ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Benimbenn
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
12 Mayıs 2022 11:30
Son Ziyaret:
22 Mayıs 2022 09:51
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mert Kara
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mert Kara
SON 8 MESAJI
Tabanda Ne Kullanmalıyım
Nano akvaryumda zeminde montecarlo düşünüyorum. Onun dışında cardinals ve repens de düşünebilirim.
Düşündüğüm zemin kombinasyonları şunlar;
Yükselti için lav kırığı - üzerine Aquaforest af natural substrat 1cm - üzerine 2-3cm vitasand hagen
Yükselti için lav kırığı- jbl volcano powder- 3-4cm vitasand veya aquaclay kum
Yükselti için lav kırığı- üzerine volcano veya aquaforest substrat - üzerine 2-3cm manado
Hangisi daha mantıklı ve hesaplı olur acaba mı? Klasik aquabasis ve manado düşünüyordum fakat fiyatları çok pahalı. Bi taban için 300-400₺ harcamak istemiyorum açıkçası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221635101.jpg[/IMG]
[EDIT]Benimbenn,2022-05-18 23:41:58[/EDIT]
Güncel yardımlarınızı bekliyorum
Nano akvaryumda zeminde montecarlo düşünüyorum. Onun dışında cardinals ve repens de düşünebilirim.
Düşündüğüm zemin kombinasyonları şunlar;
Yükselti için lav kırığı - üzerine Aquaforest af natural substrat 1cm - üzerine 2-3cm vitasand hagen
Yükselti için lav kırığı- jbl volcano powder- 3-4cm vitasand veya aquaclay kum
Yükselti için lav kırığı- üzerine volcano veya aquaforest substrat - üzerine 2-3cm manado
Hangisi daha mantıklı ve hesaplı olur acaba mı? Klasik aquabasis ve manado düşünüyordum fakat fiyatları çok pahalı. Bi taban için 300-400₺ harcamak istemiyorum açıkçası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221635101.jpg[/IMG]
[EDIT]Benimbenn,2022-05-18 23:41:58[/EDIT]
Güncel yardımlarınızı bekliyorum
Aquario Neo Co2 Diffuser (mayalı Sistem)
[QUOTE=lordbarbaros]Mayalı CO2 sistemime daha önce sigara izmaritiyle difüzör denemiştim ama zamanla CO2’yi iyi çözememişti. Bende Aquario Neo Difüzör denemek istedim. İşte videosu altta.
[VID]https://youtube.com/shorts/AVc2H8sDrtQ?feature=share[/VID]
[URL]https://youtube.com/shorts/AVc2H8sDrtQ?feature=share[/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102950/170520222133131.jpg[/IMG]
[/QUOTE] merhaba barbaros bey, ben de diy co2 yapmak istiyorum ekipman siparişi verdim. Sizin kullandığınız sanırım maya şeker olan sistem, hangisi daha uzun gidiyor veya nasıl bir tarifle ne kadar süre kullanabiliyorsunuz siz merak ettim
[QUOTE=lordbarbaros]Mayalı CO2 sistemime daha önce sigara izmaritiyle difüzör denemiştim ama zamanla CO2’yi iyi çözememişti. Bende Aquario Neo Difüzör denemek istedim. İşte videosu altta.
[VID]https://youtube.com/shorts/AVc2H8sDrtQ?feature=share[/VID]
[URL]https://youtube.com/shorts/AVc2H8sDrtQ?feature=share[/URL]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/102950/170520222133131.jpg[/IMG]
[/QUOTE] merhaba barbaros bey, ben de diy co2 yapmak istiyorum ekipman siparişi verdim. Sizin kullandığınız sanırım maya şeker olan sistem, hangisi daha uzun gidiyor veya nasıl bir tarifle ne kadar süre kullanabiliyorsunuz siz merak ettim
Uygun Taban Ve Askı Filtre Önerisi
[QUOTE=ErtanGulen]Merhaba,
Öncelikle High tech ne demek diye başlamak isterdim açıkçası ama yine de en azından sizi bu başlığı araştırmaya yönlendirerek başlayalım.
