ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Lepistessever006
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
9
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mayıs 2020 03:26
Son Ziyaret:
09 Haziran 2020 10:18
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Lepistes sever
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Lepistes sever
SON 10 MESAJI
Petshop Açmak
[QUOTE=erkanmazici]30 bin nüfuslu bir ilçede, sadece akvaryumculuk yaparak para kazanamazsınız. Çok net.
Ben Şişli'de yaşıyorum. Geçen Kurtuluş Caddesi'nde yürüdüm, arka arkaya dizilmiş 5, 6 tane petshop gördüm. Bir tanesi bile, ilaç için balık satmıyor. Hepsi kedi köpek maması, aksesuarı falan. Kuş bile yok. Benim gençliğimde Kanaryacılar vardı. Muhabbet kuşu bakmak hor görülürdü, has kuşçular Kanarya yetiştirirdi. Şimdi yok. Canlı hayvan satışı zor ve kazançsız bir iş. Hele de bu işi çekirdekten öğrenmemiş, mağazacılık yapmamış birisi için hakikaten zor.
Yapılan öneriler bence mantıklı. İnternetten satışa odaklanın. Yem satışı, bitki satışı ve özel bir iki tür üretip satmak. Dükkanınızı üretimhane gibi kullanın, meraklısı varsa ayak müşterisi gelsin, ama asıl satış için internete odaklanın. Naçizane tavsiyem, enerjinizi internete harcayın. [/QUOTE]
Özel tür balık üretimi kolay da satısı olur mu orası çok zor. Gitti gidiyor var letgo var sahibinden var bunlar gibi sitelerde rahatlıkla gidermi özel türler? Kargo ile 2 3 gün hayvan nasıl hayatta kalabilir ki? Otobüsler ile gönderme de baya zahmetli iş heleki karşıdaki kişi o zahmeti göze alıp otogara gidermi?
[QUOTE=erkanmazici]30 bin nüfuslu bir ilçede, sadece akvaryumculuk yaparak para kazanamazsınız. Çok net.
Ben Şişli'de yaşıyorum. Geçen Kurtuluş Caddesi'nde yürüdüm, arka arkaya dizilmiş 5, 6 tane petshop gördüm. Bir tanesi bile, ilaç için balık satmıyor. Hepsi kedi köpek maması, aksesuarı falan. Kuş bile yok. Benim gençliğimde Kanaryacılar vardı. Muhabbet kuşu bakmak hor görülürdü, has kuşçular Kanarya yetiştirirdi. Şimdi yok. Canlı hayvan satışı zor ve kazançsız bir iş. Hele de bu işi çekirdekten öğrenmemiş, mağazacılık yapmamış birisi için hakikaten zor.
Yapılan öneriler bence mantıklı. İnternetten satışa odaklanın. Yem satışı, bitki satışı ve özel bir iki tür üretip satmak. Dükkanınızı üretimhane gibi kullanın, meraklısı varsa ayak müşterisi gelsin, ama asıl satış için internete odaklanın. Naçizane tavsiyem, enerjinizi internete harcayın. [/QUOTE]
Özel tür balık üretimi kolay da satısı olur mu orası çok zor. Gitti gidiyor var letgo var sahibinden var bunlar gibi sitelerde rahatlıkla gidermi özel türler? Kargo ile 2 3 gün hayvan nasıl hayatta kalabilir ki? Otobüsler ile gönderme de baya zahmetli iş heleki karşıdaki kişi o zahmeti göze alıp otogara gidermi?
