ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
LethalShark
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
1
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
07 Kasım 2019 02:49
Son Ziyaret:
10 Mart 2020 20:30
Toplam Mesaj:
5 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Özmen Boğatır
Doğum Tarihi:
13 Ekim 1984
Yaş:
41
İl:
Izmir
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Özmen BOĞATIR
İşin acemisi af buyurun.
SON 5 MESAJI
Merhabalar İlk Deneyimim Olacak
[QUOTE=ekıns]
Japon balıkları fazla akıntı sevmeyen canlılar. alacağınız filtre balıkları yormayacak şekilde olmalıdır. akvaryum suyunu saatte 4-5 kere çevirecek bir iç filtre yada pipo filtre işinizi görecektir.
İç filtreye örnek olarak aşağıdaki resimdeki gibi olabilir. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171497/071120191317491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171497/071120191317491.jpg[/IMG]
resimdeki filtre sizin akvaryumdaki suyunuzu saate 15-16 kere çevirecektir. bu çok fazla ama su akış hızı ayarlaması mevcut değerlendirilebilir. pipo filtre alsanız daha iyi olur. yanlız pipolar biyolojik fitreleme yapar. mekanik bir filtreme beklemeyin[/QUOTE]
yani kısacası resimde örnek olarak vermiş olduğunuz filtre benim yeteri kadar ihtiyacımı karşılamaktadır su akış hızı ayarlaması da mümkünse bunu kullanacağım bu boyutlardaki akaryum için bu filtre yi kullanacağım o zaman tavisyeleriniz için teşekkür ederim kolay gelsin
Not: İlerki zamanlarda bu postu tekrardan güncelleyeceğim gece vardiyasına gelmeden önce baktığımda gayet kıpır kıpır geziniyorlardı akvaryumda yerlerini sevdiler büyük ihtimal ile [:)]
[QUOTE=ekıns]
Japon balıkları fazla akıntı sevmeyen canlılar. alacağınız filtre balıkları yormayacak şekilde olmalıdır. akvaryum suyunu saatte 4-5 kere çevirecek bir iç filtre yada pipo filtre işinizi görecektir.
İç filtreye örnek olarak aşağıdaki resimdeki gibi olabilir. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171497/071120191317491.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/171497/071120191317491.jpg[/IMG]
resimdeki filtre sizin akvaryumdaki suyunuzu saate 15-16 kere çevirecektir. bu çok fazla ama su akış hızı ayarlaması mevcut değerlendirilebilir. pipo filtre alsanız daha iyi olur. yanlız pipolar biyolojik fitreleme yapar. mekanik bir filtreme beklemeyin[/QUOTE]
yani kısacası resimde örnek olarak vermiş olduğunuz filtre benim yeteri kadar ihtiyacımı karşılamaktadır su akış hızı ayarlaması da mümkünse bunu kullanacağım bu boyutlardaki akaryum için bu filtre yi kullanacağım o zaman tavisyeleriniz için teşekkür ederim kolay gelsin
Not: İlerki zamanlarda bu postu tekrardan güncelleyeceğim gece vardiyasına gelmeden önce baktığımda gayet kıpır kıpır geziniyorlardı akvaryumda yerlerini sevdiler büyük ihtimal ile [:)]
Merhabalar İlk Deneyimim Olacak
[QUOTE=ekıns]Tahmini olarak 12-13 litre olabili diye düşünüyorum ( 35*15*20) şeklinde olabilir. ( gazeteden üç aşağı beş yukarı tahmin etmeye çalıştım.) bir fitre yerleştirmenizi öneririm. Debisi az olsun ( 100 lt/h tarzında bildiğim kadarıyla dahada ufağı yok) suyu dalgalandırsın yeter. Pipo filtrede düşünebilirsiniz. hacim ufak çünkü. ısıtıcıya gerek varmı bilmiyorum. eğer eviniz kaloriferli ise su hacmi ufak olduğu için su sıcaklığı oda sıcaklığında kalacaktır. japon balıklarına yeter. sobalı felansa geceleri oda sıcaklığı düşebilme ihtimaline karşın ufak boy 25 w lık bir ısıtıcı takılabilir.
