ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cerenakalin
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Aralık 2019 17:34
Son Ziyaret:
03 Mart 2020 20:36
Toplam Mesaj:
13 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ceren Akalın
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ceren Akalın
SON 10 MESAJI
Evim İlaçlanacak Balıklarım Zarar Görür Mü
[QUOTE=levoo1979]
Eğer sprey şeklinde yerlere yaptıkları ilaçtan yapacaklarsa hiçbir şey olmaz merak etmeyin. Ama atomizer ile ilacı havaya sıkıyorlarsa (ve eve 6 saat girmeyin diyorlarsa) ilaç balıkları da zehirleyecektir.[/QUOTE]
her ihtimale karşı komşumuza verdim balıkları teşekkür ederim
[QUOTE=levoo1979]
Eğer sprey şeklinde yerlere yaptıkları ilaçtan yapacaklarsa hiçbir şey olmaz merak etmeyin. Ama atomizer ile ilacı havaya sıkıyorlarsa (ve eve 6 saat girmeyin diyorlarsa) ilaç balıkları da zehirleyecektir.[/QUOTE]
her ihtimale karşı komşumuza verdim balıkları teşekkür ederim
Evim İlaçlanacak Balıklarım Zarar Görür Mü
[QUOTE=Alina_Meleğim]
Onun da üstünü kapatın veya kutu dolap gibi bir şeyin içine koyun sorun olmaz.
Ama taşınacak kadar kolay bir akvaryumsa çarşafla falan uğraşmayın. Yalnız komşunuza vereceksizde çocuklu biri olmasın aman diyim.[/QUOTE]
yok yok çocukları yok ve kendileri de balık bakan insanlar kocaman akvaryumları var kendi evlerindede balıklarımı onlara verdim içim rahat etmezdi yoksa teşekkür ederimm
[QUOTE=Alina_Meleğim]
Onun da üstünü kapatın veya kutu dolap gibi bir şeyin içine koyun sorun olmaz.
Ama taşınacak kadar kolay bir akvaryumsa çarşafla falan uğraşmayın. Yalnız komşunuza vereceksizde çocuklu biri olmasın aman diyim.[/QUOTE]
yok yok çocukları yok ve kendileri de balık bakan insanlar kocaman akvaryumları var kendi evlerindede balıklarımı onlara verdim içim rahat etmezdi yoksa teşekkür ederimm
Evim İlaçlanacak Balıklarım Zarar Görür Mü
[QUOTE=bumega]Akvaryumu taşıyabiliyorsanız küçükse neden olmasın. Riske girmemiş olursunuz. Büyük akvaryumsa üzerini çarşaf v.b gibi şeylerle de kapatabilirsiniz ya da streç.[/QUOTE]
yinede hava motoru sebebiyle suya karışacağını düşünüyorum kapatmak kesin çözüm değil gibi
[QUOTE=bumega]Akvaryumu taşıyabiliyorsanız küçükse neden olmasın. Riske girmemiş olursunuz. Büyük akvaryumsa üzerini çarşaf v.b gibi şeylerle de kapatabilirsiniz ya da streç.[/QUOTE]
yinede hava motoru sebebiyle suya karışacağını düşünüyorum kapatmak kesin çözüm değil gibi
Evim İlaçlanacak Balıklarım Zarar Görür Mü
Merhaba arkadaşlar maalesef evimde tahta kurusu için ilaçlama yapılacak yarın bu sebeple balıklarımın zarar görmesinden korkuyorum ve komşumuza bırakmayı düşünüyorum sizce düşüncem doğru mu yoksa balıklara bir şey olmaz mı?
Merhaba arkadaşlar maalesef evimde tahta kurusu için ilaçlama yapılacak yarın bu sebeple balıklarımın zarar görmesinden korkuyorum ve komşumuza bırakmayı düşünüyorum sizce düşüncem doğru mu yoksa balıklara bir şey olmaz mı?
