ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
K@rt@L
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Aralık 2006 17:48
Son Ziyaret:
23 Nisan 2026 19:17
Toplam Mesaj:
549 [0.08 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Kartal
Doğum Tarihi:
06 Mart 1981
Yaş:
45
İl:
Kocaeli
Meslek:
Medikal
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
[img][/img]
SON 10 MESAJI
Fotoğraf Makinası Bilgilendirme
[QUOTE=m1k2n3s4] [QUOTE=K@rt@L] [QUOTE=m1k2n3s4]Yeni başlayan biri için Canon 650d mi canon 60d mi?[/QUOTE]
Yeni başlayan için 650D paran varsa 60D,60D ile başlayıp devam etmende sakınca yok. 60D ile 650D karşılaştırılmaz zaten. 60D orta seviye 650D giriş seviyesi makinadır. Dediğim gibi bütçe müsaitse makinalar arasında takılmaya gerek yok direk 60D
[/QUOTE]
İstediğini alabilirsin. Ben sadece tavsiye verdim. Fotoğraf tecrübem vardır. İnsanların sağda solda yalan yanlış bilgilerle makina seçmelerine üzülüyorum sadece,bir kere iki makina arasında kasa kalitesi farkı var. İkincisi 650d alınca Full frame isteği doğmayacak mı? Hem bu işten para kazanma amacınız yoksa Full frame bir makinanında bir esprisi yok zira aşırı pahalı cihazlar.60D 2 kat daha fazla pil ömrüne sahiptir. Yani 650D 500 çekerken 60D 1000 fotoğraf çekiyor. 60D de pentaprism vizör var. Bu vizörler daha kaliteli malzemeden yapılırlar. Ve pro seviyesindeki makinalarda kullanılır. Ayrıca daha iyi ışık ve çözünürlük sağlar. Vizörü daha geniştir. Perde hızı 1/8000 dir. 650D 1/4000 herşeyden önemlisi 60D Orta seviye bir makina,İllede 650D alıcam diyorsan o zaman ben sana Kesinlikle Nikon D5200 Makinasını öneririm dehşet güzel makina 650D yanına yaklaşamaz.
aquatopya 2013-01-04 15:31:18
[QUOTE=m1k2n3s4] [QUOTE=K@rt@L] [QUOTE=m1k2n3s4]Yeni başlayan biri için Canon 650d mi canon 60d mi?[/QUOTE]
Yeni başlayan için 650D paran varsa 60D,60D ile başlayıp devam etmende sakınca yok. 60D ile 650D karşılaştırılmaz zaten. 60D orta seviye 650D giriş seviyesi makinadır. Dediğim gibi bütçe müsaitse makinalar arasında takılmaya gerek yok direk 60D
[/QUOTE]
Ama internetten pek çok karşılaştırma sitesine baktım ve yorumları okudum.60D nin orta, 650D nin giriş seviye olmasının tek nedeninin boyutu olduğunu söylüyorlar.Kalite olarak her iki makine de birbirini aratmaz diyor çoğunluk ve bir iki tane ingilizce karşılarştırma izledim youtube'de.Onlar da body boyutu haricinde çok büyük bir farkın olmadığını söylüyor.Hatta ikisinden birini alırsam da, bir iki sene sonra profesyonelleşmek için full frame almam gerekeceği için,şuan 650D yi daha makul görenler de az değil. sanırım ben kararımı 650D den yana kullanacağım.Çünkü üst ekran daha büyük,body benim için çok da büyük bir avantaj değil 650D karşısında.
