ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
nysmedic
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
5
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Haziran 2023 19:20
Son Ziyaret:
16 Ekim 2024 16:08
Toplam Mesaj:
18 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Nisa arslan
Doğum Tarihi:
10 Mayıs 2001
Yaş:
25
İl:
Erzurum
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Nisa arslan
SON 10 MESAJI
Kuyruğu Kopmuş Lepistes
[QUOTE=aslan678777]Karantina kabı al ya da plastik kapta gözlemle akvaryumda hangi balıklar var[:?][/QUOTE]
Akvaryumdaki balıkları yukarıda yazmıştım şu ana kadar sadece dişi lepistesleri kovaliyordu onlar mı kuyruğunu kopardı acaba?
[QUOTE=suürmüh]
Diğer balıklar tarafından ısırılmışa benziyor. Plastik saklama kabı, yavruluk vb. kullanabilirsin. Hastalık gibi görünmediğinden saklama kabını yavruluk şeklinde kullanıp aynı akvaryumun içerisinde iyileşmesini sağlayabilirsin. Diğer balıklardan korumanız gerekiyor. Eğer diğer balıklar tarafından yapılmamışsa ve/veya diğer balıklardan ayırdığınız halde kuyrukta deformasyonlar devam ederse, kuyruk erimesi (hastalık belirtisi) olabilir. Ayırıp gözlemlemenizi öneririm.
Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Dediğinizi yapıp 5 litrelik bi saklama kabına aldım ve içine hava taşı koydum. Korkum şu ki bu kap için isiticim yok iyice zarar görür mü acaba ve sizce akvaryumdaki hangi tür kuyruğu ısırmış olabilir?
[QUOTE=aslan678777]Karantina kabı al ya da plastik kapta gözlemle akvaryumda hangi balıklar var[:?][/QUOTE]
Akvaryumdaki balıkları yukarıda yazmıştım şu ana kadar sadece dişi lepistesleri kovaliyordu onlar mı kuyruğunu kopardı acaba?
[QUOTE=suürmüh]
Diğer balıklar tarafından ısırılmışa benziyor. Plastik saklama kabı, yavruluk vb. kullanabilirsin. Hastalık gibi görünmediğinden saklama kabını yavruluk şeklinde kullanıp aynı akvaryumun içerisinde iyileşmesini sağlayabilirsin. Diğer balıklardan korumanız gerekiyor. Eğer diğer balıklar tarafından yapılmamışsa ve/veya diğer balıklardan ayırdığınız halde kuyrukta deformasyonlar devam ederse, kuyruk erimesi (hastalık belirtisi) olabilir. Ayırıp gözlemlemenizi öneririm.
Geçmiş olsun.[/QUOTE]
Dediğinizi yapıp 5 litrelik bi saklama kabına aldım ve içine hava taşı koydum. Korkum şu ki bu kap için isiticim yok iyice zarar görür mü acaba ve sizce akvaryumdaki hangi tür kuyruğu ısırmış olabilir?
Kuyruğu Kopmuş Lepistes
50 litre akvaryumumda Lepistes(5), çöpçü (4), cüce vatoz (1) ve Transgenetik Tetra(7) besliyorum. Lepisteslerimden birinin kuyruğunda majör bir deformasyon var, nasıl tedavi etmeliyim? Karantina tankım yok. Tek isiticim var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/020820230736101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/020820230735131.jpg[/IMG]
50 litre akvaryumumda Lepistes(5), çöpçü (4), cüce vatoz (1) ve Transgenetik Tetra(7) besliyorum. Lepisteslerimden birinin kuyruğunda majör bir deformasyon var, nasıl tedavi etmeliyim? Karantina tankım yok. Tek isiticim var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/020820230736101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/020820230735131.jpg[/IMG]
Salyangozum Ölmüş Mü?