Petshop Açmak
[QUOTE=Emirhanklç]Reis valla benden sana öneri sade çevreye satarsan batarsin internet kolay gerekirse ben yardım ederim gönüllü [/QUOTE] Kral adamsın sağol. Yarın şehire gidicem petshopları gezmek ve sormak istiyorum. Eğer onlar üretim yapmıyorlar ise işime gelir. Hem kendi petshop dukanımda balıklarmi satarım hep onlara uygun fiyata veririm. Özel ırk lepistes üretimini geliştirebilirsem ınternet üzerinden veya bu siteden isteyenlere yollarım. Piyasadaki 30 40 tl lik lepistesleri daha uygun verirsem benden alan çok olur diye düşünüyorum
[QUOTE=Emirhanklç]Reis valla benden sana öneri sade çevreye satarsan batarsin internet kolay gerekirse ben yardım ederim gönüllü [/QUOTE] Kral adamsın sağol. Yarın şehire gidicem petshopları gezmek ve sormak istiyorum. Eğer onlar üretim yapmıyorlar ise işime gelir. Hem kendi petshop dukanımda balıklarmi satarım hep onlara uygun fiyata veririm. Özel ırk lepistes üretimini geliştirebilirsem ınternet üzerinden veya bu siteden isteyenlere yollarım. Piyasadaki 30 40 tl lik lepistesleri daha uygun verirsem benden alan çok olur diye düşünüyorum
Petshop Açmak
[QUOTE=Emirhanklç]İnternetten sadece sipariş gelicek sende korumalı kargolayip kargonun üstüne dikkat cam ifadesi yapistiracaksin kargocularda nazik davranacak yada otobüsle anlasacaksin istediğin yere götürecek terminalden ama balığı alan adamdan 30-40 TL para alacak [/QUOTE] Internet ticaretine kafam pek yatmadı. Sadece dukkana gelenlere satıcam. Belki yakın ilce veya illerdeki petshoplarla konuşurum uretimhaneleri yok ise onlara balık satabilirim. Lepistes ve sarı prenses gibi balıkları kolay üreteceğimi düşünüyorum. Elektriği kacak yapabilsem çok iyi olurdu da neyse [:)))][EDIT]Lepistessever006,2020-06-09 00:17:51[/EDIT]
[QUOTE=Emirhanklç]İnternetten sadece sipariş gelicek sende korumalı kargolayip kargonun üstüne dikkat cam ifadesi yapistiracaksin kargocularda nazik davranacak yada otobüsle anlasacaksin istediğin yere götürecek terminalden ama balığı alan adamdan 30-40 TL para alacak [/QUOTE] Internet ticaretine kafam pek yatmadı. Sadece dukkana gelenlere satıcam. Belki yakın ilce veya illerdeki petshoplarla konuşurum uretimhaneleri yok ise onlara balık satabilirim. Lepistes ve sarı prenses gibi balıkları kolay üreteceğimi düşünüyorum. Elektriği kacak yapabilsem çok iyi olurdu da neyse [:)))][EDIT]Lepistessever006,2020-06-09 00:17:51[/EDIT]
Petshop Açmak
[QUOTE=Emirhanklç]Bir internet sitesi kurman gerek internet için ve insanların güvenini kazanmak gerek. şu videoya bakabilirsin https://youtu.be/t0p2reCdO5c (yanlış link düzeltildi)
Balıkları kayıpsız ulaştırmak için karton. poşet .cep sobası .strafor ve hava tüpleri kullanman gerekecek ve bunlar maliyetli ama sen bilirsin.[/QUOTE]
Internet sitesinden balık yollanıyor mu başka şehire? Canlı hayvan yasağı falan yokmu?
[QUOTE=Emirhanklç]Bir internet sitesi kurman gerek internet için ve insanların güvenini kazanmak gerek. şu videoya bakabilirsin https://youtu.be/t0p2reCdO5c (yanlış link düzeltildi)
Balıkları kayıpsız ulaştırmak için karton. poşet .cep sobası .strafor ve hava tüpleri kullanman gerekecek ve bunlar maliyetli ama sen bilirsin.[/QUOTE]
Internet sitesinden balık yollanıyor mu başka şehire? Canlı hayvan yasağı falan yokmu?
