ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
lostreal
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Mart 2018 08:38
Son Ziyaret:
05 Nisan 2018 23:30
Toplam Mesaj:
6 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
İsmail
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Hatay
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
45 litre tank
Dış aydınlatma
Pipo ve iç filtre
Hava taşı ve motoru
Yapay bitki
SON 5 MESAJI
Sürekli Ölen Balıklar
Merhaba,
Dün akşam akvaryumu söylediğiniz gibi dezenfekte ettim, yeniden kurdum ve ısıtıcıyı 25° ye ayarladım bakteri kültürünün oturması için dün akşam ve bu sabah azıcık yem attım akvaryuma birkaç gün bu şekilde bekletip balıkları daha sonra ekleyeceğim.
Şimdi sorum şu, suyu ısıtabiliyoruz tamam da, yaz geliyor havalar ısınınca yine bir dengesizlik olmayacak mı su sıcaklığında? O zaman ne yapacağım? [:?][EDIT]lostreal,2018-03-24 10:55:11[/EDIT]
Merhaba,
Dün akşam akvaryumu söylediğiniz gibi dezenfekte ettim, yeniden kurdum ve ısıtıcıyı 25° ye ayarladım bakteri kültürünün oturması için dün akşam ve bu sabah azıcık yem attım akvaryuma birkaç gün bu şekilde bekletip balıkları daha sonra ekleyeceğim.
Şimdi sorum şu, suyu ısıtabiliyoruz tamam da, yaz geliyor havalar ısınınca yine bir dengesizlik olmayacak mı su sıcaklığında? O zaman ne yapacağım? [:?][EDIT]lostreal,2018-03-24 10:55:11[/EDIT]
Sürekli Ölen Balıklar
[QUOTE=mahoed]
Haksız sayılmazlar bir miktar yem atıp onların çürümeye başlamasıyla belli düzeyde bir azot döngüsü oluşacaktır ancak misal 1 ayda oluşacak döngü bio nitrivec ile 1 haftada oluşabilir.
Beneklerin ise yosun olduğunu düşünüyorum. dezenfekte işleminden sonra eğer beta koymayacaksanız akvaryuma kaya tuzu (İYOTSUZ) sorunu çözecektir. Birde akvaryuma giren ışığında etkisinin çok olduğu söyleniyor. uzun süreli aydınlatmanın açık kalması veya direk güneş ışığının uzun süre akvaryuma vurması gibi.
Balıklara bir zararı dokunacağını sanmıyorum. Mesela vatoz için iyi bir besin kaynağı olacaktır. Ziraa benişm akvaryumda taşların üzerinde oluşan yosun tabakasını zevkle yiyorlar.[/QUOTE]
Teşekkürler...
[QUOTE=mahoed]
Haksız sayılmazlar bir miktar yem atıp onların çürümeye başlamasıyla belli düzeyde bir azot döngüsü oluşacaktır ancak misal 1 ayda oluşacak döngü bio nitrivec ile 1 haftada oluşabilir.
Beneklerin ise yosun olduğunu düşünüyorum. dezenfekte işleminden sonra eğer beta koymayacaksanız akvaryuma kaya tuzu (İYOTSUZ) sorunu çözecektir. Birde akvaryuma giren ışığında etkisinin çok olduğu söyleniyor. uzun süreli aydınlatmanın açık kalması veya direk güneş ışığının uzun süre akvaryuma vurması gibi.
Balıklara bir zararı dokunacağını sanmıyorum. Mesela vatoz için iyi bir besin kaynağı olacaktır. Ziraa benişm akvaryumda taşların üzerinde oluşan yosun tabakasını zevkle yiyorlar.[/QUOTE]
Teşekkürler...
Sürekli Ölen Balıklar
[QUOTE=mahoed]
Kloru uçmuş musluk suyu da olur ancak ben vakit kaybetmemeniz açısından birde mevcudunuzda dinlenmiş su olmayacağını düşünerek kaynak suyu önerdim.
Su düzenleyici kullanımı konusu sıkıntılı. bende de var lakin araştırdımki pek de tavsiye edilmiyor.
Isıtıcısız akvaryum kış günü kalorifersiz/sobasız evde oturmak gibi düşünün. Ölmezsiniz lakin üşürsünüz ve hatta hasta olabilirsiniz.