Balığımın Durumu İyi Değil
[QUOTE=bumega]Küçük hacimde 1 ay kadar uzun sürede su değişimi sıkıntı bence haftalık yapın bu işi. Profesyonel olarak özel tür japon balığı besleyen kişiler hatta haftada 1den fazla çok büyük oranlarda su değişmi yapıyor özelikle yurtdışı. Japon balıkları sudaki değerleri çabuk tüketir ve bu yüzden bol su değişmini seven balık türlerindendir. [/QUOTE]
komple değişmek düzenlerini bozacak diye düşünüyorum bakteri durumu yüzünden ama haftada bir takın 1/3 değiştireceğim bundan sonra teşekkür ederimm
[QUOTE=bumega]Küçük hacimde 1 ay kadar uzun sürede su değişimi sıkıntı bence haftalık yapın bu işi. Profesyonel olarak özel tür japon balığı besleyen kişiler hatta haftada 1den fazla çok büyük oranlarda su değişmi yapıyor özelikle yurtdışı. Japon balıkları sudaki değerleri çabuk tüketir ve bu yüzden bol su değişmini seven balık türlerindendir. [/QUOTE]
komple değişmek düzenlerini bozacak diye düşünüyorum bakteri durumu yüzünden ama haftada bir takın 1/3 değiştireceğim bundan sonra teşekkür ederimm
Balığımın Durumu İyi Değil
[QUOTE=küçükçük]Yemleme fazla akvaryum küçük ve balık sayısında fazla.geriye kalanlar iyi.Ama siz o akvaryuma bi termometre alın ve ph ölçer alın suyun değerlerinden haberiniz olsun.Ph ı bilmediğimiz için bu kadar yorum yapabiliyorum.[/QUOTE]
akvaryum tutkunu ve evindede bunu hobi olarak yapan komşumuzu çağırdım balığımın renginin soluk olduğunu ve akvaryumda daha fazla kalırsa diğer balıklarıda kötü etkileyeceğimi söyledi belki aldığında yaşlı bir balıktı zamanı geldiği içinde ölmüş olabilir dedi böyle beklersen acı çeker atmamız en iyisi olur dedi alanda daha bilgili olduğu için sözüne güvendik kısacası balığım artık yok ama tavsiyeleriniz için teşekkür ederim umarım devamı tekrarlanmaz..
[QUOTE=küçükçük]Yemleme fazla akvaryum küçük ve balık sayısında fazla.geriye kalanlar iyi.Ama siz o akvaryuma bi termometre alın ve ph ölçer alın suyun değerlerinden haberiniz olsun.Ph ı bilmediğimiz için bu kadar yorum yapabiliyorum.[/QUOTE]
akvaryum tutkunu ve evindede bunu hobi olarak yapan komşumuzu çağırdım balığımın renginin soluk olduğunu ve akvaryumda daha fazla kalırsa diğer balıklarıda kötü etkileyeceğimi söyledi belki aldığında yaşlı bir balıktı zamanı geldiği içinde ölmüş olabilir dedi böyle beklersen acı çeker atmamız en iyisi olur dedi alanda daha bilgili olduğu için sözüne güvendik kısacası balığım artık yok ama tavsiyeleriniz için teşekkür ederim umarım devamı tekrarlanmaz..
Balığımın Durumu İyi Değil
[QUOTE=küçükçük]Attığınız yem balık başına fazla.
Su değişimi süreniz iyi.
Filtreyi temizleme süreniz de iyi.
Fakat japon balığına göre akvaryumunuz gerçekten küçük ve balık sayınız fazla.Ya daha büyük bir akvaryum alacaksınız(100 litre civarı)
ya da o akvaryumdaki balık sayısını 1 e düşürceksiniz.
Yakın saatlerde yemlemeniz iyi.
Ispanak bezelye vs şeyleri balıklarınıza nasıl veriyorsunuz?(direk,yıkayıp direk,başlayıp,kıyarak vs.)
Su değişimi yaptıktan sonra kaç damla ilaçtan damlatıyorusnuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?[/QUOTE]
tarife göre iki diş sarımsağı kesip akvaryum suyunudan bir miktar alıp içine koydum daha sonrasında birkaç yemi içine atıp 15 dakika bekledim sonra süzüp ıslak yemleri ayrı bir kaba alıp bir gün boyunca beklettim kuruttup eski halini aldı ve besledim
ph bilmiyorum fakat musluk suyu kullanıyorum suyun sıcaklığını net olarak söyleyemesemde suyla temasımda soğuk olduğu kanısındayım..
[QUOTE=küçükçük]Attığınız yem balık başına fazla.
