ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
cüneytbayir
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Kullanıcı Başlığı:
[C]2,1,94524[/C] [C]8,2,94524[/C] [C]4,3,94524[/C]
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
224
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
10 Haziran 2010 17:30
Son Ziyaret:
21 Haziran 2019 18:00
Toplam Mesaj:
296 [0.05 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
cüneyt bayır
Doğum Tarihi:
12 Nisan 1967
Yaş:
59
İl:
Mugla
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
cüneyt bayır
MERKEZ/MUĞLA
506 497 01 86
SON 10 MESAJI
79. Akvaryum Ve Akvaryum Canlısı Yarışması
Anladığım kadarıyla konuya yorum yazan ve yönetimle ters düşen mesajların tamamı silinmiş burdanda anlaşaılacağı üzere birkez daha beni yanıltmadınız yönetimden beklenen davranış bu olabilirdi.
Anladığım kadarıyla konuya yorum yazan ve yönetimle ters düşen mesajların tamamı silinmiş burdanda anlaşaılacağı üzere birkez daha beni yanıltmadınız yönetimden beklenen davranış bu olabilirdi.
79. Akvaryum Ve Akvaryum Canlısı Yarışması
Refet bey
Ben ticaret yapmıyorum demedim. Mali kaydım yok ticari üye olamam dedim. Farkı anlayabiliyormusunuz. Tekrar ediyorum ticari üye olamam mali yükümlüğüğüm yok hobi olarak evimin 2 odasında ürettiğim balıkları satıyorum . Buarada balık satan herkes gibi. Hala ısrarcıyım hem şahsıma haksızlık yapıldı hemde çifte standart lık uyguladınız. Tamammen art niyetlisiniz. Başkada söylecek birşey yok.
Refet bey
Ben ticaret yapmıyorum demedim. Mali kaydım yok ticari üye olamam dedim. Farkı anlayabiliyormusunuz. Tekrar ediyorum ticari üye olamam mali yükümlüğüğüm yok hobi olarak evimin 2 odasında ürettiğim balıkları satıyorum . Buarada balık satan herkes gibi. Hala ısrarcıyım hem şahsıma haksızlık yapıldı hemde çifte standart lık uyguladınız. Tamammen art niyetlisiniz. Başkada söylecek birşey yok.
79. Akvaryum Ve Akvaryum Canlısı Yarışması
Kuralda yazmasak da yarışmaya uzun süredir yöneticileri ve ticari üyeleri almıyorduk. Hatırlarsanız bu sebeple aylar önce size sorduğumuzda ticaret yapmadığınızı, dükkanınızı kapattığınızı söylemiştiniz. Facebook hesabınız böyle söylemiyor.
Sebep sonuç ilişkisi kurmada sorunlar yaşıyorsunuz, bu tespitlerinize yansıyor. Biz sizi niye kıskanalım? Kıskansa yarışmaya katılabilen üyeler kıskanır, yönetim olarak ne kadar bol katılım olursa, hele ki ne kadar kaliteli katılım olursa bu bizi mutlu eder. Sizin fotoğraflarınız çok güzel, yarışmada olması yarışmayı üste çeker, bu sebeple kıskanma lafına kızmıyor, suçlama olarak görmüyor bu tespiti yapan sizin adınıza üzülüyoruz.
Ticaret yapıp elinden bol balık geçen kişileri neden yarışmaya katmıyoruz?
Yarışmayı o balığı satmak için değil, bakmak için alan, yetiştiren kişiler kazansın istiyoruz. Sizin kazanmanız o balığa gururla bakmanızı, yanına plaket koymanızı değil, daha çok iyi fiyata satmanızı sağlıyor. Bu balığı yarışmaya sokup, değerini arttırıp satmak ayıp değil, yasa dışı da değil, sadece yarışmamızın buna vesile olmasını istemiyoruz. Düzenleyen olarak da taktir edersiniz ki bu hakkımız. Bu sebeple size sorduk siz de ticaret yapmadığınızı söylediniz, facebook profiliniz bile beta marketim. Ticaret yapanın vergisi bizi değil devleti ilgilendirir, neden-sonuç ilişkisi çerçevesinde bakarsanız ne demek istediğimizi, belki şimdi olayın sıcaklığında olmasa da daha sonra anlarsınız.
Refet bey sanırım anlaşılmakta sorun yaşıyoruz.