Petshop Açmak
[QUOTE=TugayKrmn]30 bin nüfusu olan bir yerde dükkan kendini döndürür mü bilmiyorum ancak İnternet üzerinden satışı araştırın derim dünya artık çok küçük insanlar kıtalar arası ticaret yapıyor. Türkiyede de durum farksız. Dükkan bulunduğunuz ilin şehirler arası terminaline de yakınsa otobüsle yollayabilirsiniz siparişleri . Bu arada sadece balık için konuşuyorum kuş civciv konusunda bilgim yok. [/QUOTE] otobüs terminalinde sıkıntı olmaz yakınım ama bu internet üzeri ticareti bilenler islerin nasıl yürüdüğünü yazarsa çok sevinirim.
[QUOTE=lemur]Kapdan gelen müşteriye de satış yapabilen küçük bir üretimhane öneririm. İnternette bir haberde gördüm, köyde vatandaşın biri derme çatma bir karides üretimhanesi kurmuş. Buzdolaplarından bozma tanklar yapmış, bağlantıları da zaman içinde kurmuş, harıl harıl satış yapıyor. Petshopların sattıkları ürünler günümüzde %90 kedi köpek maması, sarf ürünleri. Küçük nüfuslu yerde bunları satarak ayakta durmanız zor, bir çok kişi internetten alıyor. Dışa açılmak bir çözüm olabilir.
Isıtmaya kısmen çözüm bulunabilir. Yalıtım ve merkezi ısıtma gibi. Filtrasyonu da belki merkezden tek motorla ya da hava kompresörüyle halledebilirsiniz. Ama bu iş bir ticari müessese kimliğine büründüğünde algısı vergisi muhasebesi bir sürü ıvır zıvır şey çıkacak.[/QUOTE] Dükkanım kaloriferli ve gayet sıcak o konuda sıkıntım yok su ise bedava zaten. Bu dediginiz karides üretimi falan nasıl oluyor nerelere satılıyor?
[QUOTE=TugayKrmn]30 bin nüfusu olan bir yerde dükkan kendini döndürür mü bilmiyorum ancak İnternet üzerinden satışı araştırın derim dünya artık çok küçük insanlar kıtalar arası ticaret yapıyor. Türkiyede de durum farksız. Dükkan bulunduğunuz ilin şehirler arası terminaline de yakınsa otobüsle yollayabilirsiniz siparişleri . Bu arada sadece balık için konuşuyorum kuş civciv konusunda bilgim yok. [/QUOTE] otobüs terminalinde sıkıntı olmaz yakınım ama bu internet üzeri ticareti bilenler islerin nasıl yürüdüğünü yazarsa çok sevinirim.
[QUOTE=lemur]Kapdan gelen müşteriye de satış yapabilen küçük bir üretimhane öneririm. İnternette bir haberde gördüm, köyde vatandaşın biri derme çatma bir karides üretimhanesi kurmuş. Buzdolaplarından bozma tanklar yapmış, bağlantıları da zaman içinde kurmuş, harıl harıl satış yapıyor. Petshopların sattıkları ürünler günümüzde %90 kedi köpek maması, sarf ürünleri. Küçük nüfuslu yerde bunları satarak ayakta durmanız zor, bir çok kişi internetten alıyor. Dışa açılmak bir çözüm olabilir.
Isıtmaya kısmen çözüm bulunabilir. Yalıtım ve merkezi ısıtma gibi. Filtrasyonu da belki merkezden tek motorla ya da hava kompresörüyle halledebilirsiniz. Ama bu iş bir ticari müessese kimliğine büründüğünde algısı vergisi muhasebesi bir sürü ıvır zıvır şey çıkacak.[/QUOTE] Dükkanım kaloriferli ve gayet sıcak o konuda sıkıntım yok su ise bedava zaten. Bu dediginiz karides üretimi falan nasıl oluyor nerelere satılıyor?
Petshop Açmak
[QUOTE=Furkanaydemir]
Merhaba,
Maliyet:
Öncelikle akvaryum maliyetini es gecsek bile o isiticilar aşiri derecede cep yakıyor.
