ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
ortamxx
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
19 Eylül 2012 13:41
Son Ziyaret:
22 Ocak 2015 08:31
Toplam Mesaj:
20 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
muhittin şentürk
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kocaeli
Meslek:
öğrenci
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
muhittin şentürk (ortamxx)
SON 10 MESAJI
Uretimhane için fikirler
Sizin modelde toplamda 4 ayak var bunu 6 ya çıkarırsanız esneme olmayacaktır. Bence 6 ya çıkarınız profil her türlü ağırlığı taşıyacaktır o zaman.
Sizin modelde toplamda 4 ayak var bunu 6 ya çıkarırsanız esneme olmayacaktır. Bence 6 ya çıkarınız profil her türlü ağırlığı taşıyacaktır o zaman.
Uretimhane için fikirler
Hayırlı olur inşallah benim de aklımda üretim hane fikrim var. Dükkandan vazgeçip eve yönelmeniz çk iyi olmuş evin kirası biraz fazla olabilir ama bu sizi yanıltmasın. Ben kendi evimin altında bulunan dükkana yapmak istiyorum böyle bir proje ama araştırmalarım sonucu elektrik ve su bağlatmak için bile vergi mükellefi olmak gerekiyor. Ve belediye denetimlerinde ruhsat sorulacağından ruhsat da gerekiyor. Ruhsat alabilmek içinde birçok ayrıntı gerekiyor. Ben bu vergi işine değişik bir çözüm buldum buradan açıklamayayım ama bir yol buldum o şekilde hallede bilirsem halletmeyi düşünüyorum. Arkadaşların yazdığı gibi bu işi yaparken birçok sorun ortaya çıkıyor malesef. Belki beklemeye alabilirim bu işi. Başlangıç olarak elektrik tesisatı strafor akvaryum sehbası akvaryumlar pipo filtreler yemler hava motoru canlılar derken rahat 10 bin tl tutuyor. Bu kadar masrafı yaptıktan sonra cevabını alamazsam sıkıntı olabilir benim için. Eğer sizin içinde uygunsa haberleşelim ve yanınıza gelip bir ziyaret edeyim bir muhabbet edelim.
Hayırlı olur inşallah benim de aklımda üretim hane fikrim var. Dükkandan vazgeçip eve yönelmeniz çk iyi olmuş evin kirası biraz fazla olabilir ama bu sizi yanıltmasın. Ben kendi evimin altında bulunan dükkana yapmak istiyorum böyle bir proje ama araştırmalarım sonucu elektrik ve su bağlatmak için bile vergi mükellefi olmak gerekiyor. Ve belediye denetimlerinde ruhsat sorulacağından ruhsat da gerekiyor. Ruhsat alabilmek içinde birçok ayrıntı gerekiyor. Ben bu vergi işine değişik bir çözüm buldum buradan açıklamayayım ama bir yol buldum o şekilde hallede bilirsem halletmeyi düşünüyorum. Arkadaşların yazdığı gibi bu işi yaparken birçok sorun ortaya çıkıyor malesef. Belki beklemeye alabilirim bu işi. Başlangıç olarak elektrik tesisatı strafor akvaryum sehbası akvaryumlar pipo filtreler yemler hava motoru canlılar derken rahat 10 bin tl tutuyor. Bu kadar masrafı yaptıktan sonra cevabını alamazsam sıkıntı olabilir benim için. Eğer sizin içinde uygunsa haberleşelim ve yanınıza gelip bir ziyaret edeyim bir muhabbet edelim.
Üretimhane Kurmak İstiyorum
Aranızda bana yakın yerlerde ikamet eden üretim konusunda tecrübeli oturup birer kahve içebileceğim birisi var mı ? Şu anda dükkanı boşalttım ve fiyat teklifi alıyorum, stragor ve alçıpan işcilikleri için haftaya akvaryum cam fiyatları elime ulaşacak. En son hesaplamalarıma göre dükkana 27 adet akvaryum sığabiliyor. Bana yardımcı olabilecek üretim işinden anlayan kişiler varsa fikir almak isterim.
