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Huseyintopcuoglu
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
2
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Kasım 2020 09:27
Son Ziyaret:
10 Kasım 2021 21:41
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hüseyin Topçuoğlu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Bursa
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Hüseyin Topçuoğlu
SON 10 MESAJI
İçim Parçalandı Bettalara. Alsam İyileştirebilir M
İlginiz için teşekkür ederim. Balıkları satmış maalesef, umarım alan kişi iyi bakar.
İlginiz için teşekkür ederim. Balıkları satmış maalesef, umarım alan kişi iyi bakar.
İçim Parçalandı Bettalara. Alsam İyileştirebilir M
Tavsiyeniz için teşekkür ederim, asıl beni zorlayan konuya deyindiniz. Isıtıcı- 2 adet akvaryum ve iki adet ısıtıcı, beni zorlayacak bir durum.
Aklıma gelen bir yöntem ise 90lt bir bitkili akvaryumum daha var içerisinde karides ve endler balıklarım var, o akvaryumun ısısı 24 derecede acaba o akvaryumda 2 farklı maşrapa( birbirlerinden ve diğer canlılardan stres yapmasınlar diye. Askı olarakta kullanarak) tarzı kapta betaları koysam sağlıklı olur mu?
Su değişimlerini yapabilirim, elimde ki imkanlarla yemlemeyi de gerçekleştirebilirim. Harici bir diyet programı önerirseniz onu da edinmeye çalışabilirim.
Teşekkürler[EDIT]Huseyintopcuoglu,2020-12-29 16:40:11[/EDIT]
Tavsiyeniz için teşekkür ederim, asıl beni zorlayan konuya deyindiniz. Isıtıcı- 2 adet akvaryum ve iki adet ısıtıcı, beni zorlayacak bir durum.
Aklıma gelen bir yöntem ise 90lt bir bitkili akvaryumum daha var içerisinde karides ve endler balıklarım var, o akvaryumun ısısı 24 derecede acaba o akvaryumda 2 farklı maşrapa( birbirlerinden ve diğer canlılardan stres yapmasınlar diye. Askı olarakta kullanarak) tarzı kapta betaları koysam sağlıklı olur mu?
Su değişimlerini yapabilirim, elimde ki imkanlarla yemlemeyi de gerçekleştirebilirim. Harici bir diyet programı önerirseniz onu da edinmeye çalışabilirim.
Teşekkürler[EDIT]Huseyintopcuoglu,2020-12-29 16:40:11[/EDIT]
İçim Parçalandı Bettalara. Alsam İyileştirebilir M
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227671/291220201415551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227671/291220201415581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227671/291220201416011.jpg[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar.
Letgoda denk geldi bu balıklar. Arkadaş çiftleştirmek için iki balığıda fanusun içerisine koymuş. Balıklar saldırmış tabi ki birbirlerine sonuç resimlerde görüldüğü gibi.
İddiasına göre küçük kuyruk olan dişiymiş tüpcüğü varmış.
Sırf kurtulsunlar diye alıp iyileştirmek istiyorum. Sizce şansım var mıdır, İyileştirebilir miyim?
Hali hazırda Betta bakmaktayım ısıtıcılı bitkili 60lt bir akvaryumda tek başına. Dondurulmuş kan kurdum var, betta için granür yemim var, kabuksuz artemiyamız var, catappa yaprağım var.
İki tane 5lt kadar kap alıp oda sıcaklığında bakabilirim. Şimdilik imkanlarım bunlar.
Arkadaş birde sanki sağlıklı balık satıyormuş gibi 55tl istiyor ikisine ama iyileştirebilirsem alacağım yine de.
Görüşlerinizi paylaşır mısınız?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227671/291220201415551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227671/291220201415581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227671/291220201416011.jpg[/IMG]
Merhaba Arkadaşlar.
Letgoda denk geldi bu balıklar. Arkadaş çiftleştirmek için iki balığıda fanusun içerisine koymuş. Balıklar saldırmış tabi ki birbirlerine sonuç resimlerde görüldüğü gibi.
İddiasına göre küçük kuyruk olan dişiymiş tüpcüğü varmış.
Sırf kurtulsunlar diye alıp iyileştirmek istiyorum. Sizce şansım var mıdır, İyileştirebilir miyim?