Diger motor vs öyle ama isiticilar acikken baya yüklü bir mevlaya geliyor fatura
İş Yapma;
Konusunda ilçe 30 bin kişi varsa 5-10bin alsa dahi pek fazla kazanc olmaz muhtemelen.
Cogu hobi birakip laf edicekler küçük bir yer herkes herkesi tanıyorsa bide indirim vs olaylari olucak öldügünde laf edilecek bunlari göz önünüze almanizi tavsiye ederim.
Tavsiyem;
Hobiyi tam anlamıyla 4-5 yildir yapıyorum.
Büyük hacimli 3-4 tank alip hangi baliktan hoşunuza gidiyorsa onlardan damizlik boy alip üretip satabilirsiniz.
(Eğer iş konusunda hala daha cok fazla kafaniza yatiyorsa bir kaç ufak hesapla daha net sonuçlar alabilirsiniz.)
Dükkanda sadece balık değil kuş civciv kaz yavrusu mama yem canlı çiçek mini bitkili tank bitkili fanus ve teraryum da saticam. Özel ırk bakmak isterim ama internet üzerinden alan olurmu bilmiyorum. Internet üzeri hiç ticaret yapmadım bilgim yok. Isıtıcı fazla gider dediniz tahmini dort 300 lt tank için ısıtıcı ışık ve sump motoru çalışırsa ne kadar gelir aylık? Işık çok güçlü olmasına gerek yok bitkili değil sonuçta. [EDIT]Lepistessever006,2020-06-08 20:17:12[/EDIT]
[QUOTE=Furkanaydemir]
Merhaba,
Maliyet:
Öncelikle akvaryum maliyetini es gecsek bile o isiticilar aşiri derecede cep yakıyor.
Diger motor vs öyle ama isiticilar acikken baya yüklü bir mevlaya geliyor fatura
İş Yapma;
Konusunda ilçe 30 bin kişi varsa 5-10bin alsa dahi pek fazla kazanc olmaz muhtemelen.
Cogu hobi birakip laf edicekler küçük bir yer herkes herkesi tanıyorsa bide indirim vs olaylari olucak öldügünde laf edilecek bunlari göz önünüze almanizi tavsiye ederim.
Tavsiyem;
Hobiyi tam anlamıyla 4-5 yildir yapıyorum.
Büyük hacimli 3-4 tank alip hangi baliktan hoşunuza gidiyorsa onlardan damizlik boy alip üretip satabilirsiniz.
(Eğer iş konusunda hala daha cok fazla kafaniza yatiyorsa bir kaç ufak hesapla daha net sonuçlar alabilirsiniz.)
Dükkanda sadece balık değil kuş civciv kaz yavrusu mama yem canlı çiçek mini bitkili tank bitkili fanus ve teraryum da saticam. Özel ırk bakmak isterim ama internet üzerinden alan olurmu bilmiyorum. Internet üzeri hiç ticaret yapmadım bilgim yok. Isıtıcı fazla gider dediniz tahmini dort 300 lt tank için ısıtıcı ışık ve sump motoru çalışırsa ne kadar gelir aylık? Işık çok güçlü olmasına gerek yok bitkili değil sonuçta. [EDIT]Lepistessever006,2020-06-08 20:17:12[/EDIT]
Petshop Açmak
[QUOTE=lojistisyen]Üretim yapıp satmak pet shop açmaktan daha az maliyetli olur diye düşünüyorum.
Benim yerim olsa özel türler üretip satardım. Şuan özel varyete vatozlar, cüce amerikanlar, karidesler revaçta. Küçük yerde pek gitmiyor.[/QUOTE] Bende çok isterim özel tür üretmek özellikle lepistes özel ırklardan ama yaşadığım yerde o özel türe fiyatı çok görürler
[QUOTE=lojistisyen]Üretim yapıp satmak pet shop açmaktan daha az maliyetli olur diye düşünüyorum.
