ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Ocak 2019 20:38
Son Ziyaret:
19 Şubat 2019 20:25
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Nunu
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Nunu
SON 10 MESAJI
İç Filtre Hakkında Bilgi
[QUOTE=ityo39]
Bu şekilde değil benim anlattığım. Bu şekilde 2 sorun var:
1- su şırıltısı bir noktada rahatsızlık verecektir.
2- motor suyun dışında kalmamalı, ki soğuyabilsin. Kutusunda yarım yamalak ingilizceyle de olsa yazar bunu mutlaka. Bu motorlar suyun altında kalmalı kuru çalışmaya uygun değiller. Motorun yanma olasılığı yüksek.
Benim anlattığım şekilde su seviyesi şelale çıkışının az üzErinde. Fışkırtma yönü de yaklaşık 30 derece açıyla yüzeye doğru. Bu şekilde su yüzeyinde hafif dalgalanma olur ki bu da oksijen geçişi için yeterlidir.[/QUOTE]
motor içinde zaten belli olmamıs sanırım. fişin kablosununda bi kısmı içerde kalıyor hatta. dediğiniz gibi yapmaya calıstım. aşagıdaki fotogradtaki gibi bir dalgalanma oluyor. su seside hiç gelmiyor.
umarım bu sefer dediğini gibi yapabilmişimdir çok teşekkür ediyorum bilgi için. bu filtreyi kullandıgımdan değişim yapamıcam akvaryumu büyütebilirim yakın zamanlarda en iyi çözüm bu olur sanırım. ideal olması için.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212314/170220191911111.jpg[/IMG][EDIT]Nunu,2019-02-17 19:11:16[/EDIT]
[QUOTE=ityo39]
Bu şekilde değil benim anlattığım. Bu şekilde 2 sorun var:
1- su şırıltısı bir noktada rahatsızlık verecektir.
2- motor suyun dışında kalmamalı, ki soğuyabilsin. Kutusunda yarım yamalak ingilizceyle de olsa yazar bunu mutlaka. Bu motorlar suyun altında kalmalı kuru çalışmaya uygun değiller. Motorun yanma olasılığı yüksek.
Benim anlattığım şekilde su seviyesi şelale çıkışının az üzErinde. Fışkırtma yönü de yaklaşık 30 derece açıyla yüzeye doğru. Bu şekilde su yüzeyinde hafif dalgalanma olur ki bu da oksijen geçişi için yeterlidir.[/QUOTE]
motor içinde zaten belli olmamıs sanırım. fişin kablosununda bi kısmı içerde kalıyor hatta. dediğiniz gibi yapmaya calıstım. aşagıdaki fotogradtaki gibi bir dalgalanma oluyor. su seside hiç gelmiyor.
umarım bu sefer dediğini gibi yapabilmişimdir çok teşekkür ediyorum bilgi için. bu filtreyi kullandıgımdan değişim yapamıcam akvaryumu büyütebilirim yakın zamanlarda en iyi çözüm bu olur sanırım. ideal olması için.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212314/170220191911111.jpg[/IMG][EDIT]Nunu,2019-02-17 19:11:16[/EDIT]
İç Filtre Hakkında Bilgi
[QUOTE=ityo39]Şelale aparatını mutlaka kullanacaksın çünkü şeffaf dediğin hava için hortum sadece. Ayrıca şelaleyi kullanacaksın yoksa debi aşırı güçlü olur, balık strese girer. Şelale debiyi düşürür zaten fiilen 200-300 litreye düşer filtre dolu çalışınca. Şelaleyi suyun hemen altında kalacak gibi çıkışı yüzeye doğru verirsen yüzey hareketi olur bu da oksijen ihtiyacını karşılar. Debi hesabı akvaryumda 12 litre su varsa 4-5 katı hesaplanır saatte, yani senin filtre 500 litre çeviriyor teoride bu fiilen 300 e düşer zaten dediğim gibi. Bu da 300/15= 20 eder. Aşırı fazla yani ama aşırı akıntıyı şelale aparatı engeller veya en kötü cama doğru çevirip suda kasırga estirmemek mümkün. İdeali en düşük debili boyuyla değiştirmek.[/QUOTE]
bu şekilde mi acaba dogru yapmısmıyım :/
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212314/170220191136061.jpg[/IMG]
[QUOTE=ityo39]Şelale aparatını mutlaka kullanacaksın çünkü şeffaf dediğin hava için hortum sadece. Ayrıca şelaleyi kullanacaksın yoksa debi aşırı güçlü olur, balık strese girer. Şelale debiyi düşürür zaten fiilen 200-300 litreye düşer filtre dolu çalışınca. Şelaleyi suyun hemen altında kalacak gibi çıkışı yüzeye doğru verirsen yüzey hareketi olur bu da oksijen ihtiyacını karşılar. Debi hesabı akvaryumda 12 litre su varsa 4-5 katı hesaplanır saatte, yani senin filtre 500 litre çeviriyor teoride bu fiilen 300 e düşer zaten dediğim gibi. Bu da 300/15= 20 eder. Aşırı fazla yani ama aşırı akıntıyı şelale aparatı engeller veya en kötü cama doğru çevirip suda kasırga estirmemek mümkün. İdeali en düşük debili boyuyla değiştirmek.[/QUOTE]
bu şekilde mi acaba dogru yapmısmıyım :/
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212314/170220191136061.jpg[/IMG]
İç Filtre Hakkında Bilgi
[QUOTE=hkavkaci]Filtreden ziyade balıkların kaldıracağı minimum akvaryum litresi 60 olmalı 2si için.