bu boy akvaryumlar genelde karides ve beta balıkları gibi ufak boy canlılar için planlanıyor. ancak ilk başlarda hepimiz aynı hatayı düşmşüzdür. ( ben 5 ltrelik küçük akvaryumda lepistes beslemeye çalışmıştım [:((] biraz araştırınca 65 litrelik tanka geçmiştim. ) imkanınız var ise 50-60 litrelik orta boy sayılacak bir akvaryum edinebilirseniz içine 1 de cüce vatoz katıp 1 -2 kök anibüas sonra bak seyrin keyfine. Literatürde bir japon balığına ortalama 20-30 lire su düşmesi (bazı kaynaklarda 10 gallon yazar oda 37-40 litreye tekabül eder. ama balık başına 20 litrede de gayet sağlıklı yaşayabilirler) beklenir. bunu göz ardı etmeyin. balık başına 20-30 litre gibi bir tankta bakılan japon balıklarına bir müddet sonra seyrine doyum olmuyor. ( şu an 200 Litrede 8 adet japon bakıyorum haftalık % 20 su değişimi ile. kerataları edindiğimde 5-6 cm civarındalardı şimdi 11-12 cm civarındalar ve seyirlerine doyum olmuyor) .
Dip not: 3.5 yaşında ikiz çocuklarım var. ikisinin cinsiyetide erkek . ve balıklara benden daha çok özen gösteriyorlar. emin olun hocam cocuğunuz akvaryuma camına sert bir cisimle vurmazsa ( bunu öğretirseniz) büyük tank çocuklar için daha sağlıklı. çünkü balıklara dokunma iç güdüsü ile akvaryumu camlarına dokunuyorlar, güç uyguluyorlar. ufak hacimdeki ( 10-15 Ltre )bir akvaryumu yerinden oynatabilir, düşürebilir, filtre , ısıtıcı vs. elektrikli malzeme Allah korusun bir kazaya sebebiyet verebilir. ama çocuk kuvveti 50-60 lirteyi yerinden oynatamaz.[/QUOTE]
Az önce gece vardiyasından çıktım eve geldim balıkları bıraktım yeni akvaryuma sıkıntı olmadı gözlemlediğim kadarı ile kum bile karıştırmaya başladılar akvaryum ölçüleri tahminiz çok yakın olmuş 35x25x15 şeklinde metre ile ölçüldü ne kadar su alır hesaplayamadım evde doğalgaz var misafir oda sı gibi bir yer var güneş felan görmüyor ama oda gayet aydınlık akvaryum biraz yükseğe taşımak zorunda kaldım ufaklıktan dolayı en kısa zamanda bir fitre edineceğim yukarıda vermiş olduğum ölçüye uygun bir fitre verirseniz bende sizin vermiş olduğunuz yolu uygulamaya çalışırım teşekkür ederim [QUOTE=Beta_balik]Balıklar daha yavru denebilecek boyutta. Belki bir süre idare edebilirsijiz ama daha sonra sorun çıkacaktır.
Eğer balıkları aldığınız yere gidemiyorsanız başka bir akvaryumcuya gidip yem ile yada bir beta ile takas edebilirsiniz.
Bu akvaryuma en uygunu pipo filtre olur. Minik birşey alabilirsiniz.[/QUOTE]
Şöyle bir durum söz konusu diğer akvaryum veya petshop lar da bana uzak kalıyor ama bir süre daha bunlarla idare edip ileride çok geç olmadan değiştireceğim teşekkürler önerileriniz için bu arada son fotoğrafı ve bana vermiş oldukları yemin de fotosunu çekip buraya bırakıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120191202351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120191202531.jpg[/IMG]
[QUOTE=ekıns]Tahmini olarak 12-13 litre olabili diye düşünüyorum ( 35*15*20) şeklinde olabilir. ( gazeteden üç aşağı beş yukarı tahmin etmeye çalıştım.) bir fitre yerleştirmenizi öneririm. Debisi az olsun ( 100 lt/h tarzında bildiğim kadarıyla dahada ufağı yok) suyu dalgalandırsın yeter. Pipo filtrede düşünebilirsiniz. hacim ufak çünkü. ısıtıcıya gerek varmı bilmiyorum. eğer eviniz kaloriferli ise su hacmi ufak olduğu için su sıcaklığı oda sıcaklığında kalacaktır. japon balıklarına yeter. sobalı felansa geceleri oda sıcaklığı düşebilme ihtimaline karşın ufak boy 25 w lık bir ısıtıcı takılabilir.
