ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
deatacita
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
29 Ağustos 2019 18:33
Son Ziyaret:
17 Ekim 2019 20:58
Toplam Mesaj:
4 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Emre
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kastamonu
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Emre D.
SON 3 MESAJI
Yeni Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=ityo39]
Eurostar aquabase dediğiniz nasıl bir kum bilmiyorum ama JBL Aquabasis in çin versiyonu çakması tahmin ediyorum. İyi kopyaladılarsa çok ince taneli suya karışınca suyu sürekli olarak bulandıran bir malzemedir üzeri kumla 3-4 cm kaplanmazsa dert olur size. Bitki dikerken vs bir noktadan suya karıştı mı hazır çorba katılmış su gbi olur:) bence zaten çin malı olduğunu hesaba katarsak hiç kullanmayın onu, misket gübre gömün bitki olacak bölgelere. Daha çok fayda sağlarsınız bence. Bu arada manado için besleyici olsun diye demişsiniz de manado besleyici bi kum değil, orada besleyici olan aquabasis ürünü. Bilginize
T5 şu ands hem görsellik hem performans olarak açık ara en iyi çözüm bence de ama balast vs uğraşmak istemezseniz 2. En iyi benim önerdiğim cfl tipi philips tornado benzeri 6500k tasarruflu ampul. [/QUOTE]
Hiç kuma bu yönden bakmamıştım, yine yeni bir şey öğrendim [:)] o zaman manadonun litresini arttırıp yinede aquabase altına koyayım mı yoksa aquabase hiç kullanmadan direk manadoyu daha fazla mı dökeyim sizce?
Aydınlatma için(t5 armatürü ile birlikte) birkaç yerle görüştüm fiyat aldım bakalım en erken hangisi getirebilirse ondan siparişi vericem [:)]
[QUOTE=ityo39]
Eurostar aquabase dediğiniz nasıl bir kum bilmiyorum ama JBL Aquabasis in çin versiyonu çakması tahmin ediyorum. İyi kopyaladılarsa çok ince taneli suya karışınca suyu sürekli olarak bulandıran bir malzemedir üzeri kumla 3-4 cm kaplanmazsa dert olur size. Bitki dikerken vs bir noktadan suya karıştı mı hazır çorba katılmış su gbi olur:) bence zaten çin malı olduğunu hesaba katarsak hiç kullanmayın onu, misket gübre gömün bitki olacak bölgelere. Daha çok fayda sağlarsınız bence. Bu arada manado için besleyici olsun diye demişsiniz de manado besleyici bi kum değil, orada besleyici olan aquabasis ürünü. Bilginize
T5 şu ands hem görsellik hem performans olarak açık ara en iyi çözüm bence de ama balast vs uğraşmak istemezseniz 2. En iyi benim önerdiğim cfl tipi philips tornado benzeri 6500k tasarruflu ampul. [/QUOTE]
Hiç kuma bu yönden bakmamıştım, yine yeni bir şey öğrendim [:)] o zaman manadonun litresini arttırıp yinede aquabase altına koyayım mı yoksa aquabase hiç kullanmadan direk manadoyu daha fazla mı dökeyim sizce?
Aydınlatma için(t5 armatürü ile birlikte) birkaç yerle görüştüm fiyat aldım bakalım en erken hangisi getirebilirse ondan siparişi vericem [:)]
Yeni Bitkili Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=ityo39]Yaklaşık net 50 lt hacminiz. 2 kg manado kum bitkili akvaryum için yetersiz bence. En alta lav kırığı üzerine manado sereceksiniz sanırım ama kum o kadar ince olacak ki daha bitki dikerken lav kırıkları kumun üzerine çıkıp görüntüyü bozacaktır. Biliyorum manado pahalı ama en azından 2 kg lık ikinci bir paket almanızı önericem. 50 watt ısıtıcı evde ortam sıcaklığı 20 derecenin altına düşmüyorsa çok sorun olmaz ama ideali 100 watt olacaktır.
Filtre malzemesine vereceğiniz parayı kuma harcayıp filtrenin içinden çıkacak süngerleri kullanın, 50 litre için gayet yeterli biyolojik filtrasyonu sağlar. Saydığınız malzemeler biyolojik filtrasyon için şart değildir, sünger de aynı işi görür. Zaten zemindeki lav taşları da bir haftanın sonunda faydalı bakterilerin yerleşmesiyle biyolojik filtre haline gelecek.
