ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
Koalina
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
3
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
22 Ağustos 2017 13:52
Son Ziyaret:
24 Eylül 2017 18:29
Toplam Mesaj:
8 [0.00 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
hülya
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
SON 6 MESAJI
Betta Balığım Su Yüzeyine Yakın Ve Hareketsiz
Herkese teşekkür ederim. 7 tane papağanım var şu an. Onlar için de 25 derecenin altına düşmemesi gerekiyor sıcaklığın. Düşünce de yaşıyorlar ancak mutsuz oluyorlar, biz bu sene mayısın ortalarına kadar kombi yaktık üşümesinler diye. Yani ideal ortamla minimum yaşam ortamı arasındaki farkı ve canlıları nasıl etkilediğini biliyorum.
Şu an daha büyük tank imkanım yok, eldeki tankı biraz düzenledim. Siyah kum, ısıtıcı, hindistan cevizine sarılı moss, su mercimeği ve catappa yaprağı var. Ayrıca kan kurdu ve bettagran yemlerini de aldım evdeki pul yeme ek olarak. Bütün bunlara rağmen bugün yine yem yemedi, yine hareketsiz. Bir bakıyorum en tepede, bir bakıyorum dipte.
Herkese merhaba tekrar, bu sabah itibarıyle betta balığım hareketlendi, tankın içinde geziniyor ve dünden kalan yerdeki yemleri yediğini gördüm. Şu an her şey normal görünüyor. Teşekkür ederim herkese :)
Herkese teşekkür ederim. 7 tane papağanım var şu an. Onlar için de 25 derecenin altına düşmemesi gerekiyor sıcaklığın. Düşünce de yaşıyorlar ancak mutsuz oluyorlar, biz bu sene mayısın ortalarına kadar kombi yaktık üşümesinler diye. Yani ideal ortamla minimum yaşam ortamı arasındaki farkı ve canlıları nasıl etkilediğini biliyorum.
Şu an daha büyük tank imkanım yok, eldeki tankı biraz düzenledim. Siyah kum, ısıtıcı, hindistan cevizine sarılı moss, su mercimeği ve catappa yaprağı var. Ayrıca kan kurdu ve bettagran yemlerini de aldım evdeki pul yeme ek olarak. Bütün bunlara rağmen bugün yine yem yemedi, yine hareketsiz. Bir bakıyorum en tepede, bir bakıyorum dipte.
Herkese merhaba tekrar, bu sabah itibarıyle betta balığım hareketlendi, tankın içinde geziniyor ve dünden kalan yerdeki yemleri yediğini gördüm. Şu an her şey normal görünüyor. Teşekkür ederim herkese :)
Betta Balığım Su Yüzeyine Yakın Ve Hareketsiz
[QUOTE=math1]
Evet öncelikli sıkıntınız bu 8 ph çok yüksek betta baligi için 7 hatta biraz aşağısı olmali cesme suyu zaten 7.1 civarı filan 8 ph betanin üst limiti bundan sonra su değişimlerinizi dinlenmiş cesme suyu ile yapın. Yuzde 30 cesme suyu ile degisim yaparsanız iyi olur komple bütün suyuda değiştirmeyin bir anda. 2 günde bir yuzde 30 degisim yapsanız bu hafta boyunca sanki iyi olur gibi.
