ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
HuYSuz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
05 Şubat 2010 19:59
Son Ziyaret:
06 Aralık 2016 19:07
Toplam Mesaj:
15 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Murat Koç
Doğum Tarihi:
07 Ocak 1979
Yaş:
47
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Murat KOÇ
SON 10 MESAJI
Lepistesin dogurmamasinin en buyuk nedeni
Soruyu soran arkadaşımız balığının doğurmamasının nedenini sormuş. "Su sıcaklığının 28 dereceden düşük olmasıdır belkide" demişsiniz sadece.
Ben sizin yüklediğiniz manaları bilemem. Okuduğum cümleye göre yorum yaparım. İki kelime daha yazmak zor değil nihayetinde değil mi ? Sıcaklığı artırmak balığın daha erken doğumun yapmasına neden olur ama çokta istenilen birşey değildir de diyebilirdiniz.. cümlenizin devamında detay olarak.
Ben sizin bunları bildiğinizi bilemem. Rastgele biryerlerden okuyup, bu bilgileri paylaşıyorda olabilirsiniz.. Canlı doğuranlarla ilgili herşeyi benden ve bir çok kişiden çok çok daha iyi biliyorda olabilirsiniz. Benim amacım doğru bilgi vermek. Siz de bunu yapmak istiyorsunuz eminim ama bir kaç kelime daha yazıp daha detaylı olursa yazınız kimse mana yüklemek zorunda kalmaz.
Soruyu soran arkadaşımız balığının doğurmamasının nedenini sormuş. "Su sıcaklığının 28 dereceden düşük olmasıdır belkide" demişsiniz sadece.
Ben sizin yüklediğiniz manaları bilemem. Okuduğum cümleye göre yorum yaparım. İki kelime daha yazmak zor değil nihayetinde değil mi ? Sıcaklığı artırmak balığın daha erken doğumun yapmasına neden olur ama çokta istenilen birşey değildir de diyebilirdiniz.. cümlenizin devamında detay olarak.
Ben sizin bunları bildiğinizi bilemem. Rastgele biryerlerden okuyup, bu bilgileri paylaşıyorda olabilirsiniz.. Canlı doğuranlarla ilgili herşeyi benden ve bir çok kişiden çok çok daha iyi biliyorda olabilirsiniz. Benim amacım doğru bilgi vermek. Siz de bunu yapmak istiyorsunuz eminim ama bir kaç kelime daha yazıp daha detaylı olursa yazınız kimse mana yüklemek zorunda kalmaz.
Lepistesin dogurmamasinin en buyuk nedeni
O da bir ihtimal tabii fakat daha yavruyken satın alınmış olması lazım bunun olması için. O yüzden ben es geçtim açıkcası. Hiç çiftleşmemiş olması hala bana düşük ihtimal olarak geliyor. Tabi balıkları kendimiz beslemediğimiz, yetersiz bilgiyle cevap verdiğimiz düşünürse ve görmeden yorum yaptığımızıda gözönüne alırsak.. herşey olabilir.
O da bir ihtimal tabii fakat daha yavruyken satın alınmış olması lazım bunun olması için. O yüzden ben es geçtim açıkcası. Hiç çiftleşmemiş olması hala bana düşük ihtimal olarak geliyor. Tabi balıkları kendimiz beslemediğimiz, yetersiz bilgiyle cevap verdiğimiz düşünürse ve görmeden yorum yaptığımızıda gözönüne alırsak.. herşey olabilir.
Arka Fon yapımında su bazlı vernik kullanılır mı?
Biraz daha beklemenizi öneririm. Derzin tamamen kuruması boyanın kuruması derken 1-2 günlük süre tam kuruma için yeterli değildir. Böyle şeyleri denerken aslında küçük parçaları deneme amacıyla boyayıp, önce onları denerseniz hem emin olur, hemde yaptığınız şeyi riske etmemiş olursunuz. Ve yine bu tür dekorları yaparken akvaryum boyutuna ve kayıtlara bağlı olarak 2-3 parça yaparsanız daha rahat olur.
