ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
coolermaster
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Şubat 2011 13:37
Son Ziyaret:
28 Mayıs 2017 01:12
Toplam Mesaj:
17 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Hüseyin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Tank ve akvaryum arasındaki fark nedir?
Oldum olası tank kelimesine alışamadım ve sevmedim. Akvaryum denmesi bence daha uygun. Tank deniliyorsa obüs,topda denilebilir ve bu böyle uzayıp gider. Bu benim şahsi fikrimdir. Katılanada katılmayanada saygı duyarım. Konuyu hortlattığım için kusuruma bakmayın.
Oldum olası tank kelimesine alışamadım ve sevmedim. Akvaryum denmesi bence daha uygun. Tank deniliyorsa obüs,topda denilebilir ve bu böyle uzayıp gider. Bu benim şahsi fikrimdir. Katılanada katılmayanada saygı duyarım. Konuyu hortlattığım için kusuruma bakmayın.
Yerli Ve En İyi İç Filtre[tavsiye]
[QUOTE=melektrikci]Ben alacak olsam yeşil olanı alırdım, bende bir klasik hissi uyandırıyor, eski günleri anımsatıyor [:3][/QUOTE]
Sizinle aynı görüşteyim. Bendede klasik hissi ve eskiyi andırıyor. Bence bütün akvaryum malzeme ve aksesuarları yeşil renk olsa daha güzel ve doğal gözükür kanaatindeyim.
[QUOTE=melektrikci]Ben alacak olsam yeşil olanı alırdım, bende bir klasik hissi uyandırıyor, eski günleri anımsatıyor [:3][/QUOTE]
Sizinle aynı görüşteyim. Bendede klasik hissi ve eskiyi andırıyor. Bence bütün akvaryum malzeme ve aksesuarları yeşil renk olsa daha güzel ve doğal gözükür kanaatindeyim.
Azoo Aquaguard
5 ml damlatsan yeterlidir.
5 ml damlatsan yeterlidir.
Frontoza ile ilgili..
Selam.anlattığın sorunu bende yaşadım.hatta erkek frontosam(32 cm)2 tane frontosamı öldürdü.ben sorunu şöyle hallettim.akvaryumumdaki dekorların hepsini çıkarttım.sadece kum kaldı.3 gün sonra dekorları yerleştirdim kavga otomatikman bitti.ayrıca akvaryumunuz çok küçük.mümkünse büyütün.bundan sonra dışarıdan başka bir frontosa alıp ekleyecekseniz dikkat edin.akvaryum nufusu ne kadar kalabalıklaşırsa yer ve bölge kavgaları artacaktır.
Selam.anlattığın sorunu bende yaşadım.hatta erkek frontosam(32 cm)2 tane frontosamı öldürdü.ben sorunu şöyle hallettim.akvaryumumdaki dekorların hepsini çıkarttım.sadece kum kaldı.3 gün sonra dekorları yerleştirdim kavga otomatikman bitti.ayrıca akvaryumunuz çok küçük.mümkünse büyütün.bundan sonra dışarıdan başka bir frontosa alıp ekleyecekseniz dikkat edin.akvaryum nufusu ne kadar kalabalıklaşırsa yer ve bölge kavgaları artacaktır.
Nereye Gidiyor bu Tropheus sevdası ?