Filtre sorularına gelirsek şeffaf hortumluyu kullanırsan suya oksijen vermiş olursun ama fazla akıntı yapar su içerisinde.
Şelaleyi kullanırsan hem oksijen hem de az akıntı vermiş olursun. Ben şelale kullanıyorum, gayet de memnunum diğerine göre. [/QUOTE]
bir balıga 10lt denmişti bana şimdilik 15 lt bulabildiğimden bu akvaryumu kullanıyorum. filtre ile idare edebilirler denmişti. demekki yanlıs bilgi verildi bana.
Bu iç filtre yüksek oldugu için ve malesef kullandıgım için akvaryumu büyütme yoluna gitmelimiyim yoksa şelaleyle idare ederler mi sizce?
petshoplar akvaryum için takas yapıyorlarmı acaba [EDIT]Nunu,2019-02-17 02:31:21[/EDIT]
[QUOTE=hkavkaci]Filtreden ziyade balıkların kaldıracağı minimum akvaryum litresi 60 olmalı 2si için.
Filtre sorularına gelirsek şeffaf hortumluyu kullanırsan suya oksijen vermiş olursun ama fazla akıntı yapar su içerisinde.
Şelaleyi kullanırsan hem oksijen hem de az akıntı vermiş olursun. Ben şelale kullanıyorum, gayet de memnunum diğerine göre. [/QUOTE]
bir balıga 10lt denmişti bana şimdilik 15 lt bulabildiğimden bu akvaryumu kullanıyorum. filtre ile idare edebilirler denmişti. demekki yanlıs bilgi verildi bana.
Bu iç filtre yüksek oldugu için ve malesef kullandıgım için akvaryumu büyütme yoluna gitmelimiyim yoksa şelaleyle idare ederler mi sizce?
petshoplar akvaryum için takas yapıyorlarmı acaba [EDIT]Nunu,2019-02-17 02:31:21[/EDIT]
İç Filtre Hakkında Bilgi
[QUOTE=beginnermode]500l/s 15 litre akvaryumun için çok fazla. Ucuz olduğu için sobo markasının filtrelerini veriyorlar kullanmadan aldığın yerde daha düşük debilisi ile değiştir fiyat farkına yem al. şelale aparatını öndeki o çıkış borusuna tak. Şeffaf boru dediğin hava borusu zaten
Ayrıca 15 litre çok az 2 japon balığı için[/QUOTE]
malesef takmıs bulundum. peki bu filtrenin minimum kaldıracagı akvaryum kaç litre olmalıdır[EDIT]Nunu,2019-02-17 01:34:32[/EDIT]
[QUOTE=beginnermode]500l/s 15 litre akvaryumun için çok fazla. Ucuz olduğu için sobo markasının filtrelerini veriyorlar kullanmadan aldığın yerde daha düşük debilisi ile değiştir fiyat farkına yem al. şelale aparatını öndeki o çıkış borusuna tak. Şeffaf boru dediğin hava borusu zaten
Ayrıca 15 litre çok az 2 japon balığı için[/QUOTE]
malesef takmıs bulundum. peki bu filtrenin minimum kaldıracagı akvaryum kaç litre olmalıdır[EDIT]Nunu,2019-02-17 01:34:32[/EDIT]
İç Filtre Hakkında Bilgi
Merhaba arkadaslar 15lt akvaryumum var ve bana iç filtre verdi balıkçım.
