ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
utaka2934
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
01 Nisan 2017 19:41
Son Ziyaret:
06 Ekim 2019 11:23
Toplam Mesaj:
29 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Utku Kadız
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
2 tane Su Kaplumbağası sahibi.
SON 10 MESAJI
Kaplumbağa Akvaryumu İçin Kum
Merhabalar. İki tane su kaplumbağası besliyorum. Motor , ısıtıcı , kuru alanları var. Yem olarak da tetra markasının yemlerini veriyoruz. İkisi de 1.5-2 yıllarını doldurdular. Her neyse. Akvaryum da bir süredir beyaz taş kullanıyoruz zemin için. Şuana kadar olumsuz bir durum olmadı. Ancak daha iyi bir ortam için kum düşünüyorum. Nasıl bir kum kullanmalıyım ?[EDIT]utaka2934,2019-10-02 17:00:27[/EDIT]
Merhabalar. İki tane su kaplumbağası besliyorum. Motor , ısıtıcı , kuru alanları var. Yem olarak da tetra markasının yemlerini veriyoruz. İkisi de 1.5-2 yıllarını doldurdular. Her neyse. Akvaryum da bir süredir beyaz taş kullanıyoruz zemin için. Şuana kadar olumsuz bir durum olmadı. Ancak daha iyi bir ortam için kum düşünüyorum. Nasıl bir kum kullanmalıyım ?[EDIT]utaka2934,2019-10-02 17:00:27[/EDIT]
Kaplumbağa Beyazlıklar
Isıtıcı da ampul da var. Ancak kabuklarına birşey sürmedim şuana kadar. Bir aydır kabukları dışında hayvanlarda gram problem yok.
Isıtıcı da ampul da var. Ancak kabuklarına birşey sürmedim şuana kadar. Bir aydır kabukları dışında hayvanlarda gram problem yok.
Kaplumbağa Beyazlıklar
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196003/160120191439361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196003/160120191440581.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba yaklaşık bir yıldır bu yavruları besliyorum. Tekli resmi olan kaplumbağada son zamanlarda gördüğünüz beyazlıklar arttı ve kabuğunda garipleşme var. Zamanında yemek yememe kusma tarzı şeyler yaşadı ancak şuan iyi ve yemek yiyip sürekli dinleniyor. (Dinlendiği yer tek o küçük tepe değil daha büyük yeri var tercih etmiyor [:)]) Biraz kalitesiz olan fotodaki kaplumbağa ise aldığımdan beri sürekli iştahlı hareketli ve sağlıklı. Ancak onunda kabuğunda son zamanlarda kabuğunun etrafını saran beyazlaşmalar var ve kabuğunun kuyruk tarafı hafif daha yumuşak. Yalan söylemeyeceğim maalesef eski akvaryumlarında aldığı güneşi şuankinde anlamıyorlar konum vs. sebebiyle. Kabukları değiştiği için mi böyleler yoksa vitamin tedavisine falan ya da mavi damla ya falan mı başlamalımıyım ? Suyları 1 haftada bir değiştiriyorum tamamen ayrıca 2 hafta da bir kendi dinlenmiş suylarıyla fırça yardımıyla kabukları temizleniyor. Napmalıyım ?[EDIT]utaka2934,2019-01-16 14:46:27[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196003/160120191439361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196003/160120191440581.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba yaklaşık bir yıldır bu yavruları besliyorum. Tekli resmi olan kaplumbağada son zamanlarda gördüğünüz beyazlıklar arttı ve kabuğunda garipleşme var. Zamanında yemek yememe kusma tarzı şeyler yaşadı ancak şuan iyi ve yemek yiyip sürekli dinleniyor. (Dinlendiği yer tek o küçük tepe değil daha büyük yeri var tercih etmiyor [:)]) Biraz kalitesiz olan fotodaki kaplumbağa ise aldığımdan beri sürekli iştahlı hareketli ve sağlıklı. Ancak onunda kabuğunda son zamanlarda kabuğunun etrafını saran beyazlaşmalar var ve kabuğunun kuyruk tarafı hafif daha yumuşak. Yalan söylemeyeceğim maalesef eski akvaryumlarında aldığı güneşi şuankinde anlamıyorlar konum vs. sebebiyle. Kabukları değiştiği için mi böyleler yoksa vitamin tedavisine falan ya da mavi damla ya falan mı başlamalımıyım ? Suyları 1 haftada bir değiştiriyorum tamamen ayrıca 2 hafta da bir kendi dinlenmiş suylarıyla fırça yardımıyla kabukları temizleniyor. Napmalıyım ?[EDIT]utaka2934,2019-01-16 14:46:27[/EDIT]
Akvaryum Kabuğunda Minicik Beyazlık
Kabuğun tam ortasında beyazlık var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196003/310820181104471.jpg[/IMG]
Yuvarlağın içine iyi bakınca belli oluyor hafif.
