ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ADONİS
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
16
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Mart 2012 13:55
Son Ziyaret:
09 Ekim 2021 01:32
Toplam Mesaj:
63 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Serdar Kumpas
Küçükyalı/Maltepe/İSTANBUL
[img]photo.php?fbid=10152483286409614&set=a.10150475040324614.385513.803984613&type=3&theater[/img]
SON 10 MESAJI
Yumurtamı Bakterimi ?
Çöpçü yumurtasına benzettim. Uygun olduğunu düşündüğü her yere bırakabilir yumurtalarını. Eğer çöpçü varsa tankta çok büyük ihtimal onların yumurtasıdır...
Çöpçü yumurtasına benzettim. Uygun olduğunu düşündüğü her yere bırakabilir yumurtalarını. Eğer çöpçü varsa tankta çok büyük ihtimal onların yumurtasıdır...
Bu Nedir?
Adinsalyangoza benzettim. Görüntü kirliliğinden başka bir zararı yok. Tam tersine iyi temizlik yaparlar. Çok çabuk çoğalırlar. Genellikle yeni bitki eklemesiyle transfer olurlar...
Adi salyangoz demek istemiştim, klavye azizliği
Adinsalyangoza benzettim. Görüntü kirliliğinden başka bir zararı yok. Tam tersine iyi temizlik yaparlar. Çok çabuk çoğalırlar. Genellikle yeni bitki eklemesiyle transfer olurlar...
Adi salyangoz demek istemiştim, klavye azizliği
Tetratec EX 2400
Hortumlar kontrol edilmeli. kırılma yada tıkanma varmı diye. mıknatıs temizlenmeli. filtrenin akvaryumla mesafesi ,açısı kontrol edilmeli. çok aşağıda kalmışsa zorlanacaktır, çok yukarıdaysa debisi düşer. bunlar kontrol edildikten ve hatalar giderildikten sonra düzelmesi gerekir.
Hortumlar kontrol edilmeli. kırılma yada tıkanma varmı diye. mıknatıs temizlenmeli. filtrenin akvaryumla mesafesi ,açısı kontrol edilmeli. çok aşağıda kalmışsa zorlanacaktır, çok yukarıdaysa debisi düşer. bunlar kontrol edildikten ve hatalar giderildikten sonra düzelmesi gerekir.
AKVARYUMA SALATALIK ATSAM SU DEĞERLERİNİ BOZARMI?
Suda uzun süre kalmazsa sorun olmaz. büyük bir parça değilde balıkların kısa sürede tüketebileceği miktarda olursa daha iyi olur.
Suda uzun süre kalmazsa sorun olmaz. büyük bir parça değilde balıkların kısa sürede tüketebileceği miktarda olursa daha iyi olur.
Zeolitten Anlayan
İşin gerçeği yazdıklarımın ardında yorum gelince sanırım ön yargılarımdan kaynaklı yada genelde forumlarda gruplarda karsılasılan bir durum olmasından kaynaklı okumak bile içimden gelmedi ama şimdi iyiki okumusum diyorum. çünkü malesef ülkemiz genelinde diyebileceğim kadar cok karsılasılan sey tartışmayı becerememek, durduk yere gerginlik çıkarıp, çok olumlu neticeler alınabileceği halde tartışmayı kavgaya cevirmekte üstümüze yok :) konuyu çok dagıtmakta istemiyorum. bir çok filtre malzemesi üretimi vaya satışı yapan firmalar hala zeolit satışı yapıyorlar sadece bazıları farklı isimler kullanıyor. plastik , mika vs saçma sapan hiç bir işe yaramayan ürünler kullanmaktansa zeolit en güzel ürünlerden bence . hem gözenekli yapısı sayesinde yararlı bakterilere konak olur hemde yukarıda saydıgım diğer özelliklere sahip olması bence en iyi malzeme kılıyor zeoliti. yani kısaca (özellikle bu benim fikrim ,deneyimim ve gözlemim ) zeolit ve aktif karbon kloru ve eğer hastalıkla ilgili bir kimyasal kullanılmıssa bu kimyasalı tutuyor yani amonyagı tutmuyor. yararlı bakterilerin en iyi tutundugu alanı yaratması sayesinde nitrat oluşmasını engelliyor haliyle nitrit ve dolasıyla amonyak olusmuyor. zeolite benzer alan yaratan seramik halkalarıda kullanıyorum , bu ürünlerin aralarına 5 cm kalınlıgında iri gözenekli süngerde kullanıyorum ve ilk su girişine yani kaba kirlerin ilk temas ettiği yerede elyaf kullanıp bu elyafı her gün en kötü 2 günde bir değiştiriyorum. bu sayede sump sürekli temiz ve sadece biyolojik döngü için iş yapıyor. her gün dip çekimi ve su değişimi