Biraz daha beklemenizi öneririm. Derzin tamamen kuruması boyanın kuruması derken 1-2 günlük süre tam kuruma için yeterli değildir. Böyle şeyleri denerken aslında küçük parçaları deneme amacıyla boyayıp, önce onları denerseniz hem emin olur, hemde yaptığınız şeyi riske etmemiş olursunuz. Ve yine bu tür dekorları yaparken akvaryum boyutuna ve kayıtlara bağlı olarak 2-3 parça yaparsanız daha rahat olur.
Arka Fon yapımında su bazlı vernik kullanılır mı?
Boya çıkacaksa vernikde çıkacaktır. Derzin suyu emdiğini düşünürseniz eğer sonuçta siz üstten vernik sürseniz bile boya alttan zaten su ile temas edecek. Yapacağınız vernik boyayı korumaktan çok parlak görünmesini sağlar.
Ne kadar çok kurumasını bekleyip daha sonra ilk su temasını yaparsanız boyanın çıkmasının önünede o kadar çok geçmiş olursunuz.
Boya çıkacaksa vernikde çıkacaktır. Derzin suyu emdiğini düşünürseniz eğer sonuçta siz üstten vernik sürseniz bile boya alttan zaten su ile temas edecek. Yapacağınız vernik boyayı korumaktan çok parlak görünmesini sağlar.
Ne kadar çok kurumasını bekleyip daha sonra ilk su temasını yaparsanız boyanın çıkmasının önünede o kadar çok geçmiş olursunuz.
Lepistesin dogurmamasinin en buyuk nedeni
Ne kadar süredir doğurmadı ? Balıkların hiç çiftleşmemiş olması düşük bir ihtimal. Akvaryumda erkek lepistes olmasa bile daha önceki çiflteşmelerden dolayı en azından 2-3 kaç ay doğum yapar. 28 derecenin altında lepistes doğum yapmaz diye birşey yok. Balıklarınız çok genç ise, doğum yapmış ama çok az sayıda doğurduğu ve bunlarında yenmiş olduğu için görmemiş olabilirsiniz.
Ne kadar süredir doğurmadı ? Balıkların hiç çiftleşmemiş olması düşük bir ihtimal. Akvaryumda erkek lepistes olmasa bile daha önceki çiflteşmelerden dolayı en azından 2-3 kaç ay doğum yapar. 28 derecenin altında lepistes doğum yapmaz diye birşey yok. Balıklarınız çok genç ise, doğum yapmış ama çok az sayıda doğurduğu ve bunlarında yenmiş olduğu için görmemiş olabilirsiniz.
Samsung Digimax A40
Enstantane perde hızı demektir. Işığın sensör / film üzerine düşme sürecinde açılıp kapanan parçanın hız ayarı belirler. M manuel mod demektir. Aslında enstantane diyafram gibi ayarları kullanıcıya bırakan seçenek budur ama bir çok compact makinede bu ayarlar kullanıcıya bırakılmaz. Özeliklerinden baktığım kadarıyla sizin makinenizde de enstantene ve diyafram ayarı yok.
Diyafram değerini küçültüp enstantaneyi yükseltemeyeceğiniz için, ışığın az olduğu ortamlarda iso değerini yükseltmeli ya da flaş kullanmalısınız. İsoyu fazla yükseltirseniz fotoğraflarda kumlanma oluşur. Gün ışığında çektiğiniz yüksek enstantaneli fotoğraflar da kötü çıkıyorsa eğer makinenin kalitesizi sizi tatmin etmiyor olabilir.
Enstantane perde hızı demektir. Işığın sensör / film üzerine düşme sürecinde açılıp kapanan parçanın hız ayarı belirler. M manuel mod demektir. Aslında enstantane diyafram gibi ayarları kullanıcıya bırakan seçenek budur ama bir çok compact makinede bu ayarlar kullanıcıya bırakılmaz. Özeliklerinden baktığım kadarıyla sizin makinenizde de enstantene ve diyafram ayarı yok.
Diyafram değerini küçültüp enstantaneyi yükseltemeyeceğiniz için, ışığın az olduğu ortamlarda iso değerini yükseltmeli ya da flaş kullanmalısınız. İsoyu fazla yükseltirseniz fotoğraflarda kumlanma oluşur. Gün ışığında çektiğiniz yüksek enstantaneli fotoğraflar da kötü çıkıyorsa eğer makinenin kalitesizi sizi tatmin etmiyor olabilir.
