ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
NarkozcuDede
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
03 Mart 2018 22:40
Son Ziyaret:
09 Ağustos 2018 00:13
Toplam Mesaj:
13 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Engin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Çanakkale
Meslek:
Sağlık
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
engin
SON 10 MESAJI
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Armatür 54w lightspect. kumandalı bir ürün. video çekip atsam iyi olacak. şimdilik performansından memnunum. üstünde fanı var otomatik arada çalışıyor.
Armatür 54w lightspect. kumandalı bir ürün. video çekip atsam iyi olacak. şimdilik performansından memnunum. üstünde fanı var otomatik arada çalışıyor.
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
10.gün sıfır diatom :(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/280320182045381.jpg[/IMG]
10.gün sıfır diatom :(
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/280320182045381.jpg[/IMG]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=esensml]Engin Bey nedir durumlar, diatoma benzer bir oluşum var mı [:)] buraları boş bırakmayın.[/QUOTE]
Merhabalar, bugün 5. Günüm ve hala diatom başlamadı. Tank a 1 adet kesme şeker ve 1 ampul bakteri daha girdim. Tuz değerlerim 1028-1030 arası çıkıyor sürekli, haftasonu 10 litre civarı su değişimi (hipotonik az tuzlu su) ile bu seviyeyi düşürmeyi planlıyorum. Akvaryum u kurarken kullandığım damacana PH: 7.0 mış dolayısıyla benim değerlerimde bu seviyede çıktı, erikli veya aroma su kullanıcam. Bu 3.gün sonuçlarım; [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180551221.jpg[/IMG]
Bu arada test kitini (JBL) tatlı suya özelini almışım, amonyak yok içinde :(
Günde 2 litre civarı su buharlaşıyor, bunun için el yapımı su tamamlama sistemi için bi maceraya giriştim, Çin den 1 su motoru 2 şamandıra siparişi verdim. Gelince su tamamlama sistemi yapmaya çalışıcam (22 tl, motor şamandıralar hortum vantuz)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180555131.jpg[/IMG]
Sump a inen boru tam su içinde kalmadığından elyafla boru-su seviyesini doldurmuştum. Elyafı çıkardım, boru ucuna kullanılmayan bir plastik hortum takıp su içine kadar indirdim, inen boru üstüne de kendimce bir izolasyon yaptım. Buradan gelen su sesi ciddi oranda azaldı. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180558471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180559241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180559591.jpg[/IMG]
Led i mekanik zaman ayarlı priz e taktım saat 14:00 ile 01:00 arası yanıyor. Boş akvaryumu aydınlatıp duruyorum :)
Şimdilik bu kadar ☺
[QUOTE=esensml]Engin Bey nedir durumlar, diatoma benzer bir oluşum var mı [:)] buraları boş bırakmayın.[/QUOTE]
Merhabalar, bugün 5. Günüm ve hala diatom başlamadı. Tank a 1 adet kesme şeker ve 1 ampul bakteri daha girdim. Tuz değerlerim 1028-1030 arası çıkıyor sürekli, haftasonu 10 litre civarı su değişimi (hipotonik az tuzlu su) ile bu seviyeyi düşürmeyi planlıyorum. Akvaryum u kurarken kullandığım damacana PH: 7.0 mış dolayısıyla benim değerlerimde bu seviyede çıktı, erikli veya aroma su kullanıcam. Bu 3.gün sonuçlarım; [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180551221.jpg[/IMG]
Bu arada test kitini (JBL) tatlı suya özelini almışım, amonyak yok içinde :(
Günde 2 litre civarı su buharlaşıyor, bunun için el yapımı su tamamlama sistemi için bi maceraya giriştim, Çin den 1 su motoru 2 şamandıra siparişi verdim. Gelince su tamamlama sistemi yapmaya çalışıcam (22 tl, motor şamandıralar hortum vantuz)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180555131.jpg[/IMG]
