ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Cyber_Scout
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5631
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrimiçi
Üyelik Tarihi:
28 Ocak 2007 15:59
Son Ziyaret:
3 dakika önce
Toplam Mesaj:
5895 [0.83 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1684 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
2

BİLGİLER

Ad Soyad:
Cyber Scout
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1981
Yaş:
45
İl:
Istanbul
Meslek:
Bilg.Tekn.-Apiarist-İş Güven.-Akvarist
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

🇹🇷 "Akvaristin tecrübesi arttıkça Balığı ve Akvaryumu Küçülür." [URL=https://www.akvaryum.com/Forum/uyeacanbul.asp?uye=21182]Konularım-İlanlarım[/URL]

SON 10 MESAJI

Kurtulma Şansı Var Mı?
Bu konu eski biliyorum ama tedavi vb. Uygulama ve diskin akibeti nedir?
25 yıl biyolojik ömrü olduğundan halen hayatta olduğunu varsayıyorum..
Su Yosunu
[IMG]https://aquafy.com.au/cdn/shop/products/s-l400_1024x1024.webp?v=1659782691[/IMG]
Söğüt Yosunu olduğundan eminim...
Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım
Trichopsis Pumila,
Trichopsis Vittata,
Parosphromenus,
Pigme Puffer,
Badis,
Furcata,
Gardneri,
Albimarginata,
Rubra,
Imbelis,
Chili,
Neon,
Ember,
Ruby,
Nothobranchius,
Ancistrus,
Otocinclus,
V.s.....
Barındırılabilecek pek çok tür var..
[B][U]At gözlüklerini çıkartarmak gerek.[/U][/B]
[K]Uyum sağlamayacağını bildiğiniz, bir birini avlayacak türlerde de ısrar edilmediğinde seçenek ve imkan fazlaca mümkün..[/K]
Betta'daki Şişlik Nedir
[QUOTE=ByOscar:)]

Yardımınız için teşekkür ederim,
Dışkısına hiç denk gelmedim, onun dışında diğer belirtiler yok



Yardımınız için teşekkür ederim,
Karidesleri ekleyeli 2-3 gün oluyor hepsi yiyemeyeceği erişkin boyutta, ilk başta eklerken biraz ilgisini çekti sonradan takip vs. olmadı. Dediğiniz gibi yem vermeyi bugün itibariyle bıraktım. 3-4 gün kadar vermemeyi düşünüyorum takipte olacağım. Kabızlık dışında bu bölgedeki şişliğe sebep olabilecek başka hastalık olma ihtimali var mıdır?
[/QUOTE]
Yiyemeyeceği boy?
30 yıldır balık yetiştiriyorum. Balıklar tek lokmada yemeyi tercih eder...
Ama siz yem verip akvaryumdan uzaklaştığınızda yenilebilecek herşey yenilmeye devam eder..
Planarya
Hydra
Snail
Detritus
Capepod
Vs...

Balığınız fazla iştahlı ve karnı fazlaca tok görünüyor .
Yem vermeyi kestikten 10 gün sonrada benzer şişliğe sahip ise çok güzel bir besin kaynağını keşfetmiştir.
Betta'daki Şişlik Nedir
Siz 1 parça yem veriyorsunuz ancak o birçok yavru karides v.b. ile karnını doyurmaya devam ediyor.
Yem vermeyi kesin.
Karnındaki şişkinlik sizin için normale dönene kadar bekleyin.
Kaç gün beklediğinizi de not edin..
Su Yosunu
[IMG]https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQoATjQHhsqS6cW_iORwdIdgujCyOhNAhRoSvfoIm6sawwxFwCmBfgUlkI&s=10[/IMG]
Üstte "Selvi " - Hipnum cupressiforme
Altta "Söğüt" -Willow moss (Fontinalis antipyretica)

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21182/260620260035551.jpg[/IMG]

@Fatihsm bitkinin yaprakları görünecek şekilde daha yakın örnek resimlerdeki gibi çekim yaparmısın?
60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci
[QUOTE=syerli]

Benim aklımda olan chili rasbora ve neon tetra. Genellikle Ember Tetraların karideslerle daha iyi geçindiği söyleniyor.

Fundulopanchax Gardneri için de bir araştırma yapayım o zaman, çünkü hiç bilmiyorum bu türü. Teşekkür ederim. [/QUOTE]
Ember+chilli olur ama neon +chili olmaz.
Neonların Chillileri yuttuğunu görebilirsiniz..
400 Litre Havuz
[QUOTE=Conix]

Perde ile direkt güneş ışığını önleyebilirim. Ama soğutma gerekirse temmuz ağustosta gerekecektir. Bir dizi fan ile soğutmayı planlıyorum elimde 6 adet pc fanı var. Tabi şuanda ölçtüğümde su sıcaklığı 22-23 civarlarında. Binanın çatısına ısı yalıtımı yapıldı. Filtre için önereceğiniz bir model var mı?
[/QUOTE]
Havuzun tabanı betona-fayansa mı temas ediyor?
Sobo 90xlerden bütçenizin yettiği en büyük dış filtreyi alın.
60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci
Hangi tetra hangi rasbora?


Fundulopanchax Gardneri sürüsü şahane olur bence..
Su Yosunu
3 litrelik yoğurt kovasına 1 yemek kaşığı sodyumbikarbonat (karbonat) eritip 30dk yosunu bu suda beklet. Sülük salyangoz v.b. omurgasızlar dökülür.

Potasyum permanganatlu suya alıp 30 dk da bu suda beklet, olası mikroorganizmaların , mantarların ölmesini sağlarsınız..

Temiz suda Potasyum ve Karbonat kalıntılarını arındırın.
2 günde temiz katkısız suda bırakın üstüdek ölenler dökülsün.
Sonra tanka alın...

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.