Aranızda bana yakın yerlerde ikamet eden üretim konusunda tecrübeli oturup birer kahve içebileceğim birisi var mı ? Şu anda dükkanı boşalttım ve fiyat teklifi alıyorum, stragor ve alçıpan işcilikleri için haftaya akvaryum cam fiyatları elime ulaşacak. En son hesaplamalarıma göre dükkana 27 adet akvaryum sığabiliyor. Bana yardımcı olabilecek üretim işinden anlayan kişiler varsa fikir almak isterim.
Üretimhane Kurmak İstiyorum
[QUOTE=emirhansarac]Oncelik vermeniz gerek şey Jenarator veya bir güç kaynagıdır. Isı bir seviyede korunabilir fakat oksijen çok buyuk sorun olur. Elektrik kesilir kesilmez devreye girecek bir güç kaynağı bulmanız gerekli diye dusunuyorum. Uretimhanede (hobihanede) en buyuk sorun satamamaktır. Uretimi herkez yapıyor yoksa. Eger urunleri satamayacagınızı dusunuyorsanız bence bu işe hiç girip paranızı ziyan etmemeniz. 25 m2 lik bir uretimhaneye en az 500 750 tl arası bir strafor kullanıp yalıtım yapacaksınız. Uretimhaneniz için eger sagı solu acıkta değilse 4cm - 30 dansite straforlar işinizi görecektir. Ilk elektrik tesisatını çekip sonra strafor kaplayın. Kablo kirliliği ortadan kalkar diye dusunuyorum. Malawiler çok ureyeceğinden dolayı ve boylandırma yapmamanız durumunda cok yavru kaybedeceğinizden dolayı bir çok boylandırma tankı yapmanız gerekmekte. Ayrıca 2 3 adet plastik şişme havuz koyup boylandırmayı buralardada yapabilirsiniz. Kira vermemeniz çok büyük artı. Klimayı mumkunse inverter bir klima alın. Biraz pahalıdır ama 1 senede farkı çıkartır. Aylık ortalama 250 300 lira elektrik parası gelir. (Sadece Hava Pompası , Klima ve Floresanlar çalışırsa) İyi bir izolasyonla. Kova yem alsanız ve en az 4 5 çeşit yem alsanız ilk yatırım olarak 1000 liraya yakında yem parası verirsiniz. Balık nufusuna göre 4 5 ay yeter diye dusunuyorum. Camıda Çayırova Cam fabrikasından alıp istediğiniz ölçülerde kestirebilirsiniz.
Allah utandırmasın. Insallah bol bol kazançlar elde edersiniz
[/QUOTE]
[QUOTE=emirhansarac]Oncelik vermeniz gerek şey Jenarator veya bir güç kaynagıdır. Isı bir seviyede korunabilir fakat oksijen çok buyuk sorun olur. Elektrik kesilir kesilmez devreye girecek bir güç kaynağı bulmanız gerekli diye dusunuyorum. Uretimhanede (hobihanede) en buyuk sorun satamamaktır. Uretimi herkez yapıyor yoksa. Eger urunleri satamayacagınızı dusunuyorsanız bence bu işe hiç girip paranızı ziyan etmemeniz. 25 m2 lik bir uretimhaneye en az 500 750 tl arası bir strafor kullanıp yalıtım yapacaksınız. Uretimhaneniz için eger sagı solu acıkta değilse 4cm - 30 dansite straforlar işinizi görecektir. Ilk elektrik tesisatını çekip sonra strafor kaplayın. Kablo kirliliği ortadan kalkar diye dusunuyorum. Malawiler çok ureyeceğinden dolayı ve boylandırma yapmamanız durumunda cok yavru kaybedeceğinizden dolayı bir çok boylandırma tankı yapmanız gerekmekte. Ayrıca 2 3 adet plastik şişme havuz koyup boylandırmayı buralardada yapabilirsiniz. Kira vermemeniz çok büyük artı. Klimayı mumkunse inverter bir klima alın. Biraz pahalıdır ama 1 senede farkı çıkartır. Aylık ortalama 250 300 lira elektrik parası gelir. (Sadece Hava Pompası , Klima ve Floresanlar çalışırsa) İyi bir izolasyonla. Kova yem alsanız ve en az 4 5 çeşit yem alsanız ilk yatırım olarak 1000 liraya yakında yem parası verirsiniz. Balık nufusuna göre 4 5 ay yeter diye dusunuyorum. Camıda Çayırova Cam fabrikasından alıp istediğiniz ölçülerde kestirebilirsiniz.
