ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Eylül 2018 16:34
Son Ziyaret:
31 Ocak 2019 19:26
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Qxar
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Balikesir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Qxar
SON 8 MESAJI
Bu Lepistes Ne Zaman Doğurur
Lütfen bilgili biri üstteki soruma cevap verebilir mi
Lütfen bilgili biri üstteki soruma cevap verebilir mi
Bu Lepistes Ne Zaman Doğurur
Merhaba sitede fazladan konu açmamak için buraya yazıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182044341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182044521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182045381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182046401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182048061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182048341.jpg[/IMG]
Resimdeki sarı olan Moli ve balon Moli hamile mi öyleyse doğurmasına kaç gün var?
Merhaba sitede fazladan konu açmamak için buraya yazıyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182044341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182044521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182045381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182046401.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182048061.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/231020182048341.jpg[/IMG]
Resimdeki sarı olan Moli ve balon Moli hamile mi öyleyse doğurmasına kaç gün var?
Vatozlarıma Nasıl Bakmalıyım
[QUOTE=mdurgun]
Ben evcilal.com üzerinden alıyorum.Onun dışında ozelyem.com dan aldığımda oluyor.Alacağınız yemlere karar verdikten sonra, toplamı hangisinde daha ucuza geliyorsa oradan temin edebilirsiniz.Açık yem olarak hem ucuza gelir, hemde daha çeşitli yem elde edebilirsiniz.Son kullanma tarihlerini istemeyi de unutmayın, rica ederseniz poşetin üzerine eklerler.[/QUOTE]
Teşekkürler dediğiniz sitelere bakacağım
[QUOTE=mdurgun]
Ben evcilal.com üzerinden alıyorum.Onun dışında ozelyem.com dan aldığımda oluyor.Alacağınız yemlere karar verdikten sonra, toplamı hangisinde daha ucuza geliyorsa oradan temin edebilirsiniz.Açık yem olarak hem ucuza gelir, hemde daha çeşitli yem elde edebilirsiniz.Son kullanma tarihlerini istemeyi de unutmayın, rica ederseniz poşetin üzerine eklerler.[/QUOTE]
Teşekkürler dediğiniz sitelere bakacağım
Vatozlarıma Nasıl Bakmalıyım
[QUOTE=MD.mehmet][URL]https://www.akvaryum.com/ancistrus_sp_cuce_vatoz_-_boynuzlu_vatoz_tatlisur_58_312.asp[/URL]
Erkek dişi ayrımı yapmak için bence daha küçükler ergin hale geldiklerinde erkeklerde boynuz oluşuyor. Mutlaka saklanacakları birşeyler olması lazım söyledikleri gibi küp koyabileceğin gibi hindistan cevizi kabuğunu da düşünün derim ben akvaryuma daha çok yakıştığını daha doğal durduğunu düşünüyorum tabi zevkler ve renkler tartışılmaz. Hindistan cevizi kabuğu koyarsanız öncesinde mutlaka kaynatın suda birsüre bekletin çünkü salınım yapacaktır.[/QUOTE]
Bilgiler için teşekkür ederim şuanlık tankım küçük olduğunda Hindistan cevizi düşünmüyorum
[QUOTE=ceyh]Tuzu azaltmayın, hiç eklemeyin, bu bol arsenikle bir defada öldürmek mi, yoksa az az vererek uzun sürede öldürmek mi gibi.[/QUOTE]
Tuzu aslında az koyuyordum ama yinede değerlendireceğim teşekkürler
[QUOTE=wolfson]
Hocam 2. fotoğraftaki dişi ama diğer küpün altındaki takılandan emin olamıyorum ürkek sanırım bayağı onunda aynı şekilde ışığın altında bi fotoğrafı olsa net birşey söylemek mümkün vücut yapısı erkeğe benziyor ama yüzgeç ve yüz yapısını da görmek lazım [:)))]
Genelde bu boyutlarda belli oluyor vatozlar küçük değil sadece damızlık boya ulaşmamışlar.[/QUOTE]
Şuan diğeri fotoğraf çekilecek konumda değil olduğunda atacağım
[QUOTE=Etimesgut06][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208917/051020181510501.jpg[/IMG]
