ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
BabySoul
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3059
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
16 Nisan 2014 00:28
Son Ziyaret:
20 Haziran 2026 01:33
Toplam Mesaj:
4368 [0.98 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
2 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Savaş Dursun
Doğum Tarihi:
04 Mayıs 1979
Yaş:
47
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
Su Kaplumbağası
Alt kabuk altında üreme organına yakın kısımdaki desenlerden. [URL]https://www.turgaybora.org/prenses_sayfa7.htm[/URL]
Alt kabuk altında üreme organına yakın kısımdaki desenlerden. [URL]https://www.turgaybora.org/prenses_sayfa7.htm[/URL]
Beta Balığın Kuyruğu Ne Kadar Sürede İyileşir
Kuyruk erimesi olabilir, ya da kendi kuyruğunu kendisi de ısırabilir ve şayet öyleyse ben daha düzelen ve ısırmayı kesen bir betta görmedim. Isıtıcının yakacağını sanmam, içeride elle tutabilieceğin seviyede bir ısı olur(su ile soğur o ısıtıcı cam tüpü). Erime var ise anti bakteriyal ilaçlar, kendi ısırıyorsa karekteri değişmez ve sürekli bunu yapar.[EDIT]BabySoul,2026-06-20 01:05:59[/EDIT]
Kuyruk erimesi olabilir, ya da kendi kuyruğunu kendisi de ısırabilir ve şayet öyleyse ben daha düzelen ve ısırmayı kesen bir betta görmedim. Isıtıcının yakacağını sanmam, içeride elle tutabilieceğin seviyede bir ısı olur(su ile soğur o ısıtıcı cam tüpü). Erime var ise anti bakteriyal ilaçlar, kendi ısırıyorsa karekteri değişmez ve sürekli bunu yapar.[EDIT]BabySoul,2026-06-20 01:05:59[/EDIT]
Dış Filtre İçin Malzeme Önerisi
[QUOTE=akvryumbaliklazm]Eheim ecco pro 300 dış filtrem var. 3 gündür çalışıyor ikinci el yeni aldım aldığım kişi sıfır alıp 10 gün kullanmış öyle gözüküyor temiz. Sesin nedeni ne olabilir? Ne yapabilirim?[/QUOTE]
Tıkırtı sesi suyu çekip vermediği zamanda ki pervane sesidir, kafa motoru ile suyun içindeki emiş boru ucundan su verirsen manuel full doldurmuş olursun ve sirkülasyon başlar. Filtreyi tam doldurmazsan hışırırtı, kabarcık/hava sesleri ara ara olur.
[QUOTE=akvryumbaliklazm]Eheim ecco pro 300 dış filtrem var. 3 gündür çalışıyor ikinci el yeni aldım aldığım kişi sıfır alıp 10 gün kullanmış öyle gözüküyor temiz. Sesin nedeni ne olabilir? Ne yapabilirim?[/QUOTE]
Tıkırtı sesi suyu çekip vermediği zamanda ki pervane sesidir, kafa motoru ile suyun içindeki emiş boru ucundan su verirsen manuel full doldurmuş olursun ve sirkülasyon başlar. Filtreyi tam doldurmazsan hışırırtı, kabarcık/hava sesleri ara ara olur.
Beta Balığım Hasta
Betta'yı ne boyda/yaşta aldığınızı bilmek zor, ama betta balklarının ömrünün ortalama 2-3 yıl aralığında olması, balığın yaşlı olma durumu da söz konusu olabilir. Kondisyon için yukarıda arkadaş söylemiş zaten canlı yem(artemia, su piresi, micro kurt) destekleyebilirsin.
Betta'yı ne boyda/yaşta aldığınızı bilmek zor, ama betta balklarının ömrünün ortalama 2-3 yıl aralığında olması, balığın yaşlı olma durumu da söz konusu olabilir. Kondisyon için yukarıda arkadaş söylemiş zaten canlı yem(artemia, su piresi, micro kurt) destekleyebilirsin.
🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160920/010220252040211.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160920/010220252040211.jpg[/IMG]
Beta Üretimi
[QUOTE=YagizEfe551905]Bu ürünü aldım. Siz neden nasıl bir sorun yaşadınız nelere dikkat etmem gerekir ?
https://www.hepsiburada.com/multiteknik-rexva-25x80-karbon-isitici-film-dijital-termostatli-pm-HBC00001OYYIW
[/QUOTE]
Karbon ısıtıcı %100 başarılı değildir, genelde yavruları teklerken onlarca/yüzlerce küçük kapların ısısını sağlamak için kullanılır. Ve büyük çoğunlukla termostat kablo ucundaki prob bozulur ya da direk termostat ayar cihazı bozulur. Bunların kimi içten 12 v kimi harici 12v adaptör ile çalışır. Yani her şekilde karbon ısıtıcı pad haric bozulabilecek 3 ayrı durumla karşılaşılması olasıdır. Benim elimde bile sadece 3 metrelik tek bir karbon pad kullanmama rağmen 4-5 termostat, bir o kadar prob, adaptör hatta yedek karbon pad var. Zamanla bozulur demiyorum illa ki bozuluyor :)[EDIT]BabySoul,2025-02-01 20:36:20[/EDIT]
[QUOTE=YagizEfe551905]Bu ürünü aldım. Siz neden nasıl bir sorun yaşadınız nelere dikkat etmem gerekir ?
https://www.hepsiburada.com/multiteknik-rexva-25x80-karbon-isitici-film-dijital-termostatli-pm-HBC00001OYYIW
[/QUOTE]
Karbon ısıtıcı %100 başarılı değildir, genelde yavruları teklerken onlarca/yüzlerce küçük kapların ısısını sağlamak için kullanılır. Ve büyük çoğunlukla termostat kablo ucundaki prob bozulur ya da direk termostat ayar cihazı bozulur. Bunların kimi içten 12 v kimi harici 12v adaptör ile çalışır. Yani her şekilde karbon ısıtıcı pad haric bozulabilecek 3 ayrı durumla karşılaşılması olasıdır. Benim elimde bile sadece 3 metrelik tek bir karbon pad kullanmama rağmen 4-5 termostat, bir o kadar prob, adaptör hatta yedek karbon pad var. Zamanla bozulur demiyorum illa ki bozuluyor :)[EDIT]BabySoul,2025-02-01 20:36:20[/EDIT]
Beta Üretimi
Isıtıcın yok ama balık besliyorsun ve bir de üretmek istiyorsun. Bence google ya da forum ansiklopedisinde bir oku betta için ideal ısı nedir, su şartları nedir diye. Sürekli sabit 27-28 derece ısısı varsa suyun beslemeye devam et ama yoksa bu hobiyi bırak. Betta bonny ise yerli üretim, kokusu ise inanılmaz kötü bir sıvı bir, bir kaç şişe kullanmamarağmen işe yarayıp yaramadığını görmedim. Reeflower ürünlerini zaten oldum olası sevmem. Hele etçil betta yemini yeşil yapmaları da çok enteresandı. Zaten 100 balıktan 2-3 tanesi anca yiyordu. O 5 lt akvaryuma ısıtıcı koyup yavru alsanda tekleme yapacağın kaplara ihtiyacın olacak ileride. Buna maddi imkanın yoksa yapma..
Isıtıcın yok ama balık besliyorsun ve bir de üretmek istiyorsun. Bence google ya da forum ansiklopedisinde bir oku betta için ideal ısı nedir, su şartları nedir diye. Sürekli sabit 27-28 derece ısısı varsa suyun beslemeye devam et ama yoksa bu hobiyi bırak. Betta bonny ise yerli üretim, kokusu ise inanılmaz kötü bir sıvı bir, bir kaç şişe kullanmamarağmen işe yarayıp yaramadığını görmedim. Reeflower ürünlerini zaten oldum olası sevmem. Hele etçil betta yemini yeşil yapmaları da çok enteresandı. Zaten 100 balıktan 2-3 tanesi anca yiyordu. O 5 lt akvaryuma ısıtıcı koyup yavru alsanda tekleme yapacağın kaplara ihtiyacın olacak ileride. Buna maddi imkanın yoksa yapma..