Kabuğun tam ortasında beyazlık var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196003/310820181104471.jpg[/IMG]
Yuvarlağın içine iyi bakınca belli oluyor hafif.
Akvaryum Kabuğunda Minicik Beyazlık
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196003/300820181521261.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba. Kaplumbağamın kabuğunda kalitesiz fotoğraf olsa bile görebileceğiniz gibi beyaz bir leke var tam ortasında uzunca. Bu leke onun bir sorun teşkil edermi acaba hayvanda hastalık belirtisi yok gayet hareketli yemeğini yiyor dışarıfa hareketli beni görünce yanıma geliyor falan sizce o leke sorun çıkarırmı ya da nasıl gider[:((][EDIT]utaka2934,2018-08-30 15:23:39[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196003/300820181521261.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba. Kaplumbağamın kabuğunda kalitesiz fotoğraf olsa bile görebileceğiniz gibi beyaz bir leke var tam ortasında uzunca. Bu leke onun bir sorun teşkil edermi acaba hayvanda hastalık belirtisi yok gayet hareketli yemeğini yiyor dışarıfa hareketli beni görünce yanıma geliyor falan sizce o leke sorun çıkarırmı ya da nasıl gider[:((][EDIT]utaka2934,2018-08-30 15:23:39[/EDIT]
Kaplumbağa Akvaryumu Yosunu
Arkadaşlar merhaba.Uzun zamandır bir akvaryumda (ısıtıcısı ve filtresi varbir de kuru alanı da mevcut) 2 tane kaplumbağa besliyorum. Kendilerinin ısıtıcı lambaları var ve gayet mutlulardı kuru alanda kurulanıyorlardı ışık sayesinde falan. Ancak 2 güne bolca yosun oluşuyordu ve kuru alanda yosunlanıyordu.Petshoplarda ışığın açılmasından oluyor denildi. Ve gerçekten de değişim oldu yani yosun yok. Ancak hayvanların ışıksız durması rahatsız ediyor. Güneş ışığı olarak da gidip dışarı çıkartmadığım sürece güneş ışığı pek yansıtamıyorum onlara. Ne yapmam lazım sizce ? Yardımlarınızı bekliyorum.
Arkadaşlar merhaba.Uzun zamandır bir akvaryumda (ısıtıcısı ve filtresi varbir de kuru alanı da mevcut) 2 tane kaplumbağa besliyorum. Kendilerinin ısıtıcı lambaları var ve gayet mutlulardı kuru alanda kurulanıyorlardı ışık sayesinde falan. Ancak 2 güne bolca yosun oluşuyordu ve kuru alanda yosunlanıyordu.Petshoplarda ışığın açılmasından oluyor denildi. Ve gerçekten de değişim oldu yani yosun yok. Ancak hayvanların ışıksız durması rahatsız ediyor. Güneş ışığı olarak da gidip dışarı çıkartmadığım sürece güneş ışığı pek yansıtamıyorum onlara. Ne yapmam lazım sizce ? Yardımlarınızı bekliyorum.
Kaplumbağam Kelebek Yedi Ne Yapmalıyım
Arkadaşlar merhaba sağlıklı iki tane kaplumbağa besliyorum akvaryum ışığı açıktı kelebek ışığa gitti bu arada suya girdi ve kaplumbağam onu yedi bir daha böyle bir seye izin vermeyeceğim ancak bu kelebeği yemesinde bir sorun olur mu kelebeği çıkaramadık çok hareketliydi bizin kapluş yedi [:)]
Arkadaşlar merhaba sağlıklı iki tane kaplumbağa besliyorum akvaryum ışığı açıktı kelebek ışığa gitti bu arada suya girdi ve kaplumbağam onu yedi bir daha böyle bir seye izin vermeyeceğim ancak bu kelebeği yemesinde bir sorun olur mu kelebeği çıkaramadık çok hareketliydi bizin kapluş yedi [:)]
Isıtıcı Sorunu
[QUOTE=aquarehber]Kaplumbağalar için çok kötü bir ortam. Paludaryum yapmalısınız bu canlılar için. Gereksinimleri : sıcak su , bitki , nemli hava , ada , ısıtıcı ampul ve şelale. Şuanda gördüğüm tek şey anti biotope [:?] Youtube'da turtle paludarium videolarını izlerseniz sistemleri görürsünüz. [/QUOTE]
Harika bir ortam hazırlıcak imkanım yok. Anca bu şekilde bir alan yaratabildim .
[QUOTE=aquarehber]Kaplumbağalar için çok kötü bir ortam. Paludaryum yapmalısınız bu canlılar için. Gereksinimleri : sıcak su , bitki , nemli hava , ada , ısıtıcı ampul ve şelale. Şuanda gördüğüm tek şey anti biotope [:?] Youtube'da turtle paludarium videolarını izlerseniz sistemleri görürsünüz. [/QUOTE]
Harika bir ortam hazırlıcak imkanım yok. Anca bu şekilde bir alan yaratabildim .
