ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
wetsiz
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
7
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
28 Ocak 2019 13:46
Son Ziyaret:
27 Mart 2022 15:52
Toplam Mesaj:
62 [0.02 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
kaan öz
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Kayseri
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
kaan öz
SON 10 MESAJI
Bu Bitkinin Türünü Öğrenebilir Miyim ?
[QUOTE=Leof]Zeytin olabilir ancak formu cok bozuk yalraklar arasi cok acik buyuk ihtimalle az isikta buyutuldu ben olsam tekrar alisveris yapmazdim
Ayrica tankinizda sanirim fuzzy alg var [/QUOTE]
Evet yapraklar arası açıklık kafama takılmıştı zaten. Şüphelerim var tekrar alışveriş yapar mıyım aynı yerden bilmiyorum.
Saç-sakal yosunu var ama alıştım, temizliği biraz daha sık yapıyorum :) Teşekkürler.
[QUOTE=AlperDemir]
Size gelen siamensis farklı bir aileden bitki. Sizin aldığınız nomaphila siamensis, almak istediğiniz hygrophila siamensis. İlk fotoğraftaki bitki hygrophila polysperma türünün bir varyetesi olan hygrophila polysperma ceylon türü. Türkiye'de hygrophila polysperma zeytin olarak bilinince, satıcılar tüm varyetelerini zeytin bitkisi olarak satıyor maalesef. Size gelen bitki hygrophila polysperma'nın başka bir varyetesi olan hygrophila polysperma broad.[/QUOTE]
Teşekkür ederim size de. Maalesef haklısınız farklı varyantı olduğunu farketmiştim. Yapacak birşey yok artık.
[QUOTE=Leof]Zeytin olabilir ancak formu cok bozuk yalraklar arasi cok acik buyuk ihtimalle az isikta buyutuldu ben olsam tekrar alisveris yapmazdim
Ayrica tankinizda sanirim fuzzy alg var [/QUOTE]
Evet yapraklar arası açıklık kafama takılmıştı zaten. Şüphelerim var tekrar alışveriş yapar mıyım aynı yerden bilmiyorum.
Saç-sakal yosunu var ama alıştım, temizliği biraz daha sık yapıyorum :) Teşekkürler.
[QUOTE=AlperDemir]
Size gelen siamensis farklı bir aileden bitki. Sizin aldığınız nomaphila siamensis, almak istediğiniz hygrophila siamensis. İlk fotoğraftaki bitki hygrophila polysperma türünün bir varyetesi olan hygrophila polysperma ceylon türü. Türkiye'de hygrophila polysperma zeytin olarak bilinince, satıcılar tüm varyetelerini zeytin bitkisi olarak satıyor maalesef. Size gelen bitki hygrophila polysperma'nın başka bir varyetesi olan hygrophila polysperma broad.[/QUOTE]
Teşekkür ederim size de. Maalesef haklısınız farklı varyantı olduğunu farketmiştim. Yapacak birşey yok artık.
Bu Bitkinin Türünü Öğrenebilir Miyim ?
Teşekkürler hocam, o zaman adaptasyon süreci için bekleyeceğim tütün (Simamensis) bitkisi için.
Peki ilk attığım görseldeki bitki zeytin mi ? Zeytinse bana gelen zeytin bitkisi ile farklılık var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212679/110520211756241.jpg[/IMG]
Teşekkürler hocam, o zaman adaptasyon süreci için bekleyeceğim tütün (Simamensis) bitkisi için.
Peki ilk attığım görseldeki bitki zeytin mi ? Zeytinse bana gelen zeytin bitkisi ile farklılık var.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212679/110520211756241.jpg[/IMG]
Bu Bitkinin Türünü Öğrenebilir Miyim ?
