ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
CaterinaBranca
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
15 Mayıs 2016 17:03
Son Ziyaret:
26 Ekim 2025 00:28
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Aytek Uzun
Doğum Tarihi:
28 Mayıs 1992
Yaş:
34
İl:
Bursa
Meslek:
Robotik Sistem
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Full Red
SON 10 MESAJI
Jbl Aquabasis Ve Florapol Bilgi
[QUOTE=mrah]Saglik olsun. Size problem cikaracak bir zemin degil sadece birazcik para israfi olmus. :) Herhangi bir sorun yasamazsiniz. Algle ilgili bir problem yasarsanizda kaynagi zemin degil. [:iyi:][:)][/QUOTE]
TESekkur ederim yorum için..[:D]
[QUOTE=mrah]Saglik olsun. Size problem cikaracak bir zemin degil sadece birazcik para israfi olmus. :) Herhangi bir sorun yasamazsiniz. Algle ilgili bir problem yasarsanizda kaynagi zemin degil. [:iyi:][:)][/QUOTE]
TESekkur ederim yorum için..[:D]
Guney Amerikan Calismasi! Syf. 4 ( Start )
Semih abicim tankın güzel olmuş Maşallah diyelim .
Kardeşinde kurucak inş neredeyse az kaldı 😊😊
Semih abicim tankın güzel olmuş Maşallah diyelim .
Kardeşinde kurucak inş neredeyse az kaldı 😊😊
Jbl Aquabasis Ve Florapol Bilgi
[QUOTE=mrah]Acik konusmak gerekirse para israfi olmus. Illa besin icerikli bir urun tercih etmek istiyorsaniz sadece aquabasis yeterliydi. Florapol/aqubasis/kugeln ayni urun sadece kullanim alanlari farkli. Bu urunlerin hic biri makro besinlerden NO3 ve PO4 u icermez. NO3`un en cok kullanilan element oldugunu dusunursek (CO2`den sonra) ve demire (en cok kullanilan mikro element) oranla ortalama 50 kat daha fazla kullanildigini hesaba katarsak, bu kadar malzemeye ne gerek vardi demekten alikoyamiyorum kendimi. Sordugunuz icin soyluyorum. Fondovivo keza ayni.. Lav kirigi gozenekli yapisindan dolayi bakterilere ev sahipligi yapmasi acisindan tercih sebebi ama olup olmamasi kisisel bir tercih. Zor diye tabir ettiginiz parvula, monte carlo oldukca basit bitkilerdir. Hatta icinizi rahatlatacaksa bu bitkilere sadece hagen uzerinde baktim (HC Cuba ve Glossostigma dahil). Su an monte carloyu sadece `manado` uzerinde buyutuyorum.
Aslinda hata siz de degil, zamaninda iki tane ot yetistirmeyi insaat yapmakla karistiran temelini saglam at atasozunu bu hobiye uyarlayanlardan kaynakli bir durum. Yapacak birsey yok, artik olan olmus :) mikro besinler bakimindan zengin bir zemininiz var.
Bunun yaninda, aktif topraklar azot kaynagi olarak amonyum icerir. Amonyum pozitif iyon oldugu icin katyon degisim kapasitesinden faydalanilip taban malzemesine yuklenip gonderilir. Haliyle aktif toprak kullanmiyorsaniz yada kullandiginiz herhangi bir urunde, zemin malzemesi yada gubre amonyum icermiyorsa fazlaligi alg olusturmaz. Dolayisiyla yarin oburgun alg ile ilgili bir problem yasarsaniz cozmek icin vaktinizi sorunu zeminde arayarak gecirmeyin.
Umarim hayal ettiginiz gibi bir tankiniz olur, iyi hobiler.[/QUOTE]
Paylaşım için tesekkür. Ederim Emrah bey kısaca özet gelicek olursak Alper kardeşimin dediği gibi floropal biraz fazlalık olmuş gibi .Biliyorsun kendini Prof sanan abilerimizin su kum olmaz bu kum olmaz mantıgı yüzünden bu haldeyiz hepimiz .
