ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
02 Ocak 2008 01:38
Son Ziyaret:
15 Nisan 2008 00:06
Toplam Mesaj:
19 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Ahmet Emre Doğan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Balikesir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Ahmet Emre Doğan
SON 10 MESAJI
Tüm balıklarım öldü :(
[QUOTE=MiniCactus]Çöpçüler Suyun Üstüne Çıkıp Hava Alır. Yani Yetersiz Oksijenle Bile yaşarlar. 3 saat degil, 3 Ay bile yaşatabilirsiniz.Bence Sorun Deterjan. Kaya Salınımı 3 saate balık öldürmez.Deterjan,Çamaşır suyu gibi maddeler balıklarımızı 1 Buçuk, 2 saat içinde öldürücek kadar kuvvetlidirler. kesinlikle sorun bu olmalı .Sonra okadar büyük bir akvaryumda oksijen 2 Satte Bitmez + Soguktan balık ölümleri Uzun sürer. en az 5,6 saat diyebilirim sizin suyunuz için. Yoksa dışarda kar yagarken. Benim yaptıım gibi balık alıp eve gidersenis. yarım saat içinde dondura bilirsiniz.(4 sene önceydi) Küvette yıkadım Demişssiniz. Küvette banyo yapılır. Ve Sabun, Şampuan ve vucut jeli gibi bir çok madde kullanılır. Bilmem açıklıyabildimmi. Kendinize bir legen alın, 3 buçuk milyona pazardan. Onu kullanın kum ve kayalar için.O leğenide başka işler için kullanmayın. Kaldırın sadece akvaryum için olsun.Başınız Sağolsun İyi Geceler.
[/QUOTE]
[QUOTE=kdrclk]Bence balıklarınız ölmesinin sebepleri
Kayaların salınım yapmaları.
Oksijen yetersizliği (Çöpçüler prensesler gelmeden yaşadı diyorsunuz ya hani, prensesler geldiğinde oksijen bütün balıklara az gelmiş olabilir. sadece çöpçüler olsaydı belki ölmezlerdi.)
Kayaların iyi temizlenmemeleri (Tuzlu suda bir gün bekletip, bir tencerede kaynatmanızı ve bu suda 1 gün daha bekletmenizi öneririm.)
Balıkların suya adepte olamamaları. Balıklarınızı yeni aldığınızda poşetteki su ile akvaryum suyunun sıcaklıklarının birbirlerine denk olmalarına özen gösterin. Ve balıklarınızı akvaryuma hemen atmayın. Poşedi ile birlikte balıkları akvaryuma koyun. Yarım saat kadar bekledikten sonra poşede akvaryum suyundan yarım litre kadar koyun. Bir yarım saat sonra da yarım litre kadar daha. Bu yüzden akvaryumcudan balık alırken en büyük boy poşetlerden isteyin ve en az 5-6 litre su doldurmasını söyleyin. Su ilave işi bittikten sonra balıklarınızın akvaryum suyuna alıştıklarını düşünüyorsanız bir yarım saat daha poşetleri ile akvaryumda durduktan sonra poşedin ağzını açıp balıklarınızın çıkmasını bekleyin. Balıklar çıktıktan sonra da poşedi akvaryumdan alın.
Tüm bunları yapmadan önce mutlaka bütün malzemelerinizi bi güzel temizleyin. kayaları kaynatın akvaryumu tuzlu su ile yıkayın vs vs.
İnşallah başka balığınız ölmez...
[/QUOTE]
Çok güzel açıklamışsız gerçekten küvetten bir madde bulaşmış olabilir :(
Herkese ilgisi ve kibar yaklaşımları için teşekkür ederim ;)
[QUOTE=MiniCactus]Çöpçüler Suyun Üstüne Çıkıp Hava Alır. Yani Yetersiz Oksijenle Bile yaşarlar. 3 saat degil, 3 Ay bile yaşatabilirsiniz.Bence Sorun Deterjan. Kaya Salınımı 3 saate balık öldürmez.Deterjan,Çamaşır suyu gibi maddeler balıklarımızı 1 Buçuk, 2 saat içinde öldürücek kadar kuvvetlidirler. kesinlikle sorun bu olmalı .Sonra okadar büyük bir akvaryumda oksijen 2 Satte Bitmez + Soguktan balık ölümleri Uzun sürer. en az 5,6 saat diyebilirim sizin suyunuz için. Yoksa dışarda kar yagarken. Benim yaptıım gibi balık alıp eve gidersenis. yarım saat içinde dondura bilirsiniz.(4 sene önceydi) Küvette yıkadım Demişssiniz. Küvette banyo yapılır. Ve Sabun, Şampuan ve vucut jeli gibi bir çok madde kullanılır. Bilmem açıklıyabildimmi. Kendinize bir legen alın, 3 buçuk milyona pazardan. Onu kullanın kum ve kayalar için.O leğenide başka işler için kullanmayın. Kaldırın sadece akvaryum için olsun.Başınız Sağolsun İyi Geceler.
