ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
emiraker
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
8
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Haziran 2016 21:27
Son Ziyaret:
13 Ocak 2017 23:42
Toplam Mesaj:
63 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emir Can
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emir Can
SON 10 MESAJI
Anubias Bitkim De Yeni Çıkan Yapraklarda Sorun
Herkese yorumları için çok teşekkür ederim:)Dediklerinize katılıyorum.Benim kendi düşüncem küçük bir akvaryum olduğu için ve dolayısıyla canlı yükü az olduğu için yeterli besin 2 anubias için oluşmuyor.Bunun içinde dediğiniz gibi besin takviyesine ihtiyaç var :)
Herkese yorumları için çok teşekkür ederim:)Dediklerinize katılıyorum.Benim kendi düşüncem küçük bir akvaryum olduğu için ve dolayısıyla canlı yükü az olduğu için yeterli besin 2 anubias için oluşmuyor.Bunun içinde dediğiniz gibi besin takviyesine ihtiyaç var :)
Anubias Bitkim De Yeni Çıkan Yapraklarda Sorun
[QUOTE=mrtmct58]Besin eksikliği sıvı gübre kullanmanızı tavsiye ederim[:iyi:][/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim :) Önerdiğiniz bir marka var mı acaba ? Birde kullandığımda yapraklarda iyileşme olur mu ?
[QUOTE=mrtmct58]Besin eksikliği sıvı gübre kullanmanızı tavsiye ederim[:iyi:][/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim :) Önerdiğiniz bir marka var mı acaba ? Birde kullandığımda yapraklarda iyileşme olur mu ?
Anubias Bitkim De Yeni Çıkan Yapraklarda Sorun
Arkadaşlar merhaba 60 litre akvaryumda 3 japon balığı beslemekteyim.2 adet anubias bitkim var .Anubiaslarım gelişiyor fakat çıkan yapraklar bir türlü gelişmedi. Bir ara çok hızlı gelişirken bir anda durdu yaprağın yarısı koyu yeşil diğer kısmı saydam yeşil ve bir gelişme olmuyor.(1 aydır böyle)Daha önceki yapraklarda böyle bir problem olmadı(Bitkiler başka bir akvaryumdaydı ordayken problem olmuyordu.Şimdiki akvaryumum 2.5 aylık)Bunun sebebi ne olabilir?Acaba yeterli besin almıyorlar mı?
Sıvı gübre kullanmalı mıyım ? Düşüncelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim :)
Saygılarımla
Akvaryum özellikleri
60 lt
3 adet japon balığı
Sunsun 603-b dış filtre (zeolit ve seramik destekli)
Hava taşı
Isıtıcı (22 derece)
Pazardan pazara su değişimi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/231220161405381.jpg[/IMG] Yaprağın resmi bu arkadaşlar.
Arkadaşlar merhaba 60 litre akvaryumda 3 japon balığı beslemekteyim.2 adet anubias bitkim var .Anubiaslarım gelişiyor fakat çıkan yapraklar bir türlü gelişmedi. Bir ara çok hızlı gelişirken bir anda durdu yaprağın yarısı koyu yeşil diğer kısmı saydam yeşil ve bir gelişme olmuyor.(1 aydır böyle)Daha önceki yapraklarda böyle bir problem olmadı(Bitkiler başka bir akvaryumdaydı ordayken problem olmuyordu.Şimdiki akvaryumum 2.5 aylık)Bunun sebebi ne olabilir?Acaba yeterli besin almıyorlar mı?
Sıvı gübre kullanmalı mıyım ? Düşüncelerinizi bekliyorum şimdiden teşekkür ederim :)
Saygılarımla
Akvaryum özellikleri
60 lt
3 adet japon balığı
Sunsun 603-b dış filtre (zeolit ve seramik destekli)
Hava taşı
Isıtıcı (22 derece)
Pazardan pazara su değişimi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/231220161405381.jpg[/IMG] Yaprağın resmi bu arkadaşlar.
