ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
NüfusluLLepistes
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
27
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
17 Eylül 2015 02:54
Son Ziyaret:
19 Kasım 2015 21:15
Toplam Mesaj:
215 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Mehmet akın
Doğum Tarihi:
15 Temmuz 1993
Yaş:
32
İl:
Adana
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Mehmet Akın
SON 10 MESAJI
Bu Yavruların Sorunu Ne ?
[QUOTE=lim10ata7]Akvaryumunuz neyin yanında? Yani mikrodalga televizyon bilgisayar hatta telefondaki radyasyon balıkların hamilelik süresince fazla etki etmişlerse böyle durumlar görülebilir.[/QUOTE] akvaryumum mobıl harıcın de hıcbırının yanın da degıl mobıllerı yanın da kullanıyoruz. Sarja takıp akvaryumun ustune bırakıyoruz.
Hala yenı gordugum 1 gun boyunca saklanabılmıs yavrular cıkıyor. Aslın da rafyayla cok ıyı kurtarma yaparım yavruları bulamıyorum
[QUOTE=BabySoul]Sakat olan yaşar, ikiz yani yapışık olanların yaşama şansı zor, şimdiye kadar ben 1 tane yaşatabildim bunca senedir. O da altta olan gelişmedi ve üstte olan yaşamaya devam etti. Bu tabi dıştan görülen fiziksel sakatlıklar, bunun haricinde iç organlarda olan doğumdan kaynaklanan sakatlıklarda yaşama şansı hiç olmuyor. Yani biz sadece dıştan sakatolanları ayırt edebiliyoruz.[/QUOTE] boyle olsun ıstemezdım. Ancak kalan kalır. [:)] [:(]
[QUOTE=lim10ata7]Akvaryumunuz neyin yanında? Yani mikrodalga televizyon bilgisayar hatta telefondaki radyasyon balıkların hamilelik süresince fazla etki etmişlerse böyle durumlar görülebilir.[/QUOTE] akvaryumum mobıl harıcın de hıcbırının yanın da degıl mobıllerı yanın da kullanıyoruz. Sarja takıp akvaryumun ustune bırakıyoruz.
Hala yenı gordugum 1 gun boyunca saklanabılmıs yavrular cıkıyor. Aslın da rafyayla cok ıyı kurtarma yaparım yavruları bulamıyorum
[QUOTE=BabySoul]Sakat olan yaşar, ikiz yani yapışık olanların yaşama şansı zor, şimdiye kadar ben 1 tane yaşatabildim bunca senedir. O da altta olan gelişmedi ve üstte olan yaşamaya devam etti. Bu tabi dıştan görülen fiziksel sakatlıklar, bunun haricinde iç organlarda olan doğumdan kaynaklanan sakatlıklarda yaşama şansı hiç olmuyor. Yani biz sadece dıştan sakatolanları ayırt edebiliyoruz.[/QUOTE] boyle olsun ıstemezdım. Ancak kalan kalır. [:)] [:(]
Bu Yavruların Sorunu Ne ?
[QUOTE=BabySoul]Petshoplara gelen balıklar genellikle aynı üretimhaneden geldiği için, kardeş ve ondan sonrakilerin kardeşleri olma ihtimallidir. Ben Full red alırken trio olarak almayıp, erkeği farklı yerden dişiler farklı yerden almıştım. Dna testi yapılamayacağından ve yavruların çoğu yamuk, yapışık veya sakat olduklarına göre kardeş kardeşe çiftleşmiş olmaları yüksek ihtimaldir.[/QUOTE] ancak toplam da 4 sorunlu var. Bahsettıgım bozukluklardan her bır tanesıne sahıp 1 balık var yanı sayı cok dusuk. Gerısı saglam MasAllah...[EDIT]NüfusluLLepistes,2015-10-30 15:07:30[/EDIT]
[QUOTE=BabySoul]Petshoplara gelen balıklar genellikle aynı üretimhaneden geldiği için, kardeş ve ondan sonrakilerin kardeşleri olma ihtimallidir. Ben Full red alırken trio olarak almayıp, erkeği farklı yerden dişiler farklı yerden almıştım. Dna testi yapılamayacağından ve yavruların çoğu yamuk, yapışık veya sakat olduklarına göre kardeş kardeşe çiftleşmiş olmaları yüksek ihtimaldir.[/QUOTE] ancak toplam da 4 sorunlu var. Bahsettıgım bozukluklardan her bır tanesıne sahıp 1 balık var yanı sayı cok dusuk. Gerısı saglam MasAllah...[EDIT]NüfusluLLepistes,2015-10-30 15:07:30[/EDIT]
Bu Yavruların Sorunu Ne ?