"Kuralda yazmasak da yarışmaya uzun süredir yöneticileri ve ticari üyeleri almıyorduk" böyle bir saçmalık varmı sizce kuralda yazmadığınız bir durum için nasıl bir yaptırım uygulayabilirsiniz. Ben yönetimin art niyeti olduğunu aşikardır. Bunun adına ne derseniz deyin. Ben derece aldıktan sonra kurallarda değişiklik yapıp geçmiş ve alınan bir dereceyi iptal etmek art niyetinizin olduğunu gösterir. Eğer olmasaydı benim derecem iptal edilmez konuyla ilgili olarak bana mesaj atılır bir daha katılamamınızı rica ediyoruz diyebilirdiniz. Ben üzülmesi gereken kişiler sizsiniz. Ben şu ana kadar derece alan balıklarımdan ancak 3 vea 4 tanesini sattım oda normal fiyatlarda yaaptığınız suçlama sadece varsayımdır.Siz sadece varsayımlarla konuşan birisiniz. Dediğim gibi benim balık satmam buradaki balık satan herkes kadardır.
Bence benim ne demek istediğim siz daha sonra daha rahat anlayacaksınızdır. Art niyetinizden dolayı varsayımlarımdan dolayı sizi kınıyorum.
Kuralda yazmasak da yarışmaya uzun süredir yöneticileri ve ticari üyeleri almıyorduk. Hatırlarsanız bu sebeple aylar önce size sorduğumuzda ticaret yapmadığınızı, dükkanınızı kapattığınızı söylemiştiniz. Facebook hesabınız böyle söylemiyor.
Sebep sonuç ilişkisi kurmada sorunlar yaşıyorsunuz, bu tespitlerinize yansıyor. Biz sizi niye kıskanalım? Kıskansa yarışmaya katılabilen üyeler kıskanır, yönetim olarak ne kadar bol katılım olursa, hele ki ne kadar kaliteli katılım olursa bu bizi mutlu eder. Sizin fotoğraflarınız çok güzel, yarışmada olması yarışmayı üste çeker, bu sebeple kıskanma lafına kızmıyor, suçlama olarak görmüyor bu tespiti yapan sizin adınıza üzülüyoruz.
Ticaret yapıp elinden bol balık geçen kişileri neden yarışmaya katmıyoruz?
Yarışmayı o balığı satmak için değil, bakmak için alan, yetiştiren kişiler kazansın istiyoruz. Sizin kazanmanız o balığa gururla bakmanızı, yanına plaket koymanızı değil, daha çok iyi fiyata satmanızı sağlıyor. Bu balığı yarışmaya sokup, değerini arttırıp satmak ayıp değil, yasa dışı da değil, sadece yarışmamızın buna vesile olmasını istemiyoruz. Düzenleyen olarak da taktir edersiniz ki bu hakkımız. Bu sebeple size sorduk siz de ticaret yapmadığınızı söylediniz, facebook profiliniz bile beta marketim. Ticaret yapanın vergisi bizi değil devleti ilgilendirir, neden-sonuç ilişkisi çerçevesinde bakarsanız ne demek istediğimizi, belki şimdi olayın sıcaklığında olmasa da daha sonra anlarsınız.
Refet bey sanırım anlaşılmakta sorun yaşıyoruz.
"Kuralda yazmasak da yarışmaya uzun süredir yöneticileri ve ticari üyeleri almıyorduk" böyle bir saçmalık varmı sizce kuralda yazmadığınız bir durum için nasıl bir yaptırım uygulayabilirsiniz. Ben yönetimin art niyeti olduğunu aşikardır. Bunun adına ne derseniz deyin. Ben derece aldıktan sonra kurallarda değişiklik yapıp geçmiş ve alınan bir dereceyi iptal etmek art niyetinizin olduğunu gösterir. Eğer olmasaydı benim derecem iptal edilmez konuyla ilgili olarak bana mesaj atılır bir daha katılamamınızı rica ediyoruz diyebilirdiniz. Ben üzülmesi gereken kişiler sizsiniz. Ben şu ana kadar derece alan balıklarımdan ancak 3 vea 4 tanesini sattım oda normal fiyatlarda yaaptığınız suçlama sadece varsayımdır.Siz sadece varsayımlarla konuşan birisiniz. Dediğim gibi benim balık satmam buradaki balık satan herkes kadardır.
Bence benim ne demek istediğim siz daha sonra daha rahat anlayacaksınızdır. Art niyetinizden dolayı varsayımlarımdan dolayı sizi kınıyorum.
79. Akvaryum Ve Akvaryum Canlısı Yarışması
Sayın üyeler akvaryum com yönetiminin yaptığı saygısızlığı sizlerle paylaşmak isterim.