Bu da bir ornek. Hatta let go vb sitelerden daha önce almış su an satışa cikaranlardan uyguna da bulabilirsiniz belki kendi şehrinizde. Ben genelde 2. El ürünlere bakıyorum.[/QUOTE]
Fiyatlar hakkında araştırma yapacağım teşekkürler
[QUOTE=MD.mehmet][URL]https://www.akvaryum.com/ancistrus_sp_cuce_vatoz_-_boynuzlu_vatoz_tatlisur_58_312.asp[/URL]
Erkek dişi ayrımı yapmak için bence daha küçükler ergin hale geldiklerinde erkeklerde boynuz oluşuyor. Mutlaka saklanacakları birşeyler olması lazım söyledikleri gibi küp koyabileceğin gibi hindistan cevizi kabuğunu da düşünün derim ben akvaryuma daha çok yakıştığını daha doğal durduğunu düşünüyorum tabi zevkler ve renkler tartışılmaz. Hindistan cevizi kabuğu koyarsanız öncesinde mutlaka kaynatın suda birsüre bekletin çünkü salınım yapacaktır.[/QUOTE]
Bilgiler için teşekkür ederim şuanlık tankım küçük olduğunda Hindistan cevizi düşünmüyorum
[QUOTE=ceyh]Tuzu azaltmayın, hiç eklemeyin, bu bol arsenikle bir defada öldürmek mi, yoksa az az vererek uzun sürede öldürmek mi gibi.[/QUOTE]
Tuzu aslında az koyuyordum ama yinede değerlendireceğim teşekkürler
[QUOTE=wolfson]
Hocam 2. fotoğraftaki dişi ama diğer küpün altındaki takılandan emin olamıyorum ürkek sanırım bayağı onunda aynı şekilde ışığın altında bi fotoğrafı olsa net birşey söylemek mümkün vücut yapısı erkeğe benziyor ama yüzgeç ve yüz yapısını da görmek lazım [:)))]
Genelde bu boyutlarda belli oluyor vatozlar küçük değil sadece damızlık boya ulaşmamışlar.[/QUOTE]
Şuan diğeri fotoğraf çekilecek konumda değil olduğunda atacağım
[QUOTE=Etimesgut06][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/208917/051020181510501.jpg[/IMG]
Bu da bir ornek. Hatta let go vb sitelerden daha önce almış su an satışa cikaranlardan uyguna da bulabilirsiniz belki kendi şehrinizde. Ben genelde 2. El ürünlere bakıyorum.[/QUOTE]
Fiyatlar hakkında araştırma yapacağım teşekkürler
Vatozlarıma Nasıl Bakmalıyım
[QUOTE=Etimesgut06]Akvaryumculara gidersen iz 5 veya 10 tl ye vatoz küpü bulabilirsiniz.akvaryuma uygun olan 1 tanesini alabilirsiniz[/QUOTE]
Ben o beyazı 20tl ye almıştım şimdi kazıklandığımı düşünmeye başladım bunun dışında şekil olarak küpleri nasıl almalıyım sizce
[QUOTE=wolfson]Ayrı ayrı yakın çekim fotoğraf ekleyebilirmisiniz hocam.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/041020182217011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/041020182217181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/041020182218031.jpg[/IMG]
Biri poz verdi çekebildim diğeri göründüğü gibi küpün içine değil altına girmiş çoğunlukla da oraya giriyor hala bu işin hikmetini anlayabilmiş değilim yardımcı olursanız sevinirim
[QUOTE=Etimesgut06]Akvaryumculara gidersen iz 5 veya 10 tl ye vatoz küpü bulabilirsiniz.akvaryuma uygun olan 1 tanesini alabilirsiniz[/QUOTE]
Ben o beyazı 20tl ye almıştım şimdi kazıklandığımı düşünmeye başladım bunun dışında şekil olarak küpleri nasıl almalıyım sizce
[QUOTE=wolfson]Ayrı ayrı yakın çekim fotoğraf ekleyebilirmisiniz hocam.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/041020182217011.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/041020182217181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/041020182218031.jpg[/IMG]
Biri poz verdi çekebildim diğeri göründüğü gibi küpün içine değil altına girmiş çoğunlukla da oraya giriyor hala bu işin hikmetini anlayabilmiş değilim yardımcı olursanız sevinirim
Vatozlarıma Nasıl Bakmalıyım
[QUOTE=Etimesgut06]Beyaz dekoru şimdi farkettim.yanina 1 tane daha olsa sanki daha iyi olur 2. Çift de orayı kullanır.malum kapan yerini bırakmaz😁[/QUOTE]
Aslında bir tane daha almayı düşünüyorum ama şekil olarak en verimlisi hangisi emin değilim yardımcı olur musunuz[QUOTE=Sj Injection]Merhaba,
Boynuzlu Vatoz'a benziyor
Vatoz konusunda bildiğim çok net olarak aşırı oksijeni sevdikleridir.Su yüzeyinde dalgalanma yaratacak iç filtre ya da hava hortumu alıp 2 ayrı yere hava taşını koymanızı öneririm.
