ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kazakherif
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Ocak 2019 09:36
Son Ziyaret:
26 Ocak 2019 10:32
Toplam Mesaj:
6 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre KIRAN
Doğum Tarihi:
28 Mayıs 1990
Yaş:
36
İl:
Istanbul
Meslek:
ARGE
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Prince of Darkness ♠️
SON 6 MESAJI
Lepistes Akvaryum Kurulumu (fotoğraflı) Destek
Görseldeki gibi kurulum yaptım umarım olmuştur.
[IMG]https://i.hizliresim.com/QLpE83.jpg[/IMG]
İlaç olarak ne zaman ne eklemeliyim 12 saattir aktif ve dış filtre ile çalışıyor
Görseldeki gibi kurulum yaptım umarım olmuştur.
[IMG]https://i.hizliresim.com/QLpE83.jpg[/IMG]
İlaç olarak ne zaman ne eklemeliyim 12 saattir aktif ve dış filtre ile çalışıyor
Lepistes Akvaryum Kurulumu (fotoğraflı) Destek
Merhaba,
Daha önceden ciklet akvaryumum vardı malzemeleri yeni aldım 2 balığım vardı verdim ve akvaryumu tamamen temizledim. İç - Dış filtre, Akvaryum içi dışı vb. sıfırdan kurulum yapacağım ve tecrübelerinize ihtiyaç duyuyorum.
Öncelikle temizlik konusunda sadece akvaryumu su ve elyaf ile yıkayarak yosunları vb yerleri temizledim herhangi bir kimyasal vb. dokundurmadım ve ters çevirerek kurumaya bıraktım.
İç-Dış filtreleri akvaryumdan çektiğim su ile temizledim kurumaya bıraktım. İçinden çektiğim siyah ve beyaz kağuçuğa benzeyen kumları yıkamadım. Silis kum petshopdan aldığım gibi duruyor.
Akvaryum yaklaşık olarak Boy 70CM - En 35CM - Derinlik 45CM 110lt filan yapıyor ve sadece lepistes beslemeyi düşünüyorum.
Sorularım şu şekilde olacak.
** İç filtre çok fazla hava üflüyor bunu şu şekilde değerlendirmek istiyorum olur ise bilgi verirseniz sevinirim. Hava üfleyen çıkışa bir boru takıp taşların altına montaj yapsam bu boruyu aşağıdan yukarı hava üfler mi? Hem temizlik hem hava motoru gibi kullanabilir miyim bir zararı olur mu?
** Bitki almayı şimdilik düşünmüyorum ancak dekor nasıl yapılmalı elimdeki malzemeler ile. Görsel bir akvaryumda olsun istiyorum bitki gerekli ise çok sorun yaratmayacak (bakım vb) bitkiler olabilir varsa adı yada fotoğrafı gönderebilirseniz sevinirim.
** Dekor ayarlandıktan sonra suyu doldurup kaç gün çalıştırmam gerekiyor. Dekoru ayarlayıp bugün su doldurup çalıştırmayı planlıyorum. Dışarıdan bugün büyük taş toplayacağım deniz kenarından denizin dövdüğü oval şekilde bunları nasıl dezenfekte edip akvaryuma almamı önerirsiniz?
