ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
08 Ağustos 2023 05:46
Son Ziyaret:
13 Haziran 2026 15:55
Toplam Mesaj:
27 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Arda Yıldız
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Arda Yıldız
SON 10 MESAJI
Neocardinia Ve Salyangoz
Arkadaşlar Neocardinia cinsi karides ile hangi Salyangoz sorunsuz ve en uyumlu yaşar biliyor musunuz ayrıca dikkat etmem gereken bir şey olur mu
Arkadaşlar Neocardinia cinsi karides ile hangi Salyangoz sorunsuz ve en uyumlu yaşar biliyor musunuz ayrıca dikkat etmem gereken bir şey olur mu
Beta İçin Uygun Kum Ve Bitki
Gerçekten çok teşekkür ediyorum inşallah bu hafta akvaryum u kuracağım gerekli dengeleri sağlayıp 40 litre bir akvaryum a 1 ml yeterli sanırım 200e 5 atıldığına göre [EDIT]Xooen,2023-08-16 03:04:16[/EDIT]
Gerçekten çok teşekkür ediyorum inşallah bu hafta akvaryum u kuracağım gerekli dengeleri sağlayıp 40 litre bir akvaryum a 1 ml yeterli sanırım 200e 5 atıldığına göre [EDIT]Xooen,2023-08-16 03:04:16[/EDIT]
Beta İçin Uygun Kum Ve Bitki
[QUOTE=Lennie]
Bunun ideal cevabı aslında nitrat seviyenize göre bir belirleme yapmanız yönünde (ya da nitrat seviyesiyle ilgili probleminiz yoksa eski tank sendromunu engellemek amaçlı değişim de yapılabilir pek tabi). Genelde nitrat seviyesinin en fazla 40 olduğunda su değişimi yapmak gerekir (bazı türler 10-20 gibi daha düşük rakamlar isteyebiliyor daha hassas oldukları için). Böylece siz test sonuçlarına göre yüzde kaç oranla ne kadar sürede su değişimi yapacağınıza ilişkin kendinize bir düzen oturtursunuz. Ancak bunun için bir test kitine ihtiyacınız var ve maalesef test kitleri pahalı.
Genel olarak konuşmak gerekirse bitkili bir betta tankında, özellikle hızlı büyüyen tilki kuyruğu, elodea gibi ya da su üstünde amazon frogbit, salvinia, su marulu gibi bitki(ler) varsa nitratı okumamanız bile muhtemel bitkiler kullandığı için. İsterseniz farazi olarak haftada bir ya da iki haftada bir %15-20 falan yapsanız rahatlıkla yeter diye düşünüyorum, o da su değişiminin beraberinde getirdiği faydalar için. Su değişimi yaparken bakteri döngünüzün ve canlılarınızın negatif olarak etkilenmemesi için prime gibi bir ürününü kullanmanız gerekiyor unutmayın. Ben memnun olduğum için muadilini denemedim o yüzden diğerlerini bilmiyorum.
Bakteri döngüsü için aklınıza takılan bir şeyler olursa buradan veya özel mesajdan sorabilirsiniz. Aman bu süreci hızlıya getirmeyin. 6-8 hafta uzun bi süre, ama bu hobinin çoğu zaten sabırla ilgili. Hem bakteri döngünüz otursun, hem bitkiler yer değişimine alışsın büyümeye başlasın, akvaryuma ilk bi can gelsin. Balık en son :)
Her iki seçenek de genetik olarak tümor kanser gibi problemlere yatkın türler. Ek olarak samuray gibi o scale betta türlerinde o beyazlık göze inip hayvanı tamamen kör edebiliyor. Koilerde bunun istisnası aldığınız canlının sürekli renklenmeye devam etmeyen, aksine en baştan tüm renklerine sahip canlılar edinmek olabilir. Bu durumda o tümör ve kansere sebep olan gen nispeten daha az problem olacaktır ancak bunu bilmek gerçekten güç.
