ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
yusyil
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
0
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Mayıs 2008 20:48
Son Ziyaret:
12 Haziran 2009 04:57
Toplam Mesaj:
19 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
yusuf yılmaz
Doğum Tarihi:
14 Mayıs 1983
Yaş:
43
İl:
Kocaeli
Meslek:
işçi
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 10 MESAJI
125x38x50 mi 55 mi
Volkan bey sehpanın üstüne mdf kestirirsiniz 45 cm lik önlü arkalı pay edersiniz boşlukları hem daha kullanışlı olur akvaryum 38 cm az yapmışken tam yapın derim sonra neden yapmadım diyeceksiniz :)
Saygılar.
Volkan bey sehpanın üstüne mdf kestirirsiniz 45 cm lik önlü arkalı pay edersiniz boşlukları hem daha kullanışlı olur akvaryum 38 cm az yapmışken tam yapın derim sonra neden yapmadım diyeceksiniz :)
Saygılar.
160*60*60 Akvaryuma başlıyorum,bir kaç sorum var..
Yener bey teşekkür ederim şimdi anladım yardımlarınız için teşekkür ederim pazartesi nasib olursa veriyorum siparişi gelince paylaşıcam yapım aşamalarını yardımlarınızı o zamanda isticem tabi :) herşey için teşekkürler.
Saygılar.
Yener bey teşekkür ederim şimdi anladım yardımlarınız için teşekkür ederim pazartesi nasib olursa veriyorum siparişi gelince paylaşıcam yapım aşamalarını yardımlarınızı o zamanda isticem tabi :) herşey için teşekkürler.
Saygılar.
160*60*60 Akvaryuma başlıyorum,bir kaç sorum var..
Yener bey çok iyi olur ilginiz için teşekkür ederim.
Emin bey çok pratik ve güzel olmuş bu fikrlerin hepsini değerlendireceğim teşekkürler.
Saygılar.
Yener bey çok iyi olur ilginiz için teşekkür ederim.
Emin bey çok pratik ve güzel olmuş bu fikrlerin hepsini değerlendireceğim teşekkürler.
Saygılar.
160*60*60 Akvaryuma başlıyorum,bir kaç sorum var..
[QUOTE=Y.YILMAZ] Yusuf bey en az 5000 L/S bir motor kullanmalısınız buda 50 mm iki delik demektir. Akvaryum içindeki akıntı ne kadar çok olursa o kadar iyidir.
Yener bey deliğin çapı 50 mm olucak burası tamam birde deliği arkacamın üstünden deldireceğim yan cam ve üst köşeyle arası kaç cm uygun olur delik için ve siz 2 delik dediniz ikiside sumpa inişmi olacak ben tek delik düşünmüştüm iniş için.
Emin bey tavsiyelerinizi dikkate alınacaktır çok teşekkürler bilgilendirdiğiniz için.
SAygılar.
[QUOTE=Y.YILMAZ] Yusuf bey en az 5000 L/S bir motor kullanmalısınız buda 50 mm iki delik demektir. Akvaryum içindeki akıntı ne kadar çok olursa o kadar iyidir.
Dursu dediğim ise P.V.C dirsek ve "T" yi yapıştırırken yapılan uygulamadır, yani 90 derece dirsek ucu akvaryumun tabanına bakacak şekilde "T" ile yapştırılmasıdır bu uygulama ses açısından bayağı iyi bir sonuç vermektedir. Tabi dirseğin önünede taşıma kutusu yapmanız gerekecek yoksa balıklar dirseklerden geçip sump'a inecektir
[/QUOTE]Yener bey deliğin çapı 50 mm olucak burası tamam birde deliği arkacamın üstünden deldireceğim yan cam ve üst köşeyle arası kaç cm uygun olur delik için ve siz 2 delik dediniz ikiside sumpa inişmi olacak ben tek delik düşünmüştüm iniş için.
Emin bey tavsiyelerinizi dikkate alınacaktır çok teşekkürler bilgilendirdiğiniz için.
SAygılar.
160*60*60 Akvaryuma başlıyorum,bir kaç sorum var..
[QUOTE=Emin_Paşa]3.Kuleli sistem yapmanı öneririm çünki pislikler altta birikecektir...