Yani artik hep dinlenmiş cesme suyu kullnın icme suyu kullanacaksaniz da ph degeri 7 civari olsun.[/QUOTE][QUOTE=Bettarist]Oncelikle betalara bu şekilde değer verdiğiniz için onlara fanusta veya küçük kaplarda bakmadığınız için size teşekkür ediyorum.Baliginizin rengi gayet canli duruyor yukarda diğer üyelerin dediği gibi bettalar etçil baliklarlardir ilk olarak bitkisel pul yem istahsizliga neden olabilir.Tetra pronun krill ve kurutulmuş karides karışık yemi var onu temin edebilirsiniz afiyetle yerler bettagran,rotifish betta granul vs vs hepsini severler. Hareketsizlige gelirse bence akvaryumunuza loş( beyaz ve sari) ışık kullanabilirsiniz stresi azaltir ve akvaryumunuzun ustunu siyah bir ortu ile kapatarak balığınızın tankını kesfetmesine ve stresi yenmesine yardimci olabilirsiniz. [/QUOTE]
Anladım, su konusunu bir kaç günde halledeceğim önce bir dip çekim sifonu almam gerekecek. Bize yakın akvaryumda yem çeşidi olarak bir şey bulamadım internetten sipariş vereceğim o yüzden. Balığım yüzeye yakın duruyor, hafifçe dokunduğumda bile tepki vermiyor, kaçıp gitmiyor. Çok garip geldi o yüzden. Ben teşekkür ederim yardımlarınız için. Şu an yaptığım her şey yanlış görünüyor, su sıcaklığı-filtresiz olması-ışık-yem-suyun ph derecesi-sudaki taşlar ve plastik obje.
[QUOTE=Ender karaslan]Benim suyunun 27-28 dereceleri bile gördüğü oldu japon akvaryumu olduğu için düşürmek için uğraştım bu arada dediğim bitkiler saksı içinde elyafla bakulabilio çok kolay bitkiler merak etmeyin betalar açlığa dayanır 2 hafta bile aç kalsa sorun olmaz 1-2 haftada bir su değişimi yaparsanız iyi olur granül yemi yiyecektir beta için özel yemler vardır belki bilirsiniz 4. Leventte as petshop var muhammer abi bana çok yardımcı oldu balık hakkında hiç bir şey bilmezjen şu anda 5tane akvaryum sahibiyim bir tane bitkili tankın var oraya giderseniz size kesin yardımcı olacaktır[/QUOTE]
As petshopu duydum ancak bana çok uzak, Pendikteyim çünkü. Kargo vs olayı varsa bitki konusunda danışabilirim, yoksa karşıya geçtiğim bir gün uğrayabilirim.Teşekkürler.
[QUOTE=math1]
Evet öncelikli sıkıntınız bu 8 ph çok yüksek betta baligi için 7 hatta biraz aşağısı olmali cesme suyu zaten 7.1 civarı filan 8 ph betanin üst limiti bundan sonra su değişimlerinizi dinlenmiş cesme suyu ile yapın. Yuzde 30 cesme suyu ile degisim yaparsanız iyi olur komple bütün suyuda değiştirmeyin bir anda. 2 günde bir yuzde 30 degisim yapsanız bu hafta boyunca sanki iyi olur gibi.
Yani artik hep dinlenmiş cesme suyu kullnın icme suyu kullanacaksaniz da ph degeri 7 civari olsun.[/QUOTE][QUOTE=Bettarist]Oncelikle betalara bu şekilde değer verdiğiniz için onlara fanusta veya küçük kaplarda bakmadığınız için size teşekkür ediyorum.Baliginizin rengi gayet canli duruyor yukarda diğer üyelerin dediği gibi bettalar etçil baliklarlardir ilk olarak bitkisel pul yem istahsizliga neden olabilir.Tetra pronun krill ve kurutulmuş karides karışık yemi var onu temin edebilirsiniz afiyetle yerler bettagran,rotifish betta granul vs vs hepsini severler. Hareketsizlige gelirse bence akvaryumunuza loş( beyaz ve sari) ışık kullanabilirsiniz stresi azaltir ve akvaryumunuzun ustunu siyah bir ortu ile kapatarak balığınızın tankını kesfetmesine ve stresi yenmesine yardimci olabilirsiniz. [/QUOTE]
Anladım, su konusunu bir kaç günde halledeceğim önce bir dip çekim sifonu almam gerekecek. Bize yakın akvaryumda yem çeşidi olarak bir şey bulamadım internetten sipariş vereceğim o yüzden. Balığım yüzeye yakın duruyor, hafifçe dokunduğumda bile tepki vermiyor, kaçıp gitmiyor. Çok garip geldi o yüzden. Ben teşekkür ederim yardımlarınız için. Şu an yaptığım her şey yanlış görünüyor, su sıcaklığı-filtresiz olması-ışık-yem-suyun ph derecesi-sudaki taşlar ve plastik obje.
