ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
enes53
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Ağustos 2007 23:26
Son Ziyaret:
28 Kasım 2016 10:54
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
MESUT TURAN
Doğum Tarihi:
01 Aralık 1976
Yaş:
49
İl:
Istanbul
Meslek:
ELEKTRIK
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ne olursan ol insan ol
MESUT TURAN
MESUT TURAN
SON 8 MESAJI
Tropheus sevdası
Kardeş hepimizin sorunu aslında aynı.İşi öğrenene kadar hobicilik adı altında sırf benim balığım kaliteli deyip akvaryumculardan pahalı balık almak.
Kardeş hepimizin sorunu aslında aynı.İşi öğrenene kadar hobicilik adı altında sırf benim balığım kaliteli deyip akvaryumculardan pahalı balık almak.
Arkadaşlar tropheus akvaryumum...
[QUOTE=ömer_] Beyaz renk dışındaki renkler strese sebep oluyor. Tecrübeyle sabittir. Birde nazar boncuğunu biraz ufaltsanız fena olmaz.[/QUOTE]
Boncuğu eve gidince sökicem ben nazarlığından ziyade yanlar çok güzel küçük midye gibi taşlar var diye kullanmıştım.Ama bende doğallığı bozduğunu düşünüyorum.Yşil bu balıklarla ayrı bir güzel duruyo arkadaşlar kesinlikle tavsiye ederim arkadaşlar.Henüz 2 gün oldu daha önce iş yerimdeydiler şuan daha iyiler yeni resimleri atıcam yine tavsiyeleriniz için teşekkürler.
[QUOTE=ömer_] Beyaz renk dışındaki renkler strese sebep oluyor. Tecrübeyle sabittir. Birde nazar boncuğunu biraz ufaltsanız fena olmaz.[/QUOTE]
Boncuğu eve gidince sökicem ben nazarlığından ziyade yanlar çok güzel küçük midye gibi taşlar var diye kullanmıştım.Ama bende doğallığı bozduğunu düşünüyorum.Yşil bu balıklarla ayrı bir güzel duruyo arkadaşlar kesinlikle tavsiye ederim arkadaşlar.Henüz 2 gün oldu daha önce iş yerimdeydiler şuan daha iyiler yeni resimleri atıcam yine tavsiyeleriniz için teşekkürler.
Arkadaşlar tropheus akvaryumum...
[QUOTE=furrion]Tankınız şu mavi boncuk hariç.Gayet güzel olmuş.Kumundan , kayasından tam bir tropheus akvaryumu.Suyun berraklığından sistemin oturduğu belli oluyor.Deniz akvaryumunda kimyasal dengeyi oturtan biri için tropheus su dengesi zor olmasa gerek.Balıklar damızlık boy sanırım.Kaç yaşındalar._?
Teşekkürler kesinlikle tavsiyenize uyucam.daha önce bitkili akvaryum yapmadığım için eksikliğim olabilir.tavsiyelerinizi dinliycem arkadaşlar.
[QUOTE=ugpa4]Ne kadar absürd bir ülke Japonya'da 3 saat elektirik kesildi ve belediye başkanı istifa etti,bizimkiler yüzsüz kardeşim hizmet veremeyeceksen istifa edersin bu kadar basit adamların balıklarını öldürmeye ne hakkın var yüzsüzler bu görevde hataya yer yok.[/QUOTE]
Kesinlikle haklısınız ama burası TÜRKİYE demekten sıkıldım artık. İnanın oturup ağlıyasım vardı balıklarımı kafalarını kuma gömmüş görünce .Eşim ve çocuklarımla gün neredeyse konuşmadım yıllık emeğim gitmişti.Hatta bi daha bakmıycam dedim ama yine dayanamadım.
[QUOTE=mamacaca]Edindiğiniz tür çok güzel bir tür, akvaryumun dizaynı da aynı şekilde.Ellerinize sağlık.[/QUOTE]
Çok teşekkürler .