Isıtıcı Sorunu
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196003/180620181252181.jpg[/IMG][QUOTE=aquarehber]Termostat suyu istenilen dereceye getirir ve kapanır. Isı düşer ve termostat bu durumu fark edip cihazı çalıştırır. Hiç sorun yok. Bu arada canlının yaşam alanının fotoğrafını atarsanız onuda yorumlayabiliriz. İyi günler![/QUOTE]
Kaplumbağalarım fotoda gördüğünüz akvaryumda yaşıyor. Taşın üstündeki hayvan hiç yemek yemiyor sebebi nedir bunun dışında eski hareketliliğine kavuşamadı ama dışarıda çok hareketli[:(][EDIT]utaka2934,2018-06-18 12:54:08[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/196003/180620181252181.jpg[/IMG][QUOTE=aquarehber]Termostat suyu istenilen dereceye getirir ve kapanır. Isı düşer ve termostat bu durumu fark edip cihazı çalıştırır. Hiç sorun yok. Bu arada canlının yaşam alanının fotoğrafını atarsanız onuda yorumlayabiliriz. İyi günler![/QUOTE]
Kaplumbağalarım fotoda gördüğünüz akvaryumda yaşıyor. Taşın üstündeki hayvan hiç yemek yemiyor sebebi nedir bunun dışında eski hareketliliğine kavuşamadı ama dışarıda çok hareketli[:(][EDIT]utaka2934,2018-06-18 12:54:08[/EDIT]
Isıtıcı Sorunu
[QUOTE=brkylmz]
Hala yem yiyorsa ciddi birşey yoktur diye düşünüyorum . Sudayken yan yüzme , ağzının veya burnunun etrafında beyaz yapışık sümük tarzı şeyler , kabuğunun altında ileri derecede pembeleşme var mı ? Su sıcaklığı 28 derece altına düşmediği ve yem yediği sürece zamanla iyileşir bence . Bu arada su azsa ısıtıcı termostatlı olduğundan sürekli açılıp kapanır. Su sıcaklığını elle ölçmek genelde hatalı oluyor elin soğuk suya dediyse 40 derece hava sıcakta 15 derece gibi gelebilir ele en azından bende öyle oluyor . Termometre ile ölçün . [/QUOTE]
Önüne yem atıyoruz yemek yemiyor ama dediğiniz hiçbir hastalık belirtisi yok bu arada ısıtıcıyı 5 dk suda bekletip sonra fiişini takmıştık ışığı yanıp sonra sönmüştü daha yandığını görmedim kablo kısmı suyun dışında zaten bir eksiğimiz var mı sizce hayvan eskisi gibi hareketli olamıyor ya tembel gibi uyuyor anca yanındaki arkadaşı da sürekli onunla oynamak istiyor :(
[QUOTE=brkylmz]
Hala yem yiyorsa ciddi birşey yoktur diye düşünüyorum . Sudayken yan yüzme , ağzının veya burnunun etrafında beyaz yapışık sümük tarzı şeyler , kabuğunun altında ileri derecede pembeleşme var mı ? Su sıcaklığı 28 derece altına düşmediği ve yem yediği sürece zamanla iyileşir bence . Bu arada su azsa ısıtıcı termostatlı olduğundan sürekli açılıp kapanır. Su sıcaklığını elle ölçmek genelde hatalı oluyor elin soğuk suya dediyse 40 derece hava sıcakta 15 derece gibi gelebilir ele en azından bende öyle oluyor . Termometre ile ölçün . [/QUOTE]
Önüne yem atıyoruz yemek yemiyor ama dediğiniz hiçbir hastalık belirtisi yok bu arada ısıtıcıyı 5 dk suda bekletip sonra fiişini takmıştık ışığı yanıp sonra sönmüştü daha yandığını görmedim kablo kısmı suyun dışında zaten bir eksiğimiz var mı sizce hayvan eskisi gibi hareketli olamıyor ya tembel gibi uyuyor anca yanındaki arkadaşı da sürekli onunla oynamak istiyor :(
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
Kuduoglu,
Koksal Gurkan,
florasan,
sina cen,
nazemert,
Öğretmen Ali,
forthehordex,
ternapi,
yeekim,
Abidin Acun,
DigitalPen,
0rnn,
Hoppala,
tukabu,
nniiaa,
MiSoSiKiaN,
OKIRATLI,
Urar,
EKAR,
layper,
JujuSeri,
Leo,
altuntasseref,
osmandbnl,
osmangunay,
Frkn,
Ancalagon,
alperibis,
Manguday,
YAYD06,
DenizOlsam,
enginhayta,
mutlubaba,
Mustafasesen,
Rafayel,
Ercankurt,
şansal,
Thunderbird,
reano,
Bozajuniors,
gryzopodemnoe oboryd,
sinor,
uurcan,
Brkgrsy,
Ylmzuslu,
fffurkan9,
Savas37,
İnci Kefali,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