[QUOTE=bjk06]Arkadaşlar çabuk tüketen Türk insanları olarak balık konusunda da son noktaya gelindiğini Düşünüyorum. Piyasa da az bulunan ilangi , red rainbow kasanga türleri ve varyeteleri , kriza ve kasakalawe de de artık herkesin evinde hemen hemen bulunmaya başladı .Zaten dubois ikola çimba bemba taş çatlasın 50 TL ye satılırken fiyatları 25 TL yi bile vurduğu oluyor. Bu piyasa da çok olduğu için. Bana göre tropheus türlerinin hepsi benim gözümde ayrı , hepsinin kendine has renkleri ve özellilleri var . Fiyat farklılığı da bu piyasanın oluşturduğu bir şey. Tropheus da nadir bulunan türlerde çoğalmaya başladığına göre ve arkadaşın dediği gibi yavru olayı da artık her türden alınabildiğine göre bana göre yavaş yavaş tropheus fiyat cazibesini kaybetcek buna mahkum olcak, ama seyir ve besleme zevki kişiye göre değişir. Ben lepistesle başlayan hobiciliğime meleğin den tutunda frontozasına kadar gittim , ama tek zevki insan gibi huyları olan tropheus da aldım. Ayrıca balık alrkende insanlara hani bir şey alırken hep market market gezip fiyat araştırması yaparız ya balık alırken de o şekilde dikkatli davranmalarını öneririm. Çünkü forumda 50 TL ye satılan tropheus o ilin başka bir yerinde 30 TL de satıldığı olabiliyor . Veya 65 TL ye ithal edilen balıkların forumda 120-100 TL ye satılması gibi. Ama yine de bu uçuk rakamlara ben 3 yıl öngörüyorum maksimum. Güzel bir başlık olmuş iktisatı sevdiğim gibi bana göre piyasa da bu şekilde şekilleniyor. Saygılar..[/QUOTE]
Selam arkadaşım.25 tl tropheus türleri nerede var?bana bu konu bilgi verirsen sevinirim.özeldende mesaj atarak 25 tl ye nede satıldığını bana bildirebilirsin.
[QUOTE=bjk06]Arkadaşlar çabuk tüketen Türk insanları olarak balık konusunda da son noktaya gelindiğini Düşünüyorum. Piyasa da az bulunan ilangi , red rainbow kasanga türleri ve varyeteleri , kriza ve kasakalawe de de artık herkesin evinde hemen hemen bulunmaya başladı .Zaten dubois ikola çimba bemba taş çatlasın 50 TL ye satılırken fiyatları 25 TL yi bile vurduğu oluyor. Bu piyasa da çok olduğu için. Bana göre tropheus türlerinin hepsi benim gözümde ayrı , hepsinin kendine has renkleri ve özellilleri var . Fiyat farklılığı da bu piyasanın oluşturduğu bir şey. Tropheus da nadir bulunan türlerde çoğalmaya başladığına göre ve arkadaşın dediği gibi yavru olayı da artık her türden alınabildiğine göre bana göre yavaş yavaş tropheus fiyat cazibesini kaybetcek buna mahkum olcak, ama seyir ve besleme zevki kişiye göre değişir. Ben lepistesle başlayan hobiciliğime meleğin den tutunda frontozasına kadar gittim , ama tek zevki insan gibi huyları olan tropheus da aldım. Ayrıca balık alrkende insanlara hani bir şey alırken hep market market gezip fiyat araştırması yaparız ya balık alırken de o şekilde dikkatli davranmalarını öneririm. Çünkü forumda 50 TL ye satılan tropheus o ilin başka bir yerinde 30 TL de satıldığı olabiliyor . Veya 65 TL ye ithal edilen balıkların forumda 120-100 TL ye satılması gibi. Ama yine de bu uçuk rakamlara ben 3 yıl öngörüyorum maksimum. Güzel bir başlık olmuş iktisatı sevdiğim gibi bana göre piyasa da bu şekilde şekilleniyor. Saygılar..[/QUOTE]
Selam arkadaşım.25 tl tropheus türleri nerede var?bana bu konu bilgi verirsen sevinirim.özeldende mesaj atarak 25 tl ye nede satıldığını bana bildirebilirsin.
Frontosa brundi yem tavsiyelerinizi bekliyorum.
[QUOTE=forever_mbuna]Dainichi xl pro ve dainichi kriil flake small sinking(3mm) kullanabilirsiniz.Nls ile ilgili linkleri ö.m ile atıyorum.
[/QUOTE]
oktay yılmaz bey çok teşekkür ederim ilginize.internetten bu yemleri sipariş edebileceğim bir adres varsa bildirirseniz sevinirim.saygılarımla.
[QUOTE=forever_mbuna]Dainichi xl pro ve dainichi kriil flake small sinking(3mm) kullanabilirsiniz.Nls ile ilgili linkleri ö.m ile atıyorum.