[QUOTE=furrion]Tankınız şu mavi boncuk hariç.Gayet güzel olmuş.Kumundan , kayasından tam bir tropheus akvaryumu.Suyun berraklığından sistemin oturduğu belli oluyor.Deniz akvaryumunda kimyasal dengeyi oturtan biri için tropheus su dengesi zor olmasa gerek.Balıklar damızlık boy sanırım.Kaç yaşındalar._?
Abicim balıklar 2 yaşındalar tahminim. FO balıklar o yüzden tam bilemiyorum yaklaşık 3 aydır bendeler METİN ÇETİN abiden almıştım yavru aldığım kolonilerim.Merak edenler için söyleyim 17 dişi 2 erkek.
[QUOTE=furrion]Tankınız şu mavi boncuk hariç.Gayet güzel olmuş.Kumundan , kayasından tam bir tropheus akvaryumu.Suyun berraklığından sistemin oturduğu belli oluyor.Deniz akvaryumunda kimyasal dengeyi oturtan biri için tropheus su dengesi zor olmasa gerek.Balıklar damızlık boy sanırım.Kaç yaşındalar._?
Dikkatimi çeken tek nokta anubias ları keşke kuma gömmeseydiniz , büyümeleri duruyor.Ölüyorlar.
[/QUOTE]
Teşekkürler kesinlikle tavsiyenize uyucam.daha önce bitkili akvaryum yapmadığım için eksikliğim olabilir.tavsiyelerinizi dinliycem arkadaşlar.
[QUOTE=ugpa4]Ne kadar absürd bir ülke Japonya'da 3 saat elektirik kesildi ve belediye başkanı istifa etti,bizimkiler yüzsüz kardeşim hizmet veremeyeceksen istifa edersin bu kadar basit adamların balıklarını öldürmeye ne hakkın var yüzsüzler bu görevde hataya yer yok.[/QUOTE]
Kesinlikle haklısınız ama burası TÜRKİYE demekten sıkıldım artık. İnanın oturup ağlıyasım vardı balıklarımı kafalarını kuma gömmüş görünce .Eşim ve çocuklarımla gün neredeyse konuşmadım yıllık emeğim gitmişti.Hatta bi daha bakmıycam dedim ama yine dayanamadım.
[QUOTE=mamacaca]Edindiğiniz tür çok güzel bir tür, akvaryumun dizaynı da aynı şekilde.Ellerinize sağlık.[/QUOTE]
Çok teşekkürler .
[QUOTE=furrion]Tankınız şu mavi boncuk hariç.Gayet güzel olmuş.Kumundan , kayasından tam bir tropheus akvaryumu.Suyun berraklığından sistemin oturduğu belli oluyor.Deniz akvaryumunda kimyasal dengeyi oturtan biri için tropheus su dengesi zor olmasa gerek.Balıklar damızlık boy sanırım.Kaç yaşındalar._?
Dikkatimi çeken tek nokta anubias ları keşke kuma gömmeseydiniz , büyümeleri duruyor.Ölüyorlar.
[/QUOTE]
Abicim balıklar 2 yaşındalar tahminim. FO balıklar o yüzden tam bilemiyorum yaklaşık 3 aydır bendeler METİN ÇETİN abiden almıştım yavru aldığım kolonilerim.Merak edenler için söyleyim 17 dişi 2 erkek.
Arkadaşlar tropheus akvaryumum...
[QUOTE=turkaslan]Maşallah balıkların renkleri yeni koyulmasına rağmen güzel görünüyor [/QUOTE]
Akvaryum daha yeni kurulum yaptım ve elektrikçi olduğum için rgb led çalışması yaptım ve ışık sistemini kumandalı yaptım gece tüm ışıkları kapatıp karşısına geçip keyif yapıyorum tüm akvaryum severlere tavsiye ederim.
[QUOTE=turkaslan]Maşallah balıkların renkleri yeni koyulmasına rağmen güzel görünüyor [/QUOTE]
Akvaryum daha yeni kurulum yaptım ve elektrikçi olduğum için rgb led çalışması yaptım ve ışık sistemini kumandalı yaptım gece tüm ışıkları kapatıp karşısına geçip keyif yapıyorum tüm akvaryum severlere tavsiye ederim.