[/QUOTE]İstediğini alabilirsin. Ben sadece tavsiye verdim. Fotoğraf tecrübem vardır. İnsanların sağda solda yalan yanlış bilgilerle makina seçmelerine üzülüyorum sadece,bir kere iki makina arasında kasa kalitesi farkı var. İkincisi 650d alınca Full frame isteği doğmayacak mı? Hem bu işten para kazanma amacınız yoksa Full frame bir makinanında bir esprisi yok zira aşırı pahalı cihazlar.60D 2 kat daha fazla pil ömrüne sahiptir. Yani 650D 500 çekerken 60D 1000 fotoğraf çekiyor. 60D de pentaprism vizör var. Bu vizörler daha kaliteli malzemeden yapılırlar. Ve pro seviyesindeki makinalarda kullanılır. Ayrıca daha iyi ışık ve çözünürlük sağlar. Vizörü daha geniştir. Perde hızı 1/8000 dir. 650D 1/4000 herşeyden önemlisi 60D Orta seviye bir makina,İllede 650D alıcam diyorsan o zaman ben sana Kesinlikle Nikon D5200 Makinasını öneririm dehşet güzel makina 650D yanına yaklaşamaz.
Fotoğraf Makinası Bilgilendirme
[QUOTE=m1k2n3s4]Yeni başlayan biri için Canon 650d mi canon 60d mi?[/QUOTE]
Yeni başlayan için 650D paran varsa 60D,60D ile başlayıp devam etmende sakınca yok. 60D ile 650D karşılaştırılmaz zaten. 60D orta seviye 650D giriş seviyesi makinadır. Dediğim gibi bütçe müsaitse makinalar arasında takılmaya gerek yok direk 60D
[QUOTE=m1k2n3s4]Yeni başlayan biri için Canon 650d mi canon 60d mi?[/QUOTE]
Yeni başlayan için 650D paran varsa 60D,60D ile başlayıp devam etmende sakınca yok. 60D ile 650D karşılaştırılmaz zaten. 60D orta seviye 650D giriş seviyesi makinadır. Dediğim gibi bütçe müsaitse makinalar arasında takılmaya gerek yok direk 60D
Canon 1100D mi yoksa Nikon D3000 mi ?
Bu iki makina arasında kalmayın iki makinada miadını doldurmuş makinalar. Standartınızı yükseltmeye çalışın. Canonda 500-550-600D Nikon da D3100-D5000-D5100 Uygun makinalar özellikle D5100 Sınıfının en iyi giriş seviyesi makinasıdır. Ayrıca kendi kullandığım makina da D5100
Bu iki makina arasında kalmayın iki makinada miadını doldurmuş makinalar. Standartınızı yükseltmeye çalışın. Canonda 500-550-600D Nikon da D3100-D5000-D5100 Uygun makinalar özellikle D5100 Sınıfının en iyi giriş seviyesi makinasıdır. Ayrıca kendi kullandığım makina da D5100
DIY CAM SİLECEĞİ
Akvaryumculardan para verip sonra istediğin verimi alamadığın silecekleri düşünürsek. En az onun kadar iş yapacağını düşünüyorum.
Akvaryumculardan para verip sonra istediğin verimi alamadığın silecekleri düşünürsek. En az onun kadar iş yapacağını düşünüyorum.
Çin de dev akvaryum patlamış
Çin malının kalitesizliğinden olsa gerek.
Çin malının kalitesizliğinden olsa gerek.