Arkadaşlar merhaba,
Daha önce yosun probleminden dolayı aşağıdaki aynı bitkiden almaya karar verdim. Elimde maalesef 1 adet resim kalmış. Bunu özellikle istememin nedeni panda çöpçülerim yapraklarına fazlasıyla yumurta bırakıyor :) Yaprakları çok soft, sık ve aşırı hızlı büyüyordu. İstediğim yerden budayıp ekince hemen saçaklı kök salıp uyum sağlıyordu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212679/110520211756241.jpg[/IMG]
Bitkinin ismini hatırlamadığımdan, en son verdiğim 2 bitki siparişinden verdim. Birincisi zeytin diğeri de Nomaphila Siamensis.
Gelen zeytin bu :
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212679/110520211755471.jpg[/IMG]
Tamam bunun yaprakları da soft ama önceki gibi sık değil.
Acaba diğeri miydi diye sipariş verdiğim ve gelen Nomaphila Siamensis :
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212679/110520211755391.jpg[/IMG]
Bu da çok kısa geldi ve yaprağı cidden çok sert. Ürünün görselinden çok farklı bir bitki daha edinmiş oldum böylesiyle.
Aldığım yerle irtibata geçtim, ilk aradığım görseldeki bitkiye 'zeytin' dendi. O aradığım zeytinse, bana gelen zeytin bitkisi neden bu kadar farklı ? Kafamdan deli sorular. Açıkcası beslediğim balıklar sık bitki örtüsünü seviyorlar. O yüzden aradığım bitkinin türü ne acaba? Önerilere de açığım, büyüme konusunda hızlı, yaprakları sık ve budayıp ekilecek bitki konularında. Bir ara da Alternanthera Reineckii (mini olmayan) almıştım, kızarmadı ama çok hoşuma gitmişti.
Arkadaşlar merhaba,
Daha önce yosun probleminden dolayı aşağıdaki aynı bitkiden almaya karar verdim. Elimde maalesef 1 adet resim kalmış. Bunu özellikle istememin nedeni panda çöpçülerim yapraklarına fazlasıyla yumurta bırakıyor :) Yaprakları çok soft, sık ve aşırı hızlı büyüyordu. İstediğim yerden budayıp ekince hemen saçaklı kök salıp uyum sağlıyordu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212679/110520211756241.jpg[/IMG]
Bitkinin ismini hatırlamadığımdan, en son verdiğim 2 bitki siparişinden verdim. Birincisi zeytin diğeri de Nomaphila Siamensis.
Gelen zeytin bu :
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212679/110520211755471.jpg[/IMG]
Tamam bunun yaprakları da soft ama önceki gibi sık değil.
Acaba diğeri miydi diye sipariş verdiğim ve gelen Nomaphila Siamensis :
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/212679/110520211755391.jpg[/IMG]
Bu da çok kısa geldi ve yaprağı cidden çok sert. Ürünün görselinden çok farklı bir bitki daha edinmiş oldum böylesiyle.
Aldığım yerle irtibata geçtim, ilk aradığım görseldeki bitkiye 'zeytin' dendi. O aradığım zeytinse, bana gelen zeytin bitkisi neden bu kadar farklı ? Kafamdan deli sorular. Açıkcası beslediğim balıklar sık bitki örtüsünü seviyorlar. O yüzden aradığım bitkinin türü ne acaba? Önerilere de açığım, büyüme konusunda hızlı, yaprakları sık ve budayıp ekilecek bitki konularında. Bir ara da Alternanthera Reineckii (mini olmayan) almıştım, kızarmadı ama çok hoşuma gitmişti.
Balığımın Sorunu Ne Sizce?
[QUOTE=Nilsprite]Merhaba benim japon baligimin karni cok sis internette kaynatilmis kucuk bi parca ispanak yapragi vermemiz gerektigi yaziyordu. Ben de verdim ama yemedi yani ilk yedi ama biraz sonra cikartti fotografini birakiyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227260/181020202152411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227260/181020202152461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227260/181020202154451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227260/181020202154501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227260/181020202157341.jpg[/IMG][/QUOTE]
Biraz araştırmakta fayda var. Öncelikle o renkli, salınım yapma potansiyeli yüksek olan taşlardan kurtulun. Yazık ediyosunuz balıklara...
