ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Bettahaydar
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
09 Mart 2018 00:07
Son Ziyaret:
29 Mart 2018 23:38
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Feyzanur
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Feyzanur
SON 10 MESAJI
Bettamın Durumu Nasıl :)
[QUOTE=Splendor]%50 değişim fazla. Anladığım kadarıyla tek bakıyorsun. Haftalık %20-30luk bir değişim yeterli olur, o da su kirlendiğinden değil de bayatladığından.
Bir de çamaşır suyunu akvaryumdan uzak tut bak zamanla damlata damlata rengi dönmüş [:D]
Akvaryum tabanına hagen kum koy, en güzeli, ufaklığı daha ön plana çıkartıyor.
Elma salyangozunu araştırmanı tavsiye ederim. Suyun üstüne çıkıp hortumuyla kabuğuna hava basıp akvaryum tabanına atlayan canlılar, yalnız bettadan fena rol çalar [:D] (akvaryumun en az 20-25 litre olmalı)[/QUOTE]
Bu güzel yorum için teşekkür ederim 😂 önerilerinizi dikkate alacağım elma salyangozunu da araştırcqm [:)] uzak tutuyorum çamaşır suyunu fakat nasıl oluyorsa hala devam 😂[:D]
[QUOTE=aquaeffect]Bir çok kez kırılmış bir beta. Sağlık durumu için doktor gibi 1 sayfalık şey isterim şimdi sizden bunu boş verelim. Betayı mutlu etmek için onun yanına canlı almayın. Göz zevkinizi tatmin etmek için canlıları strese sokarsınız. Örnek vereyim dilini insanını bilmediğiniz bir toplumda stres yapmaz mıydınız ? Kendi doğanızı bilin arkadaşlarım kimse çamurdan gelmedi hepimiz bir döllenmeden binlerce kez kırılma ile meydana geldik. Bitkili bir tank olması en iyisi olacaktır.
1 - Yeterli yüzme alanı bırak bitkiler ile doldurup betayı sıkıştırma köselere
2 - Siyah kum kullan. Önerim 4 santim vitasand quardz kum ile (marka değişkendir) alta 1 santim kadar lav kırığı koyman. Lav kırığı ile vitasand arasına sineklik çek ! Pişman olma o kökler oraya uzanır.
3 - Aydınlatma orta teknoloji olması en iyisi olacaktır. Önerim dıy co2 ile 0.60w/l bir aydınlatma. Renkler 5000-6500K olabilir. Işık spectrum , gün ışığı , modül led (soğuk beyaz) olabilir.
4 - Zaman ayarlı priz al kargo ücretsiz gittigidiyor da 17 tl mükemmel bir alet. Cata markasının bir ürünü 3500w bir değere sahip. (Yeterli) Günde 6 saat aydınlatma yap.
[B]Yeterli mi ?[/B][/QUOTE]
Fazlasıyla yeterli 😀 tam ihtiyacım olan şeyleri yazmışsınız teşekkğr ederim☺
Birde bitki türü olarak kolay bakılan türler nedir. Anubiası biliyorum sadece yeterli midir ?
[QUOTE=Splendor]%50 değişim fazla. Anladığım kadarıyla tek bakıyorsun. Haftalık %20-30luk bir değişim yeterli olur, o da su kirlendiğinden değil de bayatladığından.
Bir de çamaşır suyunu akvaryumdan uzak tut bak zamanla damlata damlata rengi dönmüş [:D]
Akvaryum tabanına hagen kum koy, en güzeli, ufaklığı daha ön plana çıkartıyor.
Elma salyangozunu araştırmanı tavsiye ederim. Suyun üstüne çıkıp hortumuyla kabuğuna hava basıp akvaryum tabanına atlayan canlılar, yalnız bettadan fena rol çalar [:D] (akvaryumun en az 20-25 litre olmalı)[/QUOTE]
Bu güzel yorum için teşekkür ederim 😂 önerilerinizi dikkate alacağım elma salyangozunu da araştırcqm [:)] uzak tutuyorum çamaşır suyunu fakat nasıl oluyorsa hala devam 😂[:D]
[QUOTE=aquaeffect]Bir çok kez kırılmış bir beta. Sağlık durumu için doktor gibi 1 sayfalık şey isterim şimdi sizden bunu boş verelim. Betayı mutlu etmek için onun yanına canlı almayın. Göz zevkinizi tatmin etmek için canlıları strese sokarsınız. Örnek vereyim dilini insanını bilmediğiniz bir toplumda stres yapmaz mıydınız ? Kendi doğanızı bilin arkadaşlarım kimse çamurdan gelmedi hepimiz bir döllenmeden binlerce kez kırılma ile meydana geldik. Bitkili bir tank olması en iyisi olacaktır.