Isıtıcı (Cam Tamiri)
Benim inandığım diye bir şey söz konusu değil malesef fakat size ne söylersem söyleyim durum değişmeyecek sanırım. Bozulan ısıtıcılarınızdan bir tanesini açıp, bahsettiğim tapaya bakın.. o zaman kendiniz anlarsınız zaten vakumlamaya ne denli elverişli olduğunu. Vakumlanmış olsa dahi bunu ne kadar süre muhafaza edebileceğini.
Benim inandığım diye bir şey söz konusu değil malesef fakat size ne söylersem söyleyim durum değişmeyecek sanırım. Bozulan ısıtıcılarınızdan bir tanesini açıp, bahsettiğim tapaya bakın.. o zaman kendiniz anlarsınız zaten vakumlamaya ne denli elverişli olduğunu. Vakumlanmış olsa dahi bunu ne kadar süre muhafaza edebileceğini.
Isıtıcı (Cam Tamiri)
[QUOTE=dodo4132][QUOTE=HuYSuz] [QUOTE=dodo4132]Isıtıcılar üretim esnasında vakumlanır. sonradan yeni camda takılsa bu vakumlama işlemi evde yapılamayacağından dolayı sürekli olarak risk altında kalmak demektir. Vakumlama işleminin iki amacı vardır.
Bu söylediğiniz olay ampul vb gibi şeylerde geçerlidir. Oluşan yüksek ısıdan dolayı kullanılan tellerin çok ince olması nedeniyle telin yanmaması için hava alınır ve tüp cam olarak tamamen kapatılır. Oysa ısıcıtılarda plastik bir tapa olarak adlandırabileceğim bir kapatma sistemi olmasından dolayı.. söylediğiniz gibi hava alınmış olsa bile ısıtıcı çalıştığında ve buna bağlı olarak soğuduğunda içerisinde ki basınç yapısı itibariyle sabit kalamaz.
Özetle söylemek gerekirse; ısıtıcılarda kullanılan tellerinin çok ince olmaması nedeniyle böyle bir işlem yapmaya gerek yoktur.
[/QUOTE] Kullanım sürelerinin uzun olması açısından vakumlandığını belirtmiştim. ampul gibi hemen kesmez tabiki. ayrıca ısıtıcı içindeki vakumun ısıtıcı soğuduğunda özelliğini yitirmesi gibi bir durum söz konusu olamaz. eğer bahsettiğiniz şekilde vakumun kaybolması durumu oluşuyor ise bu ısıtıcı su alıyor anlamına gelmektedir. Ayrıca içinde hava kalmış olan ısıtıcı sargı rezistans telleri oksit gibi kararmalar oluşturur. bu vakumu bozulmuş ısıtıcılarda görülmektedir ve belli bir süre sonunda ısıtıcı telleri kopar.[/QUOTE]
Sanırım suya tamamen sokulmadığı halde ısıtıcı içinde oluşan neme de hiç dikkat etmediniz. Ve etrafınızda ki ısıtıcı mantığı ile çalışan cihazları hiç incelemediniz, bakmadınız. Bir ara kurutma makinenizin tellerine bir bakmanızı rica edeceğim sizden en kolay onlarda görebilirsiniz kullanılan tel aynı ısıtıcıdaki gibidir. Yine aynı teli katalitiklerdeki elektrikli ısıtıcı bölümünde de görebilirsiniz.
Size vakumlama yapılmasının nedenini anlatmaya çalıştım ama yeniden daha iyi açıklamak gerekirse. Bahsettiğimiz ampul örneğinde kullanılan tel çok incedir ve "hava ile temas ettiği anda tel yanar". İçeride hava olmazsa ateşde olmaz. Vakumlamanın sebebi budur bu gibi durumlar dışında vakumlama yapılmaz.
[QUOTE=dodo4132][QUOTE=HuYSuz] [QUOTE=dodo4132]Isıtıcılar üretim esnasında vakumlanır. sonradan yeni camda takılsa bu vakumlama işlemi evde yapılamayacağından dolayı sürekli olarak risk altında kalmak demektir. Vakumlama işleminin iki amacı vardır.
1-genleşen ve ısıtıcı içinde kalan havanın oluşturacağı basınç cam tüpü kırar bunun sonucunda direk akvaryuma şebeke elektriğinin iletilmesine yol açar.
