ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
AmerikanRüyası48
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
53
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Eylül 2017 21:33
Son Ziyaret:
03 Eylül 2018 18:41
Toplam Mesaj:
90 [0.03 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Berk METİNER
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Mugla
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
250*65*65 sert amerikan
100*30*50 tropikal
60*45*50 yavru tankı
SON 10 MESAJI
Fx5 Mi C2400 Mü?
[QUOTE=okan169]Valla hocam benim nacizane fikrim FX5
[/QUOTE]
fx5 kullanan tanıdığım yok ama dolphinc2400 ün 1000lt malawi akvaryumunda ve 600 lt discusta başarılı olduğuna tanık oldum .benim ölçülerime yakın bir akvaryum ve içinde
70 tane malawi vardı ve bu tankın sahibi olan abimiz akvaryumla uğraşmayı sevmezdi dükkana şov amaçlı kurmuştu.Tankın 7 aylık ömründe sadece 1 kere filtreyi temizledi dip çekiminide ayda 1 yapardı ona rağmen tank temiz sayılırdı.Yani gözümde canlı örnekler olduğu için tercihim dolphindi.Gerçi bizim balıklarımız dev amerikanlar olduğu için bu filtreler bile kurtarmayacak işi ama neyse
[QUOTE=okan169]Valla hocam benim nacizane fikrim FX5
[/QUOTE]
fx5 kullanan tanıdığım yok ama dolphinc2400 ün 1000lt malawi akvaryumunda ve 600 lt discusta başarılı olduğuna tanık oldum .benim ölçülerime yakın bir akvaryum ve içinde
70 tane malawi vardı ve bu tankın sahibi olan abimiz akvaryumla uğraşmayı sevmezdi dükkana şov amaçlı kurmuştu.Tankın 7 aylık ömründe sadece 1 kere filtreyi temizledi dip çekiminide ayda 1 yapardı ona rağmen tank temiz sayılırdı.Yani gözümde canlı örnekler olduğu için tercihim dolphindi.Gerçi bizim balıklarımız dev amerikanlar olduğu için bu filtreler bile kurtarmayacak işi ama neyse
Fx5 Mi C2400 Mü?
Merhaba arkadaşlar 1 sene önce 250*65*65 bir tank kurmuştum.Konularımdan hatırlayanlar bilir herkes sump yap dedi ama sump
istemiyorum.1 senedir eheım 600 ve dolphinc1600 iki dış filtre kullanarak idare ediyorum.Ayriyetten 2000l/H güçlü bir yardımcı iç filtrem var.Büyük amerikanlar besliyorum ve artık filtre yetersiz kalıyor.Yeni filtre alıcam ben tereddütsüz dolphinc2400e yöneliyordum ama ısrarla fx5i öneren dostlarım var.Bu iki filtreyide daha önce kullanıp yorum yapabilecek olan var mı ?
Merhaba arkadaşlar 1 sene önce 250*65*65 bir tank kurmuştum.Konularımdan hatırlayanlar bilir herkes sump yap dedi ama sump
istemiyorum.1 senedir eheım 600 ve dolphinc1600 iki dış filtre kullanarak idare ediyorum.Ayriyetten 2000l/H güçlü bir yardımcı iç filtrem var.Büyük amerikanlar besliyorum ve artık filtre yetersiz kalıyor.Yeni filtre alıcam ben tereddütsüz dolphinc2400e yöneliyordum ama ısrarla fx5i öneren dostlarım var.Bu iki filtreyide daha önce kullanıp yorum yapabilecek olan var mı ?