Lepısteslerım dogurmaktan zevk alıyor herhalde 1 ı daha dogurdu 20 - 25 yavru 15 kurtardım neyse soruna gecelım bu dogururken tul yavruluga aldım. Yapısık yavru, kuyrugunda hafıf yamukluk olan yavru, yuzunun yarısı hafıf sıyah olan yavru, ve gozlerı olusmus ama tam gelısmedıgınden yumurta sekılde dogmus yavrum var. Kuyrugun da sorun olan dogdugun da sıyahtı ve zayıfımsılık vardı dokundugum da hareketlenıyordu ama sabaha bembeyaz olmus ve oluydu, yapısıklar yasıyor mu bılmıyorum. Yumurta olan yasamıyor bence, yuzu sıyah olan saglam. Sımdı kardes kardese dıyeceksınız. Ama ıhtımallerı dusunelım 1. Bunun petshopa gelmesı var. Kardes kardese gelme ıhtımalı dusuk degıl mı ? 2. 2 ay cıvarı petshopta durdular. 3. Balık sayısı cok fazlaydı kardes kardesı mı buldu ? 4. Bunlar jumbo medıum. Normal lepısteslerı de aralarına attılar. Sımdı sız dusunun ıhtımalı ne kadar dusuk ? Bu yavrular neden boyle ?
Lepısteslerım dogurmaktan zevk alıyor herhalde 1 ı daha dogurdu 20 - 25 yavru 15 kurtardım neyse soruna gecelım bu dogururken tul yavruluga aldım. Yapısık yavru, kuyrugunda hafıf yamukluk olan yavru, yuzunun yarısı hafıf sıyah olan yavru, ve gozlerı olusmus ama tam gelısmedıgınden yumurta sekılde dogmus yavrum var. Kuyrugun da sorun olan dogdugun da sıyahtı ve zayıfımsılık vardı dokundugum da hareketlenıyordu ama sabaha bembeyaz olmus ve oluydu, yapısıklar yasıyor mu bılmıyorum. Yumurta olan yasamıyor bence, yuzu sıyah olan saglam. Sımdı kardes kardese dıyeceksınız. Ama ıhtımallerı dusunelım 1. Bunun petshopa gelmesı var. Kardes kardese gelme ıhtımalı dusuk degıl mı ? 2. 2 ay cıvarı petshopta durdular. 3. Balık sayısı cok fazlaydı kardes kardesı mı buldu ? 4. Bunlar jumbo medıum. Normal lepısteslerı de aralarına attılar. Sımdı sız dusunun ıhtımalı ne kadar dusuk ? Bu yavrular neden boyle ?
Lepistes Doguruyor. Nasil Engelliyecegim ?
Neden ozur dılıyorsunuz ? Estafurullah sız yardımcı olmaya calıstınız , oldunuz bır problem yok. Tesekkur ederım...
Neden ozur dılıyorsunuz ? Estafurullah sız yardımcı olmaya calıstınız , oldunuz bır problem yok. Tesekkur ederım...
Piranalar Hiç Birşey Yemiyor.
[QUOTE=Panter71]Merhaba; Forumunuzda Yeniyim ve yeni bir akvaryum meraklısı olarak aranızda bulunmaktayım 8 Adet Piranam mevcut 1 hafta olucak neredeyse huzurlu ve mutlu balıklarım ama hiç birşey yemiyorlar ısıtıcı 27 derece ayarlı , dış filtre , iç filtre , iç dalga ve hava motorumda sürekli devrede suda oturmuş durumda ama hiç birşey yemiyorlar birde balıklarımın tam türü nedir piranamı pacumu yardımcı olabilirmisiniz rica etsem resim ekliyorum.
[IMG]http://i.hizliresim.com/ZJ95PG.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/n2ObqV.jpg[/IMG]
[/QUOTE] Balıgınız natterı alt cene onde, cok buyuk tank alamıyacagınıza gore baska balıklara yonelın. Alt cene onde degıl mı ? Supheye dustum ama natterıye oynuyorum. Natterı, pacu farketmez akvaryum hacmı her sekıl de kucuk elden cıkarınız. Uygun balıklara yonelın.[EDIT]MaviYesil,2015-10-27 23:32:07[/EDIT]
[QUOTE=Panter71]Merhaba; Forumunuzda Yeniyim ve yeni bir akvaryum meraklısı olarak aranızda bulunmaktayım 8 Adet Piranam mevcut 1 hafta olucak neredeyse huzurlu ve mutlu balıklarım ama hiç birşey yemiyorlar ısıtıcı 27 derece ayarlı , dış filtre , iç filtre , iç dalga ve hava motorumda sürekli devrede suda oturmuş durumda ama hiç birşey yemiyorlar birde balıklarımın tam türü nedir piranamı pacumu yardımcı olabilirmisiniz rica etsem resim ekliyorum.
