ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
çaylak_
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Kasım 2011 01:17
Son Ziyaret:
29 Kasım 2011 14:06
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
kemal bakus
Doğum Tarihi:
27 Kasım 1982
Yaş:
43
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Kemal BAKUŞ
SON 8 MESAJI
bu gün dizayn ettiğim akvaryumum
[QUOTE=Konyali23]Daha karar vermek icin cok erken ,bence biraz daha büyümelerini beklemelisiniz.Ben olsam sari prensesleri ve vatozlari birakirdim.Tabi secim yine sizin. Sari prenses 1e 3 disi olacak sekilde birakilsin diyorlar genelde ama benim edindigim tecrubelere dayanarak 1e 4 disi gelecek sekilde 10 adet balik birakabilirsiniz. [/QUOTE]
[QUOTE=Konyali23]Daha karar vermek icin cok erken ,bence biraz daha büyümelerini beklemelisiniz.Ben olsam sari prensesleri ve vatozlari birakirdim.Tabi secim yine sizin. Sari prenses 1e 3 disi olacak sekilde birakilsin diyorlar genelde ama benim edindigim tecrubelere dayanarak 1e 4 disi gelecek sekilde 10 adet balik birakabilirsiniz. [/QUOTE]
Teşekkürler Bilal bey biraz balıkların büyümesini beklemek en mantıklısı en azından görüntü olur ve de en verimli balıkları seçmek daha kolay olur .
bu gün dizayn ettiğim akvaryumum
[QUOTE=by_yeg]Öncelikle hayırlı olsun.verdiğiniz ölçülere göre hacim 200 litre olmalı sanırım.balık sayısı biraz fazla sanki dediğiniz gibi tek türden devam etmek sağlıklı bir seçim olacak sanırım.saygılar[/QUOTE]ben de yavaş yavaş azaltıp tek türe çeviricem fakat henüz hangisi dişi hangisi erkek fazla anlamıyorum onun için biraz daha büyümelerini bekleyip tecrübeli bi arkadaşımla dişi ve erke sayılarını ayarlayıp sağlam bir koloni cıkartmak istiyorum sizce kaç dişiye kaç erkek bırakmalıyım acaba saygılarımla ....
[QUOTE=by_yeg]Öncelikle hayırlı olsun.verdiğiniz ölçülere göre hacim 200 litre olmalı sanırım.balık sayısı biraz fazla sanki dediğiniz gibi tek türden devam etmek sağlıklı bir seçim olacak sanırım.saygılar[/QUOTE]ben de yavaş yavaş azaltıp tek türe çeviricem fakat henüz hangisi dişi hangisi erkek fazla anlamıyorum onun için biraz daha büyümelerini bekleyip tecrübeli bi arkadaşımla dişi ve erke sayılarını ayarlayıp sağlam bir koloni cıkartmak istiyorum sizce kaç dişiye kaç erkek bırakmalıyım acaba saygılarımla ....
bu gün dizayn ettiğim akvaryumum
[QUOTE=Konyali23]Benim bir kac tavsiyem olacak.Öncelikle büyük kayalari cama o kadar yaklastirmayin. Zamanla cama yakin oldugu yerler yosun tutar. Ayrica o kadar yakin olmasi tehlikeli ,dip temizligi yaparken vs, tasi oynattiginizda cama temas edebilir. Ayrica o kayalari ben cok büyük buldum.Sahsen ben olsam kayalari daha kücük parcalara bölüp öyle eklerdim. Bu sekilde 3 tane büyük tas ne görüntü olarak nede güvenlik olarak iyi degil.Tabi yine sizin seciminiz .Ayrica dis filitrenin borusu o sekilde yamuk ve uzunlamasina hos durmamis. Bence onu tam köseye ve dik olacak sekilde boruyu kesip ayarlasaniz daha iyi olur. Genel görüntü itibari ile gözüme carpan noktalar bunlar.Düzeltirseniz daha hos bir seyir zevkini elde edersiniz.Hayirli olsun insaallah.
