ÖZELLİKLER
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
25 Ekim 2024 13:45
Son Ziyaret:
07 Kasım 2025 09:57
Toplam Mesaj:
41 [0.07 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Furkan Yılmaz
Doğum Tarihi:
19 Mart 2003
Yaş:
23
İl:
Ankara
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
30x30 Bitkili Akvaryum
20x20 Bitkili Akvaryum
Halfmoon Betta x2
SON 10 MESAJI
Akvaryum İçinde Oluşan Kir
[QUOTE=buglemaqua12]Sorunun cevabı yazdiginiz yazida haftalık yüzde 50 su değişimi yapıyorum demişsiniz çok sık helede Yarı yarıya bi oranla değişim oturacak dengeyi sürekli bozmakta olduğundan haberiniz olsun su kirlenmedikce değişim gereksiz olduğu gibi sistemi de mahvediyor baya bi zaman su degismeyin bence
[/QUOTE]
hocam tank 7 litre doğal olarak çabuk kirleniyor su temizliğini geçirdiğim zamanda su sarımsı oluyor
[QUOTE=buglemaqua12]Sorunun cevabı yazdiginiz yazida haftalık yüzde 50 su değişimi yapıyorum demişsiniz çok sık helede Yarı yarıya bi oranla değişim oturacak dengeyi sürekli bozmakta olduğundan haberiniz olsun su kirlenmedikce değişim gereksiz olduğu gibi sistemi de mahvediyor baya bi zaman su degismeyin bence
[/QUOTE]
hocam tank 7 litre doğal olarak çabuk kirleniyor su temizliğini geçirdiğim zamanda su sarımsı oluyor
Akvaryum İçinde Oluşan Kir
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/271020251814231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/271020251814271.jpg[/IMG]
Öncelikle merhabalar. 1 ay öncesine kadar 20x20 bir betta tankı kurmuştum sayfamda detaylıca fotoğrafları filan mevcut. Haftalık neredeyse %50 kadar su değişimi yapıyorum, temizliğine önem gösteriyorum. Günlük de 5-6 saat şelale filtrem aktif olarak çalışıyor. Bugün tankımı seyrettiğimde böyle bi görüntü ile karşılaştım. Fazla yemleme yapmıyorum asla ki zaten yemi attığım gibi balığım hemen kapıyor. Neyden kaynaklı olabilir acaba?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/271020251814231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/271020251814271.jpg[/IMG]
Öncelikle merhabalar. 1 ay öncesine kadar 20x20 bir betta tankı kurmuştum sayfamda detaylıca fotoğrafları filan mevcut. Haftalık neredeyse %50 kadar su değişimi yapıyorum, temizliğine önem gösteriyorum. Günlük de 5-6 saat şelale filtrem aktif olarak çalışıyor. Bugün tankımı seyrettiğimde böyle bi görüntü ile karşılaştım. Fazla yemleme yapmıyorum asla ki zaten yemi attığım gibi balığım hemen kapıyor. Neyden kaynaklı olabilir acaba?
Yeni Aldığım Spectrum Led
[QUOTE=buraksengul]Merhaba ledi nereden aldınız paylaşırsanız sevinirim.[/QUOTE]
konunun sonunda link mevcut hocam
[QUOTE=yemrekozenn]Su seviyesini yukseltin. Su yuksekten dusmeyecegi icin dalgalanma azalır. Yine yetmezse akinti olan kisma elyaf koymayi deneyin.
İyi hobiler [:nazar:][/QUOTE][QUOTE=fishhyy]Direkt su akış kısmına filtre elyafı yerleştirin akıntı azalacaktır. Ben de öyle kullanıyorum. [/QUOTE]
su seviyesini yükselttim hocalarım şuan sadece su yüzeyini çeviriyor çok dalga vermiyor
[QUOTE=buraksengul]Merhaba ledi nereden aldınız paylaşırsanız sevinirim.[/QUOTE]
konunun sonunda link mevcut hocam
[QUOTE=yemrekozenn]Su seviyesini yukseltin. Su yuksekten dusmeyecegi icin dalgalanma azalır. Yine yetmezse akinti olan kisma elyaf koymayi deneyin.
