ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
seamih
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
21 Aralık 2010 16:35
Son Ziyaret:
03 Haziran 2024 12:14
Toplam Mesaj:
16 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih YAVUZ
Doğum Tarihi:
27 Temmuz 1986
Yaş:
39
İl:
Istanbul
Meslek:
İnşaat
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Semih YAVUZ
SON 10 MESAJI
Balık Fiyatlarının Kafayı Yemiş Olması!
Uzun bir aradan sonra hobiye geri döndüm. İlk olarak 2 hafta önce 2. el bir akvaryum aldım. Sıfır sayılır güzel temiz bir akvaryumdu fiyattada sağolsun arkadaş beni üzmedi. Su alıştırma safhasındayım. Ama gerçekten çok güzel bir konuya değinmişsiniz. Ne balık alacağım, nerden alacağım, kaça alacağım diye ciddi bir düşünce halindeyim. Discus baktım vazgeçtim. Tropheus bakim dedim en azından daha önce baktım huyunu suyunu biliyorum dedim fiyatları görünce ondanda vazgeçtim. Calvus bakim dedim sarı sayfada var ilanı 1 çift balık 5 bin olunca ondan da vazgeçtim. Kara kara düşünüyorum. 320 lt akvaryuma bu gidişle tetra lepistes falan koyacağım. Hobi bitmiş gerçekten. Öyle ilanlar görüyorum ki hayretler içerisinde kalıyorum. Eskiden sitedeki arkadaşlardan çok malzeme aldım verdim birçoğunuda hiç para pul konuşmadan gerçekleştirdik. Şimdi bakınca 10 yıllık pipo filtreyi bile sıfır 200 tl olan malzemeye 150 tl istiyorlar. Bilemedim. Yanlış mı yaptım hobiye tekrer dönerek şaşkınım.
Uzun bir aradan sonra hobiye geri döndüm. İlk olarak 2 hafta önce 2. el bir akvaryum aldım. Sıfır sayılır güzel temiz bir akvaryumdu fiyattada sağolsun arkadaş beni üzmedi. Su alıştırma safhasındayım. Ama gerçekten çok güzel bir konuya değinmişsiniz. Ne balık alacağım, nerden alacağım, kaça alacağım diye ciddi bir düşünce halindeyim. Discus baktım vazgeçtim. Tropheus bakim dedim en azından daha önce baktım huyunu suyunu biliyorum dedim fiyatları görünce ondanda vazgeçtim. Calvus bakim dedim sarı sayfada var ilanı 1 çift balık 5 bin olunca ondan da vazgeçtim. Kara kara düşünüyorum. 320 lt akvaryuma bu gidişle tetra lepistes falan koyacağım. Hobi bitmiş gerçekten. Öyle ilanlar görüyorum ki hayretler içerisinde kalıyorum. Eskiden sitedeki arkadaşlardan çok malzeme aldım verdim birçoğunuda hiç para pul konuşmadan gerçekleştirdik. Şimdi bakınca 10 yıllık pipo filtreyi bile sıfır 200 tl olan malzemeye 150 tl istiyorlar. Bilemedim. Yanlış mı yaptım hobiye tekrer dönerek şaşkınım.
Bu da benim Mini Hobihanem
Musa gerçekten afra hara deyince ilk akla gelen isimlerden olmaya başladı. Damızlıkları görme fırsatım oldu ve maşallah çok güzeller. Tabi Musa da hakkını veriyor. Önceki yavrularından 14 tane almıştım 3 tanesi benim hatamdan dolayı vefat etti. Ama geri kalan 11 tanesi şuan damızlık adayı. Tekrar teşekkür ederim. Nice yavrulara...
Musa gerçekten afra hara deyince ilk akla gelen isimlerden olmaya başladı. Damızlıkları görme fırsatım oldu ve maşallah çok güzeller. Tabi Musa da hakkını veriyor. Önceki yavrularından 14 tane almıştım 3 tanesi benim hatamdan dolayı vefat etti. Ama geri kalan 11 tanesi şuan damızlık adayı. Tekrar teşekkür ederim. Nice yavrulara...
İstanbul/FATİH İlçesindeki Hobiciler buraya.Güncel Liste syf.14
Konu tıkanmış...