Bu kuracağınız tank high tech değildir hatta tech değildir neredeyse.
Bakmak istediğiniz bitkiler güçlü bir taban zorunluluğu var gibi düşünülse de ışık co2 ve sıvı gübre takviyesi ile herhangi bir quartz kumda da yetişebilir. Fakat bu boyuta gelmeniz için önce su kimyasını ardından bitkilerin taleplerini ardından da malzemeleri ve kullanım şekillerini iyice araştırmalısınız. Çok basit bir örnek ile filtre de purigen kullanıp hangi gübreyi birlikte kullanmak absürttür bunu kurcalayabilirsiniz.
Benim tavsiyem kolay sayılmasına kolay ala tecrübe gerektiren bu bitkiler için farklı türler ile daha tecrübe kazanıp akvaryum üzerine genel konuları biraz daha araştırıp ilerlemeniz. [/QUOTE]
Kurulan tank örneklerinden yola çıkarak tabanımın iyi olması gerektiği kanısına vardım bir an. Şayet öyleyse sadece zemin ve moss bağlı bir dal parçası ile akvaryum kurmak istiyorum ve elimde akvaryum ölçülerim için iyi diyebileceğim powerled aydınlatmam var. İyi bir ışık, co2 ve gübre ile bu akvaryumu idame ettirebilirim öyleyse. Bahsettiğiniz detayları bilmiyorum açıkçası hangi filtre malzemesinde hangi gübre olayını çünkü sadece konuları okuyarak ilerliyorum. Öğrenmem için önerebileceğiniz konu veya makale varsa seve seve okurum.[:geek:]
[QUOTE=lovtek]Monte carloyu kayalara yapıştırarak bile yetiştiriyorlar. Aktif toprağa ihtiyacınız yok aquabasise de yok ama güzel bir ışığa ve o ışığı karşılayacak besine (gübre+co2) ihtiyacınız var[/QUOTE][QUOTE=lovtek]Monte carloyu kayalara yapıştırarak bile yetiştiriyorlar. Aktif toprağa ihtiyacınız yok aquabasise de yok ama güzel bir ışığa ve o ışığı karşılayacak besine (gübre+co2) ihtiyacınız var[/QUOTE]
Elimde iyi bir powerled aydınlatma ve çinden aldığım diy co2 sistemim var, gübreyi forumdan diy olarak temin edeceğim. Yükselti olarak lav kırığı ve üzerine daha önce almış olduğum vitasandın siyah kumunu kullanabilir miyim öyleyse? Tek kafama takılan kısım bu noktada bu kumun uygun olup olmadığı çünkü demir içerdiği söyleniyor. Nötr bir kum olmadığı için bitki veya su değerlerinde sorun yaratır mı acaba?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221635101.jpg[/IMG]
[QUOTE=ErtanGulen]Merhaba,
Öncelikle High tech ne demek diye başlamak isterdim açıkçası ama yine de en azından sizi bu başlığı araştırmaya yönlendirerek başlayalım.
Bu kuracağınız tank high tech değildir hatta tech değildir neredeyse.
Bakmak istediğiniz bitkiler güçlü bir taban zorunluluğu var gibi düşünülse de ışık co2 ve sıvı gübre takviyesi ile herhangi bir quartz kumda da yetişebilir. Fakat bu boyuta gelmeniz için önce su kimyasını ardından bitkilerin taleplerini ardından da malzemeleri ve kullanım şekillerini iyice araştırmalısınız. Çok basit bir örnek ile filtre de purigen kullanıp hangi gübreyi birlikte kullanmak absürttür bunu kurcalayabilirsiniz.