yaptıgım içinde mekanik temizlik benim üzerime kalıyor, düzen hiç bozulmamış oluyor. tuz olayına gelirsek özellikle garibim malawilerde kullanılıyor. avuc avuc diyebilirim. su dengesi sürekli bozuluyor. iletkenlik yükseliyor haliyle kh, dgh yükseliyor ph dalgalanma yasıyor. balıklar bundan dolayı stres yasıyor. hatta bazı arkadaslar bir kapta eritmeden direk tanka atıyorlar ve balıkların tuzu yem zannedip yemelerini iyi bir şey yapmıs gibi övünerek anlatıyorlar. bu durum balıkların iç organlarında başlangıcta olmasa bile sorun yaratıyor ve zamanla bağısıklık sistemleri çöküyor ve ani ölümler geliyor. evet tuz mikrop öldürür ama cok cok fazla kullanmak gerekir. bu miktar zaten balıklarıda öldüreceğinden uygunsuz, avucla tuz atmak zamanla yavas ölüm demek. en uygun ölçü su değişimi yapılan tanklar için gecerli haftada 1 kere 100 lt ye 1 cay kasıgıdır. yani kısaca bence zeolit birden suyu bulandırıp amonyak patlatmaz ama şu an olmasa bile en uygun zamanda tanklardan biri boşaldıgında denemek istiyorum. yüksek miktarda tuz atıp basında beklicem :) sağlıcakla kalın.
İşin gerçeği yazdıklarımın ardında yorum gelince sanırım ön yargılarımdan kaynaklı yada genelde forumlarda gruplarda karsılasılan bir durum olmasından kaynaklı okumak bile içimden gelmedi ama şimdi iyiki okumusum diyorum. çünkü malesef ülkemiz genelinde diyebileceğim kadar cok karsılasılan sey tartışmayı becerememek, durduk yere gerginlik çıkarıp, çok olumlu neticeler alınabileceği halde tartışmayı kavgaya cevirmekte üstümüze yok :) konuyu çok dagıtmakta istemiyorum. bir çok filtre malzemesi üretimi vaya satışı yapan firmalar hala zeolit satışı yapıyorlar sadece bazıları farklı isimler kullanıyor. plastik , mika vs saçma sapan hiç bir işe yaramayan ürünler kullanmaktansa zeolit en güzel ürünlerden bence . hem gözenekli yapısı sayesinde yararlı bakterilere konak olur hemde yukarıda saydıgım diğer özelliklere sahip olması bence en iyi malzeme kılıyor zeoliti. yani kısaca (özellikle bu benim fikrim ,deneyimim ve gözlemim ) zeolit ve aktif karbon kloru ve eğer hastalıkla ilgili bir kimyasal kullanılmıssa bu kimyasalı tutuyor yani amonyagı tutmuyor. yararlı bakterilerin en iyi tutundugu alanı yaratması sayesinde nitrat oluşmasını engelliyor haliyle nitrit ve dolasıyla amonyak olusmuyor. zeolite benzer alan yaratan seramik halkalarıda kullanıyorum , bu ürünlerin aralarına 5 cm kalınlıgında iri gözenekli süngerde kullanıyorum ve ilk su girişine yani kaba kirlerin ilk temas ettiği yerede elyaf kullanıp bu elyafı her gün en kötü 2 günde bir değiştiriyorum. bu sayede sump sürekli temiz ve sadece biyolojik döngü için iş yapıyor. her gün dip çekimi ve su değişimi yaptıgım içinde mekanik temizlik benim üzerime kalıyor, düzen hiç bozulmamış oluyor. tuz olayına gelirsek özellikle garibim malawilerde kullanılıyor. avuc avuc diyebilirim. su dengesi sürekli bozuluyor. iletkenlik yükseliyor haliyle kh, dgh yükseliyor ph dalgalanma yasıyor. balıklar bundan dolayı stres yasıyor. hatta bazı arkadaslar bir kapta eritmeden direk tanka atıyorlar ve balıkların tuzu yem zannedip yemelerini iyi bir şey yapmıs gibi övünerek anlatıyorlar. bu durum balıkların iç organlarında başlangıcta olmasa bile sorun yaratıyor ve zamanla bağısıklık sistemleri çöküyor ve ani ölümler geliyor. evet tuz mikrop öldürür ama cok cok fazla kullanmak gerekir. bu miktar zaten balıklarıda öldüreceğinden uygunsuz, avucla tuz atmak zamanla yavas ölüm demek. en uygun ölçü su değişimi yapılan tanklar için gecerli haftada 1 kere 100 lt ye 1 cay kasıgıdır. yani kısaca bence zeolit birden suyu bulandırıp amonyak patlatmaz ama şu an olmasa bile en uygun zamanda tanklardan biri boşaldıgında denemek istiyorum. yüksek miktarda tuz atıp basında beklicem :) sağlıcakla kalın.