1 - Yeterli yüzme alanı bırak bitkiler ile doldurup betayı sıkıştırma köselere
2 - Siyah kum kullan. Önerim 4 santim vitasand quardz kum ile (marka değişkendir) alta 1 santim kadar lav kırığı koyman. Lav kırığı ile vitasand arasına sineklik çek ! Pişman olma o kökler oraya uzanır.
3 - Aydınlatma orta teknoloji olması en iyisi olacaktır. Önerim dıy co2 ile 0.60w/l bir aydınlatma. Renkler 5000-6500K olabilir. Işık spectrum , gün ışığı , modül led (soğuk beyaz) olabilir.
4 - Zaman ayarlı priz al kargo ücretsiz gittigidiyor da 17 tl mükemmel bir alet. Cata markasının bir ürünü 3500w bir değere sahip. (Yeterli) Günde 6 saat aydınlatma yap.
[B]Yeterli mi ?[/B][/QUOTE]
Fazlasıyla yeterli 😀 tam ihtiyacım olan şeyleri yazmışsınız teşekkğr ederim☺
Birde bitki türü olarak kolay bakılan türler nedir. Anubiası biliyorum sadece yeterli midir ?
Kaplumbağın Gözünün Şişmesi
[:(] Arkadaşlar merhaba. Arkadaşımın kaplumbağasının gözü şişmiş ve galiba soğuktan teremcyn krem almış fakat nasıl uygulayacağını bilmiyor ve zarar vermekten korkuyor. Çünkü kafasını içine çekiyomuş bi öneriniz var mı acaba?[:(] [:(]
[:(] Arkadaşlar merhaba. Arkadaşımın kaplumbağasının gözü şişmiş ve galiba soğuktan teremcyn krem almış fakat nasıl uygulayacağını bilmiyor ve zarar vermekten korkuyor. Çünkü kafasını içine çekiyomuş bi öneriniz var mı acaba?[:(] [:(]
Bettamın Durumu Nasıl :)
[QUOTE=Betta1914]Bettanı çok beğendim. Durumu gayet iyi gözüküyor. Gövdesindeki beyazlar bence çok güzel.
Bettalar genelde bazı karma akvaryumlarda diğer balıklarda birlikte yaşayabiliyorlar ama çok fazla strese giriyorlar. Yalnız beslemen daha uygun . Belki salyangoz vs alabilirsin yanına [/QUOTE]
Yorumunuz için çok teşekkür ederim 😊 yalnız beslemeye devam o zaman strese sokmaya denek yapmaya gerek yok ☺ salyangozuda düşüncem sağolun [:iyi:]
[QUOTE=Betta1914]Bettanı çok beğendim. Durumu gayet iyi gözüküyor. Gövdesindeki beyazlar bence çok güzel.
