ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Mete Duru
Kullanıcı Grubu:
Forum Özel Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
430
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
11 Eylül 2013 20:17
Son Ziyaret:
03 Ocak 2024 17:32
Toplam Mesaj:
1510 [0.32 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
İMZA
İzzet Mete Duru
[img]//i.hizliresim.com/yAMrON.png[/img]
SON 10 MESAJI
Beyaz Prenses İn Cinseiyeti Nedir
[QUOTE=Musab3838]Sence dişimi anüs vemt kontrolü yapmadan[/QUOTE]
Sen ne duymak istiyorsan o.
[QUOTE=Musab3838]Sence dişimi anüs vemt kontrolü yapmadan[/QUOTE]
Sen ne duymak istiyorsan o.
Beyaz Prenses İn Cinseiyeti Nedir
[QUOTE=Musab3838]Fotoda belli olmuyor ama bı anlık oldu agzi öyle [:((]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232435/250920210948491.jpg[/IMG]
Bi değişik foto[/QUOTE]
Boş gibi. Bu tür Cichlidlerde en doğru yol anüs vent kontrolüdür. Aşağıdaki linkten bakıp yapabilirsiniz. Ayrıca forum içi farklı konular da mevcut.
[URL]https://www.akvaryum.com/forum/anus_vent_ayrimi_nasil_yapilir_k864455.asp[/URL]
[QUOTE=Musab3838]Fotoda belli olmuyor ama bı anlık oldu agzi öyle [:((]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/232435/250920210948491.jpg[/IMG]
Bi değişik foto[/QUOTE]
Boş gibi. Bu tür Cichlidlerde en doğru yol anüs vent kontrolüdür. Aşağıdaki linkten bakıp yapabilirsiniz. Ayrıca forum içi farklı konular da mevcut.
[URL]https://www.akvaryum.com/forum/anus_vent_ayrimi_nasil_yapilir_k864455.asp[/URL]
Beyaz Prenses İn Cinseiyeti Nedir
Fotoğraf çok net değil ancak sanırım ağzında yumurta var.
Fotoğraf çok net değil ancak sanırım ağzında yumurta var.
Tür Tavsiyesi
[QUOTE=drsn]
Hocam sizin tavsiyenizle geçen sene saulosi aldım hala besliyorum çok keyifli bir balık. Forumu karıştırken mesajınızı tekrar gördüm teşekkür etmek istedim :)[/QUOTE]
Rica ederim. Sağlıklı balıklar dilerim :)
[QUOTE=drsn]
Hocam sizin tavsiyenizle geçen sene saulosi aldım hala besliyorum çok keyifli bir balık. Forumu karıştırken mesajınızı tekrar gördüm teşekkür etmek istedim :)[/QUOTE]
Rica ederim. Sağlıklı balıklar dilerim :)
Bı Canlının Acısını Dindirmenin En Acısız Yolu
[QUOTE=AquaticPlant]Amonyak ph yükselince hızla amonyuma evriliyor [/QUOTE]
Selamlar. Tam tersi değil miydi hocam?
"Amonyak(NH3); sıcaklık ve pH yüksekken çok daha tehlikelidir. Düşük pH’larda zehirsiz olan amonyuma(NH4) çevrilir, pH artınca hızlıca tekrar amonyağa dönüşür"
[URL]https://www.akvaryum.com/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_makaler_21_5823.asp[/URL]
[QUOTE=AquaticPlant]Amonyak ph yükselince hızla amonyuma evriliyor [/QUOTE]
Selamlar. Tam tersi değil miydi hocam?
"Amonyak(NH3); sıcaklık ve pH yüksekken çok daha tehlikelidir. Düşük pH’larda zehirsiz olan amonyuma(NH4) çevrilir, pH artınca hızlıca tekrar amonyağa dönüşür"
[URL]https://www.akvaryum.com/yeni_tank_sendromu_ve_azot_dongusu_makaler_21_5823.asp[/URL]
2021 Goko's Reef
Efsane geri döndü. Takipteyim hocam.
Efsane geri döndü. Takipteyim hocam.
Eheim 2080 Malzeme Tavsiyesi
Biraz bütçe meselesi. Purigen 6 ay ömre sahip sonrasında kimyasal ile temizleme istiyor. Bakteri yüzey alanı olarak firmaların kendi sitelerinde açıkladıklarına göre Seachem Matrix ~700 m² / L, Sera Siporax 270 m² / L, Eheim Substrat Pro 450 m² / L.