2-ısıtıcı resistansları havayla temas etmediği için ömürleri uzun olur. örnek armut lamba içindeki havanın boşaltılmasıyla aydınlatma teli uzun ömürlü olur.
Geceleri rahat uyumak ve gözünüzün arkada kalmasını istemiyorsanız dikkate alın derim.
[/QUOTE]Bu söylediğiniz olay ampul vb gibi şeylerde geçerlidir. Oluşan yüksek ısıdan dolayı kullanılan tellerin çok ince olması nedeniyle telin yanmaması için hava alınır ve tüp cam olarak tamamen kapatılır. Oysa ısıcıtılarda plastik bir tapa olarak adlandırabileceğim bir kapatma sistemi olmasından dolayı.. söylediğiniz gibi hava alınmış olsa bile ısıtıcı çalıştığında ve buna bağlı olarak soğuduğunda içerisinde ki basınç yapısı itibariyle sabit kalamaz.
Özetle söylemek gerekirse; ısıtıcılarda kullanılan tellerinin çok ince olmaması nedeniyle böyle bir işlem yapmaya gerek yoktur.
[/QUOTE] Kullanım sürelerinin uzun olması açısından vakumlandığını belirtmiştim. ampul gibi hemen kesmez tabiki. ayrıca ısıtıcı içindeki vakumun ısıtıcı soğuduğunda özelliğini yitirmesi gibi bir durum söz konusu olamaz. eğer bahsettiğiniz şekilde vakumun kaybolması durumu oluşuyor ise bu ısıtıcı su alıyor anlamına gelmektedir. Ayrıca içinde hava kalmış olan ısıtıcı sargı rezistans telleri oksit gibi kararmalar oluşturur. bu vakumu bozulmuş ısıtıcılarda görülmektedir ve belli bir süre sonunda ısıtıcı telleri kopar.[/QUOTE]
Sanırım suya tamamen sokulmadığı halde ısıtıcı içinde oluşan neme de hiç dikkat etmediniz. Ve etrafınızda ki ısıtıcı mantığı ile çalışan cihazları hiç incelemediniz, bakmadınız. Bir ara kurutma makinenizin tellerine bir bakmanızı rica edeceğim sizden en kolay onlarda görebilirsiniz kullanılan tel aynı ısıtıcıdaki gibidir. Yine aynı teli katalitiklerdeki elektrikli ısıtıcı bölümünde de görebilirsiniz.
Size vakumlama yapılmasının nedenini anlatmaya çalıştım ama yeniden daha iyi açıklamak gerekirse. Bahsettiğimiz ampul örneğinde kullanılan tel çok incedir ve "hava ile temas ettiği anda tel yanar". İçeride hava olmazsa ateşde olmaz. Vakumlamanın sebebi budur bu gibi durumlar dışında vakumlama yapılmaz.
Makina Önerisi (Cok önemli)
Canonların ikisinde de diyafram öncelikli, enstantane öncelikli ve program öncelikli çekim modu yok kısaca manuel çekim modu yok. Fotoğraf makinesinden ne beklediğinizi, neler çekmek istediğinizi bilemiyorum ama söylediğim çekim modları olmadan fotoğraf çekmek malesef her zaman iyi sonuç vermez. Çünkü her ne kadar bilmem kaç tane çekim modu var denilse de o çekim modları hemen hemen bir birinin aynısıdır ve bu ayarlar manuel kullanmanıza izin vermez. Bu da bir çok zaman size sıkıntı yaratır
Canonların ikisinde de diyafram öncelikli, enstantane öncelikli ve program öncelikli çekim modu yok kısaca manuel çekim modu yok. Fotoğraf makinesinden ne beklediğinizi, neler çekmek istediğinizi bilemiyorum ama söylediğim çekim modları olmadan fotoğraf çekmek malesef her zaman iyi sonuç vermez. Çünkü her ne kadar bilmem kaç tane çekim modu var denilse de o çekim modları hemen hemen bir birinin aynısıdır ve bu ayarlar manuel kullanmanıza izin vermez. Bu da bir çok zaman size sıkıntı yaratır
Isıtıcı (Cam Tamiri)
[QUOTE=dodo4132]Isıtıcılar üretim esnasında vakumlanır. sonradan yeni camda takılsa bu vakumlama işlemi evde yapılamayacağından dolayı sürekli olarak risk altında kalmak demektir. Vakumlama işleminin iki amacı vardır.