Körlük durumu için bakınız:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240387/160820230227401.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=Lennie]
Bunun ideal cevabı aslında nitrat seviyenize göre bir belirleme yapmanız yönünde (ya da nitrat seviyesiyle ilgili probleminiz yoksa eski tank sendromunu engellemek amaçlı değişim de yapılabilir pek tabi). Genelde nitrat seviyesinin en fazla 40 olduğunda su değişimi yapmak gerekir (bazı türler 10-20 gibi daha düşük rakamlar isteyebiliyor daha hassas oldukları için). Böylece siz test sonuçlarına göre yüzde kaç oranla ne kadar sürede su değişimi yapacağınıza ilişkin kendinize bir düzen oturtursunuz. Ancak bunun için bir test kitine ihtiyacınız var ve maalesef test kitleri pahalı.
Genel olarak konuşmak gerekirse bitkili bir betta tankında, özellikle hızlı büyüyen tilki kuyruğu, elodea gibi ya da su üstünde amazon frogbit, salvinia, su marulu gibi bitki(ler) varsa nitratı okumamanız bile muhtemel bitkiler kullandığı için. İsterseniz farazi olarak haftada bir ya da iki haftada bir %15-20 falan yapsanız rahatlıkla yeter diye düşünüyorum, o da su değişiminin beraberinde getirdiği faydalar için. Su değişimi yaparken bakteri döngünüzün ve canlılarınızın negatif olarak etkilenmemesi için prime gibi bir ürününü kullanmanız gerekiyor unutmayın. Ben memnun olduğum için muadilini denemedim o yüzden diğerlerini bilmiyorum.
Bakteri döngüsü için aklınıza takılan bir şeyler olursa buradan veya özel mesajdan sorabilirsiniz. Aman bu süreci hızlıya getirmeyin. 6-8 hafta uzun bi süre, ama bu hobinin çoğu zaten sabırla ilgili. Hem bakteri döngünüz otursun, hem bitkiler yer değişimine alışsın büyümeye başlasın, akvaryuma ilk bi can gelsin. Balık en son :)
Her iki seçenek de genetik olarak tümor kanser gibi problemlere yatkın türler. Ek olarak samuray gibi o scale betta türlerinde o beyazlık göze inip hayvanı tamamen kör edebiliyor. Koilerde bunun istisnası aldığınız canlının sürekli renklenmeye devam etmeyen, aksine en baştan tüm renklerine sahip canlılar edinmek olabilir. Bu durumda o tümör ve kansere sebep olan gen nispeten daha az problem olacaktır ancak bunu bilmek gerçekten güç.
Körlük durumu için bakınız:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240387/160820230227401.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum peki yukarda ki pipo filtrelerden hangisini kullanmalıyım
[QUOTE=Lennie]
Bunun ideal cevabı aslında nitrat seviyenize göre bir belirleme yapmanız yönünde (ya da nitrat seviyesiyle ilgili probleminiz yoksa eski tank sendromunu engellemek amaçlı değişim de yapılabilir pek tabi). Genelde nitrat seviyesinin en fazla 40 olduğunda su değişimi yapmak gerekir (bazı türler 10-20 gibi daha düşük rakamlar isteyebiliyor daha hassas oldukları için). Böylece siz test sonuçlarına göre yüzde kaç oranla ne kadar sürede su değişimi yapacağınıza ilişkin kendinize bir düzen oturtursunuz. Ancak bunun için bir test kitine ihtiyacınız var ve maalesef test kitleri pahalı.
Genel olarak konuşmak gerekirse bitkili bir betta tankında, özellikle hızlı büyüyen tilki kuyruğu, elodea gibi ya da su üstünde amazon frogbit, salvinia, su marulu gibi bitki(ler) varsa nitratı okumamanız bile muhtemel bitkiler kullandığı için. İsterseniz farazi olarak haftada bir ya da iki haftada bir %15-20 falan yapsanız rahatlıkla yeter diye düşünüyorum, o da su değişiminin beraberinde getirdiği faydalar için. Su değişimi yaparken bakteri döngünüzün ve canlılarınızın negatif olarak etkilenmemesi için prime gibi bir ürününü kullanmanız gerekiyor unutmayın. Ben memnun olduğum için muadilini denemedim o yüzden diğerlerini bilmiyorum.
