ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Manisasporlu45
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Ocak 2015 19:34
Son Ziyaret:
01 Nisan 2015 09:11
Toplam Mesaj:
26 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
Ana Tank : 130x45x60H SARI PRENSES - YUNUS - MPANGA
Ana Tank : 100x40x50H SARI PRENSES - YUNUS
Yavruluk : 65x25x40H
MANİSASPOR - ALİ RIZA DOĞAN
Ana Tank : 100x40x50H SARI PRENSES - YUNUS
Yavruluk : 65x25x40H
MANİSASPOR - ALİ RIZA DOĞAN
SON 10 MESAJI
130x45x60 350 litre tür tavsiyesi
130x45x60 Akvaryumum var bitki istemeyen bi tür tavsiyesi verirmisiniz sarı prenses ve yunus dısında ? suankı 200 litre tankımda sp ve yunus var farklı türler istiyorum tür tavsiyelerinizi bekliyorum, yorumlarınız benım ıcın cok onemlidir
130x45x60 Akvaryumum var bitki istemeyen bi tür tavsiyesi verirmisiniz sarı prenses ve yunus dısında ? suankı 200 litre tankımda sp ve yunus var farklı türler istiyorum tür tavsiyelerinizi bekliyorum, yorumlarınız benım ıcın cok onemlidir
Quik expro 1500 filtre dizilimi !
Quik expro 1500 alicambfiltre dizilimi en iyi nasıl olmalı? yardım edermisiniz
Quik expro 1500 alicambfiltre dizilimi en iyi nasıl olmalı? yardım edermisiniz
Gürültüye Son!
İşime yarar. ben gibi acemiler için zor oluyo denicem bunu :) normalde hep agır sert şeyler kullanıyodum
İşime yarar. ben gibi acemiler için zor oluyo denicem bunu :) normalde hep agır sert şeyler kullanıyodum
Green terör ile sari p
70 litre akvaryumum var ve 1 Green terör'üm var ve 1 e 2 d SP'm var aşırı derece iyi anlaşıyorlar :) GT'nin SP'lere yer kazdığını gördüm hatta erkek SP biraz baskın dişilere göre :) Erkek sürekli kur yapma peşinde ama dişiler kaçıyo bir kaç defa kavga olurken gördüm GT araya girip kavgayı durduruyodu :) GT 13 cm civarı halil05 erkanctn Erolet1
70 litre akvaryumum var ve 1 Green terör'üm var ve 1 e 2 d SP'm var aşırı derece iyi anlaşıyorlar :) GT'nin SP'lere yer kazdığını gördüm hatta erkek SP biraz baskın dişilere göre :) Erkek sürekli kur yapma peşinde ama dişiler kaçıyo bir kaç defa kavga olurken gördüm GT araya girip kavgayı durduruyodu :) GT 13 cm civarı halil05 erkanctn Erolet1
Quik exPro
Arkadaşlar quik expro 1200 yada 1500 almayı düşünüyorum 200 litre tankım var dün kurdum.. 120 lira gibi bi bütcem var daha fazla geçemem o yüzden cok arastırdım quik expro hakkında cok olumlu yazılar okudum ses falan olmuyormuş vs.vs kullananlar veya bilgisi olanlar yorum atarsa sevinirimManisasporlu45 2015-01-25 21:00:39
Arkadaşlar quik expro 1200 yada 1500 almayı düşünüyorum 200 litre tankım var dün kurdum.. 120 lira gibi bi bütcem var daha fazla geçemem o yüzden cok arastırdım quik expro hakkında cok olumlu yazılar okudum ses falan olmuyormuş vs.vs kullananlar veya bilgisi olanlar yorum atarsa sevinirim
Quik ExPro Dış filtre(2.gün tecrübelerim)
[QUOTE=efbl11]Merhabalar,
Ben de yaklaşık 3 yıllık akvaryum maceram sonunda yeni bir tank (100x35x40) ile yola devam etmeye karar verdim. Daha önce hiç dış filtre deneyimim olmadı, ama forumda uzun süredir araştırma yapıyordum. Deneyimlerini paylaşan arkadaşlara bu noktada özellikle teşekkür ederim. Bu yeni markanın 1200 modelini, buradaki yorumlara güvenerek satın almaya karar verdim. Öncelikle belirtmeliyim ki, en sessiz ve sorunsuz dış filtreyi almak amacıyla yola çıktım. Akvaryum uyuduğum odada olduğu için, ses sorunu önemli. Ayrıca, işim gereği su kaçağı gibi beklenmedik sorunlarla da uğraşmak istemiyorum. Benim