Sump a inen boru tam su içinde kalmadığından elyafla boru-su seviyesini doldurmuştum. Elyafı çıkardım, boru ucuna kullanılmayan bir plastik hortum takıp su içine kadar indirdim, inen boru üstüne de kendimce bir izolasyon yaptım. Buradan gelen su sesi ciddi oranda azaldı. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180558471.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180559241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/240320180559591.jpg[/IMG]
Led i mekanik zaman ayarlı priz e taktım saat 14:00 ile 01:00 arası yanıyor. Boş akvaryumu aydınlatıp duruyorum :)
Şimdilik bu kadar ☺
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Ps de son durum ;[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/200320180811321.jpg[/IMG]
Ses sorunu için üstteki sumptan gelen su dirseğini yerinden oynatıp biraz daha suyun içine sokunca oradaki ses azaldı, Çin’den ördek gagası sipariş edebilirim uzun vakitte. Alt tahliye borusu ucuna elyafı daha sık koyarak hava ile karışık sump a inen suyun sesi azalsa da kalıcı bir çözüm olmadı. Sık elyaf değişimi yapmam gerekecek 😕
Ben de mobilya arkası sump un üst kısmını kapsayacak şekilde hafif bir izolasyon yaptım ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/200320180816361.jpg[/IMG]
Gece yatmadan ps yi kapatıp sera aquatan ekledim, bir süre sonra 3 ampul biodigest çalkalayarak ilave ettim. Sabaha doğru da bacteria feeder ekledim. Sabah 7 gibi ps yi tekrar çalıştırdım. Henüz yosunlaşma veya diatom süreci işareti yok. Conch ve snail koyma zamanı ne zaman acaba koyamamış şimdiden hem de hareket olur diye düşünüyorum. Su da tuz dışında test yapmıyorum. O da 1027 civarıydı dün, bir miktar sı eksilmişti (ısı 27 ye çıkmış, ısıtıcı yı tekrar ayarladım) su ekledim.
Ps de son durum ;[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/200320180811321.jpg[/IMG]
Ses sorunu için üstteki sumptan gelen su dirseğini yerinden oynatıp biraz daha suyun içine sokunca oradaki ses azaldı, Çin’den ördek gagası sipariş edebilirim uzun vakitte. Alt tahliye borusu ucuna elyafı daha sık koyarak hava ile karışık sump a inen suyun sesi azalsa da kalıcı bir çözüm olmadı. Sık elyaf değişimi yapmam gerekecek 😕
Ben de mobilya arkası sump un üst kısmını kapsayacak şekilde hafif bir izolasyon yaptım ;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/200320180816361.jpg[/IMG]
Gece yatmadan ps yi kapatıp sera aquatan ekledim, bir süre sonra 3 ampul biodigest çalkalayarak ilave ettim. Sabaha doğru da bacteria feeder ekledim. Sabah 7 gibi ps yi tekrar çalıştırdım. Henüz yosunlaşma veya diatom süreci işareti yok. Conch ve snail koyma zamanı ne zaman acaba koyamamış şimdiden hem de hareket olur diye düşünüyorum. Su da tuz dışında test yapmıyorum. O da 1027 civarıydı dün, bir miktar sı eksilmişti (ısı 27 ye çıkmış, ısıtıcı yı tekrar ayarladım) su ekledim.
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Ses konusunda çalışmalarım devam ediyor. Bulabilirsem böyle bir ürün su dönüşüne takmak istiyorum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320181646151.jpg[/IMG]
Bu arada Yunus Y. Adlı hobici dostumuz Bendeki ps de bir gariplik gördü ve beni uyardı. Motoru ters takmışım! Resimlerden bunu farketmesi buradaki hobicilerin bu işle ne kadar ayrıntılı ilgilendiklerini gösteriyor.
Resim olarak üstte olması gereken altta benim motorun duruşu;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320181650411.jpg[/IMG]
Ses konusunda çalışmalarım devam ediyor. Bulabilirsem böyle bir ürün su dönüşüne takmak istiyorum:
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320181646151.jpg[/IMG]
Bu arada Yunus Y. Adlı hobici dostumuz Bendeki ps de bir gariplik gördü ve beni uyardı. Motoru ters takmışım! Resimlerden bunu farketmesi buradaki hobicilerin bu işle ne kadar ayrıntılı ilgilendiklerini gösteriyor.