Bettalar genelde bazı karma akvaryumlarda diğer balıklarda birlikte yaşayabiliyorlar ama çok fazla strese giriyorlar. Yalnız beslemen daha uygun . Belki salyangoz vs alabilirsin yanına [/QUOTE]
Yorumunuz için çok teşekkür ederim 😊 yalnız beslemeye devam o zaman strese sokmaya denek yapmaya gerek yok ☺ salyangozuda düşüncem sağolun [:iyi:]
Bettamın Durumu Nasıl :)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/240320181226371.jpg[/IMG]
Bettamda beyazlamalar mevcuttu alt kuyruğu eski rengine dönmeye başladı gövdesinde hala beyazlamalar mevcut ama ben anlamıyorum birde her hangi bi erime var mı kuyruklarında.. Birde su temizliğini akvaryum sifonuyla yapıyorum %50 lık kısmını değiştiriyorum herhangi sorun vst mı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/240320181229191.jpg[/IMG]
Birde kum öneriniz var mı ? Bettalar karakteristik özelikkleri olan balık biliyorum ama genel olarak en iyi anlaştığı sorunsuz yaşayabilen balıklar hangileri ?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/240320181226371.jpg[/IMG]
Bettamda beyazlamalar mevcuttu alt kuyruğu eski rengine dönmeye başladı gövdesinde hala beyazlamalar mevcut ama ben anlamıyorum birde her hangi bi erime var mı kuyruklarında.. Birde su temizliğini akvaryum sifonuyla yapıyorum %50 lık kısmını değiştiriyorum herhangi sorun vst mı [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/240320181229191.jpg[/IMG]
Birde kum öneriniz var mı ? Bettalar karakteristik özelikkleri olan balık biliyorum ama genel olarak en iyi anlaştığı sorunsuz yaşayabilen balıklar hangileri ?
Mantar Mı Başka Birşey Mi
Bende de aynı sorun var ne kadar silsemde toplasamda tekrar oluşuyor su değiştirmeler bi işe yaramıyor çünkü onlar bettanın vücundan çıkan mukus galiba çünkü benim bettamda bazen salınarak gezdiğini görüyorum 7 aydır gözlemledim bi sorun teşkil ettiğini görmedim :)[:)] ☺
Bende de aynı sorun var ne kadar silsemde toplasamda tekrar oluşuyor su değiştirmeler bi işe yaramıyor çünkü onlar bettanın vücundan çıkan mukus galiba çünkü benim bettamda bazen salınarak gezdiğini görüyorum 7 aydır gözlemledim bi sorun teşkil ettiğini görmedim :)[:)] ☺
Bettam Beyazlıyo
[QUOTE=BadWolf]
Malesef yok..
İlk kanser tecrübem yine ilk marble bettamda oldu. Gözlerinde ciddi bir renk değişikliği eşliğinde kuyuk ve yüzgeçlerde asla toparlanmayan hasarlar, ileri aşamada iştah kaybı ve en sonunda yüzmeyi dahi reddetme, ile birlikte uzun ve acılı bir süreç içinde öldü. 2 ve 3. vakalarımda ise sırta doğru koyu lacivert leke olarak ortaya çıktı, daha sonraları beyaz et beni gibi gelişim eşliğinde finlerde deformasyonlar, yırtıklar görüldü. Ancak bu kez o kadar ilerlemeden ötenazi uygulandı.
Bunlar kendi bettalarımdan
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/148434/100320181312271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/148434/100320181312381.jpg[/IMG]
İkisi de erken teşhis ile fark edilip ötenazi uygulandığından ileriki aşamanın resmi yok. Ancak, aynı sorun, bu kez özlem hanımın bettası, kendisi ötenazi uygulamamayı seçti. Benim bildiğim çok çeşitli tedavi yöntemleri denedi ancak sonuç alınamadı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/148434/100320181313371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/148434/100320181313471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bayağı kötü olmuş çok üzüldüm sizin adınıza 😢 ve de korktum açıkçası inşallah böyle bi durumla karşılaşmam çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için 😊
[QUOTE=BadWolf]
Malesef yok..
İlk kanser tecrübem yine ilk marble bettamda oldu. Gözlerinde ciddi bir renk değişikliği eşliğinde kuyuk ve yüzgeçlerde asla toparlanmayan hasarlar, ileri aşamada iştah kaybı ve en sonunda yüzmeyi dahi reddetme, ile birlikte uzun ve acılı bir süreç içinde öldü. 2 ve 3. vakalarımda ise sırta doğru koyu lacivert leke olarak ortaya çıktı, daha sonraları beyaz et beni gibi gelişim eşliğinde finlerde deformasyonlar, yırtıklar görüldü. Ancak bu kez o kadar ilerlemeden ötenazi uygulandı.
