ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Semihyrk
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
20 Ekim 2018 02:29
Son Ziyaret:
18 Şubat 2019 22:56
Toplam Mesaj:
18 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Semih yrk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Hatay
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
75x40x40 cm bitkili akvaryum
SON 10 MESAJI
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=darkaura]Çinden gelen ledlere güven olmuyor. Çok gördüm deep red diye gelip 630 kırmızı çıktığını. Deep rede aşina olmayan göz ayırt edemediği için satıcı kaktırabildiğine kakatırıyor. Ama bazı hagenlerdede gizli kırmızı tonu var. Oda yapıyor olabilir. Normal kırmızı olursa bitki olsada sürekli suluboya kıvamında bir pembelik olur, fotosentezde iyi performans vermez büyük ihtimal yosun yapar.[/QUOTE]
Şuan için pembemsi görüntü dışında bi sıkıntı yok fotosentez gayet iyi gözüküyor zamanla görücez ozaman yosunlanma bitki gelişimini.
[QUOTE=darkaura]Çinden gelen ledlere güven olmuyor. Çok gördüm deep red diye gelip 630 kırmızı çıktığını. Deep rede aşina olmayan göz ayırt edemediği için satıcı kaktırabildiğine kakatırıyor. Ama bazı hagenlerdede gizli kırmızı tonu var. Oda yapıyor olabilir. Normal kırmızı olursa bitki olsada sürekli suluboya kıvamında bir pembelik olur, fotosentezde iyi performans vermez büyük ihtimal yosun yapar.[/QUOTE]
Şuan için pembemsi görüntü dışında bi sıkıntı yok fotosentez gayet iyi gözüküyor zamanla görücez ozaman yosunlanma bitki gelişimini.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=darkaura]
Mavi kırmızı oranları normal duruyor. Şayet derin kırmızı yerine 630nm düz kırmızı kullanmadıysan çok fazla bir pembelik yapmaması gerek. Pembe duruyorsa kumun yada taşların tonundanda olabilir. Bitki kapladıkça gider. Çünkü bitki kırmızı rengi emer yansıtmaz, yeşil rengi kuvvetlendirir. O zaman daha doğal bir ambians oluşacaktır.[/QUOTE]
Ledleri aliexpressten aldım özellikle yorumlara bakarak çakma ihtimali olmasın diye ama alanlar memnundu satıcıdan. Bitki azlığı var belkide ondan kaynaklanıyor kumla kayalarda gözüktüğü için etki ediyor zamanla görücez ozaman. Normal kırmızı cıkarsa ledler bi sıkıntı cıkartır mı ?
[QUOTE=darkaura]
Mavi kırmızı oranları normal duruyor. Şayet derin kırmızı yerine 630nm düz kırmızı kullanmadıysan çok fazla bir pembelik yapmaması gerek. Pembe duruyorsa kumun yada taşların tonundanda olabilir. Bitki kapladıkça gider. Çünkü bitki kırmızı rengi emer yansıtmaz, yeşil rengi kuvvetlendirir. O zaman daha doğal bir ambians oluşacaktır.[/QUOTE]
Ledleri aliexpressten aldım özellikle yorumlara bakarak çakma ihtimali olmasın diye ama alanlar memnundu satıcıdan. Bitki azlığı var belkide ondan kaynaklanıyor kumla kayalarda gözüktüğü için etki ediyor zamanla görücez ozaman. Normal kırmızı cıkarsa ledler bi sıkıntı cıkartır mı ?
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Arkadaşlar power led yapımını tamamladım akvaryuma koyduktan 3 saat sonra fotosentez patlaması oldu gayet iyi gözüküyor şuan. Yanlız ıkı sorum var sizlere akvaryum fazla pembemsi oldu bunun bi cözümü var mı birde ışık resimlerde gözüktüğü gibi çok göz alıyor onun için ne gibi bişey yapmalıyım sizce soğutucu profile ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209985/040220191948101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209985/040220191948271.jpg[/IMG]
Arkadaşlar power led yapımını tamamladım akvaryuma koyduktan 3 saat sonra fotosentez patlaması oldu gayet iyi gözüküyor şuan. Yanlız ıkı sorum var sizlere akvaryum fazla pembemsi oldu bunun bi cözümü var mı birde ışık resimlerde gözüktüğü gibi çok göz alıyor onun için ne gibi bişey yapmalıyım sizce soğutucu profile ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209985/040220191948101.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209985/040220191948271.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=jarni]Bence uygundur mercekler kaç derece onu dikkat edin fazla dar yapmayın
60 90° uygun olabilir sanırım.