[QUOTE=Ender karaslan]Benim suyunun 27-28 dereceleri bile gördüğü oldu japon akvaryumu olduğu için düşürmek için uğraştım bu arada dediğim bitkiler saksı içinde elyafla bakulabilio çok kolay bitkiler merak etmeyin betalar açlığa dayanır 2 hafta bile aç kalsa sorun olmaz 1-2 haftada bir su değişimi yaparsanız iyi olur granül yemi yiyecektir beta için özel yemler vardır belki bilirsiniz 4. Leventte as petshop var muhammer abi bana çok yardımcı oldu balık hakkında hiç bir şey bilmezjen şu anda 5tane akvaryum sahibiyim bir tane bitkili tankın var oraya giderseniz size kesin yardımcı olacaktır[/QUOTE]
As petshopu duydum ancak bana çok uzak, Pendikteyim çünkü. Kargo vs olayı varsa bitki konusunda danışabilirim, yoksa karşıya geçtiğim bir gün uğrayabilirim.Teşekkürler.
Betta Balığım Su Yüzeyine Yakın Ve Hareketsiz
[QUOTE=BadWolf]Filtrenin debisi düşükse kullanabilirsiniz. Bettalar pis suya karşı diğer balıklara oranla daha dayanıklıdır ,ancak uzun vadede mantar yada kuyruk erimesine yakalanabilirler. Bettalar aşırı dayanıklıdır ve pek çok balığın dakikalar içinde öleceği klor seviyesine dahi dayanabilirler ve oturmamış suda sıkıntı yaşamazlar.
Filtre malesef önemli bir detaydır. Su havaya oranla geç ısınır ve Evin içi en az 30C olmalıdır ki su 20-23C yi görsün. Evde iki ısıtıcısız tankım mevcut, şu sıcaklarda dahi suları soğuk.
Taylandın sıcak havasını Türkiye iklimi ile karıştırmayın. Türkiyede oda sıcaklığının yeterli olmasının bir yolu yoktur.[/QUOTE]
Ev şu an 25 derecede, su daha soğuktur dediğiniz gibi.
Filtrede sea star hx-300 L , H max 0.6 m yazıyor. Uygun mudur acaba?
Bir de komik olacak belki ama bu çubuk şeklindeki ısıtıcılara balığın yapışma ihtimali var mı?[EDIT]Koalina,2017-08-23 11:39:40[/EDIT]
[QUOTE=BadWolf]Filtrenin debisi düşükse kullanabilirsiniz. Bettalar pis suya karşı diğer balıklara oranla daha dayanıklıdır ,ancak uzun vadede mantar yada kuyruk erimesine yakalanabilirler. Bettalar aşırı dayanıklıdır ve pek çok balığın dakikalar içinde öleceği klor seviyesine dahi dayanabilirler ve oturmamış suda sıkıntı yaşamazlar.
Filtre malesef önemli bir detaydır. Su havaya oranla geç ısınır ve Evin içi en az 30C olmalıdır ki su 20-23C yi görsün. Evde iki ısıtıcısız tankım mevcut, şu sıcaklarda dahi suları soğuk.
Taylandın sıcak havasını Türkiye iklimi ile karıştırmayın. Türkiyede oda sıcaklığının yeterli olmasının bir yolu yoktur.[/QUOTE]
Ev şu an 25 derecede, su daha soğuktur dediğiniz gibi.
Filtrede sea star hx-300 L , H max 0.6 m yazıyor. Uygun mudur acaba?
