ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
OzdenOztas
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
12
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
04 Aralık 2017 10:19
Son Ziyaret:
10 Ekim 2018 12:39
Toplam Mesaj:
32 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
özden
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
özdenbegüm
SON 10 MESAJI
Resmen Japon Balığım Patlamış :o
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: GÖZLERİ YERİNDEN FIRLAMIŞ .. KARNI YARILMIŞ
Akvaryum Kapasitesi (litre): 70LT
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 4 ADET JAPON BUNLAR SAPA SAĞLAM GÖRÜNÜYOR.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201866/210720180953001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201866/210720180953041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201866/210720180953081.jpg[/IMG]
ARKADAŞLAR GÖRÜNCE ŞOK OLDUM. SANKİ İÇ PATLAMA YAŞAMIŞ GİBİ SUYUN DİBİNDE DURUYORDU. GÖZLERİ FIRLAMIŞ KARNI YARILMIŞ. FOTOĞRAFLARDA ÇOK BELLİ OLMASADA. KORKUNÇ Bİ HALDEYDİ. DÜNE KADAR ÇOK SAĞLIKLI GÖRÜNÜYORDU. DİĞER 4 JAPONUM HALA ÇOK SAĞLIKLI. BU NEDEN BÖYLE OLMUŞ OLABİLİR. HALA İNANAMIYORUM NASIL BU HALE GELDİĞİNE.
Fotoğraf:
Hastalık Belirtileri: GÖZLERİ YERİNDEN FIRLAMIŞ .. KARNI YARILMIŞ
Akvaryum Kapasitesi (litre): 70LT
Akvaryumdaki Diğer Canlılar: 4 ADET JAPON BUNLAR SAPA SAĞLAM GÖRÜNÜYOR.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201866/210720180953001.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201866/210720180953041.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201866/210720180953081.jpg[/IMG]
ARKADAŞLAR GÖRÜNCE ŞOK OLDUM. SANKİ İÇ PATLAMA YAŞAMIŞ GİBİ SUYUN DİBİNDE DURUYORDU. GÖZLERİ FIRLAMIŞ KARNI YARILMIŞ. FOTOĞRAFLARDA ÇOK BELLİ OLMASADA. KORKUNÇ Bİ HALDEYDİ. DÜNE KADAR ÇOK SAĞLIKLI GÖRÜNÜYORDU. DİĞER 4 JAPONUM HALA ÇOK SAĞLIKLI. BU NEDEN BÖYLE OLMUŞ OLABİLİR. HALA İNANAMIYORUM NASIL BU HALE GELDİĞİNE.
İki Defadır Vatoz Koyuyorum. 2.gün Ölü Buluyorum.
Bu söylediklerinizin hepsi olabilir :) ama su da bi sorun olduğunu sanmıyorum. japonların çok sağlıklı. sadece vatoza uygun değildir dediğiniz gibi. vatoz koymaktan vazgeçtim zatenn :) ama bitkilendireceğim akvaryumumu. bir değişiklik zamanı geldi :)
Bu söylediklerinizin hepsi olabilir :) ama su da bi sorun olduğunu sanmıyorum. japonların çok sağlıklı. sadece vatoza uygun değildir dediğiniz gibi. vatoz koymaktan vazgeçtim zatenn :) ama bitkilendireceğim akvaryumumu. bir değişiklik zamanı geldi :)
İki Defadır Vatoz Koyuyorum. 2.gün Ölü Buluyorum.