Ben kendi yaptığım armaturde uv koymamistim.
Hiçbir sorunda yaşamadım
Ancak tekrar belirtiyorum
Bu armatürleri yaptıktan sonra tankların gelişimi aşırı derecede hızlanıyor.
Bu iyi birşey ancak ilk sayfada da belirtildiği gibi hızlı gelişim hızlı tüketim demek.
Tank içindeki fosfat nitrat potasyum mikro element gibi değerler hızlı tüketilebilir.
Bundan dolayı alışkanlıklarınız değişebilir
Her gün kontrol edin
Bu değişimlerden dolayı bitkiler hızlı gelişip tüketimden kaynaklı çabuk bozulabilir yosun yapabilirler.
Ben sıvı test almanızda öneririm.
Demir hariç[/QUOTE]
Lens kullanmayı düşünmüyorum suya mesafesi 5 cm bence zemine aydınlatmada yeterli olur düşüncesindeyim.
Hızlı tüketim içinde 3 günde bir su değişimi co2 ve sıvı gübre takviyesi yapıcam.
[QUOTE=jarni]Bence uygundur mercekler kaç derece onu dikkat edin fazla dar yapmayın
60 90° uygun olabilir sanırım.
Ben kendi yaptığım armaturde uv koymamistim.
Hiçbir sorunda yaşamadım
Ancak tekrar belirtiyorum
Bu armatürleri yaptıktan sonra tankların gelişimi aşırı derecede hızlanıyor.
Bu iyi birşey ancak ilk sayfada da belirtildiği gibi hızlı gelişim hızlı tüketim demek.
Tank içindeki fosfat nitrat potasyum mikro element gibi değerler hızlı tüketilebilir.
Bundan dolayı alışkanlıklarınız değişebilir
Her gün kontrol edin
Bu değişimlerden dolayı bitkiler hızlı gelişip tüketimden kaynaklı çabuk bozulabilir yosun yapabilirler.
Ben sıvı test almanızda öneririm.
Demir hariç[/QUOTE]
Lens kullanmayı düşünmüyorum suya mesafesi 5 cm bence zemine aydınlatmada yeterli olur düşüncesindeyim.
Hızlı tüketim içinde 3 günde bir su değişimi co2 ve sıvı gübre takviyesi yapıcam.
Bitkili Tankda Led Kullanımı
120 lt akvaryum ışığın yüksekliği 45 cm olcak zemine. 36w düşünüyorum toplamda.
Dağılım olarak da
22 adet beyaz
9 adet kırmızı
3 adet mavi
2 adet uv mor bu şekilde uygun mu sizce ?
Dizilimde resimdeki gibi olcak sizce uygunmudur arkadaşlar ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209985/160120190137041.jpg[/IMG]
120 lt akvaryum ışığın yüksekliği 45 cm olcak zemine. 36w düşünüyorum toplamda.
Dağılım olarak da
22 adet beyaz
9 adet kırmızı
3 adet mavi
2 adet uv mor bu şekilde uygun mu sizce ?
Dizilimde resimdeki gibi olcak sizce uygunmudur arkadaşlar ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209985/160120190137041.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=jarni]Beyazların. 6bin olması çok sorun değil hatta garanti olur 10k olduğunda beyaz tonlar yüksek olduğundan tanka çok dikkat etmeniz gerekir en ufak dengesizlikler ışık yosunlanma yapabilir
Ben 5 adet 10k eklemiştim geri kalanlar 6500 du sanırım.
Arkadaşlara tekrar fikir olması sebebiyle uzun zaman önce yaptığım tasarımın resimleri aşağıdadır
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/116525/010920161410531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/116525/010920161410261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/116525/010920161409521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/116525/010920161409161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/116525/010920161408451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/116525/110820162102191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/116525/110820162101281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/116525/110820162100151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/116525/260720161309281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/116525/14468426021933840603.jpg[/IMG][/QUOTE]
120 lt akvaryum ışığın yüksekliği 45 cm olcak zemine. 36w düşünüyorum toplamda.
Dağılım olarak da
22 adet beyaz
9 adet kırmızı
3 adet mavi
2 adet uv mor bu şekilde uygun mu sizce ?
[QUOTE=jarni]Beyazların. 6bin olması çok sorun değil hatta garanti olur 10k olduğunda beyaz tonlar yüksek olduğundan tanka çok dikkat etmeniz gerekir en ufak dengesizlikler ışık yosunlanma yapabilir
Ben 5 adet 10k eklemiştim geri kalanlar 6500 du sanırım.