İyi hobiler [:nazar:][/QUOTE][QUOTE=fishhyy]Direkt su akış kısmına filtre elyafı yerleştirin akıntı azalacaktır. Ben de öyle kullanıyorum. [/QUOTE]
su seviyesini yükselttim hocalarım şuan sadece su yüzeyini çeviriyor çok dalga vermiyor
Yeni Aldığım Spectrum Led
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, güzel bir kurulum olmuş[:nazar:]. Su seviyesini yükseltmeyi deneyin önce, filtrenin çıkışına kadar yükselsin su. Bir bakın olmazsa başka yöntemler denersiniz. Keyifli dertsiz hobiler dilerim efendim. [/QUOTE]
olabilir hocam deneyeceğim kesinlikle
[QUOTE=Ehtiyar]Merhaba, güzel bir kurulum olmuş[:nazar:]. Su seviyesini yükseltmeyi deneyin önce, filtrenin çıkışına kadar yükselsin su. Bir bakın olmazsa başka yöntemler denersiniz. Keyifli dertsiz hobiler dilerim efendim. [/QUOTE]
olabilir hocam deneyeceğim kesinlikle
Yeni Aldığım Spectrum Led
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/061020251630321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/061020251630371.jpg[/IMG]
Bitkilerim için yeni aldığım ledim sonunda elime ulaştı. 2 saattir yanık ledin sıcaklığı hiç yok durumda ucu usb apartlı bu da kolaylık sağlıyor. Tankım şuan daha güzel bir görünümde. Bi kaç üzerinde çalışmam gereken konular var mesela led ışık yanlardan tutunması gerektiği için şelale filtreyi arkaya almak zorunda kaldım bu da en düşük ayarda olmasına rağmen bitkileri çok akıntıya maruz bırakıyor sürekli sallantıdalar. Bunun için şelale filtrenin ucuna bir aparat yapmayı deneyeceğim biraz daha ileriye doğru olacak şekilde. Böylelikle akıntıyı ileriye doğru vermiş hale geleceğim. Ve en önemli konu da ısıtıcı. Isıtıcı problemini de 2 3 güne çözmüş olacağım ve böylelikle tankım sona ermiş olacak. Hepinize keyifli hobiler dilerim. [:3]
Ledin linki; https://ty.gl/7juz9e0ez4066
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/061020251630321.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/061020251630371.jpg[/IMG]
Bitkilerim için yeni aldığım ledim sonunda elime ulaştı. 2 saattir yanık ledin sıcaklığı hiç yok durumda ucu usb apartlı bu da kolaylık sağlıyor. Tankım şuan daha güzel bir görünümde. Bi kaç üzerinde çalışmam gereken konular var mesela led ışık yanlardan tutunması gerektiği için şelale filtreyi arkaya almak zorunda kaldım bu da en düşük ayarda olmasına rağmen bitkileri çok akıntıya maruz bırakıyor sürekli sallantıdalar. Bunun için şelale filtrenin ucuna bir aparat yapmayı deneyeceğim biraz daha ileriye doğru olacak şekilde. Böylelikle akıntıyı ileriye doğru vermiş hale geleceğim. Ve en önemli konu da ısıtıcı. Isıtıcı problemini de 2 3 güne çözmüş olacağım ve böylelikle tankım sona ermiş olacak. Hepinize keyifli hobiler dilerim. [:3]
Ledin linki; https://ty.gl/7juz9e0ez4066
Yeni Kurduğum Betta Tankı
[QUOTE=KaanE]
Aslında küçük bence. Birkaç sene önce bu akvaryumun aynısında beta besledim bir süre. 20.20.20 yani. Küçük geldi 30 küp yapmıştım. Yani küçükten kasıt sadece litre azlığı değil. İçine ısıtıcı koymak problem, küçük koyulsa bile yer kaplıyor vs. Tabiki su değerleri anında değişiyor 8 litre olduğu için. Mantıken 10W ısıtıcı yeterli. [/QUOTE]
su değerleri konusunda haklısınız hocam 1 tane fazla yem bile suyuok etkiliyor 30x30 akvaryum daha var kurulu dediğim gibi onda da bettam var tekrardan 30x30 kuracaktım ama valide hanım biraz sıcak bakmadı [:D][EDIT]zedd,2025-10-04 09:47:42[/EDIT]
[QUOTE=KaanE]
Aslında küçük bence. Birkaç sene önce bu akvaryumun aynısında beta besledim bir süre. 20.20.20 yani. Küçük geldi 30 küp yapmıştım. Yani küçükten kasıt sadece litre azlığı değil. İçine ısıtıcı koymak problem, küçük koyulsa bile yer kaplıyor vs. Tabiki su değerleri anında değişiyor 8 litre olduğu için. Mantıken 10W ısıtıcı yeterli. [/QUOTE]
su değerleri konusunda haklısınız hocam 1 tane fazla yem bile suyuok etkiliyor 30x30 akvaryum daha var kurulu dediğim gibi onda da bettam var tekrardan 30x30 kuracaktım ama valide hanım biraz sıcak bakmadı [:D][EDIT]zedd,2025-10-04 09:47:42[/EDIT]
Yeni Kurduğum Betta Tankı
[QUOTE=sedatyagci]Betta için uygun bir akvaryum seçimi için sizi tebrik ederim , bir çok insanda kavanoz ve daha ufak yerlerde baktıkları için sinir krizi geçiriyorum ;)
Ben eskiden betta akvaryumlarimda karbon ısıtıcı kullanırdım sizde kumu bir tık azaltirsaniz kullanabilirsiniz..