Resim olarak üstte olması gereken altta benim motorun duruşu;
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320181650411.jpg[/IMG]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Dalga motorunu dediğiniz gibi arka cama koydum, soldan sağa taşırmaya sirkülasyon sağlandı, teşekkürler 🙏.
Suyu ilk doldurduğumda ailece şoktayız, çok ses var 😦 Kaynağı 1. Yukarıdaki temiz su giriş şıkırtısı (su yüzeyine çarparak akvaryuma akıyor, akvaryumu oksijenlendiriyor yüzey sirkülasyonu sağlıyor okey ama şıkırtısı beklenmedik bir durumdu bizim için, onun uç kısmını hafif yön değiştirerek sesi azalttım ama sanki daha uzun bir aparat ucuna almam gerekecek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180811181.jpg[/IMG]
2. Ses kaynağı; mobilya arkası açık ve sump sesi dışarı çıkıyor. Sump a baktım asıl ses akvaryumdan gelen boru sumpta ki su seviyesi üzerinde ve hava ile karışık bir şekilde sump a aktığından şıkır fokur bir ses çıkıyor. Borunun hemen altında bir ızgara var, ızgara ile boru çıkışı arasına elyaf doldurdum biraz ses hafifledi. Mobilya arkasına sanırım bir izolasyon kapağı monte etmem gerekecek. Aklımda köpükten yapmak var ama bilemiyorum 😒 (resimde su koymadan önceki hali, sağda görünen boru)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180816361.jpg[/IMG]
Su tuzluluğunu 1 kere kontrol ettim 1024 geldi, tuz tam içinde erimemiş olabilir, refraktör ile günlük kontrol etmeyi ve başka bir test yapmamayı planlıyorum.
Bu ses sorununu halletmezsem hanım bana bu hobiyi biraz zor yaptırır 😬[:)]
Bir diğer dikkatimi çeken de ps tam köpürmüyor, hatta hiç köpük yok :) zamanla kendine gelir mi ne dersiniz? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180821251.jpg[/IMG]
Dalga motorunu dediğiniz gibi arka cama koydum, soldan sağa taşırmaya sirkülasyon sağlandı, teşekkürler 🙏.
Suyu ilk doldurduğumda ailece şoktayız, çok ses var 😦 Kaynağı 1. Yukarıdaki temiz su giriş şıkırtısı (su yüzeyine çarparak akvaryuma akıyor, akvaryumu oksijenlendiriyor yüzey sirkülasyonu sağlıyor okey ama şıkırtısı beklenmedik bir durumdu bizim için, onun uç kısmını hafif yön değiştirerek sesi azalttım ama sanki daha uzun bir aparat ucuna almam gerekecek.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180811181.jpg[/IMG]
2. Ses kaynağı; mobilya arkası açık ve sump sesi dışarı çıkıyor. Sump a baktım asıl ses akvaryumdan gelen boru sumpta ki su seviyesi üzerinde ve hava ile karışık bir şekilde sump a aktığından şıkır fokur bir ses çıkıyor. Borunun hemen altında bir ızgara var, ızgara ile boru çıkışı arasına elyaf doldurdum biraz ses hafifledi. Mobilya arkasına sanırım bir izolasyon kapağı monte etmem gerekecek. Aklımda köpükten yapmak var ama bilemiyorum 😒 (resimde su koymadan önceki hali, sağda görünen boru)
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180816361.jpg[/IMG]
Su tuzluluğunu 1 kere kontrol ettim 1024 geldi, tuz tam içinde erimemiş olabilir, refraktör ile günlük kontrol etmeyi ve başka bir test yapmamayı planlıyorum.