Betta Kuyruk Erimesi Hastalığı Ve Tedavi Yöntemler
[QUOTE=Rabios]Merhaba, Beta balığımın ilk aldığımızda ki yüzgeçlerinin canlılığı kalmadı kuyruğunda da kopmalar var. Biz kaza geçirdik fanus kırılınca daha büyük bir fanus almış oldum içindeki taşları yıkarken lavabodaki küçülmüş naftalin toplarını da taşlarla fanusa koymuşum fanus büyük olunca 4gün sonra farkettim hemen suyunu değiştirdim sıfırdan su yaptım o panikle. İki hafta geçti üstünden balığım arada dipte sanki taşlara kafasını saklıyormuş gibi buluyorum yem zamanı yine hareketleniyor baya ama eski hali yok hiç kuyruğu gitmiş resmen bugün petshop a anlattım durumu bana contra lchthyo önerdi fanus 5damla at 5gün sonra suyu değiştir her suyunu değiştirince aynı işlemi yap dedi eve geldim araştırdım baya dediği gibi bir işemden daha dikkat gerektiren başka bir kapta yapılması gerekn bir işlem beklettim daha bilgili birimden yardım istiyorum balığa eziyet oldu bizim ev ama yaşatmak istiyorum[/QUOTE]
Fanusta ne betta, ne japon be başka balık bakılmaz. Isıtıcı şarttır, ayrıca fanusun numaralı gözlük camından farkı yoktur. Bu şartlar sağlanmadığında, hastalanması normaldir. Akvaryum ve ısıtıcı almazsa olmazdır.
[QUOTE=Rabios]Merhaba, Beta balığımın ilk aldığımızda ki yüzgeçlerinin canlılığı kalmadı kuyruğunda da kopmalar var. Biz kaza geçirdik fanus kırılınca daha büyük bir fanus almış oldum içindeki taşları yıkarken lavabodaki küçülmüş naftalin toplarını da taşlarla fanusa koymuşum fanus büyük olunca 4gün sonra farkettim hemen suyunu değiştirdim sıfırdan su yaptım o panikle. İki hafta geçti üstünden balığım arada dipte sanki taşlara kafasını saklıyormuş gibi buluyorum yem zamanı yine hareketleniyor baya ama eski hali yok hiç kuyruğu gitmiş resmen bugün petshop a anlattım durumu bana contra lchthyo önerdi fanus 5damla at 5gün sonra suyu değiştir her suyunu değiştirince aynı işlemi yap dedi eve geldim araştırdım baya dediği gibi bir işemden daha dikkat gerektiren başka bir kapta yapılması gerekn bir işlem beklettim daha bilgili birimden yardım istiyorum balığa eziyet oldu bizim ev ama yaşatmak istiyorum[/QUOTE]
Fanusta ne betta, ne japon be başka balık bakılmaz. Isıtıcı şarttır, ayrıca fanusun numaralı gözlük camından farkı yoktur. Bu şartlar sağlanmadığında, hastalanması normaldir. Akvaryum ve ısıtıcı almazsa olmazdır.
Smart 25 Watt Isıtmıyor
[QUOTE=CevdetSERBEST]
Bozuk ısıtıcıdan bahsetmiyoruz , sıfır ısıtıcıdan bahsediyoruz . Birde ısıtıcı su dışında çalıştırılamaz. [K]Hatırladığım kadarıyla ısıtıcı lamba yandımı ısıtıyor söndügünde beklemeye geciyor.[/K]
Işık yanıp sönüyorsa çalışıyor demektir , 3 - 4 ısı farkı için 3 - 4 saat beklemen gerkir hemen isitamaz .[/QUOTE]
Sıfır olması bozuk olmadığı anlamına gelmiyor, Hatalı üretim ve koşullara bağlı olarak bozulabilir. Bu sebeple de sadece ısıtıcı değil aldığın her ürün de bozuk çıkma ihtimali olabilir. Hiç mi hepsiburada, trendyol, amazona iade ettiğin arızalı ürün olmadı? [K] Bahsettiğin şey termostat devresidir,[/K] ayarlanan ısıya gelen termostat devreyi kapatır ve ışık söner, ama rezistans arızalı ise o ısıya gelmez ve o devre kapanmaz. O lamba dediğin şey termostata bağlıdır, fön makinesi alıp, arızası rezistans olan ve ışığı yanan ısıtıcıya tutarsan termsotatta ki ayarlı ısıya gelince çıt sesi gelir ve termostat devreyi kapatıp ışığı, yani akımı keser. Termostat'ın çalışması demek ısıtıcı ısıtıyor demek değildir. Termostat doğru algılamıyorsa, suyu ya istenilen sıcaklığa yükseltemez ya da fazla ısıtır.[EDIT]BabySoul,2024-11-10 22:46:28[/EDIT]