Benim tavsiyem kolay sayılmasına kolay ala tecrübe gerektiren bu bitkiler için farklı türler ile daha tecrübe kazanıp akvaryum üzerine genel konuları biraz daha araştırıp ilerlemeniz. [/QUOTE]
Kurulan tank örneklerinden yola çıkarak tabanımın iyi olması gerektiği kanısına vardım bir an. Şayet öyleyse sadece zemin ve moss bağlı bir dal parçası ile akvaryum kurmak istiyorum ve elimde akvaryum ölçülerim için iyi diyebileceğim powerled aydınlatmam var. İyi bir ışık, co2 ve gübre ile bu akvaryumu idame ettirebilirim öyleyse. Bahsettiğiniz detayları bilmiyorum açıkçası hangi filtre malzemesinde hangi gübre olayını çünkü sadece konuları okuyarak ilerliyorum. Öğrenmem için önerebileceğiniz konu veya makale varsa seve seve okurum.[:geek:]
[QUOTE=lovtek]Monte carloyu kayalara yapıştırarak bile yetiştiriyorlar. Aktif toprağa ihtiyacınız yok aquabasise de yok ama güzel bir ışığa ve o ışığı karşılayacak besine (gübre+co2) ihtiyacınız var[/QUOTE][QUOTE=lovtek]Monte carloyu kayalara yapıştırarak bile yetiştiriyorlar. Aktif toprağa ihtiyacınız yok aquabasise de yok ama güzel bir ışığa ve o ışığı karşılayacak besine (gübre+co2) ihtiyacınız var[/QUOTE]
Elimde iyi bir powerled aydınlatma ve çinden aldığım diy co2 sistemim var, gübreyi forumdan diy olarak temin edeceğim. Yükselti olarak lav kırığı ve üzerine daha önce almış olduğum vitasandın siyah kumunu kullanabilir miyim öyleyse? Tek kafama takılan kısım bu noktada bu kumun uygun olup olmadığı çünkü demir içerdiği söyleniyor. Nötr bir kum olmadığı için bitki veya su değerlerinde sorun yaratır mı acaba?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221635101.jpg[/IMG]
Uygun Taban Ve Askı Filtre Önerisi
Merhaba. Yeni aldığım nano küp akvaryumumda high tech kurulum planlıyorum. Ortada moss sarılı kök veya dal figürü, zeminde monte carlo veya cuba düşünüyorum, birkaç da repens tarzı bitkiler olacak, çok bitki çeşidi olmayacak ve diy co2 sistemi ile gittği yere kadar götüreceğim fakat taban için eski açılmış konulara baktığımda aquabasis ve manado kullanılmış ama şuan fiyatları hayli yüksrk olduğundan bütçemi biraz aşıyor çünkü daha sıvı gübre ve ısıtıcı ve filtre almam gerek. Sizden bu tarz zemin bitkileri için çok kalın taban oluşturmadan kullanabileceğim taban önerisi ve 45-55 litre arası sessiz f/p askı filtre önerisi istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Bazı yabancı forumlarda ve videolarda cuba ve montecarloyu tek tip kum ile ekmeden zemine bastırarak uyguladıklarını gördüm ama ne tür kum olduğunu anlayamadım, muhtemelen tek tip aktif topraklardandı[:O]
[QUOTE=Benimbenn]Merhaba. Yeni aldığım nano küp akvaryumumda high tech kurulum planlıyorum. Ortada moss sarılı kök veya dal figürü, zeminde monte carlo veya cuba düşünüyorum, birkaç da repens tarzı bitkiler olacak, çok bitki çeşidi olmayacak ve diy co2 sistemi ile gittği yere kadar götüreceğim fakat taban için eski açılmış konulara baktığımda aquabasis ve manado kullanılmış ama şuan fiyatları hayli yüksrk olduğundan bütçemi biraz aşıyor çünkü daha sıvı gübre ve ısıtıcı ve filtre almam gerek. Sizden bu tarz zemin bitkileri için çok kalın taban oluşturmadan kullanabileceğim taban önerisi ve 45-55 litre arası sessiz f/p askı filtre önerisi istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Bazı yabancı forumlarda ve videolarda cuba ve montecarloyu tek tip kum ile ekmeden zemine bastırarak uyguladıklarını gördüm ama ne tür kum olduğunu anlayamadım, muhtemelen tek tip aktif topraklardandı[:O][/QUOTE]