Emin bey bende forumdaki konulardan yardım alarak kuleli sistem yapmayı düşünüyordum tavsiyeniz için teşekkürler.
Elimde 100*30*30 akvaryumum var şu an yavrularım içinde onu sump olarak yapmayı düşünüyorum.
Saygılar.
[QUOTE=Emin_Paşa]3.Kuleli sistem yapmanı öneririm çünki pislikler altta birikecektir...
4.En az 120 lt yaptırın ve sumpu yağmurlama sistemli olsun ve 8 mm camdan yaptırırsanız daha şık olur..
[/QUOTE]Emin bey bende forumdaki konulardan yardım alarak kuleli sistem yapmayı düşünüyordum tavsiyeniz için teşekkürler.
Elimde 100*30*30 akvaryumum var şu an yavrularım içinde onu sump olarak yapmayı düşünüyorum.
Saygılar.
ufak çaplı tank için lamba koruma
[QUOTE=InTerTecH]Bendede kapakta aynı sorun var.Kapak aynı fakat ben ışıklandırma değil ısıtma amaçlı kullanıyorum.Kaplumbağaları ısıtıyorum lambayla ama kaplumbağalar değecek diye korkuyorum.Isıyı geçirirmiki bu pvs?[/QUOTE]
Aykut bey eğer sizde Birkan beyin kullandığı lambadan kullanıyorsanız o lamba fazla ısı yaymaz sizin sarı klasik lambaları tercih etmenizi öneririm.Ayrıca sarı ampuller o plastiği eritir kanımca.
Birkan bey yapmış olduğunuz sistem umarım işe yaramıştır çünkü bende ilk hobiye başladığımda o tip bir akvaryumla başlamıştım şu an yavru akvaryumum ve o kullandığınız ampullerden 3 kere takmak zorunda kaldım buhara dayanıksız ampullerdir onlar banyolara bile takılması tavsiye edilmez.Ve kapalı olmaması havadar olması istenir.
Bence akvaryumcularda satılan 10 YTL lik masa üstü lambaları gibi akvaryum aydınlatmaları var akvaryumun kenarını bağlıyorsun çokta sağlıklı ben kullanıyorum.
Saygılar.
[QUOTE=InTerTecH]Bendede kapakta aynı sorun var.Kapak aynı fakat ben ışıklandırma değil ısıtma amaçlı kullanıyorum.Kaplumbağaları ısıtıyorum lambayla ama kaplumbağalar değecek diye korkuyorum.Isıyı geçirirmiki bu pvs?[/QUOTE]
Aykut bey eğer sizde Birkan beyin kullandığı lambadan kullanıyorsanız o lamba fazla ısı yaymaz sizin sarı klasik lambaları tercih etmenizi öneririm.Ayrıca sarı ampuller o plastiği eritir kanımca.
Birkan bey yapmış olduğunuz sistem umarım işe yaramıştır çünkü bende ilk hobiye başladığımda o tip bir akvaryumla başlamıştım şu an yavru akvaryumum ve o kullandığınız ampullerden 3 kere takmak zorunda kaldım buhara dayanıksız ampullerdir onlar banyolara bile takılması tavsiye edilmez.Ve kapalı olmaması havadar olması istenir.
Bence akvaryumcularda satılan 10 YTL lik masa üstü lambaları gibi akvaryum aydınlatmaları var akvaryumun kenarını bağlıyorsun çokta sağlıklı ben kullanıyorum.
Saygılar.
160*60*60 Akvaryuma başlıyorum,bir kaç sorum var..
Yener bey 90 cm profil sehpanın yüksekliği akvaryumum 160*60*60 olacak sanırım yanlış anlama olmuş
.
Tankın alacağı su miktarı dekordan sonra 500+80(sump) litre yanılmıyorsam bu miktardaki akvaryuma 50 mm sump deliğimi deldirmeliyim?
50 mm den ufak olursa ses yapar demişsiniz peki normal şartlarda akvaryumun 1 saatte kaç kere devir daim yapması gerekiyor?