Dev Cuce Tanki
Gerçekten çok doğal bir akvaryum
Gerçekten çok doğal bir akvaryum
Ne Beslesem Sıkılıyorum
[QUOTE=sorceres]
O akvaryumun taşınması da dert. Cam muhtemelen 12mm'dir. En az güçlü kuvvetli 6 kişi lazım. Mercan işine hiç girmeyecekseniz tuzluluk oranının 1.025 olmasına gerek yok. Daha düşük seviyede tutabilirsiniz. Tuz maliyetiniz azalmış olur. O hacim için Ps bayağı maliyetli olacaktır. Bende tuzluyu bıraktım tatlıya geçiyorum, ama bu tekrar dönmeyeceğim anlamına gelmez [:devil:][/QUOTE]
Taşıma işi hırpalayacak evet Allah tan evlerin giriş çıkışı müsait.Zaten ps maliyetli olacağı için elim rahatken ilk onu hallediyorum.Tuzludan sonra tatlı sudaki çalışmalar baya başarılı olur herhalde [:)] Açtığınız konularda bildirim gönderirseniz sevinirim
[QUOTE=sorceres]
O akvaryumun taşınması da dert. Cam muhtemelen 12mm'dir. En az güçlü kuvvetli 6 kişi lazım. Mercan işine hiç girmeyecekseniz tuzluluk oranının 1.025 olmasına gerek yok. Daha düşük seviyede tutabilirsiniz. Tuz maliyetiniz azalmış olur. O hacim için Ps bayağı maliyetli olacaktır. Bende tuzluyu bıraktım tatlıya geçiyorum, ama bu tekrar dönmeyeceğim anlamına gelmez [:devil:][/QUOTE]
Taşıma işi hırpalayacak evet Allah tan evlerin giriş çıkışı müsait.Zaten ps maliyetli olacağı için elim rahatken ilk onu hallediyorum.Tuzludan sonra tatlı sudaki çalışmalar baya başarılı olur herhalde [:)] Açtığınız konularda bildirim gönderirseniz sevinirim
Ne Beslesem Sıkılıyorum
[QUOTE=sorceres]O tankın geleceği marine den resife doğru kayacak. Her şey 1 adet mercan alıp deneyim ile başlayacak. [:devil:]
Takipteyim. Yellow Tang, Blue Tang, Sohal Tang, powderblue Tang, Sailfin Tang off off süper olacak.[/QUOTE]
Hocam çok teşekkür ederim ama sözüm var resife hiç merak salmıyacağım inşallah[:D]
Süreç biraz yavaş işleyecek ama ocak ayının başında evi taşıyacağım o zamana kadar girişim göstermeyeceğim hem elimde akvaryumu anca boşaltmış olurum ama ilk adımı atmak için elimde para varken ps yi alıcam kasım17 de.
Aklımın ucundan geçmezdi tuzlu su ama zehirlediler beni cesaret verdiler [:D][:D]
[QUOTE=sorceres]O tankın geleceği marine den resife doğru kayacak. Her şey 1 adet mercan alıp deneyim ile başlayacak. [:devil:]
Takipteyim. Yellow Tang, Blue Tang, Sohal Tang, powderblue Tang, Sailfin Tang off off süper olacak.[/QUOTE]
Hocam çok teşekkür ederim ama sözüm var resife hiç merak salmıyacağım inşallah[:D]
Süreç biraz yavaş işleyecek ama ocak ayının başında evi taşıyacağım o zamana kadar girişim göstermeyeceğim hem elimde akvaryumu anca boşaltmış olurum ama ilk adımı atmak için elimde para varken ps yi alıcam kasım17 de.
Aklımın ucundan geçmezdi tuzlu su ama zehirlediler beni cesaret verdiler [:D][:D]
Ne Beslesem Sıkılıyorum
[QUOTE=KadirCan]Benim sıkılma sürecimde böle uzun geçmedi, tank patladı, tank çatladı, balık öldü, hasta oldu derken en son cama cam akvaryum içinde 4 lepistes 4 moli kaldı.
bende hobiyi değiştirdim, dedim o kadar besledik birazda vuralım hem spor olsun sağlık önemli diyerek zıpkına geçiş yaptım, gayet memnunum,
Bu işide yaparken ilk amacım daha çok vurmak değil eğlencesine yapıyorum vakit geçirmek için ve çokta iyi geliyor, onların doğal yaşamdaki halleri hareketleri korkuları daha çekici, hele bi ahtapot sübye falan denk geldimi,
beraber baya yüzüyoruz ilgi çekici şeyler, tavsiye ederim[/QUOTE]
Dalış takımlarım olmasada havayı güzel gördüğüm gibi takar maskeyi yüzerim :) terapi gibi gerçekten
[QUOTE=KadirCan]Benim sıkılma sürecimde böle uzun geçmedi, tank patladı, tank çatladı, balık öldü, hasta oldu derken en son cama cam akvaryum içinde 4 lepistes 4 moli kaldı.