[/QUOTE]
[QUOTE=kdrclk]Bence balıklarınız ölmesinin sebepleri
Kayaların salınım yapmaları.
Oksijen yetersizliği (Çöpçüler prensesler gelmeden yaşadı diyorsunuz ya hani, prensesler geldiğinde oksijen bütün balıklara az gelmiş olabilir. sadece çöpçüler olsaydı belki ölmezlerdi.)
Kayaların iyi temizlenmemeleri (Tuzlu suda bir gün bekletip, bir tencerede kaynatmanızı ve bu suda 1 gün daha bekletmenizi öneririm.)
Balıkların suya adepte olamamaları. Balıklarınızı yeni aldığınızda poşetteki su ile akvaryum suyunun sıcaklıklarının birbirlerine denk olmalarına özen gösterin. Ve balıklarınızı akvaryuma hemen atmayın. Poşedi ile birlikte balıkları akvaryuma koyun. Yarım saat kadar bekledikten sonra poşede akvaryum suyundan yarım litre kadar koyun. Bir yarım saat sonra da yarım litre kadar daha. Bu yüzden akvaryumcudan balık alırken en büyük boy poşetlerden isteyin ve en az 5-6 litre su doldurmasını söyleyin. Su ilave işi bittikten sonra balıklarınızın akvaryum suyuna alıştıklarını düşünüyorsanız bir yarım saat daha poşetleri ile akvaryumda durduktan sonra poşedin ağzını açıp balıklarınızın çıkmasını bekleyin. Balıklar çıktıktan sonra da poşedi akvaryumdan alın.
Tüm bunları yapmadan önce mutlaka bütün malzemelerinizi bi güzel temizleyin. kayaları kaynatın akvaryumu tuzlu su ile yıkayın vs vs.
İnşallah başka balığınız ölmez...
[/QUOTE]
Çok güzel açıklamışsız gerçekten küvetten bir madde bulaşmış olabilir :(
Herkese ilgisi ve kibar yaklaşımları için teşekkür ederim ;)
Tüm balıklarım öldü :(
[QUOTE=dj_aktif]Bence arkadaşım senin söylemediğin bi kaç şey var bence ; deterjan gibi mesala............... [/QUOTE]
Yok deterjan hiç bulaşmış olamaz sanmıyorum. Çöpçüler 3 gün yaşadı. Kayalar ve sp ler gelince öldüler..
reis 2008-03-16 20:48:08
[QUOTE=dj_aktif]Bence arkadaşım senin söylemediğin bi kaç şey var bence ; deterjan gibi mesala............... [/QUOTE]
Yok deterjan hiç bulaşmış olamaz sanmıyorum. Çöpçüler 3 gün yaşadı. Kayalar ve sp ler gelince öldüler..
Tüm balıklarım öldü :(
[QUOTE=Furkan34]Kaya ve kumu ii yıkamasaydı arkadaşımız suyun rengi deişirdi çamur gibi o
Evet berrak su gerçi, bilemiyorum yeni aldığım kayalar suda bekletiyorum, atıcam birazdan.
reis 2008-03-16 20:47:16
[QUOTE=Furkan34]Kaya ve kumu ii yıkamasaydı arkadaşımız suyun rengi deişirdi çamur gibi o
olurduu.
[/QUOTE]Evet berrak su gerçi, bilemiyorum yeni aldığım kayalar suda bekletiyorum, atıcam birazdan.
Tüm balıklarım öldü :(
Ya sorması ayıp, ben bu kumu akvaryuma boşallttım bile. 1 hafta suyun içinde durması yeterli olmaz mı?reis 2008-03-16 20:45:57
Ya sorması ayıp, ben bu kumu akvaryuma boşallttım bile. 1 hafta suyun içinde durması yeterli olmaz mı?