Kökleri çok severler.Driftwood,Mangrow,Yatı Kökü koyabilirsiniz.
Yem olarak;Tetra pro vegetable(Pul yem),Sera Spirulina Tabs (Yosun bitkisel Tablet)
Salata severler.4-5 cm uzunlugunda yarım salata atın.5-10 Dk gozlemleyıp bekleyin.Fazla durması durumunda suya salınım yapar.Hoş olmayan görüntü çıkabilir.
Akvaryum'dan çıkarın.
Hayırlı olsun.[/QUOTE]
Ben aslında akvaryumcudan cüce diye almıştım boynuzlu nun nasıl bir tür olduğunu bilmiyorum hava taşı almayı düşüneceğim kök içinse bu konuda Bilgi sahibi değilim hemde akvaryum hacminin küçük olduğunu düşünüyorum yeme gelince sera onips alacaktım ama şuan Farklı da olabilir diye düşünüyorum yorumunuz için teşekkürler
[QUOTE=wolfson]Vatozunuz dişi.[/QUOTE]
Acaba ikisinde mi yoksa biri mi dişi açıklar mısınız
[QUOTE=Etimesgut06]Beyaz dekoru şimdi farkettim.yanina 1 tane daha olsa sanki daha iyi olur 2. Çift de orayı kullanır.malum kapan yerini bırakmaz😁[/QUOTE]
Aslında bir tane daha almayı düşünüyorum ama şekil olarak en verimlisi hangisi emin değilim yardımcı olur musunuz[QUOTE=Sj Injection]Merhaba,
Boynuzlu Vatoz'a benziyor
Vatoz konusunda bildiğim çok net olarak aşırı oksijeni sevdikleridir.Su yüzeyinde dalgalanma yaratacak iç filtre ya da hava hortumu alıp 2 ayrı yere hava taşını koymanızı öneririm.
Kökleri çok severler.Driftwood,Mangrow,Yatı Kökü koyabilirsiniz.
Yem olarak;Tetra pro vegetable(Pul yem),Sera Spirulina Tabs (Yosun bitkisel Tablet)
Salata severler.4-5 cm uzunlugunda yarım salata atın.5-10 Dk gozlemleyıp bekleyin.Fazla durması durumunda suya salınım yapar.Hoş olmayan görüntü çıkabilir.
Akvaryum'dan çıkarın.
Hayırlı olsun.[/QUOTE]
Ben aslında akvaryumcudan cüce diye almıştım boynuzlu nun nasıl bir tür olduğunu bilmiyorum hava taşı almayı düşüneceğim kök içinse bu konuda Bilgi sahibi değilim hemde akvaryum hacminin küçük olduğunu düşünüyorum yeme gelince sera onips alacaktım ama şuan Farklı da olabilir diye düşünüyorum yorumunuz için teşekkürler
[QUOTE=wolfson]Vatozunuz dişi.[/QUOTE]
Acaba ikisinde mi yoksa biri mi dişi açıklar mısınız
Vatozlarıma Nasıl Bakmalıyım
[QUOTE=Etimesgut06][:nazar:][:nazar:]Merhaba öncelikle hayırlı olsun umarım güzel günler görürsünüz.😁[:iyi:]
Cinsiyetleri ile ilgili pek bir bilgim yok.uzerlerinde herhangi bir hastalık belirtisi görmedim.sizi sadece tuz konusunda uyaracagim bu balıklar tuzu sevmezler bundan sonra tuz kullanmayin su değişimlerinde.keyifli hobiler
Ayrıca vatozların girebileceği birkaç tane küp eklerseniz güzel olur .Google dan araştırabilirsiniz cesitleri[/QUOTE]
Öncelikle Teşekkürler tuz konusunda dikkatli olmaya çalışıyorum birde ortada duran beyazı vatoz küpü diye aldım sizce kullanışlı mı
[QUOTE=mdurgun]Şu anda fotoğraflardan dişi erkek ayırımını fark edememiş olmakla beraber 7-8 ay sonra damızlık boya geleceklerini düşünmekteyim.İlerleyen zamanlarda erkeklerin bıyıklanmasından dişi-erkek ayırımını yapabilirsiniz.(Cüce vatoz olduğunu tahmin ediyorum)
Akvaryum hacminiz çok küçük olduğundan çok fazla balık eklemenizi tavsiye etmem.