Ancak ürünün emiciliği de önemli. Örnek video;
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=KrM2Krl8MR0[/VID]
Siporax ve Substrat Pro üzmez. Matrix hiç kullanmadım. Ancak dediğim gibi bütçe meselesi. 1 Sepeti mekanik filtrasyon için sünger ve elyaf ile doldurabilirsiniz. Diğerleri de bütçeye göre seçeceğiniz ürünler ile doldurulabilir. Ucuz yollu çözümler de mevcut. Pomza taşı (8-14mm kullanılıyor sanırım genelde) veya sizin dediğiniz gibi lav taşı v.s. de kullanılabilir.[EDIT]Mete Duru,2020-11-28 23:30:15[/EDIT]
Biraz bütçe meselesi. Purigen 6 ay ömre sahip sonrasında kimyasal ile temizleme istiyor. Bakteri yüzey alanı olarak firmaların kendi sitelerinde açıkladıklarına göre Seachem Matrix ~700 m² / L, Sera Siporax 270 m² / L, Eheim Substrat Pro 450 m² / L.
Ancak ürünün emiciliği de önemli. Örnek video;
[VID]https://www.youtube.com/watch?v=KrM2Krl8MR0[/VID]
Siporax ve Substrat Pro üzmez. Matrix hiç kullanmadım. Ancak dediğim gibi bütçe meselesi. 1 Sepeti mekanik filtrasyon için sünger ve elyaf ile doldurabilirsiniz. Diğerleri de bütçeye göre seçeceğiniz ürünler ile doldurulabilir. Ucuz yollu çözümler de mevcut. Pomza taşı (8-14mm kullanılıyor sanırım genelde) veya sizin dediğiniz gibi lav taşı v.s. de kullanılabilir.[EDIT]Mete Duru,2020-11-28 23:30:15[/EDIT]
Akvaryum Ekipman Önerisi
[QUOTE=giyotyn]Ayriyeten hamburg filtre konusunda bir de hacim komedisi dönüp duruyor. Hacim derken neden sadece akvaryumun içini hesapliyorsunuz?
Atıyorum 6 adet discus bakmak için 300 litre akvaryumun yanına bir de onun yarısı kadar sump veya dış filtre koymuyor musunuz[/QUOTE]
Canlıların yaşam alanını önemsediğimiz için akvaryumun içini hesaplıyoruz. Ayrıca zaten belli bir boyuta çıkıldığında genelde mobilyalı bir akvaryum oluyor. Altı boş olduğu için sump ve dış filtre yeri otomatik hazır oluyor. Hatta dış filtre genelde mobilyanın 3/1 ini ya da yarısını kaplayabiliyor yine yer kalıyor.
Dış filtre koyunca akvaryuma sadece içerideki emiş borusu kadar hacim çalıyor.
Sump ise yan sump kullanmadım görüntü olarak da sevmiyorum mecbur kalmadıkça kullanacağımı da sanmam. Eski tankım 120x60x60 idi. Alt sump vardı 90x50x40. Alt sump koymasam zaten mobilyanın altı boş duracaktı. Sayesinde 100 litre civarı alanım oluyordu. Su dinlendirme alanında yavru büyütüyordum.
[QUOTE=giyotyn]Diğer mesele substrat daha fazla bakteri tutuyormuş E tutacak tabi.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151628/201120202111011.jpg[/IMG]
[QUOTE=giyotyn]300 yeteleyi süngere versen o da tutar aynı miktarda bakteriyi[/QUOTE]
Sorun fiyatta değil hocam. Sorun süngerin yapısı. Kaç para verdiğinizin bir önemi yok yapısı gereği substratlar kadar bakteri tutabilse zaten o substratları üretme gereği kalmaz.
Ayrıca ucuz çözümler de var. Lav kırığı, pomza taşı v.s.
Hamburg filtrenin bir avantajı da süngerin üzerindeki tortu karidesler için çok iyi yem oluyor. Özellikle yükü düşük tanklarda, bitkili karides tanklarında öneririm.
[QUOTE=giyotyn]Ayriyeten hamburg filtre konusunda bir de hacim komedisi dönüp duruyor. Hacim derken neden sadece akvaryumun içini hesapliyorsunuz?
Atıyorum 6 adet discus bakmak için 300 litre akvaryumun yanına bir de onun yarısı kadar sump veya dış filtre koymuyor musunuz[/QUOTE]
Canlıların yaşam alanını önemsediğimiz için akvaryumun içini hesaplıyoruz. Ayrıca zaten belli bir boyuta çıkıldığında genelde mobilyalı bir akvaryum oluyor. Altı boş olduğu için sump ve dış filtre yeri otomatik hazır oluyor. Hatta dış filtre genelde mobilyanın 3/1 ini ya da yarısını kaplayabiliyor yine yer kalıyor.
Dış filtre koyunca akvaryuma sadece içerideki emiş borusu kadar hacim çalıyor.
Sump ise yan sump kullanmadım görüntü olarak da sevmiyorum mecbur kalmadıkça kullanacağımı da sanmam. Eski tankım 120x60x60 idi. Alt sump vardı 90x50x40. Alt sump koymasam zaten mobilyanın altı boş duracaktı. Sayesinde 100 litre civarı alanım oluyordu. Su dinlendirme alanında yavru büyütüyordum.