Aydınlatma için su içi aydınlatma bitkiler için çok yetersiz olur, akvaryumun kapalı varsa içine bi duy takıp 6500 kelvin tasarruflu ampul kullanın daha iyi.
Cuba yerine monte carlo öneririm acemiliği atana kadar.
[/QUOTE]
Bitki Monte Carlo olarak değiştirildi, bugün aydinlatma için araştırma yapip akvaryuma uygun bir armatür yaptırmaya çalışacağım, ısıtıcı olarak 100 watt olarak siparişi güncelledim hocam , birde 5lt lav taşınin üstüne 5litrede aquabase kum ekleyip onun üstüne ufak da olsa besleyici olsun diye 2 litre manado eklemeyi düşündüm malum öğrenciyiz 😀 tavsiyeler için çok teşekkür ederim bu arada.
[QUOTE=Altispinoza]Keşke malzemeleri almadan önce bir konuda buluşmuş olsaydik. 1-ista 550 tüp bir zaman sonra size maddi olarak külfet getirebilir. 56 litrede o difüzör doyum sağlar mı emin değilim açıkçası. Güzel bir dikişsiz tüp yatırım maliyeti açısından öğrenciye zor olsa da işletme maliyeti ve pratikliği sizi kurtaracaktır.
2-zemin için ben de benzer hatayı geçmişte yaptım. Jbl Aquabasis almıştım. Dünya para. Aquarium dirt yazınca bu ürunlerin diy versiyonun evde torf, saksı toprağı, Leonardit gibi ürünler ile hazirlanabilecegini görüyorsunuz.
3-lav taşını markalı almanıza gerek yok, tarım ürünü veya peyzaj ile ilgili malzeme satan bir firmadan ,veya internet üzerinden açık olarak temin edebilirdiniz.
4-iç filtre biyolojik medyayı da lav kırığı veya pomzadan halledebilirdiniz. Pomza bildiğiniz seachem Matrix bu arada. Oldukça ucuz bir malzeme. Yine tarım malzemesi satan yerlerden temin edilebilirdi.
5-bakteri eklemezsiniz de bir zarar yok ama zaten bekleyecekmissiniz. 2 3 hata denge o zamana oturur.
4-su içi ampul yerine düz t5 daha çok iş görürdü. Su içi ampul suyu isitacaktir.
5_sodyum tiyosulfat. ulvi ozugurun makalesi var bu konuda klor giderici olarak.
Yanlış anlamayın, [/QUOTE]
Yok hocam ne yanlış anlamasi, sizler sayesinde öğreniyoruz yeni şeyler , CO2 set konusunda bende çok kararsız kaldım o yüzden Co2 indicator sivisi aldık eğer bitkilere yetmediğini farkedersem dediğiniz gibi bir sistem dusunucez artık biraz pahalıya gelecek ama olmuş iken iyisi olsun 🙂 aydınlatma işini de bugün yukarida yazdığım gibi çözmeye calisicam, tavsiyeler icin çok teşekkür ederim .
[QUOTE=ityo39]Yaklaşık net 50 lt hacminiz. 2 kg manado kum bitkili akvaryum için yetersiz bence. En alta lav kırığı üzerine manado sereceksiniz sanırım ama kum o kadar ince olacak ki daha bitki dikerken lav kırıkları kumun üzerine çıkıp görüntüyü bozacaktır. Biliyorum manado pahalı ama en azından 2 kg lık ikinci bir paket almanızı önericem. 50 watt ısıtıcı evde ortam sıcaklığı 20 derecenin altına düşmüyorsa çok sorun olmaz ama ideali 100 watt olacaktır.
Filtre malzemesine vereceğiniz parayı kuma harcayıp filtrenin içinden çıkacak süngerleri kullanın, 50 litre için gayet yeterli biyolojik filtrasyonu sağlar. Saydığınız malzemeler biyolojik filtrasyon için şart değildir, sünger de aynı işi görür. Zaten zemindeki lav taşları da bir haftanın sonunda faydalı bakterilerin yerleşmesiyle biyolojik filtre haline gelecek.
Aydınlatma için su içi aydınlatma bitkiler için çok yetersiz olur, akvaryumun kapalı varsa içine bi duy takıp 6500 kelvin tasarruflu ampul kullanın daha iyi.
