ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
nasipcevre
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
11
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
31 Ocak 2016 16:18
Son Ziyaret:
22 Şubat 2026 19:44
Toplam Mesaj:
10 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Halil Orhan
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Halil Orhan [email protected]
SON 10 MESAJI
Paludaryum Hakkında Bilgi Almak İstiyorum
Arkadaşlar merhaba, evimde yaklaşık 1 tonluk bir tuzlu su tankım var, fakat son günlerde aklıma bir paludaryum kurulumu düştü, biraz araştırdım fakat net bilgilere ulaşamadım o yüzden bir kaç sorum olacak başlamadan evvel, cevaplarsanız sevinirim.
1. Öncelikle paludaryumu tamamen kapalı olacak şekilde kurmak istiyorum, bu şekilde olur mu ?
2. Kurmak istediğim sistem de yaklaşık 200-300 litre su olacak gibi, Gerekli malzemeler nelerdir genel manada ?
3. Paludaryum sistemde sump olur mu ?
4. Ankara'da olup görüşebileceğim fikir malzeme alabileceğim bir arkadaş var mıdır ?
5. Bu sistem kurulum ve bakım olarak zor mudur ? Tavsiye eder misiniz ? [:)]
Arkadaşlar merhaba, evimde yaklaşık 1 tonluk bir tuzlu su tankım var, fakat son günlerde aklıma bir paludaryum kurulumu düştü, biraz araştırdım fakat net bilgilere ulaşamadım o yüzden bir kaç sorum olacak başlamadan evvel, cevaplarsanız sevinirim.
1. Öncelikle paludaryumu tamamen kapalı olacak şekilde kurmak istiyorum, bu şekilde olur mu ?
2. Kurmak istediğim sistem de yaklaşık 200-300 litre su olacak gibi, Gerekli malzemeler nelerdir genel manada ?
3. Paludaryum sistemde sump olur mu ?
4. Ankara'da olup görüşebileceğim fikir malzeme alabileceğim bir arkadaş var mıdır ?
5. Bu sistem kurulum ve bakım olarak zor mudur ? Tavsiye eder misiniz ? [:)]
Aynı Tank İçin 2 Adet Ps Olur Mu
Arkadaşlar merhaba
Tankımı büyüttüm 180 x 60 x 60 ölçülerinde yaklaşık 750 LT bir tank yaptım.
Sanırım PS yetmiyor. Bu sistemde 1 Adet NAC 7 var. Şu anda daha büyüğünü alma şansım yok fakat elimde 1 tane daha NAC 7 var ikisini yan yana çalıştırsam olur mu ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/031220161728571.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba
Tankımı büyüttüm 180 x 60 x 60 ölçülerinde yaklaşık 750 LT bir tank yaptım.
Sanırım PS yetmiyor. Bu sistemde 1 Adet NAC 7 var. Şu anda daha büyüğünü alma şansım yok fakat elimde 1 tane daha NAC 7 var ikisini yan yana çalıştırsam olur mu ?[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/031220161728571.jpg[/IMG]
Hobiye yeni başladım, yeni akvaryumum
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33461_140520161848144.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33461_140520161848143.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33461_140520161848142.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33461_140520161848141.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, hobiye yeni başladım, kendi imkanlarımla bi akvaryum yaptım ölçüleri 150 x 80 x 45 yaklaşık 600 lt, 200 lt sump sistemi var, ve birmiktar ciklet koydum, yalnız uyumlulukları hakkında bir bilgim yok, şu anda bir sorun da yok, onların arasına farklı ilginç renkli balıklar da koymak istiyorum, akvaryumum balıklar ve dekor hakkında yorumlarınızı ve ilginç balık tavsiyelerinizi bekliyorum, saygılar
[IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33461_140520161848144.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33461_140520161848143.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33461_140520161848142.jpg[/IMG][IMG]https://www.akvaryum.com/akvaryumum/fotolar/33461_140520161848141.jpg[/IMG]
Arkadaşlar merhaba, hobiye yeni başladım, kendi imkanlarımla bi akvaryum yaptım ölçüleri 150 x 80 x 45 yaklaşık 600 lt, 200 lt sump sistemi var, ve birmiktar ciklet koydum, yalnız uyumlulukları hakkında bir bilgim yok, şu anda bir sorun da yok, onların arasına farklı ilginç renkli balıklar da koymak istiyorum, akvaryumum balıklar ve dekor hakkında yorumlarınızı ve ilginç balık tavsiyelerinizi bekliyorum, saygılar
Yeni Yaptığım Akvaryum Su Sızdırıyor
Teşekkür ederim İlyas bey. Cam kalınlığı 10 mm. 600 lt civarında bir hacmi var genişlik 150 cm. Derinlik 45 cm yükseklik en derin yer 110 cm. Altında 40×40 2 mm profil var taşıyıcı ve ahşap bölümler 18 mm mdf. 200 litre sump hazırlıyorum şu anda. Umarım bir sıkıntı olmadan faaliyete sokarım.
