ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Kaspas
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Şubat 2020 04:11
Son Ziyaret:
26 Ağustos 2020 09:55
Toplam Mesaj:
14 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berkay Baran
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Isparta
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Berkay Baran
SON 8 MESAJI
300 Litre Akvaryum Tavsiye
15 cm civarinda natteri aldım 4 adet 1 metreye 60 60 fakat çok korkaklar akvaryumcu yanında zebra da iteledi 2 tane yerler diye ama umurlarinda bile değil tavuk göğsü attım mindar ettiler onları da ne zaman odada hareket etsem hemen kaçacak yer arıyorlar
15 cm civarinda natteri aldım 4 adet 1 metreye 60 60 fakat çok korkaklar akvaryumcu yanında zebra da iteledi 2 tane yerler diye ama umurlarinda bile değil tavuk göğsü attım mindar ettiler onları da ne zaman odada hareket etsem hemen kaçacak yer arıyorlar
300 Litre Akvaryum Tavsiye
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221014/050320201521581.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba zebralarımı elden çıkardım suyu değiştirdim dış filtre ve iç filtre aktif halde dinlenmeye bıraktım akvaryumu hangi tür yada nasıl bir akvaryum önerirsiniz natteri düşünüyorum ama çok kirletirler zordur sıkılırsın tarzında gözümü çok korkuttular tavsiyelerinizi bekliyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221014/050320201521581.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba zebralarımı elden çıkardım suyu değiştirdim dış filtre ve iç filtre aktif halde dinlenmeye bıraktım akvaryumu hangi tür yada nasıl bir akvaryum önerirsiniz natteri düşünüyorum ama çok kirletirler zordur sıkılırsın tarzında gözümü çok korkuttular tavsiyelerinizi bekliyorum
Pirana Natteri Akvaryumu
Ah ah hep özendim şu natteriye sırf natteri için son paramla 200 litre akvaryum aldim halen de 5 kuruş param yok ama içinde gelen zebralar sağolsun natteriye param oldugunda(KYK kredim yattığında) bile geçemeyeceğim sanırım akvaryumun sevilmeyen çocuğunu kimse istemiyor maşallah hayırlı olsun çok güzel görünüyorlar.
Ah ah hep özendim şu natteriye sırf natteri için son paramla 200 litre akvaryum aldim halen de 5 kuruş param yok ama içinde gelen zebralar sağolsun natteriye param oldugunda(KYK kredim yattığında) bile geçemeyeceğim sanırım akvaryumun sevilmeyen çocuğunu kimse istemiyor maşallah hayırlı olsun çok güzel görünüyorlar.
300 Litre Ve Zebra Cikletler
Dış filtreyi çözmeyi başardım fakat zebralari bir türlü elden çıkaramadım Isparta'da yaşıyorum öğrenciyim ne yapmamı önerirsiniz ?
Dış filtreyi çözmeyi başardım fakat zebralari bir türlü elden çıkaramadım Isparta'da yaşıyorum öğrenciyim ne yapmamı önerirsiniz ?
300 Litre Ve Zebra Cikletler
[QUOTE=Dimidiochromis]Merhaba
Kardeşim zaten filtrenin kapağının altında teflon bant dolu olması filtrede kaçak varmış eski sahibi bu şekilde önlemeye çalışmış keşke biraz araştırma yapsaydın tetra markası dış filtre konusunda sıkıntı çıkartabiliyor 2.el almışken böyle bir hacimde büyük bir filtre alman gerekiyordu en azından bir eheim 2217 modeli olabilirdi ama tabi öğrencisin o da doğru bir şey demiyorum artık fiyatlar çok yüksek ekipmanlarda gelelim ikinci konuya bak zaten balık sayısı aşırı fazla bilmiyorum pet shop kabul eder mi zor biraz zebra her gittiği yerde üreyen bir tür buda satıcılar için sorun arz ediyor ve görünüşe göre filtrenin hortumları bahçe hortumu ve doğalgaz boruları kullanılıyor keşke bu denli malzemesi eksik bir filtreye hiç girmeseydin sen bir an evvel balıkların sayısını düşürmeye bak en fazla 10 adet kalacak şekilde bırak daha sonra dişi erkek ayırırsın bu şekilde amonyak patlaması olucak gibi duruyor buda suyu zehirler balıklar ölür baş edemezsin bu kadar canlı ile suyu korumak zor 2 günde bir %50 dinlemiş su ile çekim ister bu akvaryum hiç gerek yok.