Hali hazırda Betta bakmaktayım ısıtıcılı bitkili 60lt bir akvaryumda tek başına. Dondurulmuş kan kurdum var, betta için granür yemim var, kabuksuz artemiyamız var, catappa yaprağım var.
İki tane 5lt kadar kap alıp oda sıcaklığında bakabilirim. Şimdilik imkanlarım bunlar.
Arkadaş birde sanki sağlıklı balık satıyormuş gibi 55tl istiyor ikisine ama iyileştirebilirsem alacağım yine de.
Görüşlerinizi paylaşır mısınız?
Yeni Koi Betta Balığım Şeffaf Kuyruk Renklenir Mi?
[IMG]https://www.youtube.com/watch?v=sOaOZaom8FY[/IMG][QUOTE=Beta_balik]Merhaba,
Balığınızın kuyruk ismi cellophone diye geçiyor. Yani renksiz olması renk varyetesinden kaynaklanıyor. Renkleneceğini sanmıyorum ben.
Tuz betalar zarar verebiliyor. Onun yerine balığı kurulu düzenden çıkartıp, bir kapta ısıtıcı ve metilen ile tedavi etmeniz daha iyi.
Görünürde başka bir sorun gözükmüyor. Kuyruğunu tam açmamış ama kuyruk varyetesi muhtemelen halfmoon. Akvaryumu hakkında biraz bilgi verirseniz sağlıklı olup olmadığını oradan yola çıkarak yorumlamak daha iyi olur bence. [/QUOTE]
Akvaryumum yaklaşık net 45lt civarında, walstad methodu ile kurduğum bitkili bir akvaryum, 100w lık ısıtıcım 25,5 derecede duruyor, kuyruk açtırma egzersizleri yapmaya başladım ayna ile 1,2 günde 1 5-10 dk arasında, kullandığım yemlerinde görselini paylaşıyorum, karışık olarak veriyorum.
5 gün önce endler cinsi balıklarımı akvaryumdan çıkarttım, bettam saklanıyordu ve endlerler bettamın kuyruğunu didikliyordu.
600lt/h bir tepe filtre kullanıyordum akıntıdan dolayı o filtreyi de çıkarttım. Haftada 1 %25-30 civarı aynı ısıda (1 hafta dinlendirilmiş) su değişimi yapıyorum(her su değişiminden sonra 5 damla bakteri kültürü takviyesi yapmaya devam ediyorum).
şu anda akvaryumda 1 yavru cüce vatos, 1 elma salyangozu ve 6 adet tiger endler yavruları var. Yemlemeyi günde 2-3 defa az miktarda yapıyorum.
Bettamı aldığım günkü beta kabındaki resminide ekledim, aldığımdan buyana balığımın gövde kısmında renklenmeler oluyor gözle fark edilebiliyor.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=sOaOZaom8FY[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227671/221220200907131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227671/221220200907161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227671/221220200907181.jpg[/IMG][EDIT]Huseyintopcuoglu,2020-12-22 09:12:11[/EDIT]
[IMG]https://www.youtube.com/watch?v=sOaOZaom8FY[/IMG][QUOTE=Beta_balik]Merhaba,
Balığınızın kuyruk ismi cellophone diye geçiyor. Yani renksiz olması renk varyetesinden kaynaklanıyor. Renkleneceğini sanmıyorum ben.
Tuz betalar zarar verebiliyor. Onun yerine balığı kurulu düzenden çıkartıp, bir kapta ısıtıcı ve metilen ile tedavi etmeniz daha iyi.
Görünürde başka bir sorun gözükmüyor. Kuyruğunu tam açmamış ama kuyruk varyetesi muhtemelen halfmoon. Akvaryumu hakkında biraz bilgi verirseniz sağlıklı olup olmadığını oradan yola çıkarak yorumlamak daha iyi olur bence. [/QUOTE]
Akvaryumum yaklaşık net 45lt civarında, walstad methodu ile kurduğum bitkili bir akvaryum, 100w lık ısıtıcım 25,5 derecede duruyor, kuyruk açtırma egzersizleri yapmaya başladım ayna ile 1,2 günde 1 5-10 dk arasında, kullandığım yemlerinde görselini paylaşıyorum, karışık olarak veriyorum.
5 gün önce endler cinsi balıklarımı akvaryumdan çıkarttım, bettam saklanıyordu ve endlerler bettamın kuyruğunu didikliyordu.