Dezenfekte için bir kovaya su doldurup içerisine bolca [B]İYOTSUZ[/B][U][/U][K][/K] kaya tuzu ekleyip malzemeleri içerisine koyarak yapıla bilir( dekor ürünleri taşlar v.s.)
Mesela 1 gün tuzlu suda beklettiğiniz dekor ürünlerini büyükce bir tenceere içerisinde kaynatabilirsiniz. (ısıya dayanıklı olanları)
Kum ise bolca su ile bir kap içerisinde iyice yıkanabilir.
Sera Bio nitrivec yararlı bakterilerin daha hızlı oluşup biolojik dengenin daha çabuk oturmasına yardımcı olur. Kullanılması heryerde şiddetle tavsiye edilir.
Ve ayrıca yapay bitki yada boyalı dekor ürünlerinin çok sağlıklı olacağını sanmıyorum. Mümkün mertebe doğal malzemeler kullanınız. yapay bitki yerine de Rafya kullanabilirsiniz.
Beta bakacaksanız lepistes koymamanızı, Lepistes bakacaksanız da beta koymamanızı şiddetle öneriyorum.
Kedi Köpek Kuş v.s. canlılarda birbirleri ile yaşayabiliyorlar kimi zaman ancak birlikte yaşamak doğalarına ters.[/QUOTE]
Mola arasında hemen petshop'a gidip bir ısıtıcı temin ettim ancak bakteri kültürünü (nitrivec) hiçbir akvaryumcuda bulamadım hepside bana gereksiz diye cevap verdi boş akvaryuma biraz yem atıp filtre sistemini çalıştırmamı istediler bu şekilde bakteri oluşumu başlarmış sizce ne yapmalıyım, bakteri kültürünü tank içinde nasıl oluşturabilirim?
Bu akşam akvaryumu boşaltıp söylemiş olduğunuz gibi dezenfekte edeceğim yeniden dizip suyunu doldurup 2 gün boş olarak filtreleri çalıştıracağım ancak Lepistesler için ısıtıcı kaç derecede çalışmalı ve bakteri konusunda lütfen yardımcı olun nitrivec temin edemiyorum başka ne yapabilirim? Ayrıca eklediğim resmi kontrol eder misiniz lütfen bu oluşan benekler kötü mü iyi mi hastalık mı nedir bunlar?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205070/230320181412351.jpg[/IMG]
[QUOTE=mahoed]
Kloru uçmuş musluk suyu da olur ancak ben vakit kaybetmemeniz açısından birde mevcudunuzda dinlenmiş su olmayacağını düşünerek kaynak suyu önerdim.
Su düzenleyici kullanımı konusu sıkıntılı. bende de var lakin araştırdımki pek de tavsiye edilmiyor.
Isıtıcısız akvaryum kış günü kalorifersiz/sobasız evde oturmak gibi düşünün. Ölmezsiniz lakin üşürsünüz ve hatta hasta olabilirsiniz.
Dezenfekte için bir kovaya su doldurup içerisine bolca [B]İYOTSUZ[/B][U][/U][K][/K] kaya tuzu ekleyip malzemeleri içerisine koyarak yapıla bilir( dekor ürünleri taşlar v.s.)
Mesela 1 gün tuzlu suda beklettiğiniz dekor ürünlerini büyükce bir tenceere içerisinde kaynatabilirsiniz. (ısıya dayanıklı olanları)
Kum ise bolca su ile bir kap içerisinde iyice yıkanabilir.
Sera Bio nitrivec yararlı bakterilerin daha hızlı oluşup biolojik dengenin daha çabuk oturmasına yardımcı olur. Kullanılması heryerde şiddetle tavsiye edilir.
Ve ayrıca yapay bitki yada boyalı dekor ürünlerinin çok sağlıklı olacağını sanmıyorum. Mümkün mertebe doğal malzemeler kullanınız. yapay bitki yerine de Rafya kullanabilirsiniz.
Beta bakacaksanız lepistes koymamanızı, Lepistes bakacaksanız da beta koymamanızı şiddetle öneriyorum.
