ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Cyber_Scout
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5628
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrimiçi
Üyelik Tarihi:
28 Ocak 2007 15:59
Son Ziyaret:
13 dakika önce
Toplam Mesaj:
5889 [0.83 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1679 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
2

BİLGİLER

Ad Soyad:
Cyber Scout
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1981
Yaş:
45
İl:
Istanbul
Meslek:
Bilg.Tekn.-Apiarist-İş Güven.-Akvarist
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

🇹🇷 "Akvaristin tecrübesi arttıkça Balığı ve Akvaryumu Küçülür." [URL=https://www.akvaryum.com/Forum/uyeacanbul.asp?uye=21182]Konularım-İlanlarım[/URL]

SON 10 MESAJI

60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci
[QUOTE=syerli]

Benim aklımda olan chili rasbora ve neon tetra. Genellikle Ember Tetraların karideslerle daha iyi geçindiği söyleniyor.

Fundulopanchax Gardneri için de bir araştırma yapayım o zaman, çünkü hiç bilmiyorum bu türü. Teşekkür ederim. [/QUOTE]
Ember+chilli olur ama neon +chili olmaz.
Neonların Chillileri yuttuğunu görebilirsiniz..
400 Litre Havuz
[QUOTE=Conix]

Perde ile direkt güneş ışığını önleyebilirim. Ama soğutma gerekirse temmuz ağustosta gerekecektir. Bir dizi fan ile soğutmayı planlıyorum elimde 6 adet pc fanı var. Tabi şuanda ölçtüğümde su sıcaklığı 22-23 civarlarında. Binanın çatısına ısı yalıtımı yapıldı. Filtre için önereceğiniz bir model var mı?
[/QUOTE]
Havuzun tabanı betona-fayansa mı temas ediyor?
Sobo 90xlerden bütçenizin yettiği en büyük dış filtreyi alın.
60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci
Hangi tetra hangi rasbora?


Fundulopanchax Gardneri sürüsü şahane olur bence..
Su Yosunu
3 litrelik yoğurt kovasına 1 yemek kaşığı sodyumbikarbonat (karbonat) eritip 30dk yosunu bu suda beklet. Sülük salyangoz v.b. omurgasızlar dökülür.

Potasyum permanganatlu suya alıp 30 dk da bu suda beklet, olası mikroorganizmaların , mantarların ölmesini sağlarsınız..

Temiz suda Potasyum ve Karbonat kalıntılarını arındırın.
2 günde temiz katkısız suda bırakın üstüdek ölenler dökülsün.
Sonra tanka alın...
Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi
Su berrak olmadan balık eklemeyin.
Elma salyangozu ekleyin şuan.
Cüce vatoz yavru (5 cm civarı)
12 Neon Tetra yada
12 Ember Tetra yada
12 Tanichthys Albonubes (beyaz bulut) yada
1 çift Apistogramma yada
6 Dario Dario (Badis Red Scarlet) yada
12 Endler yada
Betta Imbellis Çifti
+ 8 Pygme Cory


[URL=//www.akvaryum.com/Forum/ve128688;_su_duzenleyicileri_karsilastirma_ve_inceleme_rehberi_-_2026_k1016351.asp]Su Düzenleyiciler[/URL]

[URL=//www.akvaryum.com/Forum/ve129515;_bakteri_kulturleri_karsilastirma_ve_inceleme_rehberi_-_2026_k1016405.asp]Bakteri Kültürü[/URL]

[URL=//www.akvaryum.com/biyolojik_filtrasyon_i_makaler_21_199.asp]Biyolojik Filtrasyon[/URL]

6 adet Fundulopanchax Gardneri de ekleyeyim...
Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi?
[QUOTE=Cyrenity]Aynı hobiye gönül verdiğimiz tüm dostlarımı, hürmet ve muhabbetle selamlarım.

Sorum İngilizce ticarî isminin tam karşılığı “Gülgün Barb” (Gül Rengi) olan, şu sıralar çarpıtılmış Bionom’u “Konkinyus” ismi ile satılan, aslında 𝘗𝘦𝘵𝘩𝘪𝘢 𝘤𝘰𝘯𝘤𝘩𝘰𝘯𝘪𝘶𝘴 dahi olmayan bu balıkcağızları beslemiş olanlara;

Gül Barb, doğal olarak sadece üreme mevsimi boyunca renklenen bir türdür. Bu “Shiner” ve
𝘚𝘢𝘸𝘣𝘸𝘢 𝘳𝘦𝘴𝘱𝘭𝘦𝘯𝘥𝘦𝘯𝘴 gibi Sazansılar’da da görülür.

Merak ettiğim şey, bu özelliklerini seçici üretimden gelen soy hatlarında da koruyup korumadıkları.

“Altın” veya “Neon Kırmızısı” Gül Barb’larınızın parlak renkleri belli dönemlerde soldu mu?

Balıklarınızı hiç oda sıcaklığında baktınız mı, ya da kışlattınız mı?

Çok değerli tecrübelerinizi paylaştığınız için teşekkür eder, bereketli, sıhhatli hobiler dilerim…

[/QUOTE]

Soğuk suyu seven balıklar.
Renklenme üreme döneminde en iyi durumda olur.
Solgunluk su değerlerinde sorun demektir.



[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21182/110120191811141.jpg[/IMG]

Yavrularım...
Su Yosunu
[QUOTE=Fatihsm]

Karides akvaryumu kurucam sıcaklık 20-22 derecede olucak. Fazla zarar görür mü?



Şuan karantinada tutuyorum. Potasyum permanganat ile de banyo yaptırıcam. Bu işlemden sonra herhangi bir parazit-canlı yaşar mı[/QUOTE]
Örneğin sülük varsa potasyum permanganatın hiç bir etkisi olmaz...

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21182/220220191709451.jpg[/IMG]
Arka planda Willow Moss..
Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish)
[QUOTE=scorpion26]3 4 ay önce Türkiyede istediğim renkleri bulamadığım için tüm medakalarımı satıp bu türü bırakmıştım. Geçen bir ithalatçı arkadaşım Japonyadan medakalar getireceğini duyduğumda hemen listeyi istedim. Fiyatlar gerçekten oldukça yüksekti. Ama en pahalı türlerden birini seçip bir çift alma şansım oldu. Keşke birkaç çift alabilseydim. Sanıyorum 40 yıllık hobimde bir çift balığa verdiğim en yüksek rakamdı. Ufaktan yumurtalar gelmeye başladı. Umarım bu yaz bolca çoğaltabilirim. Şimdiden yazayım bu yaz yumurta veya balık satmayı planlamıyorum. Belki yaz sonu duruma bakarız. Umarım beğenirsiniz.

[URL]https://www.youtube.com/shorts/aXyH08EpYBU[/URL]

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/12446/250620261135201.jpg[/IMG][/QUOTE]
Yan profil resim paylaşabilirmisiniz?
50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler.
[QUOTE=Omer1881]
Haklısınız bir süre sonra sorun çıkartacaktır belki ilerde discus için gerekli şartları sağlayan bir tank kurarım teşekkürler.[/QUOTE]
Ramirezi çifti şahane olur..
50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler.
Sonuçta balıkların büyümelerini istemiyormusunuz?
Şelale filtre ile diskus akvaryum suyunu istediğiniz kalitede tutmanız zor olacak.

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.