ÖZELLİKLER
Kullanıcı Adı:
FunYouFools
Kullanıcı Grubu:
Forum Üyesi
Geri Bildirimleri:
Aldığı Beğeni:
4
Hesap Durumu:
Aktif
Durumu:
Çevrim Dışı
Üyelik Tarihi:
06 Ağustos 2017 18:17
Son Ziyaret:
25 Mayıs 2026 04:36
Toplam Mesaj:
25 [0.01 Gün Ortalaması]
Paylaşım Sayisı:
0 (Son 6 Ay)
İlan Sayisı:
BİLGİLER
Ad Soyad:
Yasin
Doğum Tarihi:
Girilmedi
Yaş:
Bilinmiyor
İl:
Istanbul
Meslek:
Özel Mesaj:
Sohbet Talebi:
Üye Favorile:
Sosyal Medya:
İMZA
Yasin
SON 10 MESAJI
Bettam Neden Hareketsiz
[QUOTE=daisy22]
Ben genel olarak konuştum bettalar çok hareketli değiller şuana kadar gördüğüm duydugum bu şekilde forumda. Aynaya tepkisi yok. Akvaryum camlarındada zaten yansımasında kendini gördüğü oluyor ama tepkisi yok. Karnındada bir anormallik göremiyorum düz. ( Bundan önce beslediğim bettam yem yediğinde karnı bildiğin şişerdi.) Onu petshoptan aldım ve ne yazıkki ufacık bir poşetin içinden aldım. Yüzmesinde sıkıntı yok bazen denk geliyorum yukarıya çıktığına ama çoğunluk bu şekilde ısıtıcıyı bir kademe yükseltmek faydalı olur mu acaba 26 derece falan.[/QUOTE]
İstabuldaysanız su zaten 27-28 derecedir şuanda ve ısıtıcınız kendini pek açmıyordur. Bence geniş derin olmayan bir kaba akvaryumdan su alıp balığı 3-4 litre suda 3-4 gün gözlemleyin. Su yüksekliği 10 cm kadar olsun çok yüksek olmasın. ilk aldığınız gün yem vermeyin 2. gün yeme tepkisi nasıl bir deneyin. akvaryum camından yemi göstermeye çalışın. Yanaşmazsa yakın bir yere bırakın yemi takip edin yiyor mu diye. Yem yerse 2. veya 3. günde ayna tutup aynaya olan tepkisine bakın. Ancak cam yansımasında kendini görüyorsa o hayvanı strese sokmuş olabilir. Kendini tehdit altında hissediyor olabilir. Şimdilik balığı akvaryumdan ayırmanızı tavsiye ediyorum size bir süreliğine.
[QUOTE=daisy22]
Ben genel olarak konuştum bettalar çok hareketli değiller şuana kadar gördüğüm duydugum bu şekilde forumda. Aynaya tepkisi yok. Akvaryum camlarındada zaten yansımasında kendini gördüğü oluyor ama tepkisi yok. Karnındada bir anormallik göremiyorum düz. ( Bundan önce beslediğim bettam yem yediğinde karnı bildiğin şişerdi.) Onu petshoptan aldım ve ne yazıkki ufacık bir poşetin içinden aldım. Yüzmesinde sıkıntı yok bazen denk geliyorum yukarıya çıktığına ama çoğunluk bu şekilde ısıtıcıyı bir kademe yükseltmek faydalı olur mu acaba 26 derece falan.[/QUOTE]
İstabuldaysanız su zaten 27-28 derecedir şuanda ve ısıtıcınız kendini pek açmıyordur. Bence geniş derin olmayan bir kaba akvaryumdan su alıp balığı 3-4 litre suda 3-4 gün gözlemleyin. Su yüksekliği 10 cm kadar olsun çok yüksek olmasın. ilk aldığınız gün yem vermeyin 2. gün yeme tepkisi nasıl bir deneyin. akvaryum camından yemi göstermeye çalışın. Yanaşmazsa yakın bir yere bırakın yemi takip edin yiyor mu diye. Yem yerse 2. veya 3. günde ayna tutup aynaya olan tepkisine bakın. Ancak cam yansımasında kendini görüyorsa o hayvanı strese sokmuş olabilir. Kendini tehdit altında hissediyor olabilir. Şimdilik balığı akvaryumdan ayırmanızı tavsiye ediyorum size bir süreliğine.
