ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Researcher
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
10
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
14 Ocak 2023 23:53
Son Ziyaret:
26 Nisan 2023 05:20
Toplam Mesaj:
32 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Cevat Özden
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
.....
SON 10 MESAJI
High Tech 45*30*30 Dragon Stone Hardscape
[QUOTE=tricker07]Akvaryumda hacim olmadığı için ve kayalardaki mosslar gelişmediği komple yosun dolduğu için için yeni sade bir tasarım yaptım bu şekilde devam [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/117554/080420232333171.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yapmasaydın iyiydi bazen görsellik için birşeylerden vazgeçmek gerekir. Mossları çıkarıp hacimede kafayı takmayıp bitkilerle daha güzel tasarım oluşturabilirdin. Yani Kayaları ellemezdim senin yerinde olsam. Hemde Çok güzel bir perspektif yakalamışken [:cik:] Birde dere kumu kullanmanı anlayamadım high-tech te yüksek ph ve kh can sıkar biraz. [EDIT]Researcher,2023-04-09 06:32:02[/EDIT]
[QUOTE=tricker07]Akvaryumda hacim olmadığı için ve kayalardaki mosslar gelişmediği komple yosun dolduğu için için yeni sade bir tasarım yaptım bu şekilde devam [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/117554/080420232333171.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yapmasaydın iyiydi bazen görsellik için birşeylerden vazgeçmek gerekir. Mossları çıkarıp hacimede kafayı takmayıp bitkilerle daha güzel tasarım oluşturabilirdin. Yani Kayaları ellemezdim senin yerinde olsam. Hemde Çok güzel bir perspektif yakalamışken [:cik:] Birde dere kumu kullanmanı anlayamadım high-tech te yüksek ph ve kh can sıkar biraz. [EDIT]Researcher,2023-04-09 06:32:02[/EDIT]
Ne Yaptıysam Besin Eksikliğini Gideremedim.
[QUOTE=hasancn]
Hocam önemli değil 3-4 su değğişiminde olsun.Eğer hassas balık yoksa %90 su değişimi yapın.
KH düşsün iyi tankların çoğu kh 0 dır.
pH ı sabitleyemezsin bu doğru ama 7/24 verirseniz o en düşükte kendini sabitler.
Yüksek ph'ta çoğu element enin sonunda ya bağlanır ya çöker.
Özellikle mikro ve demir.
Veya çok zorlanırsanız biraz karbonat atıp kh 1 e çekebilirsiniz.
Ama yüksek kh'da bitki gübre emilim oranları çok düşer.Bu demir şelatı ile de alaklı biraz.Ama genel anlamda bu şekilde.[/QUOTE]
Anladım hocam çok teşekkür ederim aynen dediğinizi yapıyorum otocincluslar olduğu için 3-4 su değişimine yaymayı düşünüyorum. Verdiğim değerler doğrultusunda mikro element için de doz ayarlar mısınız?
[QUOTE=hasancn]
Hocam önemli değil 3-4 su değğişiminde olsun.Eğer hassas balık yoksa %90 su değişimi yapın.
KH düşsün iyi tankların çoğu kh 0 dır.
pH ı sabitleyemezsin bu doğru ama 7/24 verirseniz o en düşükte kendini sabitler.
Yüksek ph'ta çoğu element enin sonunda ya bağlanır ya çöker.
Özellikle mikro ve demir.
Veya çok zorlanırsanız biraz karbonat atıp kh 1 e çekebilirsiniz.
Ama yüksek kh'da bitki gübre emilim oranları çok düşer.Bu demir şelatı ile de alaklı biraz.Ama genel anlamda bu şekilde.[/QUOTE]
Anladım hocam çok teşekkür ederim aynen dediğinizi yapıyorum otocincluslar olduğu için 3-4 su değişimine yaymayı düşünüyorum. Verdiğim değerler doğrultusunda mikro element için de doz ayarlar mısınız?
Ne Yaptıysam Besin Eksikliğini Gideremedim.
[QUOTE=hasancn]
Hocam gübereyi nerden aldınız. Ona bir sorarmısınız 3 çeşit şelatör neymiş.0,75 ppm demir ne alaka onu anlamadım.
Hocam sanırım osmos suyu once kovada bekletiyorsunuz.