Benim yerim olsa özel türler üretip satardım. Şuan özel varyete vatozlar, cüce amerikanlar, karidesler revaçta. Küçük yerde pek gitmiyor.[/QUOTE] Bende çok isterim özel tür üretmek özellikle lepistes özel ırklardan ama yaşadığım yerde o özel türe fiyatı çok görürler
Petshop Açmak
Merhaba arkadaşlar. Kendime ait evimin altında dükkanım var 20metre uzunluk 4 metre genişlik. Çok fazla düşündüm ve çok kararsizim lütfen pet shop ile ugrasanlar bana yardımcı olsunlar. Ilçede yasıyorum nüfus 30bin iş yaparmıyım? Gunluk elektirik giderleri ne olur sizce kar zarar konularını düşüne düşüne kafayı yicem 7 yıldır bu sitedeyim hobiyi seviyorum ama şimdi issizlikten pet shop açmak istiyorum.
Merhaba arkadaşlar. Kendime ait evimin altında dükkanım var 20metre uzunluk 4 metre genişlik. Çok fazla düşündüm ve çok kararsizim lütfen pet shop ile ugrasanlar bana yardımcı olsunlar. Ilçede yasıyorum nüfus 30bin iş yaparmıyım? Gunluk elektirik giderleri ne olur sizce kar zarar konularını düşüne düşüne kafayı yicem 7 yıldır bu sitedeyim hobiyi seviyorum ama şimdi issizlikten pet shop açmak istiyorum.
Akvaryum Seçimi Önerisi
[QUOTE=OrcunAltun]Merhaba arkadaşlar. Şu an kullanmakta olduğum akvaryum tek parça camı olan sobo t740 marka ve model akvaryum. İthal akvaryum diye geçiyor. Başta ne cok büyük ne de çok küçük olmasın diye bunu seçtim. Boyutları 50x40x25 gibi. Kendinden filtreli, elektronik termometreli ve led ışıklı. Ama şimdi küçük gelmeye başladı. İstedigim boyutta akvaryum böyle tek parçalı bulamıyorum. İstedigim boyu 80 cm olsun yani uzunca ama çok yüksek olmasın. 80x 40x 35 gibi. Ama modellere baktığimda hep boy uzadıkça yükseklik de artıyor. Benim istediğim ebatlarda hep dört köşeli silikonla birleştirilmiş klasik siyah kapaklı modeller var. O da benim hoşuma gitmiyor. Çok kaba geliyor. Ne yapsam bilemedim. O klasik akvaryum ayni güzel görüntüyü verir mi kestiremiyorum. Önerileriniz ne olur.
Bu fotoğraf benim şu an kullandığım:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223652/020620202225261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223652/020620202234071.jpg[/IMG]
Klasik siyah kapaklı akvaryumun fotoğrafını koymuyorum onu hepiniz bilirsiniz zaten.[/QUOTE]
Çok hoş akvaryum tebrikler. Sorununuz icin ise şöyle bi önerim var, eğer piyasadaki ölçülerde akvaryum aklınıza yatmıyorsa veya hayalinizdeki olcu degilse kendiniz camcıda yapabilirsiniz. Şuan ki tankınız da yavru tankı olarak çok iyi olur bence. Ve bir tavsiyem daha var, yeni akvaryum alacaksanız veya yapacaksanız sınırınızı zorlayn. Yani ne kadar büyük tank olursa o kadar iyidir. Elinizdeki tankıda bozmanızı tavsiye etmem. Yeni tankınıza ayrı bitkiler ayrı kum veya taş alın bu tankınız böyle gayet iyi
[QUOTE=OrcunAltun]Merhaba arkadaşlar. Şu an kullanmakta olduğum akvaryum tek parça camı olan sobo t740 marka ve model akvaryum. İthal akvaryum diye geçiyor. Başta ne cok büyük ne de çok küçük olmasın diye bunu seçtim. Boyutları 50x40x25 gibi. Kendinden filtreli, elektronik termometreli ve led ışıklı. Ama şimdi küçük gelmeye başladı. İstedigim boyutta akvaryum böyle tek parçalı bulamıyorum. İstedigim boyu 80 cm olsun yani uzunca ama çok yüksek olmasın. 80x 40x 35 gibi. Ama modellere baktığimda hep boy uzadıkça yükseklik de artıyor. Benim istediğim ebatlarda hep dört köşeli silikonla birleştirilmiş klasik siyah kapaklı modeller var. O da benim hoşuma gitmiyor. Çok kaba geliyor. Ne yapsam bilemedim. O klasik akvaryum ayni güzel görüntüyü verir mi kestiremiyorum. Önerileriniz ne olur.