O deniz kabuklarını çıkar zemin düz kum şeklinde kalsın onlar bu balıkların yaralanmasına sebebiyet verebilir çömlekler neyse de o fıçı dekorunu da çıkar bence doğal görüntüyü bozuyor akvaryum arkasınada düz renk bir arka fon uydurmaya çalış daha güzel görüntü elde edersin o fıçı dekoru ve deniz kabukları yerine biraz daha kaya ekleyebilirisin.[/QUOTE][QUOTE=Dimidiochromis]Merhaba
Kardeşim zaten filtrenin kapağının altında teflon bant dolu olması filtrede kaçak varmış eski sahibi bu şekilde önlemeye çalışmış keşke biraz araştırma yapsaydın tetra markası dış filtre konusunda sıkıntı çıkartabiliyor 2.el almışken böyle bir hacimde büyük bir filtre alman gerekiyordu en azından bir eheim 2217 modeli olabilirdi ama tabi öğrencisin o da doğru bir şey demiyorum artık fiyatlar çok yüksek ekipmanlarda gelelim ikinci konuya bak zaten balık sayısı aşırı fazla bilmiyorum pet shop kabul eder mi zor biraz zebra her gittiği yerde üreyen bir tür buda satıcılar için sorun arz ediyor ve görünüşe göre filtrenin hortumları bahçe hortumu ve doğalgaz boruları kullanılıyor keşke bu denli malzemesi eksik bir filtreye hiç girmeseydin sen bir an evvel balıkların sayısını düşürmeye bak en fazla 10 adet kalacak şekilde bırak daha sonra dişi erkek ayırırsın bu şekilde amonyak patlaması olucak gibi duruyor buda suyu zehirler balıklar ölür baş edemezsin bu kadar canlı ile suyu korumak zor 2 günde bir %50 dinlemiş su ile çekim ister bu akvaryum hiç gerek yok.
O deniz kabuklarını çıkar zemin düz kum şeklinde kalsın onlar bu balıkların yaralanmasına sebebiyet verebilir çömlekler neyse de o fıçı dekorunu da çıkar bence doğal görüntüyü bozuyor akvaryum arkasınada düz renk bir arka fon uydurmaya çalış daha güzel görüntü elde edersin o fıçı dekoru ve deniz kabukları yerine biraz daha kaya ekleyebilirisin.[/QUOTE][QUOTE=Dimidiochromis]Merhaba
Kardeşim zaten filtrenin kapağının altında teflon bant dolu olması filtrede kaçak varmış eski sahibi bu şekilde önlemeye çalışmış keşke biraz araştırma yapsaydın tetra markası dış filtre konusunda sıkıntı çıkartabiliyor 2.el almışken böyle bir hacimde büyük bir filtre alman gerekiyordu en azından bir eheim 2217 modeli olabilirdi ama tabi öğrencisin o da doğru bir şey demiyorum artık fiyatlar çok yüksek ekipmanlarda gelelim ikinci konuya bak zaten balık sayısı aşırı fazla bilmiyorum pet shop kabul eder mi zor biraz zebra her gittiği yerde üreyen bir tür buda satıcılar için sorun arz ediyor ve görünüşe göre filtrenin hortumları bahçe hortumu ve doğalgaz boruları kullanılıyor keşke bu denli malzemesi eksik bir filtreye hiç girmeseydin sen bir an evvel balıkların sayısını düşürmeye bak en fazla 10 adet kalacak şekilde bırak daha sonra dişi erkek ayırırsın bu şekilde amonyak patlaması olucak gibi duruyor buda suyu zehirler balıklar ölür baş edemezsin bu kadar canlı ile suyu korumak zor 2 günde bir %50 dinlemiş su ile çekim ister bu akvaryum hiç gerek yok.
