ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
casiraghi
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Mayıs 2014 14:42
Son Ziyaret:
22 Eylül 2023 21:55
Toplam Mesaj:
18 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
sinan tüysüz
Doğum Tarihi:
18 Nisan 1991
Yaş:
35
İl:
Edirne
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
60x30x36
hepinize teşekkür ederim arkadaşlar. tavsiyelerinizi değerlendireceğim. dış filtre malzeme dizlimi ile ilgili bir kaç sorum olacak. elimde seramik halka, biyolojik substrat, zeolit, seachem purigen ve elyaf var. ayrıca filtrenin içinde gelen mavi, sarı ve siyah süngerlerden mevcut. bu üç sünger normalde bütün alanı dolduruyor sadece üstten ve alttan ızgara sonrası boşluklar kalıyor. aynı filtreyi edirnedeki öğrenci evimde de kullanıyorum ondaki dizilimi iki süngeri çıkarıp yukarıdan aşşağıya şu şekilde yapmıştım:
(filtre sunsun hw603b suyu üstten alıp alttan veriyor)
seramik halka
------
elyaf
------
mavi sünger
------
elyaf
------
biyolojik substrat
------
elyaf
------
zeolit
------
elyaf
şuan ek olarak 50 gramlık seachem purigen de var elimde. sizce sıralama bu şekilde doğru mudur? her katman arasında elyaf kullanımına gerek var mı? sıralamada sıkıntı yoksa purigeni bu sıralamanın neresine koymalıyım?
hepinize teşekkür ederim arkadaşlar. tavsiyelerinizi değerlendireceğim. dış filtre malzeme dizlimi ile ilgili bir kaç sorum olacak. elimde seramik halka, biyolojik substrat, zeolit, seachem purigen ve elyaf var. ayrıca filtrenin içinde gelen mavi, sarı ve siyah süngerlerden mevcut. bu üç sünger normalde bütün alanı dolduruyor sadece üstten ve alttan ızgara sonrası boşluklar kalıyor. aynı filtreyi edirnedeki öğrenci evimde de kullanıyorum ondaki dizilimi iki süngeri çıkarıp yukarıdan aşşağıya şu şekilde yapmıştım:
(filtre sunsun hw603b suyu üstten alıp alttan veriyor)
seramik halka
------
elyaf
------
mavi sünger
------
elyaf
------
biyolojik substrat
------
elyaf
------
zeolit
------
elyaf
şuan ek olarak 50 gramlık seachem purigen de var elimde. sizce sıralama bu şekilde doğru mudur? her katman arasında elyaf kullanımına gerek var mı? sıralamada sıkıntı yoksa purigeni bu sıralamanın neresine koymalıyım?
60x30x36
Taşları doğadan topladım, ne olarak geçiyor bilmiyorum fakat yaşadığım yerde fazlasıyla mevcut. bonsaiden ben de tam olarak emin değilim, çok fazla arkaplan bitkisi kullanılmayan sade tasarımlarda iyi durduğunu düşünüyorum. tüplü sistemi maliyeti açısından şimdilik düşünmüyorum, mayalı sistem ile verim alamadığım takdirde geçmeyi düşünebilirim. aydınlatmayı henüz tamamlamadım, toplamda yaklaşık 2500 lümenlik bir powerled sistemi. yabancı forumlarda gördüğüm kadarıyla aynı değerler ile cuba gibi ışık gereksinimi yüksek bitkiler dahi sorunsuz yetiştirilebiliyor. yanlış anlaşılmasın fotoğrafta görülen sadece bir el feneri :)
Taşları doğadan topladım, ne olarak geçiyor bilmiyorum fakat yaşadığım yerde fazlasıyla mevcut. bonsaiden ben de tam olarak emin değilim, çok fazla arkaplan bitkisi kullanılmayan sade tasarımlarda iyi durduğunu düşünüyorum. tüplü sistemi maliyeti açısından şimdilik düşünmüyorum, mayalı sistem ile verim alamadığım takdirde geçmeyi düşünebilirim. aydınlatmayı henüz tamamlamadım, toplamda yaklaşık 2500 lümenlik bir powerled sistemi. yabancı forumlarda gördüğüm kadarıyla aynı değerler ile cuba gibi ışık gereksinimi yüksek bitkiler dahi sorunsuz yetiştirilebiliyor. yanlış anlaşılmasın fotoğrafta görülen sadece bir el feneri :)
60x30x36
Fotoğraf:
Boyut (cm): 60x30x36
Kapasite (litre): 64
Canlılar: henüz yok. ember tetra eklemeyi düşünüyorum
Malzemeler: lav kırığı, dere kumu, silis kum, henüz tamamlamadığım dıy aquasky
Akvaryum Bakımı:
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