Su değişimi süreniz iyi.
Filtreyi temizleme süreniz de iyi.
Fakat japon balığına göre akvaryumunuz gerçekten küçük ve balık sayınız fazla.Ya daha büyük bir akvaryum alacaksınız(100 litre civarı)
ya da o akvaryumdaki balık sayısını 1 e düşürceksiniz.
Yakın saatlerde yemlemeniz iyi.
Ispanak bezelye vs şeyleri balıklarınıza nasıl veriyorsunuz?(direk,yıkayıp direk,başlayıp,kıyarak vs.)
Su değişimi yaptıktan sonra kaç damla ilaçtan damlatıyorusnuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?[/QUOTE]
balıkları alırken en fazla 2 tane alma düşüncem vardı fakat görüyorumki akvaryumcu baya iyi pazarlamış bize sebzeleri yıkayıp terkoz suyuyla haşladıktan sonra veriyorum yemeleri kolay olsun diye ve dezenfektandan 2 damla damlatıyorum aldığım akvaryumcu böyle söylediği için
[QUOTE=küçükçük]Attığınız yem balık başına fazla.
Su değişimi süreniz iyi.
Filtreyi temizleme süreniz de iyi.
Fakat japon balığına göre akvaryumunuz gerçekten küçük ve balık sayınız fazla.Ya daha büyük bir akvaryum alacaksınız(100 litre civarı)
ya da o akvaryumdaki balık sayısını 1 e düşürceksiniz.
Yakın saatlerde yemlemeniz iyi.
Ispanak bezelye vs şeyleri balıklarınıza nasıl veriyorsunuz?(direk,yıkayıp direk,başlayıp,kıyarak vs.)
Su değişimi yaptıktan sonra kaç damla ilaçtan damlatıyorusnuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?[/QUOTE]
tarife göre iki diş sarımsağı kesip akvaryum suyunudan bir miktar alıp içine koydum daha sonrasında birkaç yemi içine atıp 15 dakika bekledim sonra süzüp ıslak yemleri ayrı bir kaba alıp bir gün boyunca beklettim kuruttup eski halini aldı ve besledim
ph bilmiyorum fakat musluk suyu kullanıyorum suyun sıcaklığını net olarak söyleyemesemde suyla temasımda soğuk olduğu kanısındayım..
[QUOTE=küçükçük]Attığınız yem balık başına fazla.
Su değişimi süreniz iyi.
Filtreyi temizleme süreniz de iyi.
Fakat japon balığına göre akvaryumunuz gerçekten küçük ve balık sayınız fazla.Ya daha büyük bir akvaryum alacaksınız(100 litre civarı)
ya da o akvaryumdaki balık sayısını 1 e düşürceksiniz.
Yakın saatlerde yemlemeniz iyi.
Ispanak bezelye vs şeyleri balıklarınıza nasıl veriyorsunuz?(direk,yıkayıp direk,başlayıp,kıyarak vs.)
Su değişimi yaptıktan sonra kaç damla ilaçtan damlatıyorusnuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?
Yeminize sarımsağı nasıl koydunuz ögrenebilirmiyim?
Suyunuzun ph derecesini biliyor musunuz?
