ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Buğra SAYGI
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
325
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
26 Mart 2016 00:12
Son Ziyaret:
21 Eylül 2018 10:11
Toplam Mesaj:
497 [0.13 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Buğra Saygı
Doğum Tarihi:
20 Haziran 1991
Yaş:
35
İl:
Istanbul
Meslek:
Yönetici
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Buğra SAYGI
SON 10 MESAJI
Özel Üretim Kese Ve Ekipman Çantası
Arkadaşlar evde can sıkıntısından yüzyıllık dede'den kalma dikiş makinesi ni kurcalarken kullanmayı çözdüm[:)))] , tabi kullanmayı çözünce bari bir iki deneme yapıyım dedim ve iki tane büzgülü kese yaptım eğer isteyen olursa mesaj ile ulaşabilir aynı şekilde kumaştan ekipman çantaları da yapabilirim isteyene aklınızda bulunsun[:D] resimleri de şöyle bırakayım[:iyi:]
Bu ilk denemem [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/280220181619501.jpg[/IMG]
Bunlarda ikinci denemem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/280220181620361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/280220181621131.jpg[/IMG]
Arkadaşlar evde can sıkıntısından yüzyıllık dede'den kalma dikiş makinesi ni kurcalarken kullanmayı çözdüm[:)))] , tabi kullanmayı çözünce bari bir iki deneme yapıyım dedim ve iki tane büzgülü kese yaptım eğer isteyen olursa mesaj ile ulaşabilir aynı şekilde kumaştan ekipman çantaları da yapabilirim isteyene aklınızda bulunsun[:D] resimleri de şöyle bırakayım[:iyi:]
Bu ilk denemem [:D]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/280220181619501.jpg[/IMG]
Bunlarda ikinci denemem
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/280220181620361.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/280220181621131.jpg[/IMG]
Cama Cam Akvaryum Ve Sehpa Sorunu
Alt ölçüleri 40x40 olan cama cam akvaryum u evde kullanmadığım bir sehpaya koymak istiyorum ama ölçüleri aynı değil birde sehpa kıvrımlı köşeler dışarıda kalıyor resimde görüldüğü şekilde, bu şekilde kurulum yaparsam açılma ya da kırılma olur mu acaba diye düşünüyorum, illaki altına tahta mı kesmem gerekir ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/270220182233571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/270220182234181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/270220182234421.jpg[/IMG]
Alt ölçüleri 40x40 olan cama cam akvaryum u evde kullanmadığım bir sehpaya koymak istiyorum ama ölçüleri aynı değil birde sehpa kıvrımlı köşeler dışarıda kalıyor resimde görüldüğü şekilde, bu şekilde kurulum yaparsam açılma ya da kırılma olur mu acaba diye düşünüyorum, illaki altına tahta mı kesmem gerekir ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/270220182233571.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/270220182234181.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184473/270220182234421.jpg[/IMG]
Nano Bitkili
[QUOTE=Chtt]Bildiğim kadarı ile bu bitkiler co2 istemiyor . bitkilerin formu bozulmaya başlarsa co2 takviyesi yapacağım. Gübre olarak reeflowers all inclusive kullanmaya başladım . Filtrasyon olarak arkadan 3 bölmeli sump gayet yeterli olarak düşünüyorum.[/QUOTE][QUOTE=Veyselal]Co2 siz mukemmel bir taban bitkisi demek😏 tam hayalim😃[/QUOTE]
İsmi araştırdığım da cuba çıktı sonuç cuba nin co2 desteği istemedigine emin misiniz?
[QUOTE=Chtt]Bildiğim kadarı ile bu bitkiler co2 istemiyor . bitkilerin formu bozulmaya başlarsa co2 takviyesi yapacağım. Gübre olarak reeflowers all inclusive kullanmaya başladım . Filtrasyon olarak arkadan 3 bölmeli sump gayet yeterli olarak düşünüyorum.[/QUOTE][QUOTE=Veyselal]Co2 siz mukemmel bir taban bitkisi demek😏 tam hayalim😃[/QUOTE]
İsmi araştırdığım da cuba çıktı sonuç cuba nin co2 desteği istemedigine emin misiniz?