Eğer öyleyse kovadaki osmos suya seachem equbilirum ile 110-120 tds yapın.Sonra tank suyunuzu degıstırın. Programa entegre edilirde bir yanlışlık var o mikroda.[/QUOTE]
Hocam düzeltiyorum 500 ml de 6gr varmış yani o değerler 83 ml mikro element gübresinin içeriği yani demir 1ml gübrede 0.009 oranında çıkıyor bu hesaplamaya göre değerleri 83 e bölmemiz gerekiyor 1ml deki değerleri alabilmemiz için[EDIT]Researcher,2023-04-04 22:53:47[/EDIT]
Mineralize ettikten sonra eklersem yaklaşık 3-4 su değişimi yapmam gerekiyor tankı 120 ye sabitlemem için birde bir kaç hafta sonra KH çok aşırı düşerse co2 ph dalgalandırabilir buna bir öneriniz var mıdır ?
[QUOTE=hasancn]
Hocam gübereyi nerden aldınız. Ona bir sorarmısınız 3 çeşit şelatör neymiş.0,75 ppm demir ne alaka onu anlamadım.
Hocam sanırım osmos suyu once kovada bekletiyorsunuz.
Eğer öyleyse kovadaki osmos suya seachem equbilirum ile 110-120 tds yapın.Sonra tank suyunuzu degıstırın. Programa entegre edilirde bir yanlışlık var o mikroda.[/QUOTE]
Hocam düzeltiyorum 500 ml de 6gr varmış yani o değerler 83 ml mikro element gübresinin içeriği yani demir 1ml gübrede 0.009 oranında çıkıyor bu hesaplamaya göre değerleri 83 e bölmemiz gerekiyor 1ml deki değerleri alabilmemiz için[EDIT]Researcher,2023-04-04 22:53:47[/EDIT]
Mineralize ettikten sonra eklersem yaklaşık 3-4 su değişimi yapmam gerekiyor tankı 120 ye sabitlemem için birde bir kaç hafta sonra KH çok aşırı düşerse co2 ph dalgalandırabilir buna bir öneriniz var mıdır ?
Ne Yaptıysam Besin Eksikliğini Gideremedim.
[QUOTE=hasancn]Yerinizde olsam %100 osmos kullanırdım.Sonra onu gh artırıcı ile 110--120 'ye çekerdim.
Co2 açıkken ph 5,5-6'ya kadar indirirdim.
Bu ph larda çökelme olasılığı çok azdır.
Gübrelerde biraz ph la alakalı aslında.
Eddha demir ph 9 a kadar kullanılırken edta 6,5 üstünde bozulur.
Amonyum nitrat 6,5 üstünde bitki alamazken 6,5 altında bitki gayet güzel alır.
Veya demir glukonat yüksek ph da dakikalar içinde bozulurken yumuşak suda bir kaç saatı bulabilir.
O yüzden bitkinin besin alamamasının onlarca sebebi olabilir.
Birde şunu tavsiye ederim.
Demiri atıyorum 0,1 ppm gelecek şekilde verdiniz.
Mikro element içindeki mangan'ıda 0,05 gelecek şekilde veriniz.
Mikroyu verirken demir ve mangan orantısına göre hareket edin.
Birde şu programı bır deneyın.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184366/040420231255031.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam elimde seachem equbilirum var yeniden mineralize edebilirim. bahsettiğiniz %100 osmos su kullanımı komple akvaryumu sıfırlamayı mı kastettiniz yoksa bundan sonraki su değişimlerini mi?
2. Sorum da nitrat ve fosfat fazla gelmez mi hocam?
Programı deneyeceğim mikro elementin içeriniğinide aşağıya bırakıyorum onuda sizin programa entegre edebilirseniz sevinirim hocam kaç ml kullanmalıyım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/040420232130181.jpg[/IMG]
Bu gün su değişim günü 90 -95 litre kadar osmos var elimde şuan tds 180e çıkmış durumda ph metrenin kalibrasyonu kaydı galiba oda 7.3 gösteriyor muhtemelen 7.6 önerilerinizi bekliyorum hocam teşekkürler
[QUOTE=hasancn]Yerinizde olsam %100 osmos kullanırdım.Sonra onu gh artırıcı ile 110--120 'ye çekerdim.
Co2 açıkken ph 5,5-6'ya kadar indirirdim.
Bu ph larda çökelme olasılığı çok azdır.
Gübrelerde biraz ph la alakalı aslında.
Eddha demir ph 9 a kadar kullanılırken edta 6,5 üstünde bozulur.
Amonyum nitrat 6,5 üstünde bitki alamazken 6,5 altında bitki gayet güzel alır.
Veya demir glukonat yüksek ph da dakikalar içinde bozulurken yumuşak suda bir kaç saatı bulabilir.