Bettam Neden Hareketsiz
[QUOTE=daisy22]
Evet hareketli değiller ama kendini yatırır gibi duruyo çok değişik geldi. Hiç saldırgan davranışı yok kendi yansımasına falan tepki yok. Sera Vipan ve Ahm Betta Granulat yem var paket halinde ondan veriyorum. Yinede iştahlı bi tepkisi yok garip geldi çok[:)][/QUOTE]
Bettalar hareketli değiller tabiri oldukça yanlış. Çok fazla betta baktım ve ciddi anlamda şunu fark ettim her bettanın kendi benliği var. Kimisi oyuncu oluyor kimisi çok yüzüyor kimisi zıplamayı seviyor kimisi bölgeci en ufak şeye sinirlenip kabarıyor, kimi çok meraklı oluyor kimi saldırgan. Bu liste uzar gider. Balığınızın yüzmesinde bir sorun var mı ? yüzdüğü zamanlarda yan yatma zorlanma ? Karnında ki şişlik ne durumda ? Kabız olurlarsa tüm enerjilerini kaybetmiş gibi oluyor bu canlılar. Günlük ayna egzersizlerini yaptırıyor musunuz ? Aynaya tepkisi nasıl ? Bunların hepsi normal ise balığı 4-5 litre geniş ancak derin olmayan bir kaba almanızı ve 1-2 gün orada gözlemlemenizi tavsiye ederim. Bir anda yüksek hacime alışamamış olabilir. Tank arkadaşlarını yadırgamış olabilir. Siz bilmeden onlara kabarıp kendini yoruyor olabilir.
[QUOTE=daisy22]
Evet hareketli değiller ama kendini yatırır gibi duruyo çok değişik geldi. Hiç saldırgan davranışı yok kendi yansımasına falan tepki yok. Sera Vipan ve Ahm Betta Granulat yem var paket halinde ondan veriyorum. Yinede iştahlı bi tepkisi yok garip geldi çok[:)][/QUOTE]
Bettalar hareketli değiller tabiri oldukça yanlış. Çok fazla betta baktım ve ciddi anlamda şunu fark ettim her bettanın kendi benliği var. Kimisi oyuncu oluyor kimisi çok yüzüyor kimisi zıplamayı seviyor kimisi bölgeci en ufak şeye sinirlenip kabarıyor, kimi çok meraklı oluyor kimi saldırgan. Bu liste uzar gider. Balığınızın yüzmesinde bir sorun var mı ? yüzdüğü zamanlarda yan yatma zorlanma ? Karnında ki şişlik ne durumda ? Kabız olurlarsa tüm enerjilerini kaybetmiş gibi oluyor bu canlılar. Günlük ayna egzersizlerini yaptırıyor musunuz ? Aynaya tepkisi nasıl ? Bunların hepsi normal ise balığı 4-5 litre geniş ancak derin olmayan bir kaba almanızı ve 1-2 gün orada gözlemlemenizi tavsiye ederim. Bir anda yüksek hacime alışamamış olabilir. Tank arkadaşlarını yadırgamış olabilir. Siz bilmeden onlara kabarıp kendini yoruyor olabilir.
Bettam Daki İlginç Problem
[QUOTE=Panzehir]Alvaryymcularda hiç sormadım,ben üretim haneden aldım eczanede olduğunu söylüyorlar,
Ölçüyü yanlış yazmışım çok pardon 1 litre yerine 5 yazmışım
1 litre suya yarım çay kaşığı ,atıp çalkalayın,zaten suda hızlıca eriyecektir,ardından balığınızın kabını doldura bilirsiniz,
[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler deneyeceğim bunu [:iyi:]
[QUOTE=Panzehir]Alvaryymcularda hiç sormadım,ben üretim haneden aldım eczanede olduğunu söylüyorlar,
Ölçüyü yanlış yazmışım çok pardon 1 litre yerine 5 yazmışım
1 litre suya yarım çay kaşığı ,atıp çalkalayın,zaten suda hızlıca eriyecektir,ardından balığınızın kabını doldura bilirsiniz,
[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkürler deneyeceğim bunu [:iyi:]
Bettam Daki İlginç Problem
[QUOTE=Panzehir]5 litre suya 1 çay kaşığı hesabıyla ayarlıyabilirsiniz.
Ölçüyü kaçırmayın.[/QUOTE]
Ayarlaması oldukça zor olacak o halde ufak cam kavanozda şuan yarım litre bile yok. En rahat eczanelerde mi bulurum yoksa marketlerde de var mıdır ?