[QUOTE=Nilsprite]Merhaba benim japon baligimin karni cok sis internette kaynatilmis kucuk bi parca ispanak yapragi vermemiz gerektigi yaziyordu. Ben de verdim ama yemedi yani ilk yedi ama biraz sonra cikartti fotografini birakiyorum [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227260/181020202152411.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227260/181020202152461.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227260/181020202154451.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227260/181020202154501.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/227260/181020202157341.jpg[/IMG][/QUOTE]
Biraz araştırmakta fayda var. Öncelikle o renkli, salınım yapma potansiyeli yüksek olan taşlardan kurtulun. Yazık ediyosunuz balıklara...
Çöpçülerim Tembel
Suyun yüzeyinde olmaları alışma sürecinden çok suyun dengesi ile alakalı. En son saydığımda 15 tane panda çöpçüm vardı; gece gündüz sürekli aktifler. Kendi tecrübelerimden bahsetmem gerekirse;
Budama, dip çekimi ya da toprağı fazla oynatınca bu dediğiniz suyun yüzeyine çıkma olayını gözlemliyorum. (Diğer balıklarım da keza öyle)
Yetişkin çöpçülerim yüzeye çıkıp oksijeni alıp dibe iniyor, ama yavru çöpçüler bu durumu fazla tolere edemediğinden yüzeyde kalma eğiliminde oluyorlar. Asıl neden oksijensizlik. Ben bu gibi durumlarda ışığı açıyorum, bitkiler 2-3 saat içerisinde fotosentezle dengeyi tekrar kuruyor, yüzeyde balık kalmıyor. Dikkat etmek lazım sürekli bir sirkülasyon olsun akvaryumunuzda.
Suyun yüzeyinde olmaları alışma sürecinden çok suyun dengesi ile alakalı. En son saydığımda 15 tane panda çöpçüm vardı; gece gündüz sürekli aktifler. Kendi tecrübelerimden bahsetmem gerekirse;
Budama, dip çekimi ya da toprağı fazla oynatınca bu dediğiniz suyun yüzeyine çıkma olayını gözlemliyorum. (Diğer balıklarım da keza öyle)
Yetişkin çöpçülerim yüzeye çıkıp oksijeni alıp dibe iniyor, ama yavru çöpçüler bu durumu fazla tolere edemediğinden yüzeyde kalma eğiliminde oluyorlar. Asıl neden oksijensizlik. Ben bu gibi durumlarda ışığı açıyorum, bitkiler 2-3 saat içerisinde fotosentezle dengeyi tekrar kuruyor, yüzeyde balık kalmıyor. Dikkat etmek lazım sürekli bir sirkülasyon olsun akvaryumunuzda.
Otocinclus Affinis (oto Cat
1 yıldan fazladır 3 adet otocat besliyorum. Gündüzken, çalıştıklarını hiç görmüyorum desem yeridir. Vatoz için attığım dip yemini yerken bir kere bile görmedim. Yani normaldir, görmediğiniz zaman ya da geceleri çalışıyorlardır.
1 yıldan fazladır 3 adet otocat besliyorum. Gündüzken, çalıştıklarını hiç görmüyorum desem yeridir. Vatoz için attığım dip yemini yerken bir kere bile görmedim. Yani normaldir, görmediğiniz zaman ya da geceleri çalışıyorlardır.
Kavanozlar, Teraryumlarim Ve Böcekler (sayfa 17)
[QUOTE=MertGezer]
Merhaba,
1.Pistia cok buyuyor ve isigi fena halde kesiyor diye degistirdim. Karideslerin umursayacagini sanmam ama kurulumun en basindan eklemenizi tavsiye ederim.
2.helantium, subulatadan kucuk diye kullandim ama subulata olur tabiki, diger tanklarimda var. hatta saz yerine sadece subulata bile koyabilirsiniz bence.
3.rotundifolia lar yerine kullanabileceginiz cok cesit var kolaylardan derseniz “elodea” haricinde tilki kuyrugu, yada ona cok benzeyen ama bence daha guzel olan Myriophyllum pinnatum yada guppy grass tercih edebilirsiniz bunlarin tamami cok ciddi filtre islevi gorecektir.