Teşekkür ederim İlyas bey. Cam kalınlığı 10 mm. 600 lt civarında bir hacmi var genişlik 150 cm. Derinlik 45 cm yükseklik en derin yer 110 cm. Altında 40×40 2 mm profil var taşıyıcı ve ahşap bölümler 18 mm mdf. 200 litre sump hazırlıyorum şu anda. Umarım bir sıkıntı olmadan faaliyete sokarım.
Yeni Yaptığım Akvaryum Su Sızdırıyor
[QUOTE=Praton]Halil bey keske sizintinin oldugu yerin silikonunu sokup,sonra silikonlasaydiniz.Silikon ustunden silikon o kadar da iyi tutmuyor.[/QUOTE]
Sana katılıyorum kardeşim. Fakat sızıntının olduğu yer kazınacak gibi değil. Hem kuşak var hem de ulaşmak çok zordu. Mecbur üstten bolca bastık slikonu. Eğer olmazsa son çare alt tabana bir cam kesip altı komple silikon doldurup üstüne camı oturtacağım. Eğer o da olmazsa yanak camını söküp senin dediğin gibi temizleyip tekrar yapıştıracağım.
[QUOTE=Praton]Halil bey keske sizintinin oldugu yerin silikonunu sokup,sonra silikonlasaydiniz.Silikon ustunden silikon o kadar da iyi tutmuyor.[/QUOTE]
Sana katılıyorum kardeşim. Fakat sızıntının olduğu yer kazınacak gibi değil. Hem kuşak var hem de ulaşmak çok zordu. Mecbur üstten bolca bastık slikonu. Eğer olmazsa son çare alt tabana bir cam kesip altı komple silikon doldurup üstüne camı oturtacağım. Eğer o da olmazsa yanak camını söküp senin dediğin gibi temizleyip tekrar yapıştıracağım.
Yeni Yaptığım Akvaryum Su Sızdırıyor
[QUOTE=Gokhann68]Bence gerekeni yapmışınız zaten artık denediğinizde eksik gedik varmı görülecek
Alttan kuşak sıkıntı zaten ama üstten kuşak attinizmi acaba?
Bu arada akvaryum çok güzel olmuş elinize sağlık uzun yıllar kullanmak nasip olur umarım [/QUOTE]
Camları hazır kuşağın ama koymayı düşünmüyorum abim. Üste koyduğum kapak 6cm cama oturuyor ve mm boşluk yok esnemeyi alır diye düşünüyorum. Eğer buhar kapağını üst kapak içine koyabilirsem kuşak atmayacağım.
[QUOTE=Gokhann68]Bence gerekeni yapmışınız zaten artık denediğinizde eksik gedik varmı görülecek
Alttan kuşak sıkıntı zaten ama üstten kuşak attinizmi acaba?
Bu arada akvaryum çok güzel olmuş elinize sağlık uzun yıllar kullanmak nasip olur umarım [/QUOTE]
Camları hazır kuşağın ama koymayı düşünmüyorum abim. Üste koyduğum kapak 6cm cama oturuyor ve mm boşluk yok esnemeyi alır diye düşünüyorum. Eğer buhar kapağını üst kapak içine koyabilirsem kuşak atmayacağım.
Yeni Yaptığım Akvaryum Su Sızdırıyor
Herkese merhabalar.
Yeni bir akvaryum yaptım. Çokta şık oldu fakat en dipten küçük bir sızıntı var. Akvaryumum bu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/14553106914481340683037.jpg[/IMG]
Su sızıntısının olduğu kısım burası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/1455310774204-858020942.jpg[/IMG]
Sızıntıdan sonra içine girip bolca slikon çektik tekrar sista akvaryum siyah. 2 gün oldu yarın bir miktar su koyup deneyeceğim. Eğer yinede sızıntı olursa ne tavsiye edersiniz.
Herkese merhabalar.
Yeni bir akvaryum yaptım. Çokta şık oldu fakat en dipten küçük bir sızıntı var. Akvaryumum bu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/14553106914481340683037.jpg[/IMG]
Su sızıntısının olduğu kısım burası
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/1455310774204-858020942.jpg[/IMG]
Sızıntıdan sonra içine girip bolca slikon çektik tekrar sista akvaryum siyah. 2 gün oldu yarın bir miktar su koyup deneyeceğim. Eğer yinede sızıntı olursa ne tavsiye edersiniz.