[QUOTE=Panzehir]5 litre suya 1 çay kaşığı hesabıyla ayarlıyabilirsiniz.
Ölçüyü kaçırmayın.[/QUOTE]
Ayarlaması oldukça zor olacak o halde ufak cam kavanozda şuan yarım litre bile yok. En rahat eczanelerde mi bulurum yoksa marketlerde de var mıdır ?
Bettam Daki İlginç Problem
[QUOTE=Panzehir]Öncelikle balığınız drobsi olmadığını varsayıyorum,tedavisi sıkıntı,
Kabız olduğunu göz önünde bulundurarak yem vermeyi 2 gün daha kesin balık açlıkdan ölmez,fazla yem balığı öldürür,
Yem miktarınız sadece balığın gözü büyüklüğünde olması gerekiyor,sabah 1 akşam 1
Şuanki kabızlığı çözmeniz için epson tuzu önerebilirim,söker atar,balıklar üzerinde çok fazdası var,eczanede bulunur,ilaç önermiyorum çünkü tespitim yanlış olabilirde,o yüzden en doğal çüzümü önerebilirim,iç parazit ,stres,kabızlık için çok faydasını gördüm , Epson yazarak araştırın derim,yakınlardaysanız,bir miktar veririm,[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Balığı 1-1.5 gün daha aç bırakacağım ayrıca yarın ilk iş eczanelere epsom tuzunu soracağım. Ancak nasıl kullanılıyor hiç bilmiyorum tuz banyosu mu yaptırmalı sürekli kaldığı kaba bir miktar mı atılmalı acaba?
[QUOTE=Panzehir]Öncelikle balığınız drobsi olmadığını varsayıyorum,tedavisi sıkıntı,
Kabız olduğunu göz önünde bulundurarak yem vermeyi 2 gün daha kesin balık açlıkdan ölmez,fazla yem balığı öldürür,
Yem miktarınız sadece balığın gözü büyüklüğünde olması gerekiyor,sabah 1 akşam 1
Şuanki kabızlığı çözmeniz için epson tuzu önerebilirim,söker atar,balıklar üzerinde çok fazdası var,eczanede bulunur,ilaç önermiyorum çünkü tespitim yanlış olabilirde,o yüzden en doğal çüzümü önerebilirim,iç parazit ,stres,kabızlık için çok faydasını gördüm , Epson yazarak araştırın derim,yakınlardaysanız,bir miktar veririm,[/QUOTE]
Cevabınız için teşekkür ederim. Balığı 1-1.5 gün daha aç bırakacağım ayrıca yarın ilk iş eczanelere epsom tuzunu soracağım. Ancak nasıl kullanılıyor hiç bilmiyorum tuz banyosu mu yaptırmalı sürekli kaldığı kaba bir miktar mı atılmalı acaba?
Bettam Daki İlginç Problem
[QUOTE=Panzehir]
Dışkısı ne durumda ?
Yapıyormu ,yapıyorsa şeffafmı?
Öncelikle balığı içme suyu dolu küçük bir cam kaba karantinaya alın,hava ısıtıcı istemez,1 kaç gün orda tutun,soruların cevabı gelince duruma göre tedaviye başlıyabiliriz.[/QUOTE]
Dışkı göremedim şu zamana kadar yapmama ihtimali var kabız olabilir. 1.5 gündür ayrı bir kapta tedavi için ne önerirsiniz?
[QUOTE=özlemazuki]Su değişimi yaptiktan sonra olduysa, zedelenme yaşamıştir. Girdapta kalmış ya da darbe almış olabilir. Böyle yatar ve su yüzeyıne çıkarken çok zorlanır. Büyük ihtimal sebep bu ve bir kaç güne ölümle biter. Umarım sebep bu değildir...
Bu arada yerini de degiştirip boşuna stres yaptirmayın dedigim sürecten sonra bu hale geldiyse. Zaten tankından çıkarmanız gereken bir tedavi yok. [/QUOTE]
Çok yüksek akıntısı olmayan bir akvaryumda tutuyorum ve hayır su değiştirirken olmadı bir gece ansızın bu hale geldi balık. Ne yazık ki gece olduğu için de nasıl oldu ne oldu göremedim bilemiyorum o yüzden[EDIT]FunYouFools,2018-02-10 00:22:08[/EDIT]
[QUOTE=Panzehir]
Dışkısı ne durumda ?