[K]**Dış Filtre sıralaması Lepistes akvaryumu için nasıl olmalıdır.?[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212462/230120191124551.jpg[/IMG]
[K]**Bu dekorlar harici herhangi bir dekor almalı mıyım?[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212462/230120191125411.jpg[/IMG]
[K]**İlaçları ne şekilde kullanmam gerekiyor. Akvaryum suyunu istanbul şartlarında musluktan dolduracağım. İmkanım var damacana ile de doldurabilirim?[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212462/230120191126311.jpg[/IMG]
[K]**Ciklet varken akvaryumdan çıkarttığım kum bu şekilde aldığım gibi duruyor nasıl temizlenmeli kullanmalımıyım? İşime yarar mı?[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212462/230120191127231.jpg[/IMG]
[K]**Silis kum yaklaşık 4kilo aldım nasıl temizlenerek akvaryuma almalıyım?[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212462/230120191128121.jpg[/IMG]
[K]Florasan rengi bu şekilde pembe tarzı bir ışık veriyor işime yarar mı değiştireyim mi?[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212462/230120191128471.jpg[/IMG]
Kafanızı çok şişirdim biliyorum 2 - 3 gündür uyku uyumuyorum [:)))] şunu tamamen bitirip artık tadını çıkartmak istiyorum. 2. denememde sorunlu oldu. Sevdiğim bir hobi soğumak istemiyorum yeniyim ve keyif alıyorum bu neden ile adım adım gitmek istiyorum artık acele etmiyorum [:nazar:] [:)]
Yapacağınız yorumlar ve fikirler için şimdiden teşekkür ederim [:iyi:]
Merhaba,
Daha önceden ciklet akvaryumum vardı malzemeleri yeni aldım 2 balığım vardı verdim ve akvaryumu tamamen temizledim. İç - Dış filtre, Akvaryum içi dışı vb. sıfırdan kurulum yapacağım ve tecrübelerinize ihtiyaç duyuyorum.
Öncelikle temizlik konusunda sadece akvaryumu su ve elyaf ile yıkayarak yosunları vb yerleri temizledim herhangi bir kimyasal vb. dokundurmadım ve ters çevirerek kurumaya bıraktım.
İç-Dış filtreleri akvaryumdan çektiğim su ile temizledim kurumaya bıraktım. İçinden çektiğim siyah ve beyaz kağuçuğa benzeyen kumları yıkamadım. Silis kum petshopdan aldığım gibi duruyor.
Akvaryum yaklaşık olarak Boy 70CM - En 35CM - Derinlik 45CM 110lt filan yapıyor ve sadece lepistes beslemeyi düşünüyorum.
Sorularım şu şekilde olacak.
** İç filtre çok fazla hava üflüyor bunu şu şekilde değerlendirmek istiyorum olur ise bilgi verirseniz sevinirim. Hava üfleyen çıkışa bir boru takıp taşların altına montaj yapsam bu boruyu aşağıdan yukarı hava üfler mi? Hem temizlik hem hava motoru gibi kullanabilir miyim bir zararı olur mu?
** Bitki almayı şimdilik düşünmüyorum ancak dekor nasıl yapılmalı elimdeki malzemeler ile. Görsel bir akvaryumda olsun istiyorum bitki gerekli ise çok sorun yaratmayacak (bakım vb) bitkiler olabilir varsa adı yada fotoğrafı gönderebilirseniz sevinirim.
** Dekor ayarlandıktan sonra suyu doldurup kaç gün çalıştırmam gerekiyor. Dekoru ayarlayıp bugün su doldurup çalıştırmayı planlıyorum. Dışarıdan bugün büyük taş toplayacağım deniz kenarından denizin dövdüğü oval şekilde bunları nasıl dezenfekte edip akvaryuma almamı önerirsiniz?
[K]**Dış Filtre sıralaması Lepistes akvaryumu için nasıl olmalıdır.?[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212462/230120191124551.jpg[/IMG]
[K]**Bu dekorlar harici herhangi bir dekor almalı mıyım?[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212462/230120191125411.jpg[/IMG]
[K]**İlaçları ne şekilde kullanmam gerekiyor. Akvaryum suyunu istanbul şartlarında musluktan dolduracağım. İmkanım var damacana ile de doldurabilirim?[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212462/230120191126311.jpg[/IMG]
[K]**Ciklet varken akvaryumdan çıkarttığım kum bu şekilde aldığım gibi duruyor nasıl temizlenmeli kullanmalımıyım? İşime yarar mı?[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212462/230120191127231.jpg[/IMG]
[K]**Silis kum yaklaşık 4kilo aldım nasıl temizlenerek akvaryuma almalıyım?[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212462/230120191128121.jpg[/IMG]
[K]Florasan rengi bu şekilde pembe tarzı bir ışık veriyor işime yarar mı değiştireyim mi?[/K]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212462/230120191128471.jpg[/IMG]
Kafanızı çok şişirdim biliyorum 2 - 3 gündür uyku uyumuyorum [:)))] şunu tamamen bitirip artık tadını çıkartmak istiyorum. 2. denememde sorunlu oldu. Sevdiğim bir hobi soğumak istemiyorum yeniyim ve keyif alıyorum bu neden ile adım adım gitmek istiyorum artık acele etmiyorum [:nazar:] [:)]
Yapacağınız yorumlar ve fikirler için şimdiden teşekkür ederim [:iyi:]
Prenses - Ciklet Balık Akvaryumu
İlginiz için teşekkür ederim.