Yeni Bir Akvaryum
[QUOTE=metush26]Yani görsel olarak güzel gözüküyor, fakat önce dezavantajlarını sıralayalım isterseniz..
1. Bakım ve temizlik... dış motorların hortumları max uzunluğu yaklaşık 50 cm.. siz en sağ taraftakini 110 cm demişsiniz.. ayrıca sumplu sistem kurmayı düşünmüşsünüz onuda ayarlaması zor gibi görünüyor. temizlik yaparken bir insanın kol mesafesi yaklaşık 60-70 cm desek camları silmek içine dekor yerleştirmek, dip çekimi yapmak, ayrıca balık yakalamak vb işler için daha zorlanacağınız kanısındayım.
2. Akvaryumun tabanına kum koyma olayı ayrı bir dert,, en mantıklı yöntem ise her üç bölmenin tabanından bittiği yerden küçük cam parçalarıyla yukarı çıkıntı yapıştırmak olabilir. bu şekilde kumu tutabilirsiniz
3. Ayrıca bana göre ne önemli husus akvaryumun dayanıklığı olacaktır. Diğer sabit bilinen standart akvaryumların aksine patlama çatlama kırılma olaylarının daha kolay olacağı kanısındayım. taşıyacak olan platform masa sehpa vs ürünün tam akvaryumun kalıbına göre yapılması onu iyi dengelemesi gerekir bunu özellikle işten iyi anlayan ustaya yaptırmanızı tavsiye ederim. Yine tabanına desteklemesi için ek cam parçaları yapıştırmanız gerekir.
Yinede siz bilirsiniz, keyif para zevk size ait.. başarılar..[/QUOTE]
Söylediğiniz bütün dezavantajlara katılıyorum
Ama bu riski alacağım, almaya değer diye düşünüyorum. Çünkü 1 haftadır bunu tasarlamaya çalışıyorum :)
kurduktan sonra kullanım kurulum sıkıntılarını kolaylıklarını burdan paylaşacağım.
[QUOTE=metush26]Yani görsel olarak güzel gözüküyor, fakat önce dezavantajlarını sıralayalım isterseniz..
1. Bakım ve temizlik... dış motorların hortumları max uzunluğu yaklaşık 50 cm.. siz en sağ taraftakini 110 cm demişsiniz.. ayrıca sumplu sistem kurmayı düşünmüşsünüz onuda ayarlaması zor gibi görünüyor. temizlik yaparken bir insanın kol mesafesi yaklaşık 60-70 cm desek camları silmek içine dekor yerleştirmek, dip çekimi yapmak, ayrıca balık yakalamak vb işler için daha zorlanacağınız kanısındayım.
2. Akvaryumun tabanına kum koyma olayı ayrı bir dert,, en mantıklı yöntem ise her üç bölmenin tabanından bittiği yerden küçük cam parçalarıyla yukarı çıkıntı yapıştırmak olabilir. bu şekilde kumu tutabilirsiniz
3. Ayrıca bana göre ne önemli husus akvaryumun dayanıklığı olacaktır. Diğer sabit bilinen standart akvaryumların aksine patlama çatlama kırılma olaylarının daha kolay olacağı kanısındayım. taşıyacak olan platform masa sehpa vs ürünün tam akvaryumun kalıbına göre yapılması onu iyi dengelemesi gerekir bunu özellikle işten iyi anlayan ustaya yaptırmanızı tavsiye ederim. Yine tabanına desteklemesi için ek cam parçaları yapıştırmanız gerekir.
Yinede siz bilirsiniz, keyif para zevk size ait.. başarılar..[/QUOTE]
Söylediğiniz bütün dezavantajlara katılıyorum
Ama bu riski alacağım, almaya değer diye düşünüyorum. Çünkü 1 haftadır bunu tasarlamaya çalışıyorum :)
kurduktan sonra kullanım kurulum sıkıntılarını kolaylıklarını burdan paylaşacağım.