yaklaşık bir aydır, herşeyiyle sıfırdan bir akvaryum kurmaya çalışıyorum. ilk olarak camları kestirerek başladım işe ve şuan geldiğim nokta bu. suyun ve tabanın oturması için bugün akvaryumu yarısına kadar doldurdum. bakteri kültürü olarak seachem stability kullanmayı düşünüyorum. bir hafta sonra 15 günlüğüne tatile çıkacağım, bu yüzden tabanın oturması için epey vakit olacak. geldiğimde de bitkileri eklemeye başlayacağım. arka kısma biraz daha kum ekleyip yükseltmeyi ve tabanın büyük bir kısmını (ön taraf hariç) cuba ile kaplamayı düşünüyorum. kayaların olduğu kısımlarda da tek tük parvula kullanacağım. arka plan bitkisi olarak aklımda ammania bonsai var. en son olarak da 8li bir ember tetra sürüsü ekleyeceğim. belki sonradan karides de ekleyebilirim. şimdilik bu kadar.
Fotoğraf:
Boyut (cm): 60x30x36
Kapasite (litre): 64
Canlılar: henüz yok. ember tetra eklemeyi düşünüyorum
Malzemeler: lav kırığı, dere kumu, silis kum, henüz tamamlamadığım dıy aquasky
Akvaryum Bakımı:
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
yaklaşık bir aydır, herşeyiyle sıfırdan bir akvaryum kurmaya çalışıyorum. ilk olarak camları kestirerek başladım işe ve şuan geldiğim nokta bu. suyun ve tabanın oturması için bugün akvaryumu yarısına kadar doldurdum. bakteri kültürü olarak seachem stability kullanmayı düşünüyorum. bir hafta sonra 15 günlüğüne tatile çıkacağım, bu yüzden tabanın oturması için epey vakit olacak. geldiğimde de bitkileri eklemeye başlayacağım. arka kısma biraz daha kum ekleyip yükseltmeyi ve tabanın büyük bir kısmını (ön taraf hariç) cuba ile kaplamayı düşünüyorum. kayaların olduğu kısımlarda da tek tük parvula kullanacağım. arka plan bitkisi olarak aklımda ammania bonsai var. en son olarak da 8li bir ember tetra sürüsü ekleyeceğim. belki sonradan karides de ekleyebilirim. şimdilik bu kadar.
pleksiglass malzemeler
İşini hakkını vererek yapan bir kuruluş olduğunu düşünmüyorum açıkcası. bundan iki hafta kadar önce yaptığım alışverişte, mail yoluyla özellikle belirtmiş ve karşı tarafın onayını almış olmama rağmen özel kesim için yolladığım çizim dikkate alınmadan gönderilmişti pleksiler. açıklama olarak "dalgınlığımıza gelmiş" cevabını aldım. ayrıca sonradan farkettim ki aynı boyutlarda olması gereken iki parçadan birinin kalınlığı isteğimden 1mm inceydi. yine bu sorunu da belirttiğimde imalat endeksli kalınlık farklarının olabileceği söylendi. kalınlık farkının önüne geçmek için aynı boyutlardaki iki parçayı aynı kalıp pleksiden kesmek yine dalgın bir anlarına denk gelip, akıllarına gelmemiş olmalı. verilen hizmet fikir olarak güzel fakat alternatif ve deneyim eksikliği pratikte çeşitli sorunların oluşmasına sebep olabiliyor.
İşini hakkını vererek yapan bir kuruluş olduğunu düşünmüyorum açıkcası. bundan iki hafta kadar önce yaptığım alışverişte, mail yoluyla özellikle belirtmiş ve karşı tarafın onayını almış olmama rağmen özel kesim için yolladığım çizim dikkate alınmadan gönderilmişti pleksiler. açıklama olarak "dalgınlığımıza gelmiş" cevabını aldım. ayrıca sonradan farkettim ki aynı boyutlarda olması gereken iki parçadan birinin kalınlığı isteğimden 1mm inceydi. yine bu sorunu da belirttiğimde imalat endeksli kalınlık farklarının olabileceği söylendi. kalınlık farkının önüne geçmek için aynı boyutlardaki iki parçayı aynı kalıp pleksiden kesmek yine dalgın bir anlarına denk gelip, akıllarına gelmemiş olmalı. verilen hizmet fikir olarak güzel fakat alternatif ve deneyim eksikliği pratikte çeşitli sorunların oluşmasına sebep olabiliyor.
Dıy aquasky led armatür
abi ince sürücü bulamıyorum. bulup armatür içinde kullanabilsem daha iyi olacaktı. sanırım senin de tavsiye ettiğin şekilde dışarda kullanacağım. tam olarak nasıl olacağı şekillenmedi kafamda ama sürücü gözükmesin istiyorum.
casiraghi 2014-07-17 00:39:35
abi ince sürücü bulamıyorum. bulup armatür içinde kullanabilsem daha iyi olacaktı. sanırım senin de tavsiye ettiğin şekilde dışarda kullanacağım. tam olarak nasıl olacağı şekillenmedi kafamda ama sürücü gözükmesin istiyorum.
Dıy aquasky led armatür
malzeme temininden sonra sıra işçilikteydi. abim makine mühendisi olduğundan bu konuda çok fazla zorlanmadım. ben nasıl bir şey istediğimi söyledim gerisini ona bıraktım. işyerindeki cnc dolu olduğundan bütün işi freze ile hallettik. cnc kadar kusursuz olmasa da iyi iş çıkardığını düşünüyorum. sırasıyla anlatmak gerekirse şu yolları izledik:
henüz işlenmemiş malzemeler:

ayaklara 6mmlik cama oturma payını açtık:



alüminyumun altına gelecek pleksinin ortasından dikdörtgen bir parça çıkardık. ledler bu kısıma gelecek:


alüminyum levhaya pcbleri sabitlemek için vida delikleri açtık ve klavuz çektik:

ledlerin daha etkili soğuması için alüminyum levhaya 6lık freze ile kanallar açtık:

Şimdilik son halleri:




casiraghi 2014-07-16 23:47:37
malzeme temininden sonra sıra işçilikteydi. abim makine mühendisi olduğundan bu konuda çok fazla zorlanmadım. ben nasıl bir şey istediğimi söyledim gerisini ona bıraktım. işyerindeki cnc dolu olduğundan bütün işi freze ile hallettik. cnc kadar kusursuz olmasa da iyi iş çıkardığını düşünüyorum. sırasıyla anlatmak gerekirse şu yolları izledik:
henüz işlenmemiş malzemeler:
ayaklara 6mmlik cama oturma payını açtık:
alüminyumun altına gelecek pleksinin ortasından dikdörtgen bir parça çıkardık. ledler bu kısıma gelecek:
alüminyum levhaya pcbleri sabitlemek için vida delikleri açtık ve klavuz çektik:
ledlerin daha etkili soğuması için alüminyum levhaya 6lık freze ile kanallar açtık:
Şimdilik son halleri:
Dıy aquasky led armatür
Driver hariç bütün malzemeleri topladım sayılır. Böyle ince bir tasarıma uygun boyutta sürücü bulmak zor sanırım. pleksi tarafında 8mmlik bir boşluk var. 8mmlik alüminyuma da 6mmlik bir kanal açılsa toplamda 14mmlik bir kullanılabilir yükseklik elde ediyorum. Baktığım çoğu driverin yüksekliği en az 20mm. Bu sorunu nasıl aşabilirim onun üzerine yoğunlaştım şimdilik. Daha önce yaptığınız işlere bakıldığında sizin tasarımınızın da güzel olacağı konusunda şüphe yok. Konuyu açtığınızda takipçiniz olacağım. Kolay gelsin.
Driver hariç bütün malzemeleri topladım sayılır. Böyle ince bir tasarıma uygun boyutta sürücü bulmak zor sanırım. pleksi tarafında 8mmlik bir boşluk var. 8mmlik alüminyuma da 6mmlik bir kanal açılsa toplamda 14mmlik bir kullanılabilir yükseklik elde ediyorum. Baktığım çoğu driverin yüksekliği en az 20mm. Bu sorunu nasıl aşabilirim onun üzerine yoğunlaştım şimdilik. Daha önce yaptığınız işlere bakıldığında sizin tasarımınızın da güzel olacağı konusunda şüphe yok. Konuyu açtığınızda takipçiniz olacağım. Kolay gelsin.
Dıy aquasky led armatür
bitkili tanklarda smd led kullanımı hakkında bir bilgim yok açıkcası. aquaskyın smd led kullandığını gördüğümde ben de şaşırmıştım. benim temin edebileceğim smd ledler ile aquaskyda kullanılan aynı kalite ve işlevde olur mu bilmiyorum. power ledlerin bitkili tanklarda kullanımı hakkında bir çok örnek ve makaleye ulaşabiliyoruz. bu konuda en büyük yardımı zamanında mustafa abiden(darkaura) almıştım. ledlerin renk oranlarını da onun önerilerini ve şuradaki kullanım oranlarını referans alarak oluşturdum. derin kırmızı fotosentez için oldukça önemli bir dalga boyu 3de1 oranında kullanılması öneriliyor. çok fazla kırmızı tonlarında bir görüntüyü ben de tercih etmem, gerekirse ortaya koyduğum standart kırmızıyı beyaz olarak değişebilirim. günışığını da daha canlı bir görüntü için ekledim. linkini verdiğim alman