[QUOTE=bettasever16]Salyangozlar oldukça ilginç canlılar bazen neyi neden yaptığını anlamak zor ölü olduğundan aynı şekilde şüphelendiğinizde ve şüpheniz ileri seviye de ise yine de akvaryumdan aldığınız bir kavanoz su içerisine koyun ve gözlemleyin derim böylece olası bir kötü senaryoda su değerleri de bozulmak sizde minik arkadaşınızın durumunu daha iyi tetkik edebilirsiniz. [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim aklımda bulunacak. Açıkçası ilk panikte bile kıyamadım öylece atmaya, yapacağım hata muhtemelen doğrudan musluk suyuyla dolu bi kavanoza koymak olurdu. Artık ne yapacağımı biliyorum teşekkür ederim yardımcı olan herkese. [:3]
[QUOTE=bettasever16]Salyangozlar oldukça ilginç canlılar bazen neyi neden yaptığını anlamak zor ölü olduğundan aynı şekilde şüphelendiğinizde ve şüpheniz ileri seviye de ise yine de akvaryumdan aldığınız bir kavanoz su içerisine koyun ve gözlemleyin derim böylece olası bir kötü senaryoda su değerleri de bozulmak sizde minik arkadaşınızın durumunu daha iyi tetkik edebilirsiniz. [:)][/QUOTE]
Teşekkür ederim aklımda bulunacak. Açıkçası ilk panikte bile kıyamadım öylece atmaya, yapacağım hata muhtemelen doğrudan musluk suyuyla dolu bi kavanoza koymak olurdu. Artık ne yapacağımı biliyorum teşekkür ederim yardımcı olan herkese. [:3]
Salyangozum Ölmüş Mü?
[QUOTE=XNevermore]
Uyuyakalmış olabilir [:D] ben de 1 sene elma salyangozu besledim böyle bir şey yaptığını hatırlamıyorum.[/QUOTE]
İlk günden bunu yapınca inanılmaz korktum [:lol:] teşekkür ederim şuan canlı olduğundan eminim sanırım havasını boşaltıyor [:geek:]
Son durum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/130620231942121.jpg[/IMG]
Neredeyse 5 saatlik macerası sonunda cama tekrar tutundu[:3]
[QUOTE=XNevermore]
Uyuyakalmış olabilir [:D] ben de 1 sene elma salyangozu besledim böyle bir şey yaptığını hatırlamıyorum.[/QUOTE]
İlk günden bunu yapınca inanılmaz korktum [:lol:] teşekkür ederim şuan canlı olduğundan eminim sanırım havasını boşaltıyor [:geek:]
Son durum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/130620231942121.jpg[/IMG]
Neredeyse 5 saatlik macerası sonunda cama tekrar tutundu[:3]
Salyangozum Ölmüş Mü?
[QUOTE=humeyra]Hemen ölmüş olarak düşünmeyin benimki neredeyse 4 saat falan ölü gibiydi hatta ben suyun kalitesini bozmasın diye içinden alıp bir kavanoza koyacaktım sonradan etli kısmına dokununca hafifçe hareket etti meğer uyuyormuş
siz de tereddütte kaldığınızda etli kısmına tamamen kapalıysa da kapak kısmına dokunup vs anlamaya çalışın[/QUOTE]
Korktuğum için kurdanla puluna hafifçe dokundum etli kısmını biraz dışarı çıkardı iyi bir işaret mi bu? Bunu yazana kadar antenlerini de çıkardı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/130620231615511.jpg[/IMG]
Çok panik oldum ilk kez akvaryum kurduğum için kusuruma bakmayın [:'(]
[QUOTE=sametyildiz]
Öldüğünü sanmıyorum. Salyangozlar bulundukları konumu beğenmediğinde bu tarz davranışlar gösterip kendini akıntıya bırakabiliyor. Elinize alıp bir dışarı çıkarırsanız öldüklerini kendilerini salıyorlar diye biliyorum. Bir deneyebilirsin. Tank da balıklarınız varsa balıklar genellikle bir salyangoz öldüğünde içini boşaltana kadar mideye indiriyor.[/QUOTE]