Japon Balıkları Aşırı Kovalama
[QUOTE=Emyy]Kepçeyle ayırdığınız balığınız strese girip daha çok savunma gösterisi sergileyebilir. Bazen kurlaşma, bazen de üstünlük gösterisi olabilir bu kovalamacalar. Benimkilerde de var. Birbirlerini zedelemiyorlarsa müdahale etmemenizi öneririm..[/QUOTE]
Son 4 saattir bir problem olmadı belkide geçici bir durumdu kepçeyle ayırdığım balığım şuanda serbest bir ara gerçekten zarar vereceğini düşündüm çünkü küçük olanı köşeye sıkıştırıp bastırmıştı.Cama vurmamla kurtuldu hayvan epey de bir yorulmuş görünüyordu ama bir yarası yok.Yorumunuz için teşekkür ederim :)
[QUOTE=Emyy]Kepçeyle ayırdığınız balığınız strese girip daha çok savunma gösterisi sergileyebilir. Bazen kurlaşma, bazen de üstünlük gösterisi olabilir bu kovalamacalar. Benimkilerde de var. Birbirlerini zedelemiyorlarsa müdahale etmemenizi öneririm..[/QUOTE]
Son 4 saattir bir problem olmadı belkide geçici bir durumdu kepçeyle ayırdığım balığım şuanda serbest bir ara gerçekten zarar vereceğini düşündüm çünkü küçük olanı köşeye sıkıştırıp bastırmıştı.Cama vurmamla kurtuldu hayvan epey de bir yorulmuş görünüyordu ama bir yarası yok.Yorumunuz için teşekkür ederim :)
Japon Balıkları Aşırı Kovalama
[QUOTE=ENGİN06]Japon balıkları birbirini çok çok ender kovalar ama çiftleşme var ise ortalık şenlik halinde olur, tüm erkek japonlar dişinin yumurta dökmesi için karnına kafa darbesi atar.[/QUOTE]
Kovalanan balıkların boyutu çiftleşme için uygun mu peki ?
[QUOTE=ENGİN06]Japon balıkları birbirini çok çok ender kovalar ama çiftleşme var ise ortalık şenlik halinde olur, tüm erkek japonlar dişinin yumurta dökmesi için karnına kafa darbesi atar.[/QUOTE]
Kovalanan balıkların boyutu çiftleşme için uygun mu peki ?
Japon Balıkları Aşırı Kovalama
Merhaba arkadaşlar bu sabah kalktığımda akvaryumumun içi oyun parkı gibi sürekli bir kovalama hali vardı.Akvaryumum da 3 adet japon balığım var.Boyut olarak tahminim tül kuruk 4-5 cm common 5-6 cm teleskop 10 cm olabilir diğerlerinden baya büyük.Teleskop balığım 16 gündür bende ve ilk 14 gün kepçeyle ayırarak beslerken(diğerleri yem bırakmıyor) şimdi olay tersine döndü teleskop artık izin vermiyor ve 2 balığımıda sürekli kovalıyor.Önceden zararsızdı şimdi köpek balığı gibi oldu.Boyutları ile alakalı bir durum mu? Ortanca olanda ara sıra küçük tül kuruğu kovalıyor ama teleskop kadar değil.Google da aradığımda sürekli çiftleşme durumları gibi yazılar çıktı karşıma ama diğer balıklarım ufaklar çiftleşmeye hazırlar mı bilmiyorum.
Yorumlarınızı bekliyorum şuan teleskopu kepçeyle ayırdım.Akvaryum hacmi 65 litre.Görsel olarak sizi göstereyim..
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/251120160918581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/251120160919171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/251120160919341.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaşlar bu sabah kalktığımda akvaryumumun içi oyun parkı gibi sürekli bir kovalama hali vardı.Akvaryumum da 3 adet japon balığım var.Boyut olarak tahminim tül kuruk 4-5 cm common 5-6 cm teleskop 10 cm olabilir diğerlerinden baya büyük.Teleskop balığım 16 gündür bende ve ilk 14 gün kepçeyle ayırarak beslerken(diğerleri yem bırakmıyor) şimdi olay tersine döndü teleskop artık izin vermiyor ve 2 balığımıda sürekli kovalıyor.Önceden zararsızdı şimdi köpek balığı gibi oldu.Boyutları ile alakalı bir durum mu? Ortanca olanda ara sıra küçük tül kuruğu kovalıyor ama teleskop kadar değil.Google da aradığımda sürekli çiftleşme durumları gibi yazılar çıktı karşıma ama diğer balıklarım ufaklar çiftleşmeye hazırlar mı bilmiyorum.