Güncel
[QUOTE=Benimbenn]Merhaba. Yeni aldığım nano küp akvaryumumda high tech kurulum planlıyorum. Ortada moss sarılı kök veya dal figürü, zeminde monte carlo veya cuba düşünüyorum, birkaç da repens tarzı bitkiler olacak, çok bitki çeşidi olmayacak ve diy co2 sistemi ile gittği yere kadar götüreceğim fakat taban için eski açılmış konulara baktığımda aquabasis ve manado kullanılmış ama şuan fiyatları hayli yüksrk olduğundan bütçemi biraz aşıyor çünkü daha sıvı gübre ve ısıtıcı ve filtre almam gerek. Sizden bu tarz zemin bitkileri için çok kalın taban oluşturmadan kullanabileceğim taban önerisi ve 45-55 litre arası sessiz f/p askı filtre önerisi istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Bazı yabancı forumlarda ve videolarda cuba ve montecarloyu tek tip kum ile ekmeden zemine bastırarak uyguladıklarını gördüm ama ne tür kum olduğunu anlayamadım, muhtemelen tek tip aktif topraklardandı[:O]
Güncel[/QUOTE]
Güncel ama kimse yazmıyor :(
Merhaba. Yeni aldığım nano küp akvaryumumda high tech kurulum planlıyorum. Ortada moss sarılı kök veya dal figürü, zeminde monte carlo veya cuba düşünüyorum, birkaç da repens tarzı bitkiler olacak, çok bitki çeşidi olmayacak ve diy co2 sistemi ile gittği yere kadar götüreceğim fakat taban için eski açılmış konulara baktığımda aquabasis ve manado kullanılmış ama şuan fiyatları hayli yüksrk olduğundan bütçemi biraz aşıyor çünkü daha sıvı gübre ve ısıtıcı ve filtre almam gerek. Sizden bu tarz zemin bitkileri için çok kalın taban oluşturmadan kullanabileceğim taban önerisi ve 45-55 litre arası sessiz f/p askı filtre önerisi istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Bazı yabancı forumlarda ve videolarda cuba ve montecarloyu tek tip kum ile ekmeden zemine bastırarak uyguladıklarını gördüm ama ne tür kum olduğunu anlayamadım, muhtemelen tek tip aktif topraklardandı[:O]
[QUOTE=Benimbenn]Merhaba. Yeni aldığım nano küp akvaryumumda high tech kurulum planlıyorum. Ortada moss sarılı kök veya dal figürü, zeminde monte carlo veya cuba düşünüyorum, birkaç da repens tarzı bitkiler olacak, çok bitki çeşidi olmayacak ve diy co2 sistemi ile gittği yere kadar götüreceğim fakat taban için eski açılmış konulara baktığımda aquabasis ve manado kullanılmış ama şuan fiyatları hayli yüksrk olduğundan bütçemi biraz aşıyor çünkü daha sıvı gübre ve ısıtıcı ve filtre almam gerek. Sizden bu tarz zemin bitkileri için çok kalın taban oluşturmadan kullanabileceğim taban önerisi ve 45-55 litre arası sessiz f/p askı filtre önerisi istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Bazı yabancı forumlarda ve videolarda cuba ve montecarloyu tek tip kum ile ekmeden zemine bastırarak uyguladıklarını gördüm ama ne tür kum olduğunu anlayamadım, muhtemelen tek tip aktif topraklardandı[:O][/QUOTE]
Güncel