Balıklar bu ilgi göstermedi şu anlık. Fileye alıp kokladım bi koku da yok. sanırım hareket de etti filedeyken puluna hafif dokundum suya koyunca kendini açtı ama hala yüzeyde
[QUOTE=humeyra]Hemen ölmüş olarak düşünmeyin benimki neredeyse 4 saat falan ölü gibiydi hatta ben suyun kalitesini bozmasın diye içinden alıp bir kavanoza koyacaktım sonradan etli kısmına dokununca hafifçe hareket etti meğer uyuyormuş
siz de tereddütte kaldığınızda etli kısmına tamamen kapalıysa da kapak kısmına dokunup vs anlamaya çalışın[/QUOTE]
Korktuğum için kurdanla puluna hafifçe dokundum etli kısmını biraz dışarı çıkardı iyi bir işaret mi bu? Bunu yazana kadar antenlerini de çıkardı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/130620231615511.jpg[/IMG]
Çok panik oldum ilk kez akvaryum kurduğum için kusuruma bakmayın [:'(]
[QUOTE=sametyildiz]
Öldüğünü sanmıyorum. Salyangozlar bulundukları konumu beğenmediğinde bu tarz davranışlar gösterip kendini akıntıya bırakabiliyor. Elinize alıp bir dışarı çıkarırsanız öldüklerini kendilerini salıyorlar diye biliyorum. Bir deneyebilirsin. Tank da balıklarınız varsa balıklar genellikle bir salyangoz öldüğünde içini boşaltana kadar mideye indiriyor.[/QUOTE]
Balıklar bu ilgi göstermedi şu anlık. Fileye alıp kokladım bi koku da yok. sanırım hareket de etti filedeyken puluna hafif dokundum suya koyunca kendini açtı ama hala yüzeyde
Salyangozum Ölmüş Mü?
[QUOTE=KingOfBacons]Salyangozlar böyle üste çıkmaz büyük ihtimalle Allah'ın yanına gitmiş Allah rahmet eylesin kardeşim[/QUOTE]
Forumda biraz bakınca bazı arkadaşların başına da geldiğini ve arada bir içlerine hava alıp böyle yuzduklerini sonra dibe geri indiklerini yazmışlar.
[:?]Benimki de bu sabah iç filtremin dibinde yukarı tirmaniyordu hava almış olabilir mi?
Daha net bir bilgisi olan var mı acaba?
[QUOTE=KingOfBacons]Salyangozlar böyle üste çıkmaz büyük ihtimalle Allah'ın yanına gitmiş Allah rahmet eylesin kardeşim[/QUOTE]
Forumda biraz bakınca bazı arkadaşların başına da geldiğini ve arada bir içlerine hava alıp böyle yuzduklerini sonra dibe geri indiklerini yazmışlar.
[:?]Benimki de bu sabah iç filtremin dibinde yukarı tirmaniyordu hava almış olabilir mi?
Daha net bir bilgisi olan var mı acaba?
Salyangozum Ölmüş Mü?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/130620231540161.jpg[/IMG]
Salyangozum ölmüş mü?[:((]
Yaklaşık yarım saattir böyle bir yere tutunmuyor[:'(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/239948/130620231540161.jpg[/IMG]
Salyangozum ölmüş mü?[:((]
Yaklaşık yarım saattir böyle bir yere tutunmuyor[:'(]
50 Litre Akvaryum Tavsiye
[QUOTE=Alp3]Lepistesler zaten sürekli yavrulayan bi tür yakın zamanda dolup taşar. Yavrular yem olursa ayrı. Transgenetikler lepistes yavrusu bırakmayabilirler ve karides görürlerse karidesleri de avlayacaklardır öyle bir hata yaptım siz yapmayın bol bitikili olmıcaksa ki bol bitkili olsa bile karidesler stres olucaklar ve bazıları yine yem olucaktır. Karides, neon tetra (transgenetik değil) lı bir akvaryum yaparsanız ve isteğe bağlı salyangoz, çöpçü ya da cüce vatoz eklerseniz hem canlılar için daha uygun olucaktıt hem de görüntü ve sizin zevkiniz açısından daha iyi olucaktır bence. [/QUOTE] Neon tetradan yana tercih kullanayım öyleyse, teşekkür ederim.