O deniz kabuklarını çıkar zemin düz kum şeklinde kalsın onlar bu balıkların yaralanmasına sebebiyet verebilir çömlekler neyse de o fıçı dekorunu da çıkar bence doğal görüntüyü bozuyor akvaryum arkasınada düz renk bir arka fon uydurmaya çalış daha güzel görüntü elde edersin o fıçı dekoru ve deniz kabukları yerine biraz daha kaya ekleyebilirisin.[/QUOTE]
Teşekkür ederim dış filtre için çözüm yok sanırım :( . Petshoplarin hiç biri malesef zebra almıyor ne yapacağımı şaşırdım son paramla aldım başka param da yok bi daha ki aya kadar dış filtre konusunda hiç tecrübem yoktu ilk defa dış filtrem oldu keşke böyle bi tecrübe edinmeseydim :(
[QUOTE=Kaspas]
Teşekkür ederim dış filtre için çözüm yok sanırım :( . Petshoplarin hiç biri malesef zebra almıyor ne yapacağımı şaşırdım son paramla aldım başka param da yok bi daha ki aya kadar dış filtre konusunda hiç tecrübem yoktu ilk defa dış filtrem oldu keşke böyle bi tecrübe edinmeseydim :([/QUOTE]
Teşekkür ederim dış filtre için çözüm yok sanırım :( . Petshoplarin hiç biri malesef zebra almıyor ne yapacağımı şaşırdım son paramla aldım başka param da yok bi daha ki aya kadar dış filtre konusunda hiç tecrübem yoktu ilk defa dış filtrem oldu keşke böyle bi tecrübe edinmeseydim :(
[QUOTE=Dimidiochromis]Merhaba
Kardeşim zaten filtrenin kapağının altında teflon bant dolu olması filtrede kaçak varmış eski sahibi bu şekilde önlemeye çalışmış keşke biraz araştırma yapsaydın tetra markası dış filtre konusunda sıkıntı çıkartabiliyor 2.el almışken böyle bir hacimde büyük bir filtre alman gerekiyordu en azından bir eheim 2217 modeli olabilirdi ama tabi öğrencisin o da doğru bir şey demiyorum artık fiyatlar çok yüksek ekipmanlarda gelelim ikinci konuya bak zaten balık sayısı aşırı fazla bilmiyorum pet shop kabul eder mi zor biraz zebra her gittiği yerde üreyen bir tür buda satıcılar için sorun arz ediyor ve görünüşe göre filtrenin hortumları bahçe hortumu ve doğalgaz boruları kullanılıyor keşke bu denli malzemesi eksik bir filtreye hiç girmeseydin sen bir an evvel balıkların sayısını düşürmeye bak en fazla 10 adet kalacak şekilde bırak daha sonra dişi erkek ayırırsın bu şekilde amonyak patlaması olucak gibi duruyor buda suyu zehirler balıklar ölür baş edemezsin bu kadar canlı ile suyu korumak zor 2 günde bir %50 dinlemiş su ile çekim ister bu akvaryum hiç gerek yok.
O deniz kabuklarını çıkar zemin düz kum şeklinde kalsın onlar bu balıkların yaralanmasına sebebiyet verebilir çömlekler neyse de o fıçı dekorunu da çıkar bence doğal görüntüyü bozuyor akvaryum arkasınada düz renk bir arka fon uydurmaya çalış daha güzel görüntü elde edersin o fıçı dekoru ve deniz kabukları yerine biraz daha kaya ekleyebilirisin.[/QUOTE]
Telefondan giriyorum böyle bir kaç kez alıntı yaptı kusura bakmayın lütfen denedim ama düzeltemedim.[EDIT]Kaspas,2020-02-18 09:49:12[/EDIT]
[QUOTE=Dimidiochromis]Merhaba
Kardeşim zaten filtrenin kapağının altında teflon bant dolu olması filtrede kaçak varmış eski sahibi bu şekilde önlemeye çalışmış keşke biraz araştırma yapsaydın tetra markası dış filtre konusunda sıkıntı çıkartabiliyor 2.el almışken böyle bir hacimde büyük bir filtre alman gerekiyordu en azından bir eheim 2217 modeli olabilirdi ama tabi öğrencisin o da doğru bir şey demiyorum artık fiyatlar çok yüksek ekipmanlarda gelelim ikinci konuya bak zaten balık sayısı aşırı fazla bilmiyorum pet shop kabul eder mi zor biraz zebra her gittiği yerde üreyen bir tür buda satıcılar için sorun arz ediyor ve görünüşe göre filtrenin hortumları bahçe hortumu ve doğalgaz boruları kullanılıyor keşke bu denli malzemesi eksik bir filtreye hiç girmeseydin sen bir an evvel balıkların sayısını düşürmeye bak en fazla 10 adet kalacak şekilde bırak daha sonra dişi erkek ayırırsın bu şekilde amonyak patlaması olucak gibi duruyor buda suyu zehirler balıklar ölür baş edemezsin bu kadar canlı ile suyu korumak zor 2 günde bir %50 dinlemiş su ile çekim ister bu akvaryum hiç gerek yok.