Bu fotoğraf benim şu an kullandığım:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223652/020620202225261.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223652/020620202234071.jpg[/IMG]
Klasik siyah kapaklı akvaryumun fotoğrafını koymuyorum onu hepiniz bilirsiniz zaten.[/QUOTE]
Çok hoş akvaryum tebrikler. Sorununuz icin ise şöyle bi önerim var, eğer piyasadaki ölçülerde akvaryum aklınıza yatmıyorsa veya hayalinizdeki olcu degilse kendiniz camcıda yapabilirsiniz. Şuan ki tankınız da yavru tankı olarak çok iyi olur bence. Ve bir tavsiyem daha var, yeni akvaryum alacaksanız veya yapacaksanız sınırınızı zorlayn. Yani ne kadar büyük tank olursa o kadar iyidir. Elinizdeki tankıda bozmanızı tavsiye etmem. Yeni tankınıza ayrı bitkiler ayrı kum veya taş alın bu tankınız böyle gayet iyi
Lapistes Yavru
[QUOTE=Necmi Uysal]Arkadaşlar 6 tane lapistes 1 günlük yavrularım var onlara en iyi bakım için ne yapmalıyım[/QUOTE]
Dostum yetişkinlere verdiğin yemleri ufalayıp ver. Toz haline getir öğütücü varsa eğer onunla iri taneli yemleri öğüt yavrulara ver. Canlı yem yok ise dondurulmus yem de vereblrsn. Arada sebze de verebilrsn, salatalık marul falan yavrular severek yer.
[QUOTE=Necmi Uysal]Arkadaşlar 6 tane lapistes 1 günlük yavrularım var onlara en iyi bakım için ne yapmalıyım[/QUOTE]
Dostum yetişkinlere verdiğin yemleri ufalayıp ver. Toz haline getir öğütücü varsa eğer onunla iri taneli yemleri öğüt yavrulara ver. Canlı yem yok ise dondurulmus yem de vereblrsn. Arada sebze de verebilrsn, salatalık marul falan yavrular severek yer.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
KULLANICILAR
- 100 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
nakkas__45,
Koksal Gurkan,
Tatar10,
MiSoSiKiaN,
erimgorgulu,
Kuduoglu,
DABARAKATO,
Ertug22,
pusathan01,
0rnn,
Rime,
EmiirKaan,
Ehtiyar,
Justbe,
Hidro Dinamik,
BurakSemihAslan,
altuntasseref,
yeekim,
Sungurr,
osmandbnl,
sina cen,
Ozzgurr,
Kınayu,
dimbeleth,
seljoy,
HarunYILDIRIM,
Tortuga7,
emreemin,
Goldfish2000,
capodicapii,
serverous1,
Pandkoal,
EfeC,
mlh06,
DigitalPen,
omerkaya40,
sinor,
Denizinc,
speed944,
jangofet,
Conix,
√olkaπ,
TolgahanA,
sariefe,
ternapi,
darkaura,
bettatrend,
Samoo,
hazalca,
Oporchin,
Burak PEKDEMİR,
Umutoty,
eflatunaxoy,
Urar,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