MERHABALAR. 70 LT JAPON AKVARYUMUM VAR. BİTKİSİZ OLDUĞUNU BELİRTMEK İSTERİM. YANLARINA VATOZ KOYUYORUM. İKİNCİ GÜN ÖLÜ BULDUM. Bİ KAÇ GÜN SONRA TEKRAR ALDIM VE O DA İKİNCİ GÜN ÖLMÜŞ. NEDENİ NE OLABİLİR[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201866/020420181209371.jpg[/IMG]
MERHABALAR. 70 LT JAPON AKVARYUMUM VAR. BİTKİSİZ OLDUĞUNU BELİRTMEK İSTERİM. YANLARINA VATOZ KOYUYORUM. İKİNCİ GÜN ÖLÜ BULDUM. Bİ KAÇ GÜN SONRA TEKRAR ALDIM VE O DA İKİNCİ GÜN ÖLMÜŞ. NEDENİ NE OLABİLİR[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/201866/020420181209371.jpg[/IMG]
Japonlarımı Kurtaralım:/ Hareket Etmiyor 🙏🏼
[QUOTE=Emre Zaim]Cama tıklatmayın lütfen. Sizin iletişim kurmak için yaptığınız hareketi, onlar saldırı olarak algılıyor ve strese giriyorlar. Zaman içerisinde, Size alıştıklarında, onlar cama yaklaşacaklardır. Zamana bırakın, onlar, Size gelsinler. Akvaryumu eski yerine de almayın. Bırakın olduğu yerde kalsın. Sabit kalsın, koşullar stabil kalsın. Şu anda yapılacak her değişiklik, stres düzeylerini arttırmaktan öteye geçmeyecektir. Ayrıca, cama yakın ışık alan bir akvaryumda yosun sorunu olacaktır. Mevcut yerinde kalsın.
Verilen öneriler, gayet iyi. Bu önerileri uygularsanız, zaman içerisinde herşeyin yoluna gireceğini umuyorum.
Alacağınız mangrov kökünün, keskin ve sivri kenarları olmamasına, fazla büyük olup balıkların yüzme alanını daraltmamasına dikkat etmenizi öneririm.
Akvaryumunuzdaki balık miktarı, hacminize göre yoğun. Yeni balık eklememelisiniz. Mevcut balıklar, yeterlidir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Farklı bi hastalıkları olmasında stresten çıkartacağım inşallah sizin tavsiyeleriniz doğrultusunda. çöpcü yada vatoz almıyım mı ?
[QUOTE=Emre Zaim]Cama tıklatmayın lütfen. Sizin iletişim kurmak için yaptığınız hareketi, onlar saldırı olarak algılıyor ve strese giriyorlar. Zaman içerisinde, Size alıştıklarında, onlar cama yaklaşacaklardır. Zamana bırakın, onlar, Size gelsinler. Akvaryumu eski yerine de almayın. Bırakın olduğu yerde kalsın. Sabit kalsın, koşullar stabil kalsın. Şu anda yapılacak her değişiklik, stres düzeylerini arttırmaktan öteye geçmeyecektir. Ayrıca, cama yakın ışık alan bir akvaryumda yosun sorunu olacaktır. Mevcut yerinde kalsın.
Verilen öneriler, gayet iyi. Bu önerileri uygularsanız, zaman içerisinde herşeyin yoluna gireceğini umuyorum.
Alacağınız mangrov kökünün, keskin ve sivri kenarları olmamasına, fazla büyük olup balıkların yüzme alanını daraltmamasına dikkat etmenizi öneririm.
Akvaryumunuzdaki balık miktarı, hacminize göre yoğun. Yeni balık eklememelisiniz. Mevcut balıklar, yeterlidir.
Keyifli hobiler.[/QUOTE]
Farklı bi hastalıkları olmasında stresten çıkartacağım inşallah sizin tavsiyeleriniz doğrultusunda. çöpcü yada vatoz almıyım mı ?