O deniz kabuklarını çıkar zemin düz kum şeklinde kalsın onlar bu balıkların yaralanmasına sebebiyet verebilir çömlekler neyse de o fıçı dekorunu da çıkar bence doğal görüntüyü bozuyor akvaryum arkasınada düz renk bir arka fon uydurmaya çalış daha güzel görüntü elde edersin o fıçı dekoru ve deniz kabukları yerine biraz daha kaya ekleyebilirisin.[/QUOTE][QUOTE=Dimidiochromis]Merhaba
Kardeşim zaten filtrenin kapağının altında teflon bant dolu olması filtrede kaçak varmış eski sahibi bu şekilde önlemeye çalışmış keşke biraz araştırma yapsaydın tetra markası dış filtre konusunda sıkıntı çıkartabiliyor 2.el almışken böyle bir hacimde büyük bir filtre alman gerekiyordu en azından bir eheim 2217 modeli olabilirdi ama tabi öğrencisin o da doğru bir şey demiyorum artık fiyatlar çok yüksek ekipmanlarda gelelim ikinci konuya bak zaten balık sayısı aşırı fazla bilmiyorum pet shop kabul eder mi zor biraz zebra her gittiği yerde üreyen bir tür buda satıcılar için sorun arz ediyor ve görünüşe göre filtrenin hortumları bahçe hortumu ve doğalgaz boruları kullanılıyor keşke bu denli malzemesi eksik bir filtreye hiç girmeseydin sen bir an evvel balıkların sayısını düşürmeye bak en fazla 10 adet kalacak şekilde bırak daha sonra dişi erkek ayırırsın bu şekilde amonyak patlaması olucak gibi duruyor buda suyu zehirler balıklar ölür baş edemezsin bu kadar canlı ile suyu korumak zor 2 günde bir %50 dinlemiş su ile çekim ister bu akvaryum hiç gerek yok.
O deniz kabuklarını çıkar zemin düz kum şeklinde kalsın onlar bu balıkların yaralanmasına sebebiyet verebilir çömlekler neyse de o fıçı dekorunu da çıkar bence doğal görüntüyü bozuyor akvaryum arkasınada düz renk bir arka fon uydurmaya çalış daha güzel görüntü elde edersin o fıçı dekoru ve deniz kabukları yerine biraz daha kaya ekleyebilirisin.[/QUOTE][QUOTE=Dimidiochromis]Merhaba
Kardeşim zaten filtrenin kapağının altında teflon bant dolu olması filtrede kaçak varmış eski sahibi bu şekilde önlemeye çalışmış keşke biraz araştırma yapsaydın tetra markası dış filtre konusunda sıkıntı çıkartabiliyor 2.el almışken böyle bir hacimde büyük bir filtre alman gerekiyordu en azından bir eheim 2217 modeli olabilirdi ama tabi öğrencisin o da doğru bir şey demiyorum artık fiyatlar çok yüksek ekipmanlarda gelelim ikinci konuya bak zaten balık sayısı aşırı fazla bilmiyorum pet shop kabul eder mi zor biraz zebra her gittiği yerde üreyen bir tür buda satıcılar için sorun arz ediyor ve görünüşe göre filtrenin hortumları bahçe hortumu ve doğalgaz boruları kullanılıyor keşke bu denli malzemesi eksik bir filtreye hiç girmeseydin sen bir an evvel balıkların sayısını düşürmeye bak en fazla 10 adet kalacak şekilde bırak daha sonra dişi erkek ayırırsın bu şekilde amonyak patlaması olucak gibi duruyor buda suyu zehirler balıklar ölür baş edemezsin bu kadar canlı ile suyu korumak zor 2 günde bir %50 dinlemiş su ile çekim ister bu akvaryum hiç gerek yok.