600lt/h bir tepe filtre kullanıyordum akıntıdan dolayı o filtreyi de çıkarttım. Haftada 1 %25-30 civarı aynı ısıda (1 hafta dinlendirilmiş) su değişimi yapıyorum(her su değişiminden sonra 5 damla bakteri kültürü takviyesi yapmaya devam ediyorum).
şu anda akvaryumda 1 yavru cüce vatos, 1 elma salyangozu ve 6 adet tiger endler yavruları var. Yemlemeyi günde 2-3 defa az miktarda yapıyorum.
Bettamı aldığım günkü beta kabındaki resminide ekledim, aldığımdan buyana balığımın gövde kısmında renklenmeler oluyor gözle fark edilebiliyor.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=sOaOZaom8FY[/VID]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227671/221220200907131.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227671/221220200907161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227671/221220200907181.jpg[/IMG][EDIT]Huseyintopcuoglu,2020-12-22 09:12:11[/EDIT]
Betta
Melekler betta nın kuyruğunu didikliyorlardır. Benimde başıma endlerler ile gelmişti. eve geldiğimde betamı akvaryumda bulamıyordum, bitkilerin arasında oluyordu beni görünce selam vermek için yanıma geliyordu sonradan farkettim ki endler balıklarım bettanın kuyurğunu didikliyor ve bettamda saklanıyordu. Endlerleri başka bir akvaryuma koydum. Şimdi herkes mutlu ve huzurlu.
Melekleri çıkart yoksa bettan da kuyruk kalmaz.
Melekler betta nın kuyruğunu didikliyorlardır. Benimde başıma endlerler ile gelmişti. eve geldiğimde betamı akvaryumda bulamıyordum, bitkilerin arasında oluyordu beni görünce selam vermek için yanıma geliyordu sonradan farkettim ki endler balıklarım bettanın kuyurğunu didikliyor ve bettamda saklanıyordu. Endlerleri başka bir akvaryuma koydum. Şimdi herkes mutlu ve huzurlu.
Melekleri çıkart yoksa bettan da kuyruk kalmaz.
Yeni Koi Betta Balığım Şeffaf Kuyruk Renklenir Mi?
Merhabalar arkadaşalar,
Betta (Şehzade Murat) balığımı 10 gün önce bir petshoptan satın aldım. Koi betta balıklarına ilgim vardı. Bu balığımı da çok severek aldım, aldığımdan bu yana vücudundaki beyaz noktalarda renklenmeler olmaya başladı fakat kuyruk kısmını tam kestiremedim. Bettamın kuyruğu tamamen renklenir mi? renklenir ise nasıl renklendirenbilirim (şu ana kadar canlı yem kullanmadım ama su piresi alacağım)
Bettamın kuyruk varyetesi ve genel durumu ile ilgilide yorum yapabilirseniz çok sevinirim.
Not: Beyaz benek hastalığımız var, tuzlu su tedavisi yapacağım su sıcaklığını yavaş yavaş yükseltiyorum.
Şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227671/211220201255331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227671/211220201255381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227671/211220201255411.jpg[/IMG]
Merhabalar arkadaşalar,
Betta (Şehzade Murat) balığımı 10 gün önce bir petshoptan satın aldım. Koi betta balıklarına ilgim vardı. Bu balığımı da çok severek aldım, aldığımdan bu yana vücudundaki beyaz noktalarda renklenmeler olmaya başladı fakat kuyruk kısmını tam kestiremedim. Bettamın kuyruğu tamamen renklenir mi? renklenir ise nasıl renklendirenbilirim (şu ana kadar canlı yem kullanmadım ama su piresi alacağım)
Bettamın kuyruk varyetesi ve genel durumu ile ilgilide yorum yapabilirseniz çok sevinirim.
Not: Beyaz benek hastalığımız var, tuzlu su tedavisi yapacağım su sıcaklığını yavaş yavaş yükseltiyorum.
Şimdiden teşekkür ederim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227671/211220201255331.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227671/211220201255381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227671/211220201255411.jpg[/IMG]
Colisa Lalia (cüce Gurami) Sorusu
Merhabalar
Peki cüce guramiler 60*40*40 bir akvaryumda 1e 3d olacak şekilde karides, salyangoz ve midye ile bol bitkili ortamda Walstad mothodlu bir ayvaryumda birlikte yaşayabilirler mi?
Karideslerin akıbeti ne olur?