Cuba yerine monte carlo öneririm acemiliği atana kadar.
[/QUOTE]
Bitki Monte Carlo olarak değiştirildi, bugün aydinlatma için araştırma yapip akvaryuma uygun bir armatür yaptırmaya çalışacağım, ısıtıcı olarak 100 watt olarak siparişi güncelledim hocam , birde 5lt lav taşınin üstüne 5litrede aquabase kum ekleyip onun üstüne ufak da olsa besleyici olsun diye 2 litre manado eklemeyi düşündüm malum öğrenciyiz 😀 tavsiyeler için çok teşekkür ederim bu arada.
[QUOTE=Altispinoza]Keşke malzemeleri almadan önce bir konuda buluşmuş olsaydik. 1-ista 550 tüp bir zaman sonra size maddi olarak külfet getirebilir. 56 litrede o difüzör doyum sağlar mı emin değilim açıkçası. Güzel bir dikişsiz tüp yatırım maliyeti açısından öğrenciye zor olsa da işletme maliyeti ve pratikliği sizi kurtaracaktır.
2-zemin için ben de benzer hatayı geçmişte yaptım. Jbl Aquabasis almıştım. Dünya para. Aquarium dirt yazınca bu ürunlerin diy versiyonun evde torf, saksı toprağı, Leonardit gibi ürünler ile hazirlanabilecegini görüyorsunuz.
3-lav taşını markalı almanıza gerek yok, tarım ürünü veya peyzaj ile ilgili malzeme satan bir firmadan ,veya internet üzerinden açık olarak temin edebilirdiniz.
4-iç filtre biyolojik medyayı da lav kırığı veya pomzadan halledebilirdiniz. Pomza bildiğiniz seachem Matrix bu arada. Oldukça ucuz bir malzeme. Yine tarım malzemesi satan yerlerden temin edilebilirdi.
5-bakteri eklemezsiniz de bir zarar yok ama zaten bekleyecekmissiniz. 2 3 hata denge o zamana oturur.
4-su içi ampul yerine düz t5 daha çok iş görürdü. Su içi ampul suyu isitacaktir.
5_sodyum tiyosulfat. ulvi ozugurun makalesi var bu konuda klor giderici olarak.
Yanlış anlamayın, [/QUOTE]
Yok hocam ne yanlış anlamasi, sizler sayesinde öğreniyoruz yeni şeyler , CO2 set konusunda bende çok kararsız kaldım o yüzden Co2 indicator sivisi aldık eğer bitkilere yetmediğini farkedersem dediğiniz gibi bir sistem dusunucez artık biraz pahalıya gelecek ama olmuş iken iyisi olsun 🙂 aydınlatma işini de bugün yukarida yazdığım gibi çözmeye calisicam, tavsiyeler icin çok teşekkür ederim .
Yeni Bitkili Akvaryum Kurulumu
Herkese selamlar, şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
Öncelikle aranıza yeni katıldım, bu hobiye de küçük yaşlardan itibaren ilgim vardı. Şu an üniversitede öğrenci evime bir bitkili akvaryum kurmaya karar verdim, üye olmadan önce buradaki makaleleri okudum ve yeni bir bitkili akvaryum için gerekli malzemelerin siparişini verdim fakat yinede eksiklerim veya hatalarım varsa düzeltmek için siz tecrübeli hobicilere sormak istedim.
Akvaryumun boyutundan başlamak gerekirse, uzunluk 65 cm yükseklik 35 cm genişlik de 25 cm. Akvaryum bitkili olacağından ve biraz da hesaplı olmasını istememden dolayı co2 setini İsta'nın 550 cc setini yedek tüpleriyle sipariş verdim.
Zemini Eurostar Aquabase 5lt, Eurostar Aqualava lav taşı 5lt ve Jbl Manado 2lt kum olarak planladım. Aydınlatma olarak Aqualed su içi Led lamba 50 cm Beyaz 6500 Kelvin siparişi verdim.( Burada oldukça kararsızım yetersiz gelme ihtimaline karşın)
Yetiştirmek istediğim bitkilere gelirsek zemine cuba , ve arka plan için Ludwigia Ovalis, Lobelia Cardinalis ve Quadricautatus bitkilerinde karar kıldım.