O yüzden bitkinin besin alamamasının onlarca sebebi olabilir.
Birde şunu tavsiye ederim.
Demiri atıyorum 0,1 ppm gelecek şekilde verdiniz.
Mikro element içindeki mangan'ıda 0,05 gelecek şekilde veriniz.
Mikroyu verirken demir ve mangan orantısına göre hareket edin.
Birde şu programı bır deneyın.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/184366/040420231255031.jpg[/IMG][/QUOTE]
Hocam elimde seachem equbilirum var yeniden mineralize edebilirim. bahsettiğiniz %100 osmos su kullanımı komple akvaryumu sıfırlamayı mı kastettiniz yoksa bundan sonraki su değişimlerini mi?
2. Sorum da nitrat ve fosfat fazla gelmez mi hocam?
Programı deneyeceğim mikro elementin içeriniğinide aşağıya bırakıyorum onuda sizin programa entegre edebilirseniz sevinirim hocam kaç ml kullanmalıyım
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/040420232130181.jpg[/IMG]
Bu gün su değişim günü 90 -95 litre kadar osmos var elimde şuan tds 180e çıkmış durumda ph metrenin kalibrasyonu kaydı galiba oda 7.3 gösteriyor muhtemelen 7.6 önerilerinizi bekliyorum hocam teşekkürler
Ne Yaptıysam Besin Eksikliğini Gideremedim.
[QUOTE=hasancn]Gübrelerin ppm seviyelerini yazabılırmısınız.
Birde tdsyi 120'ye çekin.
[/QUOTE]
Akvaryum 288 Litre Brüt
Net hacim 230-240 arasında
Nitrat: 50litreye 1ml/1ppm
Fosfat : 50 litreye 1ml/0.1ppm
Potasyum: 50litreye 1ml/1ppm
Demir : 50 litreye 1ml/0.07ppm
Osmosdan sonra azot eksikliği problem oluyor yeniden mineralize edip düşüreceğim ancak buna çözüm olacağını sanmıyorum.
[QUOTE=hasancn]Gübrelerin ppm seviyelerini yazabılırmısınız.
Birde tdsyi 120'ye çekin.
[/QUOTE]
Akvaryum 288 Litre Brüt
Net hacim 230-240 arasında
Nitrat: 50litreye 1ml/1ppm
Fosfat : 50 litreye 1ml/0.1ppm
Potasyum: 50litreye 1ml/1ppm
Demir : 50 litreye 1ml/0.07ppm
Osmosdan sonra azot eksikliği problem oluyor yeniden mineralize edip düşüreceğim ancak buna çözüm olacağını sanmıyorum.
Ne Yaptıysam Besin Eksikliğini Gideremedim.
Arkadaşlar 3 aylık kurulu tankta bir türlü besin eksikliğini çözemedim aşama aşama neler yaptığımı açıklayacağım.
Taban: lav kırığı soil karışık ancak kum eski soilin salınımı yok bu yüzden akıllı kapsül gübreyle destekledim.
Işıklandırma :84w powerled
Gübre ve CO2: DIY NPK+excel+mikro+demir co2 tüplü sistem
Bitkiler: Ludwigia Repens, tütün, rotala reddish, bocopa, zeytin, cabomba caroliniana
Çeşme suyuyla kurulum yaptıktan sonra suyumuz aşırı kireçli olduğu için ve akvaryum pH 8.3 seviyesinde olduğu için bitkilerin besin alamadığını düşünüp reverse osmosa geçtim 1 ay önce yavaş yavaş tds i 350 den 150 ye getirdim PH da 7.6 seviyelerinde şimdi yarı çeşme yarı osmos kullanıyorum
bitkilerde önce çok açık renkte yeni yapraklar çıkıyordu ve GSA vardı. Npk dozlaya dozlaya bu sorunu hallettim sayılır artık yeni yapraklar daha yeşil. Ancak bu seferde rotala ve güllerde yeşilleşme ve bronzlaşma gözlemliyorum yeni çıkan sürgünler yeşil çıkıyor. yapraklarda dalgalı şekil bozuklukları var. Cabombaların üst tarafıda yamuk yumuk. Tankta tek sağlıklı gelişen bitki şuanda bacopa ayrıca tütünün yaprakları daha kalın olması gerekirken ince uzun bir form aldı yeni filizler. Tütünde alt yaprakların uçları hala beyaz ve damarları koyu yeni çıkan sürgünde yaprak rengi daha iyi ancak orta damarı açık renk beyaz gübrede çeşitli kombinasyonlar denedim. Bir şey engelliyor ama çözemedim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230422171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230422241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230422301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230422341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230422391.jpg[/IMG]
Gübre programım:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230423191.jpg[/IMG]
------------------
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230423241.jpg[/IMG][EDIT]Researcher,2023-04-03 04:26:12[/EDIT]
Arkadaşlar 3 aylık kurulu tankta bir türlü besin eksikliğini çözemedim aşama aşama neler yaptığımı açıklayacağım.