Bir de komik olacak belki ama bu çubuk şeklindeki ısıtıcılara balığın yapışma ihtimali var mı?[EDIT]Koalina,2017-08-23 11:39:40[/EDIT]
Betta Balığım Su Yüzeyine Yakın Ve Hareketsiz
[QUOTE=Ender karaaslan]ISITICI SORUN OLMAZ ZATEN HAVA SICAK BENCE 10 LİTRE GAYET TE YETERLİ BİR MİKTAR SUYUN DİNLENMİŞMİYDİ NE KADAR DİNLENDİ BALIĞI SUYA NASIL ADAPTE ETTİNİZ BALIĞINIZ SAĞLIKLI GÖZÜKÜYOR DAHA FAZLA BİLGİ VERİRSENİZ YARDIMCI OLABİLİRİM MERAK ETMEYİN BETALAR DAYANIKLI HAYVANLAR BENİM BETANIN KUYRUĞU TAMAMEN ERİDİ AMA BALIK YİNEDE KENDİNİ TOPARLADI ŞUANDA MAŞŞALLAHI VAR YAPAY EŞYA KOYMAYIN CANLI BİTKİ KOYABİLİRSİNİZ SU ÜSTÜ BİTKİLERİNİ TERCİH ETMEYİN BETAYA İYİ OLMAZ KOLAY BİTKİLER BAKABİLİRSİNİZ TİLKİ KURUĞU ELEDOA ROTALA GÜL VB. SİZE YARDIMCI OLABİLİRİM BİTKİ KONUSUNDA BİTKİ YETİŞTİRİCİLİĞİ YAPAN BİR TANIDIĞIM VAR .
[/QUOTE]
Su olarak içme suyu koydum, hazır alınanlardan-çeşme suyu kullanmadım ama pH 8 olarak görünüyor, bu sorun olabilir mi bilmiyorum. Bir boş su bidonuna da içme suyu koydum 2 gündür duruyor, değiştirmem gerekirse oradan koyarım diye.
Canlı bitki düşünüyorum ama bu bahsettikleriniz özel bir taban kumuna ihtiyaç duyuyor mu?
[QUOTE=Ender karaaslan]ISITICI SORUN OLMAZ ZATEN HAVA SICAK BENCE 10 LİTRE GAYET TE YETERLİ BİR MİKTAR SUYUN DİNLENMİŞMİYDİ NE KADAR DİNLENDİ BALIĞI SUYA NASIL ADAPTE ETTİNİZ BALIĞINIZ SAĞLIKLI GÖZÜKÜYOR DAHA FAZLA BİLGİ VERİRSENİZ YARDIMCI OLABİLİRİM MERAK ETMEYİN BETALAR DAYANIKLI HAYVANLAR BENİM BETANIN KUYRUĞU TAMAMEN ERİDİ AMA BALIK YİNEDE KENDİNİ TOPARLADI ŞUANDA MAŞŞALLAHI VAR YAPAY EŞYA KOYMAYIN CANLI BİTKİ KOYABİLİRSİNİZ SU ÜSTÜ BİTKİLERİNİ TERCİH ETMEYİN BETAYA İYİ OLMAZ KOLAY BİTKİLER BAKABİLİRSİNİZ TİLKİ KURUĞU ELEDOA ROTALA GÜL VB. SİZE YARDIMCI OLABİLİRİM BİTKİ KONUSUNDA BİTKİ YETİŞTİRİCİLİĞİ YAPAN BİR TANIDIĞIM VAR .
[/QUOTE]
Su olarak içme suyu koydum, hazır alınanlardan-çeşme suyu kullanmadım ama pH 8 olarak görünüyor, bu sorun olabilir mi bilmiyorum. Bir boş su bidonuna da içme suyu koydum 2 gündür duruyor, değiştirmem gerekirse oradan koyarım diye.
Canlı bitki düşünüyorum ama bu bahsettikleriniz özel bir taban kumuna ihtiyaç duyuyor mu?