Yapıyormu ,yapıyorsa şeffafmı?
Öncelikle balığı içme suyu dolu küçük bir cam kaba karantinaya alın,hava ısıtıcı istemez,1 kaç gün orda tutun,soruların cevabı gelince duruma göre tedaviye başlıyabiliriz.[/QUOTE]
Dışkı göremedim şu zamana kadar yapmama ihtimali var kabız olabilir. 1.5 gündür ayrı bir kapta tedavi için ne önerirsiniz?
[QUOTE=özlemazuki]Su değişimi yaptiktan sonra olduysa, zedelenme yaşamıştir. Girdapta kalmış ya da darbe almış olabilir. Böyle yatar ve su yüzeyıne çıkarken çok zorlanır. Büyük ihtimal sebep bu ve bir kaç güne ölümle biter. Umarım sebep bu değildir...
Bu arada yerini de degiştirip boşuna stres yaptirmayın dedigim sürecten sonra bu hale geldiyse. Zaten tankından çıkarmanız gereken bir tedavi yok. [/QUOTE]
Çok yüksek akıntısı olmayan bir akvaryumda tutuyorum ve hayır su değiştirirken olmadı bir gece ansızın bu hale geldi balık. Ne yazık ki gece olduğu için de nasıl oldu ne oldu göremedim bilemiyorum o yüzden[EDIT]FunYouFools,2018-02-10 00:22:08[/EDIT]
Bettam Daki İlginç Problem
[QUOTE=BadWolf]
Karnı şiş gibi duruyor yoksa ben mi yanlış görüyorum?[/QUOTE]
Biraz şiş duruyor ancak 1.5 gündür yem yemiyor.
[QUOTE=BadWolf]
Karnı şiş gibi duruyor yoksa ben mi yanlış görüyorum?[/QUOTE]
Biraz şiş duruyor ancak 1.5 gündür yem yemiyor.
Bettam Daki İlginç Problem
Ayrı bir kaba koyduğum zaman net bir fotoğrafını çekmeye çalışacağım.
[QUOTE=BadWolf]Hayvanın ayrı bir cam kapta yada karantinada yandan net bir fotoğrafını atarsanız yardımcı olabiliriz diye düşünüyorum, çünkü bu fotoğraftan hiçbir şey seçmek mümkün değil.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199120/090220182209241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199120/090220182209481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199120/090220182210111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199120/090220182211151.jpg[/IMG]
Merhaba. Bugün kısa sürede en net bunları çekebildim. Umarım yardımcı olmanız açısından bir fikir verirler
Ayrı bir kaba koyduğum zaman net bir fotoğrafını çekmeye çalışacağım.
[QUOTE=BadWolf]Hayvanın ayrı bir cam kapta yada karantinada yandan net bir fotoğrafını atarsanız yardımcı olabiliriz diye düşünüyorum, çünkü bu fotoğraftan hiçbir şey seçmek mümkün değil.[/QUOTE]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199120/090220182209241.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199120/090220182209481.jpg[/IMG][IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199120/090220182210111.jpg[/IMG]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199120/090220182211151.jpg[/IMG]
Merhaba. Bugün kısa sürede en net bunları çekebildim. Umarım yardımcı olmanız açısından bir fikir verirler
Bettam Daki İlginç Problem