Bakteri döngüsü için aklınıza takılan bir şeyler olursa buradan veya özel mesajdan sorabilirsiniz. Aman bu süreci hızlıya getirmeyin. 6-8 hafta uzun bi süre, ama bu hobinin çoğu zaten sabırla ilgili. Hem bakteri döngünüz otursun, hem bitkiler yer değişimine alışsın büyümeye başlasın, akvaryuma ilk bi can gelsin. Balık en son :)
Her iki seçenek de genetik olarak tümor kanser gibi problemlere yatkın türler. Ek olarak samuray gibi o scale betta türlerinde o beyazlık göze inip hayvanı tamamen kör edebiliyor. Koilerde bunun istisnası aldığınız canlının sürekli renklenmeye devam etmeyen, aksine en baştan tüm renklerine sahip canlılar edinmek olabilir. Bu durumda o tümör ve kansere sebep olan gen nispeten daha az problem olacaktır ancak bunu bilmek gerçekten güç.
Körlük durumu için bakınız:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240387/160820230227401.jpg[/IMG][/QUOTE][QUOTE=Lennie]
Bunun ideal cevabı aslında nitrat seviyenize göre bir belirleme yapmanız yönünde (ya da nitrat seviyesiyle ilgili probleminiz yoksa eski tank sendromunu engellemek amaçlı değişim de yapılabilir pek tabi). Genelde nitrat seviyesinin en fazla 40 olduğunda su değişimi yapmak gerekir (bazı türler 10-20 gibi daha düşük rakamlar isteyebiliyor daha hassas oldukları için). Böylece siz test sonuçlarına göre yüzde kaç oranla ne kadar sürede su değişimi yapacağınıza ilişkin kendinize bir düzen oturtursunuz. Ancak bunun için bir test kitine ihtiyacınız var ve maalesef test kitleri pahalı.
Genel olarak konuşmak gerekirse bitkili bir betta tankında, özellikle hızlı büyüyen tilki kuyruğu, elodea gibi ya da su üstünde amazon frogbit, salvinia, su marulu gibi bitki(ler) varsa nitratı okumamanız bile muhtemel bitkiler kullandığı için. İsterseniz farazi olarak haftada bir ya da iki haftada bir %15-20 falan yapsanız rahatlıkla yeter diye düşünüyorum, o da su değişiminin beraberinde getirdiği faydalar için. Su değişimi yaparken bakteri döngünüzün ve canlılarınızın negatif olarak etkilenmemesi için prime gibi bir ürününü kullanmanız gerekiyor unutmayın. Ben memnun olduğum için muadilini denemedim o yüzden diğerlerini bilmiyorum.
Bakteri döngüsü için aklınıza takılan bir şeyler olursa buradan veya özel mesajdan sorabilirsiniz. Aman bu süreci hızlıya getirmeyin. 6-8 hafta uzun bi süre, ama bu hobinin çoğu zaten sabırla ilgili. Hem bakteri döngünüz otursun, hem bitkiler yer değişimine alışsın büyümeye başlasın, akvaryuma ilk bi can gelsin. Balık en son :)
Her iki seçenek de genetik olarak tümor kanser gibi problemlere yatkın türler. Ek olarak samuray gibi o scale betta türlerinde o beyazlık göze inip hayvanı tamamen kör edebiliyor. Koilerde bunun istisnası aldığınız canlının sürekli renklenmeye devam etmeyen, aksine en baştan tüm renklerine sahip canlılar edinmek olabilir. Bu durumda o tümör ve kansere sebep olan gen nispeten daha az problem olacaktır ancak bunu bilmek gerçekten güç.
