ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
kosovali3410
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mayıs 2020 22:16
Son Ziyaret:
09 Eylül 2020 00:29
Toplam Mesaj:
15 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Sinan İşen
Doğum Tarihi:
26 Ocak 1988
Yaş:
38
İl:
Istanbul
Meslek:
Elektronik
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Acemi Akvarist :)
SON 10 MESAJI
Bu Yosunun Adını Ve Kurtulma Yolunu Bilen Varmı?
Yorumunuz ıcın cok tesekkur ederım (kinayu), su anda akvaryumu dıger akvaryuma tasıyorum, yorumunuzdakılerı uygulayacagım, temızlıgı baya zor olacak sanırım, bu arada akvaryuma dısarıdan gun ısıgı gelıyor ozellıkle saat 5 gıbı akvaryuma gunes geldıgını fark ettım, baska bır yere alma sansım yok, gerekırse gunduzlerı uzerıne ortu ortecegım, aydınlatmayı 6 saate dusurdum, aksam 19:00 - 00:00 olarak, excel uygulamasınada baslıyorum, umarım bır an once kurtulurum 😔
Yorumunuz ıcın cok tesekkur ederım (kinayu), su anda akvaryumu dıger akvaryuma tasıyorum, yorumunuzdakılerı uygulayacagım, temızlıgı baya zor olacak sanırım, bu arada akvaryuma dısarıdan gun ısıgı gelıyor ozellıkle saat 5 gıbı akvaryuma gunes geldıgını fark ettım, baska bır yere alma sansım yok, gerekırse gunduzlerı uzerıne ortu ortecegım, aydınlatmayı 6 saate dusurdum, aksam 19:00 - 00:00 olarak, excel uygulamasınada baslıyorum, umarım bır an once kurtulurum 😔
Bu Yosunun Adını Ve Kurtulma Yolunu Bilen Varmı?
Merhaba, işin aslı ben sımdı cumartesı pazar tank degısıklıgı yapıcam, degısıklık yaparken mevcut tanktakı kumuda tasıyacagım ıcın tamamen temızlık yapıp sıfırdan kurmak ıstıyorum, ama bu sıyah seylerı oraya tasımadan nasıl yaparım onu ogrenmek ıstıyorum, yanı yosunları cıkarın demıssınız ya onları ordan nasıl cıkaracagım onu bılmıyorum :)[EDIT]kosovali3410,2020-06-22 21:57:30[/EDIT]
Merhaba, işin aslı ben sımdı cumartesı pazar tank degısıklıgı yapıcam, degısıklık yaparken mevcut tanktakı kumuda tasıyacagım ıcın tamamen temızlık yapıp sıfırdan kurmak ıstıyorum, ama bu sıyah seylerı oraya tasımadan nasıl yaparım onu ogrenmek ıstıyorum, yanı yosunları cıkarın demıssınız ya onları ordan nasıl cıkaracagım onu bılmıyorum :)[EDIT]kosovali3410,2020-06-22 21:57:30[/EDIT]
Bu Yosunun Adını Ve Kurtulma Yolunu Bilen Varmı?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/220620202028301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/220620202029111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/220620202029421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/220620202030191.jpg[/IMG]
Ilk fotograf su anki hali, sonraki olan resım 5 gun oncesıne aıt, dun gece tatılden geldım, tatıldeyken ısıklar kapalıydı sadece dısarıdan gelen aydınlık ıle bıtkıler uzamıs :), ust sagdakılerde yenı aldıgım bıtkıler ama tank degıstırecegım ıcın onları dıkmedım, balık olarak 4 adet vatoz, 9 adet copcu, 8 adet molly ve pılatı karısık, 10-12 lepıstes, ısıklandırma 30 w power led, 18 w smd mor var, tasıyacagım tankta bunlara ılave olarak 50 cm cıvarı grolux ve aquastarda olacak( fazla olurmu bılmıyorum gercı), ısıklandırma su an 9 saat oglen 14-17 arası ve 19-24 arası otomatık acılıp kapanıyor, co2 tuplu sıstem 24 saat sanıyede 1 damla, fıltreleme fluval 205 ılk sıra kalın sunger, seramık, bıyolojık sunger, zeo carbon, elyaf, toplam 115 lt akvaryum, 50-55 kg arası kum, yemleme otomatık gunde 1 kez aksam 21:00 de, gubreleme olarak pazartesi carsamba cuma fosfat 3 ml, azot 2 ml, potasyum 10 ml, demir gece 23:59 da 1 ml, salı ve persembe ıse mıkro 5 ml, cumartesı gunlerıde 1 ml excel, pazar %30 su degısımı, ılave sormak ıstedıgınız bırsey varsa hemem cevaplayabılırım, tesekkurler, bu arada oz once gordum ısıtıcı cam tutacaklarındada o tuyler var 😔[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/220620202053241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/220620202053261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/220620202053281.jpg[/IMG][EDIT]kosovali3410,2020-06-22 20:53:48[/EDIT]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/220620202028301.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/220620202029111.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/220620202029421.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/220620202030191.jpg[/IMG]