[QUOTE=Alp3]Lepistesler zaten sürekli yavrulayan bi tür yakın zamanda dolup taşar. Yavrular yem olursa ayrı. Transgenetikler lepistes yavrusu bırakmayabilirler ve karides görürlerse karidesleri de avlayacaklardır öyle bir hata yaptım siz yapmayın bol bitikili olmıcaksa ki bol bitkili olsa bile karidesler stres olucaklar ve bazıları yine yem olucaktır. Karides, neon tetra (transgenetik değil) lı bir akvaryum yaparsanız ve isteğe bağlı salyangoz, çöpçü ya da cüce vatoz eklerseniz hem canlılar için daha uygun olucaktıt hem de görüntü ve sizin zevkiniz açısından daha iyi olucaktır bence. [/QUOTE] Neon tetradan yana tercih kullanayım öyleyse, teşekkür ederim.
Akvaryuma Pet Şişe Konur Mu?
[QUOTE=xxsametkeskinxx]
Koyduğun her neyse dışına yapıştırıcı surup kayaları tek tek ona yapıştırabilirsin [/QUOTE]
Yapıştırıcı kullanmaya çekiniyorum açıkçası suya zarar verme ihtimalinden dolayı
[QUOTE=xxsametkeskinxx]
Koyduğun her neyse dışına yapıştırıcı surup kayaları tek tek ona yapıştırabilirsin [/QUOTE]
Yapıştırıcı kullanmaya çekiniyorum açıkçası suya zarar verme ihtimalinden dolayı
50 Litre Akvaryum Tavsiye
Bitkili 50 litrelik bir tank kuruyorum. İç filtre şimdilik çok güçlü değil Aklımda transgenetik tetra, nerite ya da elma salyangozu, kiraz ya da rili karidesi ve cüce vatoz veya çöpçü almak var. Canlıların sayı durumuna göre ileride akvaryum düzeni oturunca lepistes de almak istiyorum. Sayı olarak öneriniz nedir bu canlılardan kaçar tane alabilirim ve bu tarz bir akvaryumda cüce vatoz mu yoksa çöpçü mü mantıklı olur?
İç filtrem 4w 400LH, ısıtıcı 100w, köşe filtrem var ancak hava motoru bir hafta içinde gelecek. İç filtrem tahminimce yetersiz bir ay bunla idare edip yenileyebilirim. Dekorda cinsini bilmediğim başlangıç seviyesi bitkiler var ve siyah kum kullandım. Arka plan için de öneriye açığım.
Ölçüler 65x35x25
Bitkili 50 litrelik bir tank kuruyorum. İç filtre şimdilik çok güçlü değil Aklımda transgenetik tetra, nerite ya da elma salyangozu, kiraz ya da rili karidesi ve cüce vatoz veya çöpçü almak var. Canlıların sayı durumuna göre ileride akvaryum düzeni oturunca lepistes de almak istiyorum. Sayı olarak öneriniz nedir bu canlılardan kaçar tane alabilirim ve bu tarz bir akvaryumda cüce vatoz mu yoksa çöpçü mü mantıklı olur?
İç filtrem 4w 400LH, ısıtıcı 100w, köşe filtrem var ancak hava motoru bir hafta içinde gelecek. İç filtrem tahminimce yetersiz bir ay bunla idare edip yenileyebilirim. Dekorda cinsini bilmediğim başlangıç seviyesi bitkiler var ve siyah kum kullandım. Arka plan için de öneriye açığım.
Ölçüler 65x35x25
SON MESAJLAR
- Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Salihsapkaa, 00:46
Yeni Üye Forumu - Ember Tetra nniiaa, 00:19
Amerikan Tetraları - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
Hoppala,
altuntasseref,
Betul_,
SeaWorld,
ugurbaran,
nniiaa,
Manguday,
0rnn,
Soner.x,
sina cen,
MiSoSiKiaN,
Mithat2828,
Kuduoglu,
osmandbnl,
Sungurr,
BilalM.,
Feanor,
voimddweller,
Salihsapkaa,
aycan kurt,
yeekim,
emrahdm,
userhamit,
ProfMalawi,
esensml,
sorbiek,
merutay,
esucsuz,
plutarkhos,
EmiirKaan,
Tallha,
burakinal,
Samoo,
Laetacara,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