Bu ses sorununu halletmezsem hanım bana bu hobiyi biraz zor yaptırır 😬[:)]
Bir diğer dikkatimi çeken de ps tam köpürmüyor, hatta hiç köpük yok :) zamanla kendine gelir mi ne dersiniz? [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/190320180821251.jpg[/IMG]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Haklısınız, o açıdan hiç düşünmemiştim 😕
Kayaları yapıştırdım sabit kalsınlar diye, peki bu haliyle sirkülasyonu düzgün yapabilmem amacıyla dalga motorunu nasıl konuşlandırmalıyım sizce?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/180320182253211.jpg[/IMG]
Haklısınız, o açıdan hiç düşünmemiştim 😕
Kayaları yapıştırdım sabit kalsınlar diye, peki bu haliyle sirkülasyonu düzgün yapabilmem amacıyla dalga motorunu nasıl konuşlandırmalıyım sizce?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/204534/180320182253211.jpg[/IMG]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Kurulum devam...
Akvaryum istanbul dan geldi. Sump ı elimden geldiğince kurmaya çalıştım :) boruları tangit le yapıştırdım. Kurumasını bekliyorum su girmek için.
Kayaları deniz tutkalı ile yapıştırdım. Armatür için lightspect 54w tercih ettim.
Bakalım becerebilecek miyiz bu işi :)
[url=https://hizliresim.com/lODdMk][img]https://i.hizliresim.com/lODdMk.jpg[/img][/url]
Kurulum devam...
Akvaryum istanbul dan geldi. Sump ı elimden geldiğince kurmaya çalıştım :) boruları tangit le yapıştırdım. Kurumasını bekliyorum su girmek için.
Kayaları deniz tutkalı ile yapıştırdım. Armatür için lightspect 54w tercih ettim.
Bakalım becerebilecek miyiz bu işi :)
[url=https://hizliresim.com/lODdMk][img]https://i.hizliresim.com/lODdMk.jpg[/img][/url]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Bu süreçte ne kadar az hata yaparsam o kadar tasarruflu olucam sanırım. Kafamda ilk planda led var ve şimdilik ikinci el bir ecotech buldum. Eğer problem olur da alamazsam lightspect 70w bir powerled var, 600 civarı. Bunda gün simülasyonu yok Onu da zaman ayarlı priz ile idare etmeye çalışırım her ne kadar gönlüm tam razı olmasa da.
[EDIT]NarkozcuDede,2018-03-12 15:30:45[/EDIT]
Arkadaşlar yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Bu süreçte ne kadar az hata yaparsam o kadar tasarruflu olucam sanırım. Kafamda ilk planda led var ve şimdilik ikinci el bir ecotech buldum. Eğer problem olur da alamazsam lightspect 70w bir powerled var, 600 civarı. Bunda gün simülasyonu yok Onu da zaman ayarlı priz ile idare etmeye çalışırım her ne kadar gönlüm tam razı olmasa da.
[EDIT]NarkozcuDede,2018-03-12 15:30:45[/EDIT]
60 X 50 X 50 Akvaryum Kurulumu
[QUOTE=esensml]İşinize yarar mı bilmiyorum ancak fikir edinmeniz için aydınlatma adına şöyle basit ucuz yollu bir şey deneyebilirsiniz.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=RlsElyd3GtA [/VID]
Örnekleri daha fazla var ben önüme geleni size örnek olsun diye gösteriyorum. Ama bu tarz bir kuruluma yakışmayacağını da ilave edeyim.[:)][/QUOTE]
:) Evde salonda duracağından görüntüsü önemli benim ve eşim için hocam. Hatta ilk eşime gösteriyorum armatür resimlerini, hobim uzun ömürlü olsun diye.
2. el ecotech, aqureef, lighspect ve ati t5 arasındayım. Kurtarın :)
[QUOTE=esensml]İşinize yarar mı bilmiyorum ancak fikir edinmeniz için aydınlatma adına şöyle basit ucuz yollu bir şey deneyebilirsiniz.
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=RlsElyd3GtA [/VID]
Örnekleri daha fazla var ben önüme geleni size örnek olsun diye gösteriyorum. Ama bu tarz bir kuruluma yakışmayacağını da ilave edeyim.[:)][/QUOTE]
:) Evde salonda duracağından görüntüsü önemli benim ve eşim için hocam. Hatta ilk eşime gösteriyorum armatür resimlerini, hobim uzun ömürlü olsun diye.
2. el ecotech, aqureef, lighspect ve ati t5 arasındayım. Kurtarın :)
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