[IMG]http://i.hizliresim.com/ZJ95PG.jpg[/IMG]
[IMG]http://i.hizliresim.com/n2ObqV.jpg[/IMG]
[/QUOTE] Balıgınız natterı alt cene onde, cok buyuk tank alamıyacagınıza gore baska balıklara yonelın. Alt cene onde degıl mı ? Supheye dustum ama natterıye oynuyorum. Natterı, pacu farketmez akvaryum hacmı her sekıl de kucuk elden cıkarınız. Uygun balıklara yonelın.[EDIT]MaviYesil,2015-10-27 23:32:07[/EDIT]
İkinci Doğum Heyecanı
[QUOTE=Melihbzc]Arkadaşlar dün gece yatmadan önce akvaryuma bakayım dedim ve mavi kuyruklu lepistesimin karnının açılmış olduğunu gördüm.Hemen akvaryuma baktım ve filtrenin yanında yavru gördüm.Hemen yakalayıp 3-4 haftalık yavrularımın yanına attım.1-2 dk sonra rafyanın içinden birtane daha çıktı fakat bir sorun vardı.Yavruluğa attığım ilk yavruyu göremedim.Öbür yavrular ya yedi yada saklanıyor.Hemen başka bir yere koydum fakat 2 tane yavrudan başta yavru yok ve balığımın karnı gittikçe açılıyor.İlk attığım yavruyu yavrulukta bulamadım ki kesin yediler onu.Şimdi sadece 1 tane alabildim.Birde öbür yavrularımın yan yüzgeçleri büyümüş yani belli gözüküyor ve yavrularımın üst kısmı bayağı büyüdü.Ayrıca vatozlarımda bulunan beyaz benek 3 gün önce döktüğüm metilenden sonra gözle görülür bir şekilde yok olmuş.Beyaz benek varken vatozlarım hep saklanıyordu hiç hareket etmiyordu.Şimdi eskisi gibi yüzmeye başladılar.Onların yokluğunda 1 tane olan salyangozum camı temizlemeye yetmedi ve camda şuan bayağı yosun var.Antremandan sonra onlarıda temizleyeceğim [^_^][/QUOTE] ben dogururken yakaladim tul yavrulukta dogurttum 3-4 gun once 30 yavru aldim. 1 ay 11 gunluk lepisteslerin yanina attim yumurta keseliler yani 20 civari yavru yerde yatiyordu keseden dolayi tabi ki ve yuzenler de var idi dokundugum zaman yuzuyorlardi obur gun kontrol ettim olulerdi ve gozumun onun de yerde ki oluyu didikliyorlardi yuzenler kurtulmus 10 tane yavrulukta tutuyorum yarin birakicam. Bu da benim huzunlu hikayem :D saglikli hobiler. Yavrulariniz hayirli olsun.
[QUOTE=Melihbzc]Arkadaşlar dün gece yatmadan önce akvaryuma bakayım dedim ve mavi kuyruklu lepistesimin karnının açılmış olduğunu gördüm.Hemen akvaryuma baktım ve filtrenin yanında yavru gördüm.Hemen yakalayıp 3-4 haftalık yavrularımın yanına attım.1-2 dk sonra rafyanın içinden birtane daha çıktı fakat bir sorun vardı.Yavruluğa attığım ilk yavruyu göremedim.Öbür yavrular ya yedi yada saklanıyor.Hemen başka bir yere koydum fakat 2 tane yavrudan başta yavru yok ve balığımın karnı gittikçe açılıyor.İlk attığım yavruyu yavrulukta bulamadım ki kesin yediler onu.Şimdi sadece 1 tane alabildim.Birde öbür yavrularımın yan yüzgeçleri büyümüş yani belli gözüküyor ve yavrularımın üst kısmı bayağı büyüdü.Ayrıca vatozlarımda bulunan beyaz benek 3 gün önce döktüğüm metilenden sonra gözle görülür bir şekilde yok olmuş.Beyaz benek varken vatozlarım hep saklanıyordu hiç hareket etmiyordu.Şimdi eskisi gibi yüzmeye başladılar.Onların yokluğunda 1 tane olan salyangozum camı temizlemeye yetmedi ve camda şuan bayağı yosun var.Antremandan sonra onlarıda temizleyeceğim [^_^][/QUOTE] ben dogururken yakaladim tul yavrulukta dogurttum 3-4 gun once 30 yavru aldim. 1 ay 11 gunluk lepisteslerin yanina attim yumurta keseliler yani 20 civari yavru yerde yatiyordu keseden dolayi tabi ki ve yuzenler de var idi dokundugum zaman yuzuyorlardi obur gun kontrol ettim olulerdi ve gozumun onun de yerde ki oluyu didikliyorlardi yuzenler kurtulmus 10 tane yavrulukta tutuyorum yarin birakicam. Bu da benim huzunlu hikayem :D saglikli hobiler. Yavrulariniz hayirli olsun.