Konu tıkanmış...
Akvaryum Kırılması
Başın sağolsun kardeşim...
Başın sağolsun kardeşim...
İstanbul/FATİH İlçesindeki Hobiciler buraya.Güncel Liste syf.14
Bence "Su kimyasalları alımı yapılsın."
Bence "Su kimyasalları alımı yapılsın."
Acemi Bitkili (yeni resimler)
Onur bence profesyonellere taş çıkaran bir acemi bitkili diyelim senin çalışman için.
Gözümle gördüğüm için gönül rahatlığı ile yazabilirim.
Öncelikle gördüğüm zaman sana da söylediğim gibi muhteşem olmuş kardeşim emeğine sağlık.
Gerek su berraklığı gerek bitkiler gerekse dekor ve balıklar hakkında olumsuz bir görüş belirtmem mümkün değil. Seyir zevkine ise apayrı insanın akvaryumun karşısından kalkası gelmiyor.
Kısacası Maşallah demekten başka bize düşün pek bir şey yok. .Ama senin bu hobi de hangi noktaya geleceğini gerçekten merak ediyorum. Umarım hayallerimi suya düşürmezsin ... :)
Onur bence profesyonellere taş çıkaran bir acemi bitkili diyelim senin çalışman için.
Gözümle gördüğüm için gönül rahatlığı ile yazabilirim.
Öncelikle gördüğüm zaman sana da söylediğim gibi muhteşem olmuş kardeşim emeğine sağlık.
Gerek su berraklığı gerek bitkiler gerekse dekor ve balıklar hakkında olumsuz bir görüş belirtmem mümkün değil. Seyir zevkine ise apayrı insanın akvaryumun karşısından kalkası gelmiyor.
Kısacası Maşallah demekten başka bize düşün pek bir şey yok. .Ama senin bu hobi de hangi noktaya geleceğini gerçekten merak ediyorum. Umarım hayallerimi suya düşürmezsin ... :)
100*40*60 Burundi tankımı kuruyorum. Bakalım üstatlar ne diyecekler?
Öncelikle resimlerden kaynaklı tankın 240 litre olduğu hakkında insanın aklında soru işareti kalabilir. Bende resimleri çekip pc ye aktadıktan sonra akvaryum ufak akvaryumumdan(160lt. ) akvaryumumdan pek bir farklı gözükmüyor. Altındaki sehpanın ise sorun çıkaracağını sanmıyorum ve umarım çıkarmaz yoksa bütün emek çöp :(
Onur kardeşim kurulum konusu biraz gecikti ama açtım sonunda. Şuan senden aldığım taşları koymayı düşünmüyorum sağ taraftaki saksı baya büyük o yüzden orta kısımın boş kalmasını tercih ettim. Balıklar salına salına yüzebilsin diye sade bir dizayn olsun istedim. Duyarlılığım konusuna gelince içimden bu duyarlılıkla neleri gömdük en iyisi üzerine titremeden kendi haline bırakmak daha doğru, çoğu insanın akvaryumunu görüyorum leş ama benim o kadar özen gösterdiğim halde balıklarda tık yok bakalım artık bu sefer olur diyelim.
1e3d frontosa bu akvaryum için biraz sıkıntı olabilir düşüncesiyle 1e2d ve sadece 5 tane yavru ile başlayacağım. Bakalım ilerleyen zamanlarda ne olacak. ..Ama halen içimde 2e6d ilangi yada red reinbow al at tanka diyor bir ses ama bilmiyorum. ...
Öncelikle resimlerden kaynaklı tankın 240 litre olduğu hakkında insanın aklında soru işareti kalabilir. Bende resimleri çekip pc ye aktadıktan sonra akvaryum ufak akvaryumumdan(160lt. ) akvaryumumdan pek bir farklı gözükmüyor. Altındaki sehpanın ise sorun çıkaracağını sanmıyorum ve umarım çıkarmaz yoksa bütün emek çöp :(
Onur kardeşim kurulum konusu biraz gecikti ama açtım sonunda. Şuan senden aldığım taşları koymayı düşünmüyorum sağ taraftaki saksı baya büyük o yüzden orta kısımın boş kalmasını tercih ettim. Balıklar salına salına yüzebilsin diye sade bir dizayn olsun istedim. Duyarlılığım konusuna gelince içimden bu duyarlılıkla neleri gömdük en iyisi üzerine titremeden kendi haline bırakmak daha doğru, çoğu insanın akvaryumunu görüyorum leş ama benim o kadar özen gösterdiğim halde balıklarda tık yok bakalım artık bu sefer olur diyelim.