bende hobiyi değiştirdim, dedim o kadar besledik birazda vuralım hem spor olsun sağlık önemli diyerek zıpkına geçiş yaptım, gayet memnunum,
Bu işide yaparken ilk amacım daha çok vurmak değil eğlencesine yapıyorum vakit geçirmek için ve çokta iyi geliyor, onların doğal yaşamdaki halleri hareketleri korkuları daha çekici, hele bi ahtapot sübye falan denk geldimi,
beraber baya yüzüyoruz ilgi çekici şeyler, tavsiye ederim[/QUOTE]
Dalış takımlarım olmasada havayı güzel gördüğüm gibi takar maskeyi yüzerim :) terapi gibi gerçekten
Ne Beslesem Sıkılıyorum
[QUOTE=EbuHuzeyfe]Deniz akvaryumuna geçmenin vakti gelmiş[:iyi:][/QUOTE]
Eveeet elimdeki malzemeleri satışa koydum tankı boşaltıyorum ardından 3 boyutlu fonları kazıyıcam ve gelsin marine tank vira bismillah :)
[QUOTE=ozgurrrrr][:iyi:]Bence ümitsizliğe kapılmayın. inanın akvaryumunuz her ay daha güzel olacaktır. öncelikle nelerin sizin göz zevkine hitap ettiğini bulun. balık türü,bitkili & bitkisiz, kum rengi,arka fon,ışıklandırma vs.
akvaryum hacminiz harika [:nazar:]
yurt dışı akvaryumlarına hiç bakmayın çünkü o kullanılan dallar kökler ne yazık ki bizim ülkemiz de bulunmuyor. en iyi tasarım sizi mutlu eden tasarımdır.
ben kendim den örnek vereyim 2 ay önce ben de tasarım kargaşası diye konu açtım [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/170520172348111.jpg[/IMG]
sonra kağıda elim de bulunan malzemeleri çizip görsel oluşturdum. sonucundan mutluyum :) bana göre güzel oldu, zaten önemli olan da bu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171521581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171522151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171525441.jpg[/IMG][/QUOTE]
Elinize sağlık harika olmuş daha ne olacakki :)
Tuzlu suya çeviricem tankı Allah utandırmasın
[QUOTE=EbuHuzeyfe]Deniz akvaryumuna geçmenin vakti gelmiş[:iyi:][/QUOTE]
Eveeet elimdeki malzemeleri satışa koydum tankı boşaltıyorum ardından 3 boyutlu fonları kazıyıcam ve gelsin marine tank vira bismillah :)
[QUOTE=ozgurrrrr][:iyi:]Bence ümitsizliğe kapılmayın. inanın akvaryumunuz her ay daha güzel olacaktır. öncelikle nelerin sizin göz zevkine hitap ettiğini bulun. balık türü,bitkili & bitkisiz, kum rengi,arka fon,ışıklandırma vs.
akvaryum hacminiz harika [:nazar:]
yurt dışı akvaryumlarına hiç bakmayın çünkü o kullanılan dallar kökler ne yazık ki bizim ülkemiz de bulunmuyor. en iyi tasarım sizi mutlu eden tasarımdır.
ben kendim den örnek vereyim 2 ay önce ben de tasarım kargaşası diye konu açtım [IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/170520172348111.jpg[/IMG]
sonra kağıda elim de bulunan malzemeleri çizip görsel oluşturdum. sonucundan mutluyum :) bana göre güzel oldu, zaten önemli olan da bu.