Yeni Dogmuslar Öldü?!
[QUOTE=mesutok]Yeni doğan yavrular yumurta keselerinden beslenip bitirene kadar dipte harekesiz oturabilirler, sonra yumurta kesesi bitince yüzmeye başlayabiliyorlar yavrularda yani dokunduğunda hareketleniyorlarsa yaşıyordurlar yumurta kesesi olan balıklar, önce doğan yavrular sonra doğan yavruları yiyebiliyor. Hatta büyük balıklar tül yavruluklardan emerek yavru balıkları bile yiyebiliyor. [/QUOTE] Evet agabey tahmin etmistim. ama yavrulugu kalabalik yapan yavrulardan 10 tane kaldi ve yanlis sayi 16 degil 18 mis 8 olu cikardim. Yavruluga aldim kalanlari hala yumurtalilar var.[EDIT]NüfusluLLepistes,2015-10-22 12:35:06[/EDIT]
[QUOTE=mesutok]Yeni doğan yavrular yumurta keselerinden beslenip bitirene kadar dipte harekesiz oturabilirler, sonra yumurta kesesi bitince yüzmeye başlayabiliyorlar yavrularda yani dokunduğunda hareketleniyorlarsa yaşıyordurlar yumurta kesesi olan balıklar, önce doğan yavrular sonra doğan yavruları yiyebiliyor. Hatta büyük balıklar tül yavruluklardan emerek yavru balıkları bile yiyebiliyor. [/QUOTE] Evet agabey tahmin etmistim. ama yavrulugu kalabalik yapan yavrulardan 10 tane kaldi ve yanlis sayi 16 degil 18 mis 8 olu cikardim. Yavruluga aldim kalanlari hala yumurtalilar var.[EDIT]NüfusluLLepistes,2015-10-22 12:35:06[/EDIT]
Yeni Dogmuslar Öldü?!
Dun lepistesimi dogururken yakaladim tul yavrulukta dogurttum 21 yavru elde ettim. 15 litrelik yavru akvaryumum var icin de 1 ay 1.5 haftalik 7 yavrum daha var. Yeni doganlarin karnin da yumurta vardi ben de yarar saglar diye isitici koydum 26 dereceye sabitledim. Yumurtali olanlar vardi yumurtasi kucuk ve olmayanlar da vardi. (Yumurtadan dolayi bence) olmayanlar kucuk olanlar yukarda yuzuyordu hala yuzuyorlar ama oburleri olu gibi ters duz duruyorlardi olu mu diye suzgec ile hepsine dokundum hareketlendiler yukari yuzup sabit duru asagi dusenler vardi. Dipte duranlari aylik olanlar didikliyorlardi hareket ettiklerin de ayliklar kaciyordu. Bu sabah kalktim geldim bir cogu yasamiyor. Yasayanlar birkactane usttekilerle 7-8 civari ne oldu boyle [:?][:?] Simdi durust oliyim 5 tanesini tul yavrulukta unuttum olduler. 16 kaldi. 8 veya 10 tane oldu... 6 - 8 yavru kaldi neden olmus olabilirler ? Yeni dogmuslari tul yavruluga atiyorum. 1 foto da yavrunun gozu ve goz tarafi siyahlasmis bu da ayliklari isaret ediyor. ama ya diger yavru ? Hicbir sorunu yok ama olmus [IMG]http://i.hizliresim.com/vRZLov.jpg[/IMG] [IMG]http://i.hizliresim.com/ZJYVQ3.jpg[/IMG] [IMG]http://i.hizliresim.com/NWk4EQ.jpg[/IMG] [IMG]http://i.hizliresim.com/D93Rdl.jpg[/IMG][EDIT]NüfusluLLepistes,2015-10-22 11:55:34[/EDIT]
Ayliklarin diskisi kapkaraydi yemisler. Ah be lanet olsun yavru rengi bu muhtemelen. Yavrulukta biraksaydim keske kalanlari koyacagim.