Kolay gelsin
[/QUOTE]
Teşekkürler. Pistia ya da diğer su üstü bitkilerini kurulumdan biraz sonra eklemeyi düşünüyorum ki başlangıçta ışığı kesmesin.
Önerilerinizi dikkate alacağım. Myriophyllum pinnatum hoşuma gitti ama TR'de Myriophyllum Mattogrossens buldum onun da bakım ihtiyacı zor kategorisinde. Yurt dışında bulunan birçok şey maalesef burada biraz zor bulunuyor. [:)]
[QUOTE=MertGezer]
Merhaba,
1.Pistia cok buyuyor ve isigi fena halde kesiyor diye degistirdim. Karideslerin umursayacagini sanmam ama kurulumun en basindan eklemenizi tavsiye ederim.
2.helantium, subulatadan kucuk diye kullandim ama subulata olur tabiki, diger tanklarimda var. hatta saz yerine sadece subulata bile koyabilirsiniz bence.
3.rotundifolia lar yerine kullanabileceginiz cok cesit var kolaylardan derseniz “elodea” haricinde tilki kuyrugu, yada ona cok benzeyen ama bence daha guzel olan Myriophyllum pinnatum yada guppy grass tercih edebilirsiniz bunlarin tamami cok ciddi filtre islevi gorecektir.
Kolay gelsin
[/QUOTE]
Teşekkürler. Pistia ya da diğer su üstü bitkilerini kurulumdan biraz sonra eklemeyi düşünüyorum ki başlangıçta ışığı kesmesin.
Önerilerinizi dikkate alacağım. Myriophyllum pinnatum hoşuma gitti ama TR'de Myriophyllum Mattogrossens buldum onun da bakım ihtiyacı zor kategorisinde. Yurt dışında bulunan birçok şey maalesef burada biraz zor bulunuyor. [:)]
Kavanozlar, Teraryumlarim Ve Böcekler (sayfa 17)
[QUOTE=MertGezer]Merhaba,
Bütün kavanoz ve şişelerimle ilgili bir güncelleme yapmak istedim. Eve 2 yil once tasindigimiz icin neredeyse tamami yeni kurulum.
13,5 litre - aralık 2019 kurulum.
Ekipman: 11wat floresan ampul, tabanda tropica soil.
Son 6 aydir ekosistem kendi kendini idare etmeye basladi, isigi kapatan limnophila lari temizleme disinda, ayda 1 (2 lt / icme suyu) su degisimini, yapmis olmak icin yapiyorum. Tds 100/150, diger tum degerler stabil. Bunun haricinde, haftada 2/3 kez olmak kaydi ile (2 canli 1 kuru yem) yemleme yapiyorum.
7 porophancax normani ve neocaradina populasyonuna sahip, ayrica, nerite “clithon corona”, ramshorn ve trompet salyangozlarida “Melanoides tuberculata“ var. Bitki listesi ilk yaptigim giristekinin aynisi sadece su ustu bitkisinde pistia dan limnobium laevigatum a dondum. Tamami cok kolay bitkiler. Baliklar gecen sonbaharda urediler ama yavrulari alamadim bu sefer kavanozum bol, ama “pistia olmadan asla” derlerse yapacak birsey yok. 10 adet balikla basladim, 2 erkegi geri verdim, bir baligi kedimiz avladi ve su an 2E/5D yola devam ediyorlar. Eskiden ortada olan devasa moss agacini cikarinca karidesler artik o derece artamamaya basladi :). Her nekadar istemesemde yakin zamanda ciddi bir budama yapmam gerekecek.
Onden gorunum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213877/280920201300141.jpg[/IMG]
Arkadan gorunum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213877/280920201301161.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Merhabalar,
Ben de takipteyim hatta fanus kurulumum için ilham verdiniz bana :)
Sormak istediğim birkaç şey var;
Pistia'dan neden başka su üstü bitkisine döndünüz ? Misal karides besleyecek olsam, hangisi daha çok yavrulara ev sahipliği yapar, ? Ben pistia düşünüyorum ama kulurulmdan 2-3 hafta sonra eklerim gibi.