Dış filrtre olarak öğrenci işi :) Sunsun 603b siparişi verdim fakat burada okuduklarıma göre filtreyi biyolojik filtreye çevirmek için filtre ile birlikte Sera Crystal clear , Eurostar Bioglass Ring ve Eurostar Aquaclay biyolojik filtre malzemesi aldım.
Isıtıcı olarak Tetra Ht 50 watt ( burada kararsızım yeteceğine daiir) ısıtıcı sipariş ettim.
Burada okuduğum makalede gördüğüm üzere Seachem Ammonia Alert de aldım. Balıklar eklendikten sonra Amonyağı ölçmek ve kontrol altında tutmak amacıyla.
Yine buradan gördüğüm üzere Nitrifikasyon bakterisinin çoğalmasını hızlandırmak için Seachem Stability aldım. Su hazırlayıcı olarak ise Reeflowers Effective Conditioner aldım.
Aynı zamanda aldığım co2 setine araştırmalarımdan dolayı pek güvenemediğimden[:(] co2 checker ve istanın co2 indicator sıvısını da alıp co 2 seviyesini kontrol etmek istedim.
Balıkların tanka eklenmesi bitkilerin iyice kök salıp suyun da hazır hale gelmesine kadar bekleyecek, böylece yeni tank sendromuna balık kayıp vermek istemiyorum.
Öncelikle yazı bir hayli uzun oldu sanırım ama bu siparişler gelene kadar sizce akvaryumun daha sağlıklı olması için eksiklikler var mı? Veya aldığım ekipmanlar sağlıklı bir bitkili lepistes akvaryumu için uygun mu? Şimdiden cevaplarınız ve yardımlarınız için teşekkür ederim [:3]
Bu arada eklemeyi unutmuşum, tankın hacmi pek tatmin etmediği için 1e 3 d lepistes akvaryumda yaşayacak. (su hazır hale geldikten sonra tabiki)[EDIT]deatacita,2019-08-29 19:02:26[/EDIT]
Herkese selamlar, şimdiden yardımlarınız için teşekkür ederim.
Öncelikle aranıza yeni katıldım, bu hobiye de küçük yaşlardan itibaren ilgim vardı. Şu an üniversitede öğrenci evime bir bitkili akvaryum kurmaya karar verdim, üye olmadan önce buradaki makaleleri okudum ve yeni bir bitkili akvaryum için gerekli malzemelerin siparişini verdim fakat yinede eksiklerim veya hatalarım varsa düzeltmek için siz tecrübeli hobicilere sormak istedim.
Akvaryumun boyutundan başlamak gerekirse, uzunluk 65 cm yükseklik 35 cm genişlik de 25 cm. Akvaryum bitkili olacağından ve biraz da hesaplı olmasını istememden dolayı co2 setini İsta'nın 550 cc setini yedek tüpleriyle sipariş verdim.
Zemini Eurostar Aquabase 5lt, Eurostar Aqualava lav taşı 5lt ve Jbl Manado 2lt kum olarak planladım. Aydınlatma olarak Aqualed su içi Led lamba 50 cm Beyaz 6500 Kelvin siparişi verdim.( Burada oldukça kararsızım yetersiz gelme ihtimaline karşın)
Yetiştirmek istediğim bitkilere gelirsek zemine cuba , ve arka plan için Ludwigia Ovalis, Lobelia Cardinalis ve Quadricautatus bitkilerinde karar kıldım.
Dış filrtre olarak öğrenci işi :) Sunsun 603b siparişi verdim fakat burada okuduklarıma göre filtreyi biyolojik filtreye çevirmek için filtre ile birlikte Sera Crystal clear , Eurostar Bioglass Ring ve Eurostar Aquaclay biyolojik filtre malzemesi aldım.
Isıtıcı olarak Tetra Ht 50 watt ( burada kararsızım yeteceğine daiir) ısıtıcı sipariş ettim.
Burada okuduğum makalede gördüğüm üzere Seachem Ammonia Alert de aldım. Balıklar eklendikten sonra Amonyağı ölçmek ve kontrol altında tutmak amacıyla.
Yine buradan gördüğüm üzere Nitrifikasyon bakterisinin çoğalmasını hızlandırmak için Seachem Stability aldım. Su hazırlayıcı olarak ise Reeflowers Effective Conditioner aldım.