O deniz kabuklarını çıkar zemin düz kum şeklinde kalsın onlar bu balıkların yaralanmasına sebebiyet verebilir çömlekler neyse de o fıçı dekorunu da çıkar bence doğal görüntüyü bozuyor akvaryum arkasınada düz renk bir arka fon uydurmaya çalış daha güzel görüntü elde edersin o fıçı dekoru ve deniz kabukları yerine biraz daha kaya ekleyebilirisin.[/QUOTE]
Teşekkür ederim dış filtre için çözüm yok sanırım :( . Petshoplarin hiç biri malesef zebra almıyor ne yapacağımı şaşırdım son paramla aldım başka param da yok bi daha ki aya kadar dış filtre konusunda hiç tecrübem yoktu ilk defa dış filtrem oldu keşke böyle bi tecrübe edinmeseydim :(
[QUOTE=Kaspas]
Teşekkür ederim dış filtre için çözüm yok sanırım :( . Petshoplarin hiç biri malesef zebra almıyor ne yapacağımı şaşırdım son paramla aldım başka param da yok bi daha ki aya kadar dış filtre konusunda hiç tecrübem yoktu ilk defa dış filtrem oldu keşke böyle bi tecrübe edinmeseydim :([/QUOTE]
Teşekkür ederim dış filtre için çözüm yok sanırım :( . Petshoplarin hiç biri malesef zebra almıyor ne yapacağımı şaşırdım son paramla aldım başka param da yok bi daha ki aya kadar dış filtre konusunda hiç tecrübem yoktu ilk defa dış filtrem oldu keşke böyle bi tecrübe edinmeseydim :(
[QUOTE=Dimidiochromis]Merhaba
Kardeşim zaten filtrenin kapağının altında teflon bant dolu olması filtrede kaçak varmış eski sahibi bu şekilde önlemeye çalışmış keşke biraz araştırma yapsaydın tetra markası dış filtre konusunda sıkıntı çıkartabiliyor 2.el almışken böyle bir hacimde büyük bir filtre alman gerekiyordu en azından bir eheim 2217 modeli olabilirdi ama tabi öğrencisin o da doğru bir şey demiyorum artık fiyatlar çok yüksek ekipmanlarda gelelim ikinci konuya bak zaten balık sayısı aşırı fazla bilmiyorum pet shop kabul eder mi zor biraz zebra her gittiği yerde üreyen bir tür buda satıcılar için sorun arz ediyor ve görünüşe göre filtrenin hortumları bahçe hortumu ve doğalgaz boruları kullanılıyor keşke bu denli malzemesi eksik bir filtreye hiç girmeseydin sen bir an evvel balıkların sayısını düşürmeye bak en fazla 10 adet kalacak şekilde bırak daha sonra dişi erkek ayırırsın bu şekilde amonyak patlaması olucak gibi duruyor buda suyu zehirler balıklar ölür baş edemezsin bu kadar canlı ile suyu korumak zor 2 günde bir %50 dinlemiş su ile çekim ister bu akvaryum hiç gerek yok.
O deniz kabuklarını çıkar zemin düz kum şeklinde kalsın onlar bu balıkların yaralanmasına sebebiyet verebilir çömlekler neyse de o fıçı dekorunu da çıkar bence doğal görüntüyü bozuyor akvaryum arkasınada düz renk bir arka fon uydurmaya çalış daha güzel görüntü elde edersin o fıçı dekoru ve deniz kabukları yerine biraz daha kaya ekleyebilirisin.[/QUOTE]
Telefondan giriyorum böyle bir kaç kez alıntı yaptı kusura bakmayın lütfen denedim ama düzeltemedim.[EDIT]Kaspas,2020-02-18 09:49:12[/EDIT]
300 Litre Ve Zebra Cikletler
[QUOTE=Dimidiochromis]Merhaba
Berat beyin de dediği gibi çok fazla balık var ve tetra 1200 çalışsa bile yeterli gelmez şu aşırı kirlenecek ve bozulacaktir bu kadar canlı varken yemleye çok dikkat edin balıklarınizin yarısından fazlasını çıkartın akvaryumdan zaten çok çabuk üreyen bir tür olduğu için petshoplarinda kabul etmediği bir tür amerikan zebra akvaryum unuz bir çok malawi türüne uygun ama zebra ile beraber malawi ciklit beslemeyin örneğin güzel kumlu bir yunus akvaryumu olabilir az kayalıkli ya da kayaligin fazla olduğu mbuna turleri.