1e3d frontosa bu akvaryum için biraz sıkıntı olabilir düşüncesiyle 1e2d ve sadece 5 tane yavru ile başlayacağım. Bakalım ilerleyen zamanlarda ne olacak. ..Ama halen içimde 2e6d ilangi yada red reinbow al at tanka diyor bir ses ama bilmiyorum. ...
100*40*60 Burundi tankımı kuruyorum. Bakalım üstatlar ne diyecekler?
Fotoğraf:
Boyut (cm): 100*40*60
seamih 2011-05-23 22:45:06
Fotoğraf:
Boyut (cm): 100*40*60
Kapasite (litre): 240 LT
Canlılar: 1E 16-17 cm 3D 13-15 Frontosa Burundi 5 yavru 4 cm 1 ad. vatoz 14 cm
Malzemeler: Jebo 829 dış filtre,Atman ısıtıcı,Atman 9500 hava motoru,Pipo filitre, 1 ad. büyük kiremit saksı, 1 ad ufak kiremit çan şeklinde dekor, 15 kg beyaz kuvars kum, 3D arka fon,2 ad. sera uv florasan
Kurulumda 11 damacana kuyu suyu kullandım. Buda 3 damacana ile binanın 3 katına apartmanın önünden doldurduğum suların beni ne kadar yorduğunun bir göstergesi. 2 gün bel ağrısından sonra bugün biraz daha iyiyim. Okuduğum birçok yerde kuyu suyunun balıklara daha iyi geldiğini doğruladı. Bende mecburen böyle bir yol izledim. Zaten oturduğum semtin musluk suları ile kuyu suyunu kıyaslarsak bende kuyu suyunu kullanmayı tercih ederdim. Önceki akvaryumlarımı musluk suyu ile doldurduğumda hafif bir sarılık oluyordu. Ancak kuyu suyu ile doldurduğum 11 damacana sonunda su o kadar berraktı ki resimde de az çok belli oluyordur. (boş hali ile çekilen resim ortadan ısıtıcı sarkık olan resim:D)
Akvaryum Bakımı: Haftalık %20 su değişimi(aquatanla 2 gün dinlendirilmiş olarak)
Kullanılan Yemler: Alabalık,sarımsak,karides karşımı düşünüyorum. Ayrıca Dainichi Cichlid XL Pro ve çeşitli yemler...
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar: Kurulum aşamasında olduğum için şu aşamada
Contra-Ichthyo,aquatan,nitrivec ve 3 ad. maden suyu kullandım. 20.05.2011 tarihinde dolumunu tamamladığım akvaryumuma balıkları ALLAH(c.c.) nasip ederse 25.05.2011'de koymayı düşünüyorum.
Bu arada bu akvaryumu kurmamda aklıma giren Onur Taşkın kardeşime ve tür seçiminde ne kadar mipimbwe beslememi istesede şu aşamada burundi ile başlamamda fikirlerini esirgemeyen gkhn1903 kardeşime ve tabi ki bu hobiye gönül verip benimde bu hobide yol almamı sağlayan gürbüz64 abime çok teşekkür ederim.
İstanbul/FATİH İlçesindeki Hobiciler buraya.Güncel Liste syf.14
Tanganyika(ikola besliyorum) ancak balıkları elimden çıkarıp, frontoza ' ya geçmek istiyorum. Büyük akvaryum arayışı içindeyim.(en az 240 lt)
Ayrıca malawi...
Tanganyika(ikola besliyorum) ancak balıkları elimden çıkarıp, frontoza ' ya geçmek istiyorum. Büyük akvaryum arayışı içindeyim.(en az 240 lt)
Ayrıca malawi...