Taban: lav kırığı soil karışık ancak kum eski soilin salınımı yok bu yüzden akıllı kapsül gübreyle destekledim.
Işıklandırma :84w powerled
Gübre ve CO2: DIY NPK+excel+mikro+demir co2 tüplü sistem
Bitkiler: Ludwigia Repens, tütün, rotala reddish, bocopa, zeytin, cabomba caroliniana
Çeşme suyuyla kurulum yaptıktan sonra suyumuz aşırı kireçli olduğu için ve akvaryum pH 8.3 seviyesinde olduğu için bitkilerin besin alamadığını düşünüp reverse osmosa geçtim 1 ay önce yavaş yavaş tds i 350 den 150 ye getirdim PH da 7.6 seviyelerinde şimdi yarı çeşme yarı osmos kullanıyorum
bitkilerde önce çok açık renkte yeni yapraklar çıkıyordu ve GSA vardı. Npk dozlaya dozlaya bu sorunu hallettim sayılır artık yeni yapraklar daha yeşil. Ancak bu seferde rotala ve güllerde yeşilleşme ve bronzlaşma gözlemliyorum yeni çıkan sürgünler yeşil çıkıyor. yapraklarda dalgalı şekil bozuklukları var. Cabombaların üst tarafıda yamuk yumuk. Tankta tek sağlıklı gelişen bitki şuanda bacopa ayrıca tütünün yaprakları daha kalın olması gerekirken ince uzun bir form aldı yeni filizler. Tütünde alt yaprakların uçları hala beyaz ve damarları koyu yeni çıkan sürgünde yaprak rengi daha iyi ancak orta damarı açık renk beyaz gübrede çeşitli kombinasyonlar denedim. Bir şey engelliyor ama çözemedim.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230422171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230422241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230422301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230422341.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230422391.jpg[/IMG]
Gübre programım:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230423191.jpg[/IMG]
------------------
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/030420230423241.jpg[/IMG][EDIT]Researcher,2023-04-03 04:26:12[/EDIT]
İlk Defa Görüyorum
Çok aşırı küçük canlı makro lensim olmadığı için birazda ışığın buhar camına yansımasından görüntü kötü çıkmış. Ama sayenizde araştırıp karşılaştırma fırsatı buldum muhtemelen dediğiniz tür. Şu anda az sayıda var. Çok aşırı çoğalırsa ancak o zaman müdahale ederim. Tekrardan teşekkür ederim.
Çok aşırı küçük canlı makro lensim olmadığı için birazda ışığın buhar camına yansımasından görüntü kötü çıkmış. Ama sayenizde araştırıp karşılaştırma fırsatı buldum muhtemelen dediğiniz tür. Şu anda az sayıda var. Çok aşırı çoğalırsa ancak o zaman müdahale ederim. Tekrardan teşekkür ederim.
İlk Defa Görüyorum
Arkadaşlar bu gün bitkilerin üzerinde 3-5 tane şöyle birşey gördüm hareket etmiyor adi salyangoza çok benzettim ama değil tankta olmasıda muhtemel değil dışı yumurta gibi kaygan beyazlıkla kaplı içinde kahverengi birşey var bitki cımbızıyla sıktığımda kırıldı kahverengimsi hal aldı ancak çözemedim yumurta içinde larvaya benzer birşey gibi nerite yumurtası değil ama eminim.
Tanktaki Canlılar: Nerite, otocinclus,harlequin rasbora,Sae
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/260320230628241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/260320230628321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/260320230628431.jpg[/IMG]
Arkadaşlar bu gün bitkilerin üzerinde 3-5 tane şöyle birşey gördüm hareket etmiyor adi salyangoza çok benzettim ama değil tankta olmasıda muhtemel değil dışı yumurta gibi kaygan beyazlıkla kaplı içinde kahverengi birşey var bitki cımbızıyla sıktığımda kırıldı kahverengimsi hal aldı ancak çözemedim yumurta içinde larvaya benzer birşey gibi nerite yumurtası değil ama eminim.