79. Akvaryum ve Akvaryum Canlısı Yarışmasında 1.lik derecesi almıştım lakin derecem bana bilgi verilmeden ve sorulmadan iptal edilmiştir.
benim yönetime olan mesajlarım onların bana verdiği cevaplar aşağıda dır. Yorum sizlere kalmıştır.
Benim yönetime 1. mesajım.
79 cu akvaryum canlıları yarışmasında 1. clik almıştım lakin şu an göremiyorum sorun nedir beni bilgilendiriebilirmisiniz.
Yönetimin bana verdiği cevap
Sayin Üyemiz,
Yönetime gönderdiginiz rapor sonucu yönetim sikayetinizi degerlendirip bu bilgiyi sunmustur:
Merhaba; Ticari Üyeler yarışmaya alınmamaktadır. Tarafınızdan, Ticari Üye'liğinizin alınmasını, artık ticaret yapmadığınızı beyan etmişsiniz. Yönetim olarak Ticari Üyeliğiniz alınmış ve sizde yarışmaya katılmaya devam etmekteydiniz. Fakat ticari faaliyetlerinizin devam ettiği görülmüş ve isimleri yönetimde saklı kalmak kaydı ile bir çok üyeden de bu bilgi onaylanmıştır. Bu sebeple dereceniz alınmıştır. Üyelik tipinizde Ticari Üye statüsüne alınacaktır. Bilgilerinize Sunarız. Saygılarımızla.
Ilginize tesekkürler.
Akvaryum.com
Not: Bu otomatik bir ömdir, lütfen cevaplamayiniz.
Benim yönetime olan 2. mesajım
Akvaryum com yönetimi yaptığım şikayet konusunda nasıl komik bir bahane bulacağınızı merakla bekliyordum hakikaten beni güldürdünüz.
Her nedense yarışma kurallarına ben derece aldıktan sonra "18. Profesyonel olarak akvaryum canlısı ticareti yapan üyeler yarışmaya katılamazlar." madde eklenmiş yönetim açıkca bana mesaj atabilirsiniz yarışamada derece almanızı kıskanıyoruz , çekemiyoruz ,deseydiniz katılmazdık.
Yönetim Neyin kafasını yaşıyorsunuz?
Derece alan benim sizin muhatabınız öncelikle ben olmam gerekiyor önce bana sormanız gerekliydi. Ama sizin gibi insanlar yüzünden bugün memleketimizin hali ortada kıskançlık, çekememezlik,işgüzarlk vs.
- Ticari kaydım yok yani ticari üye olamam.
- Geçmişte ticari üye iken birçok derece aldım.
-Sadece evimin 2 odasında ürettiğim bettalarımı satıyorum.
-Burada benim gibi satış yapan bir sürü insan var.
Bu yaptığınız son derece saygısızca bir hareket ve hiçbir şekilde etik değil.
Not: Bu otomatik bir ömdir, lütfen cevaplamayiniz.
Yönetimin bana verdiği son mesaj
Sayin Üyemiz,
Yönetime gönderdiginiz rapor sonucu yönetim sikayetinizi degerlendirip bu bilgiyi sunmustur:
Size de bu yakıştı Cüneyt Bey.
Ilginize tesekkürler.
Akvaryum.com
Not: Bu otomatik bir ömdir, lütfen cevaplamayiniz.
cüneyt bayır
MERKEZ/MUĞLA
506 497 01 86
Sayın üyeler akvaryum com yönetiminin yaptığı saygısızlığı sizlerle paylaşmak isterim.
79. Akvaryum ve Akvaryum Canlısı Yarışmasında 1.lik derecesi almıştım lakin derecem bana bilgi verilmeden ve sorulmadan iptal edilmiştir.
benim yönetime olan mesajlarım onların bana verdiği cevaplar aşağıda dır. Yorum sizlere kalmıştır.
Benim yönetime 1. mesajım.
79 cu akvaryum canlıları yarışmasında 1. clik almıştım lakin şu an göremiyorum sorun nedir beni bilgilendiriebilirmisiniz.
Yönetimin bana verdiği cevap
Sayin Üyemiz,
Yönetime gönderdiginiz rapor sonucu yönetim sikayetinizi degerlendirip bu bilgiyi sunmustur:
Merhaba; Ticari Üyeler yarışmaya alınmamaktadır. Tarafınızdan, Ticari Üye'liğinizin alınmasını, artık ticaret yapmadığınızı beyan etmişsiniz. Yönetim olarak Ticari Üyeliğiniz alınmış ve sizde yarışmaya katılmaya devam etmekteydiniz. Fakat ticari faaliyetlerinizin devam ettiği görülmüş ve isimleri yönetimde saklı kalmak kaydı ile bir çok üyeden de bu bilgi onaylanmıştır. Bu sebeple dereceniz alınmıştır. Üyelik tipinizde Ticari Üye statüsüne alınacaktır. Bilgilerinize Sunarız. Saygılarımızla.
