ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
inferno28
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
23 Mart 2017 21:38
Son Ziyaret:
18 Nisan 2017 21:53
Toplam Mesaj:
12 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
ahmet başaran
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kütahya
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
ahmet başaran
SON 10 MESAJI
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
[QUOTE=Gustlof]Inferno bizim de balıklarımız öldü. Yem vermeyi kesmeliydiniz. Yazdıklarınızdan yem yerse düzelir gibi bir umudunuz olduğunu anladim. İç parazit olan baliga her turlu ilaçtan cok yem vermeyi kesmek, tek başına bir tanka almak ve bol hava vermek gerekiyor. Bunları yapmadiysaniz hic bir ilaç düzeltmezdi. Baliginiza üzüldüm.
Umarım bu başlık işe yarar.[/QUOTE]
İşte üstad burada kimi verdiğiniz yemi flagly de bekletip verin yazmış bende öyle yaptım. İsyanımda ona zaten belki kurtaracaktım. Piskolojim bozuldu.
[QUOTE=Emyy]
Ahmet Bey yeni gördüm yazınızı, çok üzüldüm.. Çok geçmiş olsun. "2.5 senedir ailemden bir fert artık yok" demeniz beni çok etkiledi, inşallah son kaybınız olur ve bir daha yaşamazsınız..[/QUOTE]
Teşekkür ederim. İnanın benim için çok zor. Hele son anları hiç gitmiyor gözümün önünden. Benim için bir balık değildi.
[QUOTE=Gustlof]Inferno bizim de balıklarımız öldü. Yem vermeyi kesmeliydiniz. Yazdıklarınızdan yem yerse düzelir gibi bir umudunuz olduğunu anladim. İç parazit olan baliga her turlu ilaçtan cok yem vermeyi kesmek, tek başına bir tanka almak ve bol hava vermek gerekiyor. Bunları yapmadiysaniz hic bir ilaç düzeltmezdi. Baliginiza üzüldüm.
Umarım bu başlık işe yarar.[/QUOTE]
İşte üstad burada kimi verdiğiniz yemi flagly de bekletip verin yazmış bende öyle yaptım. İsyanımda ona zaten belki kurtaracaktım. Piskolojim bozuldu.
[QUOTE=Emyy]
Ahmet Bey yeni gördüm yazınızı, çok üzüldüm.. Çok geçmiş olsun. "2.5 senedir ailemden bir fert artık yok" demeniz beni çok etkiledi, inşallah son kaybınız olur ve bir daha yaşamazsınız..[/QUOTE]
Teşekkür ederim. İnanın benim için çok zor. Hele son anları hiç gitmiyor gözümün önünden. Benim için bir balık değildi.
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
Balığım bugün öldü.Sitede yardımcı olmaya çalışan sadece bir üye kendisine sonsuz teşekkür ederim.Yöneticilerden yada kendine usta diyenlerden bir tane yazı cevap vs yok.Benim açtığım konuyu görüp,yazdığım mesajları görüp buraya tek kelime yazmayanları Allah a havale ediyorum.Ama şu sebep ama bu sebep sonuçta 2.5 senedir ailemden bir fert artık yok.
Bu yazdıklarıma yorum yaparsınız artık ustalar yöneticiler vs vs vs ......
Fanusta da yaşar hiçbirşeye gerek yok deyip bana balıkları satan şerefsizi de unutmamak lazım aslında.
Balığım bugün öldü.Sitede yardımcı olmaya çalışan sadece bir üye kendisine sonsuz teşekkür ederim.Yöneticilerden yada kendine usta diyenlerden bir tane yazı cevap vs yok.Benim açtığım konuyu görüp,yazdığım mesajları görüp buraya tek kelime yazmayanları Allah a havale ediyorum.Ama şu sebep ama bu sebep sonuçta 2.5 senedir ailemden bir fert artık yok.
Bu yazdıklarıma yorum yaparsınız artık ustalar yöneticiler vs vs vs ......