Tayland Prinç Tarlası
[QUOTE=afyonmert03][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204026/240220182314551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204026/240220182314561.jpg[/IMG]
Merhabalar öncelikle beta akvaryumuma tayland pirinç tarlası şekli vermek istiyorum 40-40-40h büyklügünde akvaryum bu şekli verebilir miyiz hagen kum var şuan elimde 8 litre glos bitkisi var mümkün müdür topragı bu şekilde kule gibi tutmak [:?] [:?] [:O][/QUOTE]
Mümkündür hayal gücüne kalmış ben taş öneririm şekil için
[QUOTE=afyonmert03][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204026/240220182314551.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204026/240220182314561.jpg[/IMG]
Merhabalar öncelikle beta akvaryumuma tayland pirinç tarlası şekli vermek istiyorum 40-40-40h büyklügünde akvaryum bu şekli verebilir miyiz hagen kum var şuan elimde 8 litre glos bitkisi var mümkün müdür topragı bu şekilde kule gibi tutmak [:?] [:?] [:O][/QUOTE]
Mümkündür hayal gücüne kalmış ben taş öneririm şekil için
Forum Aktifliğini Kaybediyor.
[QUOTE=S r K n]Görüldüğü üzere 08.2010 tarihi itibariye üyeyim bu siteye. Öncelikle açtığınız konu geçen gün aklımdan geçti açayım diye unuttum. 2010 dan 2014-2015 e dek bu siteden çok şey öğrendim. Ve site çok aktifti. Son 2-3 senedir eskisi gibi olmadığı aşikar. Dediğiniz gibi bazı konulara cevap dahi verilmiyor.(belki daha önceden açılmıştır konu ama en azından konu açan bir cevap bir yönlendirme bekler diye düşünüyorum) Yönetim 2015 öncesi ve sonrası konulara cevap verilme istatistiği paylaşsa bariz fark çıkar diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Hocam konu açma ile ilgili sıkıntılar var, site üzerinde değişikliğe gidilip bazı revizyonlar yapılmalı; örn: yeni konu oluşturma sisteminde arama eşleme özelliği olmalı yani konu açmaya çalışırken yazılan başlık ve içerik site içerisinde bir aramadan geçip benzer konular ve başlıklara yönlendirme yapmalı ama bu yapılmıyor bu sebepten durmadan konu açılıyor ve ziyadesiyle bir bilgi kirliliği yaşanıyor , konu ile ilgili bilgi sahibi kimseler de bunlara cevap vermek istemiyor olabilir çünkü genel anlamda daha önce yüzlerce defa cevaba ulaşmış konuları tekrardan farklı başlık ile oluşturan üyeler var yani bu konuda herkes e bir pay düşüyor, üye konuyu açmadan önce arama motoruna örn: "akvaryum.com balik üzerinde beyak leke" şekilde bir arama sağlar ve bundan tatmin olmaz çözüme ulaşamaz ise konu açmalı, diğer kısım moderatör ve yönetim sitenin geri planını bilmediğim için tahmin yürütüyorum , bence kurumsal bir yapı içerisinde olan bir site değil gibi belli periyodik süreçler içinde içerik ayıklama sistemi kaliteli içerik seçimi yapılmıyor site üzerinde sorunlara ve bunların çözümlerine odaklı bir yönetim göremiyorum bunun yerine ne yazık ki elinde cetveli ile konuşana ceza cetveli yersin kafana şekilli bir sistem görüyorum ne yazik ki bu benim görüşüm herkese göre değişir , demem o ki yapila bilecek çok is ve yüksek talep varken sanırım potansiyel ve kapasite eksiği var burda kapasite şahıslar değil yanlış anlaşılmasın yani tam zamanlı kurumsal gelir amacı güden bir site forum vb. Şeklinde olmasını beklerdim , söylemek istediğim çok şey var da bir hesabım daha süresiz engellenmesini istemem şayet bu dediklerimden yine ban yersem yabancı kaynaklara yönelmek zaruriyetim doğacak , ben yabancı dil mezunu olduğumdan bana hava hoş tabi ama buradaki pek çok güzel hobici kardeşimden uzak kalmak uzer beni