Ilginize tesekkürler.
Akvaryum.com
Not: Bu otomatik bir ömdir, lütfen cevaplamayiniz.
Benim yönetime olan 2. mesajım
Akvaryum com yönetimi yaptığım şikayet konusunda nasıl komik bir bahane bulacağınızı merakla bekliyordum hakikaten beni güldürdünüz.
Her nedense yarışma kurallarına ben derece aldıktan sonra "18. Profesyonel olarak akvaryum canlısı ticareti yapan üyeler yarışmaya katılamazlar." madde eklenmiş yönetim açıkca bana mesaj atabilirsiniz yarışamada derece almanızı kıskanıyoruz , çekemiyoruz ,deseydiniz katılmazdık.
Yönetim Neyin kafasını yaşıyorsunuz?
Derece alan benim sizin muhatabınız öncelikle ben olmam gerekiyor önce bana sormanız gerekliydi. Ama sizin gibi insanlar yüzünden bugün memleketimizin hali ortada kıskançlık, çekememezlik,işgüzarlk vs.
- Ticari kaydım yok yani ticari üye olamam.
- Geçmişte ticari üye iken birçok derece aldım.
-Sadece evimin 2 odasında ürettiğim bettalarımı satıyorum.
-Burada benim gibi satış yapan bir sürü insan var.
Bu yaptığınız son derece saygısızca bir hareket ve hiçbir şekilde etik değil.
Not: Bu otomatik bir ömdir, lütfen cevaplamayiniz.
Yönetimin bana verdiği son mesaj
Sayin Üyemiz,
Yönetime gönderdiginiz rapor sonucu yönetim sikayetinizi degerlendirip bu bilgiyi sunmustur:
Size de bu yakıştı Cüneyt Bey.
Ilginize tesekkürler.
Akvaryum.com
Not: Bu otomatik bir ömdir, lütfen cevaplamayiniz.
cüneyt bayır
MERKEZ/MUĞLA
506 497 01 86
Yeni Betta Akvaryumum Yorumlarınızı Bekliyorum :)
Güzle olmuş [:iyi:][:nazar:]
Güzle olmuş [:iyi:][:nazar:]
Babasının Oğlu
KArdeşlerden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF1407.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF0957.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/1_DSCF0895.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF8193.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF7911.JPG[/IMG]
KArdeşlerden
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF1407.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF0957.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/1_DSCF0895.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF8193.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF7911.JPG[/IMG]
Üretimlerimden Örnekler
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF0581.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF1407.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF0915.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF0048.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF0084.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF1260.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF1161.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF0957.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF9949.JPG[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF0581.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF1407.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF0915.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF0048.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF0084.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF1260.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF1161.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF0957.JPG[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/94524/DSCF9949.JPG[/IMG]
Betta'nın Ömrü Ve Yaş Tayini
Ortalama ömürleri 3 yıldır ama iyi şartlarda bakıldığı zaman 4 yıl da olabilir.
Ortalama ömürleri 3 yıldır ama iyi şartlarda bakıldığı zaman 4 yıl da olabilir.
SON MESAJLAR
- Sessiz Şelale Filtre Önerisi 0rnn, 11:59
Filtreleme Seçenekleri - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi 0rnn, 11:53
Yeni Üye Forumu - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir Khatrom, 10:55
Bitki Türleri ve Bakımı - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
KULLANICILAR
- 61 Online Kullanıcı, 33 Üye
Online Kullanıcılar
oguzsel,
Birtek,
ilterisdoğukan,
yeekim,
Kuduoglu,
osmandbnl,
sina cen,
0rnn,
omerkaya40,
MiSoSiKiaN,
ibas34,
Oğul Hüseyin,
DABARAKATO,
DigitalPen,
Kınayu,
oktay42,
altuntasseref,
Khatrom,
hazalca,
ilkerkrsln,
Sekizo,
kilic88,
Akrattin,
livadi,
Yücel BOZDEMİR,
mustafatelli,
Deathgrip,
Brdk64,
√olkaπ,
berat76,
abunil,
1win_ghsa,
zen666,
oguzozt,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
