ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Cyber_Scout
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5650
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ocak 2007 15:59
Son Ziyaret:
31 dakika önce
Toplam Mesaj:
5926 [0.84 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1710 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
2

BİLGİLER

Ad Soyad:
Cyber Scout
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1981
Yaş:
45
İl:
Istanbul
Meslek:
Bilg.Tekn.-Apiarist-İş Güven.-Akvarist
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

🇹🇷 "Akvaristin tecrübesi arttıkça Balığı ve Akvaryumu Küçülür." [URL=https://www.akvaryum.com/Forum/uyeacanbul.asp?uye=21182]Konularım-İlanlarım[/URL]

SON 10 MESAJI

Akvarymun Camlarında Garip Canlılar Var
[QUOTE=alp3r]

Nasıl yok edeceğim[/QUOTE]
Karideslerin üzerlerinde de var mı?

Seachem ParaGuard :
Karides akvaryumlarında Vorticella için en güvenli ilaçtır.
Karideslere zarar vermeden parazitleri yok eden malahit yeşili bazlı bir formülü vardır.
Her 8 litre akvaryum suyu için 1 ml olacak şekilde dozajlayabilirsiniz.
Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım
[QUOTE=Cyber_Scout]Trichopsis Pumila,
Trichopsis Vittata,
Parosphromenus,
Pigme Puffer,
Badis,
Furcata,
Gardneri,
Albimarginata,
Rubra,
Imbelis,
Chili,
Neon,
Ember,
Ruby,
Nothobranchius,
Ancistrus,
Otocinclus,
V.s.....
Barındırılabilecek pek çok tür var..
[B][U]At gözlüklerini çıkartmak gerek.[/U][/B]
[K]Uyum sağlamayacağını bildiğiniz, bir birini avlayacak türlerde de ısrar edilmediğinde seçenek ve imkan fazlaca mümkün..[/K][/QUOTE]
Yazılanlar geçerli güncel..
Üçgen Şekilli Yosun
[QUOTE=Fatihsm][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281156/280620260026421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281156/280620260026451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/281156/280620260026481.jpg[/IMG]

Bu willow moss değil mi ?[/QUOTE]
Willow- Söğüt Yosunu [U]Değil[/U] bu resimdekiler.
Üçgen Şekilli Yosun
Pseudoscleropodium purum (Neat Feather-moss)
Uzun süre su altında kalırsa ölür.
Ember Tetra
[QUOTE=nniiaa]Merhabalar Ankara içi 6 adet ember tetra arıyorum, tercihim bir hobiciden almak. Yardımcı olursanız sevinirim [/QUOTE]
4 tane sivrisinek rasbora olur mu?
Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz
[QUOTE=Salihsapkaa]Merhabalar , bugün astronot balığı aldım 2 adet yaklaşık 9-10 cm , 4 adette pacu . Bu balık hakkında pek bi bilgim yok uzun zamandır gözlemlediğim ve hakkında araştırma yaptım . Eğer aranızda besleyen ve bilgi sahibi olan arkadaşlar var ise ne yapmam gerektiği hakkında önerilere açığım [/QUOTE]

[URL]https://www.akvaryum.com/astronotus_ocellatus_astronot_-_oscar_tatlisur_4_338.asp[/URL]


[URL]https://www.akvaryum.com/colossoma_macropomum_kirmizi_pacu_tatlisur_10_580.asp[/URL]
Beta Balığı Kuyruk Erimesi
Yeni akvaryum 130l dediğiniz çalışan bir akvaryum mu?
Balığın resmi mümkünse iyi olur.
2 ilac aynı anda kullanılmamalı . Prospektüstede yazıyor.
Günlük su değişiminizde doğru bir uygulama değil.
130lt içerisine 5lt lik pet şişeden 20cm derinlik oluşturacak bir yavruluk benzeri bölüm yapıp betayı bu akvaryumun suyuna alıştırarak pet ayraç içerisine koyabilirseniz çok iyi olur.
Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan
Seachem Clarty,
Crystalpro Aqua Clear,
Azoo Cloudy Treatment
Kullanabilirsiniz..

[IMG]https://cdn.myikas.com/images/e92d0916-9369-4e25-aeab-1f0ee78ea26a/5bed1ea8-1ce2-454c-8e28-78026d947839/image_1296.jpg[/IMG]
Geophagus Tür Ayrımı?
[URL]https://www.akvaryum.com/forum/geophagus_altifrons_gunlugu_k644231_sn5.asp[/URL]

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.