Kedi Köpek Kuş v.s. canlılarda birbirleri ile yaşayabiliyorlar kimi zaman ancak birlikte yaşamak doğalarına ters.[/QUOTE]
Mola arasında hemen petshop'a gidip bir ısıtıcı temin ettim ancak bakteri kültürünü (nitrivec) hiçbir akvaryumcuda bulamadım hepside bana gereksiz diye cevap verdi boş akvaryuma biraz yem atıp filtre sistemini çalıştırmamı istediler bu şekilde bakteri oluşumu başlarmış sizce ne yapmalıyım, bakteri kültürünü tank içinde nasıl oluşturabilirim?
Bu akşam akvaryumu boşaltıp söylemiş olduğunuz gibi dezenfekte edeceğim yeniden dizip suyunu doldurup 2 gün boş olarak filtreleri çalıştıracağım ancak Lepistesler için ısıtıcı kaç derecede çalışmalı ve bakteri konusunda lütfen yardımcı olun nitrivec temin edemiyorum başka ne yapabilirim? Ayrıca eklediğim resmi kontrol eder misiniz lütfen bu oluşan benekler kötü mü iyi mi hastalık mı nedir bunlar?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/205070/230320181412351.jpg[/IMG]
Sürekli Ölen Balıklar
[QUOTE=koruyucu3443] Öncelikle akvaryumda sabit bir sıcaklık olmadığı için beyaz benek hastalığına yakalanmış olabilirler. Beslediginiz o balıklar için su sıcakligi daima 26 derece olmali. Akvaryumu kurduktan sonra dinlenmis suya sera nitrivec ya da jbl denitrol ekleyip (litre hesabına göre) 2 gün bekledikten sonra balıklar akvaryuma koyulmalı.Birde akvaryumun resmini Foruma atma şansınız var mi ?[/QUOTE]
Cevap için teşekkürler, video ve fotoğrafları zaten konuda paylaşmışım, beyaz benek göremedim hiçbir balıkta.
[QUOTE=mahoed]Merhabalar..
Öncelikle geçmiş olsun. Görünüyorki Betalar işini iyi yapmış. Asıl merak ettiğim bu balıkları size akvaryumcu mu önerdi birlikte yaşar diye ?
Ayrıca okadar çok kimyasal kullanmak yerine sadece İYOTSUZ kaya tuzu kullansaydınız sonuçta kimyasaldan iyidir.
Şuan betalar dışında balık kalmadıysa.
Akvaryumu komple boşaltır herşeyi dezenfekte eder 2 damacana su sipariş eder tüm filtreleri hava motorunu ve ısıtıcıyı çalıştırır suya gerektiği miktar kadar Sera Bio nitrivec ekler 2 gün bekler sonra balıklarımı alırdım.
Bu arada hazır akvaryum boşalmışken birkaç low tech bitki ekleyebilirsiniz. Bitki balıklarınız için stresi azaltacak ve nitrit-nitrat seviyelerinizde patlama olmayacaktır.
Bitkiler için şuraya göz atabilirsiniz ;
http://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_donanimli_%28low-tech%29_bitkili_akvaryum_nasil_k346845.asp
Bu arada Betalar eşleriyle bile çiftleşme dönemi dışında geçinemezken size nasıl sattılar anlam veremedim. Üst sol köşedeki Ansiklopedi Kısmından balık türlerini inceleyip hangisi hangisiyle yaşar ne yer ne içer okur adam olurmu v.s. tüm bilgileri edinebilirsiniz.
Geçmiş olsun.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.[/QUOTE]
Cevap için öncelikle teşekkürler, uyum tablosnu inceledik tank içindeki bütün balıklar birbiriyle uyumlu, özellikle betaları sürekli gözlemliyorum son derece sakin ve hatta diğer balıklardan uzak oluklar içine saklanarak yaşamaya devam ediyorlar hiç bir agresif tavır sergilediklerini göremedik. Söylediğiniz gibi akvaryumu tekrar kuracağım ancak su konusunda kararsızım musluk suyu mu filtre su mu olsun? Ayrıca fotoğrafları ve videoyu incelediyseniz eğer ilave ettiğim tablet ve damlayı gördünüz mü onları kullanmaya devam mı edeyim? Akvaryuma ısıtıcı koymam gerekiyor mu? Dezenfekte işlemi nasıl yapılır? Bakteri kültürü yoktu bende onuda temin edip söylediklerinizi dikkate alarak tekrar deneyeceğim. Son olarak kahverengi benekler nedir onun hakkında bir bilginiz var mı?[EDIT]lostreal,2018-03-23 09:51:09[/EDIT]
[QUOTE=koruyucu3443] Öncelikle akvaryumda sabit bir sıcaklık olmadığı için beyaz benek hastalığına yakalanmış olabilirler. Beslediginiz o balıklar için su sıcakligi daima 26 derece olmali. Akvaryumu kurduktan sonra dinlenmis suya sera nitrivec ya da jbl denitrol ekleyip (litre hesabına göre) 2 gün bekledikten sonra balıklar akvaryuma koyulmalı.Birde akvaryumun resmini Foruma atma şansınız var mi ?[/QUOTE]
Cevap için teşekkürler, video ve fotoğrafları zaten konuda paylaşmışım, beyaz benek göremedim hiçbir balıkta.