-Fotoğraflarda herhangi bir hastalık görünmüyor.Isıyı kış ayları için 24-26 derece aralığında tutmanızı tavsiye ederim.
-İnternette vatoz küpleri diye birçok satıcı- ürün vs. mevcut.Fakat bütçeniz kısıtlı ise kırmızı inşaat tuğlaları bölerek çok güzel kendinizde yuva yapabilirsiniz.Kendilerine saklanacak yer edinmeleri açısından bu tür yuvalar iyi olur.
-Kaya tuzu atmanızı kesinlikle önermem, bu balıklarda yarardan çok zarar getirir.(Vatozlar tuza karşı çok hassastırlar.)
-Yem konusuna gelince Tetra water mix gönül rahatlığıyla verebilirsiniz.Ayrıca vatozların bayılarak yediği Tetra Pro Algae(Pro vegetable diye de geçer), Sera Plankton(Bu protein içerikli), alırsanız daha iyi olur.Tetra pro algae ana öğün diyebilirim bu balıklar için.Extradan Tetra Pro Energy de öneririm.Bu yemlerin hepsini açık yem satan internet mağazalarından edinin.Kapalı kutu alırsanız çok pahalıya gelir sizin için.[/QUOTE]
Akvaryumda ısı 25ten düşmüyor küp olarak ortadaki beyazı kullanıyorum Kaya tuzunu az atıyorum yem tavsiyeleri için teşekkürler ama o internet mağazalarından da örnek verebilir misiniz
[QUOTE=Kınayu]Selamlar akvaryumunuz ve vatozlarınız hayırlı olsun güle güle bakın [:iyi:] [:nazar:]
Muhammed kardeşime katılıyorum Vatozlar tuza aşırı hassasiyet gösterirler vatoz olan akvaryumda bir daha kullanmayın eklemeyin [:(]
Bir iki küp fikride gayet mantıklı yuva tutmaları bakımından eğerki yavru almak istiyorsanız .
Yem olarak bu türe has markalı ürünlerin güzel yemleri vardır ayrıca salatalık havuç kırmızı biber gibi sebzelerde verebilirsiniz dönem dönem abartmamak kaydıyla [:iyi:] [/QUOTE]
Tuzu az atmaya çalışacağım küp olarak beyazı kullanıyorum sebzeleri kullanmayı düşüneceğim
[QUOTE=Etimesgut06][:nazar:][:nazar:]Merhaba öncelikle hayırlı olsun umarım güzel günler görürsünüz.😁[:iyi:]
Cinsiyetleri ile ilgili pek bir bilgim yok.uzerlerinde herhangi bir hastalık belirtisi görmedim.sizi sadece tuz konusunda uyaracagim bu balıklar tuzu sevmezler bundan sonra tuz kullanmayin su değişimlerinde.keyifli hobiler
Ayrıca vatozların girebileceği birkaç tane küp eklerseniz güzel olur .Google dan araştırabilirsiniz cesitleri[/QUOTE]
Öncelikle Teşekkürler tuz konusunda dikkatli olmaya çalışıyorum birde ortada duran beyazı vatoz küpü diye aldım sizce kullanışlı mı
[QUOTE=mdurgun]Şu anda fotoğraflardan dişi erkek ayırımını fark edememiş olmakla beraber 7-8 ay sonra damızlık boya geleceklerini düşünmekteyim.İlerleyen zamanlarda erkeklerin bıyıklanmasından dişi-erkek ayırımını yapabilirsiniz.(Cüce vatoz olduğunu tahmin ediyorum)
Akvaryum hacminiz çok küçük olduğundan çok fazla balık eklemenizi tavsiye etmem.
-Fotoğraflarda herhangi bir hastalık görünmüyor.Isıyı kış ayları için 24-26 derece aralığında tutmanızı tavsiye ederim.
-İnternette vatoz küpleri diye birçok satıcı- ürün vs. mevcut.Fakat bütçeniz kısıtlı ise kırmızı inşaat tuğlaları bölerek çok güzel kendinizde yuva yapabilirsiniz.Kendilerine saklanacak yer edinmeleri açısından bu tür yuvalar iyi olur.
-Kaya tuzu atmanızı kesinlikle önermem, bu balıklarda yarardan çok zarar getirir.(Vatozlar tuza karşı çok hassastırlar.)