Allah utandırmasın. Insallah bol bol kazançlar elde edersiniz
[/QUOTE]
Öncelikle ilginiz için teşekkür ederim. Jeneratörden çok güç kaynağı bana daha mantıklı geliyor. Ama ufak bir jeneratör ilk etapta tercihim olacak bu jeneratörle hiç olmazsa hava motorunu çalıştırmayı düşünüyorum. Zaten iş ilerlerse kesin olarak bir solar inverter alacağım.(elektrik tasarrufu için) Zaten şu anda araştırma içindeyim akvaryumcularla görüşüp fikir alış verişi yapıyorum. Kendim elektrikçiyimtesisatı kendim çekeceğim straforu da sizin dediğiniz gibi sonradan yapsam daha iyi olacaktır. Boylandırma tankı konusunu arkadaşıma bırakacağım o bu işlerden iyi anlıyor. Klima kalan para durumuna göre inverter olabilir de olmayabilir de. Çayırova cam fabrikasını bugün bir abim de önerdi onun irtibatları varmış büyük ihtimal oradan alacağım.
Tekrardan çok teşekkürler.
Yeni kurulum.
Akvaryumu koyduğunuz yer bana pek güvenilir gelmedi. 120 lt su koyacaksınız ve akvaryumun ağırlı da var.
Akvaryumu koyduğunuz yer bana pek güvenilir gelmedi. 120 lt su koyacaksınız ve akvaryumun ağırlı da var.
Üretimhane Kurmak İstiyorum
[QUOTE=ByRecep] Çıkacağınız bu zorlu ama bir o kadarda zevkli yolda başarılar diliyorum.Başlangıç için üretimhane yerine hobihane terimi daha uygun olur.Belediye ruhsatı ve maliye kaydı gibi yasal işlemlerin uygulanması, belediyeden evcil hayvan satışı hakkında gerekli sertifikalar vs. gibi işlemlerin gerek zaman gerekse maddi açıdan sizi yormaması adına hobihane olarak başlamanızda yarar var.İlerde (bir kaç ay sonra) işler yürüyünce ve kalıcılık sağlanınca gerekli işlemleri yaparsınız.Üretimhaneden il dışına balık gönderim adı altında balık göndereceğiniz zaman, karşı taraf haklı olarak fatura isteyecektir.Hobihanede bu gibi durumlara daha az rastlanır.
Yalıtım tam anlamıyla yapılacaksa örn; 6 lık strafor üzerine sıva + boya vs. klima işinizi görecektir.Duruma göre ihtiyaç duyulan akvaryumlara ısıtıcı takabilirsiniz.Eğer izolasyon sağlanamazsa klima hikaye olmaktan öteye geçemez.
İnşallah hedefinize en karlı yoldan zarara girmeden ulaşırsınız.Keyifli hobiler
[/QUOTE]
[QUOTE=ByRecep] Çıkacağınız bu zorlu ama bir o kadarda zevkli yolda başarılar diliyorum.Başlangıç için üretimhane yerine hobihane terimi daha uygun olur.Belediye ruhsatı ve maliye kaydı gibi yasal işlemlerin uygulanması, belediyeden evcil hayvan satışı hakkında gerekli sertifikalar vs. gibi işlemlerin gerek zaman gerekse maddi açıdan sizi yormaması adına hobihane olarak başlamanızda yarar var.İlerde (bir kaç ay sonra) işler yürüyünce ve kalıcılık sağlanınca gerekli işlemleri yaparsınız.Üretimhaneden il dışına balık gönderim adı altında balık göndereceğiniz zaman, karşı taraf haklı olarak fatura isteyecektir.Hobihanede bu gibi durumlara daha az rastlanır.