Aldığım balıkları petshop a geri götürüyorum. Yerine farklı cins yada daha küçük olan fazla büyümeyen (5-7cm) cikletlerden alabilirim. Elimde balık kalmayacak ve akvaryumun içini dışını yeni taktığım iç dış filtreleri suyunu temizleyerek tekrar kurulum yapacağım. 3 - 5 gün dinlendirdikten sonra balık almayı düşünüyorum.
Sizin derin bilgilerinizden yararlanmak adına bir bilgi daha almak istiyorum. Akvaryumum zamanında aldığım için küçük 110Lt bunu değiştireyim mi bu akvaryum içerisinde farklı bir cins mi yetiştireyim. Ben biraz fazla balık olsun içinde dolansın istiyorum. Görsellik açısından güzel olması için tamamen boşaltıp slis kum aldım altına onu atacağım taş ve bazı aksesuarları içine yerleştirip öyle çalıştıracağım. Akvaryumda balık varken yaklaşık 3 gün filtreler çalıştı bu su ile filtreleri temizleyerek oradaki yaşamı yeni dolduracağım suya aktaracağım. Böylelikle hem zamandan hem canlı yaşamından (suyun alışma sürecinden) kazanmış olurum diye düşünüyorum. Birde apartmanımda cocukluk arkadaşım bu işlerle ilgileniyor onunla birlikte kuracağız. Tür olarak ne önerirsiniz bu tank içerisine ne kurmalıyım fazla canlı doldurabileceğim. Örneğin küçük boy lepistes 20 - 25 adet filan gibi. Önerilerinizi bekliyorum[EDIT]kazakherif,2019-01-22 11:14:58[/EDIT]
İlginiz için teşekkür ederim.
Aldığım balıkları petshop a geri götürüyorum. Yerine farklı cins yada daha küçük olan fazla büyümeyen (5-7cm) cikletlerden alabilirim. Elimde balık kalmayacak ve akvaryumun içini dışını yeni taktığım iç dış filtreleri suyunu temizleyerek tekrar kurulum yapacağım. 3 - 5 gün dinlendirdikten sonra balık almayı düşünüyorum.
Sizin derin bilgilerinizden yararlanmak adına bir bilgi daha almak istiyorum. Akvaryumum zamanında aldığım için küçük 110Lt bunu değiştireyim mi bu akvaryum içerisinde farklı bir cins mi yetiştireyim. Ben biraz fazla balık olsun içinde dolansın istiyorum. Görsellik açısından güzel olması için tamamen boşaltıp slis kum aldım altına onu atacağım taş ve bazı aksesuarları içine yerleştirip öyle çalıştıracağım. Akvaryumda balık varken yaklaşık 3 gün filtreler çalıştı bu su ile filtreleri temizleyerek oradaki yaşamı yeni dolduracağım suya aktaracağım. Böylelikle hem zamandan hem canlı yaşamından (suyun alışma sürecinden) kazanmış olurum diye düşünüyorum. Birde apartmanımda cocukluk arkadaşım bu işlerle ilgileniyor onunla birlikte kuracağız. Tür olarak ne önerirsiniz bu tank içerisine ne kurmalıyım fazla canlı doldurabileceğim. Örneğin küçük boy lepistes 20 - 25 adet filan gibi. Önerilerinizi bekliyorum[EDIT]kazakherif,2019-01-22 11:14:58[/EDIT]
Prenses - Ciklet Balık Akvaryumu
- Yüzme sorunu yaşayan balığa ne yapmam gerekir? Ölür ise akvaryumdaki diğer balıkları zehirler mi?