Zeolitten Anlayan
Senelerdir zeolit kullanırım faydasından başka bir şeyini görmedim. harika bir bakteri kültürü yatagı , yuvasıdır, suyu yumusatır, suyu cok iyi temizler , ilaç kalıntılarını temizler , suya mineral katar, kokuyu alır. birebir görüştüğüm ve benim gibi sump larında , filtrelerinde zeolit kullanan hiç bir arkadasımda bu salınım olayı yasanmadı. hiç abartı olmadan söylüyorum en az bir senedir ne değiştiler nede temizlendiler ki bizler discus besleyen kişiler ev yapımı dana yüreğiyle günde en az 5 sefer yemleme yaptıgımız için sularımızda o derece kirlenir. bu salınım olayını aktif kömürdede cok duydum ama kullanmadıgım için görüş bildirmek istemem. demem o ki eğer salınım yaptıgını düşünen kişiler varsa bence kulaktan dolma konusuyorlar , şahit olan varsa bence baska bir sebeptendir ve o sorunu açilen bulmalılar. bana göre sehir efsanesinden başka bir sey değildir. kendi görüşümü bildirdim kimse alınmasın gücenmesin lütfen. buna benzer öyle cok konu varki gerçek olmayan şaşırırsınız. mesela balıkta bir yara oluşmuş hemen ısıtıcı yakmış derler. arkadaş gördünmü? gördünde neden kurtarmadın? biraz üstelesen hemen ee kem küm ben yoktum , işte veya okuldaydım geldiğimde böyle olmuştu. o zaman nerden biliyorsun ? tahmin ettim. dış parazitte tuz kullanıp balığı kurtarma olayıda efsanedir. tuz en fazla 100 lt ye 1 çay kasıgı kullanılır bu da sadece haftada bir keredir. doğal kaya tuzu veya deniz tuzu olmalıdır. amaç suya mineral desteği vermektir. daha fazlası zararlıdır. lütfen olusturdugumuz camdan hapishanelerde bu canlara uygun kosullarda ve bilinçli bir şekilde bakalım.
Bu arada almış oldugunuz ürün evet filtre malzemesidir , kullanmanızda hiç bir sakınca yok. genellikle havuzlarda kullanılır. kuyu suyu arıtmada yada içme suyu arıtma için kartuşlarda kullanılan üründür.
Senelerdir zeolit kullanırım faydasından başka bir şeyini görmedim. harika bir bakteri kültürü yatagı , yuvasıdır, suyu yumusatır, suyu cok iyi temizler , ilaç kalıntılarını temizler , suya mineral katar, kokuyu alır. birebir görüştüğüm ve benim gibi sump larında , filtrelerinde zeolit kullanan hiç bir arkadasımda bu salınım olayı yasanmadı. hiç abartı olmadan söylüyorum en az bir senedir ne değiştiler nede temizlendiler ki bizler discus besleyen kişiler ev yapımı dana yüreğiyle günde en az 5 sefer yemleme yaptıgımız için sularımızda o derece kirlenir. bu salınım olayını aktif kömürdede cok duydum ama kullanmadıgım için görüş bildirmek istemem. demem o ki eğer salınım yaptıgını düşünen kişiler varsa bence kulaktan dolma konusuyorlar , şahit olan varsa bence baska bir sebeptendir ve o sorunu açilen bulmalılar. bana göre sehir efsanesinden başka bir sey değildir. kendi görüşümü bildirdim kimse alınmasın gücenmesin lütfen. buna benzer öyle cok konu varki gerçek olmayan şaşırırsınız. mesela balıkta bir yara oluşmuş hemen ısıtıcı yakmış derler. arkadaş gördünmü? gördünde neden kurtarmadın? biraz üstelesen hemen ee kem küm ben yoktum , işte veya okuldaydım geldiğimde böyle olmuştu. o zaman nerden biliyorsun ? tahmin ettim. dış parazitte tuz kullanıp balığı kurtarma olayıda efsanedir. tuz en fazla 100 lt ye 1 çay kasıgı kullanılır bu da sadece haftada bir keredir. doğal kaya tuzu veya deniz tuzu olmalıdır. amaç suya mineral desteği vermektir. daha fazlası zararlıdır. lütfen olusturdugumuz camdan hapishanelerde bu canlara uygun kosullarda ve bilinçli bir şekilde bakalım.