bu boy akvaryumlar genelde karides ve beta balıkları gibi ufak boy canlılar için planlanıyor. ancak ilk başlarda hepimiz aynı hatayı düşmşüzdür. ( ben 5 ltrelik küçük akvaryumda lepistes beslemeye çalışmıştım [:((] biraz araştırınca 65 litrelik tanka geçmiştim. ) imkanınız var ise 50-60 litrelik orta boy sayılacak bir akvaryum edinebilirseniz içine 1 de cüce vatoz katıp 1 -2 kök anibüas sonra bak seyrin keyfine. Literatürde bir japon balığına ortalama 20-30 lire su düşmesi (bazı kaynaklarda 10 gallon yazar oda 37-40 litreye tekabül eder. ama balık başına 20 litrede de gayet sağlıklı yaşayabilirler) beklenir. bunu göz ardı etmeyin. balık başına 20-30 litre gibi bir tankta bakılan japon balıklarına bir müddet sonra seyrine doyum olmuyor. ( şu an 200 Litrede 8 adet japon bakıyorum haftalık % 20 su değişimi ile. kerataları edindiğimde 5-6 cm civarındalardı şimdi 11-12 cm civarındalar ve seyirlerine doyum olmuyor) .
Dip not: 3.5 yaşında ikiz çocuklarım var. ikisinin cinsiyetide erkek . ve balıklara benden daha çok özen gösteriyorlar. emin olun hocam cocuğunuz akvaryuma camına sert bir cisimle vurmazsa ( bunu öğretirseniz) büyük tank çocuklar için daha sağlıklı. çünkü balıklara dokunma iç güdüsü ile akvaryumu camlarına dokunuyorlar, güç uyguluyorlar. ufak hacimdeki ( 10-15 Ltre )bir akvaryumu yerinden oynatabilir, düşürebilir, filtre , ısıtıcı vs. elektrikli malzeme Allah korusun bir kazaya sebebiyet verebilir. ama çocuk kuvveti 50-60 lirteyi yerinden oynatamaz.[/QUOTE]
Az önce gece vardiyasından çıktım eve geldim balıkları bıraktım yeni akvaryuma sıkıntı olmadı gözlemlediğim kadarı ile kum bile karıştırmaya başladılar akvaryum ölçüleri tahminiz çok yakın olmuş 35x25x15 şeklinde metre ile ölçüldü ne kadar su alır hesaplayamadım evde doğalgaz var misafir oda sı gibi bir yer var güneş felan görmüyor ama oda gayet aydınlık akvaryum biraz yükseğe taşımak zorunda kaldım ufaklıktan dolayı en kısa zamanda bir fitre edineceğim yukarıda vermiş olduğum ölçüye uygun bir fitre verirseniz bende sizin vermiş olduğunuz yolu uygulamaya çalışırım teşekkür ederim [QUOTE=Beta_balik]Balıklar daha yavru denebilecek boyutta. Belki bir süre idare edebilirsijiz ama daha sonra sorun çıkacaktır.
Eğer balıkları aldığınız yere gidemiyorsanız başka bir akvaryumcuya gidip yem ile yada bir beta ile takas edebilirsiniz.
Bu akvaryuma en uygunu pipo filtre olur. Minik birşey alabilirsiniz.[/QUOTE]
Şöyle bir durum söz konusu diğer akvaryum veya petshop lar da bana uzak kalıyor ama bir süre daha bunlarla idare edip ileride çok geç olmadan değiştireceğim teşekkürler önerileriniz için bu arada son fotoğrafı ve bana vermiş oldukları yemin de fotosunu çekip buraya bırakıyorum.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120191202351.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120191202531.jpg[/IMG]
Merhabalar İlk Deneyimim Olacak
[QUOTE=Beta_balik]Akvaryumun ölçülerini genişlik×derinlik×yükseklik şekilde yazarsanız litre hesaplamada yardımcı oluruz. Yalnız büyük ihtimalle akvaryum balıklar için yetersiz kalacak. Arkada gözüken fanustan yola çıkarak akvaryumun hacminin yaklaşık olarak 10-15 litre olduğunu söyleyebilirim ki bu hacimde bir japon bile bakmanız uygun değil. Özellikle japon balıkları büyük boylara ulaşan ve büyük hacim isteyen bir türdür. İki tane japon balığını en iyi şekilde beslemek istiyorsanız en az 50-60 litrelik bir akvaryum almalısınız.