Merhaba arkadaşlar. 5 ay önce kurduğum akvaryumumda beslediğim betam (4 ay oluyor kendisi akvaryuma konulalı) 2 gün önce ilginç bir problem göstermeye başladı. Bir önce ki gün hiç birşeyi yokken yüzememeye su yüzeyine çıkamama çok zorlanarak çıksa dahi geri süzüle süzüle suyun dibine düşme gibi bir problemi var suyun dibinde düz durmuyor hafif eğik ve dönük duruyor. üstten bakılınca kendi soluna doğru hafif hilal gibi duruyor. Tetramin pul- tetra pro algae - sera flora yemlerini değiştire değiştire veriyorum. kabız olmuştur diye 1 gün aç bıraktım değişen bir şey olmadı ıspanak kaynatıp verdim bir türlü yedirmeyi beceremedim. diğer yemleri yemek için hareketleniyor onu hiç umursamadı. Durumuyla ilgili çekebildiğim en net fotoğraf bu oldu. Balığıma ne olduğuna dair en ufak bir fikrim yok ancak ölürse çok üzülürüm yardımcı olabilirseniz sevinirim [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199120/090220180205471.jpg[/IMG]
Dün en azından biraz olsun çırpınıyordu su yüzeyine çıkmaya çalışıyordu bugün onuda yapmıyor. Yeme felanda gelmedi ben ondan vazgeçmesemde hayvan vazgeçti herhalde herşeyden
Merhaba arkadaşlar. 5 ay önce kurduğum akvaryumumda beslediğim betam (4 ay oluyor kendisi akvaryuma konulalı) 2 gün önce ilginç bir problem göstermeye başladı. Bir önce ki gün hiç birşeyi yokken yüzememeye su yüzeyine çıkamama çok zorlanarak çıksa dahi geri süzüle süzüle suyun dibine düşme gibi bir problemi var suyun dibinde düz durmuyor hafif eğik ve dönük duruyor. üstten bakılınca kendi soluna doğru hafif hilal gibi duruyor. Tetramin pul- tetra pro algae - sera flora yemlerini değiştire değiştire veriyorum. kabız olmuştur diye 1 gün aç bıraktım değişen bir şey olmadı ıspanak kaynatıp verdim bir türlü yedirmeyi beceremedim. diğer yemleri yemek için hareketleniyor onu hiç umursamadı. Durumuyla ilgili çekebildiğim en net fotoğraf bu oldu. Balığıma ne olduğuna dair en ufak bir fikrim yok ancak ölürse çok üzülürüm yardımcı olabilirseniz sevinirim [:(]
[IMG]https://foto.akvaryum.com/fotolar/199120/090220180205471.jpg[/IMG]
Dün en azından biraz olsun çırpınıyordu su yüzeyine çıkmaya çalışıyordu bugün onuda yapmıyor. Yeme felanda gelmedi ben ondan vazgeçmesemde hayvan vazgeçti herhalde herşeyden
Crowntail Betta
Benim crowntailin kuyruğu bu kadar görkemli değil maşallahı var sizinkinin.Benimkinin kuyruğu salınıyor dik durmuyor pek. Ayrıca ayna olayını burda gördüm denedim iplemedi benimki hiç. Sanırım lepisteslerle baka baka yumuşattım huyunu[:D]
Benim crowntailin kuyruğu bu kadar görkemli değil maşallahı var sizinkinin.Benimkinin kuyruğu salınıyor dik durmuyor pek. Ayrıca ayna olayını burda gördüm denedim iplemedi benimki hiç. Sanırım lepisteslerle baka baka yumuşattım huyunu[:D]
SON MESAJLAR
- Lapistes Yavruları VaranusSalvator, 21:07
Canlı Doğuranlar - Satış Cyber_Scout, 19:48
Fiyat Forumu - Akvaryum Kuracağım Bunun İçin Tavsiye İstiyorum berkc, 18:15
Yeni Üye Forumu - 110x40x50 Akvaryumda Ne Besleyebilirim Hsrt, 17:42
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Hobiye Devam ~Emre, 17:05
Akvaryum Tanıtımı - Akvaryum Yapımında Silikon Payı Fatihsm, 16:46
Akvaryum ve Kapak Yapımı - Cüce Amerikan Dünyası Laetacara, 15:54
Güney Amerikan Cichlidleri - Father Fish Yöntemiyle 50x30x30 pianoƒish, 14:33
Akvaryum Tanıtımı - Süpriz Corydoras Yumurtası İnci Kefali, 14:11
Kedi Balıkları Forumu - Erkek Vampir Yengeç (geosesarma) Dogukanaktas, 13:03
Yeni Üye Forumu - Cinsiyet Ayrimi Dere Baligi Killicory, 12:48