Benim yanıldığım nokta daha doğrusu yaptıgım hata. 5 Litre aquabasis 100-200 litre tanklR için yazıyordu bdnde takviye amaçlı floropal aldım . Sonucu hep beraber görücez . Alg oluşumundan yana sıkıntı çıkarmaz diyorsunuz öyle değil mi Emrah bey ?[:O]
[QUOTE=mrah]Acik konusmak gerekirse para israfi olmus. Illa besin icerikli bir urun tercih etmek istiyorsaniz sadece aquabasis yeterliydi. Florapol/aqubasis/kugeln ayni urun sadece kullanim alanlari farkli. Bu urunlerin hic biri makro besinlerden NO3 ve PO4 u icermez. NO3`un en cok kullanilan element oldugunu dusunursek (CO2`den sonra) ve demire (en cok kullanilan mikro element) oranla ortalama 50 kat daha fazla kullanildigini hesaba katarsak, bu kadar malzemeye ne gerek vardi demekten alikoyamiyorum kendimi. Sordugunuz icin soyluyorum. Fondovivo keza ayni.. Lav kirigi gozenekli yapisindan dolayi bakterilere ev sahipligi yapmasi acisindan tercih sebebi ama olup olmamasi kisisel bir tercih. Zor diye tabir ettiginiz parvula, monte carlo oldukca basit bitkilerdir. Hatta icinizi rahatlatacaksa bu bitkilere sadece hagen uzerinde baktim (HC Cuba ve Glossostigma dahil). Su an monte carloyu sadece `manado` uzerinde buyutuyorum.
Aslinda hata siz de degil, zamaninda iki tane ot yetistirmeyi insaat yapmakla karistiran temelini saglam at atasozunu bu hobiye uyarlayanlardan kaynakli bir durum. Yapacak birsey yok, artik olan olmus :) mikro besinler bakimindan zengin bir zemininiz var.
Bunun yaninda, aktif topraklar azot kaynagi olarak amonyum icerir. Amonyum pozitif iyon oldugu icin katyon degisim kapasitesinden faydalanilip taban malzemesine yuklenip gonderilir. Haliyle aktif toprak kullanmiyorsaniz yada kullandiginiz herhangi bir urunde, zemin malzemesi yada gubre amonyum icermiyorsa fazlaligi alg olusturmaz. Dolayisiyla yarin oburgun alg ile ilgili bir problem yasarsaniz cozmek icin vaktinizi sorunu zeminde arayarak gecirmeyin.
Umarim hayal ettiginiz gibi bir tankiniz olur, iyi hobiler.[/QUOTE]
Paylaşım için tesekkür. Ederim Emrah bey kısaca özet gelicek olursak Alper kardeşimin dediği gibi floropal biraz fazlalık olmuş gibi .Biliyorsun kendini Prof sanan abilerimizin su kum olmaz bu kum olmaz mantıgı yüzünden bu haldeyiz hepimiz .