için bu markayı öncelikli tercih sebebi, fiyat aralığı fark etmeksizin hemen her markada çıkan ses ve kronik sorunların bu filtrede yaşanmamasıydı. İnternet üzerinden ilginç dış filtre ses videoları dinledikten sonra, buradaki arkadaşların yorumlarına daha da fazla önem verdim. İki hafta önce internet üzerinden sipariş verdiğim quik expro 1200 modeli dış filtremi hemen kurdum. İçindeki malzemelerden emin olamadığım için, sepetlere koymak üzere bolca da malzeme sipariş ettim. Filtreyi ilk açtığımda elyaf haricindeki malzemelerin başlangıç için son derece yeterli olduğunu gördüm. Yine de seramik ve karbonu kendi aldığım malzemeyle değiştirip, forumlarda sıkça okuyup doğru olduğuna inandığım bir sıralama yaptım: en alttan başlayarak, seramik, karbon, filtreden çıkan iki sünger (siyah ve mavi) ve en üstte bioball ile elyaf. Filtrenin performansını görmek adına hortumları hiç kısaltmadım. Ayrıca, nette izlediğim bazı videolardan yola çıkarak filtrenin içini dolmaya yakın şekilde su ile doldurup daha sonra akvaryuma bağladım. Bu sayede birkaç kez pompaladıktan sonra filtrenin döngüsü tamamlandı ve çalıştırdım. Bu süreçte yine özellikle altını çizmek istediğim bir nokta var. Birçok farklı marka ve modelde sepet sapı, musluk, kafanın yanındaki klipsler gibi parçaların kullanıcıların elinde kaldığını okumuştum. Dolayısıyla, daha kullanmadan filtreye zarar verme endişesi vardı. Ancak filtre malzemelerini kullanmaya başlayınca kırmak için gerçekten çaba göstermek ve birşeyleri mutlak surette yanlış yapmak gerektiğine inanıyorum. Ya da, bu filtrenin malzemesi gerçekten piyasadakilerden çok daha kalitelidir (başka markaları kullananlar eminim bu konuda yorum yapabilir). Sonuçta hiç kullanmadığım bir cihazı kolayca kurdum ve çalıştırdım. İki haftalık süre içerisinde dış filtreden ses duymadım. Oda içindeki masaüstü bilgisayar fanı ve dikkatli dinlendiğinde duvar saatinin tık-tık sesi net bir şekilde duyulurken dış filtreden hiç ses gelmiyor. İç filtrenin klasik sesine değinmiyorum bile. Birkaç kez fişini çektikten sonra bir süre bekletip sonra tekrar fişi takarak çalıştırdım. Bunu da olası elektrik kesintilerindeki durumu görmek için yaptım. Sonuçta çalışmaya kaldığı yerden devam etti. Musluk vb. bağlantı noktalarından bir damla su kaçtığını görmedim. Filtrenin debisi hiç kısaltılmamış hortumlar ve yaklaşık 1,5 m yükseklik için çok iyi. Rasboralar şelale aparatının önünde oyun oynuyor, ama akvaryum içinde fırtına da yaratmıyor. Başta da belirttiğim gibi, sessizlik ve sorunsuzluk benim için en önemli faktör ve bu filtre de beklentilerimi fazlasıyla karşılamış durumda. Ödediğimden kat kat fazlasını ödeyip forumda onlarca insanın şikayet ettiği kronik sorunlarla uğraşmaktansa, bu ürünü tercih ettiğime memnunum ve herkese de rahatlıkla tavsiye ederim. Son olarak, satın almadan önce yedek parça durumunu nette kontrol ettim ve her parçanın yedeğinin satışta olduğunu gördüm. Yani, sorun çıkarabilecek herhangi bir parçayı ertesi gün yenisiyle değiştirmek mümkün. Ele alındığında böylesine tokluk ve güven hissi veren bir cihazda sorun yaşayacağımı sanmıyorum, ama yine de olası çözümler hazır görünüyor. Sorun olarak yalnızca şelale aparatını belirtebilirim. Kutusundan çıkıyor, ancak bağlantı parçası suyun içine indiği için yukarıdan yağmurlama yapamıyorum. Ben yine de parçayı taktım ve suyun içinde yönünü yukarı doğru çevirdim. Böylece, akıntı da balıkları rahatsız etmiyor.