Nikon D90 , 5100 Canon 550D Karar aşaması
[QUOTE=onurs4hin]Benim d5100de yaşadığım en büyük sıkıntılardan birisi fotoğraftaki kum sorunu. Ayrıca gövde motorunda af olmaması da büyük bi dezavantaj. Evet lenslerde artık af özelliği oluyor fakat af olan lensle olmayan lens arasındaki fiyat farkı yadsınamaz . Ve d90in verdiği rengi d5100tamamıyla veremiyor ne yazık ki. Tabi d5100un avantajları da çok fazla. Makine öğretiyor. Fakat ben şimdiki aklım olsa kemik model olan d90i tercih ederim tabi siz hangisini tercih edersiniz bilemem.[/QUOTE]
Kumlanma Dx Formatlarda illa ki olur. Ancak makina ayarlarından ve çekim taktikleriden bunu azaltmak elinizde, Zira kumlanma yaşadığınız bir fotoğraf örneği varsa yardım etmek isterim. Çünkü güzel bir makinaya sahipsiniz ve yüksek isoda en az kum kendi sınıfında d5100'de var. Bende d5100 satıcısı gibi oldum :) ama güzel makina ne yapalım. :)
[QUOTE=onurs4hin]Benim d5100de yaşadığım en büyük sıkıntılardan birisi fotoğraftaki kum sorunu. Ayrıca gövde motorunda af olmaması da büyük bi dezavantaj. Evet lenslerde artık af özelliği oluyor fakat af olan lensle olmayan lens arasındaki fiyat farkı yadsınamaz . Ve d90in verdiği rengi d5100tamamıyla veremiyor ne yazık ki. Tabi d5100un avantajları da çok fazla. Makine öğretiyor. Fakat ben şimdiki aklım olsa kemik model olan d90i tercih ederim tabi siz hangisini tercih edersiniz bilemem.[/QUOTE]
Kumlanma Dx Formatlarda illa ki olur. Ancak makina ayarlarından ve çekim taktikleriden bunu azaltmak elinizde, Zira kumlanma yaşadığınız bir fotoğraf örneği varsa yardım etmek isterim. Çünkü güzel bir makinaya sahipsiniz ve yüksek isoda en az kum kendi sınıfında d5100'de var. Bende d5100 satıcısı gibi oldum :) ama güzel makina ne yapalım. :)
Nikon D90 , 5100 Canon 550D Karar aşaması
Anladığım kadarı ile D90' artık kafanızdan silmişsinizdir. Bildiğiniz gibi benim önerdiğim makina D5100 dür Ve D5100'ün rakibi 600D'dir. Yani D5100 alan biri 600D'yi 600D alan biriside D5100'ün özelliklerini bilmesi gerekir. D5100 , 600D'yi de geride bırakan bir makinadır. Aşağıdaki linklerden de bu iki makina arasındaki karşılaştırmaları görebilirsiniz.
Nikon D5100 VS Canon 600D
http://kiyas.la/fotograf-makinesi/karsilastir/Nikon-D5100-vs-Canon-EOS-600D
http://blog.fotografium.com/nikon-d5100-mu-canon-eos-600d-mi-d5100-vs-600d/
Anladığım kadarı ile D90' artık kafanızdan silmişsinizdir. Bildiğiniz gibi benim önerdiğim makina D5100 dür Ve D5100'ün rakibi 600D'dir. Yani D5100 alan biri 600D'yi 600D alan biriside D5100'ün özelliklerini bilmesi gerekir. D5100 , 600D'yi de geride bırakan bir makinadır. Aşağıdaki linklerden de bu iki makina arasındaki karşılaştırmaları görebilirsiniz.
Nikon D5100 VS Canon 600D
http://kiyas.la/fotograf-makinesi/karsilastir/Nikon-D5100-vs-Canon-EOS-600D
http://blog.fotografium.com/nikon-d5100-mu-canon-eos-600d-mi-d5100-vs-600d/
Nikon D90 , 5100 Canon 550D Karar aşaması