Betta Balığım Su Yüzeyine Yakın Ve Hareketsiz
[QUOTE=BadWolf]Isıtıcı. Sıkıntı büyük ihtimalle bu. Isıtıcı mevcut mu ve su kaç C? Hayvanın rengi yerinde, yüzgeçleri serbest, duruşu rahat. Bahsettiğiniz hareketsizlik bariz bir sıkıntısı olduğunu söyler, ancak hayvan sağlıklı görünüyor. Bu durumda büyük ihtimal tek sorunu ısı olacaktır. bunlar tropikal balıklardır ve en azından 25-27 C olmalıdır suları. Eğer daha düşük ise durgunlaşacak, halsizleşeceklerdir.
Yem tercih ederken proteinsel yemler tercih edin. Acemi betta cıların ilk hatası tamamen etçil olan bu yırtıcıyı bitkisel pul yemler ile beslemeye çalışmalarıdır. Hatta canlı yem bile kullanabilirsiniz fırsatınız varsa. [/QUOTE]
Isıtıcım yok, bir adet tankla birlikte gelmiş filtre var ancak durgun sulardan hoşlandığı yazdığı için onu takmadım. Isıtıcıyı da ekleyeyim listeye, bugün temin edeceğim çünkü. Elimde pul ve granül yemlerden var ancak ikisini de yemedi iki gündür.
Sağlıklı görünmesine sevindim, umarım konforlu bir yaşam sağlayabilirim de benim tecrübesizliğimin cezasını çekmez bettam.
[QUOTE=BadWolf]Isıtıcı. Sıkıntı büyük ihtimalle bu. Isıtıcı mevcut mu ve su kaç C? Hayvanın rengi yerinde, yüzgeçleri serbest, duruşu rahat. Bahsettiğiniz hareketsizlik bariz bir sıkıntısı olduğunu söyler, ancak hayvan sağlıklı görünüyor. Bu durumda büyük ihtimal tek sorunu ısı olacaktır. bunlar tropikal balıklardır ve en azından 25-27 C olmalıdır suları. Eğer daha düşük ise durgunlaşacak, halsizleşeceklerdir.
Yem tercih ederken proteinsel yemler tercih edin. Acemi betta cıların ilk hatası tamamen etçil olan bu yırtıcıyı bitkisel pul yemler ile beslemeye çalışmalarıdır. Hatta canlı yem bile kullanabilirsiniz fırsatınız varsa. [/QUOTE]
Isıtıcım yok, bir adet tankla birlikte gelmiş filtre var ancak durgun sulardan hoşlandığı yazdığı için onu takmadım. Isıtıcıyı da ekleyeyim listeye, bugün temin edeceğim çünkü. Elimde pul ve granül yemlerden var ancak ikisini de yemedi iki gündür.
Sağlıklı görünmesine sevindim, umarım konforlu bir yaşam sağlayabilirim de benim tecrübesizliğimin cezasını çekmez bettam.
Betta Balığım Su Yüzeyine Yakın Ve Hareketsiz
Merhabalar herkese, 2 gün önce bir anlık kararla, hiç bir akvaryum-balık tecrübem olmamasına rağmen beta balığı alıverdim. Evde ufak bir tank vardı başkasından kalma(10 litre sanırım), ona koydum. Geldiği günden beri yem yemeyince araştırdım ve petshoptaki vatandaşın tamamen yanlış bilgi verdiğini gördüm.
-Orada poşette yaşayan bettaların küçük bir fanusa koysam da rahat edeceklerini söylemişti. Bettaların da diğer balıklar gibi geniş bir yere ihtiyacı olduğun öğrendim.