İyi hobiler dilerim [/QUOTE]
hocam şuanki tank bile bettaya küçük diye düşünmüyor değilim açıkçası kavanozda bardakta besleyenleri anlayamıyorum herkes hayvan sahibi olmamalı
[QUOTE=sedatyagci]Betta için uygun bir akvaryum seçimi için sizi tebrik ederim , bir çok insanda kavanoz ve daha ufak yerlerde baktıkları için sinir krizi geçiriyorum ;)
Ben eskiden betta akvaryumlarimda karbon ısıtıcı kullanırdım sizde kumu bir tık azaltirsaniz kullanabilirsiniz..
İyi hobiler dilerim [/QUOTE]
hocam şuanki tank bile bettaya küçük diye düşünmüyor değilim açıkçası kavanozda bardakta besleyenleri anlayamıyorum herkes hayvan sahibi olmamalı
Yeni Kurduğum Betta Tankı
[QUOTE=merutay]Ben attığınız linkteki ürünü kullanıyorum. Isı ayarı yoktur ısıyı 26 dereceye sabitler. Betta ve sizin akvaryumunuz için uygun. 2 tane alın yedeği bulunsun.
Hakan beyin söyledikleri doğru olmakla beraber öyle bir ürün değil.[/QUOTE]
kafam çok karıştı şimdi hocam dediğiniz gibi memnunsanız eğer iş görüyorsa alayım bence de denemekte fayda var fiyatı da gayet mâkul
[QUOTE=merutay]Ben attığınız linkteki ürünü kullanıyorum. Isı ayarı yoktur ısıyı 26 dereceye sabitler. Betta ve sizin akvaryumunuz için uygun. 2 tane alın yedeği bulunsun.
Hakan beyin söyledikleri doğru olmakla beraber öyle bir ürün değil.[/QUOTE]
kafam çok karıştı şimdi hocam dediğiniz gibi memnunsanız eğer iş görüyorsa alayım bence de denemekte fayda var fiyatı da gayet mâkul
Bitkili Akvaryum Işık Sorunu
[QUOTE=darkaura]Hayırlı olsun. Hafif fazla gibi duruyor ama küçük tanklarda ışık daha çok sızar. Yosun yaparsa saatini azaltırsınız.[/QUOTE]
günde 5 saat versem ideal olur gibi yanlardaki bitkilerim biraz kötü hale döndüler resim de ekleyeyim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/031020251931571.jpg[/IMG]
[QUOTE=CoryCory]Kaç w bu ledler ? Banada tam tersi az geldi. Ayrıca etrafını kapatmak lazım akvaryuma bakmak bile zor bu halde çok göze giriyor.[:geek:][/QUOTE]
kaç w olduğunu bilmiyorum hocam vallahi dediğiniz gibi akvaryum hariç heryeri aydınlatıyor yeni led aldım yarın gelir muhtemelen onunda fotoğrafını çeker eklerim yeni tank kuracaklara vesile olur
[QUOTE=darkaura]Hayırlı olsun. Hafif fazla gibi duruyor ama küçük tanklarda ışık daha çok sızar. Yosun yaparsa saatini azaltırsınız.[/QUOTE]
günde 5 saat versem ideal olur gibi yanlardaki bitkilerim biraz kötü hale döndüler resim de ekleyeyim [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/251778/031020251931571.jpg[/IMG]
[QUOTE=CoryCory]Kaç w bu ledler ? Banada tam tersi az geldi. Ayrıca etrafını kapatmak lazım akvaryuma bakmak bile zor bu halde çok göze giriyor.[:geek:][/QUOTE]
kaç w olduğunu bilmiyorum hocam vallahi dediğiniz gibi akvaryum hariç heryeri aydınlatıyor yeni led aldım yarın gelir muhtemelen onunda fotoğrafını çeker eklerim yeni tank kuracaklara vesile olur
Yeni Kurduğum Betta Tankı
[QUOTE=MasterChiefHakan]10 watt düşük değer, yani küçük (nano) akvaryumlar için uygun. Sizin 8 litre için 10 wattlık güç yeterli. Benim önceki mesajımda vurguladığım husus termostatlı olması. Bu linkteki ısıtıcının termostatı yok. Bu şu demek: Isıtıcı elektriğe bağlı olduğu sürece çalışacak (suyu ısıtmaya devam edecek), hiç kapanmadan çalışacak. Watt olarak gücü az olsa da sizin akvaryumu gereğinden fazla ısıtıp ısıtmayacağını bilmiyorum.