Gözü kapalı git d90 al aman hiç bekleme d90 al ben ikisinede baktım d90 ın rengi daha iyi bu yorumlar sizi yanıltıcı yorumlardır. Bu yorumu yapıyorsanız bunu belgelendirmeniz lazım d90'nın hangi özelliği d5100 den iyidir buna bakmak lazım. D5100 de efect modu vardır bu d90'da yoktur. Efect modunda inanılmaz eğlenceli fotoğraflar çekebiliyorsunuz. Bunlardan benim en sevdiğim minyatür efecti bir çok otariteden geçer not alan seçici renk özelliği bu özellik sayesinde seçtiğiniz 3 renk dışında diğer renkleri siyah beyaz çekebiliyorsunuz. HDR özelliği evet hiç uğraşmadan makinayı HDR moduna alarak HDR fotoğraflar çekebiliyorsunuz bu özellikte d90 da yoktur.Düzenleme modu çektiğiniz fotoğraflar üzerinde kırpma renk v.s gibi düzenlemeleri makinada yapabiliyorsunuz. Bu özellikte D90 da yoktur. Evet full HD video çekimi d5100 de varken d90 da yoktur. D90 12.9 mp d5100 16.9 mp iso oranı 256000 ve gece fotoğraflarında green oranı çok düşüktür gece fooğraflarında da d5100 d90'ı geride bırakıyor. Açılır ekran D90 da yokken d5100 de ekran açılır ve bir çok yöne dönebilir. Şimdi d90 öneren arkadaşlar hangi özelliği ile önerdiler bunuda yazarlarsa makina arayan arkadaş daha memnun olacaktır düşüncesindeyim. D5000 hiç girmiyorum d5100 varken d5000 düşünülemez.K@rt@L 2012-03-16 10:48:24
Gözü kapalı git d90 al aman hiç bekleme d90 al ben ikisinede baktım d90 ın rengi daha iyi bu yorumlar sizi yanıltıcı yorumlardır. Bu yorumu yapıyorsanız bunu belgelendirmeniz lazım d90'nın hangi özelliği d5100 den iyidir buna bakmak lazım. D5100 de efect modu vardır bu d90'da yoktur. Efect modunda inanılmaz eğlenceli fotoğraflar çekebiliyorsunuz. Bunlardan benim en sevdiğim minyatür efecti bir çok otariteden geçer not alan seçici renk özelliği bu özellik sayesinde seçtiğiniz 3 renk dışında diğer renkleri siyah beyaz çekebiliyorsunuz. HDR özelliği evet hiç uğraşmadan makinayı HDR moduna alarak HDR fotoğraflar çekebiliyorsunuz bu özellikte d90 da yoktur.Düzenleme modu çektiğiniz fotoğraflar üzerinde kırpma renk v.s gibi düzenlemeleri makinada yapabiliyorsunuz. Bu özellikte D90 da yoktur. Evet full HD video çekimi d5100 de varken d90 da yoktur. D90 12.9 mp d5100 16.9 mp iso oranı 256000 ve gece fotoğraflarında green oranı çok düşüktür gece fooğraflarında da d5100 d90'ı geride bırakıyor. Açılır ekran D90 da yokken d5100 de ekran açılır ve bir çok yöne dönebilir. Şimdi d90 öneren arkadaşlar hangi özelliği ile önerdiler bunuda yazarlarsa makina arayan arkadaş daha memnun olacaktır düşüncesindeyim. D5000 hiç girmiyorum d5100 varken d5000 düşünülemez.
Nikon D90 , 5100 Canon 550D Karar aşaması
Uzun araştırmalar sonrasında d5100'de karar verdim. Gittim bu makinayı aldım. Özellik itibari ile D90 Ve 550D 'den daha üstün bir makinadır. D90 Orta seviye bir makina olmasına rağmen özellik bakımından D5100'ün gerisinde bir makinadır. Bu 3 makina arasında D5100'ün en iyisi olduğuna dair isteyenle sabaha kadar tartışabilirim. D5100 için Gövde de motor yok diye makinayı kötülerler ancak bu motorun lenste olduğunu söylemezler. Canon'un modellerinde de gövde motoru yoktur. Canon'da da motorlar lenstedir. Nikon'un farkı eski tip lenslerinde motor olmayışıdır. Bu durumda gövde motoru olmayan bir makinada yine motor olmayan bir lens kullandığınızda, bu şu anlama gelir netlemeye lens üzerinden elinizle çevirerek yapmak demektir. Bunu yapmak içinde öyle büyük bir profesyonellik gerekmez. Hatta ben bazen lensin üstünden motoru kapatır netlemeyi elle yaparım. Bu yerine göre fotoğraf çekmeyi çok daha zevkli hali getirebilir. D5100 Diğer saydıklarınıza göre daha güncel bir makinadır. Karar sizin ancak doğru kararı vermekde çok önemlidir. Aşağıdaki linkte D5100 ile çektiğim fotoğraflarda var. Buyrun inceleyin , karar verme aşaması gerçekten zor bir dönemdir. Bu dönemde allah kolaylık versin diyorum.