Yinede ben size japon balığı ile ilgili birkaç bilgi vereyim,
Japon balıkları dediğim gibi büyük hacim ister. Akvaryum aldığınızda tabana kum olarak önereceğim kum silistir. Çünkü japon balıkları kum ile sürekli oynayıp yutma ihtimalleri vardır. Eğer silis kumdan kalın olursa balığa zarar verebilir. Dekorasyon olarak ise en uygun şey yuvarlak hatlı kayalar olur. Akvaryum çok sade gözükürse yiyemeyecekleri kadar kalın yaprakları olan anubias bitkisi tercih edebilirsiniz. Japon balıkları birde soğuk su sazanı olarak bilinir. Diğer çoğu balıklara göre daha soğuk suda yaşarlar. İdeal sıcaklık 25 derece olabilir. Suyu biraz fazla kirlettikleri için iyi bir filtre gerekir. Ayrıca yanına cory yada vatoz gibi bir balık koymaya kalkarsanız sorun çıkabilir.
Akvaryuma gelirsek ben japonları aldığınız yere geri vermenizi tavsoye ederim. Eğer daha büyük bir akvaryum alacak imkanınız yoksa bu akvaryumda sadece beta balığı beslenebilir. Bitkili, güzel bir nano akvaryumu yapabilirsiniz.[/QUOTE]
Yarın ölçülerini alıp bu konu altıdan cevap vereceğim balıkları aldığım yere verme konusu biraz sıkıntılı süreç olabilir, oturduğum yere uzaklığı biraz fazla birde balıkları benden tekrardan geri alırlar mı onu da bilmiyorum açıkçası, daha büyük bir akvaryum alma imkanım çok az o yüzden tavsiyenizi elimden geldiğimce yapmaya çalışacağım filtre olarak önerileriniz varsa görüşünüzü belirtmenizi isterim teşekkür ederim kolay gelsin.
[QUOTE=Beta_balik]Akvaryumun ölçülerini genişlik×derinlik×yükseklik şekilde yazarsanız litre hesaplamada yardımcı oluruz. Yalnız büyük ihtimalle akvaryum balıklar için yetersiz kalacak. Arkada gözüken fanustan yola çıkarak akvaryumun hacminin yaklaşık olarak 10-15 litre olduğunu söyleyebilirim ki bu hacimde bir japon bile bakmanız uygun değil. Özellikle japon balıkları büyük boylara ulaşan ve büyük hacim isteyen bir türdür. İki tane japon balığını en iyi şekilde beslemek istiyorsanız en az 50-60 litrelik bir akvaryum almalısınız.
Yinede ben size japon balığı ile ilgili birkaç bilgi vereyim,
Japon balıkları dediğim gibi büyük hacim ister. Akvaryum aldığınızda tabana kum olarak önereceğim kum silistir. Çünkü japon balıkları kum ile sürekli oynayıp yutma ihtimalleri vardır. Eğer silis kumdan kalın olursa balığa zarar verebilir. Dekorasyon olarak ise en uygun şey yuvarlak hatlı kayalar olur. Akvaryum çok sade gözükürse yiyemeyecekleri kadar kalın yaprakları olan anubias bitkisi tercih edebilirsiniz. Japon balıkları birde soğuk su sazanı olarak bilinir. Diğer çoğu balıklara göre daha soğuk suda yaşarlar. İdeal sıcaklık 25 derece olabilir. Suyu biraz fazla kirlettikleri için iyi bir filtre gerekir. Ayrıca yanına cory yada vatoz gibi bir balık koymaya kalkarsanız sorun çıkabilir.
