ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
MeNdaKkaDukKa
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
13 Mart 2008 14:57
Son Ziyaret:
11 Ekim 2010 13:10
Toplam Mesaj:
25 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Oğuz Kul
Doğum Tarihi:
08 Haziran 1985
Yaş:
41
İl:
Trabzon
Meslek:
Muhasebe
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
OğuZKuL
SON 10 MESAJI
Atman Dış Filitrem Su Kaçırıyor Önliyemiyorum.
Herkese iyi günler.
Daha önceki yazılarımdan bana yardımcı olan saygıdeğer akvaryum.com üyelerine bir kez daha teşekkür etmek istiyorum buradan.
Sorunumu kısmende olsa çözmüş bulunmaktayım.
Dış filitre sorunumu yazılarımda anlatmıştım. Bunun akabinde filitreyi aldığım muhattap olarak kabul ettiğim Teleskopakvaryumla görüştüm kargo ile yolladım filitre gidip gelmesi 4 günü buldu balıklarım için endişe verici bir zamandı yavrularımın çoğunu kaybetmeme mal oldu bu süre...
Bana kovayı değişmemi sölediler ama ilk dışfilitrem olduğundan ben ilk geldiğinde kırık olan bu klepsi önemsememiştim başıma sorun açan kırık olan bu klepsti büyük ihtimal.
İdarelik yapıştırıp göndereceğim dedi geldiğinde iki klepsi kırıktı arayıp sorduğumda yalan söylediler bana (yapışkan döküldü dendi ama kırık olduğu belliydi ve hatta ikiside gelirgelmez atmıştı yapışan yerinden)
Akabinde Otuz.com la görüştüm Selim bey var orada bana çok yardımcı oldu sanki tanışıyormuş gibi samimiydi baya filitre kovasını otuz.comdan aldım conta ve klepsi sağolsun bana eşantyon olarak gönderim yaptı. Baya iyi bir kutuda geldi kırılmasına imkan yoktu açıkçası.
Kova geldi ve akşam filitreyi kurdum muntazam bir şekilde yerleştirdim ve çaıştırdım bi taşma bir sıkıntı yoktu açıkcası bir kaç defa fişten çektim filitreyi herhangi bir taşma olmadı çok memlun oldum bu durumdan.
Filitreyi yerine yerleştirirken bir kovanın içine koymuştum herhangi bir taşmayı önlemek için sabah kalktığımda kontol ettim ve 2-3 cm lık bir su vardı kovada kenarlarını kontol ettim su sızıntısı yoktu vanalarından kaçırıyor bu sefer damla damla gerçi inanın buna razıyım ama önlemi almak için vazelin sürdüm bölgeye keser gibi oldu akşama bir daha kontol ediceğim.
Alışveriş yaparken bir kez daha güvenilir yerden yapmanın ne kadar önemli olduğunu öğrenmiş bulunuyorum Otuz.com'u gerçekten tavsiye ediyorum yaklaşım ve hizmetlerinden ötürü.
Umarım birdaha böle bir problemle karşılaşmam.
Bu konu hakkındaki görüşlerinizi yine duymak isterim.
Daha önceki yazılarımdan bana yardımcı olan saygıdeğer akvaryum.com üyelerine bir kez daha teşekkür etmek istiyorum buradan.
Sorunumu kısmende olsa çözmüş bulunmaktayım.
Dış filitre sorunumu yazılarımda anlatmıştım. Bunun akabinde filitreyi aldığım muhattap olarak kabul ettiğim Teleskopakvaryumla görüştüm kargo ile yolladım filitre gidip gelmesi 4 günü buldu balıklarım için endişe verici bir zamandı yavrularımın çoğunu kaybetmeme mal oldu bu süre...
Bana kovayı değişmemi sölediler ama ilk dışfilitrem olduğundan ben ilk geldiğinde kırık olan bu klepsi önemsememiştim başıma sorun açan kırık olan bu klepsti büyük ihtimal.
İdarelik yapıştırıp göndereceğim dedi geldiğinde iki klepsi kırıktı arayıp sorduğumda yalan söylediler bana (yapışkan döküldü dendi ama kırık olduğu belliydi ve hatta ikiside gelirgelmez atmıştı yapışan yerinden)
Akabinde Otuz.com la görüştüm Selim bey var orada bana çok yardımcı oldu sanki tanışıyormuş gibi samimiydi baya filitre kovasını otuz.comdan aldım conta ve klepsi sağolsun bana eşantyon olarak gönderim yaptı. Baya iyi bir kutuda geldi kırılmasına imkan yoktu açıkçası.