-Verdiği sadece pul yemdi, çeşitli yemlerle beslenmesi gerektiğini öğrendim (bunları temin edeceğim)
-Plastik çiçek ve taş gibi aksesuarlar verdi, bunların olmaması gerektiğini öğrendim (ben hagen siyah kum, hindistan cevizine sarılı java moss, pistia veya su mercimeği, catappa yaprağı almaya karar verdim uygundur umarım. Tankım küçük olduğu için belki bunlar bile fazla gelecektir)
-suyunu haftada bir tamamen boşaltıp dinlenmiş su ile değiştirmem gerektiğini söylemişti hatta balığı almak için bir file verdi ( haftada bir dip çekimi yapmam gerektiğini bunun da %20-30 kadar olması gerektiğini okudum)
Kısacası bu bigiler doğrultusunda balığım 2 gündür yemiyor, hareketsiz ve su yüzeyine yakın duruyor. Bugün su yüzeyinde köpükler farkettim, yuva yapma belirtisi olduğunu hiç zannetmiyorum sağlıkla ilgili bir problem var belli ki. İlk gün arkadaşımın emanet ettiği betanın fanusu ile yan yana duruyorlardı, tepki verdiler ancak şu an yan yana koyduğumda sadece diğer balık tepki veriyor, benimki hareketsiz. Şu an akvaryumu bu şekilde düzenlemek harici başka neler yapabilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199430/230820171025211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199430/230820171025231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199430/230820171025241.jpg[/IMG][EDIT]Koalina,2017-08-23 10:27:00[/EDIT]
Merhabalar herkese, 2 gün önce bir anlık kararla, hiç bir akvaryum-balık tecrübem olmamasına rağmen beta balığı alıverdim. Evde ufak bir tank vardı başkasından kalma(10 litre sanırım), ona koydum. Geldiği günden beri yem yemeyince araştırdım ve petshoptaki vatandaşın tamamen yanlış bilgi verdiğini gördüm.
-Orada poşette yaşayan bettaların küçük bir fanusa koysam da rahat edeceklerini söylemişti. Bettaların da diğer balıklar gibi geniş bir yere ihtiyacı olduğun öğrendim.
-Verdiği sadece pul yemdi, çeşitli yemlerle beslenmesi gerektiğini öğrendim (bunları temin edeceğim)
-Plastik çiçek ve taş gibi aksesuarlar verdi, bunların olmaması gerektiğini öğrendim (ben hagen siyah kum, hindistan cevizine sarılı java moss, pistia veya su mercimeği, catappa yaprağı almaya karar verdim uygundur umarım. Tankım küçük olduğu için belki bunlar bile fazla gelecektir)
-suyunu haftada bir tamamen boşaltıp dinlenmiş su ile değiştirmem gerektiğini söylemişti hatta balığı almak için bir file verdi ( haftada bir dip çekimi yapmam gerektiğini bunun da %20-30 kadar olması gerektiğini okudum)
Kısacası bu bigiler doğrultusunda balığım 2 gündür yemiyor, hareketsiz ve su yüzeyine yakın duruyor. Bugün su yüzeyinde köpükler farkettim, yuva yapma belirtisi olduğunu hiç zannetmiyorum sağlıkla ilgili bir problem var belli ki. İlk gün arkadaşımın emanet ettiği betanın fanusu ile yan yana duruyorlardı, tepki verdiler ancak şu an yan yana koyduğumda sadece diğer balık tepki veriyor, benimki hareketsiz. Şu an akvaryumu bu şekilde düzenlemek harici başka neler yapabilirim?