http://500px.com/kutay41/photos
Uzun araştırmalar sonrasında d5100'de karar verdim. Gittim bu makinayı aldım. Özellik itibari ile D90 Ve 550D 'den daha üstün bir makinadır. D90 Orta seviye bir makina olmasına rağmen özellik bakımından D5100'ün gerisinde bir makinadır. Bu 3 makina arasında D5100'ün en iyisi olduğuna dair isteyenle sabaha kadar tartışabilirim. D5100 için Gövde de motor yok diye makinayı kötülerler ancak bu motorun lenste olduğunu söylemezler. Canon'un modellerinde de gövde motoru yoktur. Canon'da da motorlar lenstedir. Nikon'un farkı eski tip lenslerinde motor olmayışıdır. Bu durumda gövde motoru olmayan bir makinada yine motor olmayan bir lens kullandığınızda, bu şu anlama gelir netlemeye lens üzerinden elinizle çevirerek yapmak demektir. Bunu yapmak içinde öyle büyük bir profesyonellik gerekmez. Hatta ben bazen lensin üstünden motoru kapatır netlemeyi elle yaparım. Bu yerine göre fotoğraf çekmeyi çok daha zevkli hali getirebilir. D5100 Diğer saydıklarınıza göre daha güncel bir makinadır. Karar sizin ancak doğru kararı vermekde çok önemlidir. Aşağıdaki linkte D5100 ile çektiğim fotoğraflarda var. Buyrun inceleyin , karar verme aşaması gerçekten zor bir dönemdir. Bu dönemde allah kolaylık versin diyorum.
http://500px.com/kutay41/photos
Tatil Seçenekleri-Deneyimleri
[QUOTE=kartal06]Tekne turlarında kaçak içkiler oluyor ve daha yeni bir çok turist öldü. Dikkat edin. 3 yıldızlı olup herşey dahil 30-40 tl olan otellere de dikkat edin. İçki ve yediklerinizin domuz eti olup olmamasına. Bu kadar ucuza mal edebiliyorlarsa mutlaka bir şeyler vardır arkadaşlar. Şimdi tam tatilk vakti ,sabahtan akşama kadar deniz olsa :) [/QUOTE]
Bilmediğiniz yerde içki içmek özellikle bardakda geliyorsa tehlikeli. Ancak ben kaçak içki ile ilgii şu son olaylarda şüphelerim var. Çünkü hep mi bu iş rusların başına gelir. Hiç mi başka ülkeden insan yok. Bu bir oyun olabilir şayet ruslar ülkemizi en çok ziyeret eden turist grubundan biri,Erdek ocaklarda ev veya ucuz pansiyon bilen arkadaşlar paylaşırlarsa sevinirim.
[QUOTE=kartal06]Tekne turlarında kaçak içkiler oluyor ve daha yeni bir çok turist öldü. Dikkat edin. 3 yıldızlı olup herşey dahil 30-40 tl olan otellere de dikkat edin. İçki ve yediklerinizin domuz eti olup olmamasına. Bu kadar ucuza mal edebiliyorlarsa mutlaka bir şeyler vardır arkadaşlar. Şimdi tam tatilk vakti ,sabahtan akşama kadar deniz olsa :) [/QUOTE]
Bilmediğiniz yerde içki içmek özellikle bardakda geliyorsa tehlikeli. Ancak ben kaçak içki ile ilgii şu son olaylarda şüphelerim var. Çünkü hep mi bu iş rusların başına gelir. Hiç mi başka ülkeden insan yok. Bu bir oyun olabilir şayet ruslar ülkemizi en çok ziyeret eden turist grubundan biri,Erdek ocaklarda ev veya ucuz pansiyon bilen arkadaşlar paylaşırlarsa sevinirim.
SON MESAJLAR
- İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 23:25
Omurgasızlar - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 01:01
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 00:43
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 00:43
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 36 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
ternapi,
ereneroglu,
Redko,
altum123,
Merdow,
benji,
HT_Halil,
yeekim,
karavezir,
EKAR,
ErayDemirel,
mareq,
bysmokin,
aycan kurt,
HalilSefaa,
MCY4,
Maverickse,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
SMYurtsever,
Sungurr,
salih35xs,
TolgaÜNAL,
cheavy,
Flytheshrimp,
MBurakA,
plutarkhos,
Kfat,
SinanBulut,
egemenc,
emree06,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