Yeni sump kulesi KAMUFLAJI ve KAYALAR
Merhaba
Çok güzel görünüyor, ama aklıma birşey takıldı, acaba bu şekilde bir kamuflaj alttan su alan kule için bir sorun oluşturur mu gidiş bölümünün kirden tıkanması gibi filan
şurda benim yapmayı planladığım kuleye ulaşabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/yeni_bir_akvaryum_k862089.asp?PID=5045106#scrl5045106
Merhaba
Çok güzel görünüyor, ama aklıma birşey takıldı, acaba bu şekilde bir kamuflaj alttan su alan kule için bir sorun oluşturur mu gidiş bölümünün kirden tıkanması gibi filan
şurda benim yapmayı planladığım kuleye ulaşabilirsiniz.
http://www.akvaryum.com/Forum/yeni_bir_akvaryum_k862089.asp?PID=5045106#scrl5045106
Yeni Bir Akvaryum
Merhaba, forumda yeniyim
Yeni bir akvaryum yapmayı planlıyorum. Yaklışık 600 LT ve üç katlı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/Akvaryum2.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/akvaryum_render.jpg[/IMG]
çizimler bana ait bu akvaryum için 12 mm cam kullanacağım ve sump sistem kurmayı düşünüyorum yaklaşık 200 LT. Benim korkum acaba en sağdaki bölümün yüksekliği sorun çıkartırmı yaklaşık 110 cm. Boydan boya eni 150 cm, derinlik ise 45 cm.
Akvaryum bilgim sıfır seviyesine yakın. ciklet türü balıklar beslemek istiyorum yani ilginç olan türlerden. (Ankara da hesaplı bulabileceğim adres telefon bilgisi olan yazarsa sevinirim )
Sizlerden ricam bu akvaryumda sump sistem için kullanacağım motor gücü ne olmalı, hava motoru, kullanılacak malzeme listesi, bitkilendirme, ışık, aksesuar, konusunda yardıma ihtiyacım var. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Fikir ve yorumlarınızı bekliyorum
Saygılar
Sonunda tankı slikonladım [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/1455057244186-1952640915.jpg[/IMG]
2 gün bekletip kademe kademe su dolacak deneme için. Eğer sızdırma olursa ne tavsiye edersiniz ?
11.2.2016
Denemek için 5er santim su koydum en derin yerde küçük bir sızıntı var sızıntı olan bölümü içerden dışardan slikonladım. 2 3 saat bekleyip tekrar su koyacağım inşallah sızdırmaz.[:(] [EDIT]nasipcevre,2016-02-11 13:28:01[/EDIT]
Merhaba, forumda yeniyim
Yeni bir akvaryum yapmayı planlıyorum. Yaklışık 600 LT ve üç katlı
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/Akvaryum2.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/akvaryum_render.jpg[/IMG]
çizimler bana ait bu akvaryum için 12 mm cam kullanacağım ve sump sistem kurmayı düşünüyorum yaklaşık 200 LT. Benim korkum acaba en sağdaki bölümün yüksekliği sorun çıkartırmı yaklaşık 110 cm. Boydan boya eni 150 cm, derinlik ise 45 cm.
Akvaryum bilgim sıfır seviyesine yakın. ciklet türü balıklar beslemek istiyorum yani ilginç olan türlerden. (Ankara da hesaplı bulabileceğim adres telefon bilgisi olan yazarsa sevinirim )
Sizlerden ricam bu akvaryumda sump sistem için kullanacağım motor gücü ne olmalı, hava motoru, kullanılacak malzeme listesi, bitkilendirme, ışık, aksesuar, konusunda yardıma ihtiyacım var. Tavsiyelerinizi bekliyorum.
Fikir ve yorumlarınızı bekliyorum
Saygılar
Sonunda tankı slikonladım [:)]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/182489/1455057244186-1952640915.jpg[/IMG]
2 gün bekletip kademe kademe su dolacak deneme için. Eğer sızdırma olursa ne tavsiye edersiniz ?
11.2.2016
Denemek için 5er santim su koydum en derin yerde küçük bir sızıntı var sızıntı olan bölümü içerden dışardan slikonladım. 2 3 saat bekleyip tekrar su koyacağım inşallah sızdırmaz.[:(] [EDIT]nasipcevre,2016-02-11 13:28:01[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı - Yeni Kurulum İçin Tavsiyelerinizi Bekliyorum √olkaπ, 23:49
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
KULLANICILAR
- 113 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
mutlubaba,
ternapi,
Hidro Dinamik,
ootkn,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
Tatar10,
arwenist,
Ozzgur,
mrah,
yeekim,
ahmetfiratozkaya,
ogurcay,
hanlarinhani,
Formicasmind,
ALTEMUR,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
harun reşit,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
balta11,
TurX,
bysmokin,
fetocan,
Kınayu,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
BilalM.,
Ylmzuslu,
Emirrw21,
NightWist,
osmandbnl,
BASARSURMEGOZ,
SoniG,
riderfish,
kocoglu,
Huseyinkprl,
fatihgurhan,
akvarist10UR,
Can78,
ali özer,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
Bora Bey,
reprise,
sulox,
Hkncan,
egedin,
Wolkan,
Kaangzkr,
aranjman,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