Kova geldi ve akşam filitreyi kurdum muntazam bir şekilde yerleştirdim ve çaıştırdım bi taşma bir sıkıntı yoktu açıkcası bir kaç defa fişten çektim filitreyi herhangi bir taşma olmadı çok memlun oldum bu durumdan.
Filitreyi yerine yerleştirirken bir kovanın içine koymuştum herhangi bir taşmayı önlemek için sabah kalktığımda kontol ettim ve 2-3 cm lık bir su vardı kovada kenarlarını kontol ettim su sızıntısı yoktu vanalarından kaçırıyor bu sefer damla damla gerçi inanın buna razıyım ama önlemi almak için vazelin sürdüm bölgeye keser gibi oldu akşama bir daha kontol ediceğim.
Alışveriş yaparken bir kez daha güvenilir yerden yapmanın ne kadar önemli olduğunu öğrenmiş bulunuyorum Otuz.com'u gerçekten tavsiye ediyorum yaklaşım ve hizmetlerinden ötürü.
Umarım birdaha böle bir problemle karşılaşmam.
Bu konu hakkındaki görüşlerinizi yine duymak isterim.
Atman Dış Filitrem Su Kaçırıyor Önliyemiyorum.
[QUOTE=mustafayıldırım] Conta gibi gözüküyor,dört bir yanında bulunan kilitleme klipsleri sağlammı ,herhangi biri kırılmış olup tam kilitleme yapmıyorda olabilir .Bu işten anlayan Trabzon da olan üye arkadşlar bir yardım istesek çok iyi olacak sevabına. [/QUOTE]
Filitreyi İstanbuldan almıştım kargoyla geldiğinde bi 4klipsinden biri kırıktı ama sorunun ondan kaynaklandığını düşünmüyorum filitrenin üstüne su kaçırma esnasında ağırlık yaptım su yine kesilmedi su yolunu haliyle bulup yine taşma gösteriyor.
Bugün filitreyi aldığım yerle görüştüm gönderin bakalım diyorlar süre olarak 1 haftada çözeriz sorunu dediler ama ben 1 haftada balıkları ne yapacağım karakara düşünür oldum.
2 tane küçük akvaryumum(45*30*35) var onlara balıkları bölmeyi düşünüyorum acaba balıklara bişey olurmu.
9tane yunus değişik boylarda en büyüğü 10-13cm 2tanede vatoz var.
[QUOTE=mustafayıldırım] Conta gibi gözüküyor,dört bir yanında bulunan kilitleme klipsleri sağlammı ,herhangi biri kırılmış olup tam kilitleme yapmıyorda olabilir .Bu işten anlayan Trabzon da olan üye arkadşlar bir yardım istesek çok iyi olacak sevabına. [/QUOTE]
Filitreyi İstanbuldan almıştım kargoyla geldiğinde bi 4klipsinden biri kırıktı ama sorunun ondan kaynaklandığını düşünmüyorum filitrenin üstüne su kaçırma esnasında ağırlık yaptım su yine kesilmedi su yolunu haliyle bulup yine taşma gösteriyor.
Bugün filitreyi aldığım yerle görüştüm gönderin bakalım diyorlar süre olarak 1 haftada çözeriz sorunu dediler ama ben 1 haftada balıkları ne yapacağım karakara düşünür oldum.
2 tane küçük akvaryumum(45*30*35) var onlara balıkları bölmeyi düşünüyorum acaba balıklara bişey olurmu.
9tane yunus değişik boylarda en büyüğü 10-13cm 2tanede vatoz var.
Atman Dış Filitrem Su Kaçırıyor Önliyemiyorum.
[QUOTE=Sainted]Oğuz kardeşim şöyle yapsam pis su gelen borunun vanasını azıcık kıs, orta seviyeye getir. Akvaryuma giden hortumun musluk aynı kalsın o zamanda taşma oluyormu. [/QUOTE]
Bu sölediğinizi denemedim bu akşam deniyeceğim.
[QUOTE=Sainted]Oğuz kardeşim şöyle yapsam pis su gelen borunun vanasını azıcık kıs, orta seviyeye getir. Akvaryuma giden hortumun musluk aynı kalsın o zamanda taşma oluyormu. [/QUOTE]
Bu sölediğinizi denemedim bu akşam deniyeceğim.
Atman Dış Filitrem Su Kaçırıyor Önliyemiyorum.
İyi günler.
Dış filitre sorununu malesef çözemedim. Cumartesi gününden beri uğraşıyorum heryer yine battı !
Dış filitreyi en sonunda bi kovanın içine koydum ve içini boşalttım çalıştırdım yine fişi çektim ve suyu yine dışarı verdi.