Suyumuzun ısı derecesini tam olarak biliyor musunuz?[/QUOTE]
balıkları alırken en fazla 2 tane alma düşüncem vardı fakat görüyorumki akvaryumcu baya iyi pazarlamış bize sebzeleri yıkayıp terkoz suyuyla haşladıktan sonra veriyorum yemeleri kolay olsun diye ve dezenfektandan 2 damla damlatıyorum aldığım akvaryumcu böyle söylediği için
Balığımın Durumu İyi Değil
[QUOTE=cerenakalin]Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese iyi günler iki gündür japon balığım halsiz ve hareketleri kısıtlı normale çok hareketlidir fakat ne olduğunu anlamadım sonrasında araştırma yaparak kabız olabileceğini düştündüm be az miktar kaya tuzu ve akvaryum suyuyla birkaç banyo yaptırdım sonrasında toparlar gibi olsada değişim olmadı bu sefer 1 gün tüm akvaryumumu yemlemedim ve iç parazit olabilir düşüncesiyle ki onuda buradan araştırdım balığıma sarımsak suyuyla harmanlanmış yemini verdim tarifine göre diğer üç balığımında etkilenmesinden korktuğum için onlarıda yemledim onlar afiyetle yerken benim hareketsiz balığım pek oralı olmadı ve dengeli duramıyor suda sağa doğru yatık bir şekilde duruyor ve akıntı yönünde savruluyor onu ayrı bir yere ayırıp yemlemek için uğraştım fakat ağzına aldığınıda yutmadan geri çıkartıyor akvaryumumda hava makinem var ve zemini kum ve taştı fakat işkillendiğim için akvaryum temizliği yaparken taşları çıkardım balığımı alalı 2-3 ay oldu neden böyle olduğunu veya ne yapmam gerektiğini bilmiyorum akvaryuma koyduğumda diğer balıklar tarafınsan rahatsız ediliyor sürekli yemeye çalışır gibi davranıyorlar ve bugün baktığımda kuyruk bölgesinde kırmızılaşma fark ettim başının üstünde de siyah küçük benekler var gibi ne yapmalıyım lütfen yardım edin[:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191743041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191742391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191741581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220192008371.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=cerenakalin]Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese iyi günler iki gündür japon balığım halsiz ve hareketleri kısıtlı normale çok hareketlidir fakat ne olduğunu anlamadım sonrasında araştırma yaparak kabız olabileceğini düştündüm be az miktar kaya tuzu ve akvaryum suyuyla birkaç banyo yaptırdım sonrasında toparlar gibi olsada değişim olmadı bu sefer 1 gün tüm akvaryumumu yemlemedim ve iç parazit olabilir düşüncesiyle ki onuda buradan araştırdım balığıma sarımsak suyuyla harmanlanmış yemini verdim tarifine göre diğer üç balığımında etkilenmesinden korktuğum için onlarıda yemledim onlar afiyetle yerken benim hareketsiz balığım pek oralı olmadı ve dengeli duramıyor suda sağa doğru yatık bir şekilde duruyor ve akıntı yönünde savruluyor onu ayrı bir yere ayırıp yemlemek için uğraştım fakat ağzına aldığınıda yutmadan geri çıkartıyor akvaryumumda hava makinem var ve zemini kum ve taştı fakat işkillendiğim için akvaryum temizliği yaparken taşları çıkardım balığımı alalı 2-3 ay oldu neden böyle olduğunu veya ne yapmam gerektiğini bilmiyorum akvaryuma koyduğumda diğer balıklar tarafınsan rahatsız ediliyor sürekli yemeye çalışır gibi davranıyorlar ve bugün baktığımda kuyruk bölgesinde kırmızılaşma fark ettim başının üstünde de siyah küçük benekler var gibi ne yapmalıyım lütfen yardım edin[:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191743041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191742391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191741581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220192008371.jpg[/IMG][/QUOTE]
[QUOTE=küçükçük]
Su değişimini kaç günde bir yapıyorsunuz?
3 balığa kaç pelet yem atıyorsunuz?
Her gün yaklaşık saatlerde besliyormusunuz?
Akvaryum kaç litre?