Şimdi siz 5000-L/S kullanacaksanız 50 mm deldirin dediniz yoksa ses yapabilir diyorsunuz peki 50 mm deldirip 3000-L/S dönüş motoru taktırsam ses yaparmı ( Bu akvaryuma kaç debilik motor gerektiğini bilmiyorum meraktan soruyorum
)
Dursu ne anlama geliyor açarmısın biraz terimleri yeni yeni öğreniyor sayılırım
Camcım montajdaydı yoksa siparişi verecektim deliğide 40 mm deldirecektim pazartesiye kaldı sipariş işi şu delik olayınıda çözmüş olurum içim rahat eder en azından.
Saygılar.
yusyil 2008-09-20 21:18:24
Yener bey 90 cm profil sehpanın yüksekliği akvaryumum 160*60*60 olacak sanırım yanlış anlama olmuş
.Tankın alacağı su miktarı dekordan sonra 500+80(sump) litre yanılmıyorsam bu miktardaki akvaryuma 50 mm sump deliğimi deldirmeliyim?
50 mm den ufak olursa ses yapar demişsiniz peki normal şartlarda akvaryumun 1 saatte kaç kere devir daim yapması gerekiyor?
Şimdi siz 5000-L/S kullanacaksanız 50 mm deldirin dediniz yoksa ses yapabilir diyorsunuz peki 50 mm deldirip 3000-L/S dönüş motoru taktırsam ses yaparmı ( Bu akvaryuma kaç debilik motor gerektiğini bilmiyorum meraktan soruyorum
)Dursu ne anlama geliyor açarmısın biraz terimleri yeni yeni öğreniyor sayılırım
Camcım montajdaydı yoksa siparişi verecektim deliğide 40 mm deldirecektim pazartesiye kaldı sipariş işi şu delik olayınıda çözmüş olurum içim rahat eder en azından.
Saygılar.
160*60*60 Akvaryuma başlıyorum,bir kaç sorum var..
Yener bey hiç aklımda yoktu böyle bir düşünce teşekkür ederim. Ben 40 mm çapında bir delik deldirecektim sizin anlattığınız gibi ayrıntıları bilmediğim için düşünemedim sizce yeterlimi 40 mm lik bir delik , deliğe göre ekipmanları hazırlarım olurmu?. Söylediğiniz deniz akvaryumlarındaki sistemi incelicem bir bilgim yok forumda bulurum sanırım tekrar beni aydınlattığınız için teşekkürler.
Yener bey hiç aklımda yoktu böyle bir düşünce teşekkür ederim. Ben 40 mm çapında bir delik deldirecektim sizin anlattığınız gibi ayrıntıları bilmediğim için düşünemedim sizce yeterlimi 40 mm lik bir delik , deliğe göre ekipmanları hazırlarım olurmu?. Söylediğiniz deniz akvaryumlarındaki sistemi incelicem bir bilgim yok forumda bulurum sanırım tekrar beni aydınlattığınız için teşekkürler.
160*60*60 Akvaryuma başlıyorum,bir kaç sorum var..
[QUOTE=Y.YILMAZ] Yusuf bey merhabalar
Yener bey teşekkür ederim.
Sump deliğini arkadan yapmayı düşünüyordum sizin yorumunuz düşüncemi kesinleştirdi. Öncelikle akvaryumun kabasını bitirip daha sonra sumpu yapıcam inşallah ama sipariş vermeden sump deliğini deldirmem gerekiyordu cevap için çok teşekkürler..
[QUOTE=Y.YILMAZ] Yusuf bey merhabalar
10 mm cam kayıtlı ve kuşaklı olarak kurtarır ölçüdür. Sump sisteminde çalışma prensibi bakımından deliğin tabanda veya arka camdan olması farketmez, sadece tabandan olursa kullanacağınız boru hiç estetik gözükmeyecektir bunu engellemek için ise yapacağınız taşırma kutusu tankın içinde fazlaca bi yer tutacaktır. Sump olarakta (W.D.T) üç aşamalı taşırma sistemi yaparsanız bayağı faydasını görürsünüz sump'ın ebetınıda ne kadar büyük tutarsanız okadar faydasını görürsünüz. Bir önemli konuda kullanacağınız malzeme alanı olacaktır zira akvaryum için gerekli olan bio temizliği kullanacağınız malzemelerde oluşan bakteriler yapacaktır...