Aynı zamanda aldığım co2 setine araştırmalarımdan dolayı pek güvenemediğimden[:(] co2 checker ve istanın co2 indicator sıvısını da alıp co 2 seviyesini kontrol etmek istedim.
Balıkların tanka eklenmesi bitkilerin iyice kök salıp suyun da hazır hale gelmesine kadar bekleyecek, böylece yeni tank sendromuna balık kayıp vermek istemiyorum.
Öncelikle yazı bir hayli uzun oldu sanırım ama bu siparişler gelene kadar sizce akvaryumun daha sağlıklı olması için eksiklikler var mı? Veya aldığım ekipmanlar sağlıklı bir bitkili lepistes akvaryumu için uygun mu? Şimdiden cevaplarınız ve yardımlarınız için teşekkür ederim [:3]
Bu arada eklemeyi unutmuşum, tankın hacmi pek tatmin etmediği için 1e 3 d lepistes akvaryumda yaşayacak. (su hazır hale geldikten sonra tabiki)[EDIT]deatacita,2019-08-29 19:02:26[/EDIT]
SON MESAJLAR
- 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Ankara Deniz Akvaryum LeafyAqua, 16:47
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci pitsem, 15:40
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 14:59
Filtre ve Sump Yapımı - Su Yosunu Fatihsm, 14:41
Yosun - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 14:19
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım flanormimar, 14:11
Yeni Üye Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyber_Scout, 12:15
Yeni Üye Forumu - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 11:56
Yeni Üye Forumu - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Bakımı Kolay Bitkiler,balıklar Metinmert Yiğit 17:54
- Albino Vatoz - Toplu Alım Adet 40 Tl - Elden Tesli mesagac 17:43
- Acil Satılık Ekipmanlar ahmet22 17:34
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 17:07
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 17:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:45
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:45
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:45
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:45
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:45
- Caridina Ve Neocaridina Karidesler Oquanus 16:30
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 15:15
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 14:37
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 14:37
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 14:37
- Mangrow Üstü Anubiaslar(yeni), Cüce Cyrptocoryne nikon_ 14:16
- Melek, Koi Betta, Red Cap Oranda, Tül Yavru Vatoz nikon_ 14:16
- Mikro Kurt Kültürü, Kızılağaç Kozalağı nikon_ 14:16
- Mesaquarium Dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 14:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 13:57
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 13:57
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 13:51
- High Tech Bitkili Akvaryum Seti + Özel Yapım Sehpa aranjman 13:33
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 13:32
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 13:31
- Eheim, Dophin, Sera Vb. Çeşitli Malzemeler BadgeR 13:31
- Mygos Plant Plus 40 Cm Led Aydınlatma BadgeR 13:31
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 13:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 13:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:22
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 13:13
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 13:13
- Üretilebilir Tubifex ( İzya Kurdu) Ve Diğer Yemler Lotus88 13:02
- California Black Worm ( Aranıyor) Lotus88 13:02
- Satılık Endler Varyeteleri.. Lotus88 13:02
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:00
- Özel Moss Türleri. smithiseek 12:59
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 12:59
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 12:59
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 12:56
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 12:56
- Cüce Kerevit Umt61 12:32
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 12:32
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:18
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 12:16
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 12:16
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 11:30
- Flame Moss , Java Moss gyunda 11:30
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 11:30
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 11:24
KULLANICILAR
- 86 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
Kuduoglu,
Koksal Gurkan,
florasan,
sina cen,
nazemert,
Öğretmen Ali,
forthehordex,
ternapi,
yeekim,
Abidin Acun,
DigitalPen,
0rnn,
Hoppala,
tukabu,
nniiaa,
MiSoSiKiaN,
OKIRATLI,
Urar,
EKAR,
layper,
JujuSeri,
Leo,
altuntasseref,
osmandbnl,
osmangunay,
Frkn,
Ancalagon,
alperibis,
Manguday,
YAYD06,
DenizOlsam,
enginhayta,
mutlubaba,
Mustafasesen,
Rafayel,
Ercankurt,
şansal,
Thunderbird,
reano,
Bozajuniors,
gryzopodemnoe oboryd,
sinor,
uurcan,
Brkgrsy,
Ylmzuslu,
fffurkan9,
Savas37,
İnci Kefali,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