Bunlar kendi bettalarımdan
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/148434/100320181312271.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/148434/100320181312381.jpg[/IMG]
İkisi de erken teşhis ile fark edilip ötenazi uygulandığından ileriki aşamanın resmi yok. Ancak, aynı sorun, bu kez özlem hanımın bettası, kendisi ötenazi uygulamamayı seçti. Benim bildiğim çok çeşitli tedavi yöntemleri denedi ancak sonuç alınamadı.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/148434/100320181313371.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/148434/100320181313471.jpg[/IMG][/QUOTE]
Bayağı kötü olmuş çok üzüldüm sizin adınıza 😢 ve de korktum açıkçası inşallah böyle bi durumla karşılaşmam çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için 😊
Bettam Beyazlıyo
[QUOTE=BadWolf]Marble geni taşıyan oldukça hoş bir oğlan. Marble geni taşıyan bettalar hayatları boyunca renk değiştirir. Açıktan koyuya, koyudan açığa değiştirebilecekleri gibi tamamen farklı bir renge dönebilirler, beyazların yoğunluğu artıp eksilebilir yada tamamen yok olabilir. Bu tip bettalar kansere ve tümöre yatkındır. Gövdenin kalanına ton olarak uymayan lacivert-mor dan lila ya çalan yada bej-beyaz tonlarındaki leke ve oluşumlara dikkat edilmeli, gözlemlenmelidir . İlla kanser olacak diye bir şart yoktur, ancak sık görülen bir durum olarak tedbirli olmak gerekir. Kendi 4 bettamı bu sorun nedeni ile kaybettim. İlkinin çektiği eziyetten sonra diğer 3 ünü sıkıntı çekmeye başladıkları an ötenazi yöntemi ile acılarına son verdim..[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim öncelikle ☺ peki bu lila mor olan bölge olursa ( inşallah olmaz ) yapılacak bir şey yok mu ilaç falan 😢 tedbirli yaklaşırım en azından tedavisi var mı acaba ?
[QUOTE=BadWolf]Marble geni taşıyan oldukça hoş bir oğlan. Marble geni taşıyan bettalar hayatları boyunca renk değiştirir. Açıktan koyuya, koyudan açığa değiştirebilecekleri gibi tamamen farklı bir renge dönebilirler, beyazların yoğunluğu artıp eksilebilir yada tamamen yok olabilir. Bu tip bettalar kansere ve tümöre yatkındır. Gövdenin kalanına ton olarak uymayan lacivert-mor dan lila ya çalan yada bej-beyaz tonlarındaki leke ve oluşumlara dikkat edilmeli, gözlemlenmelidir . İlla kanser olacak diye bir şart yoktur, ancak sık görülen bir durum olarak tedbirli olmak gerekir. Kendi 4 bettamı bu sorun nedeni ile kaybettim. İlkinin çektiği eziyetten sonra diğer 3 ünü sıkıntı çekmeye başladıkları an ötenazi yöntemi ile acılarına son verdim..[/QUOTE]
Yorumunuz için teşekkür ederim öncelikle ☺ peki bu lila mor olan bölge olursa ( inşallah olmaz ) yapılacak bir şey yok mu ilaç falan 😢 tedbirli yaklaşırım en azından tedavisi var mı acaba ?