Yorumlarınızı bekliyorum şuan teleskopu kepçeyle ayırdım.Akvaryum hacmi 65 litre.Görsel olarak sizi göstereyim..
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/251120160918581.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/251120160919171.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/251120160919341.jpg[/IMG]
Oksijen Problemi
Herkese yorumları için çok teşekkür ederim.Yöntem olarak pipo filtreyi aşağı aldım problem çözüldü gibi:)Ama görüntü olarak pek hoş görünmüyor gerçekten.O yüzden hava taşı bağlayacağım.Japonların böyle bir karakteristik özelliği olduğunu bilmiyordum öğrenmem iyi oldu.Tekrardan herkese teşekkür ederim iyi hobiler :)
Herkese yorumları için çok teşekkür ederim.Yöntem olarak pipo filtreyi aşağı aldım problem çözüldü gibi:)Ama görüntü olarak pek hoş görünmüyor gerçekten.O yüzden hava taşı bağlayacağım.Japonların böyle bir karakteristik özelliği olduğunu bilmiyordum öğrenmem iyi oldu.Tekrardan herkese teşekkür ederim iyi hobiler :)
Oksijen Problemi
[QUOTE=gkhnyds]Su değişim aralığı ve oranı nedir ?[/QUOTE]
4 günde 1 su değişimi yapıyorum %30 civarı
[QUOTE=KubilayK]Ben hava taşı olmadan pipo filtreyi çok kullandım herhangi bir sorunla karşılaşmadım kesinlikle öneririm. [/QUOTE]
Pipoyu dediğiniz gibi kullanıcam teşekkür ederim :)
[QUOTE=gkhnyds]Su değişim aralığı ve oranı nedir ?[/QUOTE]
4 günde 1 su değişimi yapıyorum %30 civarı
[QUOTE=KubilayK]Ben hava taşı olmadan pipo filtreyi çok kullandım herhangi bir sorunla karşılaşmadım kesinlikle öneririm. [/QUOTE]
Pipoyu dediğiniz gibi kullanıcam teşekkür ederim :)
Oksijen Problemi
[QUOTE=erkamgok]Oksijen sorunu olduğunu sanmıyorum.Sizi gördükleri zaman su yüzüne çıkıyorlarsa yem vereğinizi sandıklarından dolayıdır.[/QUOTE]
Beni gördükleri zaman daha çok ön cama gelip beni izliyorlar ama uzaktan baktığımda genelde su yüzeyindeler
[QUOTE=KubilayK]Merhaba, pipo filtreyi suya iyice daldırıp kullanırsanız daha iyi oksijen verecektir.[/QUOTE]
Bunu bende düşündüm çünkü ne kadar yakın tutsam o kadar az etkili oluyor.Peki hava taşı daha çok hava verir mi ?
[QUOTE=erkamgok]Oksijen sorunu olduğunu sanmıyorum.Sizi gördükleri zaman su yüzüne çıkıyorlarsa yem vereğinizi sandıklarından dolayıdır.[/QUOTE]
Beni gördükleri zaman daha çok ön cama gelip beni izliyorlar ama uzaktan baktığımda genelde su yüzeyindeler
[QUOTE=KubilayK]Merhaba, pipo filtreyi suya iyice daldırıp kullanırsanız daha iyi oksijen verecektir.[/QUOTE]
Bunu bende düşündüm çünkü ne kadar yakın tutsam o kadar az etkili oluyor.Peki hava taşı daha çok hava verir mi ?
Oksijen Problemi
Arkadaşlar merhaba size bir problemimden bahsetmek istiyorum. Öncelikle akvaryumum hakkında bilgi vereyim.