Dikkat ettimde pissu emiş vanası elektiriği kestiğim zaman emişi devam ettiriyor ve filitre bunu durduramıyor dışarı suyu veriyor sorun bu büyük ihtimalle çünkü vanaları kesince su akımı duruyor temiz su veren vanayı açık kapatıp pis su açık olunca ise yine su dişarıya veriyor tam tersi yapıp pis suvanasını kapatınca ise duruyor.
Suyun geri verilmesini önleyen bi çekvalf gibi subap yokmu bu filitrelerde anlam veremiyorum
İyi günler.
Dış filitre sorununu malesef çözemedim. Cumartesi gününden beri uğraşıyorum heryer yine battı !
Dış filitreyi en sonunda bi kovanın içine koydum ve içini boşalttım çalıştırdım yine fişi çektim ve suyu yine dışarı verdi.
Dikkat ettimde pissu emiş vanası elektiriği kestiğim zaman emişi devam ettiriyor ve filitre bunu durduramıyor dışarı suyu veriyor sorun bu büyük ihtimalle çünkü vanaları kesince su akımı duruyor temiz su veren vanayı açık kapatıp pis su açık olunca ise yine su dişarıya veriyor tam tersi yapıp pis suvanasını kapatınca ise duruyor.
Suyun geri verilmesini önleyen bi çekvalf gibi subap yokmu bu filitrelerde anlam veremiyorum
Atman Dış Filitrem Su Kaçırıyor Önliyemiyorum.
Volkan bey sizin gibi düşünüyorum mesai saatim bittiğinde eve gideceğim ve konuştuklarımızı sırasıyla deniyeceğim inşallah sorunu çözebilirim yoksa yine aynı sorunu yaşamaya devam edeceğim.
Yardımcı olmaya çalıştığınız için hepinize teşekkür ederim.
Saygılarımla...
Yardımcı olmaya çalıştığınız için hepinize teşekkür ederim.
Saygılarımla...
Atman Dış Filitrem Su Kaçırıyor Önliyemiyorum.
[QUOTE=rheme]Oğuz bey ; bende de atman 3335 filtre var ve bioball da kullanıyorum.Sizin probleminiz contadan kaynaklanıyor sepetlerle ilgili sorununuz yok.Yeni conta alırsanız sorununuz kalmaz. [/QUOTE]
MeNdaKkaDukKa 2009-03-14 12:11:02
[QUOTE=rheme]Oğuz bey ; bende de atman 3335 filtre var ve bioball da kullanıyorum.Sizin probleminiz contadan kaynaklanıyor sepetlerle ilgili sorununuz yok.Yeni conta alırsanız sorununuz kalmaz. [/QUOTE]
Volkan Bey aynı marka filitre kullandığımızdan ve tecrubenizden ötürü sölemiş olduğunuz öneriyi dikkate alacağım az önce otuz.com ve teleskopakvaryumdan destek bilgi edindim contalardan kaynaklana bilir dediler ama o kova ve motor bölümünün arasındaki contadan bahsetti (lakin o contada şuan ellerinde yokmuş temininde sıkıntı yaşıyorlarmış) veya motorun içinde küçük bi kırılma olup oradan sızdırabilir dedi bende ürünü almış olduğum yer olan teleskopakvaryumu aradım birde oradan bilgi edinmek istedim o direk conta dedi p.tesi tekrar görüşeceğim bakalım ne sonuç çıkar çoktan iade ederdim ama Trabzonda ikamet ediyorum malumunuz İstanbula ulaştıramama durumum var ve yedek filitrem yok bu süre zarfında balıklarım zarar görebilir...
Sizin contadan kaynaklanıyor dediğiniz problem acaba sepetin üzerine takılan contalarmı yoksa kova ve motorun arasındaki conta mı
Ayrıca Osman beyin sölediği biotoplar benim sepette baya bi var belki 2belki3 bio topta üstüste gelmiş olabilir akvaryumcu koymuştu ben ekleme yapmadım ona yaklaşık 20-25 adet mevcut.
Sizin contadan kaynaklanıyor dediğiniz problem acaba sepetin üzerine takılan contalarmı yoksa kova ve motorun arasındaki conta mı
Ayrıca Osman beyin sölediği biotoplar benim sepette baya bi var belki 2belki3 bio topta üstüste gelmiş olabilir akvaryumcu koymuştu ben ekleme yapmadım ona yaklaşık 20-25 adet mevcut.
Atman Dış Filitrem Su Kaçırıyor Önliyemiyorum.