Japonlarımı Kurtaralım:/ Hareket Etmiyor 🙏🏼
[QUOTE=Emyy]Cama tıklatmayın, bu onları daha fazla korkutur. Düzenli su değişimi ve bitkisel ağırlıkta yemler ile aşırıya kaçmadan beslerseniz zamanla düzene girerler. Arada haşlanmış sebze de sindirimlerini rahatlatır. Yemlerinizi ya kapalı kutuda alın ya da bütçenize göre kovadan bölme alın fakat akvaryumcularda önceden paketlenmiş almayın.[/QUOTE]
Tamam hemen bitkiler alıp yemleri değiştireceğim. Günlerdir baya uğraşıyorum. Çocuğum gibi resmen 😇😅
[QUOTE=Emyy]Cama tıklatmayın, bu onları daha fazla korkutur. Düzenli su değişimi ve bitkisel ağırlıkta yemler ile aşırıya kaçmadan beslerseniz zamanla düzene girerler. Arada haşlanmış sebze de sindirimlerini rahatlatır. Yemlerinizi ya kapalı kutuda alın ya da bütçenize göre kovadan bölme alın fakat akvaryumcularda önceden paketlenmiş almayın.[/QUOTE]
Tamam hemen bitkiler alıp yemleri değiştireceğim. Günlerdir baya uğraşıyorum. Çocuğum gibi resmen 😇😅
Japonlarımı Kurtaralım:/ Hareket Etmiyor 🙏🏼
[QUOTE=Emyy]Yem tek çeşit kullanıyorsanız ve miktarını fazla tutuyorsanız bu da etken olabilir ama toplu halde bu eylemi yapmaları bana başka şeylerin habercisi gibi geliyor. Kendi deneyimlerimden yola çıkarak söylüyorum, bir veya iki balık korkma eyleminde bulunup kuma çökerek titreme hareketinde bulunduğunda diğerleri bunu algılıyor ve aynı eylemi gösteriyor. Gözlemleyin, önce biri yapacaktır bunu, diğerleri de onu takip edecektir. Sürekli açıp kapattığınız bir ekipman var mı? Dediğim gibi titreşime duyarlıdırlar ve değişimi kolay kolay kabul edemezler.[/QUOTE]
evet yemim tek çeşit. evet önce 1 tanesi eylemi yapıyoruz diğerleri yanına gidiyor. bazen 1 tanesi hiç gitmiyor o normal devam ediyor. led ışığı açıp kapatıyorum akşamları.
[QUOTE=JapoJupo]Dış filtrenin çıkış borusunu düzelttiniz mi? O şekilde konumlandırılmaz çünkü yanlış kullanıyorsunuz dış filtreyi. Size söylediğim şekilde su yüzeyini süpürecek konuma getirdiniz mi? Kabızlık demiş birisi.Balıkların hepsi aynı anda kabız olup aynı davranışı sergilemez.Suyunuzda sorun olduğu belli.Japonlar çok dışkılayan balıklar filtrasyonun çok iyi ve güçlü olması lazım ve düzenli bol bol su değişimleri yapmalısınız.
Yem olarak hangi yemi kullanıyorsunuz? Tek çeşit yem olmaz. İyi markaların 3-4 çeşit yemini kullanmalısınız.Japon balıkları için olan yemlerden almalısınız.Sindirim sistemleri farklıdır Japonların bitkisel ve karbonhidrat ağırlıklı beslenmelidirler.
Bu arada tankınız 70 lt ama siz o kadar boşluk bırakarak nerdeyse 10 lt su eksik koyuyorsunuz.Üst çerçeve hizasına kadar doldurun suyunuzu.
[/QUOTE]
dış filtreyi dediğiniz gibi düzeltmiştim. çıkış borusuna suyun içine koyup cama vurdurarak üst katmanı dalganlandırıp süpürüyor. dışkıları uzun çıkıp kalıyor arkalarında. bazen oluyor ama bu. filtrasyon quik 1200 expro bana sadece onun yeterli olacağını söylemişlerdi. yem çeşitlerini bugün araştırıp alacağım. eksik su bölümünüde doldurdum dinlenmiş su ile. canlı bitki alsam faydası olur mu yada mangrow kökü
[QUOTE=Emre Zaim]Özden Bey, merhaba,
Ben olsam, yer değişimi yapmazdım. Emine Hanım'ın belirttiği gibi sorun stres kaynaklı ise, yer değişimi başlı başlı başına bir stres faktörüdür. Genelde tüm balık türleri, özelde Japon balıkları, durağan bir çevre ve sabit ortam koşulları gerektirirler. Değişiklikler, stres faktörüdür. Sizin kontrolünüz dışında, bu balıkları korkutan (Misafir çocukları gibi) olmadığına emin olun. Akvaryumun yerini değiştirmek yerine, akvaryumun etrafındaki hareketi azaltmak, daha faydalı olacaktır.
Serkan Bey'in dediklerine katılıyorum. Ben de suyunuzda sıkınti olabileceği görüşündeyim. Yerinizde olsam, düzenli olarak her üç günde bir %25 oranında su değişimini, iki gün dinlendirilmiş su ile yapardım.
Balıklarınızın beslenmesi için, New Life Spectrum Goldfish Formula, New Life Spectrum Thera A+, JBL Goldpearls, JBL Novo Tabs, Hikari'nin japon balığı yemleri, Tetra Pro Algea gibi yemler öneririm.