Forumu uzun süredir takip etmeme rağmen, kendimi paylaşım yapacak kadar tecrübeli görmemiştim. Bu konudaki deneyimim umarım başka kullanıcılara da yararlı olur. Eğer yapabilirsem, filtrenin çalışırkenki videolarını da eklemeye çalışırım.
[/QUOTE]
[QUOTE=efbl11]Merhabalar,
Ben de yaklaşık 3 yıllık akvaryum maceram sonunda yeni bir tank (100x35x40) ile yola devam etmeye karar verdim. Daha önce hiç dış filtre deneyimim olmadı, ama forumda uzun süredir araştırma yapıyordum. Deneyimlerini paylaşan arkadaşlara bu noktada özellikle teşekkür ederim. Bu yeni markanın 1200 modelini, buradaki yorumlara güvenerek satın almaya karar verdim. Öncelikle belirtmeliyim ki, en sessiz ve sorunsuz dış filtreyi almak amacıyla yola çıktım. Akvaryum uyuduğum odada olduğu için, ses sorunu önemli. Ayrıca, işim gereği su kaçağı gibi beklenmedik sorunlarla da uğraşmak istemiyorum. Benim için bu markayı öncelikli tercih sebebi, fiyat aralığı fark etmeksizin hemen her markada çıkan ses ve kronik sorunların bu filtrede yaşanmamasıydı. İnternet üzerinden ilginç dış filtre ses videoları dinledikten sonra, buradaki arkadaşların yorumlarına daha da fazla önem verdim. İki hafta önce internet üzerinden sipariş verdiğim quik expro 1200 modeli dış filtremi hemen kurdum. İçindeki malzemelerden emin olamadığım için, sepetlere koymak üzere bolca da malzeme sipariş ettim. Filtreyi ilk açtığımda elyaf haricindeki malzemelerin başlangıç için son derece yeterli olduğunu gördüm. Yine de seramik ve karbonu kendi aldığım malzemeyle değiştirip, forumlarda sıkça okuyup doğru olduğuna inandığım bir sıralama yaptım: en alttan başlayarak, seramik, karbon, filtreden çıkan iki sünger (siyah ve mavi) ve en üstte bioball ile elyaf. Filtrenin performansını görmek adına hortumları hiç kısaltmadım. Ayrıca, nette izlediğim bazı videolardan yola çıkarak filtrenin içini dolmaya yakın şekilde su ile doldurup daha sonra akvaryuma bağladım. Bu sayede birkaç kez pompaladıktan sonra filtrenin döngüsü tamamlandı ve çalıştırdım. Bu süreçte yine özellikle altını çizmek istediğim bir nokta var. Birçok farklı marka ve modelde sepet sapı, musluk, kafanın yanındaki klipsler gibi parçaların kullanıcıların elinde kaldığını okumuştum. Dolayısıyla, daha kullanmadan filtreye zarar verme endişesi vardı. Ancak filtre malzemelerini kullanmaya başlayınca kırmak için gerçekten çaba göstermek ve birşeyleri mutlak surette yanlış yapmak gerektiğine inanıyorum. Ya da, bu filtrenin malzemesi gerçekten piyasadakilerden çok daha kalitelidir (başka markaları kullananlar eminim bu konuda yorum yapabilir). Sonuçta hiç kullanmadığım bir cihazı kolayca kurdum ve çalıştırdım. İki haftalık süre içerisinde dış filtreden ses duymadım. Oda