[/QUOTE]
su değişimini ayda bir kere yapmam söylenmişti bu sebeple ayda bir yapmaya özen gösterdim ama filtreyi 15 günde bir temizliyorum hasta balığımla beraber toplam 4 balığım var her birine ikişer adet düşecek şekilde toplamda 8 yem atmaya özen gösteriyorum ve haftanın bir günüde ıspanak pazı bezelye gibi besinlerle takviye yapıyorum yem saatleri hep akşam saatleri belirli saatler hatta zamanın geldiğini anlayıp su yüzeyinde heyecanlanmaya bile başlıyorlar akvaryumum yaklaşık 17-18 Lt internetteki hesaba göre[EDIT]cerenakalin,2019-12-20 20:19:19[/EDIT]
[QUOTE=cerenakalin]Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese iyi günler iki gündür japon balığım halsiz ve hareketleri kısıtlı normale çok hareketlidir fakat ne olduğunu anlamadım sonrasında araştırma yaparak kabız olabileceğini düştündüm be az miktar kaya tuzu ve akvaryum suyuyla birkaç banyo yaptırdım sonrasında toparlar gibi olsada değişim olmadı bu sefer 1 gün tüm akvaryumumu yemlemedim ve iç parazit olabilir düşüncesiyle ki onuda buradan araştırdım balığıma sarımsak suyuyla harmanlanmış yemini verdim tarifine göre diğer üç balığımında etkilenmesinden korktuğum için onlarıda yemledim onlar afiyetle yerken benim hareketsiz balığım pek oralı olmadı ve dengeli duramıyor suda sağa doğru yatık bir şekilde duruyor ve akıntı yönünde savruluyor onu ayrı bir yere ayırıp yemlemek için uğraştım fakat ağzına aldığınıda yutmadan geri çıkartıyor akvaryumumda hava makinem var ve zemini kum ve taştı fakat işkillendiğim için akvaryum temizliği yaparken taşları çıkardım balığımı alalı 2-3 ay oldu neden böyle olduğunu veya ne yapmam gerektiğini bilmiyorum akvaryuma koyduğumda diğer balıklar tarafınsan rahatsız ediliyor sürekli yemeye çalışır gibi davranıyorlar ve bugün baktığımda kuyruk bölgesinde kırmızılaşma fark ettim başının üstünde de siyah küçük benekler var gibi ne yapmalıyım lütfen yardım edin[:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191743041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191742391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191741581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220192008371.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=cerenakalin]Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese iyi günler iki gündür japon balığım halsiz ve hareketleri kısıtlı normale çok hareketlidir fakat ne olduğunu anlamadım sonrasında araştırma yaparak kabız olabileceğini düştündüm be az miktar kaya tuzu ve akvaryum suyuyla birkaç banyo yaptırdım sonrasında toparlar gibi olsada değişim olmadı bu sefer 1 gün tüm akvaryumumu yemlemedim ve iç parazit olabilir düşüncesiyle ki onuda buradan araştırdım balığıma sarımsak suyuyla harmanlanmış yemini verdim tarifine göre diğer üç balığımında etkilenmesinden korktuğum için onlarıda yemledim onlar afiyetle yerken benim hareketsiz balığım pek oralı olmadı ve dengeli duramıyor suda sağa doğru yatık bir şekilde duruyor ve akıntı yönünde savruluyor onu ayrı bir yere ayırıp yemlemek için uğraştım fakat ağzına aldığınıda yutmadan geri çıkartıyor akvaryumumda hava makinem var ve zemini kum ve taştı fakat işkillendiğim için akvaryum temizliği yaparken taşları çıkardım balığımı alalı 2-3 ay oldu neden böyle olduğunu veya ne yapmam gerektiğini bilmiyorum akvaryuma koyduğumda diğer balıklar tarafınsan rahatsız ediliyor sürekli yemeye çalışır gibi davranıyorlar ve bugün baktığımda kuyruk bölgesinde kırmızılaşma fark ettim başının üstünde de siyah küçük benekler var gibi ne yapmalıyım lütfen yardım edin[:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191743041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191742391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191741581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220192008371.jpg[/IMG][/QUOTE]
[QUOTE=küçükçük]
Su değişimini kaç günde bir yapıyorsunuz?
3 balığa kaç pelet yem atıyorsunuz?
Her gün yaklaşık saatlerde besliyormusunuz?
Akvaryum kaç litre?
[/QUOTE]
su değişimini ayda bir kere yapmam söylenmişti bu sebeple ayda bir yapmaya özen gösterdim ama filtreyi 15 günde bir temizliyorum hasta balığımla beraber toplam 4 balığım var her birine ikişer adet düşecek şekilde toplamda 8 yem atmaya özen gösteriyorum ve haftanın bir günüde ıspanak pazı bezelye gibi besinlerle takviye yapıyorum yem saatleri hep akşam saatleri belirli saatler hatta zamanın geldiğini anlayıp su yüzeyinde heyecanlanmaya bile başlıyorlar akvaryumum yaklaşık 17-18 Lt internetteki hesaba göre[EDIT]cerenakalin,2019-12-20 20:19:19[/EDIT]
Balığımın Durumu İyi Değil
[QUOTE=küçükçük]Geçmiş olsun.
Öncelikle ya akvaryumunuzu büyültün ya da balık sayınızı azaltın.