[QUOTE=giyotyn]Diğer mesele substrat daha fazla bakteri tutuyormuş E tutacak tabi.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/151628/201120202111011.jpg[/IMG]
[QUOTE=giyotyn]300 yeteleyi süngere versen o da tutar aynı miktarda bakteriyi[/QUOTE]
Sorun fiyatta değil hocam. Sorun süngerin yapısı. Kaç para verdiğinizin bir önemi yok yapısı gereği substratlar kadar bakteri tutabilse zaten o substratları üretme gereği kalmaz.
Ayrıca ucuz çözümler de var. Lav kırığı, pomza taşı v.s.
Hamburg filtrenin bir avantajı da süngerin üzerindeki tortu karidesler için çok iyi yem oluyor. Özellikle yükü düşük tanklarda, bitkili karides tanklarında öneririm.
Akvaryum Ekipman Önerisi
[QUOTE=giyotyn]Sonuç olarak ben denedim memnun kaldım denk geldiğim herkese tavsiye ederim. Handikaplarini da, nasıl çözüleceğini de anlatırım. Dış filtre fan boyu olacağıma Hamburg filtre fan boyu olurum. F/p açısından gayet iyi çünkü. Hatta performans açısından diğer sistemlerden hiçbir eksiği olduğunu düşünmüyorum.[/QUOTE]
Bilmeyen arkadaşlar için yazayım;
Dış filtre ve sump sistemlerinden eksikleri akvaryumun hacminden çalması ve kötü görüntü oluşturması, süngerin bakteriler için tutunma alanının substrat malzemelerinden çok daha zayıf kalması.
+ ları olarak ise iç filtreden ve pipo filtreden daha iyi olması ve ucuz olması. Pipodan daha çok bakteri alanına sahip. İç filtre zaten yapısı gereği kısıtlı ve genel olarak yardımcı olarak kullanılıyor.
[QUOTE=giyotyn]Sonuç olarak ben denedim memnun kaldım denk geldiğim herkese tavsiye ederim. Handikaplarini da, nasıl çözüleceğini de anlatırım. Dış filtre fan boyu olacağıma Hamburg filtre fan boyu olurum. F/p açısından gayet iyi çünkü. Hatta performans açısından diğer sistemlerden hiçbir eksiği olduğunu düşünmüyorum.[/QUOTE]
Bilmeyen arkadaşlar için yazayım;
Dış filtre ve sump sistemlerinden eksikleri akvaryumun hacminden çalması ve kötü görüntü oluşturması, süngerin bakteriler için tutunma alanının substrat malzemelerinden çok daha zayıf kalması.
+ ları olarak ise iç filtreden ve pipo filtreden daha iyi olması ve ucuz olması. Pipodan daha çok bakteri alanına sahip. İç filtre zaten yapısı gereği kısıtlı ve genel olarak yardımcı olarak kullanılıyor.
Cüreoğlu Pet'ten Hobici Dostlara Büyük Çekiliş
[QUOTE=AliKURT]Bu forum da bettasevergenç miydi, balıksevergenç miydi bi arkadaşımızın youtube kanal linki paylaşıyor diye hesabını sildiler. Sayın Murat Deg bey ise youtube kanalını her fırsatta paylaşıp bizleri davet ediyor bu çok tuhaf geliyor insana yani bi yanda heyecanlı, hobiye yeni başlamış bir arkadaşımız diğer yanda ise bir yönetici. Muamele ne kadar etik bilmiyorum.[/QUOTE]
Hocam o arkadaş 50 kere uyarıldı. Paylaştığı video bettanın yanına zayıf düşmüş lepistesi atmış, bettanın ona saldırma görüntülerini kaydedip onu paylaşıyordu. O kadar uyarılmasına rağmen kendini savunması "lepistes zaten iç parazitli ve ölecekti" şeklindeydi. Her silindiğinde tekrar göstermeye çalıştı o videoyu. Yöneticileri taktir ettim ben orada. Yoksa youtube kanalını ve videolarını paylaşan bir sürü insan var forumda hobihanem v.s.
[QUOTE=AliKURT]Bu forum da bettasevergenç miydi, balıksevergenç miydi bi arkadaşımızın youtube kanal linki paylaşıyor diye hesabını sildiler. Sayın Murat Deg bey ise youtube kanalını her fırsatta paylaşıp bizleri davet ediyor bu çok tuhaf geliyor insana yani bi yanda heyecanlı, hobiye yeni başlamış bir arkadaşımız diğer yanda ise bir yönetici. Muamele ne kadar etik bilmiyorum.[/QUOTE]
Hocam o arkadaş 50 kere uyarıldı. Paylaştığı video bettanın yanına zayıf düşmüş lepistesi atmış, bettanın ona saldırma görüntülerini kaydedip onu paylaşıyordu. O kadar uyarılmasına rağmen kendini savunması "lepistes zaten iç parazitli ve ölecekti" şeklindeydi. Her silindiğinde tekrar göstermeye çalıştı o videoyu. Yöneticileri taktir ettim ben orada. Yoksa youtube kanalını ve videolarını paylaşan bir sürü insan var forumda hobihanem v.s.
SON MESAJLAR
- Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