Arkadaşlara tekrar fikir olması sebebiyle uzun zaman önce yaptığım tasarımın resimleri aşağıdadır
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/116525/010920161410531.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/116525/010920161410261.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/116525/010920161409521.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/116525/010920161409161.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/116525/010920161408451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/116525/110820162102191.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/116525/110820162101281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/116525/110820162100151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/116525/260720161309281.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/116525/14468426021933840603.jpg[/IMG][/QUOTE]
120 lt akvaryum ışığın yüksekliği 45 cm olcak zemine. 36w düşünüyorum toplamda.
Dağılım olarak da
22 adet beyaz
9 adet kırmızı
3 adet mavi
2 adet uv mor bu şekilde uygun mu sizce ?
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Arkadaşlar yurtdışından aldığım power ledlerim geldi. Yanlız soğuk beyaz 6000 olarak gelmiş bu sorun olur mu sizce deep red , royal blue, uv 420 olarak aldım toplamda 32 w yapmayı düşünüyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209985/150120191453231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209985/150120191453371.jpg[/IMG]
Arkadaşlar yurtdışından aldığım power ledlerim geldi. Yanlız soğuk beyaz 6000 olarak gelmiş bu sorun olur mu sizce deep red , royal blue, uv 420 olarak aldım toplamda 32 w yapmayı düşünüyorum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209985/150120191453231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209985/150120191453371.jpg[/IMG]
Bitkili Tankda Led Kullanımı
Arkadaşlar power led yapımı için termal macuna ihtiyacım var buldunduğum bölgede fazla yok olanlarada cok fiyat cekiyorlar internetten alıcam acaba kaç gr almalıyım 30-35 adet led kullanıcam 30 gr şırınga şeklinde satılanlar var bunlardan 2 adet alsam yeterli gelir mi ? Birde epoksi yapıştırıcı ile soğutucu blok üstüne koyucam bununda miktar olarak ne kadar gider tahminen yardımlarınızı bekliyorum ona göre sipariş gecicem
Arkadaşlar power led yapımı için termal macuna ihtiyacım var buldunduğum bölgede fazla yok olanlarada cok fiyat cekiyorlar internetten alıcam acaba kaç gr almalıyım 30-35 adet led kullanıcam 30 gr şırınga şeklinde satılanlar var bunlardan 2 adet alsam yeterli gelir mi ? Birde epoksi yapıştırıcı ile soğutucu blok üstüne koyucam bununda miktar olarak ne kadar gider tahminen yardımlarınızı bekliyorum ona göre sipariş gecicem
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=karademir48]
1 er damla termal macun ile destekle. Epoxy yapıştırıcı ile yapıştır soğutucuya.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192248/221220181120351.jpg[/IMG][/QUOTE]
Termal macun kullancam zaten. Epoxy yapıştırıcı zamanla sıcaktan acma yapmaz dimi ?
[QUOTE=karademir48]
1 er damla termal macun ile destekle. Epoxy yapıştırıcı ile yapıştır soğutucuya.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/192248/221220181120351.jpg[/IMG][/QUOTE]
Termal macun kullancam zaten. Epoxy yapıştırıcı zamanla sıcaktan acma yapmaz dimi ?
Bitkili Tankda Led Kullanımı
[QUOTE=Semihyrk]Bu pcbli ledi soğutucu blokun üstüne nasıl sabitleyebilirim 36 adet yapıcam hepsını tek tek vidalamalımıyım yoksa yapıstırmam mı gerekli ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209985/201220182213301.jpg[/IMG][/QUOTE]
???
[QUOTE=Semihyrk]Bu pcbli ledi soğutucu blokun üstüne nasıl sabitleyebilirim 36 adet yapıcam hepsını tek tek vidalamalımıyım yoksa yapıstırmam mı gerekli ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/209985/201220182213301.jpg[/IMG][/QUOTE]
???
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:24
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Lepistes Renklendirme Akvaryumcu_Doru, 06:05
Canlı Doğuranlar - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
KULLANICILAR
- 63 Online Kullanıcı, 35 Üye
Online Kullanıcılar
kocoglu,
Umt61,
DigitalPen,
Hoppala,
sina cen,
TuRKeR,
zen666,
tukabu,
wtreals,
Taha⚡,
fikret43,
Tuby,
ezzalisi,
EKAR,
Kınayu,
ciways,
altuntasseref,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
İsmail YILDIRIM,
şansal,
riderfish,
BettaFishHobim,
seiryuhare,
osmandbnl,
Jeveux,
Oğul Hüseyin,
scorpion26,
Hsrt,
Formicasmind,
Aporetti,
son06,
syerli,
Ozzgur,
yeekim,
Assamite,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