[/QUOTE]
oktay yılmaz bey çok teşekkür ederim ilginize.internetten bu yemleri sipariş edebileceğim bir adres varsa bildirirseniz sevinirim.saygılarımla.
Mersin'den avvaryum malzemesi aldım
Bana bu durmdan sonra o akvaryumcu herşeyi bedava verse gene almam.kendi kaybeder böyle.
Bana bu durmdan sonra o akvaryumcu herşeyi bedava verse gene almam.kendi kaybeder böyle.
Kurt Akvaryum İzmir
Selam.öncelikle geçmiş olsun.malesef ülkemizdeki çoğu akvaryumcu böyle.tartışılacak çok şeyleri var.fiyatları,bilgisizlikleri,yanlış yönlendirmeleri sıralarsak daha çok şey buluruz.benim özellikle değinmek istediğim konu akvaryumcuların fahiş ve farklı fiyatları.akvaryumcuların kar marjları o kadar yüksek ki banka faizleri bile yanında masum kalır.bunun yanında bilgisizlikleri ve yanlış yönlendirmeleride eklenince hobici arkadaşların kabusları oluyorlar.mesela ben bir ürün alırken internetten ve piyasadan araştırma yapıyorum.görüyorum ki verdikleri fiyatların arasında(aynı ürün için)uçurumlar var.piyasa nedeyse tutturabildiğine gidiyor.bana 150 cm boyundaki bir akvaryuma 850 tl fiyat isteyipte yine aynı akvaryumcudan 3 gün sonra aynı akvaryumu 400 tl ye aldığımı biliyorum.850 tl ye satarkende bu dükkan kar yapıyor,400 tl ye satarkende bu dükkan kar yapıyor.bunun gibi birçok olay geldi başıma.canlı satışlarıda cabası.kar marjını varın siz düşünün arkadaşlar.hele birde gelip geçici bir müşteri olduğumuzu anlarsalar yandık.ne tutturursam kardır deyip yüksek fiyat çekiyorlar.bunun yanında bilgisizlikleri ve yanlış yönlendirmeleride eklenince yanıyoruz.aslında kendilerine yapıyorlar bence.anladıktan sonra bir daha gitmiyoruz.ve gidecek diğer arkadaşlara haklarında kötü referans oluyor bu yaptıkları.bunun yanında işini iyi yapan akvaryumcularda var.müşteri memnuniyeti,fiyat poliitikası,ürün iadesi,doğru yönlendirme gibi.fakat bu akvaryumcular bir elim parmakları kadar az malesef.herşey müşterisine görede değişiyor.aslında bu çok yanlış.dükkana devamlı gelende aradasırada gelende yada bir kere gelip bir daha gelmeyecek müşteriyede aynı davranılması gerekir.amacım burada akvaryumcuları karalamak yada kötülemek değil.kimse yanlış anlamasın.iyiki böyle paylaşım forumları varda hobiciler bilgi sahibi oluyorlar.aslında bu forumlar akvaryumcular için çok önemli.burada paylaşılan bilgiler akvaryumculara bir yol ve referans olması gerekir.bana katılanda katılmayanda olabilir herkesin düşüncesine sonsuz saygım var.hepinize sağlıklı balıklar dileyerek saygılarımı sunarım.