[QUOTE=Benimbenn]Merhaba. Yeni aldığım nano küp akvaryumumda high tech kurulum planlıyorum. Ortada moss sarılı kök veya dal figürü, zeminde monte carlo veya cuba düşünüyorum, birkaç da repens tarzı bitkiler olacak, çok bitki çeşidi olmayacak ve diy co2 sistemi ile gittği yere kadar götüreceğim fakat taban için eski açılmış konulara baktığımda aquabasis ve manado kullanılmış ama şuan fiyatları hayli yüksrk olduğundan bütçemi biraz aşıyor çünkü daha sıvı gübre ve ısıtıcı ve filtre almam gerek. Sizden bu tarz zemin bitkileri için çok kalın taban oluşturmadan kullanabileceğim taban önerisi ve 45-55 litre arası sessiz f/p askı filtre önerisi istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Bazı yabancı forumlarda ve videolarda cuba ve montecarloyu tek tip kum ile ekmeden zemine bastırarak uyguladıklarını gördüm ama ne tür kum olduğunu anlayamadım, muhtemelen tek tip aktif topraklardandı[:O]
Güncel[/QUOTE]
Güncel ama kimse yazmıyor :(
Walstad Deneme Kavanozu
[QUOTE=Neothauma ]Böyle ufak hacimlerde, bitkileri yaprakları ve gövdesi çok büyüyen ve diğer bitkilere yer bırakmayan türlerdenden seçmeyin. Ben en iyi verimi Rotala rotundifolia, Bacopa monnieri ve Hydrocotyle tripartiadan alıyorum. Haftalık budamalarımda yeni budadığım sapları ektiğimde kısa sürede uzamaya ve çoğalmaya başlıyorlar. İnce ve ufak yapraklı yapıları sayesinde diğer bitkilere de yer bırakıyorlar. Bu üç bitki neredeyse her kavanozumda mevcut. Geçenlerde kurduklarımda yeni türler var, bazılarının isimlerini hatırlamıyorum. Eğer bi sıkıntı çıkmazsa ve isimlerini arkadaşıma sorup öğrendiğimde tavsiye edip etmeyecek tecrübeye ulaşırım diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Armağan Bey merhaba bende sizin gibi kavanozlara kurulum için kolları sıvadım fakat bir konu aklıma takıldı. Su olarak ne kullanılıyor bu metotta veya bitkili akvaryumlarda? Musluk suyu mu, dinlendirilmiş musluk suyu mu yoksa bildiğiniz arıtma suyu mu? Evde arıtma cihazım var ama hangi suyun kullanıldığını anlamadım bitkili akvaryumlarda
[QUOTE=Neothauma ]Böyle ufak hacimlerde, bitkileri yaprakları ve gövdesi çok büyüyen ve diğer bitkilere yer bırakmayan türlerdenden seçmeyin. Ben en iyi verimi Rotala rotundifolia, Bacopa monnieri ve Hydrocotyle tripartiadan alıyorum. Haftalık budamalarımda yeni budadığım sapları ektiğimde kısa sürede uzamaya ve çoğalmaya başlıyorlar. İnce ve ufak yapraklı yapıları sayesinde diğer bitkilere de yer bırakıyorlar. Bu üç bitki neredeyse her kavanozumda mevcut. Geçenlerde kurduklarımda yeni türler var, bazılarının isimlerini hatırlamıyorum. Eğer bi sıkıntı çıkmazsa ve isimlerini arkadaşıma sorup öğrendiğimde tavsiye edip etmeyecek tecrübeye ulaşırım diye düşünüyorum.[/QUOTE]
Armağan Bey merhaba bende sizin gibi kavanozlara kurulum için kolları sıvadım fakat bir konu aklıma takıldı. Su olarak ne kullanılıyor bu metotta veya bitkili akvaryumlarda? Musluk suyu mu, dinlendirilmiş musluk suyu mu yoksa bildiğiniz arıtma suyu mu? Evde arıtma cihazım var ama hangi suyun kullanıldığını anlamadım bitkili akvaryumlarda
Deniz Akvaryumu Tuz Ve Aydınlatma
[QUOTE=ogurcay]Merhaba Mert Bey,
Eğer bütçeniz kısıtlıysa deniz akvaryumlarına girmemenizi tavsiye ederim.Ciddi masrafı vardır.Tecrübeyle sabittir :)[/QUOTE]
Zamanında aldığım ve kullanmadığım birkaç ürün var ve ne kurcağımı ne tür akvaryum kuracağımı şaşırdım artık [:)))]
Protein skimmer ısıtıcı vs var diye deniz akvaryumu kurmayı düşündüm ama bir yandan bitkili aydınlatmam ve diy co2 sistemim olduğu için bitkili bir akvaryum kurmayı düşünüyorum ne yapacağımı şaşırdım, önerilerinize açığım, 40cm küp akvaryuma ne kurmamı tavsiye edersiniz ?