[QUOTE=mahoed]Merhabalar..
Öncelikle geçmiş olsun. Görünüyorki Betalar işini iyi yapmış. Asıl merak ettiğim bu balıkları size akvaryumcu mu önerdi birlikte yaşar diye ?
Ayrıca okadar çok kimyasal kullanmak yerine sadece İYOTSUZ kaya tuzu kullansaydınız sonuçta kimyasaldan iyidir.
Şuan betalar dışında balık kalmadıysa.
Akvaryumu komple boşaltır herşeyi dezenfekte eder 2 damacana su sipariş eder tüm filtreleri hava motorunu ve ısıtıcıyı çalıştırır suya gerektiği miktar kadar Sera Bio nitrivec ekler 2 gün bekler sonra balıklarımı alırdım.
Bu arada hazır akvaryum boşalmışken birkaç low tech bitki ekleyebilirsiniz. Bitki balıklarınız için stresi azaltacak ve nitrit-nitrat seviyelerinizde patlama olmayacaktır.
Bitkiler için şuraya göz atabilirsiniz ;
http://www.akvaryum.com/Forum/dusuk_donanimli_%28low-tech%29_bitkili_akvaryum_nasil_k346845.asp
Bu arada Betalar eşleriyle bile çiftleşme dönemi dışında geçinemezken size nasıl sattılar anlam veremedim. Üst sol köşedeki Ansiklopedi Kısmından balık türlerini inceleyip hangisi hangisiyle yaşar ne yer ne içer okur adam olurmu v.s. tüm bilgileri edinebilirsiniz.
Geçmiş olsun.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.[/QUOTE]
Cevap için öncelikle teşekkürler, uyum tablosnu inceledik tank içindeki bütün balıklar birbiriyle uyumlu, özellikle betaları sürekli gözlemliyorum son derece sakin ve hatta diğer balıklardan uzak oluklar içine saklanarak yaşamaya devam ediyorlar hiç bir agresif tavır sergilediklerini göremedik. Söylediğiniz gibi akvaryumu tekrar kuracağım ancak su konusunda kararsızım musluk suyu mu filtre su mu olsun? Ayrıca fotoğrafları ve videoyu incelediyseniz eğer ilave ettiğim tablet ve damlayı gördünüz mü onları kullanmaya devam mı edeyim? Akvaryuma ısıtıcı koymam gerekiyor mu? Dezenfekte işlemi nasıl yapılır? Bakteri kültürü yoktu bende onuda temin edip söylediklerinizi dikkate alarak tekrar deneyeceğim. Son olarak kahverengi benekler nedir onun hakkında bir bilginiz var mı?[EDIT]lostreal,2018-03-23 09:51:09[/EDIT]
Sürekli Ölen Balıklar
Merhaba,
Hobi olarak 45 litrelik bir akvaryumda, dış aydınlatma, iç filtre, pipo filtre, hava taşı ve hava motoru ile 2 hafta önce; 2 adet Plati, 8 adet Lepistes, 1 dişi 1 erkek Beta ve 5 neon tetra ile bu maceraya başladım. Akvaryum'dan pek anlamadığım için alışveriş yaptığım petshop'tan yardım istedim 1 gün önceden tüm ekipmanları sadece su kullanarak yıkadım ve akvaryumu yarısı filtrelenmiş yarısıda musluk suyu olacak şekilde doldurup içine tavsiye etmiş olduğu Aqua-Fix su düzenleyici ve tablet şeklinde olan Freshwater salt ekleyip dinlendirdim su sıcaklığı 21°, 23° arasında sabah ve akşamları değişiyor, ertesi gün balıkları ekledim. İlk gün hiç sorun yoktu 2. gün her gün birer tane olarak sırayla neon tetralar ölmeye başladı ardından bunu Lepistesler takip etmeye başladı ve son olarak platiler de öldü. [:((] Betalar halen duruyor akvaryumu sürekli gözlemliyordum herhangi bir sorun yaratmıyorlar ve zaten sürekli bir yerlere girip saklanıyorlar son kalan Lepistesi de bu sabah ölü olarak buldum. Bu akvaryum daki sorun nedir, balıklarım neden ölüyor, ne yapabilirim lütfen yardımcı olur musunuz?