Hel. tenellum yerine subulata nasıl olur acaba ? Mevcut akvaryumumda zeminim subulata kaynıyo, kök salmadığı yer yok acaba fanusta ters mi teper bilemedim.
Son olarak saz ve moss'ta ilave edeceğim ama R. ve L. rotundifolia'ları istediğim yerde bulamadığım için bunların yerine alternatif ne öneririsiniz ?
[QUOTE=MertGezer]Merhaba,
Bütün kavanoz ve şişelerimle ilgili bir güncelleme yapmak istedim. Eve 2 yil once tasindigimiz icin neredeyse tamami yeni kurulum.
13,5 litre - aralık 2019 kurulum.
Ekipman: 11wat floresan ampul, tabanda tropica soil.
Son 6 aydir ekosistem kendi kendini idare etmeye basladi, isigi kapatan limnophila lari temizleme disinda, ayda 1 (2 lt / icme suyu) su degisimini, yapmis olmak icin yapiyorum. Tds 100/150, diger tum degerler stabil. Bunun haricinde, haftada 2/3 kez olmak kaydi ile (2 canli 1 kuru yem) yemleme yapiyorum.
7 porophancax normani ve neocaradina populasyonuna sahip, ayrica, nerite “clithon corona”, ramshorn ve trompet salyangozlarida “Melanoides tuberculata“ var. Bitki listesi ilk yaptigim giristekinin aynisi sadece su ustu bitkisinde pistia dan limnobium laevigatum a dondum. Tamami cok kolay bitkiler. Baliklar gecen sonbaharda urediler ama yavrulari alamadim bu sefer kavanozum bol, ama “pistia olmadan asla” derlerse yapacak birsey yok. 10 adet balikla basladim, 2 erkegi geri verdim, bir baligi kedimiz avladi ve su an 2E/5D yola devam ediyorlar. Eskiden ortada olan devasa moss agacini cikarinca karidesler artik o derece artamamaya basladi :). Her nekadar istemesemde yakin zamanda ciddi bir budama yapmam gerekecek.
Onden gorunum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213877/280920201300141.jpg[/IMG]
Arkadan gorunum
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/213877/280920201301161.jpg[/IMG]
[/QUOTE]
Merhabalar,
Ben de takipteyim hatta fanus kurulumum için ilham verdiniz bana :)
Sormak istediğim birkaç şey var;
Pistia'dan neden başka su üstü bitkisine döndünüz ? Misal karides besleyecek olsam, hangisi daha çok yavrulara ev sahipliği yapar, ? Ben pistia düşünüyorum ama kulurulmdan 2-3 hafta sonra eklerim gibi.
Hel. tenellum yerine subulata nasıl olur acaba ? Mevcut akvaryumumda zeminim subulata kaynıyo, kök salmadığı yer yok acaba fanusta ters mi teper bilemedim.
Son olarak saz ve moss'ta ilave edeceğim ama R. ve L. rotundifolia'ları istediğim yerde bulamadığım için bunların yerine alternatif ne öneririsiniz ?
Akvaryumda Yeşil Nokta Ve Saç Yosunu
Eğer Co2 veriyorsanız nedeninin büyük bir çoğunluğu dengesiz olmasıdır. Difüzörünüzü gördüğüm kadarıyla mayalı sistem tarzı kullanıyorsunuz ve dengeli vermek nerdeyse imkansız.
Mekanik olarak temizleme ve sık su değişimi yararlı olacaktır.
Eğer Co2 veriyorsanız nedeninin büyük bir çoğunluğu dengesiz olmasıdır. Difüzörünüzü gördüğüm kadarıyla mayalı sistem tarzı kullanıyorsunuz ve dengeli vermek nerdeyse imkansız.
Mekanik olarak temizleme ve sık su değişimi yararlı olacaktır.
Vatoz Aç Kaldı
Hangi tür dip yemi kullanıyorsunuz ki yere düşmeden yiyorlar.