Akvaryumumun içinde iki japon balıgım var. Bu filtre onları yorarmı bilmiyorum. Nasıl hesaplanıyor onuda bilemiyorum açıkçası. Açıkta kalan parçaları nasıl kullanılıyor onuda çözemedim.
Kurulum konusunda bilgi verebilirmisiniz?
Şelale aparatını mı kullanmam daha sağlıklı olur yoksa bu diğer şeffaf borulu aparatımı?
İkisinin arasındaki fark nedir.? Ne işe yarar?
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Bana verilen iç filtre markası
SOBO WP 320F
AC 220-240V 5W
F.MAX:500L/H
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212314/160220192236581.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaslar 15lt akvaryumum var ve bana iç filtre verdi balıkçım.
Akvaryumumun içinde iki japon balıgım var. Bu filtre onları yorarmı bilmiyorum. Nasıl hesaplanıyor onuda bilemiyorum açıkçası. Açıkta kalan parçaları nasıl kullanılıyor onuda çözemedim.
Kurulum konusunda bilgi verebilirmisiniz?
Şelale aparatını mı kullanmam daha sağlıklı olur yoksa bu diğer şeffaf borulu aparatımı?
İkisinin arasındaki fark nedir.? Ne işe yarar?
Yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Bana verilen iç filtre markası
SOBO WP 320F
AC 220-240V 5W
F.MAX:500L/H
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212314/160220192236581.jpg[/IMG]
Yüzgeçleri Kapalı
[QUOTE=AmazonDream]Tüm uyarılara rağmen aynı tas aynı hamam devam etmişsiniz. Hacim yetersizliği; su değerlerinin çabuk bozulmasına, balıkların daha kolay strese girmesine ve devamında hastalıklara yol açar.
Doğal bir akvaryum kurmak yerine renkli çakıl taşlarından vazgeçmeden yine devam etmişsiniz. Ne diyelim.
Geçmiş olsun.[/QUOTE]
akvaryumumu aldıgım akvaryumcydan değiştirdim aynısının daha büyüğünü aldım ve içinde taş yok. ilk fotograflar ilk zamanlarki akvaryumun hali. son cektiklerim farklı. ben suan nasıl toparlatırım onu düşünüyorum.[EDIT]Nunu,2019-02-15 11:10:21[/EDIT]
[QUOTE=AmazonDream]Tüm uyarılara rağmen aynı tas aynı hamam devam etmişsiniz. Hacim yetersizliği; su değerlerinin çabuk bozulmasına, balıkların daha kolay strese girmesine ve devamında hastalıklara yol açar.
Doğal bir akvaryum kurmak yerine renkli çakıl taşlarından vazgeçmeden yine devam etmişsiniz. Ne diyelim.
Geçmiş olsun.[/QUOTE]
akvaryumumu aldıgım akvaryumcydan değiştirdim aynısının daha büyüğünü aldım ve içinde taş yok. ilk fotograflar ilk zamanlarki akvaryumun hali. son cektiklerim farklı. ben suan nasıl toparlatırım onu düşünüyorum.[EDIT]Nunu,2019-02-15 11:10:21[/EDIT]
Yüzgeçleri Kapalı
Merhaba, 5 japon balıgım var 2 tanesinin yüzgeçleri eskisi gibi açık havada durmuyor. herhangi bir erime parçalanma yok. sanki yüzgeçlerini kapatmıslar gibi duruyor. ön yüzgeçlerini kullarak yüzüyorlar. ayrıca beyaz olan tuhaf agız hareketleri ani hızlı yüzmeler titremeler gibi birşeyler yapıyor gözlemlediğim kadarıyla. sebebi nedir acaba.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212314/150220190159571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212314/150220190202451.jpg[/IMG]
yukardaki fotograflar eski halleri. yüzgeçleri açık hepsinin görüyorsunuz.
Bu aşagıdakilerde bu şekilde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212314/150220190205141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212314/150220190206351.jpg[/IMG]
beyaz olan bazen açıyor ama ben dikkatini çektiğimde. yüzgeçler kapalı.[EDIT]Nunu,2019-02-15 02:10:07[/EDIT]
Merhaba, 5 japon balıgım var 2 tanesinin yüzgeçleri eskisi gibi açık havada durmuyor. herhangi bir erime parçalanma yok. sanki yüzgeçlerini kapatmıslar gibi duruyor. ön yüzgeçlerini kullarak yüzüyorlar. ayrıca beyaz olan tuhaf agız hareketleri ani hızlı yüzmeler titremeler gibi birşeyler yapıyor gözlemlediğim kadarıyla. sebebi nedir acaba.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212314/150220190159571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212314/150220190202451.jpg[/IMG]
yukardaki fotograflar eski halleri. yüzgeçleri açık hepsinin görüyorsunuz.