Benim yanıldığım nokta daha doğrusu yaptıgım hata. 5 Litre aquabasis 100-200 litre tanklR için yazıyordu bdnde takviye amaçlı floropal aldım . Sonucu hep beraber görücez . Alg oluşumundan yana sıkıntı çıkarmaz diyorsunuz öyle değil mi Emrah bey ?[:O]
Jbl Aquabasis Ve Florapol Bilgi
[QUOTE=AlperAskan]
Rica ederim. Bu tarz tasarımları her daim sevmişimdir. Muhtemelen biliyorsunuzdur resimdeki kayalar dragon stone diğer adıyla ohko stone. Ne yazık ki ülkemize her sene sınırlı miktarda geliyor ve oldukça pahalı (Kilo fiyatı 15-20 lira) uygun kayaları bulabilirseniz bitkiler kaplandığında muazzam olacaktır. Şimdiden kolay gelsin. [/QUOTE]
Elimde tasarıma uygun yaklaşık 10 kg mevcut dediğim gibi bitkinin taban aşaması ve büyümesi benim tek korkum 😊😊
[QUOTE=AlperAskan]
Rica ederim. Bu tarz tasarımları her daim sevmişimdir. Muhtemelen biliyorsunuzdur resimdeki kayalar dragon stone diğer adıyla ohko stone. Ne yazık ki ülkemize her sene sınırlı miktarda geliyor ve oldukça pahalı (Kilo fiyatı 15-20 lira) uygun kayaları bulabilirseniz bitkiler kaplandığında muazzam olacaktır. Şimdiden kolay gelsin. [/QUOTE]
Elimde tasarıma uygun yaklaşık 10 kg mevcut dediğim gibi bitkinin taban aşaması ve büyümesi benim tek korkum 😊😊
Jbl Aquabasis Ve Florapol Bilgi
[QUOTE=AlperAskan]
Rica ederim estağfurullah. 5 lt Aquabasis Plus kendi paketinde belirtildiği üzere 100-200 litre arası akvaryumlar için yeterlidir, ben sizin akvaryumunuza da yeterli geleceğini düşünüyorum ama isterseniz 2.5 litrelik bir paket veya elinizde olan diğer gübreleri kullanabilirsiniz. Kum kalınlığıda en az 5 cm olması tavsiye ediliyor. Sizin akvaryumunuz içinde 25 litreye tekabül ediyor. Yani elinizdekiler yeterli.
Forumdaki hesaplayıcıyı kullanabilirsiniz; https://www.akvaryum.com/Hesaplayici/filtrasyon_isitici_kum.asp[/QUOTE]
Baslangic için Harika bilgiler Alper bey sağolun .
Tankımı ve yapacağım tasarımı sizinle paylaşmak istiyorum bu arada..güzel bir modeldir umarım.. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185997/020220170330271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185997/020220170330251.jpg[/IMG][EDIT]Caterina1903,2017-02-02 03:42:22[/EDIT]
[QUOTE=AlperAskan]
Rica ederim estağfurullah. 5 lt Aquabasis Plus kendi paketinde belirtildiği üzere 100-200 litre arası akvaryumlar için yeterlidir, ben sizin akvaryumunuza da yeterli geleceğini düşünüyorum ama isterseniz 2.5 litrelik bir paket veya elinizde olan diğer gübreleri kullanabilirsiniz. Kum kalınlığıda en az 5 cm olması tavsiye ediliyor. Sizin akvaryumunuz içinde 25 litreye tekabül ediyor. Yani elinizdekiler yeterli.
Forumdaki hesaplayıcıyı kullanabilirsiniz; https://www.akvaryum.com/Hesaplayici/filtrasyon_isitici_kum.asp[/QUOTE]
Baslangic için Harika bilgiler Alper bey sağolun .
Tankımı ve yapacağım tasarımı sizinle paylaşmak istiyorum bu arada..güzel bir modeldir umarım.. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185997/020220170330271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/185997/020220170330251.jpg[/IMG][EDIT]Caterina1903,2017-02-02 03:42:22[/EDIT]
Jbl Aquabasis Ve Florapol Bilgi
[QUOTE=AlperAskan]
Eğer birden fazla gübre içerikli taban kullanacaksanız da akvaryuma ilk aşamada bolca arsız bitki (eledoa, cabomba, tilki kuyruğu vs.) koymanızı tavsiye ederim ki akvaryumdaki fazla besini emip alg oluşumuna engel olsun. Ama dediğim gibi gerek benim konularımdaki akvaryumumu gerekse dünya çapında yarışmalara katılıp ülkemizi başarıyla temsil eden Mehmet Emin abinin akvaryumlarını (mek44) incelerseniz tabanda yalnızca aquabasis + manado kullanıldığını görebilirsiniz. Emin abinin akvaryumunun resmini de ekliyorum.Yani diğer şartlar da sağlandığında gayet yeterli bir kombinasyondur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/103993/020220170313301.jpg[/IMG]
Emin abinin akvaryumunun tanıtım konusu linki; http://www.akvaryum.com/Forum/distant_dreams_k847166.asp?PID=4918418[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim Alper ustacım peki vaktini almıyıcaksam eğer? [:tel:] . Kum boyutları ve Litreler yeterlimi sence üstte detayları belirttim ?