Bence yere düşse bile hemen çözünmeyip, kısa sürede bitmeyen yem kullanabilirsiniz. Benim kullandığım yemlerden biri sera wels chips; iş görür bence.
Arada kabakta verebilirsin haftada 1 çatal yardımıyla, aç kalacağını zannetmiyorum.
Hangi tür dip yemi kullanıyorsunuz ki yere düşmeden yiyorlar.
Bence yere düşse bile hemen çözünmeyip, kısa sürede bitmeyen yem kullanabilirsiniz. Benim kullandığım yemlerden biri sera wels chips; iş görür bence.
Arada kabakta verebilirsin haftada 1 çatal yardımıyla, aç kalacağını zannetmiyorum.
SON MESAJLAR
- Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 01:58
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Sessiz Şelale Filtre Önerisi BASARSURMEGOZ, 00:35
Filtreleme Seçenekleri - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi Cyber_Scout, 04:10
Hastalıklar ve İlaçlar - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar - Yeni Kurduğum Karides Akvaryumu Nasıl? NightWist, 15:39
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Medaka Japon Pirinç Balığı (japanese Rice Fish) scorpion26, 12:02
Diğer Tatlı Su Canlıları Tanıtımı - En Küçük Cory: Hastatuslarım umitlee, 11:51
Kedi Balıkları Tanıtımı
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
- Sarı Ateş Neon Karides (neocaridina) rasporasrc 01:51
- Mdf Dolap Ve Ahşap Sehpa İmalatı GreeNWooD 01:37
- Lepistes Endler, Yerli Üretim 20 Tl Birtek 23:27
- Filitre Motor Mili Ve Ehaim Parçaları Arıyorum Birtek 23:27
- Crypto Wendti Green Brown. Birtek 23:27
- Quik Expro 1200 Dış Filitre Açıklamayı Oku 800 Tl Birtek 23:27
- Aqua Master Aydınlatma 40 Cm poyraz43 23:15
- 10w Isıtıcı poyraz43 23:15
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 22:35
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 22:35
- Sunsun 603b Dış Filtre TurX 22:35
- Fluval Ve Jbl Sıfır Kapalı Kutu Son 1 Er Adet propecia 22:24
- 1 Metre Set Akvaryum Veya Tek Tek propecia 22:24
- Erkek Kribensis Takaslık teksas_tombiks 22:15
- Chihiros Wrgb-120cm 10th Edition Led Aydınlatma Deathgrip 21:51
- Akvaryum Taş Ve Kumu livadi 21:26
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 21:20
- Sarı Prenses- Beyaz Prenses- Auratus- Şeker Pembe Malawi market 20:46
- Kafalı Yunus Yavruları Malawi market 20:46
- Eheim Biopower 240 İç Filtre blenny 19:57
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 19:34
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 19:34
- Sağlıklı Anubias Bitkileri avok 19:12
- A Kalite Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Dişi Plakat Betta Yavruları poyrxz 18:47
- Mikrofex & Su Piresi & Mikrokurt scorpion26 17:21
- Leleupi & 4 Çeşit Nadir Endler scorpion26 17:21
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:14
- Lda 16 Vatoz mkursun 16:55
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 16:11
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 16:11
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 16:11
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 16:11
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 16:11
- Diy Gübreler Kargo Bedava Bitkiler, Balıklar reano 16:01
- Karides ,vatoz, Bitki Çeşitleri, Gübre reano 16:01
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 15:49
- Aykılıç, King Ve Düz Kılıç Yavruları A Kalite ali özer 15:23
- Kendi Üretimim Nadir Balıklar.. Cyber_Scout 15:06
- Betta Albimarginata, Rubra Cyber_Scout 15:06
- 1,5---2---2,5 Cm Kafalı Beyaz Yunus Yavruları 300 tetikk 15:05
- Kendi Üretimim Karides Türleri, Salyangoz Türleri AquaShirmp 14:50
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 14:06
KULLANICILAR
- 20 Online Kullanıcı, 11 Üye
Online Kullanıcılar
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