- Kum ve taşları dip hortumunun filtresini sökerek komple boşaltabilir miyim? Yada boşatmak için öneriniz nedir?
- Stres yaşıyor dediniz bunun için ne yapmam gerekiyor? Balıkları geri götürüp tek 1 tür mü almam gerekir?[EDIT]kazakherif,2019-01-21 13:14:18[/EDIT]
- Yüzme sorunu yaşayan balığa ne yapmam gerekir? Ölür ise akvaryumdaki diğer balıkları zehirler mi?
- Kum ve taşları dip hortumunun filtresini sökerek komple boşaltabilir miyim? Yada boşatmak için öneriniz nedir?
- Stres yaşıyor dediniz bunun için ne yapmam gerekiyor? Balıkları geri götürüp tek 1 tür mü almam gerekir?[EDIT]kazakherif,2019-01-21 13:14:18[/EDIT]
Prenses - Ciklet Balık Akvaryumu
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim.
Acemilik evet akvaryumun balıkları almadan önce lifetech dış filtre ile çalışıyor ve 2 balık yaşıyordu. Su kirli değildi çöpçü olmadığı için camlarda yosun vardı. Suyu boşaltmadan camları elyaf ile temizledim sonrasında dip hortumu ile su ve dip temizliği yapabildiğim kadar yaptım. Bu işlem sırasında 2 balığım kovada kaldı ve diğer aldığım 8 balıkta kovadaydı. 1 tanesi tespitim kadarı ile havasızlıktan öldü. Dip temizliği sonrası (balıkları bekletmek istemedim) akvaryumdaki suyu 3/1 oranında boşaltarak 1,5 damacana hazır içme suyunu akvaryuma boşalttım. İç ve Dış filtreleri çalıştırdım. Damacana su çok soğuk değildi su kaynatıp içine ekleyecektim ancak akvaryumumdaki su normal sıcaklıktaydı. Derecem bozulduğu için ölçemedim. Isı ayarı suyu eşitlemesi için yine petshop bana 32derecede çalıştırmamı mevcut 26 27 ye gelince ısıtıcıyı 26 dereceye düşürmemi söylediği için bu şekilde yaptım. Filtreler çalışırken Fotoğraftaki 2 ilacı ekledim. mavi olan effective conditioner 3/1 oranında ekledim. Diğer bacteria olanından 40lt yakın su döktüğüm için 10lt 1ml veya 20 damla diyordu toplamda 80 damla döktüm. Birde 5 damla balık cilt losyonu (lacivert damla) döktüm. Benim Mevcutta beyaz çakıl taşlarım ve kauçuğa benzeyen kumum vardı. Buna beyaz kauçuğa benzeyen kum aldım. Petshop sadece göz zevki dedi kum bu şekilde yapmak istedim bir fark yaratıyor mu?
Dış Filtre : X-LPro Ex-1200 Nmax: 1.7m QMax: 1200L/h çeviriyor. Malzemeler kutu içerisinden çıkan makarna tarzı taşlar, siyah kömüre benzeyen taşlar ve top şeklinde bilmediğim bir bölmesi daha var toplamda 4 kademeden oluşuyor.
İç Filtre : SEBO WP-3000F F.Max: 1200L/h çeviriyor gözüküyor. 2 süngerli bir filtre bu.
[IMG]https://i.hizliresim.com/zjB2G4.jpg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/grW40L.jpg[/IMG]
Balığın sol yüzgeci diye düşünüyorum video alttaki gibi ne düşünüyorsunuz?
http://dosya.co/wn25fzigypp6/3.mp4.html (videoyu siteye ekleyemedim kusura bakmayın) 1 adet 2 ye ayrılmış batık gemim var su tam oturduktan sonra tekrar bir dip temizliği yaparak bunları yerleştireceğim 1 2 aksesuar daha var.