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Sarı Prenses Ne Zaman Kusturulmalı? xfuriousx, 12:07
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Akvaryum Silikonunda Hava Kabarcığı Can78, 11:57
Yeni Üye Forumu - Ankara'da Akvaryum İmalatı BalikAdam3099, 11:06
Akvaryumcu Önerileri ve Duyuruları - Sumbu Shell Yavrusu Hakkında.. aquaticathearmi, 10:49
Tanganyika Cichlidleri - 400 Litre Havuz Kınayu, 10:24
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Yüzlerce Balığımdan Bazıları Street Parrot, 07:36
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Safkan Velifera MertSoyumert, 06:58
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Beta Akvaryumu Sufisu, 22:44
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - Albino Gresaheki Enes Bilgili, 22:24
Yeni Üye Forumu - Ranchu Ve Oranda Jotunheim, 22:17
Yeni Üye Forumu - İlaç Satışı Neden Yok? Hakan ARP, 21:57
Hastalıklar ve İlaçlar - Odunsu Köpek Balığımda Bir Sorun Var Alikadir, 21:25
Hastalıklar ve İlaçlar - Panda Garra Tavsiye! Tortuga7, 20:57
Akvaryum Tanıtımı - Tiger Endler AquaVita, 20:41
Canlı Doğuranlar Tanıtımı - Halsiz Betta Balığında Sera Bactopur Tedavisi portre, 19:37
Hastalıklar ve İlaçlar - Canlı Doguranlar İcin İzmir İçi Watsapp Satış Grub Mustafaahira, 18:22
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Ternapi Medaka Pondları ternapi, 15:44
Akvaryum Tanıtımı - Dizayn Önerisi Savvah, 12:35
Yeni Üye Forumu - Sobo T-630f Akvaryum İçin Filtre Seçimi ugurinann, 12:24
Yeni Üye Forumu - Hava Sirkülasyonu İçin Sineklik İle Çerçeve Tortuga7, 10:38
Kendin Yap Sistemler (DIY) - Filtre Tercihi Akvaryumcu_Doru, 10:01
Filtreleme Seçenekleri - Akvaryumumda Hydra Mı Var? Aguamentist, 08:14
Hastalıklar ve İlaçlar - Köyden Akvaryuma Aguamentist, 08:09
Akvaryum Tasarımı ve Dekorasyonu - Aguamentist Youtube Video Tanıtımları Aguamentist, 08:08
Akvaryum Dünyasından Haberler - Belirlenmeyen Ölüm Sebepleri Kemal eyilik, 08:06
Yeni Üye Forumu - L144 Şeffaf Dışkı Cyber_Scout, 06:27
Hastalıklar ve İlaçlar - Yeni Akvaryum Kurulumu Oozer3466, 00:00
Akvaryum Tanıtımı - Elektirk Aydınlatma Sorunu yyiImaz, 22:29
Yeni Üye Forumu - Serpae Tetra Dişleri BerkBey, 22:26
Amerikan Tetraları - Hidra Mı? Cyber_Scout, 19:25
Cinsiyet ve Tür Belirleme - Yavru Boylandırma VaranusSalvator, 18:47
Akvaryum ve Tür Tavsiyesi - İlk Defa Bitkili Akvaryum Kuruyorum harun reşit, 18:23
Yeni Üye Forumu - Sump murtdmr, 18:21
Filtre ve Sump Yapımı - Tanganyika : Amatör Dokunuş 1Balikci, 17:40
Akvaryum Tanıtımı - 🧿 En Güzel Fotoğraflarınızı Gösterin oguzozt, 16:05
Akvaryum ve Su Altı Fotoğrafçılığı - Lepistes Mustafaahira, 15:53
Yeni Üye Forumu - Bu Bitki Türü Nedir oguzsel, 12:51
Bitki Türleri ve Bakımı - Akvaryumun Altındaki Straforda Kırık Can78, 09:57
Yeni Üye Forumu - Tüm Babalarımızın Babalar Günü Kutlu Olsun! Hoppala, 09:50
Forum ve Site Hakkında
GÜNCEL 100 TANITIM
SON İLANLAR
- Crptocoryne Crispatula Var SeaWorld 21:20
- Bitki Armatürü SeaWorld 21:20
- L 144 Bristlenose Yavruları SeaWorld 21:20
- Basit Tür Başlangıç Bitkileri GOLDFISH 21:01
- Apostogramma Kakadu Çift "f2 Wild" sirhill 20:14
- Elimdeki Özel Türler Satıştadır. Takasa Açıktır Alpbaba 20:03