-Yem konusuna gelince Tetra water mix gönül rahatlığıyla verebilirsiniz.Ayrıca vatozların bayılarak yediği Tetra Pro Algae(Pro vegetable diye de geçer), Sera Plankton(Bu protein içerikli), alırsanız daha iyi olur.Tetra pro algae ana öğün diyebilirim bu balıklar için.Extradan Tetra Pro Energy de öneririm.Bu yemlerin hepsini açık yem satan internet mağazalarından edinin.Kapalı kutu alırsanız çok pahalıya gelir sizin için.[/QUOTE]
Akvaryumda ısı 25ten düşmüyor küp olarak ortadaki beyazı kullanıyorum Kaya tuzunu az atıyorum yem tavsiyeleri için teşekkürler ama o internet mağazalarından da örnek verebilir misiniz
[QUOTE=Kınayu]Selamlar akvaryumunuz ve vatozlarınız hayırlı olsun güle güle bakın [:iyi:] [:nazar:]
Muhammed kardeşime katılıyorum Vatozlar tuza aşırı hassasiyet gösterirler vatoz olan akvaryumda bir daha kullanmayın eklemeyin [:(]
Bir iki küp fikride gayet mantıklı yuva tutmaları bakımından eğerki yavru almak istiyorsanız .
Yem olarak bu türe has markalı ürünlerin güzel yemleri vardır ayrıca salatalık havuç kırmızı biber gibi sebzelerde verebilirsiniz dönem dönem abartmamak kaydıyla [:iyi:] [/QUOTE]
Tuzu az atmaya çalışacağım küp olarak beyazı kullanıyorum sebzeleri kullanmayı düşüneceğim
Vatozlarıma Nasıl Bakmalıyım
Selamın aleyküm ben akvaryum hobisine yeni başladım.şuan 50 litrelik bir akvaryumum var.içine ilk gün tilki kuyruğu ektim 3.gün iki tane 4 cm ye çok yakın cüce vatoz (emin değilim) ekledim genel durum bu.sormak istediğim:
Vatozlar hangi cins
cinsiyetleri neler
Kaç aylıklar ve ne kadar sürede anaç olurlar
Elimde Tetra wafermix yem var birde sera o nips almayı düşünüyorum başka bir şey almalı mıyım
Başka bitki dikmeli miyim
Vatozlarda şuan beyaz benek gibi hastalık var mı
Suya 20 litrede bir avuç Kaya tuzu attım sorun olur mu
Başka tavsiyeleriniz ve düşünceleriniz neler
İlk genel görünüm iki üç birinci vatoz dört beş ikinci
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182039291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182039461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182040181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182040381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182040561.jpg[/IMG]
Tüm yorumlar için şimdiden teşekkürler saygılar...
Selamın aleyküm ben akvaryum hobisine yeni başladım.şuan 50 litrelik bir akvaryumum var.içine ilk gün tilki kuyruğu ektim 3.gün iki tane 4 cm ye çok yakın cüce vatoz (emin değilim) ekledim genel durum bu.sormak istediğim:
Vatozlar hangi cins
cinsiyetleri neler
Kaç aylıklar ve ne kadar sürede anaç olurlar
Elimde Tetra wafermix yem var birde sera o nips almayı düşünüyorum başka bir şey almalı mıyım
Başka bitki dikmeli miyim
Vatozlarda şuan beyaz benek gibi hastalık var mı
Suya 20 litrede bir avuç Kaya tuzu attım sorun olur mu
Başka tavsiyeleriniz ve düşünceleriniz neler
İlk genel görünüm iki üç birinci vatoz dört beş ikinci
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182039291.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182039461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182040181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182040381.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209125/021020182040561.jpg[/IMG]
Tüm yorumlar için şimdiden teşekkürler saygılar...
SON MESAJLAR
- Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 17:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
Koksal Gurkan,
scorpion26,
Kuduoglu,
Kemalk41,
Esatzn,
Myz26,
ugurbaran,
Manguday,
Emin190306,
altuntasseref,
0rnn,
forthehordex,
Kadircankaya,
umutak,
Cyber_Scout,
Ancalagon,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
IgorVladimir,
florasan,
zimdaldil,
MertSoyumert,
Fatihsm,
sina cen,
√olkaπ,
ciways,
yeekim,
mmtbs,
Pandkoal,
Hidro Dinamik,
altum123,
Rafayel,
Denizhann,
Legionsgamer,
prisonbreak,
BuRAK,
ssener,
alipaksi,
oguzozt,
oktay42,
fffurkan9,
sinor,
Miller,
AquaShirmp,
Fortressguy,
ssAquascape,
harun reşit,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