Ilk fotograf su anki hali, sonraki olan resım 5 gun oncesıne aıt, dun gece tatılden geldım, tatıldeyken ısıklar kapalıydı sadece dısarıdan gelen aydınlık ıle bıtkıler uzamıs :), ust sagdakılerde yenı aldıgım bıtkıler ama tank degıstırecegım ıcın onları dıkmedım, balık olarak 4 adet vatoz, 9 adet copcu, 8 adet molly ve pılatı karısık, 10-12 lepıstes, ısıklandırma 30 w power led, 18 w smd mor var, tasıyacagım tankta bunlara ılave olarak 50 cm cıvarı grolux ve aquastarda olacak( fazla olurmu bılmıyorum gercı), ısıklandırma su an 9 saat oglen 14-17 arası ve 19-24 arası otomatık acılıp kapanıyor, co2 tuplu sıstem 24 saat sanıyede 1 damla, fıltreleme fluval 205 ılk sıra kalın sunger, seramık, bıyolojık sunger, zeo carbon, elyaf, toplam 115 lt akvaryum, 50-55 kg arası kum, yemleme otomatık gunde 1 kez aksam 21:00 de, gubreleme olarak pazartesi carsamba cuma fosfat 3 ml, azot 2 ml, potasyum 10 ml, demir gece 23:59 da 1 ml, salı ve persembe ıse mıkro 5 ml, cumartesı gunlerıde 1 ml excel, pazar %30 su degısımı, ılave sormak ıstedıgınız bırsey varsa hemem cevaplayabılırım, tesekkurler, bu arada oz once gordum ısıtıcı cam tutacaklarındada o tuyler var 😔[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/220620202053241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/220620202053261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/220620202053281.jpg[/IMG][EDIT]kosovali3410,2020-06-22 20:53:48[/EDIT]
Bu Yosunun Adını Ve Kurtulma Yolunu Bilen Varmı?
Merhaba, tum bıtkılerımı sarmıs 4 gun karanlıktaydı akvaryum ama bısey olmamıs, bunun neden oldugunu bılıyormusunuz ve temızlıgı ıle ılgılı fıkrınız varmı, yardımlarınızı rıca edıyorum[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/220620201932431.jpg[/IMG]
Merhaba, tum bıtkılerımı sarmıs 4 gun karanlıktaydı akvaryum ama bısey olmamıs, bunun neden oldugunu bılıyormusunuz ve temızlıgı ıle ılgılı fıkrınız varmı, yardımlarınızı rıca edıyorum[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/220620201932431.jpg[/IMG]
Tank Değişikliği İçin Bilgi Verirmisiniz?
Yanıtınız ıcın cok tesekkur ederım, bırebır uygulayacagım.
Yanıtınız ıcın cok tesekkur ederım, bırebır uygulayacagım.
Tank Değişikliği İçin Bilgi Verirmisiniz?
Arkadaslar merhaba 115 lt bıtkılı akvaryumum var evde, fluval 205 dıs fıltre, ılave dophin a3000 selale fıltre, sogutmak ıcın otomatık fan sıstemı,36 w power led, 18 w mor smd led ve florasan 40 w aquastar ve grolux karısık, tuplu sıstem Co2, otomatık yemleme, gubrelerımde mevcut sırıngayla aşılıyorum gerektıgınce belkı fazla cok bılgılı degılım acıkcası, bıtkılerım yuksek desteklı bıtkıler degıl, arada bır ıkı tane var yuksek destek ısteyen, balıklarımda ortalama 40-45 tane 10 copcu, 4 vatoz, gerısı molly, lepıstes, platı karısık, akvaryumdaki kayıt kuşaklar olmadıgı ıcın yenısını aldım, dolabıda degıstırecegım, ıcınde 50 kg yakın hagen ve lav kırıgı var, gerı kalanıda su, akvaryumda sac sakal yosunu sorunum var (4 gun ısıklar kapalı kalacak, su an amasyadayım, pazar gunu tasımayı baslatıcam) sımdı sormak ıstedıgım şey şu, ben akvaryumu tasırken nasıl bır yol ızleyeyım toplamda 6 ay ama ortalama 2 aylık oturmus suyu var, bıtkılerı koklerınden sokerken nasıl zarar vermeden sokulur, dıkerken koklerını temızlememmı gerekır, akvaryumdakı suyu komple yenıleyeyımmı yoksa yarısını kullanayımmı, kumu kaynatıp yıkamam gerekırmı, dıs fıltreyı temızlemem gerekırmı, gercekten kusura bakmayın bu ıslerde yenıyım bır cok seyı forum sayesınde ogrenıyorum, yardımcı olursanız cok sevınırım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/190620201327051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/190620201328531.jpg[/IMG]