Körlük durumu için bakınız:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240387/160820230227401.jpg[/IMG][/QUOTE]
Çok teşekkür ediyorum peki yukarda ki pipo filtrelerden hangisini kullanmalıyım
Beta İçin Uygun Kum Ve Bitki
[QUOTE=Lennie]
50x40x25 boyutunda bende çok tank var, ben seviyorum. Bu resimdeki o ölçülere çok yakın ancak tam 50x40x25 değil çünkü fazla kalan artık camlarla yapılmış bir tanktı uygun fiyata görünce bunu da aldım[:D]. uzunluğu 55, yüksekliği 25 yerine 22-23 gibi falan. Pek düzgün bi ölçüsü yok. Siz direkt 50x40x25 yaptırabilirsiniz eğer uygun standınız varsa, ben kendi yaptırdığım küçük tankları öyle yaptırıyorum.
Cama cam akvaryumların altına mat gibi bir ürün koyulması iyi olur. Bir de bir şekilde kapak olması da önemli özellikle atlama ihtimaline karşı, bilginiz olsun[/QUOTE]
Hafta da kaç kere su değişimi yapmam gerekiyor pipo filtre ve bitkiler mevcut olduğu halde ve başta içme suyu kullansam daha sağlıklı olur mu dolum için acaba son olarak da aşağıda ki görsellerden hangi pipo yu tercih etmeliyim sizce [IMG][/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240439/160820230203201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240439/160820230203211.jpg[/IMG][EDIT]Xooen,2023-08-16 02:05:07[/EDIT]
[QUOTE=Lennie]
50x40x25 boyutunda bende çok tank var, ben seviyorum. Bu resimdeki o ölçülere çok yakın ancak tam 50x40x25 değil çünkü fazla kalan artık camlarla yapılmış bir tanktı uygun fiyata görünce bunu da aldım[:D]. uzunluğu 55, yüksekliği 25 yerine 22-23 gibi falan. Pek düzgün bi ölçüsü yok. Siz direkt 50x40x25 yaptırabilirsiniz eğer uygun standınız varsa, ben kendi yaptırdığım küçük tankları öyle yaptırıyorum.
Cama cam akvaryumların altına mat gibi bir ürün koyulması iyi olur. Bir de bir şekilde kapak olması da önemli özellikle atlama ihtimaline karşı, bilginiz olsun[/QUOTE]
Hafta da kaç kere su değişimi yapmam gerekiyor pipo filtre ve bitkiler mevcut olduğu halde ve başta içme suyu kullansam daha sağlıklı olur mu dolum için acaba son olarak da aşağıda ki görsellerden hangi pipo yu tercih etmeliyim sizce [IMG][/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240439/160820230203201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240439/160820230203211.jpg[/IMG][EDIT]Xooen,2023-08-16 02:05:07[/EDIT]
İstanbul'da Akvaryum Yapan Yerler
[QUOTE=Ömerfaruk2929]
Dediğim gibi ilinin hakkınıda verıyorlar hayırlı olur inşallah hocam ☺[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim
[QUOTE=Ömerfaruk2929]
Dediğim gibi ilinin hakkınıda verıyorlar hayırlı olur inşallah hocam ☺[/QUOTE]
Çok teşekkür ederim
İstanbul'da Akvaryum Yapan Yerler
[QUOTE=Ömerfaruk2929]Ümranıyede Melikşah akvaryum var ıstanbuldakı bır cok fırmadan fıyat aldım ama yarı fıyatına yaptı ısının hakkınıda verıyorlar özel ölcu akvaryumlarda [/QUOTE]
Teşekkür ederim bunu da bakacağım
[QUOTE=Ömerfaruk2929]Ümranıyede Melikşah akvaryum var ıstanbuldakı bır cok fırmadan fıyat aldım ama yarı fıyatına yaptı ısının hakkınıda verıyorlar özel ölcu akvaryumlarda [/QUOTE]
Dediğiniz doğruymuş 5-6 yere sordum en ucuz burası
[QUOTE=Ömerfaruk2929]Ümranıyede Melikşah akvaryum var ıstanbuldakı bır cok fırmadan fıyat aldım ama yarı fıyatına yaptı ısının hakkınıda verıyorlar özel ölcu akvaryumlarda [/QUOTE]
Teşekkür ederim bunu da bakacağım
[QUOTE=Ömerfaruk2929]Ümranıyede Melikşah akvaryum var ıstanbuldakı bır cok fırmadan fıyat aldım ama yarı fıyatına yaptı ısının hakkınıda verıyorlar özel ölcu akvaryumlarda [/QUOTE]
Dediğiniz doğruymuş 5-6 yere sordum en ucuz burası
Beta İçin Uygun Kum Ve Bitki
[QUOTE=Lennie]
50x40x25 boyutunda bende çok tank var, ben seviyorum. Bu resimdeki o ölçülere çok yakın ancak tam 50x40x25 değil çünkü fazla kalan artık camlarla yapılmış bir tanktı uygun fiyata görünce bunu da aldım[:D]. uzunluğu 55, yüksekliği 25 yerine 22-23 gibi falan. Pek düzgün bi ölçüsü yok. Siz direkt 50x40x25 yaptırabilirsiniz eğer uygun standınız varsa, ben kendi yaptırdığım küçük tankları öyle yaptırıyorum.