Bu aşagıdakilerde bu şekilde.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212314/150220190205141.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212314/150220190206351.jpg[/IMG]
beyaz olan bazen açıyor ama ben dikkatini çektiğimde. yüzgeçler kapalı.[EDIT]Nunu,2019-02-15 02:10:07[/EDIT]
Teleskop Ve Japon Balığı Uyumu
[QUOTE=GoldfishKeepers]Hocam balık siz aldığınızdada düşünüyor muydu ? ben suya alıştırılmadan atıldığını düşünüyorum sular arası ısı ve diğer farklar balığı şoka sokabiliyor. bir gün bekleyin düzelme olmazsa karantina tankına alın orda gözlemlemeye devam edin[/QUOTE]
aldıgımda aktifti, poşetindeyken kendi akvaryum suyunda yarım saat bekletmeyi unuttum ben. bi fanusa poşette verilen suyuyla beraber koydum. kendi akvaryumumdaki suyu 5/10 dk arayla bir bardak koyarak suya alıstırmaya calıstım. 3/4 kez bu şekilde yaptıktan sonra balıgı kendi akvaryumuma aldım. ilk kısmı atladım yani açıkçası. ara ara yüzüyor arada bi dipte duruyor. yem verirken baya hareketlendi durağanlastı bi zaman sonra tekrar. sonu ne olucak bilemiyorum. alısma süresi olabilir mi yada alısma süreleri ne kadar sürer bi fikrimde yok açıkçası.[:(][EDIT]Nunu,2019-01-17 02:33:24[/EDIT]
[QUOTE=GoldfishKeepers]Hocam balık siz aldığınızdada düşünüyor muydu ? ben suya alıştırılmadan atıldığını düşünüyorum sular arası ısı ve diğer farklar balığı şoka sokabiliyor. bir gün bekleyin düzelme olmazsa karantina tankına alın orda gözlemlemeye devam edin[/QUOTE]
aldıgımda aktifti, poşetindeyken kendi akvaryum suyunda yarım saat bekletmeyi unuttum ben. bi fanusa poşette verilen suyuyla beraber koydum. kendi akvaryumumdaki suyu 5/10 dk arayla bir bardak koyarak suya alıstırmaya calıstım. 3/4 kez bu şekilde yaptıktan sonra balıgı kendi akvaryumuma aldım. ilk kısmı atladım yani açıkçası. ara ara yüzüyor arada bi dipte duruyor. yem verirken baya hareketlendi durağanlastı bi zaman sonra tekrar. sonu ne olucak bilemiyorum. alısma süresi olabilir mi yada alısma süreleri ne kadar sürer bi fikrimde yok açıkçası.[:(][EDIT]Nunu,2019-01-17 02:33:24[/EDIT]
Teleskop Ve Japon Balığı Uyumu
[QUOTE=gizemli16]
Öncelikle hayırlı olsun gayet uyumlular bütün japon balığı türleri kendi aralarında sorunsuz yaşayabilirler. Teleskop balığını yeni aldığınızdan dolayı yapıyordur onu zamanla o uğraştan vazgeçecektir[:)][/QUOTE]
teleskop oldukça durgun ara sıra akvaryumun dibinde oturuyor hiç kıpırdamadan yada çok duragan yüzüyor umarım bi şok etkisi altında değildir ortama alısamadı gibi. insallah ölmez.
[QUOTE=gizemli16]
Öncelikle hayırlı olsun gayet uyumlular bütün japon balığı türleri kendi aralarında sorunsuz yaşayabilirler. Teleskop balığını yeni aldığınızdan dolayı yapıyordur onu zamanla o uğraştan vazgeçecektir[:)][/QUOTE]
teleskop oldukça durgun ara sıra akvaryumun dibinde oturuyor hiç kıpırdamadan yada çok duragan yüzüyor umarım bi şok etkisi altında değildir ortama alısamadı gibi. insallah ölmez.