Akvaryumum 60 litre
3 adet japon balığım var bunlar tül kuyruk, standart tek kuruk ve teleskop(teleskop melez gibi tek kuyruklu daha önce rastlamadım)
Filtrasyon olarak sunsun 603 b dış filtre (ek malzeme zeolit kullanıyorum) küçük pipo filtre(aynı zamanda hava vermesi için.
2 adet anubias bitkisi
Ekstra kullandığım ürünler Reeflower bacteria feeder(nadir kullanıyorum haftada 1 bazen 4 veya 5 günde 1 )
Dış filtrem 1 haftalık daha yeni aldım.pipo filtrem 5 haftadır çalışıyor.Daha önce 4 hafta boyunca çalışan iç filtrem vardı onu çıkarıp dış filtreyi takmıştım.
Sorum şu balıklarım günün çoğunu yüzeyde nefes almaya çalışırken görüyorum.Oksijenin az olduğunu düşünüyorum.Sizce filtrasyonum yetersiz mi?Pipo filtreyi çıkartıp suyunu dış filtreye aktarıp çalıştırsam ve hava taşı nı devreye soksam daha çok oksijen üretebilirmiyim ?Nerde hata yapıyorum?Sistemler yeni olduğu için mi böyle yoksa canlı yüküm fazla mı ?Yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim
Saygılarımla
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/151120161350301.jpg[/IMG] akvaryumumun resmi budur.
Arkadaşlar merhaba size bir problemimden bahsetmek istiyorum. Öncelikle akvaryumum hakkında bilgi vereyim.
Akvaryumum 60 litre
3 adet japon balığım var bunlar tül kuyruk, standart tek kuruk ve teleskop(teleskop melez gibi tek kuyruklu daha önce rastlamadım)
Filtrasyon olarak sunsun 603 b dış filtre (ek malzeme zeolit kullanıyorum) küçük pipo filtre(aynı zamanda hava vermesi için.
2 adet anubias bitkisi
Ekstra kullandığım ürünler Reeflower bacteria feeder(nadir kullanıyorum haftada 1 bazen 4 veya 5 günde 1 )
Dış filtrem 1 haftalık daha yeni aldım.pipo filtrem 5 haftadır çalışıyor.Daha önce 4 hafta boyunca çalışan iç filtrem vardı onu çıkarıp dış filtreyi takmıştım.
Sorum şu balıklarım günün çoğunu yüzeyde nefes almaya çalışırken görüyorum.Oksijenin az olduğunu düşünüyorum.Sizce filtrasyonum yetersiz mi?Pipo filtreyi çıkartıp suyunu dış filtreye aktarıp çalıştırsam ve hava taşı nı devreye soksam daha çok oksijen üretebilirmiyim ?Nerde hata yapıyorum?Sistemler yeni olduğu için mi böyle yoksa canlı yüküm fazla mı ?Yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim
Saygılarımla
[IMG]null[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/186750/151120161350301.jpg[/IMG] akvaryumumun resmi budur.
SON MESAJLAR
- 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? L3viathan, 23:05
Bitki Akvaryumları Genel - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
KULLANICILAR
- 105 Online Kullanıcı, 57 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
Rafayel,
ternapi,
Ehtiyar,
Austine,
altanilker,
exCaLiSTa,
07ahmet,
Zaid,
Hsrt,
Tortuga7,
TheDS,
darkaura,
yeekim,
portre,
Sfenks111,
L3viathan,
EKAR,
berkant68,
ErayDemirel,
Balikcidede,
LEGEND59,
syerli,
bysmokin,
hasancn,
Riblja Corba,
Kınayu,
ahmetpl20,
miracemir,
ozherele_aoPa,
ozherele_fgoi,
Erenneok,
semih058,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
Sufisu,
Fatihsm,
Mustafasesen,
KADİR2024,
Oğul Hüseyin,
BalikAdam3099,
AquaVita,
Legionsgamer,
Meryemmm,
MK_71,
ali özer,
eackgzz,
Phos,
Gökdeniz Kale,
oguzozt,
Akvarist Hoca,
Alpbaba,
Kemalk41,
oguzsel,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