Akvaryuma gelirsek ben japonları aldığınız yere geri vermenizi tavsoye ederim. Eğer daha büyük bir akvaryum alacak imkanınız yoksa bu akvaryumda sadece beta balığı beslenebilir. Bitkili, güzel bir nano akvaryumu yapabilirsiniz.[/QUOTE]
Yarın ölçülerini alıp bu konu altıdan cevap vereceğim balıkları aldığım yere verme konusu biraz sıkıntılı süreç olabilir, oturduğum yere uzaklığı biraz fazla birde balıkları benden tekrardan geri alırlar mı onu da bilmiyorum açıkçası, daha büyük bir akvaryum alma imkanım çok az o yüzden tavsiyenizi elimden geldiğimce yapmaya çalışacağım filtre olarak önerileriniz varsa görüşünüzü belirtmenizi isterim teşekkür ederim kolay gelsin.
Merhabalar İlk Deneyimim Olacak
Arkadaşlar herkese merhaba ilk defa akvaryum sahibi oldum 2,5 yaşında oğlum var ona biraz hayvan sevgisi aşılamak istiyorum eski bir cam fanus vardı 1 haftadır içinde japon balığı besliyorum 2 adet bugün de sabahtan gidip akvaryum aldım aklımda bir takım sorular var öncelikle ilk deneyimim olduğu için af buyurun [:)] akvaryum aldım yanında 2 adet kum aldım içerisine su doldurdum bu sabah 11 itibari ile ama balıkları hemen içerisine koymadım aşağıda gördüğünüz gibi akvaryumun boyutuna göre bana öneride bulunurmusunuz ayrıca boyutunu tam bilmiyorum ama büyük bu akvaryum 2 adet japon balığı için uygunmudur filtre motor gibi diğer şeylerde almam lazım mı su ısıtıcısı veya başka bir şeyler almam lazım mıdır not: 2 adet balık besleyeceğim yanında çöpçü türü veya onun gibi herhangi bir balık türevi beslemem lazım olurmu? teşekkür ederim saygılarımla. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120190318481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120190318511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120190318541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120190318571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120190319001.jpg[/IMG]
Arkadaşlar herkese merhaba ilk defa akvaryum sahibi oldum 2,5 yaşında oğlum var ona biraz hayvan sevgisi aşılamak istiyorum eski bir cam fanus vardı 1 haftadır içinde japon balığı besliyorum 2 adet bugün de sabahtan gidip akvaryum aldım aklımda bir takım sorular var öncelikle ilk deneyimim olduğu için af buyurun [:)] akvaryum aldım yanında 2 adet kum aldım içerisine su doldurdum bu sabah 11 itibari ile ama balıkları hemen içerisine koymadım aşağıda gördüğünüz gibi akvaryumun boyutuna göre bana öneride bulunurmusunuz ayrıca boyutunu tam bilmiyorum ama büyük bu akvaryum 2 adet japon balığı için uygunmudur filtre motor gibi diğer şeylerde almam lazım mı su ısıtıcısı veya başka bir şeyler almam lazım mıdır not: 2 adet balık besleyeceğim yanında çöpçü türü veya onun gibi herhangi bir balık türevi beslemem lazım olurmu? teşekkür ederim saygılarımla. [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120190318481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120190318511.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120190318541.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120190318571.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/218752/071120190319001.jpg[/IMG]
👋 Yeni Gelenler Buradan Merhaba Desin
Merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım.
Merhaba arkadaşlar bende aranıza yeni katıldım.