[/QUOTE]Yener bey teşekkür ederim.
Sump deliğini arkadan yapmayı düşünüyordum sizin yorumunuz düşüncemi kesinleştirdi. Öncelikle akvaryumun kabasını bitirip daha sonra sumpu yapıcam inşallah ama sipariş vermeden sump deliğini deldirmem gerekiyordu cevap için çok teşekkürler..
160*60*60 Akvaryuma başlıyorum,bir kaç sorum var..
Birol bey cevap için teşekkürler.
Camlar konusunda yaptığım en iyi fiyat araştırması şu an bu , sizin İstanbulda yaşamanızın avantajı olmuş cam fiyatı konusunda yinede araştırıyorum ama sanırım bu fiyattan siparişi vericem.
Sehpanın fiyatı konusunda bir boy 4*4 profilin fiyatı 28+kdv yaklaşık üç boy gidiyor onun içinde bir şey yapamıcam
Giydirme konusunda ise kendim yapacağımdan işçilik vermicem ama bir tabaka mdf 95 YTL ben light mdf kullanıcam yeni çıkmış 75 YTL fiyatı cumbası , menteşesi , vidası derken 100 YTL ye mal olacak giydirme işi.
İlginiz için teşekkür ederim.
Birde sump sorumu cevaplarmısınız arkadaşlar...
Birol bey cevap için teşekkürler.
Camlar konusunda yaptığım en iyi fiyat araştırması şu an bu , sizin İstanbulda yaşamanızın avantajı olmuş cam fiyatı konusunda yinede araştırıyorum ama sanırım bu fiyattan siparişi vericem.
Sehpanın fiyatı konusunda bir boy 4*4 profilin fiyatı 28+kdv yaklaşık üç boy gidiyor onun içinde bir şey yapamıcam

Giydirme konusunda ise kendim yapacağımdan işçilik vermicem ama bir tabaka mdf 95 YTL ben light mdf kullanıcam yeni çıkmış 75 YTL fiyatı cumbası , menteşesi , vidası derken 100 YTL ye mal olacak giydirme işi.
İlginiz için teşekkür ederim.
Birde sump sorumu cevaplarmısınız arkadaşlar...
SON MESAJLAR
- 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında - 80x40x40 Nature Aquarium Tetra Sufisu, 22:18
Yeni Üye Forumu - Karides Kovası İnci Kefali, 21:10
Yeni Üye Forumu - Filtre Tercihi (fluval, Aquael) MCY4, 20:21
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 11:53
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 11:53
- Bitki Çeşitleri emreemin 11:46
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 11:46
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 11:46
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 11:46
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 11:28
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 11:28
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 11:05
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 11:05
- Albino Cüce Vatoz Erkekleri Damızlık 500tl ferhattt 11:04
- Karides Arıyorum ferhattt 11:04
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 11:04
- Creaqua Slimline Flex 35 BalikAdam3099 10:56
- Çeşitli Malzemeler Koksal Gurkan 10:50
KULLANICILAR
- 98 Online Kullanıcı, 54 Üye
Online Kullanıcılar
Cyber_Scout,
sina cen,
~Emre,
Rafayel,
Hasan117,
İnci Kefali,
aredhelrim,
waterproof,
Deoxyss,
yeekim,
Sfenks111,
ogurcay,
yns325,
EKAR,
zen666,
akvarist0683,
ssener,
mollok,
mesut alak,
ErayDemirel,
koray0684,
ciways,
metalhead,
blackstonep,
MuratOzdemir,
bysmokin,
umutak,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
murtdmr,
HalilSefaa,
Osmanlı19,
egecinar,
1xbet apk_qsPl,
rigelnyy_qnKi,
Jeveux,
osmandbnl,
Alikadir,
DigitalPen,
BASARSURMEGOZ,
Sufisu,
Alibicimcilci,
riderfish,
Gürkan Şavkılı,
Fatihsm,
EthernalFlow,
şansal,
Flytheshrimp,
Umt61,
ercane,
TuRKeR,
Denizhann,
Wolkan,
OKIRATLI,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