Son zamanlarda akvaryumda kahverengi beneklerin oluştuğunu gözlemledim bunların ne olduğunu bilmiyorum ve bu sabaha ait akvaryum durumunu, ölen Lepistes ile video ve fotoğraf olarak ekledim Lepistes'in durumuna bakarak beni aydınlatır mısınız? Bu akvaryumu dengelemek için ne yapabilirim yeni Lepistesler eklemek istiyorum...
Video ve Fotoğraflar;
[URL]https://drive.google.com/folderview?id=1quBBkOj8JLUE2M0CeEY8lgxwCRUWapiz[/URL][EDIT]lostreal,2018-03-23 08:57:21[/EDIT]
Merhaba,
Hobi olarak 45 litrelik bir akvaryumda, dış aydınlatma, iç filtre, pipo filtre, hava taşı ve hava motoru ile 2 hafta önce; 2 adet Plati, 8 adet Lepistes, 1 dişi 1 erkek Beta ve 5 neon tetra ile bu maceraya başladım. Akvaryum'dan pek anlamadığım için alışveriş yaptığım petshop'tan yardım istedim 1 gün önceden tüm ekipmanları sadece su kullanarak yıkadım ve akvaryumu yarısı filtrelenmiş yarısıda musluk suyu olacak şekilde doldurup içine tavsiye etmiş olduğu Aqua-Fix su düzenleyici ve tablet şeklinde olan Freshwater salt ekleyip dinlendirdim su sıcaklığı 21°, 23° arasında sabah ve akşamları değişiyor, ertesi gün balıkları ekledim. İlk gün hiç sorun yoktu 2. gün her gün birer tane olarak sırayla neon tetralar ölmeye başladı ardından bunu Lepistesler takip etmeye başladı ve son olarak platiler de öldü. [:((] Betalar halen duruyor akvaryumu sürekli gözlemliyordum herhangi bir sorun yaratmıyorlar ve zaten sürekli bir yerlere girip saklanıyorlar son kalan Lepistesi de bu sabah ölü olarak buldum. Bu akvaryum daki sorun nedir, balıklarım neden ölüyor, ne yapabilirim lütfen yardımcı olur musunuz?
Son zamanlarda akvaryumda kahverengi beneklerin oluştuğunu gözlemledim bunların ne olduğunu bilmiyorum ve bu sabaha ait akvaryum durumunu, ölen Lepistes ile video ve fotoğraf olarak ekledim Lepistes'in durumuna bakarak beni aydınlatır mısınız? Bu akvaryumu dengelemek için ne yapabilirim yeni Lepistesler eklemek istiyorum...
Video ve Fotoğraflar;
[URL]https://drive.google.com/folderview?id=1quBBkOj8JLUE2M0CeEY8lgxwCRUWapiz[/URL][EDIT]lostreal,2018-03-23 08:57:21[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 02:11
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Uygun Fiyata Akvaryum Malzemeleri ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
KULLANICILAR
- 60 Online Kullanıcı, 32 Üye
Online Kullanıcılar
Canerkartal,
0rnn,
Jeveux,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
Urar,
yeekim,
osmandbnl,
Manguday,
-RBG-,
bysmokin,
Sungurr,
Kınayu,
sina cen,
epidosin,
EKAR,
altuntasseref,
Fatihsm,
poyraz43,
EmiirKaan,
Mac,
Tuby,
Hidro Dinamik,
MDForensic,
KadirEmre,
Ehtiyar,
Öğretmen Ali,
DigitalPen,
Makkaya,
exCaLiSTa,
Liga,
Tata,
alperibis,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