Tüm balıklarım öldü :(
Çok teşekkür ederim fakat dediğim gibi daha önceki akvaryumumu akvaryumcu gelip kurmuştu o yüzden kum nasıl yıkanır bilmiyorum aydınlatırsanız sevinirim ilginize teşkkürler :)
Çok teşekkür ederim fakat dediğim gibi daha önceki akvaryumumu akvaryumcu gelip kurmuştu o yüzden kum nasıl yıkanır bilmiyorum aydınlatırsanız sevinirim ilginize teşkkürler :)
Tüm balıklarım öldü :(
Teşekkür ederim ilginize.. Akvaryumdaki suyun %80 boşaltım yeni su ekledim yeni kayalar ve bir hava motoru aldım.. Dezenfekte ilacı atıp 1 hafta bekliycem..
Yeni aldığım kayaları da kaynar suyun içerisinde bekletmetmeyi düşünüyorum bi süre..
Akvaryumcu kaya tuzuna gerek olmadığını söyledi ama yinede sizlere danışmak istedim..
Teşekkürler
Teşekkür ederim ilginize.. Akvaryumdaki suyun %80 boşaltım yeni su ekledim yeni kayalar ve bir hava motoru aldım.. Dezenfekte ilacı atıp 1 hafta bekliycem..
Yeni aldığım kayaları da kaynar suyun içerisinde bekletmetmeyi düşünüyorum bi süre..
Akvaryumcu kaya tuzuna gerek olmadığını söyledi ama yinede sizlere danışmak istedim..
Teşekkürler
Tüm balıklarım öldü :(
Peki ama niye oksijensiz kaldılar ki? Çöpçüler 3 gün sorunsuz yaşadı, kayalar gelince onlarda öldü..
Şimdi akvaryumdaki suyun %80 boşalttım kayalarıda çıkarttım elyafı temizledim.. Sorunu bulana kadar beklemeyi düşünüyorum.
reis 2008-03-16 20:45:04
Peki ama niye oksijensiz kaldılar ki? Çöpçüler 3 gün sorunsuz yaşadı, kayalar gelince onlarda öldü..
Şimdi akvaryumdaki suyun %80 boşalttım kayalarıda çıkarttım elyafı temizledim.. Sorunu bulana kadar beklemeyi düşünüyorum.
Tüm balıklarım öldü :(
Hmm ya ölmeden önce hepsi bi köşede toplandı merak ettim bende ne var o köşede falan diye :) Pek hareket etmiyorlardı sadece çok hızlı agızlarını açıp kapatıyorlardı.. Sonra sıcak hava üfleyen bi aletim vardı onu tuttum akvaryuma dogru 30 dakka falan biraz hareketlenme başladı gerçi..
İlaçları 1 ay önce atmıştım aslında.. Kayaları ve kumu kaya tuzu ile temizlemem konusunda hiç uyarılmadım akvaryumcuda bu yüzden mi olmuş dersiniz çünkü kayalar gelmeden önce en azından çöpçüler yaşıyordu..
Dediğiniz gibi oksijen tükenmiş olabilir balıklar suyun üstüne yüzüp geri dalıyolardı bilemiyorum kayaları çıkarıp boş akvaryumda beslemekte istemiyorum saklancak yerleri olsun istiyorum biraz..
Hmm ya ölmeden önce hepsi bi köşede toplandı merak ettim bende ne var o köşede falan diye :) Pek hareket etmiyorlardı sadece çok hızlı agızlarını açıp kapatıyorlardı.. Sonra sıcak hava üfleyen bi aletim vardı onu tuttum akvaryuma dogru 30 dakka falan biraz hareketlenme başladı gerçi..
İlaçları 1 ay önce atmıştım aslında.. Kayaları ve kumu kaya tuzu ile temizlemem konusunda hiç uyarılmadım akvaryumcuda bu yüzden mi olmuş dersiniz çünkü kayalar gelmeden önce en azından çöpçüler yaşıyordu..
Dediğiniz gibi oksijen tükenmiş olabilir balıklar suyun üstüne yüzüp geri dalıyolardı bilemiyorum kayaları çıkarıp boş akvaryumda beslemekte istemiyorum saklancak yerleri olsun istiyorum biraz..
Tüm balıklarım öldü :(

Burası akvaryumun kapak kısmı sol taraftan su geliyor ve en sag taraftan geri suya dönüyor..
Yani dediğiniz gibi tecrübeli değilim ama ben sump ı başka bişey sanıyordum?
İlk bölmede işte elyaf var, 2. bölmede sanırım karbon 3. bölmede kömür var sanıyorum dediğim gibi akvaryumu akvaryumcu kurduğu için ona güvendim..
Bu sistem temizlemekte yetersiz mi kalır ? Ayrıca hava motoru almam gerekiyo sanırım ?

Burası akvaryumun kapak kısmı sol taraftan su geliyor ve en sag taraftan geri suya dönüyor..