SON MESAJLAR
- Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 17:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. Cyber_Scout, 17:33
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci cihan.borova, 15:36
Akvaryum Tanıtımı - Ankara Deniz Akvaryum nniiaa, 13:48
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - 400 Litre Havuz Cyber_Scout, 13:27
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım NightWist, 11:04
Yeni Üye Forumu - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Neocaridina Karides Hastalık Cyber_Scout, 03:54
Hastalıklar ve İlaçlar - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı - Lepistes Renklendirme scorpion26, 10:24
Canlı Doğuranlar - Süpriz Corydoras Yumurtası Killicory, 20:57
Kedi Balıkları Forumu - 40x40x40 Akvaryum Led Önerisi EmiirKaan, 20:37
Yeni Üye Forumu - Sineklik İle Moss Dağı Yaptım :) Before After Ömer yılmaz, 19:20
Akvaryum Tanıtımı - Hangi Tür Çöpçü Beslemeliyim TuRKeR, 18:07
Yeni Üye Forumu - Akvaryumda Kar Yağışı TuRKeR, 18:04
Akvaryum Tanıtımı - Panda Corydoras Ve Galaksi Rasbora nniiaa, 17:23
Ankaralı Akvaristler - Ternapi Küçük Bir Su Birikintisi ternapi, 17:21
Akvaryum Tanıtımı - Neocardina Toplu Ölümler ncmberk, 16:30
Omurgasızlar - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Kınayu, 09:41
Akvaryum ve Kapak Yapımı - İlaç Satışı Neden Yok? mareq, 02:29
Hastalıklar ve İlaçlar - L144 Şeffaf Dışkı mareq, 02:08
Hastalıklar ve İlaçlar - Akvaryumda Teşhis Konulamayan Ve Çözülemeyen Sorun mareq, 01:51
Canlı Doğuranlar - Bu Akvaryumda Hangi Bitkiler Bakılır ? yyiImaz, 00:34
Bitki Akvaryumları Genel - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum Sfenks111, 23:15
Yeni Üye Forumu - 300lt Bitkili Akvaryumu MK_71, 23:06
Akvaryum Tanıtımı - Tanka Yeni Balık Ekleme Korkusu Sfenks111, 22:57
Yeni Üye Forumu - 30x30x30 Tankla Yeni Gelmedik,geri Geldik😁 Meryemmm, 22:36
Akvaryum Tanıtımı - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Tüm Akvaryum Balıkları Ve Omurgasızlar Yemi egemenc 18:31
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 18:10
- Java Moss , Java Fern Filizleri Miller 17:42
- Rasbora Arıyorum Miller 17:42
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Tül Ve Düz Çiftler Kemalk41 17:37
- Ophthalmotilapia Boops Nkondwe İsland Neon Streak Kemalk41 17:37
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Su Piresi Kültürü AquaShirmp 17:36
- Hobiciden Üretim Mikro Kurt Canlı Yem Kültürleri AquaShirmp 17:30
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 16:26
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 16:26
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 16:26
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 16:16
- Sıfır İthal Filtreler ootkn 16:08
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 16:08
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 16:08
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 15:59
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 15:59
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 15:59
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 15:51
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 15:51
- Özel Moss Türleri. smithiseek 15:24
- Plantbox 90p High Tech Aydınlatma. smithiseek 15:24
- Turuncu Gözlü Kaplan Karides. smithiseek 15:24
- Türkiye Lepistes Evi -lepistesin Adresi!!! serkancilek 15:17
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 15:09
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 15:09
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 15:09
- Yerli Üretim Apistogramma Trifasciata rhn35 14:52
- İthal Paludaryum / Teraryum Arıyorum ozan_1903 14:49
- Efsane Yati Ve Mangrow Kökleri ozan_1903 14:49
- Damızlık L010a Erkekleri Ve Singapur Tül Erkek ozan_1903 14:49
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 14:34
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 14:10
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 14:10
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:02
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:02
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 13:55
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 13:55
- Moss Teli CevdetSERBEST 13:55
- Mutlaka Listeye Bakınız Coskun59 13:32
- Jumbo Elma Salyangoz Altın Sarısı Coskun59 13:32
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:16
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:16
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:16
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:16
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:16
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:51
- Kusursuz Anubiaslar/bucephalandra ballantines 12:17
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:11
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:11
KULLANICILAR
- 62 Online Kullanıcı, 34 Üye
Online Kullanıcılar
MiSoSiKiaN,
Pandkoal,
osmandbnl,
Koksal Gurkan,
XAli,
Cyber_Scout,
TheDS,
Hidro Dinamik,
OKIRATLI,
ternapi,
sina cen,
Sfenks111,
Kuduoglu,
egemenc,
hakanmorcicek,
ugurbaran,
yeekim,
altuntasseref,
0rnn,
Hoppala,
forthehordex,
florasan,
Myz26,
mmtbs,
LeafyAqua,
Yasarozen,
Tortuga7,
şansal,
√olkaπ,
Kadircankaya,
Thunderbird,
ahmetfiratozkaya,
IgorVladimir,
umutak,
CoryCory,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