Motorun contasi oluyor etrafında onu bir araştırın derim bir tanıdığım da conta değişiminde sonra yanlardan basan su kaçağı duzelemisti eğer musluklarda ise sızıntı ya hortum kelepcesi ile kullanın ya da yeni bir hortum takımı alabilirsiniz[/QUOTE]
Evet conta kullanıyorum aşağı ve yukarıda sayı konusunda çok haklısınız kuralı 5 gün olmasına rağmen şu aşırı kirlenmiş halde fakat bu türü petshoplar kabul eder mi diye şüphe içerisindeyim de aslında Malawi türleri yada Nattari hayal etmiştim ama balıklar akvaryumla beraber gelince bunlara mecbur bakma yöneliminde oldum dip çekim yapmak istiyorum hortumum vs var ama dış filtreyi kapatmadan yapmam aşırı zor filtrenin kapağının altı teflon bant dolu ben pek anlamıyorum elektrikten çeker çekmez yada elektrik gittiği halde akvaryum suyunu olduğu gibi boşaltıyor filtrem akvaryumun güncel halini ve dış filtremi fotoğraflayacağım şimdi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221014/170220202027121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221014/170220202027251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221014/170220202027291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221014/170220202027331.jpg[/IMG]
[QUOTE=Dimidiochromis]Merhaba
Berat beyin de dediği gibi çok fazla balık var ve tetra 1200 çalışsa bile yeterli gelmez şu aşırı kirlenecek ve bozulacaktir bu kadar canlı varken yemleye çok dikkat edin balıklarınizin yarısından fazlasını çıkartın akvaryumdan zaten çok çabuk üreyen bir tür olduğu için petshoplarinda kabul etmediği bir tür amerikan zebra akvaryum unuz bir çok malawi türüne uygun ama zebra ile beraber malawi ciklit beslemeyin örneğin güzel kumlu bir yunus akvaryumu olabilir az kayalıkli ya da kayaligin fazla olduğu mbuna turleri.
Motorun contasi oluyor etrafında onu bir araştırın derim bir tanıdığım da conta değişiminde sonra yanlardan basan su kaçağı duzelemisti eğer musluklarda ise sızıntı ya hortum kelepcesi ile kullanın ya da yeni bir hortum takımı alabilirsiniz[/QUOTE]
Evet conta kullanıyorum aşağı ve yukarıda sayı konusunda çok haklısınız kuralı 5 gün olmasına rağmen şu aşırı kirlenmiş halde fakat bu türü petshoplar kabul eder mi diye şüphe içerisindeyim de aslında Malawi türleri yada Nattari hayal etmiştim ama balıklar akvaryumla beraber gelince bunlara mecbur bakma yöneliminde oldum dip çekim yapmak istiyorum hortumum vs var ama dış filtreyi kapatmadan yapmam aşırı zor filtrenin kapağının altı teflon bant dolu ben pek anlamıyorum elektrikten çeker çekmez yada elektrik gittiği halde akvaryum suyunu olduğu gibi boşaltıyor filtrem akvaryumun güncel halini ve dış filtremi fotoğraflayacağım şimdi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221014/170220202027121.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221014/170220202027251.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221014/170220202027291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221014/170220202027331.jpg[/IMG]
300 Litre Ve Zebra Cikletler
Merhaba yemleme yaptığım için filtreleri kapatmıştım. İç ve dış filtre mevcut fakat dış filtre ile ilgili yardıma ihtiyacım var elektrikten cekince suyu direk dışarı bosaltiyor bugün yanlisikla hava motoru diye dış filtrenin fişini çektim ve su baya aktı beni korkutan şey elektrik kesintisi malum okuyorum boş zamanlarda iken de uyuyorum yada dışarıda oluyorum elektrik ben evde yokken yada uyuyorken giderse sular odama yayılır parkeler şişer mobilyalar mahvolur bu sorunu nasıl halledebilirim ikinci el olarak aldım dış filtreyi tetra 1200 ex teflon bant ile musluk ve üst kapağın çevresini sardım contalar yeterince sıkılı ama dediğim gibi elektrik kesintisi en büyük korkum haline dönüştü tavsiyelerinizi bekliyorum
Su şuan açılmış durumda ama beni korkutan sadece filtre dediğim gibi :(