Yani dediğiniz gibi tecrübeli değilim ama ben sump ı başka bişey sanıyordum?
İlk bölmede işte elyaf var, 2. bölmede sanırım karbon 3. bölmede kömür var sanıyorum dediğim gibi akvaryumu akvaryumcu kurduğu için ona güvendim..
Bu sistem temizlemekte yetersiz mi kalır ? Ayrıca hava motoru almam gerekiyo sanırım ?
Tüm balıklarım öldü :(
Herkese teşekkür ederim ilgileri için ..
Ya balıklarım öldüğü için üzgünüm zaten lüften kızmayın sizde ;)
Dediğim gibi kayaları akvaryumcudan aldım ve kaya tuzundan bahsetmedi hiç.. :( sorun bu mu dersiniz ?
Ya balıklar ölürken ben daha çok acı çektim gerçekten hala geliyo gözümün önüne örnegin sarı prensesim hızla yukarı dogru yüzdü sudan dısarı cıktı sanırım su sesi geldi sora cok büyük bi hızla resmen kuma daldı :(
Yani bütün balıklar sanki delirmiş gibiydi , örnegin çöpçü normalde kuma yapışık yüzerdi balık suyun yüzeyine yapışıp ters yüzüyordu..
Dediğim gibi çöpçüler su soguk falan bile olsa 2-3 gündür yaşıyordu orda kayaları koyduktan sonra delirdiler ?
Bi diger sorum da acaba ilaçlardan olabilir mi ? 1 ay önce bitkili akvaryum kurmak istediğim için balıkçı 3 tane ilaç vermişti mesela
sere morena (tropikal balıklar)
sera aqutan (su düzenleyici)
sera nitrivec ( bakteri kültürü)
bu 3 ilacı dökmüştüm 1 ay önce falan sora motoru calıstırmıştım
Gerçekten sorun neyden kaynaklanıyo çok merak ediyorum bidaha cesaret edemiycem yoksa :(
bu arada bişey oldu .. dün gece bütün balıklar öldüğünde 2 tane çöpçü hala yüzüyordu onlara dokunmadım sabah kalktığımda 2side yerde yatıyodu.. baya hastayımda onları sudan almaya gücüm yoktu işte almadım şuanda bitanesi suyun yüzeyinde hakeketsizce duruyo saga sola sürükleniyo motorun etkisiyle sanırım ama anlamadıım sabah yerdeyken nası suanda yüzeyde ayrıca ölü balığın dibe çökmesi gerekmezmi noluo bu akvaryuma yaa :(
r4zor 2008-03-16 00:14:13
Herkese teşekkür ederim ilgileri için ..
Ya balıklarım öldüğü için üzgünüm zaten lüften kızmayın sizde ;)
Dediğim gibi kayaları akvaryumcudan aldım ve kaya tuzundan bahsetmedi hiç.. :( sorun bu mu dersiniz ?
Ya balıklar ölürken ben daha çok acı çektim gerçekten hala geliyo gözümün önüne örnegin sarı prensesim hızla yukarı dogru yüzdü sudan dısarı cıktı sanırım su sesi geldi sora cok büyük bi hızla resmen kuma daldı :(
Yani bütün balıklar sanki delirmiş gibiydi , örnegin çöpçü normalde kuma yapışık yüzerdi balık suyun yüzeyine yapışıp ters yüzüyordu..
Dediğim gibi çöpçüler su soguk falan bile olsa 2-3 gündür yaşıyordu orda kayaları koyduktan sonra delirdiler ?
Bi diger sorum da acaba ilaçlardan olabilir mi ? 1 ay önce bitkili akvaryum kurmak istediğim için balıkçı 3 tane ilaç vermişti mesela
sere morena (tropikal balıklar)
sera aqutan (su düzenleyici)
sera nitrivec ( bakteri kültürü)
bu 3 ilacı dökmüştüm 1 ay önce falan sora motoru calıstırmıştım
Gerçekten sorun neyden kaynaklanıyo çok merak ediyorum bidaha cesaret edemiycem yoksa :(
bu arada bişey oldu .. dün gece bütün balıklar öldüğünde 2 tane çöpçü hala yüzüyordu onlara dokunmadım sabah kalktığımda 2side yerde yatıyodu.. baya hastayımda onları sudan almaya gücüm yoktu işte almadım şuanda bitanesi suyun yüzeyinde hakeketsizce duruyo saga sola sürükleniyo motorun etkisiyle sanırım ama anlamadıım sabah yerdeyken nası suanda yüzeyde ayrıca ölü balığın dibe çökmesi gerekmezmi noluo bu akvaryuma yaa :(
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