Bu söylediğiniz olay ampul vb gibi şeylerde geçerlidir. Oluşan yüksek ısıdan dolayı kullanılan tellerin çok ince olması nedeniyle telin yanmaması için hava alınır ve tüp cam olarak tamamen kapatılır. Oysa ısıcıtılarda plastik bir tapa olarak adlandırabileceğim bir kapatma sistemi olmasından dolayı.. söylediğiniz gibi hava alınmış olsa bile ısıtıcı çalıştığında ve buna bağlı olarak soğuduğunda içerisinde ki basınç yapısı itibariyle sabit kalamaz.
Özetle söylemek gerekirse; ısıtıcılarda kullanılan tellerinin çok ince olmaması nedeniyle böyle bir işlem yapmaya gerek yoktur.
[QUOTE=dodo4132]Isıtıcılar üretim esnasında vakumlanır. sonradan yeni camda takılsa bu vakumlama işlemi evde yapılamayacağından dolayı sürekli olarak risk altında kalmak demektir. Vakumlama işleminin iki amacı vardır.
1-genleşen ve ısıtıcı içinde kalan havanın oluşturacağı basınç cam tüpü kırar bunun sonucunda direk akvaryuma şebeke elektriğinin iletilmesine yol açar.
2-ısıtıcı resistansları havayla temas etmediği için ömürleri uzun olur. örnek armut lamba içindeki havanın boşaltılmasıyla aydınlatma teli uzun ömürlü olur.
Geceleri rahat uyumak ve gözünüzün arkada kalmasını istemiyorsanız dikkate alın derim.
[/QUOTE]Bu söylediğiniz olay ampul vb gibi şeylerde geçerlidir. Oluşan yüksek ısıdan dolayı kullanılan tellerin çok ince olması nedeniyle telin yanmaması için hava alınır ve tüp cam olarak tamamen kapatılır. Oysa ısıcıtılarda plastik bir tapa olarak adlandırabileceğim bir kapatma sistemi olmasından dolayı.. söylediğiniz gibi hava alınmış olsa bile ısıtıcı çalıştığında ve buna bağlı olarak soğuduğunda içerisinde ki basınç yapısı itibariyle sabit kalamaz.
Özetle söylemek gerekirse; ısıtıcılarda kullanılan tellerinin çok ince olmaması nedeniyle böyle bir işlem yapmaya gerek yoktur.
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra Cyber_Scout, 04:15
Amerikan Tetraları - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Cyber_Scout, 04:14
Yeni Üye Forumu - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Mikrofex-grindal-mikrokurt-sirkekurdu-izya Tubifex tuncaysargin 10:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 10:20
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 10:20
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 10:19
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 10:14
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 10:14
- Moss Teli CevdetSERBEST 10:14
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 09:34
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 09:34
- Akvaryumların İhtiyaçları GETS34 09:33
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 09:16
- Aciliyetten Ada Solar1 Green Şok Fiyata Aporetti 05:51
- Subulata, Java Fern, Cryptocoryne Wendtii Sp, zimdaldil 01:07
- Düz Kuyruk Cüce Vatoz (ancistrus Sp.) zimdaldil 01:07
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 00:52
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 00:52
- 1 Metrelik Set Akvaryumlar Ve Co2 Tüp kadir0606 23:28
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 22:58
- Hb White Lepistes omererbas 22:47
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 22:47
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 22:20
- Akvaryum 30*30 metsi 22:20
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 21:57
- Frogbit ALTEMUR 21:57
- Sıfır Fluval 107 - Fluval 206 Mil Pervane Ve Kapak erimgorgulu 20:38
- L144 Tül Yavrular erimgorgulu 20:38
- Sobo Fh-1903 1500lt/h İç Filtre mustafakrml 20:31
- Satılık Bitkili Akvaryum - 70*35 - Her Şey Dahil M_budak 20:24
- Neocaridina Karides Satılık djally 20:22
- Satılık Sağlıklı Riccia Bitkisi djally 20:22
- Creaqua Akvaryum Armatürü KarayeL 19:21
- Akvaryum Co2 Set KarayeL 19:21
- Kalsiyum Karbonatlı Kum Sütçü 19:21
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
KULLANICILAR
- 38 Online Kullanıcı, 21 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