[QUOTE=AlperAskan]
Eğer birden fazla gübre içerikli taban kullanacaksanız da akvaryuma ilk aşamada bolca arsız bitki (eledoa, cabomba, tilki kuyruğu vs.) koymanızı tavsiye ederim ki akvaryumdaki fazla besini emip alg oluşumuna engel olsun. Ama dediğim gibi gerek benim konularımdaki akvaryumumu gerekse dünya çapında yarışmalara katılıp ülkemizi başarıyla temsil eden Mehmet Emin abinin akvaryumlarını (mek44) incelerseniz tabanda yalnızca aquabasis + manado kullanıldığını görebilirsiniz. Emin abinin akvaryumunun resmini de ekliyorum.Yani diğer şartlar da sağlandığında gayet yeterli bir kombinasyondur.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/103993/020220170313301.jpg[/IMG]
Emin abinin akvaryumunun tanıtım konusu linki; http://www.akvaryum.com/Forum/distant_dreams_k847166.asp?PID=4918418[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim Alper ustacım peki vaktini almıyıcaksam eğer? [:tel:] . Kum boyutları ve Litreler yeterlimi sence üstte detayları belirttim ?
Jbl Aquabasis Ve Florapol Bilgi
[QUOTE=AlperAskan]Tabiki kendi seçiminizdir ama bence çok gereksiz, fazla olmuş çünkü sadece jbl aquabasis + manado ile montecarlo ve parvuladan daha zor bitkilerde bile gayet başarılı olunabilir.[/QUOTE]
Sanırım floropal konusunda biraz aşırıya kaçtım işin şakası daha kurmadım fakat malzemelerin hepsi elimde 😊😊 ben yinede bi 250 gram atayım diyorum ..teşekkürler bu arada..[:geek:]
[QUOTE=AlperAskan]Tabiki kendi seçiminizdir ama bence çok gereksiz, fazla olmuş çünkü sadece jbl aquabasis + manado ile montecarlo ve parvuladan daha zor bitkilerde bile gayet başarılı olunabilir.[/QUOTE]
Sanırım floropal konusunda biraz aşırıya kaçtım işin şakası daha kurmadım fakat malzemelerin hepsi elimde 😊😊 ben yinede bi 250 gram atayım diyorum ..teşekkürler bu arada..[:geek:]
Jbl Aquabasis Ve Florapol Bilgi
Arkadaşlar öncelikle merhaba
Taban kum ve zemini kurarken biraz tereddütte kaldım maalesef .
Kurulum aşamasını sizinle paylaşmak istiyorum.
En alt kısma ince ve kalın arası lav kırığı kullandım ,içerisine ( JBL FLORAPOL ) =700 gr .toz gübre karıştırdım .
Onun üzerine (JBL AQUABASİS) =5 L.koydum . ve sineklik ile üzerini örttüm .
Üst aşamada ise sineklik üzerine 2kg (FONDO VİVO) serpiştirdim .
Ve son olarak ( JBL MANADO)=25 Litre, ile finali yaptım . [Tankımın boyutu. 110 (uzunluk)45(yükseklik) 50(genişlik)...
Sorum şu değerli üyeler eksik veya fazla kullanmış olabileceğim bir durum söz konusu mu sizce ?
Şayet ben Yoğunluk olarak taban bitkisi kullanacağım ve haliyle zorluk derecesini herkes biliyor .örnek olarak (Monte cArlo,parvula ) vs .
Tank içersinde co2 desteği. 4 x florasan hepsi mevcut .
"ŞİMDİDEN HEPİNİZE DEĞERLİ YORUMLARI İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM"[:iyi:][EDIT]Caterina1903,2017-02-02 03:08:25[/EDIT]
Arkadaşlar öncelikle merhaba
Taban kum ve zemini kurarken biraz tereddütte kaldım maalesef .
Kurulum aşamasını sizinle paylaşmak istiyorum.