[QUOTE=S r K n]Görüldüğü üzere 08.2010 tarihi itibariye üyeyim bu siteye. Öncelikle açtığınız konu geçen gün aklımdan geçti açayım diye unuttum. 2010 dan 2014-2015 e dek bu siteden çok şey öğrendim. Ve site çok aktifti. Son 2-3 senedir eskisi gibi olmadığı aşikar. Dediğiniz gibi bazı konulara cevap dahi verilmiyor.(belki daha önceden açılmıştır konu ama en azından konu açan bir cevap bir yönlendirme bekler diye düşünüyorum) Yönetim 2015 öncesi ve sonrası konulara cevap verilme istatistiği paylaşsa bariz fark çıkar diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Hocam konu açma ile ilgili sıkıntılar var, site üzerinde değişikliğe gidilip bazı revizyonlar yapılmalı; örn: yeni konu oluşturma sisteminde arama eşleme özelliği olmalı yani konu açmaya çalışırken yazılan başlık ve içerik site içerisinde bir aramadan geçip benzer konular ve başlıklara yönlendirme yapmalı ama bu yapılmıyor bu sebepten durmadan konu açılıyor ve ziyadesiyle bir bilgi kirliliği yaşanıyor , konu ile ilgili bilgi sahibi kimseler de bunlara cevap vermek istemiyor olabilir çünkü genel anlamda daha önce yüzlerce defa cevaba ulaşmış konuları tekrardan farklı başlık ile oluşturan üyeler var yani bu konuda herkes e bir pay düşüyor, üye konuyu açmadan önce arama motoruna örn: "akvaryum.com balik üzerinde beyak leke" şekilde bir arama sağlar ve bundan tatmin olmaz çözüme ulaşamaz ise konu açmalı, diğer kısım moderatör ve yönetim sitenin geri planını bilmediğim için tahmin yürütüyorum , bence kurumsal bir yapı içerisinde olan bir site değil gibi belli periyodik süreçler içinde içerik ayıklama sistemi kaliteli içerik seçimi yapılmıyor site üzerinde sorunlara ve bunların çözümlerine odaklı bir yönetim göremiyorum bunun yerine ne yazık ki elinde cetveli ile konuşana ceza cetveli yersin kafana şekilli bir sistem görüyorum ne yazik ki bu benim görüşüm herkese göre değişir , demem o ki yapila bilecek çok is ve yüksek talep varken sanırım potansiyel ve kapasite eksiği var burda kapasite şahıslar değil yanlış anlaşılmasın yani tam zamanlı kurumsal gelir amacı güden bir site forum vb. Şeklinde olmasını beklerdim , söylemek istediğim çok şey var da bir hesabım daha süresiz engellenmesini istemem şayet bu dediklerimden yine ban yersem yabancı kaynaklara yönelmek zaruriyetim doğacak , ben yabancı dil mezunu olduğumdan bana hava hoş tabi ama buradaki pek çok güzel hobici kardeşimden uzak kalmak uzer beni
Yazım Kuralları
Konunun ilk açılımını okudum , haklısınız fakat çözümü çok basit, site içeriğine yazım denetleme koyulur ise bu sorun çözülür ve içerik kalitesini de yükseltmiş olurdunuz sayın yöneticiler.
Konunun ilk açılımını okudum , haklısınız fakat çözümü çok basit, site içeriğine yazım denetleme koyulur ise bu sorun çözülür ve içerik kalitesini de yükseltmiş olurdunuz sayın yöneticiler.