- Ücretsiz Su Mercimeği Alpbaba 20:03
- Moss -pelia Moss - mightymurat 19:13
- Bitki Büyütme Lambası Full Spectrum mightymurat 19:13
- L333 - L397 Pleco Dişi Arıyorum mightymurat 19:13
- Siyah Molly mightymurat 19:13
- Biten Hobiden Kalan Malzemeler SJess 18:11
- Red Galaxy Boa,red Calceo,blue Steel Karides Omer901 18:02
- Kendi Üretimim Renk Renk Karidesler AquaShirmp 17:45
- Hobiciden Üretim Sağlıklı Temiz Su Mercimekleri AquaShirmp 17:45
- Gold Laser Corydoras (3d-6e) Emirk 17:28
- Medaka Yetiştirme Seti 5''''lik-10''''luk ternapi 15:30
- Su Üstü Bitki Seti ternapi 15:30
- Brichardi Çift Ve Yavrular emrahdm 15:19
- Çift Bricardi (yavrulu) emrahdm 15:17
- Çeşitli Akvaryum Malzemeleri. OKIRATLI 14:48
- Su Piresi & Yeşil Su & Infusoria Amati340 14:39
- Ista Yüzey Temizleyici (surface Skimmer) I521 Amati340 14:39
- Ramshorn Salyangoz (10 Adet) Amati340 14:39
- Osmocote Akıllı Kapsül Gübre ( 9 Ay Etkili) Amati340 14:39
- Microfex( Dero Worm) & Beyaz Kurt & Sirke Kurdu Amati340 14:39
- Bolbitis Heudelotii, Trident Fern metsi 14:23
- Akvaryum 30*30 metsi 14:23
- Hb White Lepistes omererbas 13:57
- Electric Blue Acara / Platinum Marble Melek omererbas 13:57
- Akvaryum , Su Piresi , Balık Yemi gyunda 13:45
- Pistia , Flame Moss , Java Moss gyunda 13:45
- Karides , Salyangoz , Kırma Karides 3tl gyunda 13:45
- A++ Kalitedeki Saksı Bitkilerimiz Sizlerle AQUAGREEN 13:38
- Ramshorn Ve Minare Salyangoz Redrainbow 13:24
- Katil Salyangoz stopsound 13:07
- 🌿 Makro➕️ Mikro➕ Excel🌲 Akvaryum Gübreleri kilic88 12:55
- Mesaquarium''''''''dan Sağlıklı Ramshorn Salyangoz Mesaquarium 12:46
- Aquaboxtr Akıllı Çoklu Priz (pano) sdurmaz1965 12:42
- L144 Mavi Göz Pala Vatoz Kanlar FULL RED MEHMET 12:34
- Dophin C1300 Dış Filtre Sıfırdan Farksız Garantili FULL RED MEHMET 12:34
- Reeflowers Pearl Whıte Sand Kum 200 Kg FULL RED MEHMET 12:34
- Exel , Ramshorm , Bitki CevdetSERBEST 12:26
- Su Piresi 200 - 300 Adet 100 Tl CevdetSERBEST 12:26
- Moss Teli CevdetSERBEST 12:26
- Islak Rus Artemiası Piranhabull06 12:21
- Tetra Exodon Paradoxus (bucktoothed) [f0] Piranhabull06 12:21
- Yeni Tarihli Tropical Yemler Skt 2029 Piranhabull06 12:21
- Akvaryum İçin Tüm Malzemeler zen666 12:07
- Tanganyika Biyotop Kuracağım. Canlı Arıyorum. kocoglu 11:57
KULLANICILAR
- 95 Online Kullanıcı, 51 Üye
Online Kullanıcılar
sina cen,
HarunYILDIRIM,
TolgahanA,
ternapi,
Frkn,
Hidro Dinamik,
Jotunheim,
Tortuga7,
altum123,
TheDS,
SaviaSora,
Benmuro,
yeekim,
Sfenks111,
SeaWorld,
EKAR,
pianoƒish,
Leonthe pro,
upeker,
ErayDemirel,
Balikcidede,
syerli,
bysmokin,
Canerkartal,
hasancn,
cilbay06,
_rammstein_,
Oxide,
Kınayu,
Efeayd,
Emanuelton,
MCY4,
Jeveux,
osmandbnl,
DigitalPen,
yilmaz006,
berat76,
BatuhanTufan,
00cngz00,
Oğul Hüseyin,
AquaShirmp,
fffurkan9,
Serdar dmr,
şansal,
fissidens,
Pandkoal,
oguzozt,
Kemalk41,
egemenc,
oguzsel,
√olkaπ,
Malawi34,
FORUM İSTATİSTİKLERİ
- 3,797,668 Mesaj
- 408,613 Konu
- 91 Forum
- 145,128 Forum Üyesi
- 1,466 Özel Forum Üyesi
- 29 Kıdemli Akvarist
- 1,941 Dün Giriş Yapan Üye
Şu ana kadar en fazla 1365 kişi 27.03.2012 23:21 tarih ve saatinde çevrim içi oldu.