içindeki masaüstü bilgisayar fanı ve dikkatli dinlendiğinde duvar saatinin tık-tık sesi net bir şekilde duyulurken dış filtreden hiç ses gelmiyor. İç filtrenin klasik sesine değinmiyorum bile. Birkaç kez fişini çektikten sonra bir süre bekletip sonra tekrar fişi takarak çalıştırdım. Bunu da olası elektrik kesintilerindeki durumu görmek için yaptım. Sonuçta çalışmaya kaldığı yerden devam etti. Musluk vb. bağlantı noktalarından bir damla su kaçtığını görmedim. Filtrenin debisi hiç kısaltılmamış hortumlar ve yaklaşık 1,5 m yükseklik için çok iyi. Rasboralar şelale aparatının önünde oyun oynuyor, ama akvaryum içinde fırtına da yaratmıyor. Başta da belirttiğim gibi, sessizlik ve sorunsuzluk benim için en önemli faktör ve bu filtre de beklentilerimi fazlasıyla karşılamış durumda. Ödediğimden kat kat fazlasını ödeyip forumda onlarca insanın şikayet ettiği kronik sorunlarla uğraşmaktansa, bu ürünü tercih ettiğime memnunum ve herkese de rahatlıkla tavsiye ederim. Son olarak, satın almadan önce yedek parça durumunu nette kontrol ettim ve her parçanın yedeğinin satışta olduğunu gördüm. Yani, sorun çıkarabilecek herhangi bir parçayı ertesi gün yenisiyle değiştirmek mümkün. Ele alındığında böylesine tokluk ve güven hissi veren bir cihazda sorun yaşayacağımı sanmıyorum, ama yine de olası çözümler hazır görünüyor. Sorun olarak yalnızca şelale aparatını belirtebilirim. Kutusundan çıkıyor, ancak bağlantı parçası suyun içine indiği için yukarıdan yağmurlama yapamıyorum. Ben yine de parçayı taktım ve suyun içinde yönünü yukarı doğru çevirdim. Böylece, akıntı da balıkları rahatsız etmiyor.
Forumu uzun süredir takip etmeme rağmen, kendimi paylaşım yapacak kadar tecrübeli görmemiştim. Bu konudaki deneyimim umarım başka kullanıcılara da yararlı olur. Eğer yapabilirsem, filtrenin çalışırkenki videolarını da eklemeye çalışırım.
[/QUOTE]
Özel mesaj attım siteyi öğrenebilirmiyim
270 Litre Akvaryuma 2 Farklı Tür ?
İceman ve Sarı prenses bence
İceman ve Sarı prenses bence
Yeni kurucam 200 litre tavsye
Herkese iyi akşamlar.. 100x40x50 200 litre bi akvaryum yaptırıyorum 2-3 gün içerisinde elimde olacak nasipse. Akvaryumu kurarken neler yapmalıyım ? Yani kaya tuzuyla yıkamam gerekiyormu ? ısıtıcı ve filtre ne kadar çalışmaları yem atmalımıyım ? tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim. İceman düşünüyorum yanında ne önerirsiniz ?
Herkese iyi akşamlar.. 100x40x50 200 litre bi akvaryum yaptırıyorum 2-3 gün içerisinde elimde olacak nasipse. Akvaryumu kurarken neler yapmalıyım ? Yani kaya tuzuyla yıkamam gerekiyormu ? ısıtıcı ve filtre ne kadar çalışmaları yem atmalımıyım ? tecrübelerinizi aktarırsanız sevinirim. İceman düşünüyorum yanında ne önerirsiniz ?