Örneğin: Ortam sabit 15 derece olsa, bu ısıtıcı 15 derecelik suyu sabit dış sıcaklık değişmediği sürece en fazla 25 deereceye kadar yükseltebiliyor diyelim. Bu durumda sürekli çalışması sorun olmaz, aksine ideal ve sabit ısıda akvaryumu ısıtmaya devam eder. Örneğimizdeki dış ortam sıcaklığı 0 dereceye düşse, bu defa bu ısıtıcı sürekli çalışmaya devam etse de suyu en fazla 10 dereceye kadar ısıtır ki balığın yaşaması mümkün olmaz en azından hastalanmaması imkansız olur. Başka açıdan örneğe devam edersek: Dış ortam sıcaklığı 25 dereceye çıktığında bu ısıtıcı aralıksız çalışmaya devam ederek su sıcaklığını 35 dereceye çıkarır, yine balığın hastalanmasına ve ölmesine neden olur.
Özetle, ortam sıcaklığı değişken olacağı için "termostatlı" ısıtcı alın.[/QUOTE][QUOTE=MasterChiefHakan]10 watt düşük değer, yani küçük (nano) akvaryumlar için uygun. Sizin 8 litre için 10 wattlık güç yeterli. Benim önceki mesajımda vurguladığım husus termostatlı olması. Bu linkteki ısıtıcının termostatı yok. Bu şu demek: Isıtıcı elektriğe bağlı olduğu sürece çalışacak (suyu ısıtmaya devam edecek), hiç kapanmadan çalışacak. Watt olarak gücü az olsa da sizin akvaryumu gereğinden fazla ısıtıp ısıtmayacağını bilmiyorum.
Örneğin: Ortam sabit 15 derece olsa, bu ısıtıcı 15 derecelik suyu sabit dış sıcaklık değişmediği sürece en fazla 25 deereceye kadar yükseltebiliyor diyelim. Bu durumda sürekli çalışması sorun olmaz, aksine ideal ve sabit ısıda akvaryumu ısıtmaya devam eder. Örneğimizdeki dış ortam sıcaklığı 0 dereceye düşse, bu defa bu ısıtıcı sürekli çalışmaya devam etse de suyu en fazla 10 dereceye kadar ısıtır ki balığın yaşaması mümkün olmaz en azından hastalanmaması imkansız olur. Başka açıdan örneğe devam edersek: Dış ortam sıcaklığı 25 dereceye çıktığında bu ısıtıcı aralıksız çalışmaya devam ederek su sıcaklığını 35 dereceye çıkarır, yine balığın hastalanmasına ve ölmesine neden olur.
Özetle, ortam sıcaklığı değişken olacağı için "termostatlı" ısıtcı alın.[/QUOTE]
gayet iyi anladım hocam teşekkür ediyorum
[QUOTE=MasterChiefHakan]10 watt düşük değer, yani küçük (nano) akvaryumlar için uygun. Sizin 8 litre için 10 wattlık güç yeterli. Benim önceki mesajımda vurguladığım husus termostatlı olması. Bu linkteki ısıtıcının termostatı yok. Bu şu demek: Isıtıcı elektriğe bağlı olduğu sürece çalışacak (suyu ısıtmaya devam edecek), hiç kapanmadan çalışacak. Watt olarak gücü az olsa da sizin akvaryumu gereğinden fazla ısıtıp ısıtmayacağını bilmiyorum.