Fanusta da yaşar hiçbirşeye gerek yok deyip bana balıkları satan şerefsizi de unutmamak lazım aslında.
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
[QUOTE=Emyy]Dropsy olan balık zaten şişer ve hareketleri, yem yemesi yavaşlar. Bu şişkinlik hava kesesini de baskılar. Siz tedaviye devam edin. Flagy yanında Sera Bakto Tabs yemini ısrarla tavsiye ediyorum.[/QUOTE]
Yemi bulamadım kütahya da.Resmen kendini salınca dibe vuruyor çarpıyor garibim.Sanırım 5 gün veya daha fazla tedaviye devam edeceğim.
[QUOTE=Emyy]Dropsy olan balık zaten şişer ve hareketleri, yem yemesi yavaşlar. Bu şişkinlik hava kesesini de baskılar. Siz tedaviye devam edin. Flagy yanında Sera Bakto Tabs yemini ısrarla tavsiye ediyorum.[/QUOTE]
Yemi bulamadım kütahya da.Resmen kendini salınca dibe vuruyor çarpıyor garibim.Sanırım 5 gün veya daha fazla tedaviye devam edeceğim.
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
[QUOTE=Emyy]Şeffaf dışkı iç parazit belirtisi evet. Tedaviyi hemen uygulayınız.
Flagy emdirilmiş yemi yalnızca hasta balığınıza, Sera bakto tabs yemini bütün balıklarınıza yediriniz.[/QUOTE]
Tedaviye (flagly) başladım bugün 3. günü fakat balık yüzeye çıkmakta çok zorlanıyor yalpalıyor ve kendini bırakınca anında taş gibi dibe çöküyor başka birşey mi var acaba?Hava kesesi felan mı patladı ?
[QUOTE=Gustlof]Balığı ayrı tanka alin ve hava motorouyla hava vermeye başlayın. Tank yoksa kova leğen gibi bir şey de olur. Yem vermeyi kesin mutlaka. Sazansıgillerde bu tedaviyi hiç yapmadım ama yardımcı olabilirim sorun devam ediyorsa.[/QUOTE]
Ozan bey bana mı yazdınız anlayamadım ama balık halen hasta bir önceki mesajda durumu yazdım.Yardımcı olursanız sevinirim.
[QUOTE=Emyy]Şeffaf dışkı iç parazit belirtisi evet. Tedaviyi hemen uygulayınız.
Flagy emdirilmiş yemi yalnızca hasta balığınıza, Sera bakto tabs yemini bütün balıklarınıza yediriniz.[/QUOTE]
Tedaviye (flagly) başladım bugün 3. günü fakat balık yüzeye çıkmakta çok zorlanıyor yalpalıyor ve kendini bırakınca anında taş gibi dibe çöküyor başka birşey mi var acaba?Hava kesesi felan mı patladı ?
[QUOTE=Gustlof]Balığı ayrı tanka alin ve hava motorouyla hava vermeye başlayın. Tank yoksa kova leğen gibi bir şey de olur. Yem vermeyi kesin mutlaka. Sazansıgillerde bu tedaviyi hiç yapmadım ama yardımcı olabilirim sorun devam ediyorsa.[/QUOTE]
Ozan bey bana mı yazdınız anlayamadım ama balık halen hasta bir önceki mesajda durumu yazdım.Yardımcı olursanız sevinirim.
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
[QUOTE=Emyy]Evet pullar dikleşmiş. Flagy tedavisi uygulamaya başlamanızda fayda var, hala yem yiyordur inşallah. Bir de sera bakto tabs yemini temin etmenizi tavsiye ederim. Satışı yapan yeri bulmanız zor ama internetten alabilirsiniz, ben çok faydasını gördüm. Tedaviye vakit kaybetmeden başlayınız.[/QUOTE]
Dışkısını görebildim sonunda şeffaf sanırım iç parazit var değil mi? Balık dipte yem yiyor şimdilik sıkıntı yok.