[/QUOTE]Öncelikle teşekkür ederim tavsiyelerinize uyum en kısa zamanda söylediğiniz şekle getirmeye çalışıcam .. sonuçta ben sizler kadar profösyönel olmadığım için sizlerden de aldığım tavsiyeler üzerine en uygun şekli yakalıyacağımı hissediyorum ..
[QUOTE=oscarus]Dekorunuz güzel olmuş ama sizin dekordan önce akvaryumda çözmeniz gereken problem; balıkların sayısı...
[/QUOTE]
[QUOTE=oscarus]Dekorunuz güzel olmuş ama sizin dekordan önce akvaryumda çözmeniz gereken problem; balıkların sayısı...
[/QUOTE] tavsiyeniz için teşekkür ederim bundan 4 ay önce bu balıkları aldığımda çok küçüktü ve de sayıları 10 ad yunus 40 ad sarı prenses ve 8 tane mavi prenses vardı daha önceden de bi arkadaşım azaltmamı sötlemişti ve de çevremdeki arkadaşlarıma hem akvaryum hobisini aşılamak hem de sağlam bi koloni bırakmak için azalttım ilerleyen günlerde tek bir tür bırakmayı düşünüyorum ...
[QUOTE=Konyali23]Benim bir kac tavsiyem olacak.Öncelikle büyük kayalari cama o kadar yaklastirmayin. Zamanla cama yakin oldugu yerler yosun tutar. Ayrica o kadar yakin olmasi tehlikeli ,dip temizligi yaparken vs, tasi oynattiginizda cama temas edebilir. Ayrica o kayalari ben cok büyük buldum.Sahsen ben olsam kayalari daha kücük parcalara bölüp öyle eklerdim. Bu sekilde 3 tane büyük tas ne görüntü olarak nede güvenlik olarak iyi degil.Tabi yine sizin seciminiz .Ayrica dis filitrenin borusu o sekilde yamuk ve uzunlamasina hos durmamis. Bence onu tam köseye ve dik olacak sekilde boruyu kesip ayarlasaniz daha iyi olur. Genel görüntü itibari ile gözüme carpan noktalar bunlar.Düzeltirseniz daha hos bir seyir zevkini elde edersiniz.Hayirli olsun insaallah.
[/QUOTE]Öncelikle teşekkür ederim tavsiyelerinize uyum en kısa zamanda söylediğiniz şekle getirmeye çalışıcam .. sonuçta ben sizler kadar profösyönel olmadığım için sizlerden de aldığım tavsiyeler üzerine en uygun şekli yakalıyacağımı hissediyorum ..
[QUOTE=oscarus]Dekorunuz güzel olmuş ama sizin dekordan önce akvaryumda çözmeniz gereken problem; balıkların sayısı...
Kapasite (litre):220
Canlılar:
5 ad yunus 3 ad mavi prenses 20-25 ad sarı prenses 3 tane cüce vatos
Canlılar:
5 ad yunus 3 ad mavi prenses 20-25 ad sarı prenses 3 tane cüce vatos
Balık sayınız oldukça fazla...
Aşağıdaki linkten balıkların büyüyeceği maksimum boya göre akvaryum hacmini hesaplayabilirsiniz.
[QUOTE=oscarus]Dekorunuz güzel olmuş ama sizin dekordan önce akvaryumda çözmeniz gereken problem; balıkların sayısı...
Kapasite (litre):220
Canlılar:
5 ad yunus 3 ad mavi prenses 20-25 ad sarı prenses 3 tane cüce vatos
Canlılar:
5 ad yunus 3 ad mavi prenses 20-25 ad sarı prenses 3 tane cüce vatos
Balık sayınız oldukça fazla...