Cama cam akvaryumların altına mat gibi bir ürün koyulması iyi olur. Bir de bir şekilde kapak olması da önemli özellikle atlama ihtimaline karşı, bilginiz olsun[/QUOTE]
Teşekkür ederim bakalım burdan edindiğim bilgi ile bir yer buldum sordum şimdiden ölçüler için teşekkür ederim
[QUOTE=Lennie]
50x40x25 boyutunda bende çok tank var, ben seviyorum. Bu resimdeki o ölçülere çok yakın ancak tam 50x40x25 değil çünkü fazla kalan artık camlarla yapılmış bir tanktı uygun fiyata görünce bunu da aldım[:D]. uzunluğu 55, yüksekliği 25 yerine 22-23 gibi falan. Pek düzgün bi ölçüsü yok. Siz direkt 50x40x25 yaptırabilirsiniz eğer uygun standınız varsa, ben kendi yaptırdığım küçük tankları öyle yaptırıyorum.
Cama cam akvaryumların altına mat gibi bir ürün koyulması iyi olur. Bir de bir şekilde kapak olması da önemli özellikle atlama ihtimaline karşı, bilginiz olsun[/QUOTE]
Teşekkür ederim bakalım burdan edindiğim bilgi ile bir yer buldum sordum şimdiden ölçüler için teşekkür ederim
Beta İçin Uygun Kum Ve Bitki
[QUOTE=Lennie]
Ben hiçbir betam için 50 litreden aşağı tank kullanmadım. Genelde hep kendim yaptırıyorum, öyle çok daha uyguna geliyor. Betalar daha sığ ama yatay uzunluk ve derinlik olan tankları seviyorlar. Yükseklik onlar için avantaj değil dezavantaj. Litre olarak değil de tank ölçüleri olarak konuşmak daha doğru. Ben 125 litre de 160 litrede de betta baktım. Benim erkek betta tanklarım 50x40x25 yükseklik şeklinde. Bu ölçülerden ben çok memnunum açıkçası. Filtre olarak da küçük bir sünger filtre tercih edebilirsiniz, akıntı ile balığınızı rahatsız etmez. Benim tanklardan örnek vermek gerekirse, şöyle duruyor;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240387/110820231239381.jpg[/IMG]
Bettalar maalesef genetik olarak çok zayıf noktadalar. Seçerken dikkat edebileceğiniz unsurlar var. Böylece nispeten daha hayat kalitesi yüksek bir arkadaş edinebilirsiniz. Öncelikle uzun yüzgeçlerden kuyruklardan uzak durun. Plakatlar genelde daha iyi yüzme kalitesine sahipler. Dragonscale, marble, koi, alien gibi türlerden uzak durun. Bunlar tümore ve kansere daha yatkın oluyorlar. Bazıları ise körlüğe, o pullar göze kadar ilerleyip tamamen kaplıyor ve hayvan kör oluyor. Double tailler de vucüt şekli sebebiyle swim bladder gibi problemlere yatkın oluyorlar.