En alt kısma ince ve kalın arası lav kırığı kullandım ,içerisine ( JBL FLORAPOL ) =700 gr .toz gübre karıştırdım .
Onun üzerine (JBL AQUABASİS) =5 L.koydum . ve sineklik ile üzerini örttüm .
Üst aşamada ise sineklik üzerine 2kg (FONDO VİVO) serpiştirdim .
Ve son olarak ( JBL MANADO)=25 Litre, ile finali yaptım . [Tankımın boyutu. 110 (uzunluk)45(yükseklik) 50(genişlik)...
Sorum şu değerli üyeler eksik veya fazla kullanmış olabileceğim bir durum söz konusu mu sizce ?
Şayet ben Yoğunluk olarak taban bitkisi kullanacağım ve haliyle zorluk derecesini herkes biliyor .örnek olarak (Monte cArlo,parvula ) vs .
Tank içersinde co2 desteği. 4 x florasan hepsi mevcut .
"ŞİMDİDEN HEPİNİZE DEĞERLİ YORUMLARI İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM"[:iyi:][EDIT]Caterina1903,2017-02-02 03:08:25[/EDIT]
Herkese Merhaba L144 Hakkında Bilgi Alıcam
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]Hayırlı olsun. Dişiler dolu gibi. L144 longfin türlerinin düz cüce vatoz beslemekten pek bir farkı yok beslenme ve üreme olarak soruyorsanız. Aklınıza takılan soru varsa yardımcı olurum.[/QUOTE]
Cok teşekkür ederim Yusuf bey işin gerçeği bi sıkıntımız var . Daha öncelerde kumu dahi mevki tutan. Erkek vatozum . Yaklaşık 1 aydır ne küpe giriyor ne yer tutuyor nede arka yüzgeçlerini hareket ettiriyor [x(] ne yapmam gerek sizce ??
[QUOTE=Yusuf Tanrıverdi]Hayırlı olsun. Dişiler dolu gibi. L144 longfin türlerinin düz cüce vatoz beslemekten pek bir farkı yok beslenme ve üreme olarak soruyorsanız. Aklınıza takılan soru varsa yardımcı olurum.[/QUOTE]
Cok teşekkür ederim Yusuf bey işin gerçeği bi sıkıntımız var . Daha öncelerde kumu dahi mevki tutan. Erkek vatozum . Yaklaşık 1 aydır ne küpe giriyor ne yer tutuyor nede arka yüzgeçlerini hareket ettiriyor [x(] ne yapmam gerek sizce ??
Herkese Merhaba L144 Hakkında Bilgi Alıcam
[QUOTE=Kınayu]Ben gözlerine hiç dikkat etmedim bu iki türü aynı akvaryumda bulundurmanız pek doğru olmaz türler kırılır [:(][/QUOTE]
Yok yok 2 sinin yeri farklı olacak erkek suan mevki tutmadı..[:((]
[QUOTE=Kınayu]Ben gözlerine hiç dikkat etmedim bu iki türü aynı akvaryumda bulundurmanız pek doğru olmaz türler kırılır [:(][/QUOTE]
Yok yok 2 sinin yeri farklı olacak erkek suan mevki tutmadı..[:((]
SON MESAJLAR
- Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 17:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
Koksal Gurkan,
scorpion26,
Kuduoglu,
Kemalk41,
Esatzn,
Myz26,
ugurbaran,
Manguday,
Emin190306,
altuntasseref,
0rnn,
forthehordex,
Kadircankaya,
umutak,
Cyber_Scout,
Ancalagon,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
IgorVladimir,
florasan,
zimdaldil,
MertSoyumert,
Fatihsm,
sina cen,
√olkaπ,
ciways,
yeekim,
mmtbs,
Pandkoal,
Hidro Dinamik,
altum123,
Rafayel,
Denizhann,
Legionsgamer,
prisonbreak,
BuRAK,
ssener,
alipaksi,
oguzozt,
oktay42,
fffurkan9,
sinor,
Miller,
AquaShirmp,
Fortressguy,
ssAquascape,
harun reşit,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