Akvaryum için alt kapak tavsiyesi
O dediğine baktım ama bulamadım sen hiç rastlandınmıo? görürsen link atarmısn Böcek
O dediğine baktım ama bulamadım sen hiç rastlandınmıo? görürsen link atarmısn Böcek
SON MESAJLAR
- Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 14:51
Yeni Üye Forumu - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. kocoglu, 14:35
Tanganyika Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 Ozzgur, 13:25
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Betul_, 12:18
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Yüzlerce Balığımdan Bazıları JuqLax, 20:15
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri - Hava Motoru Bağlantısı Hakkında Furkan2026, 16:14
Yeni Üye Forumu - Kırmızı Karinli Pirana Akvaryumcu_Doru, 12:23
Yeni Üye Forumu - Afrika Kelebek Balığı Hakkında Her Şey Ahmeddd, 12:18
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 01:32
Yeni Üye Forumu - Su Kaplumbağası BabySoul, 01:09
Yeni Üye Forumu - Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir BabySoul, 01:05
Hastalıklar ve İlaçlar - Neocaridina Ve Clown Killifish nazemert, 23:09
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Safkan Velifera MertSoyumert, 20:08
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Sump Suyu Girişi İçin Camı Nasıl Delebilirim Kınayu, 18:32
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Kırmızı Karinli Pirana Penci zorno, 17:48
Yeni Üye Forumu - 200 Litrede Geophagus Ve Eba Olurmu? Umutoty, 16:29
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Karides Cinsiyeti Ne İnci Kefali, 14:02
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Severum Balığımda Yara Var Ghuney, 13:45
Hastalıklar ve İlaçlar - Yerli Üretim Amano - Adist sinor, 12:38
Akvaryum Dünyasından Haberler - Yaprak Delinmesi altankanat, 10:28
Bitki Akvaryumları Genel - Beyaz Ve Sümüksü Dışkı ? Me0, 08:36
Canlı Doğuranlar - Karides Akvaryumuna Armatür Tavsiyeleriniz Neler ? Aguamentist, 07:54
Aydınlatma - Kayalık - Yosunlu Doğal Akvaryum Kurulumu 🪸 Gökdeniz Kale, 00:29
Akvaryum Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 17:53
- Özel Moss Türleri. smithiseek 17:37
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 17:37
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 17:37
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 16:46
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 16:36
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:11
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:11
- Hobiye Devam Edemeyeceğim İçin Elimdeki Satıyorum laryscrl 16:07
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 15:23
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 15:23
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 15:23
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 15:23
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 15:23
- Sarı Ateş Neon Karides & Tilki Kuyruğu Bitkisi aupqua 14:49
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 14:45
- Kalın Bant Duboisi Maswa Yavru &ramshorn Salyangoz yns325 14:32
- L144 Tülden Olma Düz Kuyruk Çiftler yns325 14:32
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 14:27
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 14:27
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 14:27
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:04
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:04
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 13:30
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:52
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:50
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 12:40
- 30x30x30 Full Clear Akvaryum Wolkan 12:12
- 50x30x30 Sumplı Akvaryumlar Wolkan 12:12
- Blodyy Mary Wolkan 12:12
- Metal Cımbız 30 Cm (maşa) MasterChiefHakan 11:42
- 100cm Ceraqua Firefly Armatür egedin 11:17
- Christmass Moss emregungor 11:16
- Anubias emregungor 11:16
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 11:10
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 11:10
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 11:10
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 11:02
- Hb White Lepistes omererbas 10:32
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 10:32
- Acil Satılık Akvaryum Ve Muhtelif Malzemeler Legionsgamer 10:11
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:53
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:53
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:51
- Cüce Kerevit Umt61 09:38
- Full 3 Kat Üretim Seti Umt61 09:38
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 09:31
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 09:31
- Manacapuru Altum Melek scorpion26 09:31
KULLANICILAR
- 113 Online Kullanıcı, 61 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
MertSoyumert,
sina cen,
Laetacara,
HarunYILDIRIM,
mutlubaba,
ternapi,
Hidro Dinamik,
ootkn,
fikret43,
Oozer3466,
altanilker,
Tatar10,
arwenist,
Ozzgur,
mrah,
yeekim,
ahmetfiratozkaya,
ogurcay,
hanlarinhani,
Formicasmind,
ALTEMUR,
EKAR,
zen666,
ssener,
Leonthe pro,
harun reşit,
ilterisdoğukan,
by__cg,
ciways,
balta11,
TurX,
bysmokin,
fetocan,
Kınayu,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
BilalM.,
Ylmzuslu,
Emirrw21,
NightWist,
osmandbnl,
BASARSURMEGOZ,
SoniG,
riderfish,
kocoglu,
Huseyinkprl,
fatihgurhan,
akvarist10UR,
Can78,
ali özer,
Mithrandirr,
Flytheshrimp,
serhan16,
Bora Bey,
reprise,
sulox,
Hkncan,
egedin,
Wolkan,
Kaangzkr,
aranjman,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