forumunda günışığının kattığı farkı görmek mümkün. yosun sorununun bir şekilde önüne geçilebilir diye düşünüyorum. başta 1watt power ledler için alüminyumun soğutma konusunda yeterli olacağını düşünüyordum fakat dediğiniz gibi ekstradan bir fana ihtiyaç duyulabilir. bu konuda daha tecrübeli arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum. alüminyumu pleksiye sıfırlamak sorun değil yapılabilir fakat power ledlerin pcb ile birlikte yüksekliğini hesaba katınca kalan 4mmlik bir yükseklik yeterli gelmeyebilir. bu yüzden power ledli bir aquasky için tasarımda değişiklik şart.
casiraghi 2014-07-07 21:32:58
bitkili tanklarda smd led kullanımı hakkında bir bilgim yok açıkcası. aquaskyın smd led kullandığını gördüğümde ben de şaşırmıştım. benim temin edebileceğim smd ledler ile aquaskyda kullanılan aynı kalite ve işlevde olur mu bilmiyorum. power ledlerin bitkili tanklarda kullanımı hakkında bir çok örnek ve makaleye ulaşabiliyoruz. bu konuda en büyük yardımı zamanında mustafa abiden(darkaura) almıştım. ledlerin renk oranlarını da onun önerilerini ve şuradaki kullanım oranlarını referans alarak oluşturdum. derin kırmızı fotosentez için oldukça önemli bir dalga boyu 3de1 oranında kullanılması öneriliyor. çok fazla kırmızı tonlarında bir görüntüyü ben de tercih etmem, gerekirse ortaya koyduğum standart kırmızıyı beyaz olarak değişebilirim. günışığını da daha canlı bir görüntü için ekledim. linkini verdiğim alman forumunda günışığının kattığı farkı görmek mümkün. yosun sorununun bir şekilde önüne geçilebilir diye düşünüyorum. başta 1watt power ledler için alüminyumun soğutma konusunda yeterli olacağını düşünüyordum fakat dediğiniz gibi ekstradan bir fana ihtiyaç duyulabilir. bu konuda daha tecrübeli arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum. alüminyumu pleksiye sıfırlamak sorun değil yapılabilir fakat power ledlerin pcb ile birlikte yüksekliğini hesaba katınca kalan 4mmlik bir yükseklik yeterli gelmeyebilir. bu yüzden power ledli bir aquasky için tasarımda değişiklik şart.
Dıy aquasky led armatür
Ada imzalı aquasky led armatürleri hep çok estetik bulmuşumdur. Elimden geldiğince, benzer bir tasarımla power led kullanarak kendi armatürümü yapmaya çalışacağım. ilk olarak çizimini yaparak başladım işe. şuan için tek sorun uygun boyutlarda power led driver bulamıyor oluşum.

casiraghi 2014-07-07 19:26:15
Ada imzalı aquasky led armatürleri hep çok estetik bulmuşumdur. Elimden geldiğince, benzer bir tasarımla power led kullanarak kendi armatürümü yapmaya çalışacağım. ilk olarak çizimini yaparak başladım işe. şuan için tek sorun uygun boyutlarda power led driver bulamıyor oluşum.

Hangi Baligi Beslemeliyim?
Seyir zevki yüksek olsun istiyorsanız sürü balıklarını öneririm. Rasbora ve tetra türleri
Seyir zevki yüksek olsun istiyorsanız sürü balıklarını öneririm. Rasbora ve tetra türleri
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl pianoƒish, 04:58
Filtreleme Seçenekleri - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