Merhaba yemleme yaptığım için filtreleri kapatmıştım. İç ve dış filtre mevcut fakat dış filtre ile ilgili yardıma ihtiyacım var elektrikten cekince suyu direk dışarı bosaltiyor bugün yanlisikla hava motoru diye dış filtrenin fişini çektim ve su baya aktı beni korkutan şey elektrik kesintisi malum okuyorum boş zamanlarda iken de uyuyorum yada dışarıda oluyorum elektrik ben evde yokken yada uyuyorken giderse sular odama yayılır parkeler şişer mobilyalar mahvolur bu sorunu nasıl halledebilirim ikinci el olarak aldım dış filtreyi tetra 1200 ex teflon bant ile musluk ve üst kapağın çevresini sardım contalar yeterince sıkılı ama dediğim gibi elektrik kesintisi en büyük korkum haline dönüştü tavsiyelerinizi bekliyorum
Su şuan açılmış durumda ama beni korkutan sadece filtre dediğim gibi :(
300 Litre Ve Zebra Cikletler
Merhaba yıllar sonra foruma geri döndüm fakat eski kullanıcı adımı hatirlamadigim için yeni bir hesap açtım ilk üye olduğum zamanlar henüz 15 yaşındaydım şimdi 21 yaşında universite 2. Sınıf öğrencisiyim 300 litrelik bir akvaryum aldım içinde zebra cikletler ile beraber sizce zebralari buyutmelimiyim başka türlere mi yonelmeliyim sürü halinde gezmeleri gerçekten çok hoş gözüküyor ama benim hayalimde daha büyük balıklar vardı canlidoguran türleri pek sevmiyorum önceden sarı prenses bakmıştım [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221014/120220200416411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221014/120220200416571.jpg[/IMG]
Bu arada su oturmadı ama balıklarla beraber aldığım için mecburen koymak zorunda kaldım akvaryuma canlıları suyun içi çok bulanık dış filtrem var fakat henüz tam ayarlayamadım teflon bant ile en kısa sürede duzelticem tam oturmuyor sızdırıyor dış filtre (Tetra 1200 ex)[EDIT]Kaspas,2020-02-12 04:20:01[/EDIT]
Merhaba yıllar sonra foruma geri döndüm fakat eski kullanıcı adımı hatirlamadigim için yeni bir hesap açtım ilk üye olduğum zamanlar henüz 15 yaşındaydım şimdi 21 yaşında universite 2. Sınıf öğrencisiyim 300 litrelik bir akvaryum aldım içinde zebra cikletler ile beraber sizce zebralari buyutmelimiyim başka türlere mi yonelmeliyim sürü halinde gezmeleri gerçekten çok hoş gözüküyor ama benim hayalimde daha büyük balıklar vardı canlidoguran türleri pek sevmiyorum önceden sarı prenses bakmıştım [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221014/120220200416411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/221014/120220200416571.jpg[/IMG]
Bu arada su oturmadı ama balıklarla beraber aldığım için mecburen koymak zorunda kaldım akvaryuma canlıları suyun içi çok bulanık dış filtrem var fakat henüz tam ayarlayamadım teflon bant ile en kısa sürede duzelticem tam oturmuyor sızdırıyor dış filtre (Tetra 1200 ex)[EDIT]Kaspas,2020-02-12 04:20:01[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi egemenc, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin hakanmorcicek, 21:24
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? egemenc, 21:24
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum Ehtiyar, 21:09
Omurgasızlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tayvan Bee M510 21:24
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 21:04
- Akvaryum 30*30 metsi 21:04
- Akvaryum Kumu (katışıksız Midye Kırığı Kum) dream07 20:27
- Caridina Serratirostris ( Ninja Karides) dream07 20:27
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 50 Üye
Online Kullanıcılar
yeekim,
pusathan01,
0rnn,
ballantines,
fffurkan9,
Ertug22,
egemenc,
ternapi,
hasancn,
Sungurr,
osmandbnl,
nniiaa,
DABARAKATO,
cheavy,
sina cen,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
yusufflower,
Detay,
Ehtiyar,
burakinal,
mirac06,
M510,
hakanmorcicek,
oguzkanmaz,
JujuSeri,
dream07,
Sercan.,
NightWist,
omerkaya40,
Rime,
Frkn,
Hknçkl,
Falez06,
GreeNWooD,
Tata,
Phos,
HLLDNLYC,
Birtek,
baozturk,
Umutoty,
Joec,
Gökdeniz Kale,
Stoke,
nazemert,
aupqua,
Kemalk41,
sirhill,
EmrahGuloglu,
Maydogan,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