[QUOTE=Emyy]Evet pullar dikleşmiş. Flagy tedavisi uygulamaya başlamanızda fayda var, hala yem yiyordur inşallah. Bir de sera bakto tabs yemini temin etmenizi tavsiye ederim. Satışı yapan yeri bulmanız zor ama internetten alabilirsiniz, ben çok faydasını gördüm. Tedaviye vakit kaybetmeden başlayınız.[/QUOTE]
Dışkısını görebildim sonunda şeffaf sanırım iç parazit var değil mi? Balık dipte yem yiyor şimdilik sıkıntı yok.
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
[QUOTE=Emyy]
Tedaviye başlamadan önce teşhisi net koymak gerek. En iyisi pullarının net görülebileceği bir fotoğraf veya video eklemeniz.[/QUOTE]
Genelde bu durumda ara ara dahada fazlalaşıyor. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195728/250320171419281.jpg[/IMG]
[QUOTE=Emyy]
Tedaviye başlamadan önce teşhisi net koymak gerek. En iyisi pullarının net görülebileceği bir fotoğraf veya video eklemeniz.[/QUOTE]
Genelde bu durumda ara ara dahada fazlalaşıyor. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/195728/250320171419281.jpg[/IMG]
Dropsy, Bloat Tedavisi ve Clout Tablet Hakkında
Geçen haftalarda balık yüzeyde askıda kalıyor zarzor dibe iniyordu balon gibi tekrar yüzeye çıkıyordu.Yaklaşık 6 gündür balık dipte oturuyor,yem yemek için yüzeye çıkmıyor (dip yem atıyorum bulunduğu yere yiyor),hızlı hızlı nefes alıyor,bazen aniden fırlayıp yüzeye çıkıyor tekrar dibe çöküyor bu arada azından baloncuk şeklinde hava çıkıyor.Sorun ne olabilir?
Resmen dibe çöküyor kendini bırakınca geçen hafta da tam tersiydi kendini bırakınca yüzeye çıkıyordu.
Pullar bazen kabarıyor bazen inik.
Şuan karantinaya aldım dılkısını göremedim.
Flagly tedavisine başlamalımıyım dropsy mi acaba?
Konu açtım foruma fakat emin olamadım dropsy mi?
Geçen haftalarda balık yüzeyde askıda kalıyor zarzor dibe iniyordu balon gibi tekrar yüzeye çıkıyordu.Yaklaşık 6 gündür balık dipte oturuyor,yem yemek için yüzeye çıkmıyor (dip yem atıyorum bulunduğu yere yiyor),hızlı hızlı nefes alıyor,bazen aniden fırlayıp yüzeye çıkıyor tekrar dibe çöküyor bu arada azından baloncuk şeklinde hava çıkıyor.Sorun ne olabilir?
Resmen dibe çöküyor kendini bırakınca geçen hafta da tam tersiydi kendini bırakınca yüzeye çıkıyordu.
Pullar bazen kabarıyor bazen inik.
Şuan karantinaya aldım dılkısını göremedim.
Flagly tedavisine başlamalımıyım dropsy mi acaba?
Konu açtım foruma fakat emin olamadım dropsy mi?
Japon Balığı Ve Dibe Çökme
Şiş olduğu zaman pullarda dikleşme oluyor. 50lt akvaryum malesef müsait değil, hakkından da gelemeyiz gibi geliyor Başta bilsek hiç başlamazdık. Fakat araştıracağım 2.5 senedir ailemizin ferdi oldular.
Yarın ayırıp bir kontrol edeyim balığı sağlam. Umarım kabızdır.
Bu siyah benekler hakkında bilginiz var mı? Kuyruk uçları siyahlaştı 1 tane benek vardı gövdesinde şimdi 3 tane olmuş toplu iğne ucu kadar.
Şiş olduğu zaman pullarda dikleşme oluyor. 50lt akvaryum malesef müsait değil, hakkından da gelemeyiz gibi geliyor Başta bilsek hiç başlamazdık. Fakat araştıracağım 2.5 senedir ailemizin ferdi oldular.