Balıklarınızın en kısa sürede neşelerine kavuşmasını dilerim.[/QUOTE]
yer değişimini malesef hata ettim. ama cam dibindeydi. çok güneş almasın diye değiştirmiştim. tekrar eski yerine alsam faydası olur mu ? yok kimse korkutmuyor ama ben devamlı hareket etsinler diye cama tıklıyorum. tepki verdirmeye çalşıyorum. su değişimi haftada bir yapıyorum. yemlerini mutlaka değiştireceğim.
[QUOTE=wolfson]Suyun çıkış yönünde bi sıkıntı yok sıkıntı dibe doğru suyu verdirmeniz su yüzeyine doğru akıntı yapmalı su çekiş tarafı niye öyle kısa daha derine inmesi gerek.[/QUOTE]
bilmiyorum. borusu o şekildeydi daha aşağı gitmiyor.
[QUOTE=Emyy]Yem tek çeşit kullanıyorsanız ve miktarını fazla tutuyorsanız bu da etken olabilir ama toplu halde bu eylemi yapmaları bana başka şeylerin habercisi gibi geliyor. Kendi deneyimlerimden yola çıkarak söylüyorum, bir veya iki balık korkma eyleminde bulunup kuma çökerek titreme hareketinde bulunduğunda diğerleri bunu algılıyor ve aynı eylemi gösteriyor. Gözlemleyin, önce biri yapacaktır bunu, diğerleri de onu takip edecektir. Sürekli açıp kapattığınız bir ekipman var mı? Dediğim gibi titreşime duyarlıdırlar ve değişimi kolay kolay kabul edemezler.[/QUOTE]
evet yemim tek çeşit. evet önce 1 tanesi eylemi yapıyoruz diğerleri yanına gidiyor. bazen 1 tanesi hiç gitmiyor o normal devam ediyor. led ışığı açıp kapatıyorum akşamları.
[QUOTE=JapoJupo]Dış filtrenin çıkış borusunu düzelttiniz mi? O şekilde konumlandırılmaz çünkü yanlış kullanıyorsunuz dış filtreyi. Size söylediğim şekilde su yüzeyini süpürecek konuma getirdiniz mi? Kabızlık demiş birisi.Balıkların hepsi aynı anda kabız olup aynı davranışı sergilemez.Suyunuzda sorun olduğu belli.Japonlar çok dışkılayan balıklar filtrasyonun çok iyi ve güçlü olması lazım ve düzenli bol bol su değişimleri yapmalısınız.
Yem olarak hangi yemi kullanıyorsunuz? Tek çeşit yem olmaz. İyi markaların 3-4 çeşit yemini kullanmalısınız.Japon balıkları için olan yemlerden almalısınız.Sindirim sistemleri farklıdır Japonların bitkisel ve karbonhidrat ağırlıklı beslenmelidirler.
Bu arada tankınız 70 lt ama siz o kadar boşluk bırakarak nerdeyse 10 lt su eksik koyuyorsunuz.Üst çerçeve hizasına kadar doldurun suyunuzu.
[/QUOTE]
dış filtreyi dediğiniz gibi düzeltmiştim. çıkış borusuna suyun içine koyup cama vurdurarak üst katmanı dalganlandırıp süpürüyor. dışkıları uzun çıkıp kalıyor arkalarında. bazen oluyor ama bu. filtrasyon quik 1200 expro bana sadece onun yeterli olacağını söylemişlerdi. yem çeşitlerini bugün araştırıp alacağım. eksik su bölümünüde doldurdum dinlenmiş su ile. canlı bitki alsam faydası olur mu yada mangrow kökü
[QUOTE=Emre Zaim]Özden Bey, merhaba,
Ben olsam, yer değişimi yapmazdım. Emine Hanım'ın belirttiği gibi sorun stres kaynaklı ise, yer değişimi başlı başlı başına bir stres faktörüdür. Genelde tüm balık türleri, özelde Japon balıkları, durağan bir çevre ve sabit ortam koşulları gerektirirler. Değişiklikler, stres faktörüdür. Sizin kontrolünüz dışında, bu balıkları korkutan (Misafir çocukları gibi) olmadığına emin olun. Akvaryumun yerini değiştirmek yerine, akvaryumun etrafındaki hareketi azaltmak, daha faydalı olacaktır.