Yalıtım tam anlamıyla yapılacaksa örn; 6 lık strafor üzerine sıva + boya vs. klima işinizi görecektir.Duruma göre ihtiyaç duyulan akvaryumlara ısıtıcı takabilirsiniz.Eğer izolasyon sağlanamazsa klima hikaye olmaktan öteye geçemez.
İnşallah hedefinize en karlı yoldan zarara girmeden ulaşırsınız.Keyifli hobiler

[/QUOTE]
Öncelikle fikirleriniz için teşekkür ederim. Evet doğru diyorsunuz biz en başta birer hobiciyiz iki arkadaşta bu hobiyi zevk alarak yapıyoruz. Üretimhane olana kadar sizin dediğiniz gibi hobihane demek daha iyi olacaktır. Zaten ruhsat işleri ilerleyen zamanlarda mecburen olacak işler ama gidebildiği yere kadar ruhsatsız götürmeyi düşünüyorum. Aranızda bu işi yapan varsa bilir ruhsatsız yer ruhsatlı yere göre daha kolaydır. Ruhsat almak basit birşey gibi göründe de birçok ruhsatsız yere denetim yapılmazken ruhsatlı yerler mecburen denetlenir.
Minimum 6 lık strafor kesin olacak belki piyasada çok kullanılmayan ama yalıtımı daha kuvvetli olan montasür isimli madde de kullanılabilir. Bu madde sıva gibi duvara sürülür ve uzun ömürlüdür. Isıtıcı çok gerekmediği sürece kullanmayacağım ama her ihtimale karşı ısıtıcılarım bir köşede hazır bekleyecek. Ani elektrik kesintilerine karşı da önlemler alacağım.
Üretimhane Kurmak İstiyorum
Uzun süredir akvaryum balıklarıyla uğraşıyorum. Arada sırada aklıma gelen ama maddi imkansızlıklardan dolayı cesaret edemediğim üretim hane kurma hayalimi birkaç ay içinde tamamlamayı düşünüyorum.
Uzun süredir akvaryum balıklarıyla uğraşıyorum. Arada sırada aklıma gelen ama maddi imkansızlıklardan dolayı cesaret edemediğim üretim hane kurma hayalimi birkaç ay içinde tamamlamayı düşünüyorum.
Tabi ki bu tür işler bütçe gerektiren ve tek başına yürümesi zor işler. Bunun için bir arkadaşımla birlikte yapacağım. Bu arkadaş balık konusunda benden daha tecrübeli birçok değişik türü beslemiş ve yavru almış yem karşılığında ve akvaryum malzemesi karşılığında satmış bir arkadaşım.
Üretimhaneyi ilk etapta evimin altında boş duran 4.5x 4 metre ebatlarında olan dükkanda başlayacağım. Dükkanı ilerde büyütmek istersem hemen yanında buranın iki katı büyüklüğünde bir dükkanım daha var. Kira ödemeyeceğimden bu konuda şanslıyım.
Dükkanı üretim haneye çevirmeye ilk olarak yalıtımdan başlayacağım. 3 tarafı duvar olan bu dükkanın ön kısmı malesef cam. Bu cam olan kısımı düşündüm ve camın arkasını alçıpan duvar yaptırmaya karar verdim. İkinci aşama olarak da komple duvarların hepsi ve tavan strafor ile kaplanacak. Güzel durması açısından straforun üstüne sıva veya duvar kağıdı çekebilirim.
Sonraki aşamada ise akvaryumları ısıtmak için tek tek ısıtıcı koymak mantıksız olacağından klima koymayı düşünüyorum. Akvaryumlarda filtre olarak her akvaryumcunun yaptıını yapıp pipo filtreler alıp akvaryumlara koyacağım. Bu filtrelerin çalışması için ise üretim haneler için yapılmış olan hava motorundan alacağım.