Merhabalar
Peki cüce guramiler 60*40*40 bir akvaryumda 1e 3d olacak şekilde karides, salyangoz ve midye ile bol bitkili ortamda Walstad mothodlu bir ayvaryumda birlikte yaşayabilirler mi?
Karideslerin akıbeti ne olur?
Kendini idare edebilen sistemler nasıl kurulur?
Merhabalar
Hobiye yeni başladım.
İlk lepistes ve karides tankımda yaptığım hatalardan dolayı lepistes ölümleri ile karşılaştım, su dengesini oturtup hatalarımı düzelmeye çalışıyorum.
2. olarak da walstad methodu ile kendi kendini idare edebilen bir akvaryum sistemi oluşturmak istiyorum, toprağı ve dere kumunu koyup su değişimlerini yapıp bitkileri ektim ve bu tankım içinde su dengesinin oturmasını bekliyorum.
Bu yöntemde veya biraz yöntem dışına çıkarak, ısıtıcı, filtre, CO2. Oksijen, sıvı gübre veya gübre topları, ilaç, bakteri kültürü (kendi bakteri kültürü oluşsun diye akvaryumumu bekletiyorum, salyangozlar ve midyeler var şu anda.) vb şeyler olmadan kendi döngüsünü yaratmasını istiyorum. Sadece düzenli su değişimi ve akvaryumun bakımını yapacağım.
Canlı çeşitliliği; Bitki, mikro bakteri ve organizmalar, elma salyangozu, adi salyangoz, duruma göre katil salyangoz, bloody marry karidesi, midye kullanacağım.
Ve işin en karışık kısmı şu ki balıkta bakmak istiyorum başta lepistes düşünerek zaten lepisteslerimi aldım fakat hızlı üremelerinden dolayı canlı yükünü çok fazla arttıracaklarını düşünüyorum. Bahsetmiş olduğum canlılarla tam uyum sağlayabilecek balık eklemeyi düşünüyorum. Neler olabilir sistem ile ilgili düşünceleriniz nelerdir?
Tank boyutlarım 60*40*40 tır, toprak, kaya ve kumdan sonra kalan hacim yaklaşık 70lt dir.
Başarılmış örnekler var bu arada hem de yıllardır.
Teşekkürler.
Merhabalar
Hobiye yeni başladım.
İlk lepistes ve karides tankımda yaptığım hatalardan dolayı lepistes ölümleri ile karşılaştım, su dengesini oturtup hatalarımı düzelmeye çalışıyorum.
2. olarak da walstad methodu ile kendi kendini idare edebilen bir akvaryum sistemi oluşturmak istiyorum, toprağı ve dere kumunu koyup su değişimlerini yapıp bitkileri ektim ve bu tankım içinde su dengesinin oturmasını bekliyorum.
Bu yöntemde veya biraz yöntem dışına çıkarak, ısıtıcı, filtre, CO2. Oksijen, sıvı gübre veya gübre topları, ilaç, bakteri kültürü (kendi bakteri kültürü oluşsun diye akvaryumumu bekletiyorum, salyangozlar ve midyeler var şu anda.) vb şeyler olmadan kendi döngüsünü yaratmasını istiyorum. Sadece düzenli su değişimi ve akvaryumun bakımını yapacağım.
Canlı çeşitliliği; Bitki, mikro bakteri ve organizmalar, elma salyangozu, adi salyangoz, duruma göre katil salyangoz, bloody marry karidesi, midye kullanacağım.
Ve işin en karışık kısmı şu ki balıkta bakmak istiyorum başta lepistes düşünerek zaten lepisteslerimi aldım fakat hızlı üremelerinden dolayı canlı yükünü çok fazla arttıracaklarını düşünüyorum. Bahsetmiş olduğum canlılarla tam uyum sağlayabilecek balık eklemeyi düşünüyorum. Neler olabilir sistem ile ilgili düşünceleriniz nelerdir?
Tank boyutlarım 60*40*40 tır, toprak, kaya ve kumdan sonra kalan hacim yaklaşık 70lt dir.
Başarılmış örnekler var bu arada hem de yıllardır.
Teşekkürler.