Dun lepistesimi dogururken yakaladim tul yavrulukta dogurttum 21 yavru elde ettim. 15 litrelik yavru akvaryumum var icin de 1 ay 1.5 haftalik 7 yavrum daha var. Yeni doganlarin karnin da yumurta vardi ben de yarar saglar diye isitici koydum 26 dereceye sabitledim. Yumurtali olanlar vardi yumurtasi kucuk ve olmayanlar da vardi. (Yumurtadan dolayi bence) olmayanlar kucuk olanlar yukarda yuzuyordu hala yuzuyorlar ama oburleri olu gibi ters duz duruyorlardi olu mu diye suzgec ile hepsine dokundum hareketlendiler yukari yuzup sabit duru asagi dusenler vardi. Dipte duranlari aylik olanlar didikliyorlardi hareket ettiklerin de ayliklar kaciyordu. Bu sabah kalktim geldim bir cogu yasamiyor. Yasayanlar birkactane usttekilerle 7-8 civari ne oldu boyle [:?][:?] Simdi durust oliyim 5 tanesini tul yavrulukta unuttum olduler. 16 kaldi. 8 veya 10 tane oldu... 6 - 8 yavru kaldi neden olmus olabilirler ? Yeni dogmuslari tul yavruluga atiyorum. 1 foto da yavrunun gozu ve goz tarafi siyahlasmis bu da ayliklari isaret ediyor. ama ya diger yavru ? Hicbir sorunu yok ama olmus [IMG]http://i.hizliresim.com/vRZLov.jpg[/IMG] [IMG]http://i.hizliresim.com/ZJYVQ3.jpg[/IMG] [IMG]http://i.hizliresim.com/NWk4EQ.jpg[/IMG] [IMG]http://i.hizliresim.com/D93Rdl.jpg[/IMG][EDIT]NüfusluLLepistes,2015-10-22 11:55:34[/EDIT]
Ayliklarin diskisi kapkaraydi yemisler. Ah be lanet olsun yavru rengi bu muhtemelen. Yavrulukta biraksaydim keske kalanlari koyacagim.
Yavru İçin Sineklik
[QUOTE=Breakboy006]1mt uzunluğundaki tankimi 40cm kadar kalacak şekilde boldum araya sineklik çektim vantuz vasıtası ile hamile baliklarimi o kısma aldim ancak surekli olarak karşıya geçmek istiyorlar 1. Si sinekligin bi zararı olur mu ( kaynar su ve tuz ile yikadim) 2. Si balıklar strese girip dogurmama ihtimali olur mu bu arada tankta lepistes moli ay kuyruk teleskop tetrazon japon melek birde cinsini bilmedig m bi canlı doğuran var gayet huzur içinde yaşıyorlar
[:cool:][/QUOTE] japon melek tetrazon teleskop en olmayacak turleri koymussunuz kesinlikle elden cikariniz. Kavga sıkınti kacinilmaz.
[QUOTE=Breakboy006]1mt uzunluğundaki tankimi 40cm kadar kalacak şekilde boldum araya sineklik çektim vantuz vasıtası ile hamile baliklarimi o kısma aldim ancak surekli olarak karşıya geçmek istiyorlar 1. Si sinekligin bi zararı olur mu ( kaynar su ve tuz ile yikadim) 2. Si balıklar strese girip dogurmama ihtimali olur mu bu arada tankta lepistes moli ay kuyruk teleskop tetrazon japon melek birde cinsini bilmedig m bi canlı doğuran var gayet huzur içinde yaşıyorlar
[:cool:][/QUOTE] japon melek tetrazon teleskop en olmayacak turleri koymussunuz kesinlikle elden cikariniz. Kavga sıkınti kacinilmaz.
Cinsiyetlerini Bilmiyorum
[QUOTE=Atesbey]2 zebramın cinsiyetlerini bilmiyorum [:(][/QUOTE] foto atmalisiniz... ve kesin olarak ayirt edebilmek icin anus-vent kontrolu gerek.[QUOTE=HarunP]Tamam.[/QUOTE] ahahh [:D][EDIT]NüfusluLLepistes,2015-10-22 02:10:29[/EDIT]
[QUOTE=Atesbey]2 zebramın cinsiyetlerini bilmiyorum [:(][/QUOTE] foto atmalisiniz... ve kesin olarak ayirt edebilmek icin anus-vent kontrolu gerek.[QUOTE=HarunP]Tamam.[/QUOTE] ahahh [:D][EDIT]NüfusluLLepistes,2015-10-22 02:10:29[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 15:05
- Flame Moss , Java Moss gyunda 15:05
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
- Fazla Olan Bakamadiginiz Balıklara Talibimucretsiz murat efe 14:00
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 13:56
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:42
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