Örneğin: Ortam sabit 15 derece olsa, bu ısıtıcı 15 derecelik suyu sabit dış sıcaklık değişmediği sürece en fazla 25 deereceye kadar yükseltebiliyor diyelim. Bu durumda sürekli çalışması sorun olmaz, aksine ideal ve sabit ısıda akvaryumu ısıtmaya devam eder. Örneğimizdeki dış ortam sıcaklığı 0 dereceye düşse, bu defa bu ısıtıcı sürekli çalışmaya devam etse de suyu en fazla 10 dereceye kadar ısıtır ki balığın yaşaması mümkün olmaz en azından hastalanmaması imkansız olur. Başka açıdan örneğe devam edersek: Dış ortam sıcaklığı 25 dereceye çıktığında bu ısıtıcı aralıksız çalışmaya devam ederek su sıcaklığını 35 dereceye çıkarır, yine balığın hastalanmasına ve ölmesine neden olur.
Özetle, ortam sıcaklığı değişken olacağı için "termostatlı" ısıtcı alın.[/QUOTE][QUOTE=MasterChiefHakan]10 watt düşük değer, yani küçük (nano) akvaryumlar için uygun. Sizin 8 litre için 10 wattlık güç yeterli. Benim önceki mesajımda vurguladığım husus termostatlı olması. Bu linkteki ısıtıcının termostatı yok. Bu şu demek: Isıtıcı elektriğe bağlı olduğu sürece çalışacak (suyu ısıtmaya devam edecek), hiç kapanmadan çalışacak. Watt olarak gücü az olsa da sizin akvaryumu gereğinden fazla ısıtıp ısıtmayacağını bilmiyorum.
Örneğin: Ortam sabit 15 derece olsa, bu ısıtıcı 15 derecelik suyu sabit dış sıcaklık değişmediği sürece en fazla 25 deereceye kadar yükseltebiliyor diyelim. Bu durumda sürekli çalışması sorun olmaz, aksine ideal ve sabit ısıda akvaryumu ısıtmaya devam eder. Örneğimizdeki dış ortam sıcaklığı 0 dereceye düşse, bu defa bu ısıtıcı sürekli çalışmaya devam etse de suyu en fazla 10 dereceye kadar ısıtır ki balığın yaşaması mümkün olmaz en azından hastalanmaması imkansız olur. Başka açıdan örneğe devam edersek: Dış ortam sıcaklığı 25 dereceye çıktığında bu ısıtıcı aralıksız çalışmaya devam ederek su sıcaklığını 35 dereceye çıkarır, yine balığın hastalanmasına ve ölmesine neden olur.
Özetle, ortam sıcaklığı değişken olacağı için "termostatlı" ısıtcı alın.[/QUOTE]
gayet iyi anladım hocam teşekkür ediyorum
SON MESAJLAR
- 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 22:20
Akvaryum Tanıtımı - Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 22:42
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 22:42
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 22:42
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 22:42
- Eheım 2211 Dış Filtre Pervanesi (sıfır) Bora Bey 22:21
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
KULLANICILAR
- 83 Online Kullanıcı, 45 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
HarunYILDIRIM,
ootkn,
sorbiek,
altanilker,
07ahmet,
xfuriousx,
TheDS,
darkaura,
SaviaSora,
yeekim,
Sfenks111,
vedat79,
SeaWorld,
EKAR,
pianoƒish,
berkant68,
Birtek,
ErayDemirel,
ilterisdoğukan,
syerli,
bysmokin,
hasancn,
erdalakçay,
Kınayu,
Koksal Gurkan,
nazemert1,
3K4ĞITÇI,
Jeveux,
osmandbnl,
ruhanuzunoglu,
DigitalPen,
Alibicimcilci,
Mustafasesen,
AquaVita,
Meryemmm,
Beşirsamur,
oguzozt,
Alpbaba,
oguzsel,
MehmetEgemen,
√olkaπ,
IgorVladimir,
mcakir17,
Malawi34,
aupqua,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