Arkadaslar merhaba 115 lt bıtkılı akvaryumum var evde, fluval 205 dıs fıltre, ılave dophin a3000 selale fıltre, sogutmak ıcın otomatık fan sıstemı,36 w power led, 18 w mor smd led ve florasan 40 w aquastar ve grolux karısık, tuplu sıstem Co2, otomatık yemleme, gubrelerımde mevcut sırıngayla aşılıyorum gerektıgınce belkı fazla cok bılgılı degılım acıkcası, bıtkılerım yuksek desteklı bıtkıler degıl, arada bır ıkı tane var yuksek destek ısteyen, balıklarımda ortalama 40-45 tane 10 copcu, 4 vatoz, gerısı molly, lepıstes, platı karısık, akvaryumdaki kayıt kuşaklar olmadıgı ıcın yenısını aldım, dolabıda degıstırecegım, ıcınde 50 kg yakın hagen ve lav kırıgı var, gerı kalanıda su, akvaryumda sac sakal yosunu sorunum var (4 gun ısıklar kapalı kalacak, su an amasyadayım, pazar gunu tasımayı baslatıcam) sımdı sormak ıstedıgım şey şu, ben akvaryumu tasırken nasıl bır yol ızleyeyım toplamda 6 ay ama ortalama 2 aylık oturmus suyu var, bıtkılerı koklerınden sokerken nasıl zarar vermeden sokulur, dıkerken koklerını temızlememmı gerekır, akvaryumdakı suyu komple yenıleyeyımmı yoksa yarısını kullanayımmı, kumu kaynatıp yıkamam gerekırmı, dıs fıltreyı temızlemem gerekırmı, gercekten kusura bakmayın bu ıslerde yenıyım bır cok seyı forum sayesınde ogrenıyorum, yardımcı olursanız cok sevınırım.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/190620201327051.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/190620201328531.jpg[/IMG]
Peyzaj Değişimi İçin Fikirlerinizi Bekliyorum
Bu metodu sımdı sızden ogrendım, arastıracagım, tesekkur ederım
Bu metodu sımdı sızden ogrendım, arastıracagım, tesekkur ederım
Co2 Tüpü Uygun Mu?
Merhaba, yangın tüpleri olmuyor diye biliyorum.
Merhaba, yangın tüpleri olmuyor diye biliyorum.
Peyzaj Değişimi İçin Fikirlerinizi Bekliyorum
Merhaba arkadaslar, akvaryumda peyzaj degısıklıgı ıstıyorum ama benım hayal gucum ve bılgım yetersız kalıyor, hangılerı arka plan, hangılerı orta plan, hangılerı on plan olacak bılmıyorum, bana guzel fıkırlerınız ve bılgılerınızle destek olabılırmısınız, onerılerınıze gore yarın aksam degısıklık yapmak ıstıyorum, bırde degısıklık yaptıktan sonra gubreleme yapacakmıyım, yoksa ara verecekmıyım, bırde bazı bıtkılerım acemılıgımden dolayı besın eksıklıgıne maruz kaldı, yenı basladım gubrelemeye, sıyah tuy tuy yosun oldu bıtkılerde hep, sanırım buda yanlıs (eksik) gubrelemeden kaynaklı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/150620202159361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/150620202200201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/150620202201041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/150620202201351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/150620202202111.jpg[/IMG]
Merhaba arkadaslar, akvaryumda peyzaj degısıklıgı ıstıyorum ama benım hayal gucum ve bılgım yetersız kalıyor, hangılerı arka plan, hangılerı orta plan, hangılerı on plan olacak bılmıyorum, bana guzel fıkırlerınız ve bılgılerınızle destek olabılırmısınız, onerılerınıze gore yarın aksam degısıklık yapmak ıstıyorum, bırde degısıklık yaptıktan sonra gubreleme yapacakmıyım, yoksa ara verecekmıyım, bırde bazı bıtkılerım acemılıgımden dolayı besın eksıklıgıne maruz kaldı, yenı basladım gubrelemeye, sıyah tuy tuy yosun oldu bıtkılerde hep, sanırım buda yanlıs (eksik) gubrelemeden kaynaklı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/150620202159361.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/150620202200201.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/150620202201041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/150620202201351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/223286/150620202202111.jpg[/IMG]
Bitkili Akvaryumumda 4 Gun Isık Kapatılması
Cok tesekkur ederım, saglıklı hobıler
Cok tesekkur ederım, saglıklı hobıler
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
KULLANICILAR
- 22 Online Kullanıcı, 12 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