[QUOTE=ogurcay]Merhaba Mert Bey,
Eğer bütçeniz kısıtlıysa deniz akvaryumlarına girmemenizi tavsiye ederim.Ciddi masrafı vardır.Tecrübeyle sabittir :)[/QUOTE]
Zamanında aldığım ve kullanmadığım birkaç ürün var ve ne kurcağımı ne tür akvaryum kuracağımı şaşırdım artık [:)))]
Protein skimmer ısıtıcı vs var diye deniz akvaryumu kurmayı düşündüm ama bir yandan bitkili aydınlatmam ve diy co2 sistemim olduğu için bitkili bir akvaryum kurmayı düşünüyorum ne yapacağımı şaşırdım, önerilerinize açığım, 40cm küp akvaryuma ne kurmamı tavsiye edersiniz ?
Frankenstad Taban İle High Tech Kurulum Denemesi
Merhaba hocam. Bahsettiğiniz toprak için iletişime geçtim fakat fiyatları hayli yükselmiş, bir arkadaşımdan jbl monado alacağım daha uygun bir fiyata, bahsettiğiniz alt tabanın üzerine monado kullanabilir miyim, aynı etkiyi verir mi sizce hem low hem hightech için?
Bir de bu sistemde sıvı gübre girişini ne zaman ve nasıl yapıyorsunuz satıcıların verdiği genel miktarlara göre mi yoksa daha az miktarlarda mı o da kafama takıldı aslında
Merhaba hocam. Bahsettiğiniz toprak için iletişime geçtim fakat fiyatları hayli yükselmiş, bir arkadaşımdan jbl monado alacağım daha uygun bir fiyata, bahsettiğiniz alt tabanın üzerine monado kullanabilir miyim, aynı etkiyi verir mi sizce hem low hem hightech için?
Bir de bu sistemde sıvı gübre girişini ne zaman ve nasıl yapıyorsunuz satıcıların verdiği genel miktarlara göre mi yoksa daha az miktarlarda mı o da kafama takıldı aslında
Deniz Akvaryumu Tuz Ve Aydınlatma
Merhaba 40x40x35 akvaryumumu deniz akvaryumu olarak kurmak istiyorum fakat bütçem kısıtlı olduğu için uygun ürünleri kullanmayı düşünüyorum mümkün mertebe. Soracağım şey şu, birkaç balık ve birkaç bakımı kolay mercan türü bakacağım ilk aşamada. Akvaryum için şu aydınlatmayı ve tuzları buldum, bunlar işimi görür mü? F/p olarak değerlendirebilir miyiz?
https://www.armaturk.com.tr/urunler/40cm-tuzlu-su-armaturu-2040t-397
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221134311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221134321.jpg[/IMG]
Güncel
Merhaba 40x40x35 akvaryumumu deniz akvaryumu olarak kurmak istiyorum fakat bütçem kısıtlı olduğu için uygun ürünleri kullanmayı düşünüyorum mümkün mertebe. Soracağım şey şu, birkaç balık ve birkaç bakımı kolay mercan türü bakacağım ilk aşamada. Akvaryum için şu aydınlatmayı ve tuzları buldum, bunlar işimi görür mü? F/p olarak değerlendirebilir miyiz?
https://www.armaturk.com.tr/urunler/40cm-tuzlu-su-armaturu-2040t-397
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221134311.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/235200/120520221134321.jpg[/IMG]
Güncel
SON MESAJLAR
- Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
KULLANICILAR
- 113 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
mutlubaba,
ternapi,
Hidro Dinamik,
ootkn,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
Tatar10,
arwenist,
Ozzgur,
mrah,
yeekim,
ahmetfiratozkaya,
ogurcay,
hanlarinhani,
Formicasmind,
ALTEMUR,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
harun reşit,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
balta11,
TurX,
bysmokin,
fetocan,
Kınayu,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
BilalM.,
Ylmzuslu,
Emirrw21,
NightWist,
osmandbnl,
BASARSURMEGOZ,
SoniG,
riderfish,
kocoglu,
Huseyinkprl,
fatihgurhan,
akvarist10UR,
Can78,
ali özer,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
Bora Bey,
reprise,
sulox,
Hkncan,
egedin,
Wolkan,
Kaangzkr,
aranjman,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