Yarın ayırıp bir kontrol edeyim balığı sağlam. Umarım kabızdır.
Bu siyah benekler hakkında bilginiz var mı? Kuyruk uçları siyahlaştı 1 tane benek vardı gövdesinde şimdi 3 tane olmuş toplu iğne ucu kadar.
Japon Balığı Ve Dibe Çökme
2 balığım var akvaryum sanırım 10 lt sıksık su değişimi yapıyorum. Uzun zamandır aynı yemi kullanıyorum sanırım bu yanlışmış pony yem veriyordum.
En belirgin balık kendini saldımı direkt dibe çöküyor.
Şimdi üstünde çok ufak siyah benekler çıkmaya başladı.
Ben önce nitrat zehirlenmesi sandım sonra kabız a yöneldim çünkü hafif şiş ama kabız olunca dışkısı uzar diye okudum bunu görmedim belki dipde durduğu için uzamıyor. [:(]
2 balığım var akvaryum sanırım 10 lt sıksık su değişimi yapıyorum. Uzun zamandır aynı yemi kullanıyorum sanırım bu yanlışmış pony yem veriyordum.
En belirgin balık kendini saldımı direkt dibe çöküyor.
Şimdi üstünde çok ufak siyah benekler çıkmaya başladı.
Ben önce nitrat zehirlenmesi sandım sonra kabız a yöneldim çünkü hafif şiş ama kabız olunca dışkısı uzar diye okudum bunu görmedim belki dipde durduğu için uzamıyor. [:(]
Japon Balığı Ve Dibe Çökme
2 adet japon balığım var.Birçok sitede bir dünya kou okudum.Daha önce defalarca dibe oturma oldu su değişimleriyle haloluyordu bu sefer balığım düzelmedi.
Sorun şu:Geçen haftalarda balık yüzeyde askıda kalıyor zarzor dibe iniyordu balon gibi tekrar yüzeye çıkıyordu.Yaklaşık 6 gündür balık dipte oturuyor,yem yemek için yüzeye çıkmıyor (dip yem atıyorum bulunduğu yere yiyor),hızlı hızlı nefes alıyor,bazen aniden fırlayıp yüzeye çıkıyor tekrar dibe çöküyor bu arada azından baloncuk şeklinde hava çıkıyor.Sorun ne olabilir?
Resmen dibe çöküyor kendini bırakınca geçen hafta da tam tersiydi kendini bırakınca yüzeye çıkıyordu.
Birde kuyruğunda kararmalar başlamıştı şimdi üstünde 2 siyah benek çıktı çok küçük.
Lütfen yardımcı olun benim için balıklar çok önemli.2.5 sene oldu ailemizden birey onlar.
2 adet japon balığım var.Birçok sitede bir dünya kou okudum.Daha önce defalarca dibe oturma oldu su değişimleriyle haloluyordu bu sefer balığım düzelmedi.
Sorun şu:Geçen haftalarda balık yüzeyde askıda kalıyor zarzor dibe iniyordu balon gibi tekrar yüzeye çıkıyordu.Yaklaşık 6 gündür balık dipte oturuyor,yem yemek için yüzeye çıkmıyor (dip yem atıyorum bulunduğu yere yiyor),hızlı hızlı nefes alıyor,bazen aniden fırlayıp yüzeye çıkıyor tekrar dibe çöküyor bu arada azından baloncuk şeklinde hava çıkıyor.Sorun ne olabilir?
Resmen dibe çöküyor kendini bırakınca geçen hafta da tam tersiydi kendini bırakınca yüzeye çıkıyordu.
Birde kuyruğunda kararmalar başlamıştı şimdi üstünde 2 siyah benek çıktı çok küçük.
Lütfen yardımcı olun benim için balıklar çok önemli.2.5 sene oldu ailemizden birey onlar.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 0rnn, 11:53
Yeni Üye Forumu - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