Selam.öncelikle geçmiş olsun.malesef ülkemizdeki çoğu akvaryumcu böyle.tartışılacak çok şeyleri var.fiyatları,bilgisizlikleri,yanlış yönlendirmeleri sıralarsak daha çok şey buluruz.benim özellikle değinmek istediğim konu akvaryumcuların fahiş ve farklı fiyatları.akvaryumcuların kar marjları o kadar yüksek ki banka faizleri bile yanında masum kalır.bunun yanında bilgisizlikleri ve yanlış yönlendirmeleride eklenince hobici arkadaşların kabusları oluyorlar.mesela ben bir ürün alırken internetten ve piyasadan araştırma yapıyorum.görüyorum ki verdikleri fiyatların arasında(aynı ürün için)uçurumlar var.piyasa nedeyse tutturabildiğine gidiyor.bana 150 cm boyundaki bir akvaryuma 850 tl fiyat isteyipte yine aynı akvaryumcudan 3 gün sonra aynı akvaryumu 400 tl ye aldığımı biliyorum.850 tl ye satarkende bu dükkan kar yapıyor,400 tl ye satarkende bu dükkan kar yapıyor.bunun gibi birçok olay geldi başıma.canlı satışlarıda cabası.kar marjını varın siz düşünün arkadaşlar.hele birde gelip geçici bir müşteri olduğumuzu anlarsalar yandık.ne tutturursam kardır deyip yüksek fiyat çekiyorlar.bunun yanında bilgisizlikleri ve yanlış yönlendirmeleride eklenince yanıyoruz.aslında kendilerine yapıyorlar bence.anladıktan sonra bir daha gitmiyoruz.ve gidecek diğer arkadaşlara haklarında kötü referans oluyor bu yaptıkları.bunun yanında işini iyi yapan akvaryumcularda var.müşteri memnuniyeti,fiyat poliitikası,ürün iadesi,doğru yönlendirme gibi.fakat bu akvaryumcular bir elim parmakları kadar az malesef.herşey müşterisine görede değişiyor.aslında bu çok yanlış.dükkana devamlı gelende aradasırada gelende yada bir kere gelip bir daha gelmeyecek müşteriyede aynı davranılması gerekir.amacım burada akvaryumcuları karalamak yada kötülemek değil.kimse yanlış anlamasın.iyiki böyle paylaşım forumları varda hobiciler bilgi sahibi oluyorlar.aslında bu forumlar akvaryumcular için çok önemli.burada paylaşılan bilgiler akvaryumculara bir yol ve referans olması gerekir.bana katılanda katılmayanda olabilir herkesin düşüncesine sonsuz saygım var.hepinize sağlıklı balıklar dileyerek saygılarımı sunarım.
Frontosa brundi yem tavsiyelerinizi bekliyorum.
Herkese slm.benim 10 adet 12-35 cm boy aralığında frontosa brundilerim var.yem olarak nls cichlid formulanın 1 mm lik yemini kullanıyorum.fakat en büyük frontosalarıma bu boydaki yemler küçük geldiğini ve doyurucu olmadığını (yem boyutu çok küçük olduğu için) düşünüyorum.nls formulanın 3 mm ve 5 mm yemlerini internetten hangi sitede yada istanbul anadolu yakasında hangi pet shoptan bulabilirim.ayrıca frontosalar için bana önerebileceğiniz başka dibe batan bir yem markası varmı.varsa adını verirseniz memnun olurum.şimdiden vereceğiniz cevaplar ve yorumlar için çok teşekkür ederim.saygılarımla.
Herkese slm.benim 10 adet 12-35 cm boy aralığında frontosa brundilerim var.yem olarak nls cichlid formulanın 1 mm lik yemini kullanıyorum.fakat en büyük frontosalarıma bu boydaki yemler küçük geldiğini ve doyurucu olmadığını (yem boyutu çok küçük olduğu için) düşünüyorum.nls formulanın 3 mm ve 5 mm yemlerini internetten hangi sitede yada istanbul anadolu yakasında hangi pet shoptan bulabilirim.ayrıca frontosalar için bana önerebileceğiniz başka dibe batan bir yem markası varmı.varsa adını verirseniz memnun olurum.şimdiden vereceğiniz cevaplar ve yorumlar için çok teşekkür ederim.saygılarımla.
Yemleri nereden alabilirim
[QUOTE=sonador]Merhaba ben de akvaryem den alıyorum ertesi gün kapında :D çok çok memnunum ve çok dürüst 100 gram aldım inan 104 gr çıktı :D kesinlikle güvenebilirsin...[/QUOTE]
4 gramında hesabı yapılıyor demekki :D
[QUOTE=sonador]Merhaba ben de akvaryem den alıyorum ertesi gün kapında :D çok çok memnunum ve çok dürüst 100 gram aldım inan 104 gr çıktı :D kesinlikle güvenebilirsin...[/QUOTE]
4 gramında hesabı yapılıyor demekki :D
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 31 Online Kullanıcı, 17 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