Akvaryumsorusu
100*40*50 mobilyalı a dan z ye tum ekipmanı ike 250 tl ye verdim [EDIT]BuSa,2018-02-19 15:18:36[/EDIT]
100*40*50 mobilyalı a dan z ye tum ekipmanı ike 250 tl ye verdim [EDIT]BuSa,2018-02-19 15:18:36[/EDIT]
Bahçemde Köpek Balığı Beslemek İstiyorum
Merhaba,
Size japon bahçe düzenleme sanatını ve koi havuzunu öneririm internet üzerinden detaylı bilgi edinebilirsiniz, şehir hayatında olmasam ve büyük bahçeli bir evde yaşasam kesinlikle yapardım[:iyi:]
[URL]https://panaromapeyzaj.wordpress.com/tag/japon-bahce-sanati/[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/forum/bahceye_koi_ve_sus_havuzu_yapimi_k864340.asp[/URL][EDIT]BuSa,2018-02-19 00:41:23[/EDIT]
Merhaba,
Size japon bahçe düzenleme sanatını ve koi havuzunu öneririm internet üzerinden detaylı bilgi edinebilirsiniz, şehir hayatında olmasam ve büyük bahçeli bir evde yaşasam kesinlikle yapardım[:iyi:]
[URL]https://panaromapeyzaj.wordpress.com/tag/japon-bahce-sanati/[/URL]
[URL]https://www.akvaryum.com/forum/bahceye_koi_ve_sus_havuzu_yapimi_k864340.asp[/URL][EDIT]BuSa,2018-02-19 00:41:23[/EDIT]
Akvaryumum Kırıldı Ve....
Yalnızca betta varsa ölmez ama su değişimi yapmayı ihmal etmeyin
Yalnızca betta varsa ölmez ama su değişimi yapmayı ihmal etmeyin
Danio Margaritatus ( Galaxy Rasbora )
[QUOTE=hasan_ali05]Ukalalık olarak veya farklı şekilde anlaşılmak istemem ancak sanırım bu hobide biraz yenisiniz diye düşünüyorum eğer öyle değilseniz affola [:)].Ancak tahminimde haklıysam bence high tech akvaryumlara şimdilik pek bulaşmamanızı tavsiye ederim.Hoşunuza giden basit bitkilerden CO2 kullanmadan yapacağınız bir akvaryumda öncelikle bir acemilik atıp aynı zamanda hem bitkili akvaryum işini hemde balıkları tanıyın derim.Daha sonra yine high teche girersiniz.Ancak tecrübe kazanmadan bu işe girerseniz algler ,tutmayan bitkiler ,sakal yosunları gibi sizi hobiden soğutacak bir sürü etmen var.Dediğim gibi bence öncelikle basit bitkiler kullanarak bir akvaryum kurarak bu akvaryumda hem balıklarınızı besleyin hemde bitkili akvaryum işini tanıyın derim.Hassas olması bakımından da evet normalden biraz hassas balıklar olduklarını rahatlıkla söyleyebilirim ancak daha önce high tech bir akvaryumum olmadığı için CO2'e olan tepkilerinin ne olduğunu söylemem doğru olmaz.Ancak tahminde bulunacak olursam küçük bir akvaryum olmasından kaynaklı olduğunu düşündüğüm filtre debisinin düşmesinden bile etkilenebilen balıklar olduğunu göz önünde bulundurursak iyi ayarlanamayan CO2 ten etkilenmekten bence hiç çekinmeyeceklerdir :) .Ancak kesinliklede tavsiye edeceğim çok güzel balıklar.[/QUOTE]
3 yıldır bu hobideyim yaklaşık,
200 litre low tech bozup 50 lt high tech e geçmeyi planlıyorum , daha önce velifera , molly , danio , leopar vatoz , melek, makrakanta ve karides baktim odanın birinde 3 ayri tank vardi hepsini bozdum , araştırmayı sevdiğimden bi işe başlamadan önce epey araştırır öyle başlarım , bu kuruluma 1 ay kadar önce karar verdim daha başlamış değilim henüz ekipman temini yapıyorum, canlılara geçemedim kuruluma ve hardacape e başlamadım acelem yok o arada ne kadar bilgi edinsem kardır bu balığı bana daha önce Refet bey önermişti şimdiye kısmet mis 😊[EDIT]BuSa,2018-02-18 13:37:36[/EDIT]
[QUOTE=hasan_ali05]Ukalalık olarak veya farklı şekilde anlaşılmak istemem ancak sanırım bu hobide biraz yenisiniz diye düşünüyorum eğer öyle değilseniz affola [:)].Ancak tahminimde haklıysam bence high tech akvaryumlara şimdilik pek bulaşmamanızı tavsiye ederim.Hoşunuza giden basit bitkilerden CO2 kullanmadan yapacağınız bir akvaryumda öncelikle bir acemilik atıp aynı zamanda hem bitkili akvaryum işini hemde balıkları tanıyın derim.Daha sonra yine high teche girersiniz.Ancak tecrübe kazanmadan bu işe girerseniz algler ,tutmayan bitkiler ,sakal yosunları gibi sizi hobiden soğutacak bir sürü etmen var.Dediğim gibi bence öncelikle basit bitkiler kullanarak bir akvaryum kurarak