Aşağıdaki linkten balıkların büyüyeceği maksimum boya göre akvaryum hacmini hesaplayabilirsiniz.
bu gün dizayn ettiğim akvaryumum
[QUOTE=levent1936]Işık mı sarı, su mu sarı, fotodan mı öyle anlayamadım...[/QUOTE]
[QUOTE=levent1936]Işık mı sarı, su mu sarı, fotodan mı öyle anlayamadım...[/QUOTE]
Işık beyaz frolasan lamba yukarıda da belirttiğim gibi su biraz bulanık sadece onun sebebi de iç dizaynı yeni değiştirdim sabaha kalmaz su kendi rengini alır yağrın akşam su oturunca yeni resimleri eklerim birde bu akvaryuma bitki ve ya daha değişik bir dekor eklemelimiyim?
görüşlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum. Saygılarımla .....
bu gün dizayn ettiğim akvaryumum
Su biraz bulanık olabilir biter bitmez hemen paylaşmak istedim siz değerli ustalarımın da fikirlerini de almak istedim saygılarımla .....
Teşekkür ederim açıkçası bu benim ilk akvaryumum ve ilk balıklarım bunları 4 ay önce minicikken arkadaşımdan aldım vermeye yada satmaya kıyamıyorum ama biraz daha büyüsünler o zaman bek ki bi kısmını cıkartıp tek çeşit yaparım sizce hangi cinsi bırakıyım yada ilerliyen zamanlarda hangi cinsi tavsiye edersiniz saygılarımla...
Su biraz bulanık olabilir biter bitmez hemen paylaşmak istedim siz değerli ustalarımın da fikirlerini de almak istedim saygılarımla .....
Teşekkür ederim açıkçası bu benim ilk akvaryumum ve ilk balıklarım bunları 4 ay önce minicikken arkadaşımdan aldım vermeye yada satmaya kıyamıyorum ama biraz daha büyüsünler o zaman bek ki bi kısmını cıkartıp tek çeşit yaparım sizce hangi cinsi bırakıyım yada ilerliyen zamanlarda hangi cinsi tavsiye edersiniz saygılarımla...
bu gün dizayn ettiğim akvaryumum
[VID]http://www.izlesene.com/video/1004050-akvaryumum/5094761[/VID]Fotoğraf:



Boyut (cm):100*40*50
Kapasite (litre):220
Canlılar:
5 ad yunus 3 ad mavi prenses 20-25 ad sarı prenses 3 tane cüce vatos
Malzemeler:
Akvaryum Bakımı:
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
[VID]http://www.izlesene.com/video/1004050-akvaryumum/5094761[/VID]Fotoğraf:




Boyut (cm):100*40*50
Kapasite (litre):220
Canlılar:
5 ad yunus 3 ad mavi prenses 20-25 ad sarı prenses 3 tane cüce vatos
Malzemeler:
Akvaryum Bakımı:
Kullanılan Yemler:
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:
Ankarada Akvaryum taşı nasıl bulabiliriz ?
Selam sinana bey bu konuyu iyi ki açmışsınız k.örende oturuyorum ben de 3-4 ay önce 1000*40*50 lilk akvaryumu ma taş ve küp almaya ulusa gidecektim fakat ustalarımızın dediği gibi yapıp karşı yakada buluna peyzajcıları dolaşmaya kara verdim onların da dediği gibi orası daha bi hesaplı olur .
Selam sinana bey bu konuyu iyi ki açmışsınız k.örende oturuyorum ben de 3-4 ay önce 1000*40*50 lilk akvaryumu ma taş ve küp almaya ulusa gidecektim fakat ustalarımızın dediği gibi yapıp karşı yakada buluna peyzajcıları dolaşmaya kara verdim onların da dediği gibi orası daha bi hesaplı olur .
Ben akvaryumu 2. el aldığım için aldığım kişiden ne geldiyse onu kullandım fakat gördüm ki bunlr yeterli olmuyormuş mevcut taşları 3-4 arkadaşımın tavsiyesi üzerine dekore ettim fakat bi süre araştırma yaptım ve gördüm ki hepsi yanılmış yanlış dizayn etmişler.
