ÖZELLİKLER

Kullanıcı Adı:
Cyber_Scout
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5639
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ocak 2007 15:59
Son Ziyaret:
2 Saat 36 Dakika önce
Toplam Mesaj:
5907 [0.83 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
1694 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
2

BİLGİLER

Ad Soyad:
Cyber Scout
Doğum Tarihi:
01 Ocak 1981
Yaş:
45
İl:
Istanbul
Meslek:
Bilg.Tekn.-Apiarist-İş Güven.-Akvarist
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:

İMZA

🇹🇷 "Akvaristin tecrübesi arttıkça Balığı ve Akvaryumu Küçülür." [URL=https://www.akvaryum.com/Forum/uyeacanbul.asp?uye=21182]Konularım-İlanlarım[/URL]

SON 10 MESAJI

80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre)
[URL]https://www.akvaryum.com/Tatlisu/[/URL]

Linkte pek çok tür var, alternatifleri değerlendirmek isterseniz inceleyebilirsiniz..
400 Litre Havuz
[QUOTE=Conix]

Altına havuzlar için satılan aynı markanın yapboz gibi birleşen yumuşak zeminleri var. onlardan koyacağım zemine direkt temas edip zarar vermesin diye.[/QUOTE]
İnşaat malzemeleri satan yerlerden 3cm kalınlığında strafor temin edrseniz ekonomik bir çözüm olur.
Taban ve tüm yan cepheleri kaplamanız ısıtıcının verimli çalışması için gerekli.
Plastik ısı koruma açısından çok zayıf. Yazın aşırı ısınır kışın aşırı soğuk olur.
Isıtıcıların plastik muhafazalı olanlarından kullanın..
Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım
[QUOTE=EmiirKaan]Hocam, at gözlüğüyle alakası yok keza ben kendi fikrimi söyledim ve daha tecrübeli arkadaşlar öneride bulunabilir, onlara bak dedim. Siz de benden çok çok daha tecrübelisiniz, önerilerinize saygı duyuyorum ama katılmıyorum. Sizin de önerdiğiniz türlerin içerisinde 7-8 cm'ye kadar büyüyebilen türler var neredeyse akvaryumun eni kadar. Bu canlılar bu hacimde hayatta kalabilecek seviyede canlı kalacaklar diye bu kadar ısrar etmenin bir anlamı var mı bilmiyorum.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/283990/240620261838131.jpg[/IMG]
7-8 cm olacak tür bir tek vatoz var listemde..
[EDIT]Cyber_Scout,2026-06-26 10:47:51[/EDIT]

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21182/260620261056561.jpg[/IMG]

[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/21182/260620261056571.jpg[/IMG]


[:?]
10 Yıl Aradan Sonra..
Chalinochromis Brichardi ekleyebilirsiniz..
Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım
[QUOTE=NightWist]
Bunların çoğu için bile hacim kısıtlı. Guramiler belki olabilir ama diğerlerini yine önermiyorum. Nitrat/Nitrit/amonyak aniden patlama ihtimali var. Hacimin küçüklüğünü hafife alıyorsunuz. Sıkı takip, disiplin ve azami seviyede dikkat gerekli. En sağlıklısı beta otocinclus ikilisi olabilir. En basiti bu balıklara erişim de zor. Bazıları çok niş türler.[/QUOTE]
Beta Spelenders bakmak istemiyor konu sahibi...

Listeye eklenebilecek bir kaç tür daha;
Medeka,
Indostomus Paradoxus,
Clown Killifish,
Pygme Cory,
Boraras brigittae....
10 Yıl Aradan Sonra..
[QUOTE=kocoglu]Merhaba daha önce tropheus ile noktaladığım hobiye tekrar adım atıyorum. Bunun için 100*50*50 yandan sumplu tank siparişi verdim. tropheustan sonra keyif alabileceğim hangi türleri önerirsiniz? Profesyonel tavsiyeleri bekliyorum. Ayrıca sessiz az enerji tüketen kafa motoru ne önerirsiniz? Keyifli hobiler.[;)][/QUOTE]
Hangi tür için karar verdiniz?
Neocaridina Karides Hastalık
[QUOTE=Tatar10]Merhaba, dün aldığım ve ana tanka eklediğim karideslerin ikisinin ayaklarında beyaz oluşumlar vardı (Scutariella paraziti?) fotograf alamadım ama, yakalayamadığım biri hariç diğerlerini tuz banyosu yapıp karantina tankına alabildim, ek olarak tedavi önerilerinizi alabilirim ve uzun sürede sıkıntı çıkartacak bir durum ise iade etmemi önerirmisiniz?

Güncelleme: 1. Hafta oldu, İki kez tuz banyosu yaptım. Sadece ayak kısmlarında hafif derecede var, gövdelerinde tespit edemedim Teşekkürler[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268986/210320262059181.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268986/210320262059201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268986/210320262059211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/268986/210320262059231.jpg[/IMG][/QUOTE]
Güncel mi?
Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla
Taban uzunluk (cm) X Taban en (cm) X İstenilen Kum Yüksekliği (cm)= Gerekli Kum Miktarı (lt)
Pleksi İle Sump Yaptım
Bu sumpun toplamda yani herşeyi dahil maliyeti nedir?
Rasbora Oneri
Bu balık (Danio Margaritatus) ilk keşfedildiğinde akvaryum hobisinde yanlışlıkla rasbora olarak adlandırılmıştır.
Ancak yapılan bilimsel araştırmalar sonucunda balığın bir Danio türü olduğu kanıtlanmıştır.
[:?]

SON MESAJLAR

GÜNCEL 100 TANITIM

SON İLANLAR

FORUM İSTATİSTİKLERİ

  • 3,797,668 Mesaj
  • 408,613 Konu
  • 91 Forum
  • 145,128 Forum Üyesi
  • 1,466 Özel Forum Üyesi
  • 29 Kıdemli Akvarist
  • 1,941 Dün Giriş Yapan Üye

Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.