Isıtıcı yok gibi duruyor akvaryumun durduğu oda sıcakmı?Eğer sıcaksa ne olur ne olmaz siz bir termometre alın suyun sıcaklığına bakarsınız.
Günde 1 defadan fazla yemlememek hem akvaryum temizliği hem de balık sağlığı açısından önemlidir lütfen çok ve fazla yemleme yapmayın.
Akvaryumunuza hiç mavi dezenfekte(su çözeltisi)damlattınızmı?
Balıklara ne zamandan beri bakıyorsunuz?[/QUOTE][QUOTE=küçükçük]Geçmiş olsun.
Öncelikle ya akvaryumunuzu büyültün ya da balık sayınızı azaltın.
Isıtıcı yok gibi duruyor akvaryumun durduğu oda sıcakmı?Eğer sıcaksa ne olur ne olmaz siz bir termometre alın suyun sıcaklığına bakarsınız.
Günde 1 defadan fazla yemlememek hem akvaryum temizliği hem de balık sağlığı açısından önemlidir lütfen çok ve fazla yemleme yapmayın.
Akvaryumunuza hiç mavi dezenfekte(su çözeltisi)damlattınızmı?
Balıklara ne zamandan beri bakıyorsunuz?[/QUOTE]
suyun sıcaklığı iyi ve günde 1 defa yemleme yapıyorum zaten hatta haftada 1 günü sebzeyle geçirmeye özen gösteriyorum ve evet her su değişimde suyu dinledirirken mavi dezenfektan ve mineral tuzu eklemesi yapıyorum balıklara 26 ekim tarihinden beri bakıyorum
[QUOTE=bumega]Geçmiş olsun balığınız kötü su şartlarından etkilenmiş gibi görünüyor anlattıklarınız kadarıyla. Filtrasyon yetersiz, balık yükü fazla, üstüne fazla yemliyorsanız balıkların bu hale gelmesi kaçınılmaz oluyor malesef. Bol bol dinlenmiş su ile tazeleme yapmalısınız.[/QUOTE]
günde 1 öğün besliyorum ve haftanın bir günü sebze takviyesi yapmaya özen gösteriyorum dediğiniz gibi su değişimini yapacağım umarım durumu düzelir çünkü akvaryumun içinde bile yan yatıyor zavallım onu öyle gördükçe üzülüyorum böyle giderse besinsiz kaldığı için kaybedeceğim...
[QUOTE=küçükçük]Geçmiş olsun.
Öncelikle ya akvaryumunuzu büyültün ya da balık sayınızı azaltın.
Isıtıcı yok gibi duruyor akvaryumun durduğu oda sıcakmı?Eğer sıcaksa ne olur ne olmaz siz bir termometre alın suyun sıcaklığına bakarsınız.
Günde 1 defadan fazla yemlememek hem akvaryum temizliği hem de balık sağlığı açısından önemlidir lütfen çok ve fazla yemleme yapmayın.
Akvaryumunuza hiç mavi dezenfekte(su çözeltisi)damlattınızmı?
Balıklara ne zamandan beri bakıyorsunuz?[/QUOTE][QUOTE=küçükçük]Geçmiş olsun.
Öncelikle ya akvaryumunuzu büyültün ya da balık sayınızı azaltın.
Isıtıcı yok gibi duruyor akvaryumun durduğu oda sıcakmı?Eğer sıcaksa ne olur ne olmaz siz bir termometre alın suyun sıcaklığına bakarsınız.
Günde 1 defadan fazla yemlememek hem akvaryum temizliği hem de balık sağlığı açısından önemlidir lütfen çok ve fazla yemleme yapmayın.
Akvaryumunuza hiç mavi dezenfekte(su çözeltisi)damlattınızmı?