Lepistes Ölümleri Ve Balıkların Dışarı Atlaması
[QUOTE=Carl]
Bu sizin ilk tecrübeniz ise size tavsiyem bakteri kültürünü döküp 7/24 filtre çalıştırmanız olur. Tekrar söylüyorum o filtre ile ısıtıcıyı suyun içine sokun onlar su altında çalışmak için tasarlanmıştır. Özellikle ısıtıcınız camı patlatabilir.[/QUOTE]
Evet ilk tecrübem ısıtıcı ve filtreyi içine soktum, peki içinde balıklar varken bakteri kültürü ekleyebilir miyim?
Akvaryumun içerisindeki dökülmüş bitki yapraklarını da temizledim.
[QUOTE=engin045]Geçmiş olsun, akvaryumda balık ölümleri devam ettiği sürece yeni balık eklemeseniz iyi olur. [/QUOTE]
Teşekkürler,Dediğiniz gibi almayacağım.
Peki şunu da sormak isterim, balık ölümleri yaşadığım küçük akvaryumumun içerisinde 2 adet midye,3 adet elma salyangozu vardı onları canlı yükünü azaltmak için "oturması için" beklettiğim büyük akvaryumuma koymuştum. doğru yapmış mıyım? Birde küçük akvaryumumun içerisinde 12 ye yakın karides var onları da çıkartıp diğer akvaryumuma koymalı mıyım canlı yükünü azaltmak için?
Birde bugün farkettiğim başka bir durum var, damızlığa yakın 1 dişi lepistesim de üreme organı bölgösinde çift taraflı 2-3 pul dökülmüş gibi görüm. Erkek lepistesler ara ara o dişinin karın kısmına dokunuyorlar.[EDIT]Huseyintopcuoglu,2020-11-13 09:47:11[/EDIT]
[QUOTE=Carl]
Bu sizin ilk tecrübeniz ise size tavsiyem bakteri kültürünü döküp 7/24 filtre çalıştırmanız olur. Tekrar söylüyorum o filtre ile ısıtıcıyı suyun içine sokun onlar su altında çalışmak için tasarlanmıştır. Özellikle ısıtıcınız camı patlatabilir.[/QUOTE]
Evet ilk tecrübem ısıtıcı ve filtreyi içine soktum, peki içinde balıklar varken bakteri kültürü ekleyebilir miyim?
Akvaryumun içerisindeki dökülmüş bitki yapraklarını da temizledim.
[QUOTE=engin045]Geçmiş olsun, akvaryumda balık ölümleri devam ettiği sürece yeni balık eklemeseniz iyi olur. [/QUOTE]
Teşekkürler,Dediğiniz gibi almayacağım.
Peki şunu da sormak isterim, balık ölümleri yaşadığım küçük akvaryumumun içerisinde 2 adet midye,3 adet elma salyangozu vardı onları canlı yükünü azaltmak için "oturması için" beklettiğim büyük akvaryumuma koymuştum. doğru yapmış mıyım? Birde küçük akvaryumumun içerisinde 12 ye yakın karides var onları da çıkartıp diğer akvaryumuma koymalı mıyım canlı yükünü azaltmak için?
Birde bugün farkettiğim başka bir durum var, damızlığa yakın 1 dişi lepistesim de üreme organı bölgösinde çift taraflı 2-3 pul dökülmüş gibi görüm. Erkek lepistesler ara ara o dişinin karın kısmına dokunuyorlar.[EDIT]Huseyintopcuoglu,2020-11-13 09:47:11[/EDIT]
Lepistes Ölümleri Ve Balıkların Dışarı Atlaması
Teşekkür ederim büyük tankı yeni kurdum sayılır onu bekletiyorum, hazırlıyorum, tilki kuyruklarını ve bitkileri tekrar gözden geçireğim.
Su mercimeği aklıma gelmemişti, temin etmeye çalışacağım.
Teşekkür ederim büyük tankı yeni kurdum sayılır onu bekletiyorum, hazırlıyorum, tilki kuyruklarını ve bitkileri tekrar gözden geçireğim.
Su mercimeği aklıma gelmemişti, temin etmeye çalışacağım.
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
altuntasseref,
Betul_,
SeaWorld,
ugurbaran,
nniiaa,
Manguday,
0rnn,
Soner.x,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Mithat2828,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Sungurr,
BilalM.,
Feanor,
voimddweller,
Salihsapkaa,
aycan kurt,
yeekim,
emrahdm,
userhamit,
ProfMalawi,
esensml,
sorbiek,
merutay,
esucsuz,
plutarkhos,
EmiirKaan,
Tallha,
burakinal,
Samoo,
Laetacara,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