Arkadaşlar tropheus akvaryumum...
[QUOTE=turkaslan]Hayırlı olsun hoş bir tank olmuş [/QUOTE]
Arkadaşlar iyi dilekleriniz için teşekkürler.Yeni resimleri yükliycem.
[QUOTE=turkaslan]Hayırlı olsun hoş bir tank olmuş [/QUOTE]
Arkadaşlar iyi dilekleriniz için teşekkürler.Yeni resimleri yükliycem.
Lösemi hastası küçük melek kardeşimiz
[QUOTE=MUSTAFAYASAR] Üzüldüm gerçekten uykum kaçtı.Forumda tesadüfen konuyu gördüm.Bu konunun toplu link olarak atılması lazım.Alperen Özel (fordmustang)arkadaşımızın buna yetkisi var.Öğle saatlerinde Alperen ile görüşüp toplu link atılmasını rica edeceğim.Oğuzhan Yılmaz arkadaşımızada başsağlığı diliyorum.Allah rahmet eylesin.Başka hastahaneye sevki için ne yapılabilir.Bu konuyu kime sorabiliriz ona göre araştırıp yardımcı olmaya çalışabiliriz.Ziyaretede gideceğim.Yardım maddi konuda destek devam eder.Miktarı yazmayı doğru bulmuyorum.En kısa zamanda elimden gelen miktarı göndereceğim.Yönetimede konu açılmasına izin verdiği için teşekkür ediyorum.
[/QUOTE]
RABBİM yardımcıları olsun kardeşim böbrek hastasıydı ve 10 yıl diyalize girmek zorunda kalmıştı ama ALLAH,ın izniyle babamdan böbrek nakli oldu ve 2 nci yılını tamamladı Mustafa Yaşar beye katılıyorum neredeyse hergün siteye girmeme rağmen yeni farkettim ve nasip olursa en kısa zamanda bende üzerime düşen vazifeyi yapmak istiyorum.Yapacağın hayırlı işleri yarına bırakma....Bakarsın yarın olurda sen olmazsın ......HZ ALİ....
[QUOTE=MUSTAFAYASAR] Üzüldüm gerçekten uykum kaçtı.Forumda tesadüfen konuyu gördüm.Bu konunun toplu link olarak atılması lazım.Alperen Özel (fordmustang)arkadaşımızın buna yetkisi var.Öğle saatlerinde Alperen ile görüşüp toplu link atılmasını rica edeceğim.Oğuzhan Yılmaz arkadaşımızada başsağlığı diliyorum.Allah rahmet eylesin.Başka hastahaneye sevki için ne yapılabilir.Bu konuyu kime sorabiliriz ona göre araştırıp yardımcı olmaya çalışabiliriz.Ziyaretede gideceğim.Yardım maddi konuda destek devam eder.Miktarı yazmayı doğru bulmuyorum.En kısa zamanda elimden gelen miktarı göndereceğim.Yönetimede konu açılmasına izin verdiği için teşekkür ediyorum.
[/QUOTE]
RABBİM yardımcıları olsun kardeşim böbrek hastasıydı ve 10 yıl diyalize girmek zorunda kalmıştı ama ALLAH,ın izniyle babamdan böbrek nakli oldu ve 2 nci yılını tamamladı Mustafa Yaşar beye katılıyorum neredeyse hergün siteye girmeme rağmen yeni farkettim ve nasip olursa en kısa zamanda bende üzerime düşen vazifeyi yapmak istiyorum.Yapacağın hayırlı işleri yarına bırakma....Bakarsın yarın olurda sen olmazsın ......HZ ALİ....
Arkadaşlar tropheus akvaryumum...