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199430/230820171025211.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199430/230820171025231.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199430/230820171025241.jpg[/IMG][EDIT]Koalina,2017-08-23 10:27:00[/EDIT]
SON MESAJLAR
- Karides Akvaryumu Hakkında Sorularım Ve Kurulumum NightWist, 16:42
Omurgasızlar - 160x60x60 Akvaryumum Tata, 16:33
Akvaryum Tanıtımı - Sessiz Şelale Filtre Önerisi darkaura, 15:03
Filtreleme Seçenekleri - Limnophila Sessiliflora Zorluğu Nedir darkaura, 14:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Beta Balığı Kuyruk Erimesi b3yzz44, 12:59
Hastalıklar ve İlaçlar - Sobo Wp-628h Filtrasyon Malzemesi EmiirKaan, 12:33
Yeni Üye Forumu - Astronot Balığı Bilgi Ve Düşünceleriniz Hsrt, 01:21
Yeni Üye Forumu - Low Tech Bitki Tavsiyesi EmiirKaan, 01:12
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Üçgen Şekilli Yosun Cyber_Scout, 00:31
Yosun - Kahverengi Uzun Ve Kısa Yuvarlak Yapılar Sekizo, 23:52
Akvaryum Bilimi - Betta Balığımın Kuyruğunun Düzelmemesi NautilusLordu, 23:19
Hastalıklar ve İlaçlar - Elyaf Kromatit, 22:35
Filtreleme Seçenekleri - İlaç Satışı Neden Yok? GhostKoi, 22:16
Hastalıklar ve İlaçlar - Nano Akvaryum İçin Vatoz Türü Önerisi JujuSeri, 21:56
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Ankara Deniz Akvaryum Taha⚡, 21:14
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sürekli Tetra Kaybı - Neden? mustafakrml, 20:41
Hastalıklar ve İlaçlar - 60p Dutch Style Kturan06, 19:49
Akvaryum Tanıtımı - Ember Tetra nniiaa, 16:17
Amerikan Tetraları - Yıllar Sonra Tekrar - Tavsiyelere Açığım m170, 15:23
Yeni Üye Forumu - Yıllar Sonra Hobiye Dönüş enginhayta, 07:03
Akvaryum Tanıtımı - 50x30x30 Akvaryum İçin Tavsiyeler. ugurbaran, 00:14
Yeni Üye Forumu - 60x40x40 Walstad Akvaryum Ve Kurulum Süreci syerli, 23:11
Akvaryum Tanıtımı - 400 Litre Havuz Sufisu, 22:37
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Ana Tankta Baktopur? Leo, 22:32
Hastalıklar ve İlaçlar - Lepistes Havuzu Conix, 21:49
Akvaryum Tanıtımı - Bu Partiküllerden Kurtulamadim. Çözüm Önerisi Olan Cyber_Scout, 20:23
Tanganyika Cichlidleri - 80x40x40 Akvaryum Oase Biomaster 200 hakanmorcicek, 19:38
Yeni Üye Forumu - Geophagus Tür Ayrımı? Cyber_Scout, 19:25
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Neocaridina Karides Hastalık Tatar10, 19:03
Hastalıklar ve İlaçlar - Hangi Canlıları Eklemeliyim Cyber_Scout, 18:08
Yeni Üye Forumu - Akvaryumu Bozup Baştan Yapmak Ve Deniz Taşları Cyber_Scout, 17:17
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Rasbora Oneri Tatar10, 16:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - 80x40x40 Akvaryum İçin Tür Önerileri (128 Litre) Frkn, 16:37
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Pleksi İle Sump Yaptım fffurkan9, 16:09
Filtre ve Sump Yapımı - Bucephalandra Maharani Çiçeği ballantines, 16:09
Bitki Akvaryumları Genel - Ternapi Medaka Pondları Frkn, 15:43
Akvaryum Tanıtımı - Betta'daki Şişlik Nedir ByOscar:), 12:27
Hastalıklar ve İlaçlar - 10 Yıl Aradan Sonra.. Cyber_Scout, 10:27
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - L144 Kongfin Yavru Ölümleri Hk. Taha⚡, 09:43
Kedi Balıkları Forumu - Sıvı Gübre Nasıl Hazırlanır ? NightWist, 09:39
Taban ve Gübreleme - Süper Red Dişi Erkek Oranı sinan1166, 08:49
Kedi Balıkları Forumu - Gül Barb Her Koşulda Renkli Mi? Cyrenity, 06:07
Yeni Üye Forumu - Kum Miktarı İçin Bilginize İhtiyacım Var Arkadaşla Cyber_Scout, 03:42
Bitki Akvaryumları Genel - Kurtulma Şansı Var Mı? Cyber_Scout, 03:27