** Balık hesaplama aracı vardı bu siteden oradan hesapladım cm lerini yazarak sanırım 5 den fazla alır diye düşünüyorum bu akvaryum?
[EDIT]kazakherif,2019-01-21 11:40:45[/EDIT]
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim.
Acemilik evet akvaryumun balıkları almadan önce lifetech dış filtre ile çalışıyor ve 2 balık yaşıyordu. Su kirli değildi çöpçü olmadığı için camlarda yosun vardı. Suyu boşaltmadan camları elyaf ile temizledim sonrasında dip hortumu ile su ve dip temizliği yapabildiğim kadar yaptım. Bu işlem sırasında 2 balığım kovada kaldı ve diğer aldığım 8 balıkta kovadaydı. 1 tanesi tespitim kadarı ile havasızlıktan öldü. Dip temizliği sonrası (balıkları bekletmek istemedim) akvaryumdaki suyu 3/1 oranında boşaltarak 1,5 damacana hazır içme suyunu akvaryuma boşalttım. İç ve Dış filtreleri çalıştırdım. Damacana su çok soğuk değildi su kaynatıp içine ekleyecektim ancak akvaryumumdaki su normal sıcaklıktaydı. Derecem bozulduğu için ölçemedim. Isı ayarı suyu eşitlemesi için yine petshop bana 32derecede çalıştırmamı mevcut 26 27 ye gelince ısıtıcıyı 26 dereceye düşürmemi söylediği için bu şekilde yaptım. Filtreler çalışırken Fotoğraftaki 2 ilacı ekledim. mavi olan effective conditioner 3/1 oranında ekledim. Diğer bacteria olanından 40lt yakın su döktüğüm için 10lt 1ml veya 20 damla diyordu toplamda 80 damla döktüm. Birde 5 damla balık cilt losyonu (lacivert damla) döktüm. Benim Mevcutta beyaz çakıl taşlarım ve kauçuğa benzeyen kumum vardı. Buna beyaz kauçuğa benzeyen kum aldım. Petshop sadece göz zevki dedi kum bu şekilde yapmak istedim bir fark yaratıyor mu?
Dış Filtre : X-LPro Ex-1200 Nmax: 1.7m QMax: 1200L/h çeviriyor. Malzemeler kutu içerisinden çıkan makarna tarzı taşlar, siyah kömüre benzeyen taşlar ve top şeklinde bilmediğim bir bölmesi daha var toplamda 4 kademeden oluşuyor.
İç Filtre : SEBO WP-3000F F.Max: 1200L/h çeviriyor gözüküyor. 2 süngerli bir filtre bu.
[IMG]https://i.hizliresim.com/zjB2G4.jpg[/IMG]
[IMG]https://i.hizliresim.com/grW40L.jpg[/IMG]
Balığın sol yüzgeci diye düşünüyorum video alttaki gibi ne düşünüyorsunuz?
http://dosya.co/wn25fzigypp6/3.mp4.html (videoyu siteye ekleyemedim kusura bakmayın) 1 adet 2 ye ayrılmış batık gemim var su tam oturduktan sonra tekrar bir dip temizliği yaparak bunları yerleştireceğim 1 2 aksesuar daha var.
** Balık hesaplama aracı vardı bu siteden oradan hesapladım cm lerini yazarak sanırım 5 den fazla alır diye düşünüyorum bu akvaryum?