Serkan Bey'in dediklerine katılıyorum. Ben de suyunuzda sıkınti olabileceği görüşündeyim. Yerinizde olsam, düzenli olarak her üç günde bir %25 oranında su değişimini, iki gün dinlendirilmiş su ile yapardım.
Balıklarınızın beslenmesi için, New Life Spectrum Goldfish Formula, New Life Spectrum Thera A+, JBL Goldpearls, JBL Novo Tabs, Hikari'nin japon balığı yemleri, Tetra Pro Algea gibi yemler öneririm.
Balıklarınızın en kısa sürede neşelerine kavuşmasını dilerim.[/QUOTE]
yer değişimini malesef hata ettim. ama cam dibindeydi. çok güneş almasın diye değiştirmiştim. tekrar eski yerine alsam faydası olur mu ? yok kimse korkutmuyor ama ben devamlı hareket etsinler diye cama tıklıyorum. tepki verdirmeye çalşıyorum. su değişimi haftada bir yapıyorum. yemlerini mutlaka değiştireceğim.
[QUOTE=wolfson]Suyun çıkış yönünde bi sıkıntı yok sıkıntı dibe doğru suyu verdirmeniz su yüzeyine doğru akıntı yapmalı su çekiş tarafı niye öyle kısa daha derine inmesi gerek.[/QUOTE]
bilmiyorum. borusu o şekildeydi daha aşağı gitmiyor.
Japonlarımı Kurtaralım:/ Hareket Etmiyor 🙏🏼
[QUOTE=Emre Zaim]
Balıklarınızın düzeldiğine sevindim. [:iyi:]
Balıklar durgunlaşınca su değişimi ile düzelmelerini sağlamak bir yöntemdir.
Fakat asıl olan, hiç durgunlaşmamaları için aynı periyotla, rutin olarak su değişimi yapılmasıdır.
Özellikle iri yapılı olup, yavru iken bile bol miktarda atık üreten balıklar olan Japon balıkları için, haftada iki kez %25 oranında dinlendirilmiş su ile su değişimi yapılması, Bence, iyi bir uygulama olacaktır.[/QUOTE]
teşekkür ederi. su değişiminı sık sık yapılmaması gerektiğini söylemişlerdi. o yüzden 1 hafta yapmamıştım. ama kendi gözlemlemelerimiz her zaman en doğrusu oluyor sanırım. yardımcı olduğunuz için size de çok teşekkür ederim.
Arkadaşlar malesef yine köşede durmaya başladılar. bazen yüzüp tekrar oraya geçiyolar. yemi değiştirsem işe yarar mı ? sorunu çözemiyorum [QUOTE=Emre Zaim]Özden Bey, merhaba,
Balıklarınızın hızlı soluması ve durgun kalması, su koşullarında sorun olabileceğinin (Nitrat konsantrasyonundaki artış gibi) göstergesi olabilir. Su değişim sıklığını arttırmanızı öneririm.
Geçmiş olsun.[/QUOTE][QUOTE=Emyy]Japon balıklarının hep bir arada dibe çöküp beklemesi stres altında olduklarının en belirgin işareti. Bu hareketleri hiç şaşmaz. Diğer koşulları düzenleyip (su değişimi, yemleme vs.) akvaryum etrafında çok dolaşmayın ve birkaç gün aydınlatma kullanmayın. Apartmanda tadilat olması bile yetiyor bu arkadaşlara, titreşime çok duyarlılar.[/QUOTE]
Arkadaşlar malesef yine köşede durmaya başladılar. bazen yüzüp tekrar oraya geçiyolar. yemi değiştirsem işe yarar mı ? sorunu çözemiyorum
[QUOTE=Emre Zaim]
Balıklarınızın düzeldiğine sevindim. [:iyi:]
Balıklar durgunlaşınca su değişimi ile düzelmelerini sağlamak bir yöntemdir.
Fakat asıl olan, hiç durgunlaşmamaları için aynı periyotla, rutin olarak su değişimi yapılmasıdır.