bu akvaryumda hem balıklarınızı besleyin hemde bitkili akvaryum işini tanıyın derim.Hassas olması bakımından da evet normalden biraz hassas balıklar olduklarını rahatlıkla söyleyebilirim ancak daha önce high tech bir akvaryumum olmadığı için CO2'e olan tepkilerinin ne olduğunu söylemem doğru olmaz.Ancak tahminde bulunacak olursam küçük bir akvaryum olmasından kaynaklı olduğunu düşündüğüm filtre debisinin düşmesinden bile etkilenebilen balıklar olduğunu göz önünde bulundurursak iyi ayarlanamayan CO2 ten etkilenmekten bence hiç çekinmeyeceklerdir :) .Ancak kesinliklede tavsiye edeceğim çok güzel balıklar.[/QUOTE]
3 yıldır bu hobideyim yaklaşık,
200 litre low tech bozup 50 lt high tech e geçmeyi planlıyorum , daha önce velifera , molly , danio , leopar vatoz , melek, makrakanta ve karides baktim odanın birinde 3 ayri tank vardi hepsini bozdum , araştırmayı sevdiğimden bi işe başlamadan önce epey araştırır öyle başlarım , bu kuruluma 1 ay kadar önce karar verdim daha başlamış değilim henüz ekipman temini yapıyorum, canlılara geçemedim kuruluma ve hardacape e başlamadım acelem yok o arada ne kadar bilgi edinsem kardır bu balığı bana daha önce Refet bey önermişti şimdiye kısmet mis 😊[EDIT]BuSa,2018-02-18 13:37:36[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları aquaticathearmi, 10:50
Canlı Doğuranlar - Neocardina Toplu Ölümler NightWist, 10:09
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Ehtiyar, 23:04
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 10:46
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 10:13
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 10:13
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 10:11
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 10:11
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 10:11
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 10:02
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 09:52
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 09:52
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:47
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 09:29
- Bitki Kumu Karışık Takasa Uygun ozgurnez 09:15
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 08:32
- Flame Moss , Java Moss gyunda 08:32
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 08:32
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 08:32
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 08:32
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 08:32
- Kampanyalı Siyah Bazalt Bitki Kumu Öğretmen Ali 08:09
- Sadece Bursa Endler Sılver Black Flame-cüce Vatoz Öğretmen Ali 08:09
- Yeni Paket-bu Sezonun En Büyük Kampanyası-ücretsiz Öğretmen Ali 08:09
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 07:03
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 07:03
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 06:51
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 06:51
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 06:01
- Akvaryum Ve Malzeme AtlasPoyraz 05:43
- Apistogramma Türleri AtlasPoyraz 05:43
- Taşınma Nedeniyle Toplu Satış ***çok Uygun*** Kfat 01:24
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:22
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:22
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 23:39
- Sadece Takas Selçuks 23:15
- Tayvan Bee M510 23:10
- Tibee - Crs - Cbs - Kaplan Türleri M510 23:10
- Nano Akvaryum LEGEND59 22:47
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
scorpion26,
denizim20,
sina cen,
Hidro Dinamik,
fikret43,
Ozzgur,
yeekim,
EDDY,
EKAR,
zen666,
abunil,
ErayDemirel,
bilginstein,
ciways,
tuncaysargin,
Yücel BOZDEMİR,
rasporasrc,
MuratOzdemir,
bysmokin,
Hiko,
Kınayu,
HalilSefaa,
BilalM.,
WarrenBlePt,
Jeveux,
osmandbnl,
0rnn,
Conix,
Arch.Hüseyin,
Flytheshrimp,
GETS34,
Umt61,
cancoma,
nakkas__45,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