Akvaryumları camcıdan sipariş ederek kendim bu işi daha önce yapmış bir kişi ile birlikte montajlayacağım. Toplamda 15 ile 20 adet arası başlangıç için yeterli olacaktır diye düşünüyorum.Bunları taşıyacak profiller alınacak ve kaynatılacak. Tavan yüksek olduğundan 3 akvaryum üst üste kurulacak.
Zaten üretime 5 çeşitle başlayacağım. Bunlar piyasası iyi olan sarı prenses, yunus, demosoni ve daha tam olarak karar vermediğim iki tür daha olacak. İşin ilerleme durumuna göre çeşitler değişebilir ya da artabilir.
Ben kendim bunları düşündüm gözden kaçırdığım noktalar olabilir. Sizlerin de düşüncelerini almak isterim. Desteklerinizi bekliyorum. İnşallah bu iş bir an önce başlar biter ve ziyaretime gelirsiniz.
150x50x60
Daha dün bunu hesaplayan bir proğram kullandım. Kalınlığı yükseklik arttıkça arttırıyordu. 60 cm yükseklik ise 10 mm iyi olur. 50 cm yükseklik ise 8 mm de kurtarır. Daha fazla yaparsanız maliyet artar.
Daha dün bunu hesaplayan bir proğram kullandım. Kalınlığı yükseklik arttıkça arttırıyordu. 60 cm yükseklik ise 10 mm iyi olur. 50 cm yükseklik ise 8 mm de kurtarır. Daha fazla yaparsanız maliyet artar.
Tropheus Olur Mu ?
Sağolun yardımcı oldunuz daha önce görmemiştim bu konuyu. Ben acele etmek istemeyen birisiyim ilk olarak kum ve kayaları bulup onra yemleri aldıktan sonra güzel bir akvaryum kurabileceğime inanıyoruum bakalım hayırlısı ile yapacaz artık bişeyler.
Sağolun yardımcı oldunuz daha önce görmemiştim bu konuyu. Ben acele etmek istemeyen birisiyim ilk olarak kum ve kayaları bulup onra yemleri aldıktan sonra güzel bir akvaryum kurabileceğime inanıyoruum bakalım hayırlısı ile yapacaz artık bişeyler.
Tropheus Olur Mu ?
Akvaryum ölçülerim 120*40*60 60 olan yüksekliği yani 250 lt.
Akvaryum ölçülerim 120*40*60 60 olan yüksekliği yani 250 lt.
Ben bu akvaryumumda daha önce hediye olarak aldığım zebra türünü besledim.
Şu anda dekor olarak hiçbirşey yok içinde.
Tropheus beslemeyi düşünüyorum tavsiye edermisiniz tavsiye ederseniz akvaryumun içinde nasıl bir kum nasıl bir taş koymalıyım, ışık ne derece önemli şuan led ile aydınlatıyorum 100 derecelik ısıtıcım var yetersiz geldiğinden değiştireceğim. Dış motorum var içine hangi tür malzeme koymam lazım. Hava motorumda bulunmakta. Aranızda bu balıktan besliyen varsa yada bilgisi olan bana yardımcı olabilir mi eğer satılık balığınız varsa bu türden bana satabilirsiniz anlaşırsak. Neyse ççok uzattım galiba şimdiden cevaplar için teşekkür ederim
SON MESAJLAR
- Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
K3r3m,
Rafayel,
ternapi,
Hidro Dinamik,
waterproof,
Omer901,
Deoxyss,
Berat kaplan,
esatterdogann,
yeekim,
Sfenks111,
sinor,
reano,
yns325,
ALTEMUR,
EKAR,
mollok,
mesut alak,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
Makkaya,
lZer0l,
Tolga8995,
bysmokin,
İlksen Şahin,
boraulukaya,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
Mustafa Uzlu,
SuperSport,
HalilSefaa,
Goldfish2000,
Osmanlı19,
egecinar,
berkc,
SantaCruzz,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
riderfish,
tukabu,
AquaShirmp,
Huzeyfe.ylc,
Standart Moss,
Legionsgamer,
şansal,
Flytheshrimp,
Phos,
Pandkoal,
YAYD06,
JujuSeri,
TuRKeR,
OKIRATLI,
Brdk64,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