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171521581.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171522151.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/178825/111120171525441.jpg[/IMG][/QUOTE]
Elinize sağlık harika olmuş daha ne olacakki :)
Tuzlu suya çeviricem tankı Allah utandırmasın
Ne Beslesem Sıkılıyorum
[QUOTE=P@ssw0rd][:kotu:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:]Vay vay maaşallah tankın güzelliğine bak. Benim için hayal. Hanım evi terk eder. ;)))
Naçizane fikrim bu tankı 3 e bölmeniz. Bir tarafa 50 yada 70 cm arası sadece paludarium ve içine kaplumbağa vb. Diğer başa aynı ebatlarda bir bitki tankı ve salyangoz ile karides türleri. Ortada kalan kısım da minimum 1 metreye bugüne kadar en çok keyif aldığınız bir tür. Ben size velifera diyeyim. Ve bunu iyi düşünün. Ama en başta tankın altı müsait bir sump yapın derim. Aynı tankda 3 ayrı dünya
Müthiş olur. [:iyi:][:iyi:][:tel:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:nazar:][:nazar:][:nazar:][:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim [:)] Sizin fikrinizde başkanın fikrine yakın bir fikir olmuş oda 5e bölüp 5 ayrı biyotop yap demişti.Söylediğim gibi marine deneyeceğim olmazsa bu akvaryumu bölme yoluna gidicez artık
[QUOTE=P@ssw0rd][:kotu:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:iyi:]Vay vay maaşallah tankın güzelliğine bak. Benim için hayal. Hanım evi terk eder. ;)))
Naçizane fikrim bu tankı 3 e bölmeniz. Bir tarafa 50 yada 70 cm arası sadece paludarium ve içine kaplumbağa vb. Diğer başa aynı ebatlarda bir bitki tankı ve salyangoz ile karides türleri. Ortada kalan kısım da minimum 1 metreye bugüne kadar en çok keyif aldığınız bir tür. Ben size velifera diyeyim. Ve bunu iyi düşünün. Ama en başta tankın altı müsait bir sump yapın derim. Aynı tankda 3 ayrı dünya
Müthiş olur. [:iyi:][:iyi:][:tel:][:iyi:][:iyi:][:iyi:][:nazar:][:nazar:][:nazar:][:nazar:][:nazar:][/QUOTE]
Çok teşekkür ederim [:)] Sizin fikrinizde başkanın fikrine yakın bir fikir olmuş oda 5e bölüp 5 ayrı biyotop yap demişti.Söylediğim gibi marine deneyeceğim olmazsa bu akvaryumu bölme yoluna gidicez artık
Ne Beslesem Sıkılıyorum
[QUOTE=iwagumi][VID]https://www.youtube.com/watch?v=EKo7KCanvn8[/VID][/QUOTE]
Düzgün yapınca her akvaryum güzel oluyor işte.Benim sorunum akvaryum kurmayı becerememek galiba :)
[QUOTE=iwagumi][VID]https://www.youtube.com/watch?v=EKo7KCanvn8[/VID][/QUOTE]
Düzgün yapınca her akvaryum güzel oluyor işte.Benim sorunum akvaryum kurmayı becerememek galiba :)
Ne Beslesem Sıkılıyorum
[QUOTE=math1]En güzeli ara verin biraz 5, 6 ay sonra yeni kurulumla geri dönersiniz bu sırada aklınızda yeni fikirler oluşur, planlar yaparsınız birazda kaybettiğiniz heyecanınız geri gelir. Bazen ara vermek iyidir.[:iyi:][/QUOTE]
Çok haklısınız zaten 2 3 ay ilgilenmeyeceğim yeni fikrime karar verip gerçekleştirene kadar.Yem atar geçerim sadece.Ara vermiş kadar oluruz
[QUOTE=math1]En güzeli ara verin biraz 5, 6 ay sonra yeni kurulumla geri dönersiniz bu sırada aklınızda yeni fikirler oluşur, planlar yaparsınız birazda kaybettiğiniz heyecanınız geri gelir. Bazen ara vermek iyidir.[:iyi:][/QUOTE]
Çok haklısınız zaten 2 3 ay ilgilenmeyeceğim yeni fikrime karar verip gerçekleştirene kadar.Yem atar geçerim sadece.Ara vermiş kadar oluruz
SON MESAJLAR
- Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 18:40
Yeni Üye Forumu - Geophagus Cinsiyet Ayrımı? Umutoty, 18:34
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 60p Dutch Style BalikAdam3099, 17:45
Akvaryum Tanıtımı - Sumbu Shell kocoglu, 17:25
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 19:34
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 18:46
- Thumbi West Ve Mpanga Yavruları iesiringu81 18:15
- Apistogramma Agassizii Double Red Genç Damızlık Thunderbird 17:50
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
KULLANICILAR
- 67 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
nniiaa,
lojistisyen,
MiSoSiKiaN,
Kuduoglu,
darkaura,
Benmuro,
pusathan01,
yeekim,
Koksal Gurkan,
0rnn,
Kınayu,
EfeC,
omerkaya40,
FurkanTezcan,
Ertug22,
altuntasseref,
Sungurr,
Maverickse,
osmandbnl,
TolgahanA,
DABARAKATO,
Rafayel,
layper,
Alibicimcilci,
şansal,
altanilker,
NightWist,
mrah,
Kemalk41,
Stoke,
nazemert,
Burak PEKDEMİR,
İnci Kefali,
_rammstein_,
ilterisdoğukan,
Savvah,
Keremiko,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