öncelikle araştırmalarım şöyle oldu ben sarı prenses,yunus ve mavi prenses besliyorum şu an için ilerde değişe bilir :):) öncelikle bu balıklar nereden geliyor onu araştırdım ver de internetten belgesellerini izledim 1-2 haftas nasıl yaşarlar, nasıl beslenirler, nasıl korunurlar bu gibi bir çok konuyu araştırdım ve gözlemledim gördün ki bu arkadaşlarım sadece kulaktan dolma bilgilerle donatıldığını gördüm.
Kendi kafamda tasarladığım bi dekorasyon var 1-2 gün içinde hayata geçiricem tabi ki gerekli ekipmanları teymin ettikten sonra bu tasarladığım dekorasyon kendi doğal ortamları gibi olmasa da ona yakın bi ortam hazırlamayı ve de güzel bir görünüm elde etmeyi düşünüyorum iğşallah balıklarım kafamda tasarladığım ortamı sever ve mutlu olurlar ve tabi ki resimlerini paylaşıp siz değerli ustalarıma da fikirlerinizi alıcam saygılarımla .... Çaylak :):):):
Red parrot pellet food
Selam ben 3-4 ay önce 1000*40*50 ebatlarında bir tank kurdum 5 yunus 3 mavi prenses 20-25 e yakın sarı prensesim var sizler kadar bilgim yok henüz acıkçası işin acemisiyim ben de yeni aldım bu yemden yaklaşık 1,5 haftadır kullanıyorum gözlemlerime göre balıklarım severek yiyor bu yemi renkleri eskisine göre daha parlak ve göz alıcı oldu. henüz yavru aşamasına gelmedim aama erkekler çiftleşmeye cok istekliler bi süre daha gözlemleyip sonuçlarına bakıcam tabi ki siz değerli büyüklerimin de fikirlerini almak isterim saygılarımla .......
Selam ben 3-4 ay önce 1000*40*50 ebatlarında bir tank kurdum 5 yunus 3 mavi prenses 20-25 e yakın sarı prensesim var sizler kadar bilgim yok henüz acıkçası işin acemisiyim ben de yeni aldım bu yemden yaklaşık 1,5 haftadır kullanıyorum gözlemlerime göre balıklarım severek yiyor bu yemi renkleri eskisine göre daha parlak ve göz alıcı oldu. henüz yavru aşamasına gelmedim aama erkekler çiftleşmeye cok istekliler bi süre daha gözlemleyip sonuçlarına bakıcam tabi ki siz değerli büyüklerimin de fikirlerini almak isterim saygılarımla .......
SON MESAJLAR
- Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:29
Filtre ve Sump Yapımı - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci Cyber_Scout, 14:16
Akvaryum Tanıtımı - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu Cyber_Scout, 14:08
Yosun - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi Cyber_Scout, 12:47
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Hidro Dinamik, 11:25
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
KULLANICILAR
- 91 Online Kullanıcı, 49 Üye
Online Kullanıcılar
flanormimar,
ezzalisi,
0rnn,
Urar,
Mithrandirr,
sirhill,
ssener,
Cyber_Scout,
DigitalPen,
ErayDemirel,
sina cen,
Jeveux,
tukabu,
Me0,
EKAR,
osmandbnl,
ciways,
NotEvenBeginner,
nikon_,
aquaticathearmi,
egedin,
fffurkan9,
YAYD06,
altuntasseref,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
a.gumrah,
Öğretmen Ali,
pitsem,
zen666,
scorpion26,
GreeNWooD,
Mesaquarium,
Conix,
fatihgurhan,
CoryCory,
Eldurmaz,
yeekim,
StevenUnawl,
umitlee,
reano,
selçukaydoğar,
ahmetfiratozkaya,
Aguamentist,
ternapi,
Tortuga7,
yigidoumit,
sinor,
karavezir,
AquaVita,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