Beta Balığım Renk Degiştirdi
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/090320180010171.jpg[/IMG]
Benim de balığım beyazlıyo dün sormuştum foruma normal birşeymiş galiba [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/090320180010171.jpg[/IMG]
Benim de balığım beyazlıyo dün sormuştum foruma normal birşeymiş galiba [:)]
Bettam Beyazlıyo
[:D][QUOTE=Splendor]Vay be, yanlışlıkla çamaşır suyu mu damladı üstüne ne oldu? Umarım bir hastalık değildir.[/QUOTE]
[:D] Allah korusun ☺ umarım değildir 😊
[QUOTE=alonesmaug]Bettalar ömürleri boyunca renk değiştirebilir. Eğer finlerinde erime vs. yoksa bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum.[/QUOTE]
Sürekli kontrol ediyorum vücudunu erimede birazcık üst kuyruğundan gitti ama durdu erimeye ait bi belirti göremedim sürekli kontrol ediyorum. Renk değiştirdiklerini bilmiyordum inşallah öyledir teşekkür ederim ☺☺[:)]
[:D][QUOTE=Splendor]Vay be, yanlışlıkla çamaşır suyu mu damladı üstüne ne oldu? Umarım bir hastalık değildir.[/QUOTE]
[:D] Allah korusun ☺ umarım değildir 😊
[QUOTE=alonesmaug]Bettalar ömürleri boyunca renk değiştirebilir. Eğer finlerinde erime vs. yoksa bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum.[/QUOTE]
Sürekli kontrol ediyorum vücudunu erimede birazcık üst kuyruğundan gitti ama durdu erimeye ait bi belirti göremedim sürekli kontrol ediyorum. Renk değiştirdiklerini bilmiyordum inşallah öyledir teşekkür ederim ☺☺[:)]
Bettam Beyazlıyo
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/090320180010171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/090320180010171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/090320180010461.jpg[/IMG]
Bettam normalde full maviydi üst kuyruğu erimeye başladı sık su değişimiyle geçti fakat beyaz kuyruk oldu ve vücududa beyazlamaya başladı. Akvaryumunda hiç birşey yok boş. Sizce neden olabilir bu yoksa renk mi değiştiriyo. Hareketlerinde bi sıkıntı yok. Yemini iştahla yiyo
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/090320180010171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/090320180010171.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204703/090320180010461.jpg[/IMG]
Bettam normalde full maviydi üst kuyruğu erimeye başladı sık su değişimiyle geçti fakat beyaz kuyruk oldu ve vücududa beyazlamaya başladı. Akvaryumunda hiç birşey yok boş. Sizce neden olabilir bu yoksa renk mi değiştiriyo. Hareketlerinde bi sıkıntı yok. Yemini iştahla yiyo
SON MESAJLAR
- Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 09:24
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl darkaura, 09:02
Filtreleme Seçenekleri - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 03:32
Canlı Doğuranlar - Su Yosunu Fatihsm, 03:30
Yosun - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 22:40
Yeni Üye Forumu - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 20:46
Akvaryum Tanıtımı - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY)
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:57
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 09:54
- Apistogramma Ortegai Pepas F1 Mithrandirr 09:49
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 09:48
- Eheim Loop Pro 6000 Pond Filtresi Aguamentist 09:47
- Sobo Sf 350 F Motor - Yedek Parça Aguamentist 09:47
- Genç Damızlık Süper Red Shortfin ( Tülden Doğma ) SinanBulut 09:39
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 09:28
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 08:34
- Armatür Boş Kasa Mehmet Yavuz 08:16
- 10x10 Su Mercimeği oguzozt 07:55
- Karışık Malawi Uygun Fiyata oguzozt 07:55
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 07:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 07:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 07:47
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 07:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 07:27
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 07:07
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 06:57
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 06:57
- Show Boy Albino Astronot MarkOrion 00:39
- Saklama Kabında Hazır Mikro Kurt wallece 00:36
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 00:10
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 23:42
- Geniş Yapraklı Anubias HLLDNLYC 23:22
- Satılık Afro Jalo Reef Yavrular thercan 23:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 23:08
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 23:08
- Moss Teli CevdetSERBEST 23:08
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 23:06
- Ultra Clear 100*50*30 fissidens 23:00
- Ultra Clear Akvaryum Ve Sehpa fissidens 23:00
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 22:30
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 22:30
- Kırmızı Yapraklı Amazon Ramses06 21:33
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 47 Üye
Online Kullanıcılar
ezzalisi,
Kınayu,
ternapi,
altuntasseref,
0rnn,
zen666,
Jenerator,
MiSoSiKiaN,
fikret43,
omererbas,
Jeveux,
EKAR,
osmandbnl,
riderfish,
GETS34,
syerli,
DigitalPen,
Mithrandirr,
Hoppala,
ciways,
sina cen,
Tuby,
tukabu,
kocoglu,
tuncaysargin,
yeekim,
ozherele_zwoi,
Muhammet memiş,
Cz08,
MuratOzdemir,
scorpion26,
ozherele_xpPa,
Taha⚡,
alecozan,
Hiko,
KadirEmre,
Aguamentist,
Hsrt,
Oğul Hüseyin,
Feanor,
oguzsel,
djally,
BarışSavaş,
Mesaquarium,
Phos,
Umt61,
Ozzgur,
wtreals,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