İLANLARDAKİ ABARTILAR
Evet konuyu açarken bu sorular ile karşılacağımı düşünmediğimi sanmayın. Balıkları gerçekten layıkı ile besleyen arkadaşlarımızda var aramızda. Bu arkadaşlara diyecek lafım yok ve hatta o arkadaşlara ellerine sağlık demekten başka bir şeyin bana yakışmayacağını düşünüyorum.
Ben bu konuyu açarken daha önce balık almaya gittiğim arkadaşlarda gördüğüm durumu yazmak ve sizler ile paylaşmak istedim. Tabi balık almaya gidipte evinde 10 çeşitten fazla yem gördüğüm arkadaşlarda oldu.
Önceki yorumlarda da belirtildiği gibi işin hobicilikten ziyade ticarete dönüştüren arkadaşarın seçtiği sadece bir yol olarak görüyorum. Yine belirteyim her hobiciyi kimse aynı kefeye koyamaz zaten.
Konunun içine daha çarpıcı bir konuya deyinilmeside çok önem arz ediyor.
Satıcı arkadaş balıkların alındığı takdir'de bize belirttiği sürede kesin,garanti yavru alır gibi kelimelerini çok duymaktayız. Ama bunu söylemek ne kadar doğru olur sizler karar verin.
Hepimiz biliyoruz ki balıklarımız gerçekten bizler için çok değerli. Ama alacak arkadaş bizim verdiğimiz ve gösterdiğimiz hassasiyetin %10 luk bir kısmında bile eksiklik yaparsa o balıklardan yavru almak eminim ki zorlaşacaktır.
Evet konuyu açarken bu sorular ile karşılacağımı düşünmediğimi sanmayın. Balıkları gerçekten layıkı ile besleyen arkadaşlarımızda var aramızda. Bu arkadaşlara diyecek lafım yok ve hatta o arkadaşlara ellerine sağlık demekten başka bir şeyin bana yakışmayacağını düşünüyorum.
Ben bu konuyu açarken daha önce balık almaya gittiğim arkadaşlarda gördüğüm durumu yazmak ve sizler ile paylaşmak istedim. Tabi balık almaya gidipte evinde 10 çeşitten fazla yem gördüğüm arkadaşlarda oldu.
Önceki yorumlarda da belirtildiği gibi işin hobicilikten ziyade ticarete dönüştüren arkadaşarın seçtiği sadece bir yol olarak görüyorum. Yine belirteyim her hobiciyi kimse aynı kefeye koyamaz zaten.
Konunun içine daha çarpıcı bir konuya deyinilmeside çok önem arz ediyor.
Satıcı arkadaş balıkların alındığı takdir'de bize belirttiği sürede kesin,garanti yavru alır gibi kelimelerini çok duymaktayız. Ama bunu söylemek ne kadar doğru olur sizler karar verin.
Hepimiz biliyoruz ki balıklarımız gerçekten bizler için çok değerli. Ama alacak arkadaş bizim verdiğimiz ve gösterdiğimiz hassasiyetin %10 luk bir kısmında bile eksiklik yaparsa o balıklardan yavru almak eminim ki zorlaşacaktır.
SON MESAJLAR
- 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:22
Yeni Üye Forumu - Su Yosunu scorpion26, 11:21
Yosun - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl Cyber_Scout, 11:12
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 10:38
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 11:00
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 10:59
- Akvaryum 30*30 metsi 10:59
- Kaliteli Malzemeler Ve Yati Kökleri MurathanM 10:34
- Geophagus Arıyorum MurathanM 10:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
altuntasseref,
ochischeni_tumr,
Hidro Dinamik,
EKAR,
osmandbnl,
aquaticathearmi,
ezzalisi,
Kınayu,
Mithrandirr,
yeekim,
zekigonlum,
0rnn,
fikret43,
yyiImaz,
ciways,
Zombie2626,
Feanor,
Omer1881,
Jeveux,
zen666,
SinanBulut,
DigitalPen,
sina cen,
Öğretmen Ali,
Tuby,
ugurinann,
tukabu,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
ochischeni_bspl,
atakanaydin,
MehmetEgemen,
muratskara,
ÇaĞRı,
Ercankurt,
yns325,
metsi,
a.gumrah,
Fatihsm,
EmiirKaan,
888starz_foMt,
scorpion26,
MrBdk,
priemka_woOa,
yusufelik,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