[EDIT]kazakherif,2019-01-21 11:40:45[/EDIT]
Prenses - Ciklet Balık Akvaryumu
Arkadaşlar Merhaba,
Akvaryum işinde yeniyim ve derin bilgilerinize ihtiyaç duyuyorum öyle ki, yaklaşık 1,5 sene önce başladığım akvaryum olayına sorunlardan dolayı (balıkların hastalanıp ölmesi vb) soğumuştum. Sadece 2 adet prenses balığım 6-7 aydır akvaryumda tek başına yaşıyorlardı. Önceki balıklarım bilgisizliğimden öldüğü için korktuğumdan almadım ancak bu balıklarında tek başına yaşamaya hakkı yok diyerek dün yeni bir dış ve iç filtre, silgi, derece, ısıtıcı, otomatik yem vb aksesuarlarını yenileyerek akvaryumu tekrar kurdum. Ufak bir hatam oldu 8 tane daha ciklet balığı aldım ben akvaryumu temizleyene kadar kovada durdular (dip hortumu ile temizleyeme çalıştım) 1 tane balık kovada öldü 7 adet balığı kurtardım. Buraya kadar kafanızı şişirdim direk soruya geçeceğim.
Boy 70CM - En 35CM - Derinlik 45CM tahmini ölçüler oluyor.
1 adet ciklet balığımın akvaryumu kurduktan sonra sol yüzgeci uç tarafından diğer balıklar tarafından ya yenmiş, yada akvaryuma taşırken ben birşey yaptım. Bunu nasıl iyileştirir eski durumuna döndürürüm. Balıklarda yüzgeç iyileşmesi ile ilgili almam gereken bir şey var mı? Temizlik sırasında 40Lt damacana suyunu boşalttığım da petshop un vermiş olduğu 2 adet ilacı (1tanesi 3/1 kadar) (1tanesi 10ltsuya 20 damla toplamda 80 damla) damlatarak üzerinden 12 saat geçti ve balıklar canlı bir şekilde yaşamaya devam ediyor. Sıcaklığı sona getirmiştim ısınması için 28 dereceye kadar çıktı su ben 26 dereceye ısıtıcıyı düşürdüm şuan 27 derecelerde sabit gözüküyor. Sizin yardımlarınıza ihtiyacım var. Teşekkürler
Arkadaşlar Merhaba,
Akvaryum işinde yeniyim ve derin bilgilerinize ihtiyaç duyuyorum öyle ki, yaklaşık 1,5 sene önce başladığım akvaryum olayına sorunlardan dolayı (balıkların hastalanıp ölmesi vb) soğumuştum. Sadece 2 adet prenses balığım 6-7 aydır akvaryumda tek başına yaşıyorlardı. Önceki balıklarım bilgisizliğimden öldüğü için korktuğumdan almadım ancak bu balıklarında tek başına yaşamaya hakkı yok diyerek dün yeni bir dış ve iç filtre, silgi, derece, ısıtıcı, otomatik yem vb aksesuarlarını yenileyerek akvaryumu tekrar kurdum. Ufak bir hatam oldu 8 tane daha ciklet balığı aldım ben akvaryumu temizleyene kadar kovada durdular (dip hortumu ile temizleyeme çalıştım) 1 tane balık kovada öldü 7 adet balığı kurtardım. Buraya kadar kafanızı şişirdim direk soruya geçeceğim.
Boy 70CM - En 35CM - Derinlik 45CM tahmini ölçüler oluyor.
1 adet ciklet balığımın akvaryumu kurduktan sonra sol yüzgeci uç tarafından diğer balıklar tarafından ya yenmiş, yada akvaryuma taşırken ben birşey yaptım. Bunu nasıl iyileştirir eski durumuna döndürürüm. Balıklarda yüzgeç iyileşmesi ile ilgili almam gereken bir şey var mı? Temizlik sırasında 40Lt damacana suyunu boşalttığım da petshop un vermiş olduğu 2 adet ilacı (1tanesi 3/1 kadar) (1tanesi 10ltsuya 20 damla toplamda 80 damla) damlatarak üzerinden 12 saat geçti ve balıklar canlı bir şekilde yaşamaya devam ediyor. Sıcaklığı sona getirmiştim ısınması için 28 dereceye kadar çıktı su ben 26 dereceye ısıtıcıyı düşürdüm şuan 27 derecelerde sabit gözüküyor. Sizin yardımlarınıza ihtiyacım var. Teşekkürler
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