Çok farklı türlere baktım, veteriner arkadaşımın belirttiklerine ek olarak tecrübemle söylüyorum bunu maalesef. Betalar gerçekten o kadar zayıf noktadalar ki ben eğer gerçekten elimdeki sağlıklı olduğunu düşündüğüm erkeği üretmezem bir daha almayı düşünmüyorum. Tümörler engellenemeyen hastalıklar vs gerçekten can sıkıcı.
En iyi tercih genelde plakat daha düz vücutlu düz renkler oluyor benim tecrübeme göre. Ben olsam öyle bir balık bakardım .[/QUOTE]
Görsel de paylaştığınız tank 50x40x25 ölçüleri dimi
[QUOTE=Lennie]
Ben hiçbir betam için 50 litreden aşağı tank kullanmadım. Genelde hep kendim yaptırıyorum, öyle çok daha uyguna geliyor. Betalar daha sığ ama yatay uzunluk ve derinlik olan tankları seviyorlar. Yükseklik onlar için avantaj değil dezavantaj. Litre olarak değil de tank ölçüleri olarak konuşmak daha doğru. Ben 125 litre de 160 litrede de betta baktım. Benim erkek betta tanklarım 50x40x25 yükseklik şeklinde. Bu ölçülerden ben çok memnunum açıkçası. Filtre olarak da küçük bir sünger filtre tercih edebilirsiniz, akıntı ile balığınızı rahatsız etmez. Benim tanklardan örnek vermek gerekirse, şöyle duruyor;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/240387/110820231239381.jpg[/IMG]
Bettalar maalesef genetik olarak çok zayıf noktadalar. Seçerken dikkat edebileceğiniz unsurlar var. Böylece nispeten daha hayat kalitesi yüksek bir arkadaş edinebilirsiniz. Öncelikle uzun yüzgeçlerden kuyruklardan uzak durun. Plakatlar genelde daha iyi yüzme kalitesine sahipler. Dragonscale, marble, koi, alien gibi türlerden uzak durun. Bunlar tümore ve kansere daha yatkın oluyorlar. Bazıları ise körlüğe, o pullar göze kadar ilerleyip tamamen kaplıyor ve hayvan kör oluyor. Double tailler de vucüt şekli sebebiyle swim bladder gibi problemlere yatkın oluyorlar.
Çok farklı türlere baktım, veteriner arkadaşımın belirttiklerine ek olarak tecrübemle söylüyorum bunu maalesef. Betalar gerçekten o kadar zayıf noktadalar ki ben eğer gerçekten elimdeki sağlıklı olduğunu düşündüğüm erkeği üretmezem bir daha almayı düşünmüyorum. Tümörler engellenemeyen hastalıklar vs gerçekten can sıkıcı.
En iyi tercih genelde plakat daha düz vücutlu düz renkler oluyor benim tecrübeme göre. Ben olsam öyle bir balık bakardım .[/QUOTE]
Görsel de paylaştığınız tank 50x40x25 ölçüleri dimi
İstanbul'da Akvaryum Yapan Yerler
[QUOTE=pelerinlikedi]Uygun fiyata akvaryum imalatı için Çınar akvaryumu öneririm, Bağcılar' da. [/QUOTE]
Teşekkür ederim bakacağım [EDIT]Xooen,2023-08-13 21:37:36[/EDIT]
[QUOTE=pelerinlikedi]Uygun fiyata akvaryum imalatı için Çınar akvaryumu öneririm, Bağcılar' da. [/QUOTE]
Teşekkür ederim bakacağım [EDIT]Xooen,2023-08-13 21:37:36[/EDIT]
İstanbul'da Akvaryum Yapan Yerler
Çevrede ki pek çok camcıya sormama rağmen hiçbir olumlu yanıt alamadım acaba İstanbul'da uygun fiyata akvaryum yapan bir yer biliyor musunuz
Çevrede ki pek çok camcıya sormama rağmen hiçbir olumlu yanıt alamadım acaba İstanbul'da uygun fiyata akvaryum yapan bir yer biliyor musunuz
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