Balıklara ne zamandan beri bakıyorsunuz?[/QUOTE]
suyun sıcaklığı iyi ve günde 1 defa yemleme yapıyorum zaten hatta haftada 1 günü sebzeyle geçirmeye özen gösteriyorum ve evet her su değişimde suyu dinledirirken mavi dezenfektan ve mineral tuzu eklemesi yapıyorum balıklara 26 ekim tarihinden beri bakıyorum
[QUOTE=bumega]Geçmiş olsun balığınız kötü su şartlarından etkilenmiş gibi görünüyor anlattıklarınız kadarıyla. Filtrasyon yetersiz, balık yükü fazla, üstüne fazla yemliyorsanız balıkların bu hale gelmesi kaçınılmaz oluyor malesef. Bol bol dinlenmiş su ile tazeleme yapmalısınız.[/QUOTE]
günde 1 öğün besliyorum ve haftanın bir günü sebze takviyesi yapmaya özen gösteriyorum dediğiniz gibi su değişimini yapacağım umarım durumu düzelir çünkü akvaryumun içinde bile yan yatıyor zavallım onu öyle gördükçe üzülüyorum böyle giderse besinsiz kaldığı için kaybedeceğim...
Balığımın Durumu İyi Değil
Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese iyi günler iki gündür japon balığım halsiz ve hareketleri kısıtlı normale çok hareketlidir fakat ne olduğunu anlamadım sonrasında araştırma yaparak kabız olabileceğini düştündüm be az miktar kaya tuzu ve akvaryum suyuyla birkaç banyo yaptırdım sonrasında toparlar gibi olsada değişim olmadı bu sefer 1 gün tüm akvaryumumu yemlemedim ve iç parazit olabilir düşüncesiyle ki onuda buradan araştırdım balığıma sarımsak suyuyla harmanlanmış yemini verdim tarifine göre diğer üç balığımında etkilenmesinden korktuğum için onlarıda yemledim onlar afiyetle yerken benim hareketsiz balığım pek oralı olmadı ve dengeli duramıyor suda sağa doğru yatık bir şekilde duruyor ve akıntı yönünde savruluyor onu ayrı bir yere ayırıp yemlemek için uğraştım fakat ağzına aldığınıda yutmadan geri çıkartıyor akvaryumumda hava makinem var ve zemini kum ve taştı fakat işkillendiğim için akvaryum temizliği yaparken taşları çıkardım balığımı alalı 2-3 ay oldu neden böyle olduğunu veya ne yapmam gerektiğini bilmiyorum akvaryuma koyduğumda diğer balıklar tarafınsan rahatsız ediliyor sürekli yemeye çalışır gibi davranıyorlar ve bugün baktığımda kuyruk bölgesinde kırmızılaşma fark ettim başının üstünde de siyah küçük benekler var gibi ne yapmalıyım lütfen yardım edin[:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191743041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191742391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191741581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220192008371.jpg[/IMG][EDIT]cerenakalin,2019-12-20 20:09:33[/EDIT]
Merhaba arkadaşlar öncelikle herkese iyi günler iki gündür japon balığım halsiz ve hareketleri kısıtlı normale çok hareketlidir fakat ne olduğunu anlamadım sonrasında araştırma yaparak kabız olabileceğini düştündüm be az miktar kaya tuzu ve akvaryum suyuyla birkaç banyo yaptırdım sonrasında toparlar gibi olsada değişim olmadı bu sefer 1 gün tüm akvaryumumu yemlemedim ve iç parazit olabilir düşüncesiyle ki onuda buradan araştırdım balığıma sarımsak suyuyla harmanlanmış yemini verdim tarifine göre diğer üç balığımında etkilenmesinden korktuğum için onlarıda yemledim onlar afiyetle yerken benim hareketsiz balığım pek oralı olmadı ve dengeli duramıyor suda sağa doğru yatık bir şekilde duruyor ve akıntı yönünde savruluyor onu ayrı bir yere ayırıp yemlemek için uğraştım fakat ağzına aldığınıda yutmadan geri çıkartıyor akvaryumumda hava makinem var ve zemini kum ve taştı fakat işkillendiğim için akvaryum temizliği yaparken taşları çıkardım balığımı alalı 2-3 ay oldu neden böyle olduğunu veya ne yapmam gerektiğini bilmiyorum akvaryuma koyduğumda diğer balıklar tarafınsan rahatsız ediliyor sürekli yemeye çalışır gibi davranıyorlar ve bugün baktığımda kuyruk bölgesinde kırmızılaşma fark ettim başının üstünde de siyah küçük benekler var gibi ne yapmalıyım lütfen yardım edin[:(][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191743041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191742391.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220191741581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/219726/201220192008371.jpg[/IMG][EDIT]cerenakalin,2019-12-20 20:09:33[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