Discus - Su Yosunu Cyber_Scout, 03:13
Yosun - Nano Jungle bendeniztayfun, 00:22
Akvaryum Tanıtımı - Orta Amerika'ya Dönüş Frkn, 18:53
Akvaryum Tanıtımı - 150l+315l'ye; Fluval Vs. Eheim Vs. Aquael Vs. Jbl bendeniztayfun, 17:37
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryum Balık Önerisi Ve Adet Önerisi sacityld, 16:24
Yeni Üye Forumu - Lapistes Yavruları scorpion26, 16:20
Canlı Doğuranlar
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 17:04
- Panda Oranda Japon Arıyorum 2 Adet sirhill 17:04
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 15:21
- Akvaryum Dekor Ve Kum tarikyksl 15:04
- 4 Adet Tül Kuyruk L144 tarikyksl 15:04
- Lda 16 Vatoz mkursun 14:58
- Creaqua Firefly V2 60 Cm Hightech √olkaπ 14:39
- Zateksuaritma Akvaryum Arıtma Sistemleri Reef Seri zafer3885 14:21
- Akvaryum Arıtma Sistemleri zafer3885 14:21
- Moscow Dark Blue Lepistes emre12ozkan 14:15
- Rotala Blood Red -hydrocotyle Tripartita emre12ozkan 14:15
- Hb White Lepistes omererbas 14:15
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 14:15
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 13:57
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 13:57
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 13:57
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 13:57
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 13:57
- 4 Adet Festivum, 2 Adet Ramirezi Canerkartal 13:37
- Red Tiger Lotus joko29 13:36
- Creaqua Sıfır Dolap - Nano Akvaryum Ve Aydınlatma joko29 13:36
- Tasarım İçin Tek Parça Kök joko29 13:36
- Bitkili Akvaryum Balıkları emreemin 13:33
- Bitki Çeşitleri emreemin 13:33
- Bitki Gübre Seti Satış Ve Destek emreemin 13:33
- Armatür Powerled Ölçülerinize Göre Destek Verilir emreemin 13:33
- Canlı Yem(grindal,mikrofex,mikrokurt) Kaangzkr 13:27
- Silver Black Flame Endler Lepistes Kaangzkr 13:27
- Kan Kırmızı Kiraz Karides(seleksiyon Yapıldı) Kaangzkr 13:27
- Mikro Kiriza Yavru - Comp. Kantalamba F0 Hiko 13:18
- Osmos Ve Muhtelif Malzemeler Formicasmind 13:17
- Su Piresi / Yeşil Su ALTEMUR 12:44
- Lepistes Otu Ucretsiz / Frogbit 5 Tl ALTEMUR 12:44
- Mobilyalı Akvaryum - Kurulu Ve Oturmuş Ciyus 12:21
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 11:49
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 11:49
- Moss Teli CevdetSERBEST 11:49
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 11:47
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 11:47
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 11:47
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 11:14
- Ler Armatür Işık Aydınlatma yaguara 09:13
- Damızlık Lda16 Super Red Marble Düz Çiftler Kemalk41 08:29
- Lda16 Longfin Yavruları _rammstein_ 07:36
- Mpanga Ve Sarı Prenses Ercankurt 07:34
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 07:27
- Flame Moss , Java Moss gyunda 07:27
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 07:27
- Gold Severum 13,5 Cm Ankara 📍 Gökdeniz Kale 07:09
- Blackline Tetra Jumbo Boy rasporasrc 01:51
KULLANICILAR
- 66 Online Kullanıcı, 37 Üye
Online Kullanıcılar
Koksal Gurkan,
GhostKoi,
Tolga8995,
omerkaya40,
DABARAKATO,
Hoppala,
0rnn,
MiSoSiKiaN,
Ertug22,
pusathan01,
altuntasseref,
nniiaa,
yeekim,
Kuduoglu,
Sungurr,
EmiirKaan,
osmandbnl,
Tata,
Ozzgurr,
sina cen,
Kınayu,
burakinal,
Conix,
speed944,
DY1903,
Pandkoal,
Alibicimcilci,
Ozzgur,
Samoo,
egedin,
m170,
√olkaπ,
NightWist,
SEYTAL33,
enginhayta,
cancoma,
oguzozt,
ternapi,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