Fotoğraf:


Boyut (cm):130*50*60h
Kapasite (litre):sampla birlikte 600 lt
Canlılar:Red Reinbov
Malzemeler:
Akvaryum Bakımı:Haftada 1 dip çekimi
Kullanılan Yemler:sera flora, sprulina fort ,daniçhi aklıma gelmeyen bir kaç çeşit daha
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:Tuz haricinde hiç bir ilaç kullanılmamıştır.
Arkadaşlar uzun zamandır tropheus besliyodum ve deniz sevdamdan dolayı ara vermiştim fakat çoğu arkadaşımızın yaşadığı uzun süreli eleketrik kesintisi yüzünden 3 yıllık emeğim çöktü .hayat,a küsmüşken tekrar yeni den tropheus sevdam ağır bastı. Pek anlamasamda resimleri yüklemeye çalışıcam ve düşüncelerinizi almak istiyorum imla hatalarım için şimdiden özür dilerim.Herkeze sağlıklı kayıpsız bol hobiler.Arkadaşlar balıkları yeni eklediğim için strestelerdi .Daha sonra yeni resimleri eklemeye çalışıcam.


Fotoğraf:



Boyut (cm):130*50*60h
Kapasite (litre):sampla birlikte 600 lt
Canlılar:Red Reinbov
Malzemeler:
Akvaryum Bakımı:Haftada 1 dip çekimi
Kullanılan Yemler:sera flora, sprulina fort ,daniçhi aklıma gelmeyen bir kaç çeşit daha
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:Tuz haricinde hiç bir ilaç kullanılmamıştır.
Arkadaşlar uzun zamandır tropheus besliyodum ve deniz sevdamdan dolayı ara vermiştim fakat çoğu arkadaşımızın yaşadığı uzun süreli eleketrik kesintisi yüzünden 3 yıllık emeğim çöktü .hayat,a küsmüşken tekrar yeni den tropheus sevdam ağır bastı. Pek anlamasamda resimleri yüklemeye çalışıcam ve düşüncelerinizi almak istiyorum imla hatalarım için şimdiden özür dilerim.Herkeze sağlıklı kayıpsız bol hobiler.Arkadaşlar balıkları yeni eklediğim için strestelerdi .Daha sonra yeni resimleri eklemeye çalışıcam.



Arkadaşlar tropheus akvaryumum...
Fotoğraf:
Boyut (cm):130*50*60h
Kapasite (litre)Sampla birlikte 600 Lt
Canlılar:Red Rainbov
Malzemeler:
Akvaryum Bakımı:Haftada 1 dip çekimi
Kullanılan Yemler:sera flora ,sprulına fort ,daniçhi ve şuanda aklıma gelmeyen bir kaç çeşit daha.
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:Tuz hariç hiç bir ilaç kullanılmamıştır.
Fotoğraf:

Boyut (cm):130*50*60h
Kapasite (litre)Sampla birlikte 600 Lt
Canlılar:Red Rainbov
Malzemeler:
Akvaryum Bakımı:Haftada 1 dip çekimi
Kullanılan Yemler:sera flora ,sprulına fort ,daniçhi ve şuanda aklıma gelmeyen bir kaç çeşit daha.
Kullanılan İlaçlar ve/veya Katkılar:Tuz hariç hiç bir ilaç kullanılmamıştır.
SON MESAJLAR
- Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
KULLANICILAR
- 89 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
TolgahanA,
Rafayel,
waterproof,
sorbiek,
mustafa191,
Omer901,
Tortuga7,
yeekim,
Sfenks111,
sinor,
reano,
Lofta,
yns325,
ALTEMUR,
EKAR,
mollok,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
yusuf-konca,
etotek,
Makkaya,
Tolga8995,
bysmokin,
fisheri,
İlksen Şahin,
boraulukaya,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
SuperSport,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
Osmanlı19,
egecinar,
berkc,
SantaCruzz,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
Ahmet Said,
tukabu,
AquaVita,
Standart Moss,
Senceryigit,
şansal,
Flytheshrimp,
Pandkoal,
YAYD06,
DenizOlsam,
OKIRATLI,
SJess,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