[QUOTE=ozi03]Oğuz bey,

[QUOTE=ozi03]Oğuz bey,
Aynı durum benim EF 1 dış filtremde de meydana geldi.Hatta bir ara dış filtreyi temizleyip yerine taktıktan sonra bile bu durum oluyordu ve hakikaten cinnet geçirtecek bir olay
Tecrübelerime göre iki nedeni var;
-Filtrenin contası eskimiştir(bence düşük bir olasılık)
-En önemli neden;Filtre içindeki sepetlerin tam olarak üst üste oturmuyor olması(siz oturduğunu düşünüyorsunuz ama 2-3 mm dahi oturmasa bu sıkıntı oluyor)Sepetlerin içindeki malzemeleri kontrol edin,alt sepetteki malzemeler çok az da olsa şişkinlik yapıyorsa üst sepet yerine oturmuyor.Bu durum çok önemli 1-2 mm çıkıntı bile su kaçırma sorununu doğurğyor.
İki sepet arasındaki iletim deliğinin contasını mutlaka tam olarak oturtun.Hatta sepetleri yerleştirdikten sonra içinden elinizle kontrol edin ki contanın tam oturup oturmadığına bakın.
Şöyle söyleyeyim,Arzu ederseniz bir denemek için sepetleri boşaltın içlerine sadece şişkinlik yapmayacak şekilde ince bir katman elyaf koyun,iki kat arasındaki conta da tam oturmuşsa problemsiz çalıştığını göreceksiniz.
Saygılar....
[/QUOTE]Osman Bey vermiş olduğunuz bilgi için teşekür ederim
Sepetleri akşama tekrar kontrol ediceğim sizin sölediğiniz gibi zaten kontrol edip hatta üstüne elimle bastırım yerleştiriyorum bu sepetleri haliyle suyun kaldırma güçü olduğu için hareket edebilir ve sizin sölediğiniz kaçırım sebebi yaparsa en alt sepette bio toplar var bunlar sürekli su üstünde çıkarlar bilirsiniz bu sepetlere baskı oluşturup yukarı itermi bu yüzden su kaçırımı yaparmı ?
Sepetleri akşama tekrar kontrol ediceğim sizin sölediğiniz gibi zaten kontrol edip hatta üstüne elimle bastırım yerleştiriyorum bu sepetleri haliyle suyun kaldırma güçü olduğu için hareket edebilir ve sizin sölediğiniz kaçırım sebebi yaparsa en alt sepette bio toplar var bunlar sürekli su üstünde çıkarlar bilirsiniz bu sepetlere baskı oluşturup yukarı itermi bu yüzden su kaçırımı yaparmı ?

Atman Dış Filitrem Su Kaçırıyor Önliyemiyorum.
Yardımcı olduğunuz için bir kez daha teşekkür ederim ama MustafaYıldırım beyin dediği üzere bi hobici ve tanıdığım akvaryumcu malesef yok bu yüzden sizden yardım istedim kusuruma bakmayın.
Contalar eğer otuz.com da varsa alırım ama bu sorunu çözermi acaba ?
Sorun muhakkak contadanmıdır ?
Contalar eğer otuz.com da varsa alırım ama bu sorunu çözermi acaba ?
Sorun muhakkak contadanmıdır ?
Atman Dış Filitrem Su Kaçırıyor Önliyemiyorum.
Akvaryum sistemim bu şekilde basınçtan dolayı geri verme ihtimali olabilirmi acaba suyun çünkü aşağıda kalıyor motor suyunda hareket etme gücü var bunu stoplayacak bir düzenek göremedim motorda.
Akvaryum sistemim bu şekilde basınçtan dolayı geri verme ihtimali olabilirmi acaba suyun çünkü aşağıda kalıyor motor suyunda hareket etme gücü var bunu stoplayacak bir düzenek göremedim motorda.
SON MESAJLAR
- Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 17:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:11
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
Koksal Gurkan,
scorpion26,
Kuduoglu,
Kemalk41,
Esatzn,
Myz26,
ugurbaran,
Manguday,
Emin190306,
altuntasseref,
0rnn,
forthehordex,
Kadircankaya,
umutak,
Cyber_Scout,
Ancalagon,
MiSoSiKiaN,
osmandbnl,
IgorVladimir,
florasan,
zimdaldil,
MertSoyumert,
Fatihsm,
sina cen,
√olkaπ,
ciways,
yeekim,
mmtbs,
Pandkoal,
Hidro Dinamik,
altum123,
Rafayel,
Denizhann,
Legionsgamer,
prisonbreak,
BuRAK,
ssener,
alipaksi,
oguzozt,
oktay42,
fffurkan9,
sinor,
Miller,
AquaShirmp,
Fortressguy,
ssAquascape,
harun reşit,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.