Özellikle iri yapılı olup, yavru iken bile bol miktarda atık üreten balıklar olan Japon balıkları için, haftada iki kez %25 oranında dinlendirilmiş su ile su değişimi yapılması, Bence, iyi bir uygulama olacaktır.[/QUOTE]
teşekkür ederi. su değişiminı sık sık yapılmaması gerektiğini söylemişlerdi. o yüzden 1 hafta yapmamıştım. ama kendi gözlemlemelerimiz her zaman en doğrusu oluyor sanırım. yardımcı olduğunuz için size de çok teşekkür ederim.
Arkadaşlar malesef yine köşede durmaya başladılar. bazen yüzüp tekrar oraya geçiyolar. yemi değiştirsem işe yarar mı ? sorunu çözemiyorum [QUOTE=Emre Zaim]Özden Bey, merhaba,
Balıklarınızın hızlı soluması ve durgun kalması, su koşullarında sorun olabileceğinin (Nitrat konsantrasyonundaki artış gibi) göstergesi olabilir. Su değişim sıklığını arttırmanızı öneririm.
Geçmiş olsun.[/QUOTE][QUOTE=Emyy]Japon balıklarının hep bir arada dibe çöküp beklemesi stres altında olduklarının en belirgin işareti. Bu hareketleri hiç şaşmaz. Diğer koşulları düzenleyip (su değişimi, yemleme vs.) akvaryum etrafında çok dolaşmayın ve birkaç gün aydınlatma kullanmayın. Apartmanda tadilat olması bile yetiyor bu arkadaşlara, titreşime çok duyarlılar.[/QUOTE]
Arkadaşlar malesef yine köşede durmaya başladılar. bazen yüzüp tekrar oraya geçiyolar. yemi değiştirsem işe yarar mı ? sorunu çözemiyorum
Japonlarımı Kurtaralım:/ Hareket Etmiyor 🙏🏼
[QUOTE=Emyy]Japon balıklarının hep bir arada dibe çöküp beklemesi stres altında olduklarının en belirgin işareti. Bu hareketleri hiç şaşmaz. Diğer koşulları düzenleyip (su değişimi, yemleme vs.) akvaryum etrafında çok dolaşmayın ve birkaç gün aydınlatma kullanmayın. Apartmanda tadilat olması bile yetiyor bu arkadaşlara, titreşime çok duyarlılar.[/QUOTE]
Gerçekten su değişiminden sonra kendilerine geldiler . Hava motoru sehpaya çok titreşim yapıyordu onu kendim bile rahatsız olduğum için kaldırdım . Şu an çok iyiler inşallah düzelmişlerdir. Aydınlatmayı da kapattım bakalım . Çok teşekkürler herkese
[QUOTE=Emyy]Japon balıklarının hep bir arada dibe çöküp beklemesi stres altında olduklarının en belirgin işareti. Bu hareketleri hiç şaşmaz. Diğer koşulları düzenleyip (su değişimi, yemleme vs.) akvaryum etrafında çok dolaşmayın ve birkaç gün aydınlatma kullanmayın. Apartmanda tadilat olması bile yetiyor bu arkadaşlara, titreşime çok duyarlılar.[/QUOTE]
Gerçekten su değişiminden sonra kendilerine geldiler . Hava motoru sehpaya çok titreşim yapıyordu onu kendim bile rahatsız olduğum için kaldırdım . Şu an çok iyiler inşallah düzelmişlerdir. Aydınlatmayı da kapattım bakalım . Çok teşekkürler herkese
Japonlarımı Kurtaralım:/ Hareket Etmiyor 🙏🏼
[QUOTE=Emre Zaim]Özden Bey, merhaba,
Balıklarınızın hızlı soluması ve durgun kalması, su koşullarında sorun olabileceğinin (Nitrat konsantrasyonundaki artış gibi) göstergesi olabilir. Su değişim sıklığını arttırmanızı öneririm.
Geçmiş olsun.[/QUOTE]
%20-30 gibi bi değişim yaptım . Umarım işe yarar.bir hafta olmuştu. değişim yaptım Bi iki gün böyle olsun bakalım gözlemleyeceğim
[QUOTE=Emre Zaim]Özden Bey, merhaba,
Balıklarınızın hızlı soluması ve durgun kalması, su koşullarında sorun olabileceğinin (Nitrat konsantrasyonundaki artış gibi) göstergesi olabilir. Su değişim sıklığını arttırmanızı öneririm.