Bu arada almış oldugunuz ürün evet filtre malzemesidir , kullanmanızda hiç bir sakınca yok. genellikle havuzlarda kullanılır. kuyu suyu arıtmada yada içme suyu arıtma için kartuşlarda kullanılan üründür.
Malawi Akvaryumum
Yaptığım yorumda sorunun cevabı var zaten. balık sayısı azaltılacak, su değişimi yapılacak ve yemleme arttırılacak. kolay gelsin
Yaptığım yorumda sorunun cevabı var zaten. balık sayısı azaltılacak, su değişimi yapılacak ve yemleme arttırılacak. kolay gelsin
Melek Balığında Şeffaf Dışkı
Genellikle discus ve melek türlerinde protozoa sebepli beyaz dışkı görünür. ısıyı arttırmak fayda sağlıyacaktır. ilerlemiş durumda ve ısı ile geçmiyorsa eczanelerden temin edilebilen flagyl 50 lt suya 1 tablet gelecek sekilde kullanılmalı, çok ilerlemişse 40 lt ye 1 tablet kullanılabilir. bakteri kültürüne zarar vermez. ana tankta uygulama yapılabilir. en güzel yöntem su piresi temin edip bu ilacı pirelere iki saat kadar emdirip hasta olan balığa yedirmektir. geçmiş olsun. ( artık eczaneler antibiyotik türevi ilaçları recetesiz vermiyorlar, bir veterinere durumu anlatıp rica edip recete alabilirsin)
Genellikle discus ve melek türlerinde protozoa sebepli beyaz dışkı görünür. ısıyı arttırmak fayda sağlıyacaktır. ilerlemiş durumda ve ısı ile geçmiyorsa eczanelerden temin edilebilen flagyl 50 lt suya 1 tablet gelecek sekilde kullanılmalı, çok ilerlemişse 40 lt ye 1 tablet kullanılabilir. bakteri kültürüne zarar vermez. ana tankta uygulama yapılabilir. en güzel yöntem su piresi temin edip bu ilacı pirelere iki saat kadar emdirip hasta olan balığa yedirmektir. geçmiş olsun. ( artık eczaneler antibiyotik türevi ilaçları recetesiz vermiyorlar, bir veterinere durumu anlatıp rica edip recete alabilirsin)
Kaya Tuzu Atayımmı
Türlerin uyumu hakkında cok fazla bir şey söylemek istemiyorum ama genel olarak tek tür beslenmesi taraftarıyım. illa renk cümbüşü olsun göze daha güzel görünsün durumu varsa diyetlerinin uyumu göz önünde bulundurulmalı. yani kısaca bitkisel proteine ihtiyaç duyanla hayvansal proteine ihtiyaç duyan ( otçul - etçil) balıkların aynı ortamda beslenmesi bence doğru değil. tabi tank hacmide önemli tecrübede. yani ben yaptım oldudan ziyade doğrusunu anlatmak daha iyidir diye düşünüyorum. tuz olayına gelirsekte ben senelerdir hep söyledim ve söylemeye devam edeceğim. tuz kullanmayın arkadaşlar. illaki kullanılacaksa doğru ölçüsü (su değişimlerinin aksatılmadıgı dengeli bir biyolojik döngüye sahip tanklardan bahsediyorum) 100 lt ye 1 çay kasıgı tuz mineral acısından suyu zenginleştirir balıklara fayda sağlar. bunun haricinde bir avuç iki avuç tuz kullanılmaz. bazı arkadaşlar direk suya atıp balıklarda yedi diyerek keyifle anlatıyorlar sonrasındada demek ihtiyaçları varmıs diyorlar. hayır arkadaslar, ihtiyacları yok sadece yem zannedip yiyorlar ve belli bir süre sonra iç organları zarar görüryor, bagısıklık sistemleri çöküyor ve ölüyorlar. çogu kişinin artık dişilerim yumurta tutmuyor, erkeğim dişileri kovalamıyor yada dün hiç bir şeyleri yoktu sabah ölü buldum sebebi nedir gibi soruların yanıtı yüzde seksen tuzdur. tuzun mikropları öldürebilmesi için çok yüksek miktarlarda kullanmak gerekir ama balıklarda bu durumdan zarar görür ölürler. yukarıda belirttiğim ölçüde kullanılailecek tuzda rafine edilmemiş doğal kaya tuzu olmalı (84 mineralli) kolay gelsin.