[QUOTE=CevdetSERBEST]
Bozuk ısıtıcıdan bahsetmiyoruz , sıfır ısıtıcıdan bahsediyoruz . Birde ısıtıcı su dışında çalıştırılamaz. [K]Hatırladığım kadarıyla ısıtıcı lamba yandımı ısıtıyor söndügünde beklemeye geciyor.[/K]
Işık yanıp sönüyorsa çalışıyor demektir , 3 - 4 ısı farkı için 3 - 4 saat beklemen gerkir hemen isitamaz .[/QUOTE]
Sıfır olması bozuk olmadığı anlamına gelmiyor, Hatalı üretim ve koşullara bağlı olarak bozulabilir. Bu sebeple de sadece ısıtıcı değil aldığın her ürün de bozuk çıkma ihtimali olabilir. Hiç mi hepsiburada, trendyol, amazona iade ettiğin arızalı ürün olmadı? [K] Bahsettiğin şey termostat devresidir,[/K] ayarlanan ısıya gelen termostat devreyi kapatır ve ışık söner, ama rezistans arızalı ise o ısıya gelmez ve o devre kapanmaz. O lamba dediğin şey termostata bağlıdır, fön makinesi alıp, arızası rezistans olan ve ışığı yanan ısıtıcıya tutarsan termsotatta ki ayarlı ısıya gelince çıt sesi gelir ve termostat devreyi kapatıp ışığı, yani akımı keser. Termostat'ın çalışması demek ısıtıcı ısıtıyor demek değildir. Termostat doğru algılamıyorsa, suyu ya istenilen sıcaklığa yükseltemez ya da fazla ısıtır.[EDIT]BabySoul,2024-11-10 22:46:28[/EDIT]
Smart 25 Watt Isıtmıyor
[QUOTE=CevdetSERBEST]Smart yazısının altinda bir lamba var o yaniyormu , o yanması lazım o yanmıyorsa isitmaz o yanar yanar ken isitma yapar belli bir süre sonra soner sonra tekrar bellibir sure sonra yanar , o yanmıyorsa isiticinin ayarını yükselt hangi derecede yanıyor saborda birak , sonra 2 derece 2 derece yuselterek istediğiniz isiyi cam dereceye gire ayarlarsin , 2 derece yükseltme leri 2 saatte bir yapman lazim ısıtıcı tam isiktip dursun.[/QUOTE]
Demek istediğin ışık yanınca çalışıyor demekse, şu fotoğraftaki ısıtıcı kırmızı ışık yanmasına rağmen çalışmıyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160920/031120241837111.jpg[/IMG]
Isıtıcı çalışıyorsa rezistans telleri kırmızıya döner, ayarlanan ısıya gelmiyorsa ise termostatı bozuktur, ayarlanan değil algıladığı bozuk ayara gelince durur.
[QUOTE=CevdetSERBEST]Smart yazısının altinda bir lamba var o yaniyormu , o yanması lazım o yanmıyorsa isitmaz o yanar yanar ken isitma yapar belli bir süre sonra soner sonra tekrar bellibir sure sonra yanar , o yanmıyorsa isiticinin ayarını yükselt hangi derecede yanıyor saborda birak , sonra 2 derece 2 derece yuselterek istediğiniz isiyi cam dereceye gire ayarlarsin , 2 derece yükseltme leri 2 saatte bir yapman lazim ısıtıcı tam isiktip dursun.[/QUOTE]
Demek istediğin ışık yanınca çalışıyor demekse, şu fotoğraftaki ısıtıcı kırmızı ışık yanmasına rağmen çalışmıyor.[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/160920/031120241837111.jpg[/IMG]
Isıtıcı çalışıyorsa rezistans telleri kırmızıya döner, ayarlanan ısıya gelmiyorsa ise termostatı bozuktur, ayarlanan değil algıladığı bozuk ayara gelince durur.
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