Balıklarım Hakkında Bilgi
[QUOTE=Dkaya]30x23x13=8970/1000=yaklaşık 9 litre eder.Ne yazık ki sadece 1 yavru için bile yani olmaz da belki idare eder.Eğer boyle devam ederse yakında kotu şeyler olmaya başlar.Akvaryumu verebiliyorsanız verin yerine iç filtre ve kum alın bence.Akvaryumu da letgodan filan 2.el 60-70 cm lik bir şey alin ilk aşamada tecrübe edinmeniz için sizi idare ettirir.Neden 2.el derseniz en azından bizim burda akvaryumcularda eskiye gore her şey aşırı zamlandi muhtemelen 60-70 cm akvaryumun sıfırı 90-100 tl den aşağı değildir.Karar size kalmis.Ha isiniz rast gitmedi ve adam almadi o zaman o benekliyi verin ince silis kum ve bir adet iç filtre alin 2 balıkla devam edin o bile çok ama en azından hevesiniz kirilmasin.Ayrıca su değişimi yaparken haftalık kesinlikle tamamını boşaltıp sifirdan su koymayın.Yeni başlayan bir çok kişinin yaptığı en büyük hata bu.Mesela her pazar yarısına yakinini boşaltıp en az 1 gün dinlendirilmiş suyla tamamlayın.Çok aşırı yemleme yapmayın muhtemelen akvaryumcu bir çeşit pond yem vermiştir gidince başka çeşit te alabilirsiniz boyle sariyesilkirmizi granül yem var yaprak gibi o olabilir.sabah granül aksam pond yemi verin.Haftada bir mesela pazar su değişiminden önce haşlanmış bezelyenin içini verin sindirim için iyi gelir.Aklıma gelenler bunlar, sorunuz olursa her daim sorabilirsiniz özelden veya buradan.Unutmuşum kum aldığınızda yıkamayı unutmayın baya bir durulana kadar.[/QUOTE]
bilgiler için çok teşekkür ederim. bugun saldırgan olan balıgımı teleskop ile değiştirdim. akvaryumumu büyüttüm. bakalım nasıl ilerlicez. zamanla diğer eksikleride tamamlayacagım.
[QUOTE=Dkaya]30x23x13=8970/1000=yaklaşık 9 litre eder.Ne yazık ki sadece 1 yavru için bile yani olmaz da belki idare eder.Eğer boyle devam ederse yakında kotu şeyler olmaya başlar.Akvaryumu verebiliyorsanız verin yerine iç filtre ve kum alın bence.Akvaryumu da letgodan filan 2.el 60-70 cm lik bir şey alin ilk aşamada tecrübe edinmeniz için sizi idare ettirir.Neden 2.el derseniz en azından bizim burda akvaryumcularda eskiye gore her şey aşırı zamlandi muhtemelen 60-70 cm akvaryumun sıfırı 90-100 tl den aşağı değildir.Karar size kalmis.Ha isiniz rast gitmedi ve adam almadi o zaman o benekliyi verin ince silis kum ve bir adet iç filtre alin 2 balıkla devam edin o bile çok ama en azından hevesiniz kirilmasin.Ayrıca su değişimi yaparken haftalık kesinlikle tamamını boşaltıp sifirdan su koymayın.Yeni başlayan bir çok kişinin yaptığı en büyük hata bu.Mesela her pazar yarısına yakinini boşaltıp en az 1 gün dinlendirilmiş suyla tamamlayın.Çok aşırı yemleme yapmayın muhtemelen akvaryumcu bir çeşit pond yem vermiştir gidince başka çeşit te alabilirsiniz boyle sariyesilkirmizi granül yem var yaprak gibi o olabilir.sabah granül aksam pond yemi verin.Haftada bir mesela pazar su değişiminden önce haşlanmış bezelyenin içini verin sindirim için iyi gelir.Aklıma gelenler bunlar, sorunuz olursa her daim sorabilirsiniz özelden veya buradan.Unutmuşum kum aldığınızda yıkamayı unutmayın baya bir durulana kadar.[/QUOTE]
bilgiler için çok teşekkür ederim. bugun saldırgan olan balıgımı teleskop ile değiştirdim. akvaryumumu büyüttüm. bakalım nasıl ilerlicez. zamanla diğer eksikleride tamamlayacagım.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 56 Online Kullanıcı, 30 Üye
Online Kullanıcılar
0rnn,
gokhanay268,
portre,
HaydarGul,
ibrahim43,
MiSoSiKiaN,
plutarkhos,
osmandbnl,
Kınayu,
sina cen,
Sungurr,
nniiaa,
Cyber_Scout,
Ehtiyar,
yeekim,
Kuduoglu,
SaviaSora,
Alibicimcilci,
ÇaĞRı,
yokte,
EmiirKaan,
Hsrt,
Ancalagon,
ternapi,
barskels,
discus_amazon,
nomercy,
oguzsel,
omerkaya40,
sorbiek,
SunkenShrimps,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