Türlerin uyumu hakkında cok fazla bir şey söylemek istemiyorum ama genel olarak tek tür beslenmesi taraftarıyım. illa renk cümbüşü olsun göze daha güzel görünsün durumu varsa diyetlerinin uyumu göz önünde bulundurulmalı. yani kısaca bitkisel proteine ihtiyaç duyanla hayvansal proteine ihtiyaç duyan ( otçul - etçil) balıkların aynı ortamda beslenmesi bence doğru değil. tabi tank hacmide önemli tecrübede. yani ben yaptım oldudan ziyade doğrusunu anlatmak daha iyidir diye düşünüyorum. tuz olayına gelirsekte ben senelerdir hep söyledim ve söylemeye devam edeceğim. tuz kullanmayın arkadaşlar. illaki kullanılacaksa doğru ölçüsü (su değişimlerinin aksatılmadıgı dengeli bir biyolojik döngüye sahip tanklardan bahsediyorum) 100 lt ye 1 çay kasıgı tuz mineral acısından suyu zenginleştirir balıklara fayda sağlar. bunun haricinde bir avuç iki avuç tuz kullanılmaz. bazı arkadaşlar direk suya atıp balıklarda yedi diyerek keyifle anlatıyorlar sonrasındada demek ihtiyaçları varmıs diyorlar. hayır arkadaslar, ihtiyacları yok sadece yem zannedip yiyorlar ve belli bir süre sonra iç organları zarar görüryor, bagısıklık sistemleri çöküyor ve ölüyorlar. çogu kişinin artık dişilerim yumurta tutmuyor, erkeğim dişileri kovalamıyor yada dün hiç bir şeyleri yoktu sabah ölü buldum sebebi nedir gibi soruların yanıtı yüzde seksen tuzdur. tuzun mikropları öldürebilmesi için çok yüksek miktarlarda kullanmak gerekir ama balıklarda bu durumdan zarar görür ölürler. yukarıda belirttiğim ölçüde kullanılailecek tuzda rafine edilmemiş doğal kaya tuzu olmalı (84 mineralli) kolay gelsin.
Rasbora Sürüsünü Büyütme De Sıkıntı Olurmu...
Işıgın uzun süre açık kalması, ışığın çok güçlü olması yada sudaki akıntının fazla olmasında sebep bazen bu tarz davranışlarda bulunabiliyorlar. neonlarda rasboralarda sürü balığıdır genlde bir sorun yoksa ayrı gezmezler yada benim bildiğim gördüğüm bu. kolay gelsin.
Işıgın uzun süre açık kalması, ışığın çok güçlü olması yada sudaki akıntının fazla olmasında sebep bazen bu tarz davranışlarda bulunabiliyorlar. neonlarda rasboralarda sürü balığıdır genlde bir sorun yoksa ayrı gezmezler yada benim bildiğim gördüğüm bu. kolay gelsin.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
KULLANICILAR
- 80 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
omerkaya40,
nazemert,
sinor,
0rnn,
nniiaa,
Pandkoal,
Koksal Gurkan,
DABARAKATO,
Mitralyöz34,
Ertug22,
Olcayyy,
yokte,
Denizinc,
Manguday,
pusathan01,
altuntasseref,
efesutcu44,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
zen666,
osmandbnl,
Meryemmm,
sina cen,
Kınayu,
MiSoSiKiaN,
sedatkaryurek,
Umutoty,
tanerberkgulec,
tuncanius,
Hoppala,
Maverickse,
Tata,
berat76,
Joec,
Rafayel,
JujuSeri,
exCaLiSTa,
altum123,
omurcelik,
Ciyus,
Thunderbird,
√olkaπ,
BalikAdam3099,
ALTEMUR,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