Tanktaki Canlılar: Nerite, otocinclus,harlequin rasbora,Sae
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/260320230628241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/260320230628321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/260320230628431.jpg[/IMG]
High-tech E Dönüş Ve Aydınlatma
2 ay önce low tech olarak kurulumumu gerçekleştirdiğim 120x60x40(h) ebatlarında tankımı yaşadığım çeşitli sorunlar itibariyle high-tech e döndürmek zorunda kaldım. Co2-Reverse Osmos-Test Kitleri Vs. Gereken herşeyi hallettim.Sadece bitkiler kaldı. Hazırlığı tamamlayımca bitkileri değiştireceğim. Şuan 84w power led var askılı forumda darkaura (Mustafa bey) high-tech için 0.3 w öneriyor. Şuan hemen hemen karşılıyor ancak zemin bitkiside ekeceğimden ve akvaryum çok geniş olduğundan yetip yetmeyeceğine emin değilim armatürü yukarı kaldırınca ışık içerde dağılıyor tank genişliği sorun olmuyor ama bu sefer ışık şiddeti düşeceğinden zemin bitkilerinin ihtiyacını karşılayabileceğinden emin değilim sizce ihtiyacımı karşılar mı yoksa ön tarafa 1 sıra daha mı yapayım. armatür genişliği 14 cm tank genişliği 60cm bu arada fotoğrafları ekliyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/160320230533201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/160320230533371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/160320230535501.jpg[/IMG][EDIT]Researcher,2023-03-16 05:37:44[/EDIT]
2 ay önce low tech olarak kurulumumu gerçekleştirdiğim 120x60x40(h) ebatlarında tankımı yaşadığım çeşitli sorunlar itibariyle high-tech e döndürmek zorunda kaldım. Co2-Reverse Osmos-Test Kitleri Vs. Gereken herşeyi hallettim.Sadece bitkiler kaldı. Hazırlığı tamamlayımca bitkileri değiştireceğim. Şuan 84w power led var askılı forumda darkaura (Mustafa bey) high-tech için 0.3 w öneriyor. Şuan hemen hemen karşılıyor ancak zemin bitkiside ekeceğimden ve akvaryum çok geniş olduğundan yetip yetmeyeceğine emin değilim armatürü yukarı kaldırınca ışık içerde dağılıyor tank genişliği sorun olmuyor ama bu sefer ışık şiddeti düşeceğinden zemin bitkilerinin ihtiyacını karşılayabileceğinden emin değilim sizce ihtiyacımı karşılar mı yoksa ön tarafa 1 sıra daha mı yapayım. armatür genişliği 14 cm tank genişliği 60cm bu arada fotoğrafları ekliyorum. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/160320230533201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/160320230533371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/237942/160320230535501.jpg[/IMG][EDIT]Researcher,2023-03-16 05:37:44[/EDIT]
Enteresan Ph Değişimi
Değerli düşünceleriniz için çok teşekkürler Yazıyı yazdıktan bir kaç saat sonra benimde aklıma geldi aslında. Ama kafa motoru dipten vakumla çektiği için belki başka bir sebebi olabilir mi dedim sizlere de danışmak istedim. Yinede Daha sağlıklı bitki gelişimi için Reverse osmos sistemi edindim.
Değerli düşünceleriniz için çok teşekkürler Yazıyı yazdıktan bir kaç saat sonra benimde aklıma geldi aslında. Ama kafa motoru dipten vakumla çektiği için belki başka bir sebebi olabilir mi dedim sizlere de danışmak istedim. Yinede Daha sağlıklı bitki gelişimi için Reverse osmos sistemi edindim.
SON MESAJLAR
- Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 20:31
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
KULLANICILAR
- 74 Online Kullanıcı, 41 Üye
Online Kullanıcılar
hasancn,
ezzalisi,
Eldurmaz,
0rnn,
sedatkaryurek,
Oquanus,
TuRKeR,
Jeveux,
Sungurr,
yaguara,
MertGun,
DigitalPen,
osmandbnl,
OKIRATLI,
bysmokin,
Fatihsm,
Koksal Gurkan,
BilalM.,
sina cen,
yeekim,
Malawi34,
MiSoSiKiaN,
EKAR,
Kınayu,
√olkaπ,
chapi,
FurkanYnk,
MertSoyumert,
Savas37,
Hilmi22,
MelihB,
capitano,
IgorVladimir,
Killicory,
Sametbugra,
keremcosgun,
şansal,
syerli,
oguzozt,
akinsinan,
EmiirKaan,
jamaisvus,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