Geçmiş olsun.[/QUOTE]
%20-30 gibi bi değişim yaptım . Umarım işe yarar.bir hafta olmuştu. değişim yaptım Bi iki gün böyle olsun bakalım gözlemleyeceğim
Japonlarımı Kurtaralım:/ Hareket Etmiyor 🙏🏼
[QUOTE=furkan1231516]Bence fazla yemlemişsin benim balıklarda öyle oluyor.[/QUOTE]
İnşallah öyledir . İspanak verdim bi de üstüne :) hemen geri aldım bi çoğunu . Dip temizliği yaptım . Eksilen su kadar dinlenmiş su koyucam bakalım
[QUOTE=furkan1231516]Bence fazla yemlemişsin benim balıklarda öyle oluyor.[/QUOTE]
İnşallah öyledir . İspanak verdim bi de üstüne :) hemen geri aldım bi çoğunu . Dip temizliği yaptım . Eksilen su kadar dinlenmiş su koyucam bakalım
SON MESAJLAR
- 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım EmiirKaan, 20:31
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum Ers1905, 18:59
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci CoryCory, 18:16
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - 400 Litre Havuz Aguamentist, 15:44
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Lapistes Yavruları scorpion26, 12:26
Canlı Doğuranlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 08:45
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Acill Satılık L333 Grubu Arch.Hüseyin 20:40
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 20:31
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 20:31
- Agassizi Blue Flame - Borelli Opal yamansengonca 18:47
- Sobo Da08 Yemleme Makinesi, Pipo Filtre, Kepçe yamansengonca 18:47
- Lepistes,karides Ve Bitki Türleri Arıyorum yamansengonca 18:47
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 18:21
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 18:08
- Canlı Yem Ve Hikari Betta Bio Gold Arıyorum ILGIN 17:50
- Küp 3-5 Lik Akvaryum ILGIN 17:50
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 16:29
- Akvaryum 30*30 metsi 16:29
- Bitki Çeşitleri emreemin 16:25
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 16:25
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 16:25
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 16:25
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 16:02
- Bitki Armatürü SeaWorld 16:02
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 16:02
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 15:38
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:27
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:27
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 15:22
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:16
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:16
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:16
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 14:39
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 14:28
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 14:17
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 14:17
- Balık Yavruluğu - Akvaryum Malzemeleri - Teraryum karidesrehberi 14:16
- Anubias - Bucephalandra - Moss Çeşitleri karidesrehberi 14:16
- Neocaridina - Caridina Karides- Cüce Kerevit - Yem karidesrehberi 14:16
- Fanlı Akvaryum Soğutma Termostatlı karidesrehberi 14:16
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:50
- Tailand İthal Halfmoon & Fil Kulak Ve Plakat Bett betta.ist 13:38
- 100/200/300 Watt Isıtıcı Sıfır betta.ist 13:38
- Artemia İster Kg & Microfex betta.ist 13:37
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 13:36
- Megastoma - Cacatuoides - T.candidi HarunYILDIRIM 12:58
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 12:38
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 12:38
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 12:38
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 12:38
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 12:38
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 12:14
- Sarı Veya Mavi Karides Arıyorum ferhattt 12:14
- 4 Lü Akvaryum Seti ( Alüminyum Profil) soliter83 12:08
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 11:39
KULLANICILAR
- 81 Online Kullanıcı, 44 Üye
Online Kullanıcılar
bysmokin,
sina cen,
Ruchansuzen,
yeekim,
MiSoSiKiaN,
hasancn,
EKAR,
BilalM.,
AquaVita,
OKIRATLI,
0rnn,
ercane,
lZer0l,
zen666,
Yasin034,
Jeveux,
Sungurr,
Çağatay Tozak,
DigitalPen,
Tnrfb,
osmandbnl,
Oquanus,
Ancalagon,
İnci Kefali,
ternapi,
Denizhann,
Makkaya,
Kınayu,
hakanmorcicek,
MCY4,
Meryemmm,
Street Parrot,
aupqua,
Kaangzkr,
nniiaa,
heserx,
syerli,
kaos402,
Aguamentist,
888starz_daSl,
kasim12,
eflatunaxoy,
HarunYILDIRIM,
emreemin,
Eldurmaz,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
